Két fiatal játékos

Idén több fiatal játékos is helyet kap majd a Juventusnál. Mirante és Urbano ugyan távozott a klubtól, de Ranieri így is számíthat Palladino, Piccolo, Crsicito és Molinaro játékára. Az utóbbi két fiatal nyilatkozott először a sajtó képviselőinek.

Domenico Criscito: "Most már itt vagyok, és csak a Juventusra összpontosítok. Nagyszerű játékosok között lehetek, ismerem őket. Találkoztam a trénerünkkel is, aki rengeteget dícsért engem, és ez igazán jólesik. Ő fog dönteni majd arról, hogy szélső vagy középső védőként számít-e rám. Nekem igazából teljesen mindegy. Az elejétől kezdve mindent bele fogok adni, hogy helyet kapjak a csapatban, mivel az életben mindenért meg kell küzdeni."

Domenico Criscito

Cristian Molinaro: "Az, hogy itt lehetek, nagy hatást gyakorolt rám - roppant izgatott vagyok. Igazi kihívás ez számomra. Soha nem titkoltam az ambícióimat, mindig is egy ilyen fontos klubnál szerettem volna játszani. Nem hiszem, hogy másodrendű játékos leszek, mindent megteszek majd a pályán, és készen fogok állni, ha a tréner számít rám. Csak kemény munka árán érhetjük el kitűzött céljainkat."

Cristian Molinaro

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr814640828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása