Legrottaglie változásokra számít a nyáron

Nicola Legrottaglie bízik abban, hogy a Juventus jövőre új és fontos játékosokat igazol majd, hogy még jobb lehessen a csapat.

Nicola Legrottaglie

"Amauri remek játékos. Csak dícséret illeti, mert kitűnő szezont produkál, és emberként is nagyszerű." - mondta Legrottaglie a 'Sky'-nak.

A Bianconeri védőjét a nyári átigazolási szezonról, és arról kérdezték, hogy mit szólna egy Amauri - Del Piero kettőshöz.

"Ezeket a döntéseket a klubnak kell meghoznia. Nekünk csak a lehető legjobbat kell nyújtanunk. Reménykedjünk, hogy ha minél jobb játékosok érkeznek a klubhoz, annál harcképesebb csapatot tudunk kiállítani."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr834641952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

predy 2008.04.08. 17:19:32

kell Giovincó és Paolo De Ceglie, Claudio Marchisio-t még nem hívnám vissza, abszolút nem játszana, még egy-két évet lehúzhat kölcsönbe valahol (mondjuk jó lenne valami nagyobb klubba száműzni egy empolinál) plusz kell még (min.) egy kiváló középpályás és egy kiváló védő, egy kiváló csatár és ezzel meg lennék elégedve már

Juvetto 2008.04.08. 19:01:09

Giovinco és De Ceglie nyártól mindenképp jöjjenek vissza! Klasszis támadóra szerintem pluszba még legalább 1 évig nincs szükségünk. Huntelaar nagyon jó, tipikus befejezőcsatár, mint Trezegol, szóval majd őt pótolhatná, de leghamarabb is kb. csak 2-3 év múlva. Addig meg már ki tudja hol játszik majd Klaas, és mennyire lesz nehéz elhozni, akárholis lesz. Persze jó volna már idén nyáron megszerezni, de "Palladino-dilemmája" lenne fél év után. Maximum 3.számú csatár lehetne, dehát Iaquinta is itt van, és szerencsére ő is nagyon jó! :)

RICh 2008.04.08. 19:02:21

háát nem mondom én is nagy változásokra számitok a csapatnál,mármint a mennyiség és aminöség szempontjából!!!

Juvetto 2008.04.08. 19:14:20

A középpályára valahogyan megkéne szerezni mondjuk Nasrit. Persze jó volna VdV, Diego és Agüero is, dehát őket állítólag még nehezebb lenne... :( Illetve én már kb. 2-3 éve elhoztam volna Sneijdert az Ajaxból. És most, ahogy a Realnál számítanak rá (már amennyire figyelem mostanában a Realt) meglehetne próbálni nyáron, mert ő szerintem nagyon is beleillene a Juvéba. Ja, és mindezek mellett Giovinco szerezne sok-sok tapasztalatot a következő 1 év alatt, és remélhetőleg beérne! :) A védelembe pl. ezek közül a játékosok közül érkezhetne mondjuk valamelyik kettő : Zaccardo, Kompany, Zambrotta, Grosso, Lahm, Barzagli, Alex. És persze 1 év tapasztalatszerzés után(természetesen Juve-mezben) De Ceglie is beérne! :)) FORZA JUVE!!!

Juvetto 2008.04.08. 19:38:45

Előtört belőlem az (jelenleg) abszolút álmodozó is... : Fabregas! :D :))) FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_22017 2008.04.08. 20:37:12

Azon nagyon csodálkoznék, ha Zambrotta visszajönne... Mondjuk, ha jobban belegondolok, akkor Fabregason is :)

juventus79 2008.04.08. 20:51:39

Hat Juvetto a szivembol szoltal.Mármint Fabregas,Diego.Védelembe még el tudnám kebzelni Richardsot. Esetleg még Quaresma.

asvééd 2008.04.08. 20:54:15

Grosso felejtő,Mellberget már nagyon várom,Zaccardo jó ötlet,Giovinco mindenképp jöjjön!Nem úgy volt hogy Cigarini is jön a Parmából???????????Ő sztem ügyes gyerek!

asvééd 2008.04.08. 21:00:20

Ja!!!!És most már jó lenne tényleg venni egy jó tarcsi kapust,különben Gigi sosem jön rendbe!!!Jövőre már -remélhetőleg-sokkal több meccs vár ránk!!!

predy 2008.04.08. 22:37:32

zambrotta biztos nem jön, mert a szurkolók és a régi játékosok és tulajdonképpen a juventusz szemében is áruló, szerintem a milánba megy majd (sajnos) az egyik kedvencem volt a juveba

Juvetto 2008.04.09. 02:29:01

Zambrotta csak egy elég gyenge és reménytelen felvetés volt, tudom. Dehát én imádom a játékát és rá, valamint Cannavarora egyszerűen nem tudok haragudni! Azért nem szabad elfelejteni mit tettek a Clubért! Attól meg nagyon kileszek, ha tényleg a Milanba megy, pedig van rá esély... :((( juventus79! Richards-ot és Quaresma-t ki is hagytam, igazad van. Kíváló ötlet a védő, a portugált pedig nem is mertem megemlíteni, mert úgyis Real, vagy Chelsea játékos lesz szerintem! :) asvéédnek is jogos a Cigarini-féle felvetése... Olaszt kellene, ha lehet persze! Zaccardo több, mint jó ötlet! Mellberget én már nem várom annyira... Ja, valami jobbfajta csereportás kellene, de nem könnyű olyat találni, aki amellett, hogy jó, azt is vállalja, hogy mondjuk kb. 10 meccset véd egy idény alatt. És Ti hogy álltok a Flamini-kérdéssel? Ingyen mondjuk megéri, az biztos, bár nem 2 eurocent lenne a fizuja, de én örlődöm vele kapcsolatban... FORZA JUVE!!!

Juvetto 2008.04.09. 02:42:47

Ja, bocsánat, vagy a "szeretetreméltó" interbe megy Quaresma. FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_22017 2008.04.09. 09:18:36

Flamini szerintem marad az Arsenalnál, pedig nagyon jó lenne. Cigarinire viszont van esély, bár ez nagymértékben függ attól, hogy mik a Juve tervei a középpályára.

RICh 2008.04.09. 14:26:35

Lucho G.-Diego és meg is vannak oldva középpályás gondok!Amugy erre a palermo elleni meccs a tökéletes példa hogy szükség van iránytora,mert:szinte csak akkor alakult ki komolyabbb helyzet ha Alex visszalépett a középpályára trez mögé.....na most mi lenne akkor ha ott folyamatosan lenne egy Diego????Megmondom:TÜZIJÁTÉK!!!!

Juvetto 2008.04.09. 14:42:39

TÜZIJÁTÉKOT akarok!!!! :D:D:D FORZA JUVE!!!

predy 2008.04.09. 15:21:32

flamini jó, szerintem beválna! kell ... ingyen vagy kispénzért

mmartin91 2008.04.09. 15:48:45

áááá,Flamini kizárt h jön.Nem hülye h eljöjjön hozzánk,pont most amikor az Arsenal egyik legfontosabb embere.Számára ez visszalépés lenne mivel az Arsenal jelenleg jobb csapat mint mi,reméljük ez nemsokára megfordul dehát addig még kell egy kis idő.Quaresma is kizárt sztem,tuti h nem hozzánk fog jönni.Ráadásul sztem már Diego is lassan kizárt lesz mert inkább más fogja elvinni mint mi,de ne legyen igazam.Aki reális célpont lehet és szükség is van rá:Lucho,Taiwo,Zapata,egy jobb bekk(nem tom ki),egy cserekapus(Mirantéra szavazok)meg még pár kiegészítő ember+1csatár(én nem Amauri-t hoznám dehát ha ő jön akkor ő jön).

Juvetto 2008.04.09. 19:44:21

mmartin91! Te kivel vagy, öcsém?!?! :D Igazi Juventino lehetsz... :D:D

mmartin91 2008.04.09. 19:51:16

Hát igazából nem értem a kérdést h én kivel vok,én a Juventusszal vok,de most h jön ez ide?

RICh 2008.04.09. 20:21:27

Azé mondja juvetto mert olvasott 1 cikket Flaminiröl hogy lehet hogy a Juvéba jön és most azt hiszi hogy ugy is lessz!Holott Wnger és a Juve vezetöi is cáfolták és nyugtatgatták 1 mást!Reálisan kell gondolkodni! Realitás Talaján maradva:Lucho,Diego,Zapata,Taiwo 1kis plussz álmodozás:Huntelaar

asvééd 2008.04.09. 20:32:05

mmartin91: én értem amit mondasz,erősödnünk kell,főleg ha jövőre BL.A realitás nem klubszimpátia kérdése:)!Pillanatnyilag még nem vagyunk a régi fényünkben de haladunk felé!Ehhez sok-sok pénz és jó igazolások kellenek!!!De amíg nincs egy jó cserekapusunk sem,megbízható védősorunk addig nincs miről beszélni!Jól mondom ecsééém:)?????? RICh: jól látod tesókám de sztem Huntelaar nevét Diego helyére kellet volna írnod,mert jelenleg ez a realitás,sajna!Diego figyeld meg "behódol" majd a Realnak!

Juvetto 2008.04.09. 21:28:52

Akkor elmagyarázom, mert RICh nem igazán találta el mire is gondolhatok én... Szóval visszalépés lenne a JUVENTUS az Arsenallal szemben?!?!?! Ez kissé felháborító!!! Ne írjál már ilyet, ha Juvésnak vallod magad!! Hogy képzeled?! Persze jogodban áll, de picit vicces... :D Na, meg ettől kész vagyok, hogy Ti nem hiszitek, hogy megtudunk szerezni sztárokat!! Ki a faxom képes erre, ha nem a JUVENTUS, heee?!?! Marhára nagyra becsülitek a Clubot. Realitás?! Hagyjuk már... Nekünk elsősorban nem csak az a dolgunk! Na, így már érthetőbb?! FORZA JUVE!!!

juventus79 2008.04.09. 23:02:32

Szerintem nincs mirol beszelni az Arzenal soha nem lesz akkora klub mint a JUVENTUS,nezzuk meg ki mit ért el. Európában kevés ilyen múltú klubb van mint a Juve.És nem is lesz.Ha nem a pénzről szólna a foci, akkor mindenki itt akarna focizni, de sajnos a pénzről szól. Secco vagy hogy is irják ennek a tuloknak a nevét, egy ökör. Egy jó igazolása volt a sokból,Sissoko.

Juvetto 2008.04.09. 23:26:36

juventus79 érzi a témát!! :D FORZA JUVE!!!

RICh 2008.04.09. 23:34:12

juvetto:Nem látsz a dolgok mögé....te ha flamini helyébe lennél és egy kis kövér fizetéses 5éves szerzödést akarnál kicsikarni akkor mit mondanál????Mert én qrvára azt hogy elmegyek egy nagy csapathoz!Nem arrok van itt szó hogy kizártnak tartom hogy igaz legyen a dolog...de most mást nem tudok elképzelni!Meg ha a Juve hivja fel Wengert hogy megnyugtassa hogy nem akarják leigazolni akkor szerinted le fogják???

RICh 2008.04.09. 23:39:53

asvééd:A realnál mostanában 2 néve van mint nagy igazolás:-KAKA,de ö eddig is volt..nem sok sikerrel -C.Ronaldo a legujjab hir...állitolad Miljatovic márt kint van angliában! Pont ellenkezöleg...mostanában a Real nagyon rá van állva Huntira,de ö teljesen más tészta!! Amig ök erre a 2(3) játékosra koncentrálnak addig gyorsan el kéne "lopni" Diegot elölük!Amugy hivatalos megkeresés még csak a Juve részéröl volt Diego irányába!

Juvetto 2008.04.10. 00:26:15

RICh: légyszi értsd már meg a lényeget! Lexarom Flaminit!! A lényeg, hogy kib...ott nagy Club vagyunk!!!!! FORZA JUVE!!!

asvééd 2008.04.10. 10:08:05

RICh:ez jó ötlet!:)De Figyeld meg Secco ezt is el..ssza!!! juvetto: Ez a kincstári optimizmus nagyon szép és értéklem is ,hidd el.DE!!!Ha van X forintod akkor ne akarj X+Y-ért vásárolni mert könnyen csőd helyzetbe kerülhetsz,főleg ha olyan jól jövünk ki belőle mint a legutóbbiakból:((Én nem érzek akkora tőkét most a háttérben amire te ezeket alapozod!Mindíg a reális anyagi keretek között kell gondolkodni,tervezni,építkezni!!! Ettől még ugyanolyan nagy klub maradunk,legfeljebb nem röhög majd rajtunk fél európa mint pl. a Nagy galaktkus Madridon!!!Sok sztár,rengeteg lóvé és smmi eredmény!!Mert nem biztos hogy a sok nagy név egyben garancia egy ütőképes csapatra!Egyszóval ne észnélkül és meggondolatlanul igazoljunk.Csak pont az aki ezért felelős az egy bal..sz!És attól hogy itt páran azt írjuk hogy -HANGSÚLYOZOM!PILANATNYILAG!- nem vagyunk még legütőképesebb csapata,az nem azt jelenti hogy nem rajongunk a klubért!De ezt nem belátni,óriási böszmeség!Asszem Lassus fogalmazta ezt meg a legjobban egy csevegés során:-Ha jól megfigyeled egy klub Kb3-4 évig tud a topon lenni aztán hullámvölgy és megint javuló forma!!Ebben én teljesen egyetértek vele,hiszen rengeteg dolog befolyásolja egy klub életét,játékosmozgás,edző stb.

Juvetto 2008.04.10. 13:31:22

asvééd: jogos, amiket írtál, de szerintem Te sem a lényeget szűrted le... Azt akartam mondani, hogy nehogymár visszalépés legyen(ha jön, ha nem, lexarom!) Flamininek a JUVENTUS??!!! Egyáltalán nem az anyagiakat firtattam! Hidd el, tisztában vagyok azokkal a dolgokkal. Mit lehet-érdemes, és mit nem. Egyértelmű, hogy nem kell beleugrani(ami nem is menne pont a nagy tőkehiány miatt) nagy sztárok leigazolgatásába, mert nekünk 2-3 igazán minőségi játékosra van szükségünk! Egy szóval sem mondtam, hogy legyünk eszetlenek és próbáljunk meg minden követ megmozgatni mondjuk C.Ronaldo, vagy épp Torres megszerzésének érdekében. Fabregast is csak egyelőre, mint "vágyat" említettem meg, de pl. 2 év múlva eltudnám képzelni. Lassus ezen hozzászólásával nem találkoztam, de egyértelmű, hogy így van, ehhez nem kell nagy szakértőnek lenni. Bocs, Capo!:D FORZA JUVE!!!

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2008.04.10. 13:36:08

Ja, mert nem kommentben írtam, hanem MSN-en.

Juvetto 2008.04.10. 14:09:06

Sejtettem, hogy valami ilyesmi turpisság lehet a dologban... :) FORZA JUVE!!!

RICh 2008.04.10. 14:26:43

juvetto (27.hsz):És ezt ki firtatta???Én csak azt gondoltam hogy hülye lenne otthagyni a biztost a bizonytalanért!Jó..valószinü kezdö lenne...de ha mondjuk nem feküdne neki az Olasz stilus??????

RICh 2008.04.10. 14:29:40

Más téma:Most nézegettem a sorsolást és az Udinese,Samp,Milan,Fiorentina csomót jáccik 1 más ellen vagy Inter és Róma ellen ugyhogy ök könnyedén lehuzhatják 1 mást,nekünk meg csak 1 "nagy meccs"van vissza és azon hétvégén tul is leszünk!1re biztosabbnak veszem a 3.helyet!

mmartin91 2008.04.10. 15:11:00

Mi a fasznak jönne el Flamini egy olyan csapatból ami fiatal és bármilyen sikereket elérhetne a közeljövőben???Velünk jelenleg nem tudna elérni semmit mivel még gyenge a csapat.Majd ha jön pár ember és összeszoknak akkor majd mi is jók leszünk.Nyilvánvaló h nem fog hozzánk jönni,a tutiból nem megy a bizonytalanba.Ki tudja milyen játékosok fognak érkezni hozzánk a nyáron.Jelenleg az Arsenal egy kuparendszerbe ahol oda-visszavágó van,kiütne minket a picsába mivel jobb csapatuk van. Sajnos mostanság az angolok eléggé elverik az olaszokat,lásd:Inter-Pool,Arsenal-Milan,MU-Roma.És megjegyzem h egyik olasz csapat sem tudott gólt lőni az angolnak,ez azért kicsit durva. Tennap néztem a MU-Roma visszavágót,ahol a MU gyakorlatilag 'B' csapattal verte meg a Romát.Érdekes volt látni h a Roma játékosok az első félidő végén már alig kaptak levegőt.Jelenleg az angol foci sokkal erősebb mint az olasz,Flamini biztos h nem jön hozzánk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása