Mirante: "Megtiszteltetés, hogy Gigi után én vagyok a 12. ember"

A fiatal hálóőr a Juventus Channelnek adott interjújában első szerepléséről beszélt a Bianconeri színeiben, és arról, hogy milyen érzés a nagy ember mellett edzeni.

Antonio Mirante

Antonio Mirante számára igazi tűzkeresztség volt, mikor szombaton be kellett állnia az Albinoleffe ellen, ráadásul Gigi Buffon kiállítása után egy büntetőt is hárítania kellett volna.

"Sajnálom, hogy pont ilyen pillanatban kellett beállnom, nem volt a legideálisabb kezdés. A végén nem kellett sokat tennem, de azért jó tapasztalatszerzés volt."

Ez a mérkőzés volt a fiatal kapus debütálása a Bianconeri első csapatában.

"Nagyszerű érzés volt, de az első percek érzelmeit gyorsan leváltotta a koncentráció."

Milyen érzés egy olyan csapat, mint a Juventus, második számú kapusának lenni?

"Megtiszteltetés, hogy Gigi után én vagyok a 12. ember, ő a világ legjobb kapusa. Ez büszkévé és elégedetté tesz."

Mennyi idő még, amíg állandó szereplővé szeretne válni?

"Még fiatal vagyok, és rengeteg területen fejlődnöm kell. Keményen edzek, és szerencsére sokat tanulok Gigi-től és Emanuele-től. Nagyon hálás vagyok nekik, hogy segítenek, és általuk még jobb lehetek."

Antonio nagyon jól érzi magát a Juventusnál.

"Még akkor is, ha soha nem kaptam lehetőséget a játékra, az első csapat kispadján ülhettem három éve is, mikor eligazoltam a Crotone-ba. Mindig is az volt az álmom, hogy a Juventusban játszhatok, és most végre teljesült. Visszatérni ide, és a Primaveraban játszani hihetetlen érzés."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr884640082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása