Allegri: "Nem volt balhé Cardiffban"

Allegri Massimiliano_BL sajtótájékoztató.jpgA Juventus edzője, Massimiliano Allegri szerint az emberek nem értékelik azt a teljesítményt, amellyel a csapat a tavalyi idényben bejutott a cardiffi Bajnokok Ligája-döntőbe.

A Bianconeri három éven belül második döntőjét játszotta a legrangosabb európai kupasorozatban, azonban ismét vereséget szenvedett, ezúttal a Real Madridtól 4-1-re.

"Tényleg csalódást keltő ez, már csak azért is, mert az emberek nem értik meg annak a jelentőségét, hogy mit vittünk véghez azzal, hogy bejutottunk a döntőbe." - nyilatkozta Allegri a Mediaset Premiumnak.

"Jelenleg senki nem beszél erről, de a jövőben fel fog értékelődni ennek a teljesítménynek az értéke. Sajnos mindig ez a dolgok menete, de talán a harmadik döntőt már meg fogjuk nyerni. Bárhogy is legyen, ebben az évben ismét egy nagyszerű BL-szezonunk lesz.

Remek első félidőnk volt a Real Madrid ellen, a veszély a második játékrészben jelentkezett, különösen akkor, amikor Mandžukić és Pjanić elfáradtak.

A Real megértette az első félidőben jelentkező nehézségeket, s amikor ezeket észrevették, a gázpedálra léptek, csupán ennyi történt. A nagy csapatoknak ezt kell tenniük."

A döntőt követően számos pletyka kapott szárnyra arról, hogy a félidei szünetben a torinói csapat játékosai szóváltásba keveredtek egymással, s ez hathatott ki a második félidei teljesítményre.

"Semmi ilyesmi nem történt a szünetben. Őszintén szólva jól szórakoztam a nyáron, amikor azt olvastam, miket találtak ki ezzel kapcsolatban az emberek. Lehetetlen lenne elkészíteni egy filmet, azokról a történetekről, amiket ezek az emberek a félidei szünet kapcsán összehordtak."

A Juventus tehát tovább hajszolja azt az álmot, hogy megnyerje a Bajnokok Ligáját, amit legutóbb 1996-ban sikerült a római Stadio Olimpicoban az Ajaxot tizenegyesekkel legyőzve.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1912729870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGábr81 2017.08.09. 09:24:07

Kicsit olyan érzésem van, mint amikor kérdezik azt a tanárt, amelyik nem tud fegyelmezni, hogy van-e valami gondja az osztállyal. Dehogy van egy igazi angyalok, figyelnek, dolgoznak... Nekem nincs velük gondom. Persze, hogy is képzeljük. De amúgy nem biztos, hogy volt balhé, de ha lett volna biztos nem Max ismerné be.

harciretek 2017.08.09. 09:47:44

Ebben az esetben akkor hinnék neki, ha elmondaná, hogy akkor mi történt félidőben?! Két ennyire ellentétes félidőt nem lehet 2 játékos fáradtságával magyarázni. 10 nap volt az olasz kupadöntő és a BL döntő között, ez szerintem optimális egy BL döntő előtt, ráadásul úgy, hogy közte volt még egy tétnélküli Bologna meccs, amit teljesen a felkészülést szolgálhatta. Miért, mitől fáradtak el?! Ez a meccs számomra kb. akkora rejtély, mint az 1998-as VB döntő, akkor is mindenki azt találgatta, hogy mi történhetett a brazilokkal és Ronaldoval. Akkor sem, most sem fogjuk megtudni a teljes igazságot. Nem zörög a haraszt és főleg nem véletlenül váltunk meg ilyen gyorsan Dani Alvestől és Bonuccitól.

Gaben Smith 2017.08.09. 09:50:39

Jó-jó ez a múlt inkább az igazolásokkal kellene foglalkozni történt ami történt. Nagyjából a hivatalos adatok szerint 5 millió plusszban van az idei mercato. Nem hiszem el ,hogy nem tudunk legalább egy klasszis kp-t venni nem ismerem a jelenlegi mozdítható játékosokat de nem hiszem ,hogy nem lehetne találni senkit.Agyrém nevekkel megy a dobálózás:/

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 09:52:30

A végén még elhitetik az emberekkel, vagy annyit ismételgetik,hogy saját maguk is elhiszik xD
Persze mindezt csak hosszú évek múlva,önéletrajzi könyvekből tudhatjuk majd meg, vagy onnan sem,hogy mi történt.

Igazából remélem is,hogy volt balhé, ez lenne az egyetlen magyarázata a legjobb RB és a legjobb CB eltékozlásának.

Mister, mindenki tudja, mit vitt véghez a Csapat, de ott a Cardiff-i 2. félidőben olyan sebek keletkeztek,amik azóta sem gyógyultak be.
Csapatot így még nem vertek el döntőben.

Csomószor adják az ismétlést, de Mandzu csodás gólja után elkapcsolok,mert tudom mi következik...

Hogy is értékelődne fel az,hogy szarrá vertek ?
Senkit nem érdekel innentől a barca vagy a monaco elleni meccsek.

Ha viszont semmi balhé nem történt,akkor ideje megújulni,modernizálni a keretet, játékot, komolyabb fizikai és kondíciós állapotba kerülni,Khedira féle Real selejteket elfelejteni a rákba, Stefi-DS max 1 cagliari ellen játszatni stb.

De én azt mondom,hogy felejtsük el a BLt, előbb nyer a Milan 8. BL trófeát ,mint mi 3.at.

Jó nekünk a bajnokság.

pott70 2017.08.09. 10:07:59

@Drughi Di Bianconeri: Igazad van.Én sem tudom megnézni még egyszer a döntőt.
Képtelen vagyok.A második részt már nem adom,fogunk mi még nyerni!Nem is egyet!!!

MdewC 2017.08.09. 10:12:42

@Drughi Di Bianconeri: +1 az egészre, kivéve a végére. A milán menjen picsába.

+Sparta 2017.08.09. 10:19:33

@GGábr81: Elég Komolyan tud Fegyelmezni a Vezér!!Az öltöző most tisztább,mint másfél hónapja!!

2017.08.09. 10:26:33

Hiába jön 1000 nyilatkozat, nyilván nem fogják beismerni ha volt is... Mindkét oldal állításában van ráció.. Az is lehet hogy semmi nem volt és az is lehet hogy az újságírók a nyilvános összeszólalkozásokra és Bonu+Alves távozására ráhúztak egy tökéletesen illeszkedő és eladható történetet félidei balhé címen.

Bármennyire is logikus az esetleges félidei balhé a tények ismeretében az újságírók élénk fantáziája miatt úgyis abszolút megkérdőjelezhető marad

pedronegroo 2017.08.09. 10:28:23

@Drughi Di Bianconeri: Bayern,Barca,Real mind rúgott nekünk 3-4 gólt az elmúlt években balhé ide vagy oda ezek a csapatok tudnak úgy focizni hogy ilyen végeredmények születnek és ennyi. Nem is fog ez változni amíg mi olyan játékosokban gondolkodunk mint DS, Spinazzola, Rincon, Khedira, Sturaro stb., és az igazság hogy igazából Higany meg Mandzu
is ebbe a sorba tartozik. Közös tulajdonságuk hogy darabosak, ügyetlenek és ami leginkább igaz rájuk hogy képtelenek modern, gyors, passzjátékos futballra amit az említett csapatok magas színvonalon képviselnek. De tisztában vagyok vele hogy a futball kultúránk a futball filozófiánk nem fog változni, nem is nagyon tudna mert se a keret se az edző nem alkalmas erre.

Apuleius 2017.08.09. 11:18:43

@pedronegroo: "Bayern,Barca,Real mind rúgott nekünk 3-4 gólt az elmúlt években balhé ide vagy oda ezek a csapatok tudnak úgy focizni hogy ilyen végeredmények születnek és ennyi."

Érdemes megnézni az érem másik oldalát is, az említett három csapat nem csak rúgni, hanem kapni is tudott 3-4 gólt az egymás elleni meccseken az utóbbi évek során (a Real Madrid talán kivétel, vagy csak nekem nem ugrik be nagy gólkülönbségű vereségük). A Barcelonát pl. mi is küldtük haza három góllal, gyakorlatilag kapura tartó lövés nélkül. Ezzel nem akarom elbagatellizálni a problémát, amit felvetettél, hiszen annak valóban van jelzésértéke, hogy mindkét döntőben viszonylag nagy arányú vereséget szenvedtünk, s a Real ellen egyetlen meccsen több gólt kaptunk, mint az egész sorozat addigi meccsein összesen. Ezen a szinten, amikor ilyen csapatok küzdenek egymással, ha az egyik fél gyenge napot fog ki, benne lehet a pakliban a nagyobb különbségű vereség, ez szerintem nem Juventus-specifikus kérdés.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 11:31:44

@pedronegroo:
Ugyanezek a darabos játékosok oktatták hazai pályán a Barcat is, és azért voot a szezonban egy pár meccs (nem sok!),amikor kifejezetten szépen játszottunk.

Persze, én is szeretném,ha ilyen khedira féle selejtes senkiktől megszabadulnánk, mert a létszámon kívül semmi haszna, ugyanez DS. Stefi,Sturaro meg Rincon meg egyenesen önveszélyes,amit művelnek.

Idén azért változhat vmi, Costa és Berna, még a kmekkel szarabb védelmünk miatt.

pedronegroo 2017.08.09. 12:44:13

@Apuleius: @Drughi Di Bianconeri: Ti teljesen másról beszéltek, megpróbálok egyértelműbben fogalmazni. Ha mi nyerünk vagy jó meccset játszunk említett csapatok ellen azt mi vért izzadva erőn felül teljesítve érjük el. Ha ők nyernek ellenünk az általában "alázás" és focisuli. A Juventus-nak taktikája van, szervezett támadó játéka nincs, idén is csak Alves-Dybala kettőstől láttunk egymás közti olyan passzjátékot ami Real-Barca-Bayern-nél alap. A lényegi mondanivalóm hogy ezeknél a csapatoknál alap a passzjáték a gyors labdajáratás a háromszögelés, alap hogy ilyet a hátvéd is tudjon, alap hogy az edzésen ezeket orrba szájba gyakorolják és alap hogy meccsközben egy ritmusváltással 3-4 passzal helyzeteket teremtenek.

Apuleius 2017.08.09. 13:15:12

@pedronegroo: Akkor szerintem kicsit pontatlanul fogalmaztál, mert nekem úgy tűnt a szavaidból, hogy konkrétan a rúgott három-négy gól a lényeg számodra, az nem igazán volt benne, amit most másodjára írsz. Mindegy is, értem akkor, hogy mire gondolsz. A Barcelona elleni BL-döntő eléggé egyoldalú volt, ez kétségtelen, de én sem a Bayern elleni párharc esetében, sem a Real Madrid elleni döntőben nem azt láttam, hogy annyira a játékban (értsd a látványosság terén) aláztak vagy oktattak volna bennünket. A Real 4:1-es győzelme során a spanyolok egy könyörtelenül működő csapatként, gépezetként semmisítették meg a Juvét, nem volt ott szamba meg tiki-taka szerintem. Igazi vérprofi meccset hoztak.
Amúgy ha már alázás és oktatás, szerintem a Barcelona kiejtése során akkor a Juve is abszolúte oktatta az ellenfelet, szóval változatlanul azt gondolom, hogy csak az egyik oldalt nézed.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 13:27:06

@pedronegroo:
Azért óriási túlzásokban vagy...
A 3 nagynál sem képes erre mindenki a keretükből.
Nyilván, akinek jobbak az anyagi lehetőségei,meg nem egy szaros olasz bajnokságból próbál európai nagy csapattá nőni, annak nem olyan könnyű a legjobb minőségű játékosokat megszerezni,mint a fenti 3asnak, vagy az angoloknak.

Több pénz = jobb játékosok, elég egyszerű.

Khediratól,Stefitől,Sturarotól,Mandzutól stb. Ne várj már Iniesta,Modric,Isco,Neymar stb. féle / szintű játékot.

Egy keretet az anyagi lehetőségek és a sportigazgatóság kompetenciája mellett a klub hagyományai,stílusa is megszabhat.
Pl: Stefi meg Chiello 2 ügyetlen mamlasz, de TOP formájukban le nem cseréltem volna őket senkire,mert az ilyenek a Spirito Juve megtestesítői.
Vagy pl: Marchisio,ha 50szer születik újra sem lesz fele olyan tehetséges sem,mint Modric,mégsem cserélném el rá.

Meg nézz már szét a nagy trió keretében, rengeteg olyan játékosuk van/volt, aki se nem illik a klubjuk játékába, se nem magas minőségűek, ilyen mindenhol akad, nem csak nálunk.
Hatalmas túlzásokba esel.

Bízzunk benne,hogy idén tempósabb, dinamikusabb,technikásabb játékunk lesz,mondjuk ez kizárt khediraval, de sciglioval a kezdőben....

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 13:29:45

@Apuleius: +1
Pontosan.
Ez a mostani Real egyáltalán nem a szép játékkal nyert BLt, erőnlétileg,kondiban ,csapatként verték le Európát, olyan játékkal,amit az angol 2.osztályú csapatok tolnak.
A Barcat meg lealáztuk játékban is.

GGábr81 2017.08.09. 14:54:39

@+Sparta: Maradva a tanáros példámnál, az nem fegyelmezés, hogy a rosszakat kivágtuk a suliból. Maradtak az eminensek akiket nem is kell fegyelmezni. Az a kihívás, ha a rosszakkal együtt is megfogja az osztályt. Talán ez a hasonlat kicsit sántít.

pedronegroo 2017.08.09. 14:56:36

@Drughi Di Bianconeri: Pont azt írtam hogy egyes játékosaink alkalmatlanok erre!! Erre most ugyanezt leírod nekem....

De egyébként ezen már múltkor is vitatkoztunk és akkor se jött válasz hogy egy gyengébb kerettel rendelkező Roma, Napoli akkor hogyan tud minőségibb játékot produkálni?? És ők a bizonyíték erre hogy nem csak a pénz számít. Az eredményességet ne keverd ide mint a múltkor csak a játék minőségéről beszélünk! Sebességről, passzjátékról, helyzetekig való kijátszásról beszélek nem sarkazásokról meg Ronaldinho trükkökről amik nem tanulhatóak! A legtöbb játékost megtanítják focizni nem úgy születnek, kivéve a zsenik. A játék bőven tanulható, fejleszthető és természetesen ha ebbe beillesztenek egy-két zsenit az csak még hatékonyabb lesz.

A Reál meg igenis tud szépen focizni, azt hogy ezt nem 90 percen át teszik az náluk egy taktikai dolog Zizu részéről, hogy pont annyit villognak amennyi hozza a meccseket. Ha nem tudnának focizni akkor nem tudnának ritmust váltva pár passzból összjátékkal (nem Dybala majd megoldja taktikával és íveljük fel Mandzu fejére tiki-taka) pillanatok alatt gólhelyzeteket teremteni. Amit Zizu összerakott az egy ferrari ha kell rálép a gázpedálra és bárkit otthagynak ezt tudják nem kell éjjel nappal tövig nyomni, Allegri meg összerakott egy traktort ami átmegy bármin ha olyan a szitu akkor átmegy vele egy ferrarin is már ha épp odaért és a ferrariban épp nem találják a gázpedált.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 15:29:18

@pedronegroo:
Várható volt,a lényeg megint az volt,hogy Allegri 1 sz@r, kókler xD

Ez az olasz stílus, ez a Juve stílus.Capello egy világ válogatottal játszott még unalmasabb,még 1síkúbb játékot,amivel szarrá alázták a BLben, és véletlenül sem a döntőben.

Mi az,hogy minőségibb futball ?
Ez rohadtul szubjektív kinek,mi a minőségi.

Ezeket a 3szögeléseket pl csak technikás játékosokkal lehet megcsinálni, mandzu meg khedira nem fognak egyérintőzve passzolgatni,kiugratni,mert nincs meg hozzá a technikájuk.
Ha már Roma meg Napoli : Igen, BÁRMELYIK Roma vagy Napoli középpályás jobb és technikásabb,mint khedira, mint ahogy Insigne meg Mertens 600szor technikásabb,mint Mandzu.
Mégis szarrá verjük őket évek óta.
A BLbe meg csak csúfnak mennek...

Nálunk a CSAPAT a hangsúlyos, olyat,mint a Carlo féle "Fehér Balett" Real, a Pep féle Barca, a Heynckes és Klopp féle Gegenpressing , vagy akár a Roma,Napoli játéka itt SOHA NEM FOGSZ LÁTNI.
Nem is volt,se 10, se 20 , se 30 éve.
A legnagyobb Juvek játéka egy zseni irányító/trequartista köré szervezett rengeteg favágó/melós volt, Platinitől,Baggion,Laudropon, és Zidaneon át, Del Pieroig,Nedvedig és Pirloig.
SOHA nem alkotta 11 zseni a kezdőt, 1 max 2 volt a kezdőben,mellettük melósok,favágók,futógépek,akik a tüdejüket kiköpték, szívvel -lélekkel küzdöttek.
Ez a Spirito Juve?

Most Dybala kéne,hogy ez legyen,aki köré épül a többi szürke arc, de Dybala naggggyon kevés ehez, reméljük Bernardeschi méltó lesz a szerepre.

U.I:
Egy Zizou féle játékkal én maximálisan elégedett lennék pl,de ahhoz olyan középpályások, meg nem DS féle jobbhátvéd kéne...

.Bulldeo 2017.08.09. 15:48:26

@Drughi Di Bianconeri: +1 Nagyon pontosan a jellemzésed.

"Most Dybala kéne,hogy ez legyen,aki köré épül a többi szürke arc, de Dybala naggggyon kevés ehez, reméljük Bernardeschi méltó lesz a szerepre."

Én amúgy merem remélni, hogy Dybala nem lesz nagyon kevés ehhez a szerephez, csak épp egy olyan csapat kellene, amivel valóban, ahogy írod, a melósok a zseni keze alá dolgoznak, és ez a 16/17es csapatnál is, és a jelenleginél is a keretből adódóan nem feltétlen tud megtörténni.
Az egyik hiba nyilvánvalóan Khedira, akinek a helyén egy motor kéne, hogy legyen, aki technikailag megüti az átlagot. Pjanic ennek hiányában sokkal több védő feladatban koptatja el magát, Dybalának így sokkal mélyebben kell visszalépnie, és a feje tetejére áll minden.

A másik hiba nálam Higuain, aki baromi lomha ehhez a defenzívebb, óvatosabb focihoz, ahol a kontrának nagy szerepe kellene, hogy legyen. Lehet akármilyen fiatal, én Keanben nagyon bízom, mert szerintem ő az a gyors, technikás, agresszív csatár típus, aki a mi focinkhoz illik. Ha már nem jött Schick, remélem Kean sokszor fog szerephez jutni a szezonban.
Egy tökös középpályás, és egy RB nagyon kéne még egy színvonalas csapathoz. A többit Allegri megoldja.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 15:59:13

@.Bulldeo:
Na,igen...Higany sem épp a megfelelő 9es a játékunkhoz, szvsz. SEMMI kémia nincs közte és Dybala közt.
La Joya Morataval működött a legjobban, de még a horvát tankkal is jobban érezték egymást, csak az a baj, h Mandzu évi 5 góllal kevés 1. számú 9esnek.

Higany lassú,ügyetlen,körülményeskedése amúgy nem lenne gáz, ha cserébe nem lenne egy kulcspillanatokban rendre besz@ró lúzer.

Keantől én is sokat várok, de ugye jöhet legkésőbb jövőre Keita,aki szvsz. Illene is Bernardeschivel, akkor meg a 2 argentin mehet ahova akar,jó pénzért.

Rikoo 2017.08.09. 16:04:57

@Drughi Di Bianconeri: Én Dybalát nem adnám el semmi pénzért az tuti.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 16:07:19

@Rikoo:
Marrotta elfogja, az is tuti ;)

Te magad is mondtad,h. pótolhatja Bernardeschi, idővel.
Sőt, az olasz erősebb, gyorsabb,tökösebb is.

Apuleius 2017.08.09. 16:07:20

@Rikoo: +1 Én is azt gondolom, hogy sokan túl könnyen eladnák már Dybalát, aztán lenne itt nagy pofára esés és meglepődés, mikor utána megnéznénk a Juve játékát.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 16:10:17

@Apuleius:
Előtte is adtunk el sokkal jobb játékosokat is, utána is fogunk,ebben biztosak lehetünk,ez a JUVE módi.
Hosszútávon,amint beilleszkedik Bernardeschi pótolhatja,sőt feledtetheti Dybalat,ebben biztos vagyok.

Apuleius 2017.08.09. 16:17:07

@Drughi Di Bianconeri: Nem az a kérdés, hogy adtunk-e el más jó játékosokat is, vagy eladjuk-e, hanem, hogy a pótlása vajon valóban olyan könnyen megoldható feladat lenne-e.

"Hosszútávon,amint beilleszkedik Bernardeschi pótolhatja,sőt feledtetheti Dybalat,ebben biztos vagyok."

Szerintem először nézzük meg, hogy Bernardeschi mire lesz képes, mert eddig még egy árva tétmeccset nem játszott a Juve mezében. A nyilatkozatai alapján nagyon szimpatikus a mentalitása és tehetséges, fifikás játékos, de az égvilágon semmi garancia nincs arra, hogy akár csak Dybala teljesítményét hozni tudja majd. Nagyon (talán túlzottan) optimista vagy Bernardeschivel meg Keitával kapcsolatban, amivel semmi baj nincsen, de Dybala elképesztően fontos játékos a Juve számára, sokkal fontosabb, mint azt sokan hiszik. Én arra leszek inkább kíváncsi, hogy ezek a játékosok együtt mire lesznek képesek, s mindenkit meg kellene tartani inkább.

Apuleius 2017.08.09. 16:18:39

@Apuleius: A mindenkibe azért Khedira, Rincón és Sturaro nem tartozik bele! :-)

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 16:28:47

@Apuleius:
Igaz,túl hamar,túl nagy elvárásokat támasztok Bernardeschi féle, ezért -tőlem meglehetősen szokatlan módon- túl optimista vagyok vele kapcsolatban.
Megérzéseim a játéka és a stílusa alapján nagyon pozitívak vele kapcsolatban, évek ota nem örültem ennyire játékosnak,mint neki.
A bizalmam töretlen felé, persze kell legalább 1 év,mire beépül,felveszi a ritmust stb.
De -szintén csak megérzés- vele hosszú távra tervezhetünk, Dybala meg már most rohanna Messihez...

Az igazság az,hogy Dybala NEM TUD húzóember lenni, a jelenlegi posztján semmiképpen nem,mert ahhoz túl sok a korlátja és hibája, és nem is elég jó.
Az első és egyetlen esetleges jele annak,hogy különbséget jelentő,klasszis is válhat belőle, az a Barca elleni duplája volt, ahol 1 hétig róla szólt a sajtó.
DE se előtte,se utána nem tudott hasonlót sem produkálni.

Picit haragszom is rá,hiszen a döntőben úgy játszott az argentin haverjával együtt,mint egy 10 éves óvodás.Még az első félidőben is, amikor -elvileg- "jobbak" voltunk,mint a Real.

Nagyon Szeretem, de a helyén kell kezelni.
Nem új Messi, de a maiak közül még -a hasonlók közül- Isco és James szintjét sem éri el.

.Bulldeo 2017.08.09. 16:37:34

@Apuleius: +1
Dybala baromi nagy érték, nem szabad, hogy a szezon végi kipurcant állapotában ítéljük meg, inkább az a kérdés, hogy hogyan tudjuk a lehető legtöbbet kihozni belőle. Allegri a formációváltással alapvetően jó irányba indult el, Dybalát nem szabad szélre tenni, mert akkor csak kárba vész a tehetsége. Én nagyon örülnék, ha időnként játszatna Max 4-3-2-1et is, mert tavaly az elég jól állt csapatnak, és Dybala Bernával együtt izgalmasan hangzik a center mögött.

A mostani fásult Dybala kritika a tavalyi Pogba kritikához hasonlít - "Pjanic egy az egyben pótolja Pogbát" - azóta is kacag a májam ezen a vissza-visszatérő gondolaton. És ezzel nem Pjanicot ekézem, egy Pjanic Pogba középpálya nagyon szépen muzsikálna.

Dybalát elpazarolni vétek lenne. Most is lenne pénzünk a további igazolásokra, alapvetően nincsen szükségünk az extra pénzre.

Apuleius 2017.08.09. 16:38:25

@Drughi Di Bianconeri: Nekem is nagyon jók az érzéseim Bernardeschivel kapcsolatban, s én is látom benne a potenciált, ami alapján hosszabb távon a Juve tízese válhat belőle.

Dybala a Juventus egyik legfontosabb játékosa, nélküle gyakorlatilag a kreativitás szikrája is hiányzik a csapat játékából. Nem tudom, hogy pontosan mitől nevezhető húzóembernek valaki, de szerintem nem kérdés, hogy Dybala az a Juve számára. Mindettől függetlenül abban igazad van, hogy a kis argentinban még több potenciál van, mint amit eddig mutatott, de én pont ezért is örülök annak, ha Bernardeschihez hasonló, kreatív játékosok érkeznek, mert így meglehetnek azok a társak, akikkel működhet az összjáték, s így még többet megmutathat.

Felesleges haragudni rá, s szerintem igazságtalan dolog is, hiszen a cardiffi döntőben a Juve összességében csődöt mondott, kezdve Buffonnal, egészen Higuaínig és Dybaláig. Értelmetlen a két argentinra tolni a felelősséget, egy kalap szar volt az egész produkció.

Nyilván helyén kell kezelni, de ez mindkét irányba igaz ám :-) Messihez meg bárkit értelmetlen hasonlítani, meggyőződésem, hogy a labdarúgás történetében még soha senki nem mozgott azon a szinten, mint Messi, s talán nem is fog soha.

2017.08.09. 16:38:44

@Drughi Di Bianconeri: Azt kell, hogy mondjam, hogy jól leírtad Dybala hibáit és gyengéit. Jelenleg én sem látom rajta, hogy az a megmentő lenne, aki a hátán vinné a csapatot.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 16:48:21

@Apuleius:
Jelen esetben azt értem "húzóember" alatt,aki konstans módon képes tudása legjavát hozni,meccsről-meccsre ,de legalábbis próbálkozik vele, valamint képes a legnagyobb meccseken leginkább odatenni magát.
Dybalara egyik sem igaz,hiszen vagy 7 hónapig(!) nem lőtt gólt idegenben,sőt a szezonban ritkán volt 2 jó meccse egymás után.

Abban igazat adok,hogy jobb társakkal (quasi az ellenfél figyelmének megosztásával) jobb lehet Dybala nettó teljesítménye is, de attól még ugyanolyan:
-lassú
-körülményes
-1lábas
-gyenge és határozatlan lesz

Persze én lennék a legboldogabb,ha az új játszópajtásaival ,Bernaval és D.Costaval 1 fantáziadús,ellenállhatatlan triót alkotnának,hosszú távra akár (bár a brazil sztem giga flop lesz).
Meglátjuk.

Az idióta argentin meg olasz sajtó nevezte új Messinek xD
De hát max új Recoba ("bal láb") szerintem.

.Bulldeo 2017.08.09. 17:38:47

@Drughi Di Bianconeri: ha már Messi, furcsa mód ő sem tud húzóembere lenni az argentin válogatottnak. Miért? A futball mindig is csapatsport lesz. Szerintem eléggé túl van misztifikálva az, hogy valaki a "hátán viszi a csapatot".

Lehet eredményes egy zseni - ahogy írtad - 10 remek, rakkolósabb csapattárssal, akik egy irányba mennek, de ha már van két-három szint alatti játékos, akkor a csapatszinten lukad ki a játék. A Juventus minimális minőségi cserelehetőséggel tolta végig a tavaszi szezont, a Barca ellen értük el a csúcsformánkat, aztán meccsről meccsre fulladt ki a csapat. A bajnokságban is az utolsó hónapban már árnyéka volt a Juventus önmagának.
Dybala idegenbeli góltalansága valóban aggasztó, ugyanakkor egy jobban összerakott egység kellene ahhoz, hogy Dybalának ne kelljen folyton visszalépnie, és mélységből irányítania.

Szerintem egy fő probléma, hogy elől Mandzukic alapvetően iszapbirkózásra volt használva, Cuadrado jobb híján büntetők kiharcolására, és a mentálisan gyenge Higuain az elsőszámú gólfelelős. Khedira inkább Dybalának passzolja a labdát, és rohan a kapu elé bohóckodni. Ez így nem megy.

Dybala játékának feljavulásához kell egy harcos a középpályára, aki Pjanicot is tehermentesíti, aki így Dabala helyett osztogathat és kellenek a kreatívabb emberek a támadószekcióba. Utóbbi remélhetőleg már megoldva.
(Amúgy a brazil szerintem is fel fog sülni. Egyáltalán nem érzem Juve-kompatibilisnek.)

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 17:49:47

@.Bulldeo:
Messi "csak" eljuttatta VB és Copa America döntőkig az argentin válogatottat,Di Maria és Mascherano közreműködésével , Higuain meg mindent elveszített, 50 ajtó ablak ziccer elbalf@szkodásával :)
nyilván nem játszott olyan színesen és olyan elánnal,mint a Barcaban bármikor,de ma már a válogatott foci abszolút a klubfoci mögött kullog,egyik sztár sem játszik klasszis szinten nyaranta,pihennek,óvják magukat,minimumot hoznak.
Messi meg DiMa igyis lőtték a gólokat,irányítottak,Masche meg küzdött,rombolt,Higuain meg szokás szerint lúzerkedett.
El nem tudom képzelni mennyire utálhatja Messi Higuain-t.

Remélem,hohy érkezik egy középpályás,az a legfontosabb,khedira soha többet nem lehet alapember,vagy óriási gáz van.
Elől meg bízzunk benne,hogy az újakkal kiegészülve hengerelni fogunk.

alexGicamo 2017.08.09. 18:03:56

Tagadja . Tehát tuti volt valami ... :P
De most már mindegy! Előre kell tekintenünk .
Már én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy Dibcsi miként karistolgat majd,most , hogy már lesz játszótársa ( Berna ).

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

.Bulldeo 2017.08.09. 18:19:11

@Drughi Di Bianconeri: kicsit szelektíven emlékszel akkor a 2014-es VB-re, mert Messi a csoportkör után nagyon keveset mutatott. Unalmas, helyzetek nélküli meccseket játszottak az argentinok, a negyeddöntő+elődöntő+döntő alatt összesen egyetlen egy gólt szereztek, még Higu a Belgák ellen, és nyilván neki is sokkal többet kellett volna mutatnia, de Messi impotenciáját az argentin mezben azért ne varrjuk már a nyakába. Az, hogy Messi nem volt képes a kiesési szakaszban gólt lőni, és épkézláb helyzeteket kialakítani, az az ő saját hibája.
Mindezt csupán azért írom, mert Messi a megkérdőjelezhetetlen zseni, és ha nem az ő játékának megfelelő a csapat, ő sem tudja azt a "hátán vinni".
A vak is látja, hogy Dybala baromi tehetséges, van némi mentális problémája, és a köré épített csapat sem százas. Ez utóbbiakat kell helyretenni, és nem túladni Dybalán.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 18:33:01

@.Bulldeo:
Az edzői hiányosságot még Messi zsenije sem tudja megoldani, az argentin válogatottnak meg nem volt edzője, ahogy mondod a csoportkörben Messi,utána DiMa és Masche hozták a meccseket vezérként.
A lényeg,hogy a 90 milliós Higany számtalan helyzetet baszott el a döntőben, 2 olyat is,amit BÁRKI be tud lőni,egy magyar csatár is.

De egyébként sokat elárul valakiről,ha a mára totál színvonaltalan és marginális válogatott tornákból von le következtetéseket.
Pláne játékosok formáit,tudását illetően.

30 évvel ezelőtt (meg még régebben) a VB volt A csúcs, ma már mindenkinek csak nyűg,már a nagyok közül,az EB meg pláne.
Minden nagy minimál,0 ,ötlettelen focival igyekszik eltaktikázni magát vmeddig,ezért szerepelhetnek olyan jól a kicsi ám lelkes válogatottak.

Aki Dybalat meg Messit egy gondolatban említi,annak annyi köze van a focihoz,mint Woody Allannek az MMAhoz.

Dybala mikor fog egy 90gólos szezont produkálni ?

.Bulldeo 2017.08.09. 18:45:53

@Drughi Di Bianconeri: nem új Messiztem Dybala kapcsán, de példaként csak fel lehet hozni Messit, mert szerintem jól példázza azt amiről beszélek, hogy napjaink legnagyobb zsenije sem képes elvinni a hátán egy tetszőleges csapatot. Ha azt olvastad ki a soraimból, hogy szerintem Dybala van olyan jó, mint Messi, akkor vagy én voltam nagyon fáradt az írás közben, vagy te az olvasás közben, de egyáltalán nem erre akartam utalni.

"De egyébként sokat elárul valakiről,ha a mára totál színvonaltalan és marginális válogatott tornákból von le következtetéseket."

Értem, akkor elnézést kérek, nem akartalak feltartani.

Apuleius 2017.08.09. 18:55:01

@Drughi Di Bianconeri: Változatlanul azt érzem, hogy túl szigorú vagy Dybalával, s ugyan egyetértünk, hogy nem érdemes Messihez hasonlítani, azért akarva-akaratlanul mégis újra és újra az argentin zsenihez hasonlítod: "Dybala mikor fog egy 90gólos szezont produkálni?" Nyilván soha, de Messin és Ronaldón kívül ki és mikor produkált ilyen számokat?

Abban egyetértek, hogy Dybala idei szezonja sokkal visszafogottabbra sikerült, s a Barca elleni egészen pazar teljesítményen kívül nem sok emlékezetes meccse jut eszembe, de ettől még ő a Juve szintjén egy húzóember szerintem, hihetetlen nagy mértékben hagyatkozik rá a csapat játéka. Az más kérdés, hogy valóban jogos dolog még jobb teljesítményt várni tőle. Aki olyanra képes, amit a Barcelona ellen mutatott, annak kutya kötelessége több ilyen meccset produkálni.

Voltak rém gyenge meccsei (a BL-döntőn ilyen volt), de óriási túlzás "lassú", "körülményes" vagy "gyenge és határozatlan" jelzőkkel illetni összességében. A jobb lábával mondjuk kétségkívül kezdhetne valamit.

Meggyőződésem, ha Marotta nem pöcsetlenkedne, s rendbe raknánk végre a középpályát, egy egész más Dybalát és Higuaínt látnánk végre. Mondjuk amíg Emre Canban látjuk a megoldást, addig nem fűzök túl sok reményt az előrelépéshez. Milyen jó lenne most egy Pogba ebbe a csapatba...

Douglas Costával kapcsolatban nekem is vegyes érzéseim vannak, de Bernardeschi már önmagában nagy pluszt jelenthet kreativitás tekintetében (ha még Keitát is behúznánk mellé...).

Az argentin válogatottnak szerintem is az a legnagyobb baja, hogy konstans jelleggel idiótákat neveznek ki szövetségi kapitánynak, mintha direkt szopatnák saját magukat.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 20:31:00

@Apuleius:
A túlzott szigor azért van bennem Dybala irányába, mert sokkal többet láttam benne, ezáltal sokkal többet vártam tőle.

Tehetséges,szimpatikus,kreatív TOP játékos, DE nem a nagy meccseket eldöntő, kontans teljesítményt hozó világklasszis.

Félévig nem lőtt Torinon kívül gólt, az egyetlen nagy meccs,ahol húzóemberként viselkedett és teljesített az a Barca elleni hazai volt.

Nem a Cagliari meg a Sassuolo ellen válik vki húzóemberré, hanem a BL nagyágyúi ellen.

Tény és való : az egyetlen kreatív,támadást építő emberünk volt eddig, rajta állt vagy bukott a játék minősége, ami gyakran akadozott is,hiszen nem vérbeli 10es,"csak" 1 csatár, nyilvánvaló korlátokkal (1lábas,gyenge fizikum,hamar elfárad,lassú).
Ha gonosz vagyok,azt is kérdezhetném,hogy mit lépett előre a csatársor, ami 130Mba került és ódákat zengenek róla, a Gio-Vucinic-Matri féle tengelyhez képest?
A hazai mezőnyt azokkal is domináltuk,BLt ezekkel sem nyertünk.

Nem veszem le a "keresztvizet" Dybaláról, bízom benne,hogy a jobb minőségű játszótársakkal végre felnő a feladathoz és Vezér lesz.
Ez a szezon vízválasztó lesz a megítélése és karrierje szempontjából.

A legfontosabb a stabilitás meg az egész csapatjáték szempontjából egy Top középpályás, ha az jön,akkor _talán_ elbírja a csapat,hogy nincs jobbhátvéd,csak bal.
Amennyiben ilyen nem érkezik és marad khedira a kezdő,akkor mindegy,hogy jött Bernardeschi és Costa...

Apuleius 2017.08.09. 20:44:55

@Drughi Di Bianconeri: Ok, de most akkor húzóemberről vagy világklasszisról beszélünk? A kettő nagyon nem ugyanaz. Dybala nyilvánvalóan nincsen Messi szintjén, s valószínűleg soha sem lesz, mindazonáltal egy kreatívabb Juventusban lényegesen jobb teljesítményre lenne képes. Hát lassúnak én azért bőven nem nevezném.

"Ha gonosz vagyok,azt is kérdezhetném,hogy mit lépett előre a csatársor, ami 130Mba került és ódákat zengenek róla, a Gio-Vucinic-Matri féle tengelyhez képest?"

Elképesztően nagy a különbség, bőven reális az árban mutatkozó differencia. Akkoriban a 10 gólos Matri volt a házi gólkirályunk, s a BL-ban sehol sem voltunk, már az nagy szám volt, ha túléltük a csoportkört.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 21:01:22

@Apuleius:
Húzóember = világklasszis,aki nem az csak top játékos,legalábbis egy szint felett.
Persze,ha úgy vesszük,pl: Papu Gomez az Atalanta húzóembere volt az előző szezonban, de vajon az , ha vki a Serie A kiscsapatai ellen remekel (ott sem idegenben) az elég e egy európai babérokra áhítozó Juventusnak ?

Lewa,Rib,Rob,Iniesta,Drogba,Lampard,Modric,Hazard,Xavi,Messi,CR,Isco,Pirlo,Neymar,Suarez,Sanchez,Dani Alves,Marcelo stbstb húzóemberek,világklasszisok, Dybala "húzott" úgy minket,mint a fentiek bármelyike a csapatukat ?

A kieséses szakaszban pont annyit ért az argentin duónk,mint bármelyik korábbi csatárunk,kivéve Dybala Barca elleni dupláját.
Etekintetben Morata volt az elmúlt évek legjobbja, aki viszont szintén nem húzóember és erre rá is fog b@szni a Chelsea és Conte.

Meglátjuk, most,hogy vannak társai és -ahogy a többiek epillanatban írják - megkapja a 10es mezt, Férfivá tud e érni és Vezér lenni, vagy sem.

Rikoo 2017.08.09. 21:07:59

Szerintem igenis világklasszis játékos, viszont neki is erőnléti problémái vannak, ami sok nagy játékos esetében szintén probléma volt.
Neki nem csak játékostársak kellenek hanem kevesebb meccs. Kicsit úgy érzem, hogy 2 év alatt kiégett.

Apuleius 2017.08.09. 21:11:19

@Drughi Di Bianconeri: Azt hiszem Dybala kérdésében nem fogunk egyetérteni. Én teljesen mást és máshogy látom.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 21:12:12

@Rikoo:
Pár hete úgy rémlik,te is kritikával illetted,sőt tartottad,hogy Berna simán pótolja,te mondtad nekem a saját "száddal" xD

Rikoo 2017.08.09. 21:15:07

@Drughi Di Bianconeri: Az a jövő kérdése. Képességei alapján elvileg tudná, de a jelenben szerintem nincs azon a szinten, mint Dybala.
Viszont erre a 2 játékosra kell építeni a klub jövőjét.
Bernardeschi nekem szimpatikusabb játékos.

supicool 2017.08.09. 21:19:14

Érdekes Dybala esete. Egyszer én is azt érzem, hogy ennyi volt benne... Máskor meg eszembe jutott, amikor nem volt a pályán és mindenki a haját tépte, hogy mennyire nincs semmi kreativitás, és bebizonyosodott akkor, hogy teljesen függünk tőle. Bár ez leginkább tavalyelőtt volt jellemző. Az erőnlétével viszont tényleg valamit kezdeni kell, mert sorozatosan a 60. perc környékére kifullad, ezenkívül kis izom szintén elférne rajta, nem beszélve arról, hogy full kiszámítható így, hogy képtelen a jobb lábát használni... Viszont, ami a legfőbb problémája, hogy kurvára nem a saját posztján játszik. Ő 1 tipikus visszavont csatár. A nagyobb gondok is akkor kezdődtek, amikor formációt váltottunk. Nincs benne meg az az irányítószellemű játékos szerintem. A több szabadság olykor, mintha ártana is neki.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása