Borowski is kiszemelt

A Werder Bremen középpályása, Tim Borowski a Juventus legújabb kiszemeltje.

Tim Borowski

A Bianconeri játékosmegfigyelője, Pasquale Sensibile idén már több alkalommal is megnézte Borowski játékát, akinek júniusban lejár a szerződése, így ingyen igazolhatna Torinóba.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr884641318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ati 2007.11.19. 21:24:24

Nem lenne rossz Borowski sem... bár ki tudja... Ha Riquelme Marescaval karöltve jönne, az elég komoly lenne!!! És én Tiagot is megtartanám... nehogy úgy járjunk vele mint Henryval.... Almiron mehet, de remélem h Zanettit léptetik le leghamarabb a büdös picsába... Nem tudom mit keres egy bajnoki címért harcoló csapatban? Marquez szerintem nem valószínű, hogy hozzánk jön, habár sosem lehet tudni... A fiatalok közül én már Marchisiot hoznám vissza azonnal, mert ugye védekező középpályásunk híján játszik az a csöves C. Zanetti! Azért én még Lampardról sem mondanék le... de komoly lenne, ha el tudnánk hozni! De ha belegondoltok, akkor olcsón is megúszhatnánk ezt a középső-középpályás kérdést.. A mostaniak közül Tiagot és Nocerinot tartsuk meg, melléjük vegyük meg Riquelmét (Lampardot), Sissokot(Marescat hozzuk vissza vagy esetleg Borowskit vegyük), és hívjuk vissza Marchisiot... ennyi! Zanettit zavarjuk el, Almiron mehet kölcsönbe... Elég ütős kis középpálya lenne... max. 25-30 millából megvan! Forza Juve!!!

juvem 2007.11.20. 14:01:47

sztem mindenképp jöjjön hiszen ingyen jöhet 1 jó játékos!!! és utánna is igazolhatunk még akiket alapból akartunk

RICh 2007.11.20. 14:50:34

Ingyen okééé!!!!De amugy .......

PaLLaDiNhO 2007.11.20. 19:40:11

hát ingyenér ' talán amugy nem csere meg kizárt én inkább az ijen neveket eröltetném hogy barlzagi(sose t'om leirni a nevét:D ) Ivanovic ill diego esetleg lionbol lehetne valakiket elhozni én örülnék benzemának is legfőképp az nagyon jó hir hogy giovinco visszatér .azt mondom hogy igazoljuk Benzemát ,barlzagit,meg Ivanovicot esetleg még védőt ill szélsőt .sajnos nem nagyon hallottam mostanába barlzagirol:S Forza Palladinho ja és itt egy nagyon érdekes cikk (samsungsportos felhivnám a figyelmeteket azért 1-2 névre amin azért nagyon felháborodtam (Alex ,nesta) http://samsungsport.hu/hir.php?id=28806

Edgar 2007.11.20. 19:45:03

Ki az aki már Januárban jönne? Mert én többnyire csak olyat olvasok, aki majd nyáron jönne.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása