Boumsong jól érzi magát a Juventusnál

A francia nem gondolja, hogy hibát vétett azzal, hogy a szarkáktól a zebrákhoz igazolt.

"Nem érzem azt, hogy a Serie B-ben focizok. Én a Juventusban játszom és nagyon jól érzem magam a csapatban. Fantasztikus a hangulat és tudom, hogy a Juventus helye nem a Serie B-ben van. Ez egy szezon amit meg kell csinálnunk és utána gyorsan elfeledni, mert jönnek az igazán szép évek, amikor sikereket sikerekre halmozhatunk. " - nyilatkozta az egyik francia sportlapnak.

Jean-Alain Boumsong

A játékos kitért az őt ért sokszor jogtalan kritikákra is: "Nem tudom, hogy miért, de amikor jól játszottam Angliában vagy éppen a francia válogatottban azt természetesnek vette a média és a szurkolók is, viszont amikor hibát vétettem a bőrt is lenyúzták rólam. Ez a hozzáállás végigkíséri a karrieremet és már megtanultam élni az igaztalan vádakkal. A Newcastle-t is emiatt hagytam ott, mert nem fogadták el, hogy nem vagyok egy Beckenbauer, de attól még szerintem jó focista azért lehetek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr794639961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása