Exkluzív interjú Grygerával

A Genoa elleni kitűnő teljesítménye után egy nappal Grygera exkluzív interjút adott a 'JuventusMember.com" weboldalnak.

Zdenek Grygera

A másnap: Grygera igazán elégedetten válaszolt a feltett kérdésekre. "Még mindig fáradt vagyok kissé az utazástól és a mérkőzéstől. A mai nap azonban csak jó lehet, annak ellenére, hogy odakint pocsék az idő."

A siker felelevenítése: Miután visszatért Torinóba, Grygera nem nézte meg a mérkőzés felvételét. "Csak néhány összefoglalót láttam. Tényleg tetszett a gólom, igazán szép lövés volt. Persze azzal is nagyon elégedett vagyok, amit a második találatunknál csináltam, és a mentésemmel is a mérkőzés végén, amikor Figueroa majdnem szépíteni tudott. Ha választanom kellene? Akkor talán a mentésemet választanám, mert védő vagyok, és az a feladatom, hogy megakadályozzam az ellenfelet a gólszerzésben."

A legelső gratulációk: Zdenek hőstette eljutott Csehországba is, és a jókívánságok azonnal özönleni kezdtek. "Rengeteg barátom gratulált. Pavel? Ő volt a legelső, aki köszöntött a mérkőzés után."

A Genoa elleni kitűnő teljesítménye után egy nappal Grygera exkluzív interjút adott a 'JuventusMember.com" weboldalnak.

Grygera gólöröme

A másnap: Grygera igazán elégedetten válaszolt a feltett kérdésekre. "Még mindig fáradt vagyok kissé az utazástól és a mérkőzéstől. A mai nap azonban csak jó lehet, annak ellenére, hogy odakint pocsék az idő."

A siker felelevenítése: Miután visszatért Torinóba, Grygera nem nézte meg a mérkőzés felvételét. "Csak néhány összefoglalót láttam. Tényleg tetszett a gólom, igazán szép lövés volt. Persze azzal is nagyon elégedett vagyok, amit a második találatunknál csináltam, és a mentésemmel is a mérkőzés végén, amikor Figueroa majdnem szépíteni tudott. Ha választanom kellene? Akkor talán a mentésemet választanám, mert védő vagyok, és az a feladatom, hogy megakadályozzam az ellenfelet a gólszerzésben."

A legelső gratulációk: Zdenek hőstette eljutott Csehországba is, és a jókívánságok azonnal özönleni kezdtek. "Rengeteg barátom gratulált. Pavel? Ő volt a legelső, aki köszöntött a mérkőzés után." 

Még több dícséret: És nem csak a barátoktól. Grygera teljesítményét a sajtó is nagyra értékelte, Ranieri pedig nyílvánosan dícsérte a cseh védőt. "Nagyon örülök ezeknek a dolgoknak, de úgy érze, a csapat többi részének is jár a dícséret. Mindannyian kitűnően játszottunk, és megérdemeltük a győzelmet."

Ferraris - egy szerencsés stadion: A Marassi szerencsés stadion a cseh játékosok számára. Néhány éve a Genoa játékosaként Tomas Skuravy nagyon jól szerepelt, és egy másik cseh játékos is emlékezetes teljesítményt nyújtott itt. "Tavaly Nedved talált be, most pedig én. Egyértelmű, hogy szerencsénk van ezzel a pályával. Egyébként tudom, hogy Tomas még mindig Genoában él."

Az első gól a Juventus színeiben: A Genoa elleni góljának köszönhetően Grygera is feliratkozott azon játékosok listájára, akik idén betaláltak a Bianconeri színeiben. Első gól a Juventus mezében, de nem a legelső ebben az idényben. "Novemberben, Szlovákia ellen már sikerült gólt szereznem a válogatottban. A vicces a dologban, hogy akkor is bal szélső védőt játszottam."

Cél - ugyanígy folytatni tovább: Egyértelmű, hogy a cseh játékos a Genoa ellen legjobb teljesítményét nyújtotta idén. Itt az idő, hogy ugyanígy folytassa tovább. "Tudom, hogy így kell folytatnom, és mindig a legjobbat nyújtanom. Az alkalmazkodó képességem? Szerintem nagyon fontos, hogy az olyan játékosok, mint én, vagy Brazzo képesek legyünk arra, hogy új posztokon is bevethessenek minket."

Napról napra: Két hónap van hátra az idényből, így túl korai még a végső értékelés. Grygera azonban véleményt mondott néhány dologról. "Elégedett vagyok a teljesítményemmel. Külföldi játékosként nem könnyű azonnal beilleszkedni Olaszországban. Napról napra fejlődni kell. Az a legfontosabb, hogy ne add fel, ha nem mennek jól a dolgok, és ne szállj el magadtól, ha valami mégis jól sikerül."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr144641705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_82677 2008.03.10. 22:22:59

Ez mind szep es jo.csak ne szaljon most el az agya h o mekkora jatekos.

bercike60 2008.03.11. 16:11:59

hát én meg remélem h ez 1 átlagos meccse volt:P:)és h a bomba formája még ennél is jobb (de asszem ez volt a bomba formája:P:(

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása