Ochs és Niemi is a jelöltek között

Olasz sajtóértesülések szerint a Salzburg hálóőre, Timo Ochs, és a Fulham kapusa, Antti Niemi is a Juventus kiszemeltjei között szerepelnek Gianluigi Buffon jövő évi helyettesítésére.

A Bianconeri azon dolgozik, hogy jövőre kellően megerősítse keretét, és bár a legfőbb kiszemelt egy elsőosztályú középpályás, azért a kapusposztról is gondoskodni kell majd. Buffon jelenlegi helyettesei közül Emanuele Belardi igen bizonytalan, míg Jess Vanstrattan túl tapasztalatlan, és elképzelhető, hogy egyébként is visszatér Ausztráliába.

Timo Ochs

A 26 éves német Timo Ochs az osztrák Red Bull Salzburg játékosa, és állítólag a Juventus volt trénere, Giovanni Trapattoni ajánlotta őt a torinóiaknak.

Antti Niemi

A második opció a Fulham 36 éves hálóőre, a finn Antti Niemi, aki az amerikai Kasey Keller érkezése óta elvesztette kezdő helyét a csapatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr504642359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.07.09. 21:32:26

Én nem ismerem Ochs-ot,nem is láttam még védeni szal rá nem mondok semmit.Niemi-t ismerem és sztem már nem kellene leigazolnunk,nem csak a 36 éve miatt hanem mert nem véletlenül nem számít rá már a Fulham sem.Régebben jó kapus volt de eljárt felette az idő és nem vok benne biztos h helyt tudna állni nálunk.Sztem sokkal inkább Romát kéne leigazolnunk attól függetlenül h csak 2 évvel fiatalabb Niemitől.Mondjuk ha én lennék Secco akkor Bogdan Lobont-ot igazolnám le aki 10 nappal idősebb Buffonnál és elég jól védett az EB-n is.Asszem ő most a Dinamo vagy a Steaua Bukarest kapusa,nem tom pontosan szal sztem leülne Buffon mögé a padra mert nyilván mi több pénzt is tudnánk adni neki mint amennyit Romániában keres.

babo410 2008.07.09. 22:32:05

Hát ne vmi öreg kapust hozzunk, vagy akkor már Tóth Ivánt. (ez poén volt, de Nieminél jobb lenne.) Fiatal kapust kéne hozni, aki nállunk nagyá nőhetne, és Buffon esetleges utódja is lehetne majd, habár Buffon még min. öt évig marad.

Daccc 2008.07.09. 23:29:52

Lobont a Dinamo Bukarestnel jaccik, szo volt rola a roman mediaban h tavozik(tudom mert erdelyi vagyok), de ketlem h padozni szivesen eljonne ide! A Fiorentinatol is kerte a tavozasat miutan leigazoltak Freyt! Jo kapus ez nemketseg bar szerintem nem olaszba tavozik, mert jo kapusok kipipalva minden nagyobb csapatnal...

Matee 2008.07.10. 11:11:01

Az tény hogy amit ott lej-be keres, mi euro-ba tudnánk adni :), bár úgyse jön. Abbiati-t is visszahozhatnánk akár....

blake11 2008.07.10. 12:41:46

én egyszer láttam ochsot védeni nem rosszul teszi azt és azé trapattoni nem amatőr ez tudjuk niemi kicsit öreg de ugye jelenleg nincs klubbja sem én jobban örülnék egy flavio roma-nak

McTomi (juvenpool) 2008.07.10. 13:29:55

Matee! Abbiati-t nem tudnánk visszahozni, mivel már aláírt a Milan-hoz. Szerintem Roma vagy Cudicini lenne megfelelő ember Buffon "pótlására".

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása