Trezeguet mégis marad?

Bár a francia csatár korábban kijelentette, hogy a szezon végén távozik, most mégis inkább maradna.

Úgy tűnik, hogy Ciro Ferrara munkássága jó hatással van a támadóra, hiszen korábbi nyilatkozatával ellentétben most már maradna Torinóban. Persze lehet, hogy nem csak ez van a háttérben.

A maradás gondolatát először Trez ügynöke, Antonio Caliendo szellőztette meg a Calciomercato.it oldalnak.

"Trezeguet karrierje Torinóban vált teljessé. Egy nagy ajánlat kell ahhoz, hogy elvigye ebből a városból. Egy olyan ajánlat, mely a klub és a játékos számára is kedvező. Korábban a Milan ajánlatát is elutasította, mert szerinte kárt okozott volna a Juventusnak, ha Milánóba igazol."

Ezek után természetesen maga Trezeguet is megszólalt.

"Gondolkoztam azon, hogy távozok nyáron, ez igaz." - nyilatkozta a Rai Due csatornának.

"Az edzőváltás nagyon fontos volt számomra, és a dolgok megváltoztak személyi szinten is."

A francia támadó ezek után beszélt a csapat helyzetéről is.

"Nem hiszem, hogy a Juventusnak bárkitől is félnie kellene. Tisztában vagyunk vele, hogy az Inter egy versenyképes alakulat, de azt is tudni kell, hogy jól igazoltunk, és sokkal erősebbek vagyunk, mint a korábbi években. A Bajnokok Ligája? Az a serleg, amit eddig még sajnos nem nyertem meg. Ez is egy cél számunkra. A szurkolók és mi is szeretnénk, ha ez megvalósulna, és talán ez az év lehet a megfelelő erre."

Trez az edzőváltás kapcsán a La Gazzetta Dello Sport hasábjain is megszólalt.

"Ranieri soha nem tekintett fontosnak engem, de ez mostanra megváltozott, hiszen Ferrara bízik bennem. Emellett Iaquinta és Del Piero sérülése is esélyt adott számomra. A 3 kedvenc saját gólom? Az első, Panathinaikosz elleni, a Milan elleni, mely a Scudettoról döntött, és az első, amelyet a San Siro-ban szereztem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr484650302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_118238 2009.11.16. 11:09:45

Ezen az emberen már csak nevetni tudok. Teljesen hiteltelen számomra. Idén még legalább háromszor fogjuk olvasni, hogy elmegy, majd marad, aztán megint elmegy. Vicc ez az egész.

Ismeretlen_53881 2009.11.16. 11:20:30

Szerintem meg totál érthető a dolog. Gondolom hozzáállás kérdése ez is persze.

Alessandro 2009.11.16. 11:33:11

Pedig valamelyik csatárunknak menni kéne, egyértelmű hogy Del Piero innen vonul vissza, Amauri sokba került és nem hiszem hogy most bárki kifizetne érte több mint 20 milliót, egyébként is ő a leghasznosabb támadónk, még ha nem is lő gólt, többet ér mint Trez. Ha marad a 4-2-3-1 és minden csatárunk egészséges lesz, akkor vagy visszaáll Ferrara 4-3-1-2be ami nem vált be, vagy el kell adni valakit, én eladnám Trezt és Iaquit is, Amauri helyettesének meg ott lennének a fiatalok.

süci 2009.11.16. 12:35:42

Én már hónapokkal ezelőtt megírtam, hogy ez lesz. Segget csinált a szájából, 2 hónapja jelentette be, hogy el fog menni. Akkor az edzőváltás már rég megtörtént. Unom már, hogy mindig igazam van :]

Ismeretlen_113151 2009.11.16. 12:41:00

Nagyon helyes ha marad!!! Nem most kell eladni amikor gólokat szerez!

Ismeretlen_114321 2009.11.16. 13:23:10

süci: mi is unjuk :D

hameee 2009.11.16. 14:56:52

Vagy épp most kell eladni,amikor bizonyítja h tud még gólt szerezni.Nekem szimplán csak annyi a bajom,h nyugdíjas a csatársorunk.Alex az marad,ez nem kérdés.Amauriban szerintem is több van most mint ami Trezben lesz már a pályafutása végéig.Jakival kapcsolatban felemás érzésim vannak.

Ismeretlen_108746 2009.11.16. 15:57:52

Őszintén örülnék ha maradna, hiszen mindig is azt mondtam, hogy Trezeguet még évekig nagy hasznára lehet a Juventusnak, viszont sücinek teljes mértékben igazat adok. Trezeguet a szezon kezdete után, bőven Ferrara edzősége alatt jelentette ki, hogy nyáron távozik, így nem igazán értem, hogy miről beszél.

Ismeretlen_53881 2009.11.16. 16:03:01

Említette, hogy a sérülések is esélyt adtak neki, + személyes szinten is megváltoztak a dolgok. A többi szerintem Ranieri froclizása legfőképp.

babo410 2009.11.16. 16:04:17

Nekem egyértelmű. Nagyon úgy festett az év elején, hogy alig fog játszani. Sztem egyikötök se szívesen maradna, ha nem lennétek fontosak!

pruxta 2009.11.16. 16:08:35

Annyira fura ez a pali. Még a Seria B-ben mutogatta a közönségnek, hogy elmegy. Aztán maradt. Ranieri az első évében játszatta, akkor a gólkirályi címért is versenyben volt, amitt aztán Ale nyert meg. Tavaly a sérülése után Ranieri nem játszatta kezdőként, ami sztem érthető volt. Most meg először kijelenti, hogy megy, aztán marad. Nem vitatom az érdemeit, a sok gólját, de sztem mennie kellene, mert összjátékban ő tesz hozzá a legkevesebbet a 4 csatár közül. ÉS a karrierje szempontjából sem lenne rossz döntés a váltás.

Ismeretlen_108746 2009.11.16. 16:13:58

Rendben, nyilván számos tényezőnek lehet fontos szerepe abban, hogy mégis elveti valaki a távozás ötletét, de a Ferrara-val kapcsolatos dolgokra hivatkozni (tekintve, hogy Ferrara volt már az edző, mikor bedobta, hogy távozik) legalábbis fonák dolog... Ettől pedig teljesen független kérdés, hogy milyen egyéb változások és lehetőségek adódtak sérülések és egyéb tényezők miatt. Tényleg nem szándékozom szőrszálakat hasogatni, meg Trezeguet döntésein agyalni, de kétségtelenül van némi logikai bukfenc a történetben.

Tony 2009.11.16. 16:28:16

Akármit mond is vagy csinál én mindig szerettem és örülnék,ha maradna.

Ismeretlen_128149 2009.11.16. 16:58:53

Nem tudom, most jól tolja, meg minden...Jó játékos meg minden, de egy 23-25éves fiiatal jó csatárra bocsi, de elcserélném! Bár ugyan ilyen kérdés Iaquinta, bár őt jobban szeretem mint Trezt. Ők ketten azok a játékosok, akiket nem tudok besorolni se a atya úr isten-.-" se az azt a qrva kategóriába, de az biztos, h amikor gól kell, ők rúgnak 1-et:)

Ismeretlen_113151 2009.11.16. 17:15:59

Ha helyes az infó a hjfs.hu-n akkor Trez 6 gólos a seria a-ban! Amivel vezeti a házi góllövő listát! Nekem ennyi elég és nem mellesleg szeretem őt annyira mint Alex-et vagy Buffon-t, vagy mint annó Nedved-et!

babo410 2009.11.16. 21:01:25

Nem látunk bele Trez fejébe, de sztem a B-ben a vezetőség miatt akart távozni. Aszt hiszem akkoriban volt vmi szerződéshosszabbítás vagy hasonló, amivel probléma volt? Most meg egyszerűen az önbizalma nem volt elegendő. Aztán lehetőséget kapott, lőtt 6 gólt, ezzel az önbizalma visszatért és rájött, hogy maradni akar, mert a Juve az Juve!

Ismeretlen_135402 2009.11.16. 21:42:55

Én csípem Trezt,az hogy most ezt mondja...,változott a szitu ez van! Csak akkor "örülnék" ha menne,ha jó pénzt kapunk érte,nem marad a seria a-ban,és nem Pandevet,vagy valami ilyesmit veszünk a helyére,hanem valami nagy tehetséget(aki tényleg az,tehát már letett valamit az asztalra)vagy egy igazi sztárt(Villa,Agüero ...stb)!De az igazat megvallva Pandev,Toni vagy valami ilyesmi érkezne,akkor inkább maradjon Trez,még ha már 33 éves akkor is!

halex 2009.11.17. 01:32:19

Ha a pénzt nézzük akkor jo formában lévő Trezeguet kell eladni. (Pl Zidane 76millio Inzaghi 35milio) Ha mint szurkolo akkor furcsa hogy mér akkor ad el egy klub egy játékost amikor jol megy neki... Én Del Piero Trezeguet csatárkettőst szeretem a legjobban, ennek ellenére azt mondom hogy év végén mind a kettőnek mennie kéne. 32 év a csatár átlagéletkor. Too much.

Ismeretlen_135402 2009.11.17. 04:02:18

Del Pieronak "mennie kéne"??????????????????????? Ezt meg se hallottam(el sem olvastam)!!!

Alessandro 2009.11.17. 09:13:58

Ha már Trez a bl trófeáról is beszél, nehezen tudom elképzelni hogy egy spanyol vagy angol csapat ellen el tudja viselni a csapat hogy egy ember csak ott van elől és nem csinál semmit, mert mi van ha nem kap jó labdát és nem kerül helyzetbe? Akkor olyan mintha 10 játékosunk lenne a pályán akárcsak hosszú ideig az Atalanta elleni meccs és az oké hogy ott betalált, de lesznek még sokkal keményebb ellenfelek is, ahol fontos hogy 11 ember nem csak támadni hanem mindenki adott időszakokban védekezni is tudjon és erre a labdákat jól megtartó és kreatívabb Amauri alkalmasabb.

Juveen 2009.11.17. 11:22:32

Én nagyon kiváncsi lennék hogy mit tudna mutatni még egy del piero-trez sor..mint a régi szép időkben..hiszen ők egy összeszokott páros,évekig együtt játszottak,rengeteg gólt szereztek, ismerik már egymás gondolatát is..csak úgy kiváncsiságból..szerintetek mire jutnának? Ami engem nem hagy nyugodni,az hogy mi lesz ha eljön a napja,amikor az összes ikonunk csillagunk visszavonul..? Nedved már elment,őt sem tudjuk pótolni..Alex papa sem húzza már sokáig..trez hol megy,hol marad,buffon is nyugdíjas lesz egyszer.. Camo sem mai gyerek már..a juve láthatóan nem sokat tesz,hogy új tehetségeket hozzon fel,és elindítsa őket egy olyan úton,mint anno alexet. Mert egy juve szintű clubbnak kellenek az ikonok, a sztárok,hiszen tőlük jön a legtöbb bevétel,a reklámértékük meghatározó lehet a jövőre nézve. A juve húzóemberei lassan kiöregednek,és gondolni sem akarok rá,hogy mi lesz utána..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása