Grosso érkezhet

A hírek szerint a Juventus nyáron megpróbálja megszerezni az Olympique Lyon olasz válogatott védőjét, Fabio Grossót.

A Bianconeri a Bajnokok Ligája indulás előtt mindenképp szeretné megerősíteni keretét, főleg a védelemben.

Fabio Grosso

Az elmúlt hetekben több név is felmerült a torinóiakkal kapcsolatban, főleg a bal szélső védő posztján: Francesco Modesto (Catania), Juan Vargas és Andrea Dossena (Udinese), valamint Manuel Pasqual (Fiorentina) is az állítólagos jelöltek között van.

Fabio Grosso egy teljesen új név, de a 'La Gazzetta dello Sport' úgy tudja, hogy a Juventus nagyon komolyan érdeklődik iránta, és kevesebb, mint 5 millió euróért leigazolhatja a Lyontól. A világbajnok játékos nem igazán tudott beilleszkedni a francia bajnokságban, és ebben a szezonban a sajtótól is éles kritikát kapott teljesítménye miatt.

A védő mindezek ellenére állandó tagja Roberto Dondoni EB-keretének. Grosso nemrég kijelentette, hogy szeretne visszatérni hazájába, és nagyon valószínű, hogy a Lyon nem fogja ebben megakadályozni.

A két klub egyébként is jó viszonyt ápol egymással, legutóbb Jean-Alain Boumsong igazolt Torinóból Lyonba.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr84641914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McTomi 2008.04.01. 13:44:01

Nem hiszem, hogy Secco megszerzi, mivel én egy hete azt olvastam, hogy a Lyon 11millió €-t akar érte, és a Juve nem hajlandó annyit fizetni. Nem lenne rossz, ha leigazolnánk, csak az az egy baj van vele, hogy öreg. De ez nem is akkora hátrány, mert legalább már van tapasztalata. A Világbajnokságon jól játszott. Igaz, hogy inter-es volt, de én akkor is örülnék az érkezésének. De azért nem hinném, hogy 5millióért elengednék, de ha igen, akkor jöjjön csak, de kell egy fiatalabb balszélső is pl.: Taiwo, mert Grosso kicsit öreg, és ha megsérül, akkor nagy baj is történhet, az mint Ronaldo-val, vagy Andrade-val. Meg jövőre Bajnokság+BL+Kupa egyszóval az öregek nem hiszem, hogy megússzák sérülés nélkül, nem utolsó sorban az sem biztos, hogy bírni fogják még a kemény megpróbálltatásokat, mert DelPiero-t, Nedved-et és Camoranesi-t minden meccsen keményen darálják, szóval minden posztra két jó játékos kell. Forza Juve

RICh 2008.04.01. 16:23:36

Asszem McTomi személyében 1-ben juvepoolt is teisztelhetjük ugyebár??!! Én is ismétlem magyam mint azon a bizunyos oldalon! Nyári vásár:Zapata,Taiwo,Miguel Veloso,Joao Moutinho,Lucho Gonzalez az uccsó 3 közül 2-t és ez olyan 60-70 millából tuti hogy megvan!!Csak a jobb bekk posztal nem vagyok kibékülve és oda jelöltem sincs...Max Daniel Alvest tudnám elképzelni,de öt ki nem?!?! Bl-be: Buffon Grygera??Zapata,Ciellini,Taiwo M.Veloso v.J.Moutinho v.Lucho Gonz. Camoranesi,Nedved/Giovinco Trez,Alex

McTomi (juvenpool) 2008.04.01. 17:46:43

Igen én vagyok juvenpool is. Igaz, hogy azok akiket felsoroltál nagyon jó, tehetséges játékosok, de nem hiszem, hogy Secco ennyi fiatalt hozna, de abban sem hogy valami tapasztaltabbat (mert egy béna ez a Secco). Cserepadra kiválóak lennének, mert ha beállnak, akkor tudnának alkotni, de ha kezdők lennének, lehet, hogy elszállnának maguktól, és harmatgyengén játszanának. A jobb oldalra ott van Grygera, csak egy cserejátékost kéne hozni pl.:Zaccardo-t vagy Maggio-t.

McTomi (juvenpool) 2008.04.01. 17:51:07

Ja, és még annyit, hogy Daniel Alves-ről nemrég olvastam, hogy nyáron már távozni szeretne, de a Sevilla 22millió €-t akar érte, és állítólag a Milan és a RealMadrid fog érte harcba szállni. Secco pedig nem ajánlana 22milliót egy védőért, ha Diegoért sajnálta a 21-et.

RICh 2008.04.01. 19:47:31

Ezért mondtam hogy fogalmam sincs hogy ki kéne oda(jobb bekk) Figyeljétem meg azokat a játékosokat a nyáron vagy jövöre elviszi valami nagycsapat(Barca,Real,Cselzi,ManUtd)és 1 éven belül kihagyhatatlan személyek lesznek azokból a csapatokból) KIRÁLY AZ UGY KÓDRENDSZER,de milyen nap is van ma???XD

Ismeretlen_22017 2008.04.01. 20:09:37

RICH: nem fogadta el a mai napot?

Edgár 2008.04.01. 20:28:59

nekem elfogadta, szerintem jó lesz, bár nekem az előzővel sem volt bajom még egyszer sem

Edgár 2008.04.01. 20:31:08

Még annyit, hogy nem lehetne kicserélni a hirdetések dobozt az utolsó kommentekkel? Azért, hogy mikor már többször jövök fel egy nap , és nincs új hír, de nézegetem a hozzászólásokat, akkor rögtön ott legyen, ne kelljen még görgetni sem. (Nagyon el vagyok kényelmesedve:D)

Ismeretlen_22017 2008.04.01. 21:01:38

pénz beszél... ha nem gond, akkor marad a hirdetés ott, ahol van. Ha klikkeltek rá, akkor az nekem, és a blognak jó lenne.

Edgár 2008.04.01. 21:38:09

Ja oké nem tudtam, akkor klikkelünk és maradhat így :)

Ismeretlen_53881 2008.04.02. 09:25:09

Ne vicceljünk már, Grosso hol lenne 30 évesen vénember? Ráadásul ha jól tudom csak a vb előtt robbant be igazán, így arról sem beszélhetünk, hogy ki lenne égve. Én örülnék ha jönne, eggyel több világbajnok, és olasz!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása