Juventus - Mezzocorona: 7-1

Az első barátságos mérkőzés egyértelmű sztárja Amauri volt: egy félidő alatt öt gólt lőtt. A Juventus 7-1 arányban győzedelmeskedett a Mezzocorona felett, és a végeredmény kialakításában a két fiatal, Pasquato és Esposito is segített.

Amauri és Iaquinta

A mérkőzést a helyszínen összegyűlt több, mint 4000 szurkoló nézte, valamint otthonukban a 'Juventus Channel' előfizetői. A szurkolóknak most volt alkalmuk először mérkőzésen megtekinteni az új érkezőket, és a jövő nagy reménységeit.

A reflektorfénybe hamar Amauri került, hiszen 41 perc alatt 5 gólt szerzett (a második félidő elején azonban le kellett cserélni, mert felrepedt a homloka), de majdnem ugyanilyen népszerű volt a fiatal Ekdal, és a végre megérkező Mellberg is.

Persze a fiatalok is meg tudták mutatni, milyen fényes jövő áll előttük. Főleg Pasquato és Esposito, akik egy-egy gólt szereztek, és Ariaudo, aki Legrottaglie mellett nyújtott remek teljesítményt a védelem tengelyében.

A mérkőzés végeredménye 7-1 lett (a Mezzocorona gólját D'Acampo lőtte), és a Juventus szurkolói új kedvenceket találhattak. A következő barátságos mérkőzés július 15-én, kedden lesz a Piacenza ellen, és még ennél is izgalmasabbnak ígérkezik, hiszen több játékos is bemutatkozhat (Marchionni, Trezeguet és Tiago).


JUVENTUS - MEZZOCORONA: 7-1

Összegzés:

Gólok: Amauri 15',18', 32', 36', 41', Pasquato 52', Esposito 58', D'Acampo 90'


JUVENTUS: Belardi (Fiory 46', Nocchi 67'); Zebina (Bamba 46'), Legrottaglie (Duravia 63'), Ariaudo (De Paola 46'), Molinaro (D’Elia 63'); Salihamidžić (Esposito 46'), Zanetti (Castiglia 63'), Ekdal (Almiron 46'), Nedved; Iaquinta (Pasquato 46'), Amauri (Rossi 48')

Edző: Ranieri


MEZZOCORONA: Macchi, Lordi, Pellizzari, Torroni, Berardo, Sebastiani, Tulli, Morat, Donini, Benvenga, Tartabini

Cserék a második félidőre: Morelli, Fraccalossi, Brighenti, Zarini, giacomini, Ceravolo, Martone, D’Acampo, Piolanti, Vanzetta, Tomasi, Picariello, Malacarne, Fusari

Edző: Rastelli


Bíró: Lentino

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr74642375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blake11 2008.07.12. 12:50:25

ide azt írom mint máshova most mindenki isteniti amaurit amikor pedig megvettük,mindenki szidta,hogy így meg úgy nem juve szintű-én akkor kiálltam mellette de a szurkolók már csak ilyenek(ha knezevic jól teljesít akkor meg nektek lesz igazatok-mert én talán kicsit vele vagyok bizonytalan) de így elgondlokodva rettenet kemény kezdőnk lesz olykor-ezt olyan értelemeben gondolom tegyük fel csak példa:a védelem tengelye mellberg-chiellini,a középpálya tengelye:sissoko,poulsen,csatárok:amauri,iaq uinta,trez nem lesz könnyű elnyomni a védőknek ez már nagy erény már csak össze kell szokni érezni a másikat és még tecnikailag feljebb menni-ebből a juvéból télleg jó csapat lesz még ha ilyen a játékos politikánk is azt hiszem a bl-ben papíron nincs esélyünk én egy negyeddöntőt max azt remélek ez kinek álom kinek minimum ez most nem az én dolgom,de azt hiszem ha összekerülünk egy nagy csapattal akkor elég kellemetlenséget fogunk okozni neki

juvem 2008.07.12. 14:08:58

blake ne úgy beszélj mintha csak te álltál volna ki mellette... én még örültem is h jön! csak mondom h azért voltak párn akik támogatták a transzfert

Edgár 2008.07.12. 14:21:29

Egy mecs alapján nem lehet megitélni valakit, de szerintem jó lesz Amauri, mert elég jó fizikumú. Nekem az volt nagyon szimpatikus a meccsen, hogy Iaquinta most teljesen alárendelte magát, és inkább csak előkészített Amaurinak, belátta, hogy most őt kell sztárolni, csak az ő bemutatkozó meccse, legalábbis nekem az összefoglalóból ez jött le. Nedvednek volt egy nagy helyzete, 16ról üreskapuba, csak kicsit kicsavarodott..De ki volt, aki ollózott Amauri gólja előtt?

juvem 2008.07.12. 14:34:02

jaki ollózott

blake11 2008.07.12. 16:41:55

tisztelet a kivétel ezt kihagytam ezer bocs

Vittorio24 2008.07.12. 19:42:11

Hát blake11 valóban jól látod ütős kezdő 11ünk lesz ha mindenki egészséges lesz és remélem tavalyról nincs eltiltása senkinek. A kezdőről szerintem Poulsen nem fogja Zanettit kiszorítani a kezdőből mivel az olasz az előre passzokba nagyon jó,kiváló hosszú labdákat szokott előre paszolni szinte szeme van minden labdájának és az elmúlt szezonban is sok remek gólpaszt adott Zanetti bácsi:) A legerősebb kezdőnk így festene: Buffon Grygera Mellberg Giorgio Molinaro Camoranesi Zanetti Sissoko Nedved Trezeguet Iaquinta 7csere van minden nemzetközi és olasz bajnoki meccsen 1csere kapus és 6 mezőnyjátékos,a kispad a köv: Belardi Zebina Knezevics Marchionni(Giovinco) Szalihamidzsics Amauri Iaquinta Ez azért igen erős csapat és a padon is jó játékosok vannak

mmartin91 2008.07.12. 19:56:02

Remélem Vittorio-nak igaza lesz és Zanetti kezd, nem pedig Poulsen:S Minek van/lesz ez az ember itt???:S:S:S Viszont sajnos Sissokonak lesz 1 meccses eltiltása a bajnokságban mert az uccsó fordulóban kiállították.Jah és gondolom a kezdőbe Alexet akartad írni és nem Iaquintát mert Iaq mindkét helyen szerepel:) Én azért még reménykedem h kedden Xabi Alonso is bejelentésre kerül ezzel a buzi Poulsennel együtt, bár kicsi rá az esély:S:S:S

Vittorio24 2008.07.12. 20:00:33

ja igen bocsesz jó,hogy szólsz mmartin91. Persze Alex papa a kezdőbe ott a helye Jaki pedig padon pedig szívem szerint őt is játszatnám azért egyszer kipróbálhatnánk a 3csatáros játékot most már van 4igen jó csatárunk!!! Forza Juve!

juvem 2008.07.12. 23:09:45

sztem amauri meg éri a pénzét vagyis az amúr:D ahogy egyik reálos barátom nevezi:P

blake11 2008.07.13. 12:22:02

hát én most sem értem mit szerettek zanettin,szimpi játékso nekem is de annyira jó játékos soe volt meg nem is lesz lehet egy pici fokkal talán tecnikásabb poulsennél de én akkor is poulsen várom buffon grygera(de ceglie)-mellberg-chiellini-molinaro camoranesi-poulsen-momo-nedved(giovinco) amauri-alex(trez) tom csatár poszton szerintem sokaknak van kivánni valója,de nekem így

alex 10 2008.07.14. 15:16:35

Sztem pedig igy kéne össze álítani a csapatot. buffon Melberg-Legro-Chiellini-De Ceigle Camo-Sissoko-Nedved Del Piero Trezeguet-Amauri

asveed 2008.07.14. 18:43:21

blake11 : én még most is azt mondom hogy nem ér ennyit amiért vettük,de nehogy már egy meccs után kelljen szuperlatívuszokban beszélni a játékáról egy birkaterlő csapat ellen nyújtott teljesítmény után!Azért ezt te sem gondolod komolyan,ugye????Én amúgy azt vallom hogy inkább a főpróba legyen szar mintsem az előadás!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása