Stanković és a Juve megegyezett

A 'Corriere dello Sport' információi szerint Dejan Stanković és a Juventus megegyezett egymással a játékos átigazolásáról. A szerb középpályás még a Lazio játékosa volt, amikor a Bianconeri már kiszemelte magának, de akkor mégis az Inter tudta leigazolni.

Stanković tavalyi idénye nem sikerült jól, sokat volt sérült, és barátja, Roberto Mancini távozása után neki sincs maradása az Internél.

Dejan Sztankovics

A legújabb olasz pletykák szerint a Juventus szerezheti meg Stanković-ot. A játékos 3.5 millió eurót keresne évente, plusz a bónuszokat, de a torinóiaknak előbb még az Intert is meg kellene győzniük egy megfelelő ajánlattal. A Juve a hírek szerint 12 millió eurót ajánlott a milánóiaknak.

Stanković a spanyol Xabi Alonsóval együtt érkezhetne a Bianconerihez, így Mohamed Sissokóval és Cristiano Zanettivel együtt erős belső középpályát alkothatnának.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr904642291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tdnero 2008.06.19. 13:45:14

Hát ha jönne Alonso is és Stankovic is a középpályára akkor szerintem nagyonjól járnánk és megis lenne a középpálya.A csatársor is megvan.Már tényleg csak a védelembe kellene 2 ember(eladnánk Almiront és Tiagót és abból kijönne Zapata) és 1 cserekapus(valami ingyen igazolható csak azért hogy több jusson védőkre. És szerintem ilyen csapattal Scudetto esélyesek lennénk, Bl-be esélyünk azért jövőre még nemlessz de ezzel a csapattal a csoportból azért továbbmennénk.

mmartin91 2008.06.19. 14:36:12

Lehet h hülye vok de én még életemben nem láttam Stankovicot középen jáccani vagy csak szükségmegoldásból.Mindig a bal oldalon vagy esetleg a jobbon láttam jáccani,középen Vieira,Cambiasso,J.Zanetti,Pelé,Maniche meg ilyenek jáccottak.Sztem nálunk sem lenne kezdő hanem szélső csere lenne Camo és Nedved mögött Giovincóval.Így meg eladhatnánk Marchionni-t mert feleslegessé válik.Egyébként is középre ott lesz még Marchisio is...

tdnero 2008.06.19. 14:38:19

hát nemtom én még csak középen láttam játszani.

Ismeretlen_22017 2008.06.19. 14:48:06

Szerintem nem szélsőnek akarják hozni.

blake11 2008.06.19. 16:49:51

hát az ára 17,5milla nem is akarom tunni mennyié vették me hátast dobnák de szeintem nem csak én mások is és az évi fizuja 3,5milla hát hát kicsi tsalihamidzsicses igazolásnak tartom padra mindig jó de naon nem örülök neki de azt is figyelembe kell venni,hogy gyengébb nem lesz a középpálya de az is lehet,hogy jó áron adták me mourinho meg akart tőle szabadulni majd kiderül

RICh 2008.06.19. 20:41:05

Ha mevan csabi akkor nem kell!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása