Orvosi jelentés

Az első pinzolói hét lassan véget ér, és a csapat tovább folytatja a felkészülést. Ám ahogyan az lenni szokott az edzőtábor elején, a hosszú pihenés után előfordulnak kisebb sérülések. A Mezzocorona elleni mérkőzés előtt a Juventus orvosi stábja értékelte a helyzetet.

A csütörtöki edzés kihagyása után Zebina teljesen felépült, ám öt játékosnak még további pihenésre van szüksége: Sissoko, Trezeguet, Tiago, Marchionni és Andrade.

Sissoko: bal combjának sérülése után még mindig elkülönített edzésmunkát végez a mali középpályás, ám orvosi szempontból nagyon jól halad a felépülése. A csapat jövő héten visszatér Vinovóba, az edzőtábor második felére, Sissoko ott átesik az utolsó vizsgálatokon, majd csatlakozhat a többiekhez.

Trezeguet: jobb térdkalácsának ínszalagja szépen gyógyul. Tegnap délután már könnyebb munkát is végezhetett, akárcsak ma reggel. A támadó ma délután Párizsba utazik, hiszen Franciaország vasárnap, a Világválogatott elleni mérkőzéssel ünnepli az 1998-as világbajnoki győzelem 10. évfordulóját. Trezeguet természetesen nem vesz részt a mérkőzésen. A találkozó után visszatér a csapathoz, és folytatja a felkészülést.

Tiago: már majdnem teljesen felépült az izomfáradtságból.Tegnap még külön edzésmunkát végzett, ám ma már a többiekkel együtt dolgozhat.

Marchionni: bal combjában izomfáradtság jelentkezett, pihennie kell.

Andrade: a tegnapi edzésen fájdalmat érzett a megoperált bal térdében, ma újabb vizsgálatokon esik át, hogy kiderüljön, mennyire komoly a dolog. Sajnos sokan úgy vélik, hogy a megműtött térde már nem bírja a terhelést, így könnyen befejeződhet Andrade pályafutása.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr24642374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blake11 2008.07.12. 12:52:32

ezek kisebb sérülések,inkább most mint idény közben de andrade hát ez a gigszer vele

PaLLaDiNhO 2008.07.12. 13:20:32

adradenem fog idén pályára lépni 3nál többször ez most előre boritékolható a térde sohase lessz ojan mint 27éven pl,nem értem miért biznak ennyire aző térdébe amikor a legkisebb letámaszkodásba fáj neki ,és ne mondja h el fog mulni mert soha se lesz a régi már sajnos.Ha nem egy nagyon fanatikus vagy az orvosok le nem beszélik róla abba fogja hagyni ami szerintem a legjobb megoldás lenne amugy a fizujával semi probléma mert ha nem játszik nem adunk neki annyit a rehabilitációja persze fontos de nem keresett aanyit mint buffon

Dana 2008.07.12. 14:49:48

Most olvastam Andrade sérülése súlyos! Vége a karrierjének :(

mmartin91 2008.07.12. 15:11:26

Azért én sajnálom Andadét.Jó,én montam legtöbbször h egy semmitérő,sérülékeny játékos de azt azért nem kívántam neki h abba kelljen hagynia a pályafutását.Persze az egyértelmű volt h meg fog sérülni bár arra azért nem számítottam h már most,azt gondoltam h a felkészülés alatt igen de h már most azt még nem.Én inkább azt akartam h adjuk kölcsön de akkor már erre nem lesz szükség ha valóban visszavonul.Mondjuk engem az a 10 misi is bánt amit kiadtunk érte,főleg úgy h jáccott vagy 4 tétmeccset Juve mezben.

babo410 2008.07.12. 18:32:00

Akkor kéne vennünk még egy védőt nem?

mmartin91 2008.07.12. 18:49:44

Egyébként most kíváncsi leszek h veszünk-e egy középhátvédet.Ugyebár eddig ott volt Legro,Chiellini,Mellberg,Knezevic és Andrade.Ez 5 ember de elvileg 4-nek elég kell h legyen a keretben.Én azt mondom h nem fogunk venni senkit mert Andrade felépülésére is sztem csak egy kis esélyt adtak és úgy voltak vele hogy ha bevethető lesz akkor bevethető ha meg nem akkor nem.Én azt mondom h sztem nem vesznek senkit mert ez a 4 emberen kívül Grygera és Zebina is tud középsővédőt jáccani,persze a szint az jóval gyengébb.Sztem meghúzzák így a szezont de pl.jó lenne ha megint kölcsönvennénk Stendardot a Laziotól:D

Csabah 2008.07.12. 19:15:47

Egy szélső jó lenne, mert Andrade nem tér már idén vissza, és lehet soha sem fog! Mert nem középhátvéd kellene az van.

Daccc 2008.07.12. 20:43:49

Es hanem hivjuk vissza Criscitot...

Daccc 2008.07.12. 21:01:08

Vagy alljunk ra kemenyen Ivanovicra...

Edgár 2008.07.12. 21:48:27

Criscitot sztem hanyagolni kéne még legalább egy, de inkább két évig. Ivanovicot el lehetne hozni a cselzitől legalább egy fél évre kölcsönbe, míg andrade nem épül fel.

Vittorio24 2008.07.13. 10:36:05

A játékos igazolásokról és a sérülésről is írok valamint a jelenlegi keretről is. Nos középpályára nem fogunk egyetlen egy embert se igazolni mert a létszám ott bőven megvan mégha a minőség hagy is maga után kivánni valót:( Nos közáppályásaink:Nedved,Camoranesi,Zanetti, Sissoko,Szalihamidzsics,Tiago,Almiron,Poulsen, Marchionni,Giovinco,Marchisio,Ekdal. Tehát 12közzépályásunk van de én azt mondom lenne inkább 10de minőségi játékosok alkotnák.Szerintem Marchisio és Ekdal még nem sokat ér,Marchionni gyakran sérült szóval ez a három ember inkább csak a létszámot szaporítja. Na de lényeg 12középpályás van ide sztem nem fognak igazolni. A csatársor az egyetlen csapatrész ahol megvagyunk normálisan,minőség is kiváló,ugye Iaquinta,Amauri,Del Piero,Trezeguet. Egy cserekapusra még szükségünk van. Elérkeztünk a legégetőbb problémához ez pedig a védelem.Andrade sajna megint megsérült most már én azt mondom szegény srácnak vége a pályafutásának. Nos ha megnézzük van van Grygera,Mellberg,Chiellini,Molinaro a kezdő négyes,ezzel semmi probléma ez még igen erős védelem. De ha azt nézzük hogy rajtuk kivül ott van még a fiatal De Ceglie aki még édes kevés,szóval semmi rutinja rá nem igazán lehet számolni,aki még a cserék között van ő Zebina aki szintén nem a megbízhatóság mintaképe és akkor még finoman fogalmaztam,na meg lehet hogy el is megy törökbe a Galatasaray-hoz,a harmadik csere Knezevics akit bátran belehet rakni ő azért jó középhátvéd,a negyedik csere pegig legro aki ugye sohase volt alapember egyik edzőnknél se játszott 32évesen volt az első szezonja mikor játszatták de csak azért mert nem volt más hadra fogható középső védő. Tehát a védelem második sora elég gyenguska és még belegondolni is rossz mi lesz akkor ha lesz 1-2sérülés és eltiltás,na meg jövőre 3front bajnokság,BL,olasz kupa,ha ezt nézzük ez a védelem kevés. A lényeg az,hogy 1 JÓ védőre még annyira szükségünk mint egy falat kenyérre. Mert gondok lesznek ha nem igazolunk..... Forza Juve!!!

PaLLaDiNhO 2008.07.13. 11:19:16

Vittorioval maximálisan egyetértek nagyon jól összegezte hogy mik a gyengéink én leírnám hogymiben bízhatunk: kapus:igértek egy kapust buffon mögé remélem ezt teljesitik is ,de valljuk meg mostanába nem igen hallani kapusról a juvéval kapcsolatban . védelem: chiellini vezére lessz a védelemnek reméljük hogy nem fogja sérülés érni itt nem nem lessz gond , max a sárgalapokkal,cseréje lehet knezevics/molinaro. mellberg lessz nagy valószínűséggel a párja itt sem lesz gond ,cseréje legro (aki remélhetőleg át tudja menteni a formáját) grygera:én nem érzem tulzottan biztos pontnak sztem a legsebezhetőbb oldalunk ez lesz +zebina a cseréje ,azt mondom hogy igy még csak-csak ki lehet birni egy szezont(+mellbergel) Molinaro:sztem egyre jobb formát mutatott az utolsó meccseken és még csak fejlődni fog a beadásokat pedig rá kéne biznia az előtte levőkre(gio ,pavel)de cegle zsákbamacska de reméljük nálunk nem fog megijedni! egyszóval a védelem:hagy némi kivánnivalót maga után ugye lesz 12kpnk :ami nem rossz én nedvedet az olasz kupában nem erőltetném bl+ bajnokság :ok, camoban nagyon bizok,de ha marco megint megsérül NEM LESSZ CSERÉJE! ez baj középen nagy a variáció sissoko alapember lesz érzésem szerint poulsennel vagy cserélgeti tiagoval aki jó játékos ha elkapja a formát jó csere lessz .almironnal nem vagyok kibékülve de mommo helyettese és igy OK edkal+marcisio:edkal remélem marad hátha tud valamit felmutatni és még marcisiotol várok valamit ami nem nocse szintt lesz Gio kétségtelenül a legnagyobb reménység és jó bene hogy univervális mert csatár belső kp és szélső is tud lenni ez igazán megnyugtató ,sztem meg fogja állni a helyét tőle várok irányítást camo mellett(lehet a vezetősg is igy gondolkozik?) felmerült egy uj név az egyik portál szeint ami egy nagy pletyka de lehet alapja :miszerint muntarira hajtunk ,nos azt mondják olcsóbb de nem sokkal rosszabb mint csabi ,és egyre fejlődik 10-12 milláért el lehet hozni mert ahol játszik ott meg akarják venni a lób@szó crouchot igy kell nekik a pénz (deja vu) csatársorrol meg nem kell beszélnem:D tehát secco kérünk egy védőt ,egy kpt és egy kapust ha senki sem jön nem leszünk meglőve de nem lesz naagy jövőnk a blben forza juve

mmartin91 2008.07.13. 11:59:10

Az én véleményem egy kicsit más mint az előttem szólóké.Az nyilvánvaló h kell egy cserekapus,én megpróbálnám elhozni Lobont-ot de nincs olyan nagy jelentősége ennek a posztnak.A védelem a leggyengébb pont de nálam abszolut a Grygera-Legro-Chiellini-Molinaro négyes jáccana.Én értem h Vittorio utálja Legro-t,én is így vok pár emberrel de azért az erős h még Knezevic is előtte van.Ranieri kedvencei közé sorolható Legrottaglie,akinek kiváló szezonja volt,nem hinném h kiveszi a kezdőböl Mellberg miatt,aki még eddig nem jáccott a Serie A-ba tehát még be is kell illeszkednie.Teljesen egyértelmű h Legrottaglie kezdő lesz az elején,aztán később majd meglátjuk h mi lesz.A cserék sztem nem olyan rosszak,jobb oldalt Zebina és akár Salihamidzic,én speciel simán Brazzo-t jáccatnám a jobbhátvéd poszton ha Grygera nem áll rendelkezésre.Középen Mellberg és Knezevic,ez így megfelelő,balbekk poszton De Ceglie télleg zsákbamacska de reméljük tőle a legjobbakat.Középpályán sztem felesleges számolni Almironnal,Tiagoval és Ekdallal mert előbbi kettő el lesz adva míg utóbbi sztem nem az elsőcsapathoz fog tartozni elsősorban és lehet h kölcsön is adjuk.Nálam itt a Camo-Sissoko-Zanetti/Poulsen-Nedved négyes jáccana de azért reménykedem Xabi Alonso szerződtetésében(a remény hal meg utoljára).Elől Trez-Alex páros jáccana nálam és két jó cserecsatár Iaquinta és Amauri bármikor bevethető. Egyébként én el tom képzelni h megvesszük Alonso-t és akkor kezdőben Sissoko-Xabi,míg a padon az ellenszenves Poulsen aki lehetne Momo cseréje míg a jól passzoló,kreatívabb Xabi cseréje lehetne Zanetti és még pluszban ott lenne egy fiatal Marchisio,hosszú a szezon... Egyébként Giovinco tud mindkét szélen jáccani szal nem baj ha Marchionni szokásos módon megsérül mert akkor is lehet helyettesíteni Camo-t Giovincoval és Brazzoval is.

Shyr Kahn 2008.07.13. 12:22:26

Sokan úgy beszéltek Marchisio-ról, mint aki csak cserének jó. Szerintem ez nem így van. Ha pedig nem játszatjuk, akkor miért kellett visszahozni? Szeretném, ha nem jönne már középpályás, hanem Sissoko cseréje Marchisio lenne. Zanetti-é pedig Poulsen (Xabi-t jobban szerettem volna, de most már ez van). De Ceglie már most van olyan határozott és jó, mint Molinaro... nem is értem miért hagyjátok az olimpián részt vevő fiatalokat a kispad végén. Nem ezért érkeztek, vagy ha igen, akkor keresztet lehet vetni a jövő olasz Juventusára, hiszen ha már ők se beépíthetőek, akkor ki más?

blake11 2008.07.13. 12:28:22

úgy gondolom magunkhoz viszonyítva irom le a gyengéinket és jelenleg nem a többi európai nagycsapathoz képest kapus:egy biztos vki kell buffon mögé(flavio roma?) védelem:hát a szélek nem erősödnek ha molinaro az egyik oldalon nem kapja össze magát,másik oldalon ott van de ceglie sokat vrok tőle de nagyon fiatal középpály:a tengely rendben,a szélek kicsit öregedőben nedved sem játszik örökké de ott van azé giovinco is,még kéne egy szélső minimum csatársor:nincs mit felvetni remek max még egy csatár érkezhetne a legnagyobb erősségünk az elszántság,a motivációnk és a küzdő késségünk és ez az egyik legnagyobb ha nem a legnagyobb dolog a fociban amivel bármit ellehet érni

Vittorio24 2008.07.13. 13:35:13

mmartin91 amit írok azt nem a vita kedvéért teszem csak felakarom nyitni a szemed. Figyelj csak Mellberg lehúzott kezdőként 3szezont a spanyol első osztályba ami a világ legerősebb bajnoksága 3év/97bajnoki. Majd a világ legkeményebb,leggyilkosabb angol első osztályban játszott 6bajnoki idényt összesen 200meccset nyomott végig standard kezdőként,LEGRO ott 1szezon alatt meghalna. Mellberg kemény,határozott jól fejelő és helyezkedő és a test a test elleni párharcokban borzasztó erős és sokszoros válogatott valamint a svéd válogatott csapatkapitánya évek óta, a világon mindenhol ismert és elismert védő. Nos összefoglalva legro a közelébe se érhet egy Mellbergnek. legro-ra senki se számított eddigi edzőink közül és az elmúlt idénybe is csak azért játszott mert nem volt más hadra fogható középhátvéd. Mellberg letett valamit az asztalra már bizonyított a világ két legerősebb bajnokságába az angolba és a spanyolba is. Legro egy senki hozzá képest,halál égő hogy 32éves és ez volt az első szezonja mikor kezdő volt. Szóval Mellberg toronymagasan előtte áll a rangsorba. De a kezdőbe szerintem Chiellini Mellberg védőpáros lesz.

mmartin91 2008.07.13. 13:54:09

Vittorio ez rendben van amit írsz h Mellberg mennyit jáccott itt-ott és én is elismerem h jó védő,én is örülök neki h itt van mert ingyen szereztük meg és ráadásul egy rutinos,jó védő,ezzel nincs is semmi gond.Viszont Mellberg életében nem jáccott még a Serie A-ban,nem hinném h nem kell neki egy kis idő amíg beilleszkedik.Én megértem h utálod Legro-t de az előző szezonja jóra sikeredett,valóban azért jáccott mert nem volt más,ez egyértelmű de télen érkezett Stendardo és érdekes módon Ranieri nem hagyta ki Legro-t mert tudta h jól teljesített,mi több még gólt is szerzett.Abban teljesen biztos vok h Knezevic nem lesz előtte a rangsorban,bármennyire is szeretnéd,a horvát lesz a 4.számú középhátvéd ha maradnak négyen.Nyilvánvaló h Chiellini kezdő lesz,őt nem lehet kihagyni,mellette Legro vagy Mellberg fog jáccani és így osztoznak meg a 2.ill.3.számú középsővédő poszton.Én csak azt mondom h ismerve Ranieri-t,akinek kedvencei közé tartozik Legro,nem hinném h kiteszi a csapatból egyenlőre mivel a svédnek szoknia kell az olasz focit viszont Legronak már nem.Nyilván Mellberg nagyobb,elismertebb játékos mint Legottaglie de ebben a közegben abszolut nem biztos h jobb is lesz az olasznál.Ha átmennének bármilyen ás bajnokságba,legyen angol vagy épp spanyol,sztem is Legro gyengusz lenne de itt és most jó.Nincs semmi eredménye Mellberghez képest mert télleg Serie B-s csapatoknál volt meg mindenhol utolsó utáni középhátvéd volt kivéve a Chievoban de nálunk,itt és most jó és ez a lényeg. Esküszöm,ha Poulsen télleg jön és jó lesz akkor bocsánatot fogok kérni tőle mint ahogy tették itt páran Sissokonál.De ettől függetlenül nem szeretném h jöjjön,sokkal inkább Xabi Alonso.

Vittorio24 2008.07.13. 14:24:16

Hát ez érdekes hogy idő kell mire beilleszkedik meg,hogy nem játszott a Serie A-ban ezek olyan púder szövegnek hangzanak. Erre csak annyit aki az angol Premier ligában lehúz 6évet 200meccset lenyom ahol gyilkos iram van és borzasztó gyors játék az itt is bőven megállja a helyét a Serie A-ban. Az angolt tartják a világ legkeményebb,legbrusztolósabb bajnokságának,emellett viszont még a játék is gyors és sok a beívelés és Mellberg kitűnően fejel. Ja és ne felejtsük el Sissoko is Angliából jött a Pool-ból,és nagyon úgy tünt fekszik neki a bajnokság. Poulsenről ha már itt van csak annyit,hogy játszon jól és eredményesen. Nagyon úgy tünik Xabi Alonso-ról lemondott a vezetőség. De szerintem egy jó védő igazolása fontosabb sokkal mert középpályán van 12fő a keretbe oda már felesleges igazolni.

Ismeretlen_53881 2008.07.13. 15:58:49

Nem akaraok beleszólni, de szerintem felesleges azon vitatkozni, hogy Legro jobb-e vagy Mellberg. Sajnos egyikük sem klasszis és kész. A svéd valóban tapasztaltabb, viszont az olasz bajnokságba nem favágó védők kellenek, mint Angliába, ezért hozzá kell szoknia az itteni játékhoz.

Vittorio24 2008.07.13. 21:30:07

Szólj csak bele!! De azért hogy Mellberg favágó,ez borzasztó,oltári baromság! Ember MELLBERGNEK eredményei vannak,és csapatkapitány a svéd válogotottba már évek óta,elismert és nemzetközi szinten is tapasztaltnak számító védő.Azért favágó mert jól fejel és jól helyezkedik,MEG ERŐS A TEST A TEST ELLENI PÁRHARCOKBA. Ember vedd már észre ilyen védő kell NEM KISLÁNYOK,MEG GYÁVA NYUSZIK KELLENEK HÁTRA.na ennyit erről.....

Edgár 2008.07.13. 22:21:00

Hát attól mert Legroról volt olyan pletyka, hogy meleg...attól még nem nevezném gyávának, és kislánynak. Vittorio, pontosan mi bajod Legroval?

Vittorio24 2008.07.13. 22:47:26

hát én ezt már párszor leírtam,de Edgár a kedvedért megteszem. Na én őt nem nézem védőnek mert lassú,körülményes és semmi keménység nincs a játékában,jó ütemű becsúszást még nem láttam tőle,ellenben sok helyezkedési hibát igen,és azt is hogy zavarja a labda,valamint a passzolással is hadi lábon áll egyik bajnokin indítani akart a partvonal mellett állójátékosunknak nem volt egy nehéz labda ez meg kibombázta az oldal vonalon túlra,mondtam magamban ezt a pancsert. Arra is emlékszek mikor a Chievo-tól megvettük hibát hibára halmozott,sok gólt kaptunk róla,én már komolyan mondom féltem mikor nála volt a labda,vagy amikor rávezették mert abból csak a baj volt,de szerencsére akkor elsóztunk máshova! de sajna megint itt van és ő hátul állandó életveszély,sajnos ez van!

Ismeretlen_53881 2008.07.13. 22:52:17

Vittorio, egy kicsit azért vegyél vissza. Az érvelésedre (hogy ha valakinek eredményei vannak, tapasztalt, blabla) elég felhozni Materazzi-t. Na ő kőkemény, világbajnok, tapasztalt is, mégsem kellene, hogy ha fizetnének sem. Azzal hogy Angliában favágó védők játszanak, a két bajnokság közötti különbségre gondoltam, mert azért olaszban sokkal inkább a taktikán és a technikán van a hangsúly. Mellberg nem világklasszis védő, asszem ebben kiegyezhetünk. Azért azon el lehetne filózni, hogy vajon csak azért jön, mert ingyen volt, vagy akár fizetni is hajlandóak lettünk volna érte...

Vittorio24 2008.07.13. 23:09:47

figyu passerby nekem sok juvés komám van és velük személyesen is szoktam beszélni mindenki egybe hangzó véleménye hogy hogy legro egy rakás szar,mondogatjuk is hogy ember annál különbet szarunk. Mellberg egy világklasszis védő legro-hoz képest úgyhogy ebben kiegyezhetünk. Legro-ért fizettünk és mégis milyen híg fos,nagyon gyenge védő.Aki szerint legro jó az vak sajnos most nem mmartint akarom ezzel bántani mert ő is mondta hogy legro gyenge. Szóval legro-nak semmi múltja se jelene nincs jövője meg pláne. Ember Mellberg csapatkapitány és EB-n meg VB játszott és kiemelkedik a nemzetközi szinten is higgadt védő,és remekül fejel,legro soha életébe nem lesz válogatott és kurva égő hogy 32évesen semmi nemzetközi tapasztalata nincs.Vedd már észre hogy ha csak az eB meg VB meg a válogatott meccseit nézük Mellberg-nek akkor is többet játszott mint legro egész életében.Meg aztán se Lippi-nek se Ancelotti-nak se Capello-nak nem kellett ez nem a véletlen műve ők azért hozzáértők és látták,hogy gyenge.Úgyhogy kevés a gyerek mint árvaházba szülőértekezlet.

Ismeretlen_53881 2008.07.13. 23:20:25

Csak azt nem értem, miért akarsz engem is meggyőzni, hogy Mellberg jobb mint Legro... Lapozz már vissza, mondtam én valaha ilyet? Ha Legro-nak az előző szezonbeli teljesítményét nézzük, akkor kb egy szinten vannak. Azt meg nem kell ötvenszer leírni, hogy Mellberg válogatott csapatkapitány, előszörre is megértettem. Az már más kérdés, hogy abban a svéd védelemben Legro is lehetne stabil kezdő. Felesleges összehasonlítani egy svéd és egy olasz válogatottat.

Vittorio24 2008.07.13. 23:57:15

figyelj a svéd az angol első osztályba játszott 6évet ami igen kemény bajnokság na meg spanyol ligába is játszott 3évet ami megint a világ egyik legjobb ligája ember vedd már észre ő megállta ott is a helyét és hiába fáj az igazság de a bugris legro meghalna angliába a seggén venné a levegőt meg pipáztatnák orrba szája. Figyelj ember legro soha nem lesz olasz válogatott ez világos mint a nap,de soha nem is lesz stabil kezdő vedd már észre egyik volt edzőnk se játszatta,a klub valaha is volt leggyengébb védője ez az igazság.

blake11 2008.07.14. 00:04:02

lehet nem klasszis,de egy csapatjátékos nálam többet ér

Vittorio24 2008.07.14. 00:05:30

Látom valamit nagyon nem értesz na elmondom mégegyszer érthetőbben. Na szóval ha csak a válogatott fellépéseit nézzük Mellbergnek csupán az a szám magasabb mint amit legro egész életében játszott meccseinek a száma. Szóval ez égő és 32éves és semmit se tud felmutatni. Azért Mellberg lenyomott 200angol bajnokit 3évet spanyolba és mindenhol kezdő volt. legro olasz harmad(C1) meg másod a csapatai Pistoiese,Prato,Reggiana,Modena halál égő ember vedd már észre,egy nulla és amikor a Serie-B-be visszasoroltak minket ott is csak 10meccsen játszott ennyit erről az emberről mindent elmond róla hogy sehol se számoltak vele......

Huszy 2008.07.14. 09:02:04

vittorio24! Nincs kedved mégegyszer ugyanazt az imádságot elmondani Mellbergről és még pár napon keresztül szidni itt Legrot? Még nem hallodtuk elégszer...

Edgár 2008.07.14. 09:03:32

Szerintem az idei olasz válogatottba mondjuk befért volna Cannavaro és Materazzi sérülése miatt.De sztem lezárhatjuk ezt a témát.

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2008.07.14. 09:16:50

Vittorio24: értem én, mit mondasz, de miért kell tízszer leírni ugyanazt???

Trezegol 2008.07.14. 11:30:06

Én Mellbergre szavazok! Nem mondom,hogy Legro szar,de Mellberg magabiztosabb védő mint Legro,és kevesebb hibával játszik(SZERINTEM)...Amúgy tök mindegy,hogy ki a jobb,mert úgyis az játszik majd,akit Ranieri játszatni akar...És az Legro lesz :D

Shyr Kahn 2008.07.14. 12:09:05

Mellberg-t már több éve várom, hogy leigazoljuk. Sajnos már csak most sikerült, amikor elérte a 30-at, de még mindig jóval nagyobb játékos, mint Legro szerintem is, valamint csapatjátékos, vezéregyéniség és világklasszis védő különben nem lenne stabil alapja a svéd válogatott védelmének már évek óta. Szerintem sokat fog adni a csapatnak, mert plusz motivációt ad neki az, hogy végre egy nagy csapatban játszhat + a BL is adhat a fiúknak egy lendületes ébresztő pofont. Nagyon kell a rutinja. Persze minden okoskodás teljesen addig, amíg nem látjuk a pályán, de én sokat várok tőle.

Vittorio24 2008.07.14. 17:52:28

Bravó Bravissimó Shyr Kahn ezt szépen összefoglaltad,a lényeget leírtad,és az igazat mondtad nem beszéltél mellé helyen való dolog. Szerintem a ostani keretünk két legjobb védője Chiellini és Mellberg,a legnagyobb nemzetközi tapsztalattal meg egyértelmű,hogy a svéd rendelkezik fontos igazolsá volt. Forza Juve!

asveed 2008.07.14. 18:37:53

Húúúúúúúúúúúúúú Vittorio, nem vagy egyszerű,öregem!!! Na mindegy,csak ígérd meg hogy többet nem írod le,légyci-légyci-légycíííí???? Akkor más : - Ugye nem gondolják komolyan ezt a Tiago-dolgot????Már teljesen abban voltam hogy szedi a cuccát és tipli,erre maradásra bírják????Mire fel????Csak folyik a "lé" a rengeteg "lé",a középpályán meg annyian vagyunk hogy sokan!!!Miért is?

buub 2008.07.14. 18:41:04

Már rég írtam, de msot megteszem. Szóval mostmár egyértelmű, hogy szükség van még egy középső védőre, csak sajnos nem tudom ki kellene(nem mintha számítana az én tippem). Valami 24-25 éves tapasztalt védőre lenne szükség. De a lényeg amiért írok: mmartin91: Ha jól emlékszem akkor ezt sokszor felhozod. Szóval hogy a fiataljainkban nem lehet bízni a kezdőcsapatban, mert még tapasztalanok. Oké most képzeljük el, Giovinco, Marchisio, De Cegle a padon ülnek. Kérdem én, így hogy szereznek bármilyen téren tapasztalatot?? elvileg ők Olaszország egyik legnagyobb tehetségei és Mi, a klubjuk ne bízzunk bennük? Del Piero is baromi fiatalon kezdte és a világ egyik legjobbja lett belőle, szóval szerintem ne féltsük őket, 1-2 hiba simán beférhet ebben a korban, de sokkal többet profitálhatnak belőle. Szóval kezdőbe Giovincoval és De Ceglével, Mrchisio meg majd elvállik, hogy Poulsen hogy teljesít.

mmartin91 2008.07.14. 19:41:40

buub: szted h férne be a kezdőbe Giovinco???Ki helyett???Az ő posztja az ami Nedvedé.Nehogymár kivegyük azt az mebert a csapatból aki a gárda egyik legfontosabb embere.Én is bízom a fiatalokban de egyenlőre még kurva kevesek ahhoz h ők itt kezdők legyenek.Mit tudnak felmutatni???Messi 18 éves kora óta a hátán viszi a Barcát.Giovinco mit csinált 18 évesen???Azt se tudtuk h a világon van.Most asszem 21 éves és eddig rúgott 6-8 gólt az Empoliban,ennyit tudunk róla.Ez vajmi kevés ahhoz h kezdő legyen.Mit csinálna ez a BL-ben???tapasztalat,rutin,semmi.A legtöbb esélye a 3 közül abszolut De Cegliének van a kezdőbe kerülésre mert neki csak egy Molinaro-t kell kiszorítani,ami valljuk be őszintén nem egy nagy feladat.Marchisio így is alig fog jáccani mert Zanetti mögött van a rangsorban szal ha Sissoko-Poulsen kezd akkor a 4.számú középső középpályás,Tiagoval,Almironnal nem számolok mert úgyis el lesznek adva.Ha meg jön még esetleg egy újabb középső középpályás akkor már csak 5.számú lesz.És ott van még Giovinco, akiben bízom h 1 év padozás és csereként beállva tapasztalatszerzés után átveszi Nedved helyét a kezdőben.Kíváncsi leszek rá legfőképp mert naon sztárolják,kíváncsi leszek h mit tud nálunk. Tehát ebből az összegzésből láthatod h nem fognak beférni az elején a kezdőbe aztán később majd elválik,én azt mondom h De Ceglie a legsanszosabb a kezdőbe kerülésre.

buub 2008.07.14. 21:23:33

Giovinco nem is Nedvedet fogja kiszorítani, hanem Del Pierot és csatárt fog játszani, legalábbis nagyon remélem. Egyébként Nedvedet is simán ki fogja szorítani, ha esetleg arra a posztra szánja Ranieri. Messi is tapasztalatlan volt...csak őt hagyták játszani..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása