Van Der Vaart a Juventust akarja

Több nagy csapat is szívesen leigazolná, köztük az Inter is, ám Rafael Van Der Vaart a Juventust tartja a legesélyesebbnek, hogy megszerezze őt:

"El tudom képzelni magamat a Juventusban." - mondta a 'Bild' című lapnak.

Rafael Van Der Vaart

A holland középpályás jelenleg a Hamburg csapatát erősíti, ám szinte biztosra vehető, hogy jövőre egy sztárcsapathoz igazol.

"Tudom, hogy a Juventus érdeklődik irántam, és már nyár óta figyelemmel kísérnek. Ők a világ egyik legfontosabb és legtekintélyesebb klubja."

Eddig az tűnt legvalószínűbbnek, hogy Van Der Vaart az idény végéig marad a Hamburgnál, ám a 'Bild' szerint könnyen elképzelhető, hogy már januárban csatlakozik a Bianconerihez. A lap szerint a Juventus 15.3 millió eurót és 5 éves szerződést ajánlott a játékosnak, és ez elég lehet ahhoz, hogy meggyőzze a januári átigazolásról.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr744641440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buub 2007.12.24. 00:37:21

Na jól van akkor jöjjön, olcsóbb mint deiego és én jobban is szeretem. :)

juvem 2007.12.24. 01:27:56

hááát nem tom lehet telhetetlen vok de diegonak jobban örültem volna ha iylet nyilatkozik:) de nem baj h VDV jön akkor sem sírom el magam diego-VDV-Lampard mindegyik nagyon jó de én a 3asból diegot szívlelem leginkább

nilsnoa 2007.12.24. 10:28:48

hááááát... come on baby!!! :D Kell ő ide

RICh 2007.12.24. 11:22:48

Énis inkább Diegot favorizálnám....VDV-t nem látom olyan jónak mint Diegot,sztem ö sokkal joban tudná segiteni a támadásokat!

RICh 2007.12.24. 11:24:05

Jah és Diego 22 éves VdV lassan 25....

asvééd 2007.12.24. 19:23:54

hát sztem is Diegoval jobban járnánk,bár tény hogy VDV nem olyan drága,de mindent összevetve asszem jól járunk,mert ő is magas játékintelligenciával űzi ezt a sportot!

juvem 2007.12.25. 01:40:22

hát igen eléggé mindentakarók vagyunk nem h örülnénk VDV-nak itt sajnálkozunk diegoért:D monnyuk jó diego jobb meg fiatalabb! de tuti h VDV is nagy hasznára lesz a klubnak:)

juvem 2007.12.25. 01:40:23

hát igen eléggé mindentakarók vagyunk nem h örülnénk VDV-nak itt sajnálkozunk diegoért:D monnyuk jó diego jobb meg fiatalabb! de tuti h VDV is nagy hasznára lesz a klubnak:)

RICh 2007.12.25. 10:26:06

Ha lúd akkor márt legyen jó kövér.........:D

juvem 2007.12.25. 10:45:04

hát igen:) de jelenleg eléggé szegény parasztok vagyunk...szal jó lenne a sima liba:D jó nem azt mondom h nincsenek minőségi játékosaink mert erre rácáfolt ez a fél szezon de 1 VDV sztem bárhol elfér:)

Zangif 2007.12.25. 13:01:36

Mindenki Diegot isteniti, közben a Hamburgot VDV egyedül viszi a hátán, mer a Werderben van még néhány minöségi játékos (Borowski, Rosenborg...) a Hamburgban meg ö húz mindent, mer ien Trochowski meg ienek nem a HSV erösségei... Ugyh sztem VDV van olyan jó mint Diego, én például jobban is birom mint Diegot ugyh én jobban örülnék VDV-nak

mmartin91 2007.12.25. 15:25:31

Az a helyzet h Diego meg a Werder-t viszi a hátán.Ráadásul Borowskit meg Rosenberget nem mondhatjuk minőségi játékosnak hisz a svéd normál esetben nem is kezdő,hisz a Sanogo-Almeida páros kezd a Bremenben.Rosenberg egy kiegészítő ember.Borowski a neve miatt minőségi játékosnak mondható de az elmúlt 3 hónapban kb.3 meccset tudott jáccani mert olyan sérülékeny mint nálunk Andrade.Trochowski állandó kezdő a középpályán a Hamburgban szal sztem erőssége a csapatnak.Egyébként meg Diego sokkal jobb mint Vaart,én is amellett vok hogy ha nincs ló jó a szamár is.Sztem Diego ára túl magas ahhoz h mi egy játékosra ennyit pazaroljunk és azért vennénk meg Vaartot 17-18 mio.€-ért mert ő olcsóbb. Kellemes Karácsonyt és sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

buub 2007.12.25. 18:58:22

Háát én nem mondanám jobban Diegot VdV-nél. Én az Ajaxba is láttam már számtalanoszor és egyszerűen félelmetes, ja és ha ott, a holland ligában nem volt annyira sérülékeny le akkor nálunk se lesz.

Zangif 2007.12.25. 21:40:16

Nah végre vki aki 1et éret velem :D:D

Rich 2007.12.25. 22:43:31

Van Der Vaart egy nagyon jó játékos, aki a későbbiekben a Juve vezéregyénisége is lehet! Mindenképpen nagy erősítés lenne, ha meg tudnánk szerezni! Szerintem tökéletes választás! Jobbat nem is lehetne kívánni! Forza Juve!!

juvem 2007.12.25. 23:16:37

sztem is tökélets választás csak hát pont azt mondom h diego is tökéletes választás lenne sztem:) és így sztem dönteni nem lehetne... de én diegot jobban szeretem de sztem ha jön VDV mutat 1-2 dolgot és örülni fogunk mint majom a farkának h itt van nálunk:)

Edgar 2007.12.26. 11:02:37

Én Lampardnak örülnék leginkább, persze mellé VDV is jó lenne

Edgar 2007.12.26. 11:03:13

...mert szerintem Diego Realos lesz

nilsnoa 2007.12.26. 11:41:57

Szerintem VDV körülbelül egyszinten van Diegoval... a Werderben valóban jóval több a minőségi játékos mint a HSV-ban persze ott is van 1-2 ember aki igenis erőssége a csapatnak de a Werderben lényegesen több... szóval valószínűnek tartom h VDV itt is remekül helytállna... németben is kőkemény védőkkel találkozhatunk (vagyis egyik-másik már-már állat :D) és ott sem a legsérülékenyebb...

RICh 2007.12.26. 13:49:00

Héjjj ki irogat a nevemben?????!!!!:"Van Der Vaart egy nagyon jó játékos, aki a későbbiekben a Juve vezéregyénisége is lehet"---->az ezzel kezdödö kommentet nem én irtam!!!!!Változtass nevet Rich!!!!

RICh 2007.12.26. 15:55:39

Háát tényleg ha mári itt tartunk akkor Lampard és Diego!:D

nilsnoa 2007.12.26. 16:08:59

Jöjjön mindenki!!! :D bár akkor mi lenne Nocerinoval? Zanetti nemérdekel... Nedved helyére jönne VDV és akkor Camo a másik szélen... hmmmm Camo-Diego-Lampard-Vaart a világ legerősebb kp sora lenne Camo (Palla)- Nocerino- Tiago(Sissoko, Lampard[Zanetti])-Van Der Vaart- ez is jó :)

buub 2007.12.26. 20:35:44

Hát támadásba erős lenne, de védekezésbe?? Meg VdV-t kirakni a szélre? Úgy megsértődne szegény...

csakajuve 2007.12.26. 21:33:26

ha már a jövő évi csapatról beszélünk, akkor hagy mondjam el én is az elképzeléseimet: -------------Giovinco-------------Trezeguet--------------- ----Quaresma----Diego-----Mascherano--------Camo---- ----Ivanovic------Chiellini----Andrade------d. Alves----- ----------------------------Buffon------------------------------- nah szerintem 1 ilyen csapattal a győzelem lenne a cél!

nilsnoa 2007.12.26. 22:43:52

Szép elképzelés de, Quaresma? Háát... sztem nagyon jó játékos csak a csapatjátékhoz nincs sok köze elég gyakran... Mascheranot sem fogja elengedni a Liverpool (bár nekem nem is nagyon tetszik) Alvest pedig ha 40 milláért nem adták a Chelseanak akkor mennyiér adnák? :O a többi rendben :D

buub 2007.12.26. 23:11:03

Az én csapatom egy kcsit más lenne. Egyébként én úgy tudom, hogy Ivanovic jobb szélső, azért is akrtuk megvenni. ----Huntelaar---------Del Piero---- Giovinco-----------Van der Vaart--------------Camo. Tiago Chiellini---------Criscito-------Merte.----??? Buffon

buub 2007.12.26. 23:14:13

Na akk. itt van normálisan. ----------------------Huntelaar---------Del Piero--------------------- -------Giovinco-----------Van der Vaart--------------Camo.----- ----------------------Tiago(vagy Mascerano)----------------------- ----------Chiellini---------Criscito--------Merte.-----???---------- -----------------------------------Buffon----------------------------------

RICh 2007.12.27. 11:09:39

Ha márt itt tartunk álmodozzunk 1 kicsit..... -------------------Buffon------------------------- --D.Alves-----S.Ramos----Ciellini-------??? ------------------Fabregas------------------------ --Camoranesi------------------------Giovinco- -----------------------Diego------------------------ ---------Trezeguet--------S.Agüero

mmartin91 2007.12.27. 11:19:58

Itt van az én csapatom NAGYJÁBÓL a realitás és a rendelkezésünkre álló pénzösszeg jegyében: --------------------Iaquinta---------Trezeguet--------------------------------- Nedved-------------------Diego/van der Vaart-------------Camoranesi --------------------------------Sissoko--------------------------------------------- Drenthe------------Chiellini--------------Mertesacker-----------Grygera -----------------------------------Buffon--------------------------------------------- Sztem Nedved még bele fog állni még 1 évbe és akkor Giovinco lehetne a cseréje,1 év alatt tapasztalatokat gyűjthetne a BL-ben és bajnokságban egyaránt és Nedved visszavonulása után kezdő lehetne bal szélső poszton.Remélem jönni fog egy KH,mondjuk az tuti h nem Merte de egy Luisao sem lenne rossz.Egyébként nem naon van olyan KH a piacon,akit el lehet hozni hozzánk és a Juve szintjének megfelelő lenne.Továbbá kellene egy balbekk ahol én Drenthére tippelnék.Schuster nem becsüli meg a Madridba sztem eljönne hozzánk mert Molinarotól 1000* jobb játékos és még naon gyors is,gyakorlatilag bal oldalon mindenhol tud jáccani.Anno a Feyenoord sokat jáccott 4-3-3-at és ott Drenthe még bal oldali csatárt is jáccott,szal nagy nyereség lenne sztem.Kell egy irányító,én Diego-t hoznám dehát neki naon magas az ára,szal Vaarttól nem tudnánk jobbat hozni tehát tőlem lehet ő.Kell még egy védekező középpályás is,itt sok név felmerülhet mert vannak bőven de én Sissoko mellett vok,sztem ő jó lenne itt Olaszországban.Az angol liga lehet h túl technikás neki és azért nem megy neki annyira a játék(Benítez mester sem jáccatja,aki nem sokáig lesz Liverpoolba az tuti)de itt Itáliában rombolnia kellene és kész.De a Realos Diarra is jó lenne naon,csakhát ő drága nekünk.Viszont lehet h kéne egy olyan csatár aki jó,gólerős,bármikor bevethető és nem túl öreg.Nyilván Trezegol kezdő lenne,mellette mondjuk Iaquinta és ott van a mi jó öreg Alexünk és hozzájuk kéne még egy ilyen csatár mert 3an kevesen vannak a BL miatt is hisz ez a csatársor mindenhova(Serie A,BL,Coppa Italia)kevés lenne.Nem kellett volna eladni véglegesen Miccoli-t és most ő jó lenne sztem erre a posztra.Röviden ennyi...

RICh 2007.12.27. 11:25:13

Drenthének nem nagyon megy a Bal hátvéd szerepkörében....sokkal inkább ball középpályásnak...csak a realban nem mer igazán jáccani legalábbis én azt vettem észre.....Sissokorol inkább nem mondok semmit...:D:D!

mmartin91 2007.12.27. 11:27:29

Egy kicsit normálisabban én is leírom: Iaquinta-Trezeguet Nedved-Diego/van der Vaart-Camoranesi Sissoko Drenthe-Chiellini-Mertesacker-Grygera Buffon Egyébként pont most láttam h a Juvét szóbahozták Amaurival és sztem ő is jó lenne a már az előző kommentemben említett csatár posztra mert őt is simán be lehetne rakni a kezdőbe is,nem okozna csalódást sztem.

nilsnoa 2007.12.27. 11:43:06

Barzagli vagy Zaccardo jó lenne a védelembe a Palermobol, vagy akár Zapata az Udineseből... szerintem ők vannak Juventus szintű védők... Sissokora kiváncsi lennék. Valóban nem ártana egy csatár előre hmmm Amauri akár vagy pl egy fiatal tehetség inkább mert mint tudjuk Alex sem lesz már fiatalabb és Trez is 30 felett van már... :S

RICh 2007.12.27. 11:56:04

Agüero.....:D...ennyi!D::D

Alex 10 2007.12.27. 11:57:11

Jövő évi csapat (ez még meg is lehetne valósítani) -----------------Del Piero----------Trezeguet-------------------Iaqinta-------- ----------VDV(kb 15M)----------Diego(kb 25M)-----------------Camo-------- ---------------------------------------Nocerino----------------------------------- ------------------Chielini-----------Andrade-------------Barzagli(kb 12M) ----------------------------------------Buffon-------------------------------------- Ez 52 M lene de eladhatnánk: -Tiago (kb 12M) -Almiron (kb 8M) -Olivera (kb 5M) -Marhionni (kb 10M) -Boumsong (kb 5M) Ez pedig kereken 40 M lene

RICh 2007.12.27. 11:58:20

menjetek fel az U E F A . C O M-ra és szavazzatok az év csapatára(egy zöld kis panel:team of the year VOTE NOW the best of 2007 felirattal)

RICh 2007.12.27. 12:00:24

Ezt jol leirtad Alex10..XD

mmartin91 2007.12.27. 12:17:19

Jah igen Zapatáról meg is feledkeztem,pedig én szeretném ha idejönne mert jó védő.Viszont Zaccardo az nem Juve szintű játékos csakúgy mint Barzagli.Mind2 túl van sztárolva,nem olyan nagy játékosok ők.Nem tom észrevettétek-e de pl.Donadoni vagy meg sem hívja,vagy csak padra ülteti Zaccardo-t.Barzagli mostanában jáccott mert Killerazzi sérült volt,de normálesetben a Cannavaro-Materazzi kezd a válogatottban.Én pl.nem szeretném ha a idejönne bármelyikük mert befürödnénk velük.Alex10-el egyetértek,ezeket az embereket eladhatnánk mert már nincs szükségünk rájuk viszont azért ez a 3 védős felállás naon merész.Ráadásul egy olyan használhatatlan játékossal mint Andrade ott középen még merészebbé teszi a csapatot.Egyébként őt is eladhatnánk mert úgyis mindig meg fog sérülni.

Daccc 2007.12.27. 13:07:54

A Seria A 2007/2008 ideny elso felenek csapata: Buffon (Juventus) – Maicon (Inter), Cordoba (Inter), Chiellini (Juventus), Vargas (Catania) – J. Zanetti (Inter), Cambiasso (Inter), De Rossi (Roma) – Doni (Atalanta) – Trezeguet (Juventus), Cruz (Inter)

Daccc 2007.12.27. 13:09:27

A Juve kiszáll az Ivanovic versenyből :(( pedig nagyon orultem volna :((

PaLLaDiNhO 2007.12.27. 15:34:23

Hát ja ivanovic... azért én nem szövögetnék ijen merész kis álmokat hogy diego és VdV is jön vagy Mertesacker és zapata amit a vezetőség mondott h nem lessz érkezö ami neon nem jó .én sztem venni kellene min.3 embert de ne a csillagos ég alól giovinco naygon jó ha jön +télleg el kéne adni pár mebert de be kell látni ez a mai juve strstégia nem erre épül h adunk és veszünk .szinte senki bizonytalant eddig el sem adtunk én örünék ha megválnánk oliverátol Zebinátol és almirontol )de sztem a nyárig nem fogunk eladni senkit sajna én úgy látom h egy VDV összejön én örülnék ha hoznák Drenthét vagy valakit a realbol v barcábol vagy MU bol aki még fiatal de már mellőzött vagy kiturták vagy vitája van a vezetőségével vagy mittomén de sztem egy max 2 ember fog jönni vagy annyi se és ez azért elég rizikós nyárig :S

Rich-2 2007.12.27. 20:00:34

Nem a Te nevedben írtam RICh! Nem csak te vagy az egyedüli Richárd kis hazánkban!!! Szerintem!:) Egyébként nem úgy írtam, ahogyan Te, de egye fene. Odateszek egy kettest, hogy ne kelljen forgolódnod éjszaka!

Edgar 2007.12.27. 21:57:55

Hát egy kicsit megkésve, de én is írok egy Juvét, ami még elérhető is lenne: Giovinco Trezeguet Iaquinta Nedved Van der Vaart Camoranesi Melberg Chiellini Andrade Grygera Buffon

Edgar 2007.12.27. 21:59:42

Trezeguet Iaquinta Lampard Nedved Van der Vaart Camoranesi Melberg Chiellini Andrade Grygera Buffon

nilsnoa 2007.12.27. 23:31:03

Ezzel a Mellbergel nagyon nem vagyok kibékülve...minek kell az nekünk... ajh.... istenem.... van rengeteg jó védő.... Mertesacher, Barzagli, Zapata, Richards (ManCity) stb... de Mellberg.... nemár... Ivanovicér kér... sjanálom, ő pedig nagy huzás lett volna... :S

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása