Poulsen bemutatása

A dán középpályást tegnap muatták be a sajtónak:

"Az, hogy kemény játékos vagy, a játék része. Minden mérkőzés egy csata, és én mindig győzni akarok."

Blanc és Poulsen

"A Juventus Európa egyik legnagyobb csapata, nagyon izgatott vagyok. Négy évet játszottam Németországban, kettőt Spanyolországban, hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy most a Juve játékosa lehetek." - ezek voltak Christian Poulsen első szavai a sajtótájékoztatón.

Az újságírók első kérdései az olasz közvéleményt tükrözték, ugyanis az emlékezetes 2004-es Európa Bajnoksághoz, és a Milan elleni Bajnokok Ligája találkozóhoz kapcsolódtak, amikor Poulsen teljesen kikapcsolta Tottit és Kakát.

"Az ilyen kemény szituációk pont az olasz csapatok ellen történtek, de ha más mérkőzéseimet is megnézik, nem csak a keménységemről vagyok ismert. Védekező középpályás vagyok, ehhez pedig a keménység is hozzátartozik, de szerintem sokkal többet érek, mint amit az olasz közvélemény gondol. Igaz, hogy agresszív vagyok, de az a helyzet, hogy ha egy mérkőzés elkezdődik, akkor egy csata veszi kezdetét, amiben győzni akarok. Ez a futball."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr754642397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guci 2008.07.18. 11:13:44

Jó lesz ez a Poulsen gyerek!!!hihetetlenül kemény középpályánk van!

asveed 2008.07.18. 11:45:26

Szerintem is nagyot fogtunk vele!!!Nem értem a keménységét firtató hangoskodókat,egy Gattuso sem a finomságáról híres,mégis alapember mind a Milan,mind a válogatott keretében!Akkor???????????????????

Tubi 2008.07.18. 11:53:02

Szerintem jó lessz ez a Poulsen,legalább nekünk is lesz egy Gattusonk,csak az a kérdés ki fogja kiszolgálni a csatárokat?

Juvetto 2008.07.18. 12:37:53

Kibaszottul jól mondja!!!!!!!! Engem nagyon feltüzelt!!!! Bejön a vakerja és maximálisan igaza van!!! Uraim! Egy igazi terminátort köszönthetünk Poulsen személyében!! :))) Reszkess Kaká, Ronaldinho, Totti, Ibrahimovic és társai, végetek, annyi nektek!!!! vááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Most tuti bejátszik náluk a Sportszelet a gatyókába... :D FORZA JUVE!!!

gal 2008.07.18. 12:42:27

a csatarokat kiszolgalhatta volna ronaldinho. 18.5 milla nekunk is lett volna, es a rengeteg reklambol meg profitalhattunk volna. bevallom szerintem ronaldinho nem kimondott juve stilusu, hanem inkabb milanos, de szerintem ossze fogja szedni magat es akkor kozepen vagy szelen bevetheto lenne.DE remenykedem (hogy ha mar igy alakult), hogy ez a poulsen gyerek szetszedi majd ronaldinho-t mikor a milan ellen jatszunk:D

babo410 2008.07.18. 12:54:02

Na most pont azt mondta aminek eddig az ellenkezőjét. Most azt mondta kemény, és sajna kicsit félek is attól, hogy többet lesz eltíltva, mint amennyit játszik. De másfelől szimpi nyilatkozat volt. Remélem az is igaz, amit érkezésekor nyilatkozott, hogy bizonyítani szeretné, hogy nem egy durva játékos. Az, hogy vki kemény, még nem feltétlenül jelenti, hogy durva is. Csak nehogy túlságosan is háborúnak fogja fel a meccseket, mert akkor fognak jönni a pirosak. Én szeretném, ha újra a szép, látványos és eredményes foci lenne jellemző a Juvéra, ami miat sok kissrác kedveli meg a klubot. Na nem divatból!

babo410 2008.07.18. 12:56:43

Remélem Tiago marad, és jó formában lesz, mert akkor lesz aki kiszolgálja a gólra éhes támadóinkat.

blake11 2008.07.18. 13:44:25

em toom mér de kicsit bízni kezdtem tiagoban... poulsen egy jó játékos csak a neve a gond

norbisillo 2008.07.18. 13:47:11

csak hogy tisztába tegyük ezt az állandó "jaj de sok kiállítás lesz" dolgot. Poulsent profi pályafutás során EGYSZERSEM állították ki azonnali piros lappal. mindössze 2* állították ki 2 sárgalap után. Ha ezt nézzük Nedved ezt 1 év alatt kiegalizálta mivel őt a múlt szezonban 2* állították ki. Ezek szerint nedved durvább focista mint poulsen????

Trezegol 2008.07.18. 14:28:02

Poulsennél NAGYON túl van lihegve ez a "durvaság"...Mindenki azt mondja,hogy pfúúú ilyen durva,olyan durva...Volt 1-2 balhéja,de semmi több. Ez elmondható még kb. 10000 játékosról! Csak véletlenül az olasz csapatok játékosaival keménykedett 1 kicsit(Totti,Kaka,Gattuso),és ezért most ő a csúnya bácsi:D. De Luis Fabianot vagy Adrianot senki nem nevezte még durvának,pedig mekkora bunyóik voltak a pályán:D...Poulsen nem durva,csak elszánt és határozott...Én bizok benne!!!

blake11 2008.07.18. 16:33:18

poulsen egy kiváló játékos,a múlt elmúlt nem kell rajta annyit rágódni

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása