A Barca továbbra sem tesz le Trezeguet-ről

A 'Corriere dello Sport' információi szerint a Barcelona újabb ajánlatot készül tenni a Juventus gólvágójáért David Trezeguet-ért, ezúttal 20 és 25 millió Euró közötti összeg formájában.


Trezeguet-t az elmúlt pár hónapban többször hírbe hozták a Barcelonával, mivel azt beszélik, a csapat új edzője, Josep Guardiola elkeseredetten küzd, hogy leigazolja a gólerős játékost.

Úgy tudni, Guardiola újjáélesztette ambícióit, hogy leigazolja Trezeguet-t, és az olasz lap szerint kész 20 és 25 millió közötti összeget letenni az asztalra. A Juvénál mindig úgy nyilatkoztak, hogy a csatár nem eladó, ez persze majd kiderül, ha kapnak egy ilyen ajánlatot. Mivel Trezeguet idén 31 éves lesz és több klasszis csatár is van a csapatnál: Del Piero, Amauri, Iaquinta és Giovinco, a Juventus úgy dönthet ez a pénz túl jó ahhoz, hogy csak úgy elforduljanak tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr944642422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2008.07.24. 22:33:41

Csak egy kérdés: Giovincot mért nevezi mindenki csatárnak? Én úgy tudtam Nedved helyettese lesz. Vagy eladják Trezeguet-et és nem lesz Nedvednek helyettese? Esetleg jön másik csatár? Trezeguet helyett csak Huntelaar jöhet. De ez a hír tuti kacsa, mert máshol 15 milliós ajánlatról olvastam.

blake11 2008.07.24. 22:58:26

hát én sem értem,de giovinco csatárként is játszható,de én nem toom annyira csatárként elképzelni őt-inkább kp-ként trez nem lesz eladva,ezek már csak az uccsó nyögések egy kimerült vulkánból...de költői voltam XD hunti egy álom nekünk,meg tudnánk simán szerezni,de ezzel a vezetőséggel,na ne vicceljetek

asveed 2008.07.26. 18:50:46

Én Szeretem Trezt!!!DE!!!SztemAmauri és Iaquinta mellé nehéz lesz bekerülnie,padon ültetni meg luxus lenne!!!ERGO: Most még reálisan nagy pénzt kaphatnánk érte,és ha már a jövő csapatát építjük úgyis a lé elengedhetetlen!!!De hangsúlyozom hogy szeretem és tisztelem amit a Juventisért tett,de hát az élet menni fog tovább!!!Ezt higgyétek el nekem a legnehezeb belfogadnom hiszen az ikonom,az isteni Pavel az idény végén abbahagyja:(((

Edgár 2008.07.26. 22:09:42

egyet értek asveed-del most itt. viszont akkor kell valaki 4. számú csatár midnenképpen, vagy egy bal kp.

Dana 2008.07.27. 12:32:06

Azért Iaquintaval ne említsük egy lapon Trezegolt. Maradnia kell ez nem vitás, a mai sportban a pénz mozgat mindent ez igaz de az emberi értékek felbecsülhetettlenek. Van amit nem lehet pénzért megvenni, minden másra ott van a...

Juvetto 2008.07.27. 18:41:43

Borzasztóan nehéz eldönteni, hogy mi lenne a jobbik megoldás, a megfelelőbb döntés!!!!!!!!!!!!! Rengeteg érv és ellenérv... Rohadtul fogós kérdés!!!!! Én speciel nem tudok most dönteni... FORZA JUVE!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása