Vissza a bajnoksághoz

A kupakitérő után itt az idő, hogy a csapat a vasárnapi, Atalanta elleni mérkőzésre koncentráljon. Szombaton következik az utolsó edzés, majd a szokásos sajtótájékoztató.

Edzés

Az Olasz Kupa mérkőzései majd csak januárban folytatódnak (16-án lesz az Empoli elleni visszavágó), de a bajnokság első fele még korántsem fejeződött be. A 2007-es év hamarosan végetér, a csapatra azonban két hét alatt három mérkőzés vár. A Bianconerinek mindent meg kell tenni a győzelmek érdekében, hiszen nem szabad még jobban leszakadni az Inter és a Roma mögött, akik az elhalasztott mérkőzéseik megnyerésével már így is kisebb előnyre tettek szert.

Ranieri csapata hazai pályán fogadja az Atalanta és a Siena együttesét, a két mérkőzés között pedig a Lazio otthonába látogat. Legelőször tehát a bergamói csapat elleni összecsapás következik, most vasárnap, 15 órakor. Luigi Del Neri csapata egyébként az utolsó fordulóban nagy meglepetésre 5-1 arányban kiütötte a Napolit.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr564641385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huszy 2007.12.08. 16:16:35

Három meccs két hét alatt. Atalantát és a Sienát mindenképp meg kell verni itthon, és szerintem a Laziot sem nehéz idegenben. A max 9 pontbol 7et jogosan várhatunk a csapattól. Forza Juve!

PaLLaDiNhO 2007.12.09. 15:33:17

nézem az atalanta elleni meccset összeállitás :buffon, zebina legro giorgio, molinaro nedved zanetti , noce ,palladinho jaki és trezegol eddig összességébe jobbak vagyunk az atalantánál efgy monentumuk volt (átlövés )nekünk csak a végén szokott hibádzani a dolog jaki megnt nagyon jó veszélyes ahogy palla is csodálatos ,megmozdulás stb... rtezegolnak volt 2 ajtó ablak helzete és 0-0 az állás .csak ugy suttyomba megjegyezném hogy sztem a legjobban most nocerino játszik meg palla szasztok majd még irok forza juve!

csakjuve 2007.12.09. 16:25:59

Palladinho te hol nézed, mert ami linket találtam, az semelyik sem fut tökéletesen?

PaLLaDiNhO 2007.12.09. 17:09:01

mostmár sztem mind1!amugy TVU-n nézteem ugy kellett h letöltöd és utána én a juventushungaryn inditottam el nagyon 1szerű volt na mind tökéletes volt a képe angolul beszélt a csávikám na mind1 elmesélem inkább a meccset: kb 70 percig semmi bár ásodik félidőben bejött alex és marchionni meg is látszott(jaki és palla helyett) 70 ik perc környékéig csak összevissza játék volt kb a pályán aztán alex egy párat az gyönyörü volt ja meg marci is jó volt kaptunk 3 szabadot 30rol ...alex...kapu mellé fél méter mind1ik aztán nem fujt le vmi szabálytalanságot a biro meglehetett volna a 4edik is de pavel továbbtette és jo 30rol bevarrta(érdekes hogy eddig a kapuig se nagyon látott el az öreg XD) aztán utána tartottuk az eredményt a slusszpoén tiago pavel helyett 90percbe :S de sztem többet tett 3perc alatt mint 90alatt az empoli ellen na további jo napot forza juve ,grazie grande pavel :p

mmartin91 2007.12.09. 18:15:38

Grazie Pavel!Én nem néztem a meccset mert sajna nem adta a TV.Sztem Palla abszolut nem kezdőbe való játékos,mondjuk nem hinném h olyan jól jáccott volna ha Ranieri lecserélte a szünetben.Azt sem értettem h Iaquintát mért hozta le ugyancsak a szünetben mivel sztem fél lábon is többet ér mint Alex.Egyébként Camo meg Grygera kurva nagy vicc.Mostmár ez télleg hihetetlen h jáccanak egyhuzamba 2-3 meccset és utána 1 hónap pihenő.Mondjuk a cseh visszajött az Empoli ellen de mibe tud megsérülni 3 nap alatt?nevetséges az egész.Sztem olyan játékosokat kéne igazolni akik télleg focisták olyan értelembe h nem szökőévente jáccanak 1 meccset(mondjuk ez azért kisarkított volt de akkoris).Pl.ez a Borowski gyerek a Brémában jáccik kb.2 meccset egyhuzamba utána fél évig sérült,kb.olyan mint a mi Andradénk és a Juve még ennek ellenére is figyeli a német játékost.Na mind1,GRAZIE NEDVED!

Zangif 2007.12.09. 18:16:04

Sajna nem láttam a meccset,de basszus, mekkora gol volt az ba+, 35 év ide vagy oda, azér tud az öreg.... xD

Dana 2007.12.09. 18:30:24

Legalább látatlanba ne beszélj hülyeséget 'mmartin91' !!!!! Minek fikázol olyan játékosokat akiket nem láttál játszani, csak mert nem szimpatikusak neked. Inkább örülni kéne hogy behúztuk a meccset!!! Forza Juve!!

PaLLaDiNhO 2007.12.09. 18:35:18

mmartin91 , na látod ezt énse értem lehet h igazad van palla nem kezdőbe valo (mondjuk sztem ..na mind1 a többit ugyis tudjátok) de ma tényleg szépen játszott sokat küzdött(de a csütörtöki meccse :S) Iaquintával nagyon megértik 1 mást én nem értettem a cserét de télleg kiváloak voltak sztem de alex huzása nem volt azért rossz, ezzel vitatkoznék 1edül .viszont marco nagyon nagy meglepetés volt ... na szoval pallának véleményem szerint inkább hullámzó a tejlesitménye mint nem kezdőbe való rangadokra azért énis max 30 percet adnék neki még, de biztos hopgy fel fog nőni a feladathoz éés nem csak a juvénál hanem a sqadra azzurrában! forza juve per sempre és pavel egy csoda na szal nem hiába kapott aranylbdát dinhoval ellentétbe aki mostanra kipurcant

mmartin91 2007.12.09. 19:04:27

Dana te miről beszélsz?látatlanba?láttam már sokszor jáccani de abszolut nem kezdőbe való játékos.Egyáltalán kinek a helyére tennéd be te például?Kevés még ide naon.Ha olyan kibaszott jól jáccott volna gondolom nem hozta volna le Ranieri,de lehozta szal nem hinném h megváltotta a világot az első félidőben. Az még egy kurva érdekes dolog h itt szinte mindenki azt mondta mikor Nedved kiállítatta magát még anno a Genoa ellen és volt pár meccses eltiltása h lehet ki kéne már venni a csapatból mert öreg,nem jáccik jól,már Pallát kéne a helyére rakni.Mostmeg h rúgott egy 3 pontos gólt most ő az Isten meg egy csoda meg nem hiába kapott aranylabdát meg ilyenek.Nevetséges az egész.Amikor egy játékos épp nincs a legjobb formájában akkor fikázni kell,amikor meg jó akkor ő az Isten,sztem ki kéne tartani egy játékos mellett akkoris ha épp nincs a legjobb formájában.Nedved 35 évesen is magasan a Juve legjobb játékosa(mondjuk ezt leírtam már párszor) és ha kivennénk a csapatból akkor sztem az UEFA Kupás helyért kéne harcolni.

PaLLaDiNho 2007.12.09. 19:21:42

hát igazad van sajnos de azt hiszem én nem mondtam anno h ki kéne tenni a csapatbol :S szal mind1 nem akarok vitatkozni vled mert igazad van és énis leginkább azt mondom h van még pallának mit tanulni (nem elöször mondom) de amugy ha észre vetted (nem kötekdésböl mondom )de ijenekkel van tele a világ ha pl (csak 1 példa )most ugye dinho eltünt 1 kcist és majd ha a real elleni rangadón brilirozik és rug egy mesternégyest akkor ő kurvára fel lessz kapva és mindenki azt fogja mondani hogy jobb is h nem aadtuk el a csleszkinek meg ijnek... vannak ijen dolgok amiket elfelejtünk de hogy énis hozzak egy konkrét példát amikor mondjátok (nem biztos h teis :P csak ugy átlalába véve) ranierit szidjátok /szidják 1esek akkor én ki állok mellette mert hiába nem nyert eddig semmit azért mégiscsak 3ak vagyunk mégiscsak jol szokoott cserélni mégiscsak... tehát értitek csak ne legyen belöle sértődés amit irtam :S na sziasztok

juvem 2007.12.09. 20:28:06

bezony ez tényleg ígyvan mindig úgy megy h a rani 1 szar aztán ez a rani most milyen kúrva jó volt... én sose szidtam!! és tuti h ért a focihoz nem azért van ott ahol!!! egyébként olvastam h lippi lehet h angol válogatott kapitánya lesz...:S

Dana 2007.12.09. 20:53:10

Az a bajom hogy Alexet fikázod. Szót nem szóltam Nedvedről nem tom mit jössz vele. Nem akartalak megbántani az előző hozzászólásommal, csak feldühített. Legközelebb konkretizálom a panaszom.

Daccc 2007.12.09. 21:13:21

Ne veszekedjetek emberek egy szurkolo csoport vagyunk! Egyebkentis aza lenyeg h megvan a harom pont sajnos a golt nem lattam mert a 70' kornyeken belealudtam a meccsbe! Es Del Piero addigi 25' jateka nekem nagyon teccet foleg az h szep cselei voltak es lattam egy nagyon szep kiugratast trezeguetnek, mas teszta az h o nem rugta be! amugy mmartin te vagy a legnagyobb csapatkritizalo de csak kis esetben van igazad! Hjuuuj kulomben nem esh volt oan nagy szegyen aza 2-1es empoli meccs, es az uj edzoik is er vmit mert most 4-1re nyertek, vmi pozzi 4et rugott!

asvééd 2007.12.10. 11:54:15

Srécok egy szó mint száz, ha tényleg kupát akarunk nyerni akkor mégegyszer nem kezdhetünk ebben a felállásban!!!!Ezt még egy Empoli ellen sem bírja el a csapat,mi lesz ha vmi komolyabb ellenféllel kerülünk össze?Ranieri baszhatja a cseréit ha már "ég a ház"!!!

mmartin91 2007.12.10. 15:27:34

Dana! Nedved csak egy példa volt azért róla írtam mert lőtt egy naon fontos gólt,nem azért jöttem vele h kötekedjek bárkivel is de az téleg úgy van h egyszer fikázunk vkit egyszer meg ő az Isten.Én nem akartam Alexet sem bántani,mindenki tudja h mekkora legenda csak már kevesebbet tud hozzátenni a játékhoz mint Iaquinta és azért nem értettem h miért cserélte be Ranieri.Egyébként azt hittem h Palláról beszéltél,azért is írtam róla az előző kommentemben. Egyébként Palladinhonak is igaza van a Ranieri-s dologgal kapcsolatban h egyszer köcsög,egyszer meg nem köcsög.Én amellett tartok ki h Ranieri köcsög tehát én nem szeretem őt mint edző mivel nem tartom semmire,de én ki is tartok emellett tehát én nem mondtam soha és nem hinném h valaha mondani fogom h ő igenis jó edző. És még annyit a végére Dacccnak h én bevállalom a legnagyobb csapatkritizáló posztot:)

Dana 2007.12.10. 15:44:29

Ok, ezt tisztáztuk szerintem. A lényeg hogyha nem is mindíg értünk eggyet legalább egy klubbnak szurkolunk. Forza Juve!!

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.12.10. 16:46:49

Erről van szó, Dana hozzászólása jó lesz végszónak! Egymást nem kell szapulni, mindannyian egy csapatnak szurkolunk. Valaki így látja van, aki meg úgy. Aki meg akarja, egyszer szidja, egyszer meg istenítse a játékost, vagy az edzőt. Lényegtelen. - végülis ez lett a végszó :)

Huszy 2007.12.10. 16:49:16

Nah, ez az! De nem egy klubnak szurkolunk, hanem a klubnak. Forza Juve!

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.12.10. 16:50:55

Úgy értettem, hogy mindannyian EGY (értsd: ugyanaz) csapatnak szurkolunk vázz! :D

Gergő 2007.12.10. 18:18:12

A 2. 3. hely biztos lesz ha igazolunk 1-2 embert télen. De ahhoz muszáj lesz. Ja és csak nekem tűnik ugy az a buzi inter mindenért 11est kap? Egyszerüen nevetséges.

juvem 2007.12.10. 18:30:16

ezzel a csapattal is megvan sztem a 3. hely!! ha igazolunk akkor csak jobbak lehetünk! ja és igen az inter mindenért 11est kap ibra a góllövő listán is 8ból nem tom hány gólt 11esből lőtt vicc!!! na mind1

PaLLaDiNhO 2007.12.10. 18:57:23

hát tényleg szép végszó :P igy van skacok egy csapatot ismerek és két színt ez a juventus és a fekete nomeg a fehér!! ez itt a lényeg! szép napot

man90 2007.12.11. 20:40:29

Az a gond veletek h az aki mar leyeyy vmit az asztalra azt sem tisztelitek.Aki golt szerez az kiraly megminden de aki nem az mar rogton nem juve szintu meg mindennek lehordjatok.megis mi ez fiuk?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása