Mancini érkezik Ranieri helyére?

A 'Calciomercato.com' úgy tudja, hogy Roberto Mancini, az Inter ex-trénere tegnap este együtt borozott és vacsorázott Giovanni Cobolli Gigli-vel, és Jean-Claude Blanc-nal, a Juventus elnökével és igazgatójával.

A weboldal információi szerint Mancini akár már pénteken válthatja Ranierit.

Roberto Mancini

A sajtó találgatja már egy ideje, hogy Mancini visszatér-e az olasz labdarúgás világába, és mióta Ranieri edzői széke inog, esélyes jelöltté lépett elő a Juventusnál.

A pletykák szerint Claudio Ranieri ultimátumot kapott a Juve tulajdonosaitól, és vezetőitől: amennyiben a Real Madridtól is vereséget szenved, szedheti a sátorfáját. Így pedig megnyílna az út Roberto Mancini előtt.

A 'Calciomercato' úgy tudja, hogy Mancini tegnap együtt vacsorázott a Juventus vezetőivel, és a futballról, valamint a tréner esetleges érkezéséről is beszélgettek. Mancini jelenleg nem dolgozik sehol, de ha elvállalná a Bianconeri irányítását, mindenképp alacsonyabb fizetést kapna, mint az Internél.

Ranieri biztosan tisztában van vele, hogy ma este, a Real Madrid ellen, illetve legkésőbb a Torino ellen saját állása a tét, és ha nem hozza a várt győzelmeket, valószínűleg mennie kell. Persze más kérdés, hogy a Juventus szurkolói hogyan fogadnák Mancinit, aki még az Inter trénereként néhány nyilatkozatával rendesen magára haragította a torinói drukkereket.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr464648886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maurocamo 2008.10.21. 14:00:46

mondott amit mondott, de Mancini 1 győztes edző míg ranieri se a Valenciával,se a Chelseavel, se semmivel nem ért el semmit. szerintem inkább ő mint Donadoni vagy a többi buta alternatíva.

mmartin91 2008.10.21. 15:00:28

Sztem Mancini borzalmas megoldás lenne. Mint tudjuk a legutóbbi csapata az Inter volt. Biztos vok benne h a szurkolók nem fogadnák el őt és igazuk is lenne ebben az esetben. Ha őt idehozzák Gigliék akkor még inkább leromlik az imidzsük(már ha van ilyen nekik) és még nagyobb ellenszenvnek fognak örvendeni. Ha Ranieri-t a közeljövőben leváltják akkor nem fognak tudni olyan edzőt hozni aki megfelelő lenne számunkra hosszútávon. Én is azok a szurkolók között vok akik utálják Ranieri-t de most nem tudnánk jó megoldást találni a helyére. Sztem Cesare Prandelli a jövő nyár folyamán a mi edzőnk lehet de addigis ha Ranierinek mennie kell akkor én egy ideiglenes edzőt tudnák elképzelni. Én speciel a Schalke mintájára alkalmaznék egy edzőpárost. Náluk ugyebár a Moulder-Büskens páros irányított míg leszerződtették Rutten-t a nyáron. Én el tudnák képzelni egy Conte-Ferrara kettőst a Juve élén ha Ranieri-t menesztik. És mint említettem, nyáron jöhetne Prandelli... Donadoni sztem biztosan nem lesz az edzőnk, mivel ő Milan kötődésű, nem fogja elvállalni a Juve edzői posztját.

juvem 2008.10.21. 15:23:28

hát bármennyire is interes azért elfogadnám őt a juve edzői posztján lehet h most megköveztek vagy vmi:) de én így gondolom

Edgár 2008.10.21. 17:30:32

Én Henk Ten Catét látnám szívesen edzőnek a caspatnál

babo410 2008.10.21. 17:58:27

Hát ő az Interrel is csak ajándék bajnoki címeket ért el! nem bizti, hogy ő lenne a megoldás, meg túl sokáig is volt az Internél, nem tom mennyire kötödődik oda. És mondott egy-két csúnya dolgot is, ami miatt nem biztos, hogy a szúrkolók örömmel látnák.

buub 2008.10.21. 19:38:32

Nem hiába küldték el, nem jó edző. Jó volt a keret messze a legerősebb a Seria A-ban és emiatt nyertek. És egyébként én is Henk Ten Catera gondoltam szerintem nagyon jó edző, és mellesleg támadó felfogásúak a csapatai :) .

DJKGB 2008.10.22. 08:35:25

Henk Ten Cate nagyon nagyon jó megoldás lenne, a Barcanál is addig ment a szekér amíg ő ült a kispad végén és csandben adta az ötleteket... De örülnék neki!

just 2008.10.22. 09:21:57

akkor legyen inkább Várhidi Péter..

Ismeretlen_117669 2009.02.21. 19:36:42

Szerintem harry radneph

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása