Nocerino: "Meghatározó játékos szeretnék lenni"

A fiatal, nápolyi születésű középpályás a Juventus eddigi felkészülési mérkőzéseinek egyik legjobbja volt.

"Az a fontos, hogy a Juventus akart engem, a körülöttem lévő sztárok pedig sokat segítenek."

Antonio Nocerino mindenképp a felkészülési időszak egyik legnagyobb pozitívuma. A fiatal középpályás könnyen beilleszkedett a csapatba, és minden mérkőzésen kitűnő értékeléseket kapott. Teljesítménye sokakat meglepett, de azokat nem, akik látták felnőni a klub ifi csapatában. Nocerino játszott már szerte Olaszországban, többek között az Avellino, a Crotone, a Genoa, a Catanzaro, a Messina és a Piacenza együttesénél.

Antonio Nocerino

"Fontos volt számomra, hogy visszatértem a Bianconerihez. Újra ott vagyok, ahol felnőttem, és sokat segít, hogy egy olyan csapat tagja vagyok, melyet nagyszerű bajnokok alkotnak. Könnyű itt kényelmesen érezni magamat."

Claudio Ranieri akarta őt megszerezni, és a fiatal játékos meg akarja ezt hálálni; kész mindent megtenni a klub fekete-fehér színeiben:

"Remélem, hogy teljesítményemmel megnehezítem majd a mester dolgát, amikor a játékosok kijelölésére kerül sor. Ranieri rendelkezésére állok, fiatal vagyok, és tanulni akarok a bajnokoktól. Azt szeretném, ha ugyanannyi esélyem lenne, mint bárki másnak, és remélem, hogy egyszer a klub meghatározó játékosa lehetek. Jólesnek az elmúlt hetekben kapott dícséretek, de nem szállnak a fejembe, mert tudom, milyen könnyű elveszteni mindent. Nem felejtem el, honnan jöttem. Soha nem kaptam semmit sem ingyen."

A mérkőzéseken mutatott játékstílusa és elszántsága miatt a fiatal középpályást máris Gennaro Gattusóhoz hasonlítják. Ennek ellenére Antonio pédaképe egy másik híres játékos.

"Sokan fizikai felépítésem miatt hasonlítanak Gattusóhoz, de most egy világbajnokról beszélünk, nekem még sokat kell fejlődnöm, hogy ilyen szintre érjek. A játékosok közül leginkább De Rossi tetszik. Támad, védekezik - ő az egyik legjobb középpályás. Remélem, enyém lehet a meze a holnapi mérkőzés után."

Az interjú végén Nocerino a csapatról is ejtett néhány szót. A Juventus egyre jobb, és az idény kezdete előtt van még néhány mérkőzés a további fejlődéshez.

"Minden ellenfelünket tisztelem, de én csak a Juventusra figyelek. Tudjuk, mire vagyunk képesek, és ezt a pályán is megmutatjuk majd. Miénk a világ legjobb kapusa, van egy Aranylabdásunk, és néhány világbajnokunk. Vagyis megvan mindenünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr624640940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakajuve 2007.08.10. 20:16:03

Ez az utolsó idézet nagyon tetszik... :)

Elodv 2007.08.11. 12:23:53

Hány éves pontosan?

Ismeretlen_22017 2007.08.11. 15:30:17

22 múlt áprilisban...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása