Jankovic örül a Juve érdeklődésének

A 24 éves játékos múlt nyáron érkezett Szicíliába, annak köszönhetően, hogy lenyűgözően teljesített előző klubjában az RCD Mallorcaban. A szerb válogatott játékos spanyol liga béli teljesítménye, több európai szupercsapat, a Barcelona, a Valencia és a Chelsea érdeklődését is felkeltette.


Most a Juventus van azon, hogy megszerezze a játékos szolgálatait és Jankovic elmondta nagyon örül a lehetőségnek, hogy esetleg a Bianconerihez igazolhat és Pavel Nedved utódja lehet.

„Egy olyan klub, mint a Juventus egy életcél minden játékosnak a földön.” – nyilatkozta az egykori Red Star Belgrád szélsője – „Ők a legismertebb és a legszeretettebb klub az öt kontinense és nagyon szeretik a csapatot a városomban, Belgrádban és egész Szerbiában is.”

„Jelenleg vannak olyan hírek, melyek szerint Torinóba igazolhatok és én ennek nagyon örülök. Azt is nagyszerű hallani, hogy egyszer majd én léphetnék Nedved helyébe a csapatnál.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr874642059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McTomi (juvenpool) 2008.05.02. 15:18:13

Jöhetsz fiam!

RICh 2008.05.02. 15:45:01

Nedved helyére....soha fiacskám...soha!a Palermo-juve meccsen mutatott játék alapján én nem szeretmeém ha jönne!

McTomi (juvenpool) 2008.05.02. 16:02:13

Jól játszott aznap is. De én nem Nedved helyére gondolnám, hanem Camoranesi helyettesének (utódjának). Remek beadásai vannak, kapuralövései, rövid passzai. Beleillene a Juve játékstílusába.

Juvetto 2008.05.02. 16:17:10

Valahogy én sem érzem...nem ő a megoldás. Bár a nyilatkozata szimpatikus! :) Ha jön vissza Giovinco, akkor pláne nem kell, főleg, ha még esetleg Capel is jönne(bár erre kicsi az esély, de szerintem megvan:) )! FORZA JUVE!!!

mmartin91 2008.05.02. 18:54:55

Hát azért nézzünk már vmi nagyobb kaliberű játékost,ne ilyen Jankovic féléket aki csere a Palermoban.Azért legyen már egy szint...

McTomi (juvenpool) 2008.05.02. 19:34:01

Szerintem az a Palladino-Aquillani csere nem is lenne rossz üzlet, sőt... De azért ez a Jankovic gyerek nem tolja rosszul, szerintem, ha jönne, akkor csere lenne. Én ezek közül a játékosok közül szeretnék pár játékost "zebra-mezben" látni(középpályára): Luca Cigarini, Alberto Aquilani, Xabi Alonso, Diego Capel, Bosko Jankovic, Rafael VanDerVaart, Mathieu Flamini, Alexander Hleb, Franck Ribéry... Erről a listáról 2-3 játékos és...

Juvetto 2008.05.02. 19:48:30

McTomi (juvenpool)! Adom a "jelöltjeidet! :) És örülök, hogy végre valaki lemerte írni Ribery-nevét!! Én már annyira akartam, de úgyis csak lehurrogtak volna a törpiek, hogy "Hogy jönne már ide?! Álom nekünk!", meg ilyenek... :) Persze szerintem sem lenne egyszerű idehozni őt, de nem lehetetlen...mondjuk talán inkább még 1 év múlva. Bár állítólag(nem meglepő módon)a Chelsea megakarja szerezni, cserébe Malouda-t adná a Bayernnek. Ja, és a listádat kiegészíteném még azért Samir Nasri-val és, hát ugye Diego-val. :) És Giovinco persze még mindíg vissza!! :) Egyébként Xabi Alonso nevét nem először olvasom itt, mint tipp. Ez miért van...csak, mert jó ötlet, vagy, mert hallottatok olyasmit, hogy esetleg érkezne? Palla-Aquillani-témához van itt egy másik cikk, azt majd oda... :) FORZA JUVE!!!

mmartin91 2008.05.02. 20:56:53

Igen,Xabi Alonsoról már volt szó h megvennénk és én is szívesen látnám. Egyébként Ribéry-s témához hozzászólva: ettől az embertől nem láttam még nagyobb patkányt a világon.Egy rohadt színész,faszkalap állat csak utálni lehet,az egész világ utálja kivéve a kibaszott Bayern-t meg a franciákat,egy senkiházi szemét tróger.Én azt mondom h olyan játékosokat kéne venni akik vmilyen szinten szimpatikusak mert ne legyünk olyanok mint pl.az Inter,Bayern,Real meg ezek akiknek játékosai unszimpatikus patkányok.Nekünk olyan játékosok kellenek akik alázattal,nem hőzöngve jáccanak és kiteszik szívüket-lelküket a csapatért.FORZA JUVE!!!

McTomi (juvenpool) 2008.05.02. 20:58:09

Hát igen. XabiAlonso-t én azért említem meg mindig, mert az egyik kedvenc középpályásom, és nem utolsó sorban télen és nyáron élég sokszor szóbahozták a Juventus-szal. Ribéry-t pedig azért "mertem" leírni, mert a Bayern-nél nem viheti sokra. Ezt nemsokára észre fogja venni, és egy nagyobb és erősebb csapathoz fog igazolni. Megnézhetitek a Bayern eredményeit, ilyen játékoskerettel a BL döntőjében lenne a helyük, de még az UEFA-kupa döntőjében sem vannak, igaz, hogy a bajnokságot simán megnyerik, dehát...

McTomi (juvenpool) 2008.05.02. 20:58:52

Ja és persze a fiatalokaz vissza mindenképpen.

Juvetto 2008.05.02. 21:43:45

Köszi a Xabi-s infókat! :) Nekem ennyire azért nem unszimpi Ribéry. Azzal egyetértek, hogy inkább "sztáralűröktől-mentes" játékosok jöjjenek, csak hát az nem mindíg úgy van... És tényleg ne legyünk hasonlóak, mint az mmartin91 által említett csapatok! Viszont hatalmas zsugás, az tény! És megint egyetértek kb. azzal, amit McTomi (juvenpool) írt, hogy esetleg miért nem húzza majd soká Münchenben. Bár én azt sem értettem hogy a francba került oda?! :) Szerencsére Nálunk nem nagyon van ilyen, mármint "királykodó". Kivéve Zebinát, mert őt utálom!! :) Ja, és amúgy még anno, pár hónapja megfigyelhető volt Iaquinta-nál, hogy csapkodta az oldalát amikor pl. Alex nem neki passzolt, vagy rálőtte, vagy esetleg valakitől nem extra pontos beadás érkezett...ez akkor nagyon nem volt szimpi, de már nem látni ilyet tőle, sőt! Remélem marad!! FORZA JUVE!!!

Laci 2008.05.03. 15:37:59

"és nagyon szeretik a csapatot a városomban, Belgrádban és egész Szerbiában is.” Ezt alá tudom támasztani :DD Én is Szerbiából írok.... Sztem jöhetne :)

Juvetto 2008.05.03. 17:11:34

Örülök, hogy Nálatok is tényleg sok Juventino van! :) FORZA JUVE!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása