Giuntoli állása is veszélyben lehet?

giuntoli_cristiano_motta_mellett_szogletzaszloval.JPGA Juventus elmúlt két meccsen mutatott teljesítménye nyomán sokak számára meglepő, hogy Thiago Mottát még nem menesztette a vezetőség, ám Giovanni Albanese egyszerű válasszal szolgált erre a kérdésre, az újságíró szerint John Elkann azért nem rúgta még ki Thiago Mottát, mert mindenki jövőjét megkérdőjelezi, beleértve Cristiano Giuntoli jövőjét is.

A La Repubblica is Cristiano Giuntoli kérdéses helyzetéről ír, mivel a Juventus sportigazgatója is felelősséggel tartozik a szezon második részében nyújtott katasztrofális teljesítményért, a sportigazgatónak is szembesülnie kell a kritikákkal, és az ő jövője sem biztos.

A római lap szerint a következő szezon edzőit tekintve Cristiano Giuntoli nem szívesen bízná meg a szurkolók kedvencét, Antonio Contét, mivel a két szakember nem ápol túl jó kapcsolatot. Ugyanakkor Thiago Motta kiválasztását a sportigazgató végezte, s ennek következtében nem zárható ki, hogy a vezetőség a sportigazgatótól függetlenül fog edzőt kinevezni, aki Antonio Conte is lehet.

Nicolò Schira az aktuális edző helyzetéről írt, és az újságíró szerint Thiago Motta nem találta meg a közös hangot Danilóval és Nicolò Fagiolival, ezért kérte a két játékos elengedését. A mester és Dušan Vlahović között már hónapokkal ezelőtt elmérgesedett a kapcsolat, és Kenan Yıldızzel sem jó a szakember kacpsolata. Federico Gatti, Andrea Cambiaso és Khéphren Thuram sem áll ki egyértelműen a mester mellett, és Mattia Perin támogatása is eltűnt. Ugyanakkor a Genoa ellen a csapatnak reagálnia kell, és a Juventus nem szeretne ideiglenes edzőt kinevezni a következő pár hónapra. Roberto Mancini és Igor Tudor nem kíván ideiglenes megbízást vállalni, előbbi két-két és fél évre szóló szerződést, míg az egykori horvát védő másfél éves szerződést szeretne. Antonio Conte, Gian Piero Gasperini és Stefano Pioli neve merült fel a klubnál lehetőségként, de velük csak májustól lehet számolni, mivel más kluboknál dolgoznak. A fentiek fényében nem elrugaszkodott kijelentés, hogy a klub lényegében alternatíva hiányában ragaszkodik Thiago Mottához.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4518819882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ggbuffon 2025.03.18. 21:42:48

A projekt akkor fog elkezdodni ha lecserelik az egesz vezetoseget, beleertve Dzsintonikot is.

En is sokkal tobb remenyt fuztem hozza, de amit az atigazolasi szezonokban muvelt az kimeriti a hutlen kezeles fogalmat. Es viheti magat a misztert is, aztan boldogitsak a Milant vagy az Intert.

juve2121 2025.03.18. 21:47:05

Remélem megy Giuntoli vissza "afrikába", oda való!
Már a múlt évben kimutatta a foga fehérjét, ahogy Allegri ügyét intézte. Patkánykodott, igaz ezzel spórolt a Juvénak, de ez akkor sem Juvéhoz méltó eljárás volt.
Mindenki megértette volna, hogy Allegrinek mennie kell. Új vezetés, más edzőben gondolkodik. Érthető! De nem undorítóan fúrni hátulról a saját sajtóban(Tuttosport).
Szerintem a nagy keménykedése miatt nem tudtuk eladni 50-60 milla közt Cambiaso-t. Pedig annyiért simán el kellett volna adni. Komolyan jöttek az angolok, ez kiderült Cambiaso nyilatkozatából, ami a hossza huzavonára utalt.
Már írtam, hogy Motta lehetett volna jó is, de nem lett. Szerintem túl sok volt a rizikó az Ő választásában. Úgy gondolom igazából Ő sem akart aláírni, mert sokáig húzta, ha emlékeztek rá!
Először Giuntolit rúgnám ki, aztán Mottát.
Viszont Motta lehet még jó a későbbiekben, de ez a kabát most nagy volt rá!

Tony. 2025.03.18. 22:47:58

El kell felejteni végre, hogy Liverpool meg Real stb. akarunk lenni, nagy európai támadófocit játszani. És ennek érdekében Sarriball, meg Pirloball meg Mottaballozni. Itt ez nem megy.
El kell hozni a törököktől szerintem távozóban lévő José-t és szétcélfutballozni mindenkit. Kis álló víz felkavarás.

alexGicamo 2025.03.19. 04:21:18

@Tony.: Csak őt ne !
Annyira ellenszenves nekem az az ember !
Nála arrogánsabb , nagyképűbb fickót még nem láttam !
Attól még persze lehet jó szakember ...

Andras74 2025.03.19. 05:29:13

@Tony.: Jóska nekem is eszembe jutott tegnap, aztán valahogy elhesegettem a gondolatot.
Nem hiszem, hogy ő lenne a megoldás. Hozzáteszem, már fogalmam sincs, hogy kit kéne kinevezni.
Így lehet ezzel a vezetőség is és azért van itt még mindig a kókler...... Előbb-utóbb pedig dönteni kell!

Zsupi44 2025.03.19. 06:39:09

@Tony.:

Az a célfoci amit Allegri vagy Jose játszhat már vagy 6-7 éve eredménytelen , kiismerték nem véletlen vannak ezek az edzők most ott ahol...

Il Principino 2025.03.19. 07:27:28

@Tony.: így van,mi legyünk Juventus ne más csapat.
José meg viccnek is rossz sztem,1 interes patkány, mutogatja majd az interes triplát ha fújol a közönség :D
Guntinál meg bejátszott a karma ennyi történt,ahogy elbánt Maxival ugye..sorsszerű volt

babo0410 2025.03.19. 08:02:35

@ggbuffon: És aztán azzal az új vezetőséggel se megy, akkor azt is dobjuk ki egy év után? Pont ez lenne az, amitől nem lennénk soha nagyok újra. Pont, hogy végre türelem kéne, és nem egy év után bukott projektről beszélni, és kezdeni élőről mindent. Szerintem.

babo0410 2025.03.19. 08:08:45

@juve2121: Bezzeg Allegri szegény, akivel a szezon második felében egy meccset se nyertünk, aki újságírókat, meg a vezetőséget fenyegette, küldte el a p.csába? Mindjárt meg is sajnálom. Hagyjuk már. Most sem működik valami, takarodjon mindenki. Érdekes tavaly meg Allegri out volt, mot már ő a szegény megbántott edző. 3 évig egy helyben toporogtunk vele, semmi fejlődés nem mutatkozott, de szegény Allegrivel ez a csúnya Giuntoli hogy elbánt. Kirúgta. Majd megsajnálom. Téged nem úgyanígy kirúgnának ilyen teljesítmény után, akárhány évig vagy a cégnél? Miért kéne sajnálnom Allegrit? Minden tiszteletem az övé, de ne tutujgassuk már. Mancinit az inter ugyanígy rúgta ki, mikor visszahívták és megbukott. Én egyáltalában nem gondolom, hogy azok után, ami tett, még külön érzelgős búcsút kellett volna venni tőle, vagy még türelem kellett volna felé. Azt mondom mennie kellett. Ennyi erővel akkor Mottának is kijárna legalább még egy év.

ggbuffon 2025.03.19. 08:18:59

@babo0410: messzirol latszik h itt az egesz nem oke.

Egyreszt fent olyanok ulnek akik nem ertenek a futballhoz, igy Giuntoli kb azt csinalhat amit akar. Lathatjuk az eredmenyet.

Ennyi erovel soha sehol ne legyen valtozas, mindig idot kell adni mindenre.

Vagy szamodra hol van az a pont amig meg kell tartani egy edzot sportigazgatot? 3ev? 5 ev?

A Juve egy topklub (legalabbis névleg) itt nem lehet Bolonya szintu epitkezesekbe bocsajtkozni 0 eredmennyel evekig. Aki ezzel nem tud megbaratkozni annak nem ennel a klubnal van a helye. De mintha ezt mondta vna Conte is..

ggbuffon 2025.03.19. 08:22:20

@babo0410: valszeg Allegrit modszeresen kikezdte Dzsintonik, nem is nagyon bocsajtott rendelkezesere olyan atigazolasi mozgasteret, amit most Csiagunak.

Allegrinek lefott a kv, de ezt senki nem vitatta. De azt nagyon konnyen elfelejted h amikor becsapodott a legnagyobb szarlavina, o akkor is BL helyen tartotta a csapatot.

Amugymeg az eredmenyek beszelnek. Allegri letett mar epp egyet s mast, a nagy Csiagu meg sorra donti a negativ rekordokat, lassan Del Neri melysegekben..

Nem nagyon van mirol beszelni.

Az meg h 0-7 utan, kupakieses, Bl kieses utan meg mindig veded ezt a koklert..rohej.

Rocky80 2025.03.19. 10:44:26

@babo0410: Allegrinél igenis volt fejlődés, csak elfelejtettétek.

Első év: 4. hely;
Második év: 3. hely;
Harmadik év: 3. hely + kupagyőzelem.

Utolsó évben januárban még a bajnokságért mentünk, csak utána mentek a Giu kavarások az újságokkal, erősítésnek meg hozott egy Djalot meg egy Alcarazt. Le is főtt a kávé azonnal.

Ne azt idézd, hogy mi történt a szezon 2. felében / végén, sokkal többet lehet tanulni abból hogy ha azon gondolkozol miért történt.

Ha meg utálok egy edzőt, akkor nem dobálom fel a levegőbe a kupagyőzelem után. Ez pl. ennyire egyszerű.

Motta is egy kimért úriember, ha azt látod hogy torkon ragadja Giuntolit vagy Gattit, az nem ok nélkül lesz, elhiheted. Mindig a miért a lényeg.

steven.h 2025.03.19. 11:08:23

@ggbuffon: Del Neritől még messze van, de még összejöhet akár az a negatív rekord is. Azt ne tudom hogy Ferrara+Zaccherioni pároshoz képest hol állunk, bár ők talán Del Nerit is alulmúlták.

Mottát már felesleges védeni, ha elvesztette az öltözőt akkor el kell küldeni ,mert látszólag pont azokkal van konfliktusa vagy volt konfliktusa akikben minimális zebra vér csörgedezett/csörgedezik (Vlahovicsot leszámítva)

Giuntoli is hibázott, szerintem főként azzal, hogy módszeresen a Juve egyik legnagyobb edzőjét leépítette és minimálisan sem támogatta - azért egy Nico Gonzalezzel ,Thurammal meg Koopmeiners-szel ő is tudott volna mit kezdeni, még lehet hogy jobban mint Motta.

Azt egyébként nem annyira értem, hogy a Tudor 1,5 éves szerződés kívánalmával mi a gondunk, nyilván ha megbukik az hatalmas gond, de fizetésben nem kérne szerintem annyit se mint Motta, cserébe ha ki kell rúgni az se lenne akkora összeg, ha hisz fél év lenne a szerződéséből hátra mondjuk decemberben.

xXPeiperXx 2025.03.19. 11:13:26

@Rocky80:

Lehet, hogy az eredmènyek "jobbak" voltak, de az, hogy az utolsó kis csapat ellen is a saját kapufánk törte a fiúk hátát, az vèrlázító volt. Ha Motta kapja a kritikát a sablonos játèk miatt, akkor Allegri is megèrdemli a kritikát teljesen jogosan, azèrt az okádèkèrt.

ggbuffon 2025.03.19. 11:14:49

@steven.h: mondanam h egyetlen mentsege Dzsintoniknak h van Motta szerzodeseben vmi kitetel hha nincs BL felbonthato a szerzodese, de ebben az esetben a BLbol valo kimaradas anyagi vesztesege brutalis lyukat fog utni a ktgvetesen.

Epp ezert kellene meg most lepni, mert Mottaval vmi oriasi malac kell es a csillagok egyuttallasa h ez osszejojjon. Ugy, h nekunk jelen helyzetben nincsenek konnyu meccsek, tobb ellenfel pedig erosen felfele ivelo palyan mozog (Bologna, Roma, de akar meg a Lazio es a Milan is ideerhet.

steven.h 2025.03.19. 11:20:41

@ggbuffon: Ha így folytatja a csapat a Bologna meg a Roma meg így folytatja, akkor gyorsan eljutunk oda, hogy messze kerül a BL hely, kérdés, hogy az már eredményezhet felbontást, vagy ténylegesen el kell bukni.

@xXPeiperXx: azért a két keret minőségét szerintem nem szabad kihagyni abból, hogy miért törte a saját kapufánk a csapat hátát. Ha tavaly lett volna egy Thuram, Kalulu, Gonzalez, Koop négyes, valószínűleg nem törte volna a kapufa a hátunkat - helyette volt egy Djalo, Alcaraz, sérült Chiesa hármas, meg Rabiot, aki szerintem egyáltalán nem volt annyira jó semmiben.

Rocky80 2025.03.19. 11:34:03

@xXPeiperXx: vérlázítónak valóban az, tagadhatatlan, de megint a miért az érdekes.

Allegri meglátása és megítélése szerint azzal a játékos állománnyal nem lehetett, domináns, labdatartó focit játszani, illetve ő hagyományosan defenzív focit játszat, ezért úgy döntött hogy a keret adottságait ezzel lehet a legjobban kiaknázni.

Személyes megjegyzés: én is megőrültem ettől a "rúgunk egyet és visszaállunk" stratégiától, számtalanul megégtünk vele és hánytam tőle, de mivel a kedvenc csapatomról meg a kedvenc edzőmről beszélünk, ezért szemet hunytam felette, csak magamban mérgelődtem.

Visszakanyarodva: játszatott ő más focit is az első regnálása idején, csak akkor "világbajnok" középpályánk volt, most meg Rabiot meg Locatelli, a többi csapatrészt nem is beszélve. Ennél az állománynál, ami a rendelkezésére állt a II.-ben, szerintem jó döntést hozott amúgy, csak a vezetés után még egyet rúgni kellett volna legalább, de ez már csak az én gondolatom.

Domináns, labdatartó focihoz, domináns, magabiztos, a labdával tökéletesen bánó játékosok kellenek, akik annyira hisznek magukban és a képességeikben, hogy akár edzőt is buktatnak ha kell! Ja, várj!... :D

Rocky80 2025.03.19. 11:36:51

@steven.h: "Giuntoli hibázott" bekezdésed már megint akár az enyém is lehetett volna, szép munka! :D

Tudor gondolatok: +1, nekem ő a favoritom most.

xXPeiperXx 2025.03.19. 11:38:17

@Rocky80:

Az első regnálása más tèszta, az elismerèsre mèltó.

De három èvig játszotta ezt a játékot ès nem mindig volt rossz kerete ès ez volt a bosszantó. Tèny, tavaly rövid volt a közèppálya, de a vèdelemre lehetett èpíteni, plusz támadókkal se álltunk rosszul.

Ez a múlt, most más problèmával nèzünk szembe

Rocky80 2025.03.19. 11:39:48

@steven.h: "két keret minősége": pontosan így van!

Rabiot megítélése: szerintem ő nem olyan rossz azért, használható alapanyag, nálunk a legjobb játékosaink között volt, de természetesen ez a többiek kritikája is egyben.

Rocky80 2025.03.19. 11:44:11

@xXPeiperXx: ehhez képest sokkal rosszabb kerete volt, ne viccelj már!

Támadókkal nem álltunk rosszul?!: ezt fejtsd ki kérlek!

Volt a Kean, Milik, Vlaho, Yildiz, Iling, Weah hatosfogat, abból Kean 1 évig nem rúgott gólt, Vlaho sokat volt sérült, Yildiz meg Iling meg szárnyát bontogató fiatal volt az első évében; Weah meg akkor jött: én így emlékszem. De mondd, hogy te hogy!

xXPeiperXx 2025.03.19. 11:57:36

@Rocky80:

Èn is így emlèkszem, úgy gondolod ebből nem lehetett volna èpítkezni?

Plusz a korábbi èvekben,a sèrülèse előtt Chiesa, vagy èppen Cuadrado, Kulusevski.

Nem volt annyira rossz az a csapat sem, hogy ez indokolta volna ezt a full defenzív valamit.

Azt elfogadom, hogy az utolsó èvèn, Pogba ès Fagioli nagyon megnehezítette a dolgát.

Andras74 2025.03.19. 12:43:51

@babo0410: szar is, büdös is, de a mienk. Szagoljuk még pár évig.....

Babo, ha a szart felteszed a kredenc tetejére, még nem lesz belőle lekvár!

steven.h 2025.03.19. 13:04:40

@xXPeiperXx: Chiesát szerintem elég gyorsan elvesztettük rögtön az első évében, de lehet hogy rosszul emlékszem, Kulusevski meg nem tudott konstans teljesítményt lerakni Pirlonál sem, sőt ő még szebb gólpasszt adott az ellenfélnek néha mint Vlahovic.

A védelem erős volt, de nem volt olyan játékos aki előre tudott volna játszani onnan (most itt van Veiga is meg Kalulu is, illetve Cambiaso, akit épp kiutálnak vezetőink - majd úgy járunk mint Huijsennel meg Fagiolival), középpályán Locatelli volt akit visszahúzott egészen a védővonalig hogy valaki megjátsza a labdákat, Rabiot aki futni sokat futott, de bújkált a labdák elől, erre tökéletes példa volt, mikor párszor 3-4-3-at felrakott Allegri és mintha Rabiot ott se lett volna a pályán, így nehéz kombinációs játékot játszani, mondjuk olyat mint az első regnálása alatt, ahol ennyire sose adta át a labdabirtkolást a csapat, maximum ha az volt célravezető.

Beállt egy kontrajátékra és átmenetekre, de egyszerűen nem működött onnantól hogy Chiesa kiesett. Addig nem voltak akkora gondjaink az első évben, amíg ő egészséges volt.

xXPeiperXx 2025.03.19. 13:23:05

@steven.h:

Sok tènyezős ez a dolog az biztos ès megèrtem azokat is, akiknek kedvence Allegri (anno nekem is az volt ès örültem, hogy visszatèrt). De èn soha többè nem akarom a csapat közelèben látni, valami újra van szükség.

Èn most azt látom, hogy Motta teljesen elvesztette minden tèren a kontrollt ès minèl hamarabb váltanunk kellene.

Giuntolit nem küldenèm el, neki azèrt az elmúlt nyáron voltak jó meglátásai ès a lehetősègekhez mèrten jó keretet rakott Motta alá (okè, nem időben, de leigazolt majdnem mindenkit, akit akartunk). Egyedül az edző szemèlyènek a megválasztása ment fèlre, de ez benne volt a pakliban ès azèrt az èv elejèn azèrt mindannyian pozitívak voltunk, látva az eredményeket ès a játèkot, kár, hogy nem fejlődött tovább.

steven.h 2025.03.19. 13:33:57

@xXPeiperXx: Én sem mondtam hogy hozzuk vissza (amúgy szerintem vissza se jönne, hacsak nem Agnelli mégis visszatérne és visszahívná), csak az hogy még mindig rá mutogatnak páran, nem rád gondolok, és hogy bezzeg ő mennyire szar volt, meg hogy mekkora kárt okozott ő a csapatnak az szerintem nem fair és nem is igaz.

Lehetett bármilyen fos a játék, hozta a kötelező BL indulást és a pénzt belőle, Motta még ezt sem tudja hozni, egy lényegesen jobb kerettel és akkor Allegrire mutogatnak.

Majd amikor nem jön össze a BL indulás és Yildizen ott lesz az eladó cédula, vagy Cambiason vagy bárkin akire építeni kellene, mert valami kötődése van a klubhoz és nézhetünk egy identitás nélküli zsoldos hadsereget és imádkozni kell a kupaindulásokért mint anno az internek vagy a milannak, akkor nem tudom ki fogja azt mondani hogy na ez megérte.

xXPeiperXx 2025.03.19. 13:40:18

@steven.h:

Nem lehet rámutogatni, meg neki köszönhetni dolgokat, mert az ő csapatából nem maradt semmi idènre. Lecserèlődött a keret szinte teljesen.

Tudom, hogy vannak páran akiknek mèg szálka a szemèben vagy bálvány Allegri. Èn lezártam azt az időszakot, remèlem tènyleg nem tèr vissza többször. Az első időszaka pedig tènyleg remek volt pedig, hogy ment a #NoAllegri, hozzáteszem èn is azt a tábort erősítettem, aztán rám cáfolt.

Az utolsó bekezdèsedtől pedig èn is nagyon tartok, sajnos valós a veszèly.

ggbuffon 2025.03.19. 14:01:33

@steven.h: en mondjuk szivfajdalom nelkul eladnam Yildizt 80-90M ert.

Egyreszt egyelore nagyobb a fustje mint a langja, masreszt asszem a portugal lett az ugynoke, ami sok jot nem vetit elore, tehat h o 4-5evig meg itt, ha befut, az elegge eselytelen.

venember83 2025.03.19. 14:15:37

@ggbuffon: szerintem az is fontos kérdés, hogy ebből az igencsak szép összegből mennyi jut a Juve kontóira, s mennyi kerül Mendes/KY zsebeibe. Mert ugye Polpo kapcsán is csak a rekordösszegű átigazolásról szóltak a hírek, de hogy ebből mennyi jutott el a Juventushoz, azt bizony nem lehet tudni, s 30+ millió euró körüli sikerdíjról is pletykáltak. Másrészt meg sok lehet ez a 80-90 millió euró, de meg is kellene becsülni, mert borzasztóan könnyen eltapsolható például egy sikeredző páréves bérére, amit aztán akkor is ki kell fizetni, ha zsákutcába fut a projekt, s váltani kell mindenképpen.

ggbuffon 2025.03.19. 14:23:01

@venember83: en munkajoggal foglalkozo emberkent elkepzelni nem tudom, hh a francba vannak ezek a szerzodesek kotve, vagy miert nincs benne teljesitmeny klauzura.

Bar nem teljesen vagom az olasz munkajogi szabalyozast a hatarozott ideju szerzodesekre vonatkozoan h ott mit lehet es mit nem.

ggbuffon 2025.03.19. 14:30:41

@venember83: igen, ellehet szarul is kolteni a vilag minden penzet (lsd MU) de benne van a pakliban az is h majd ingyen, vagy nyomott aron leszunk kenytelenek ertesiteni mikor eloall Mendezpapa a fizetesi igenyekkel, amit jatszva megkapnak mar angol kozepcsapatoktol is. Dybala esete is hasonlo, ilyen lesz Vlahovic is..

A legnagyobb problema h mindenki olyan sotetvakhulye a futballhoz a vezetosegben h Dzsintoniknak szinte szabad keze van, barmilyen kontroll nelkul.

Aztan azert nem eloszor megy teljesen lyukra.

De most komolyan: Huijsen eladasa? Miert? Ha nem valik be mivan? Foleg h Kelly jott az aran...vicc..

Fagioli 15m ert elkotyavetyelve? Nekunk meg ideadtak Vlahovicot 90ert + meg Nico Gonzalezt 40ert? (Kean-t nem veszem ide, mert az is csoda volt h penzt kaptunk erte)

Alberto Costat anno se ertettem h ennyiert hova meg minek?

Rabiot nem kellett pedig tavaly az egyetlen ertekelheto szamokat produkalo kpnk volt. Helyette jott a 60millas holland meg a 60 millas brazil. Kettejuknek nincs annyi kanadai pontja mint a francianak.

Veiga a Cselzi tarcsibol. Danilo lapat, Rugani lapat, holott utobbi legalabb goleros volt. Most ki is veszelyes nalunk pontrugasbol?
Szval oriasi hibak tomkelege.

venember83 2025.03.19. 14:36:17

@ggbuffon: gondolom, a legfontosabb rész ebben a határozott időtartam, s a munkavállalót meg kell védeni a szerződés egyoldalú felmondásától. A teljesítményt illető feltételek pedig nehezen meghatározhatók, hiszen ez egy csapatsport, az eredményt pedig az egyénen túl (legyen az edző vagy kulcsjátékos) rengeteg tényező befolyásolja. Lásd a Juve büntetésekkel sújtott szezonját, a rengeteg sérülést, Pogba és Fagioli eltiltását, a vezetőség boszorkányüldözését stb. Csomó befolyásoló tényező, amikre nehéz vonatkoztatni a szerződés feltételeit.

Rocky80 2025.03.19. 14:50:06

@xXPeiperXx: építkezni?! Egy Kolo-Vlaho-Weah-Nico-Yildiz-Conc-Mbangula sorral szemben sincs türelem az építkezésre, majd biztos kivárjuk hogy Kean is gólt lőjön egy év után...

Nálunk sosincs türelem, sosincs építkezésre idő. Nekem Allegri alatt volt türelmem mert bíztam benne, de a blog zömének akkor sem. Rendben, legyen akkor váltás, elfogadtam a többség akaratát. Most nem hogy javulás, már türelmem sincs! :D

steven.h 2025.03.19. 15:17:15

@ggbuffon: én nem tudom eldönteni, én nem adnám el első érzésre, lehet hogy csak PR ez a nagy Del Piero imádat, lehet ő is átúszna bármit ha a Barca hívná, de lehet hogy nem és ez ügynöktől független (lásd Nedved)

Az hogy mennyire nagyobb a füstje mint a lángja, azt egyáltalán nem tudjuk, mert nem elég hogy nem a posztján játszik és össze vissza van pakolgatva, úgy hogy aki meg az ő posztján játszik semmit nem mutat, mégis erőltetve van.

ggbuffon 2025.03.19. 15:25:30

@steven.h: azzal egyetertek h nagyon nehez megitelni h mi a valos kepessege. Sokszor azert nagyon sulytalan a srac, vagyis inkabb azt mondanam h nagyon nem egyenletes a teljesitmenye.

En abbol a szempontbol ertettem, h ha befut erte egy 90millas ajanlat, nem biztos h valaha ennyit fogunk erte kapni ha befut ha nem. Es azert ez nagy kockazat.

De persze legyen ugy h befut es a budos eletben nem akar innen elmenni. De utoljara ilyet Tottitol lattam..az meg nem most volt..

ggbuffon 2025.03.19. 15:26:36

@ggbuffon: mmint a Tottis hasonlat a mai futball vilagara ertendo.

Nagyon ritka h valaki vegigtolja ugyanott.

juve2121 2025.03.20. 08:59:16

@Rocky80: Egyet értek!!!
Megértem én, hogy nem akart Allegrivel együtt dolgozni, de nem így kellett volna intézni a dolgokat. Mint már sokszor írtam. ez patkány üzemmód volt.
Lehet magyarázni sok mindent, valóban nem volt már nagy formában, de Danilo kirúgás is egy vicc volt. Pont amikor a legnagyobb szükség lett volna egy tapasztalt CSAPATKAPITÁNYRA, a sok fiatal közé, akkor elküldik. Nevetséges! De ez csak egy számtalan rossz döntésből.
A sok-sok hibának, amit ezek itt ketten csináltak most jött ki az eredménye.
A játékosok nagy része( de lehet mindenki), gyengébben teljesít mint az előző klubjában. Ez már nem véletlen, ez egyérteműen edzői hiba!

A másik az focikultúra!
Azt tudomásul kell venni, hogy mi a Mottaball féle focival soha nem fogunk BL-t nyerni. Abban vannak jobbak, akik már évtizedek óta azt játszák, olyan a képzésük, olyan a játokmegfigyelő rendszerük stb stb. Ilyenek a Barca, Real.
Mellette ott vannak az angolok, akik a legnagyobb pénzt tudják költeni játékosokra, azaz össze tudnak vásárolni egy BL győztes csapatot. MC, Liverpool, Chelsea, MU, Arsenal!

Szerintem, nekünk a saját utunkat kellene járnunk, az igazi olasz focit nyomni. Taktikusan lenyomni az ellenfeleket, akik úgy mennek haza Torinóból, hogy nem tudják hogy, de kikaptak!
Persze, értem én, tavaly voltak nézhetetlen meccsek, de minden idők leggyengébb Juve keretét sikerült össze rakni.

Sajnos a régi Juvésokkal egyet tudok érteni, elveszett az indentitás! (jelentsen a szó bármit is) ?

Attilio79 2025.03.20. 09:40:56

:D
Az kemény!
A klubnak nincs elnöke és tulajdonosa, csak sportigazgatója és edzője.
Nincs felelősségvállalás csak egyéni.
Kinek kérdőjeleződik meg a "család" fogalma? :D
Na, miért van probléma a klubnál, talán nem kérdéses immár.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3617) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (1013) elemzés (40) előzetes (909) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1711) játékosokról (10393) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2523) meccsek (4448) mercato (4319) nyilatkozat (7799) Olasz Kupa (338) összefoglaló (453) pletyka (4341) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (318) video (243) Címkefelhő
süti beállítások módosítása