Sorsolás december 19-én

Immáron kialakult a Bajnokok Ligájának 16-os mezőnye. Örömteli hír a Juventus híveinek, hogy a tegnapi, BATE ellen elért gólnélküli döntetlennek köszönhetően a csoport élén végeztek Del Pieróék.

Bajnokok Ligája

A Zebrákon kívül még két olasz csapat jutott tovább. Az AS Roma szintén csoportelsőként, míg az Internazionale csak csoportja második helyét megkaparintva volt képes a továbblépésre.

Ennek ellenére a Juve most még nem kaphatja ellenfélnek a milánóiakat, hisz azonos nemzetből valóak - még ha az Inter keretét elnézve ez nem is tűnik olyan egyértelműnek.

A kiírás szabályainak értelmében az ugyanazon csoportban szereplő klubok sem mérkőzhetnek meg mindjárt, az egyenes kieséses szakasz első körében. Vagyis, így természetesen a Real Madriddal sem kell számolni Torinóban, legalábbis egyelőre.

Íme, a szóba jöhető ellenfelek listája: - Chelsea - Sporting - Atletico Madrid - Villarreal - Lyon - Arsenal

A sorsolásra december 19-én kerül sor. Az első összecsapásokat 2009. február 24-25-én, a visszavágókat pedig március 10. és 11. között rendezik majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr834649033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_111112 2008.12.11. 12:51:38

Jelenlegi formához viszonyítva mindegyik sima ügy lehet.Szerintem...

czinder 2008.12.11. 13:11:10

Hát én a Sportingot vagy a Lyont szeretném! Jó lenne az angolokat elkerülni mert a múltban mindig ráfaragtunk ellenük. Forza JUVE!!!

Alexxx 2008.12.11. 13:17:36

Ha bl-t akarunk nyerni mindenkit meg kell vernünk, bár az angolokat jó lenne elkerülni egyenlőre, aztán ha felépülnek a sérültjeink, mindenki ellen eséllyel vehetjük fel a harcot, arra nem várhatunk hogy a többi csapat elüsse előlünk az angolokat, mert pokolian erősek. Mu, Chelsea Pool és Barca és talán az Arsenal akik ellen azt mondom hogy szinte az egész csapatnak klasszist kellene nyújtani, hogy mi kerüljünk ki győztesen.

Ismeretlen_53881 2008.12.11. 13:39:02

Sporting, Lyon, Villareal és talán még az Atletico Madrid is jöhet, angolokat viszont nem szeretnék.

Ismeretlen_108746 2008.12.11. 13:57:29

Azt hiszem tökéletes az egyetértés, bárki jöhet csak ne a Chelsea vagy az Arsenal. Persze, idővel mindenkit le kell győzni, aki az utunkba kerül, de nagyon nem mindegy, hogy nehezebb vagy könnyebb ellenfelet kapunk, mert a kieséses szakaszban már nem lehet hibázni, s kevés lesz a BATE ellen mutatott forma.

Dana 2008.12.11. 14:37:51

Jó lenne minél messzebb jutni. egyrészt a pénz miatt is bár nem első sorban. Chelsea Arsenal kivételével bárkinek örülnék.

Ricsman · ricsman.blog.hu 2008.12.11. 16:13:49

Hát én akkor ellentmondok itt sokaknak. Sztem a Chelsea még az egyik legverhetőbb ezek közül. :) Persze én is Sportingot szeretnék a fa alá... A cselzit azért mondtam, mert mostanában azért többnyire egyedül Anelka nyeri meg a meccseik 80-90% át. Szóval sztem elég egy Anelkát és egy Lampardot megfogni. Arra meg ott van Giorgo, meg Mommo. viszont a maradék Atletico Madrid - Villarreal - Lyon - Arsenal kvartettből hát mindegyik kellemetlen ellenfél sztem. Akad klasszis mindenhol, az összeszokottságra sincs panasz... Na ki ért egyet? :D

juvem 2008.12.11. 16:16:30

sztem sporting vagy lyon bááár fene se tudja sporting lenne a legjobb athleticoval és a chelseavel szopnánk a legnagyobbat sztem

Ismeretlen_108746 2008.12.11. 16:23:41

Kedves Ricsman! Ha már így rákérdeztél, hát én nagyon nem értek egyet. Szerintem egészen kiemelkedően a legnehezebb ellenfél volna a Chelsea és lehet, hogy Anelka rúgja a legtöbb gólt náluk, de nagyon jó formában van az egész csapat, s messze nem elég 2 embert fogni. Én mondjuk Drogbát sem igen írnám le ilyen szempontból, de sorolhatnánk...

juvem 2008.12.11. 17:58:11

hát ezekeből a chelsea a legerősebb és ebben a szezonban ők nagyon arra hajtanak h bl meg bajnoki... nehéz lesz őket megállítani.. nekünk is meg másnak is! a keretük nyáron csak erősödött deco elég jó igazolás volt

Ricsman · ricsman.blog.hu 2008.12.11. 18:20:30

Hát akkor lehet csak azért nem tartom őket semmire, mert sose voltak szimpatikusak :D

zebra 2008.12.11. 19:49:04

Itt már nincs könnyű csapat.Bárki jöhet. Ha a legjobb akarsz lenni,győzd le a legjobbakat. Ez a egyik kedvenc mondásom

Ismeretlen_110022 2008.12.11. 21:15:28

Én egy csapattól "félnék" a Pool-tól de ők nincsenek a lehetségesek között. Jöhet BÁRKI bízom a CSAPATOMBAN!!!!!!!! Forza JUVE!

Ismeretlen_108746 2008.12.12. 11:31:09

Én is rühellem a Chelsea-t így tulajdonképpen örülnék, ha őket kapnánk és ki tudnánk ejteni őket. Alapvetően igaz, ha meg akarjuk nyerni a BL-t; akkor bárkit le kell nyomni. Azért nem lesz egyszerű megállítani a Barcelonát ebben a szezonban.

RICh 2008.12.12. 12:46:52

Sporting vagy Lyonnak örülnék,de ha a Cselszkijt kiejtenénk anak énis örülnék :D

buub 2008.12.12. 18:08:01

Hát a jelenlegi forma alapján egyértelmű, hogy az Arsenalnak örülnék a legjobban, elég gyengén muzsikálnak mostanában. De mire a kiesése szakasz lesz elég sokat fognak változni a dolgok, úgyhogy lehetetlen lenne megmondani melyik lenne jó. Egyedül a Kis Madridot akarom mindenáron elkerülni, mert azok, akkor is képesek otthon kitömni egy csapatot, ha szar formába vannak. Villarreal és az Arsenal sztem a könnyebb többi azért már elég nehéz.

szijem 2008.12.12. 19:15:17

En is ellent szeretnek mondani sokatoknak, de szerintem is a Chelsea az egyiklegverhetobb a csapatok kozzul, hiszen vegyuk csak a Kolozsvar elleni ket merkozesuket... nem tetttek tul jo benyomast... es a Roma elleni? Azert a romanal csak jobbak vagyunk.... de ez is csak egy velemeny. Nem szeretetem volna ezzel senkit megserteni, aki nem ezen a velemenyen van... de az eredmenyek engem igazolnak

mmartin91 2008.12.12. 19:35:57

Sztem felesleges abból kiindulni h melyik csapat mit csinált a csoportmeccsek során. Ez már a kieséses szakasz lesz, itt már mindenki másképp fog játszani, itt már nem lesz lehetőség hibázásra, ezt tudja az összes csapat. Egyértelmű h azok a csapatok közül akikkel összekerülhetünk a Chelsea a legerősebb és mindenképpen el kellene kerülni őket. Sztem az is teljesen egyértelmű h ezen csapatok közül a Sporting a leggyengébb, így én mellettük teszem le a voksomat és reménykedem h velük hoz majd össze minket a sors. Én megértem azokat az embereket akik a Chelsea-t szeretnék mert nyilván jó érzés lenne minden Juve szurkoló számára ha ki tudnánk őket ütni a BL-ből. Én ugyanígy vok a Liverpoollal, mert ha 2. lettek volna akkor speciel engem nem érdekelt volna h ki a leggyengébb csapat akit kaphatunk, én mindenképp a liverpooliak ellen akartam volna látni a Juventust mert a vörösöket elképesztően utálom és jó lett volna ha mi ütjük őket ki a BL-ből, persze a későbbiek során lehet h lesz erre majd lehetőségünk.

Victor90 2008.12.13. 11:45:52

én nagyon remélem,hogy a Sportingot,vagy a Lyont kapjuk ellenfélnek..ezek a csapat úgymond könnyebbek,mint pl a Chelsea vagy Atl.Madrid!!

Juve fan 2008.12.14. 20:16:31

Sziasztok inkább kapjuk előre az angolokat mint a döntőbe úgyis megverjük őket

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása