Amauri jó játékra számít Angliában

A Juventus megérkezett Londonba, ahol az angliai turné első állomásaként az Emirates Kupa keretében az Arsenal és a Hamburg ellen játszik majd, mielőtt a Manchester United ellen lépnének pályára egy barátságos mérkőzésen.

Az egyik új igazolás, Amauri számára kitűnő lehetőség, hogy bizonyítsa képességeit.

Amauri

"A Juventusnál játszani életem nagy lehetősége. Mindig, mindent megteszek majd, hogy a legjobbat nyújtsam. A helyekért folytatott harc tetszik, igazán motivál. Szerintem minden csatárunknak jót tesz. A támadósorunk kiváló, mindent megteszünk majd, hogy előnyt kovácsoljunk ebből. Nagyszerű bajnokok játszanak itt, egy ilyen csapattal könnyebb lesz majd győzelmeket szereznünk. A három angliai barátságos mérkőzés nagyon sokat segít majd, hogy még jobb formába lendüljünk fő célunk, a Bajnokok Ligája előtt."

Amauri a TIM Kupán nem sok lehetőséget kapott, ugyanis kisebb sérülése miatt 20 perc után lecserélték.

"Nagyon szerettem volna játszani, de sajnos a szemöldököm felrepedése miatt hamar ki kellett állnom. Sajnáltam a dolgot, és nagyon ideges voltam, de szerencsére semmi komoly nem történt, így újra játékra kész vagyok."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr484642448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blake11 2008.07.31. 21:59:43

egyre inkább bizonyítja hogy mekkora vétel volt(meg bíztam benne mindig is most is fogok

Shyr Kahn 2008.08.01. 10:41:41

Nekem is tetszik a verseny, ami a csatárok között és a középpályán is kialakult (+ kiéleződhet Marchisio visszaérkezésével, illetve a bal bekk poszt is kiéleződhet De Ceglie érkezésével). Hiszen elől 4-en is kezdők szeretnének lenni, míg középen Sissoko, Poulsen, Zanetti, Ekdal (+ Marchisio) csatárjára számítok. Tiago-t és Almirónt, már szerintem vehetjük eladottnak. Hátul Molinaro és De Ceglie-n kívül Grygera és Zebina is harcolhat a posztért, míg középen Legro, Kenezevics és Mellberg rivalizálással számolok. Ez mind csak dobhat a játékosok teljesítményén és hozzáállásán. Ez nagyon szuper dolog. Remélem kitart a szezon végéig, mert akkor folyamatosan kurva jól fogunk játszani szvsz.

Elodv 2008.08.01. 13:58:35

Megvan a BL kiírásunk a köv.körre: Juventus-Tampere United/Artmedia Petrzalka

Elodv 2008.08.01. 14:10:56

Tampere United 1 - 3 Artmedia Niemi 18,ill. Pospěch 10, Obžera 19, Piroska 86 Valószínű a Szlovákokkal fogunk játszani...Lehet ki kellene menni a meccsre...

Shyr Kahn 2008.08.01. 14:19:31

Relatíve közel is lesz és olcsó is lesz... sajnos én még így sem tehetem meg, de ha lenne rá pénzem mennék.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása