A Juve beszállt a scudettóért zajló harcba?

motta_thiago_integet_vastag_kabatban.jpgA Juventus elmúlt időszakát inkább a kudarcok jellemezték, hiszen a csapat kiesett előbb a Bajnokok Ligájából, az első meccsen szerzett előny ellenére, majd a korántsem acélos Empoli ellen maradt alul az Olasz Kupában, mindazonáltal a Hellas Verona ellen szerzett győzelemmel már csak hat pontra van az első helyezettől, miközben a tabellát vezető hármas mindegyike kisebb hullámvölgyön megy át.

A Juventus a bajnokságban mindössze egyetlen alkalommal kapott ki, és sorozatban ötödik győzelmét szerezte tegnap, valamint kapott gólok tekintetében vezeti a tabellát, hiszen csak 21-szer találtak be a Serie A csapatai az Öreg Hölgy hálójába, a torinóiakat a Napoli követi 22 bekapott góllal, a harmadik pedig az Inter 25 kapott góllal. A sokat kritizált támadójáték tekintetében sem áll borzasztóan az Öreg Hölgy, 45 góllal negyedik, harmadik a Lazio 49 góllal, második az Atalanta 59 góllal, s első a 60 gólt jegyző Inter.

A Juve nyert a Verona ellen, ezzel 2021 eleje óta először fordult elő, hogy a bianconero klub négy egymást követő hazai bajnokit nyert meg egy naptári évben. A Juventus ebben a szezonban már 14 meccset hozott le kapott gól nélkül, ez több, mint bármelyik másik csapatnak az európai legjobb öt bajnokságban, miközben a csapat védősorát sorozatos és komoly sérülések sújtották.

A Hellas Verona elleni mecs után Michele Padovano, a Juventus volt csatára a Juventus győzelméről így nyilatkozott: „Az első félidőben a Juve sok helyzetett teremtett, aztán a másodikban jöttek a gólok, fontos volt, hogy reagáljanak az Empoli elleni rossz meccs után, ezt megtették, és nyertek egy meccset. Most pedig azt mondom, figyeljenek a Juventusra, mert az egész hét rendelkezésre álló idővel megzavarhatják azokat a klubokat, akik előttük állnak.”

A meccs után Kenan Yıldız nyilatkozatában is felmerült a scudetto témája: „Khéphren Thuram és én jó barátok vagyunk, profik vagyunk, akik mindig a legjobbat próbáljuk nyújtani, és ezt szeretnénk folytatni. Hiszünk a scudettóban, de meccsről meccsre kell haladnunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6118810380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

west30 2025.03.04. 19:58:28

Lenyeg hogy a jatekosok elhiggyek es teperjenek,mert nagyon kell a klubnak a bl szereples.A bajnoki cim nem realitas,nem is volt az a cel a szezonra,viszont valami olyat lassunk a kovetkezo 11 meccsen amire lehet epiteni a jovoben.

SuperTrezi 2025.03.04. 20:36:50

"az egész hét rendelkezésre álló idővel megzavarhatják azokat a klubokat, akik előttük állnak"

Csak a Kígyók érdekeltek még minden sorozatban. A nápolyi bagázs meg az Atalanta is kizúgott mindenhonnan, szóval ők is pont annyit gyurmázhatják a gyíkot, mint mi.

Csak Csucsu 2025.03.04. 20:44:12

jelenleg 5 meccses a széria és kb 78-80 pont kellhet a bajnoki címért. kb 2 bukta fér bele..nagyon necces...ha hozzuk az Atalanta elleni meccset és idegenben firenzében is, akkor lehet beszélni hogy bekell húzni a kötelezőket. Addig arról van szó, hogy HA nyerünk akkor 3.ok vagyunk ha jól tudom mert pontazonossságnál az egymás elleni számít kivéve az első helyen ...bárki is lesz ott de most kinézhet egy holtverseny és bajnoki cím meccs a végén. Durva lenne, de 4 csapat van 6 ponton belül

NewJuve1986 2025.03.04. 20:44:54

Ugyanezt akartam belinkelni én is! :)))
Én végig kiálltam Motta mellett, és ez a kép kicsit megerősít, hogy nem véletlenül!!
Nagyon idegesítő, hogy a blog 3/4 nem hajlandó felfogni, hogy 1. szezon, egy fél csapatnyi újonccal!
Ehhez kéne az elvárásokat igazítani, és nem ahhoz hogy "ez a Juventus"
és akkor bármi történik, nem fontos a csapatépítés, hanem egyből mindent nyerni, és úgy játszani, mintha évek óta lenne egy mag, és egy megszokott sikeres edzőnk!

Gabi 69. 2025.03.04. 21:25:28

@NewJuve1986: Én sem mondtam egyszer sem hogy le kell váltani Mottát sőt akármi is lesz minimum egy évet hagyni kell szerintem. De én ezek után is elégedett leszek a harmadik vagy negyedik hellyel. Sőt jövőre sem szabad ennek a fiatal csapatnak a nyakába akasztani hogy csak a bajnoki cím lehet elfogatható. Jövőre egyértelmű dobogó. Hogy melyik foka az majd kiderül. Csak legyen formája a focinak meg ha nem megy a játék akkor meg a tegnapi hajtás, küzdelem legyen meg.

nortu30 2025.03.04. 21:45:34

Ez inkább csak matekos dolog, valós esélyünk szerintem nincs a Scudettóra, vért kell izzadni a 4. helyért is. Más. Az Arsenal idegenben fél óra alatt lerendezte a minket lefocizó PSV-t...

Shyr Kahn 2025.03.04. 21:47:29

@venember83: Erdekes, erdekes... most kellene osszehasonlitani, hogy hany pontunk is volt tavaly ugyanekkor, mert ha jol remlik az Inter elleni merkozes utan melyrepulesbe kerult a csapat.

Il Principino 2025.03.04. 22:04:10

Édes f.szom,Scudettoért megyünk persze,mert nyertünk a Verona ellen végre úgy ahogy eddig kellett volna,ellentmondást nem tűrően.
Majd a kövi pár fordulóban jön 1 újabb pofon, mint oly sokszor idén.

gomorra21 2025.03.04. 22:05:45

@Shyr Kahn: tavaly ilyenkor 5-tel több pontunk volt. Ugyanannyi kapott gól, 3-mal kevesebb szerzett gól.
www.worldfootball.net/schedule/ita-serie-a-2023-2024-spieltag/27/

gomorra21 2025.03.04. 22:08:02

@Il Principino: jobban örültél volna, ha Yildiz azt mondja, hogy a scudettót b@szhatjuk?

venember83 2025.03.04. 22:15:50

@Il Principino: szerintem is csak médiahype, hogy legyen miről írni, de attól még ez ment ma a különböző felületeken, feltehetően közlésre érdemes, még ha nem is értek egyet az egésszel, és kicsit visszafogottabban ítélem meg/kezelem a dolgokat.

Shyr Kahn 2025.03.04. 22:20:35

@gomorra21: Koszi! Szoval idaig tavalyhoz kepest alulteljesitettunk. Remeljuk a vegere beerik ez.

@venember83: Az Atalanta es Fiorentina lesz a valasztovonal. Ha oket elkapnank, akkor lehetne errol realisan cikkeket irni... persze tudjuk, hogy milyen a media.

SpiritoJuve 2025.03.04. 22:20:39

Arsenal már 5öt gurított a psv-nek

nortu30 2025.03.04. 22:27:53

@SpiritoJuve: És ráadáaul idegenben. Hát ja...

gomorra21 2025.03.04. 22:28:04

@Shyr Kahn: igen, és egy éve 5 körrel ezelőtt volt az Empoli elleni meccs, amivel elkezdtünk leszakadni az intertől. Addig 2 pontra voltunk. Ekkorra (27. forduló) már 15 volt a különbség.

Rocky80 2025.03.04. 22:36:20

Szép, szép ez az 5 győzelem zsinórban, csak ne lenne közte a PSV meg az Empoli meccs.

Amúgy meg a cikkben elhangzottak ellenére én még mindig a saját szememnek hiszek, nem a statisztikáknak.

Ha törlődne minden a memóriánkból a szezon eleje óta és akkor olvasnánk ezt a cikket, rápillantva a tabellára meg erre az 5 meccsre, azt mondanánk, hogy "igen, ez a Juve, versenyben van a scudettoért ahogy mindig, tavaszra úgy tűnik összeáll a csapat!"

Nos erről szerintem szó sincs, én legalábbis nem vagyok aranyhal azt hiszem...

Mindenesetre köszönjük a statisztikákat és a cikkbe fektetett energiát. :-)

nortu30 2025.03.04. 22:38:23

Tudom kezd unalmas lenni, de PSV~Arsenal már 1-6. :P

Rocky80 2025.03.04. 22:48:52

Ja, és kíméljetek meg az alábbiaktól:

- megmondóember vagyok;

- én mondtam hogy adjunk időt Mottának;

- miért kell károgni amikor ez igenis egy szépreményű csapat;

- én még jövőre se várok bajnoki címet ettől a csapattól;

- Allegri alatt jobb volt?!

Köszönöm. :D

nortu30 2025.03.04. 22:50:47

@nortu30: Ami már 1-7. Beáraztak minket rendesen.

Rocky80 2025.03.04. 22:54:09

@nortu30: rúgott gólból sosem elég!: 1-7...

SpiritoJuve 2025.03.04. 23:02:33

Sz.rzenál elszabadult

SpiritoJuve 2025.03.04. 23:04:29

Erről jó lesz megnézni egy hosszabb összefoglalót :P

Gabi 69. 2025.03.04. 23:04:59

@nortu30: Na ahogyan a Verona elleni győzelem miatt mi sem leszünk bajnokok úgy lehet az Arzenál is ki fog zúgni a következő fordulóban hiába rúg most ennyi gólt. Minden meccs más. Ja az Arzenál tavaly is majdnem a végéig versenyben volt a Premier Ligben. Kész összeszokott csapat. De lehet két év múlva mi verjük ki őket.

kidelpiero 2025.03.04. 23:16:47

Sztem ha egy csapat 6 pontra van az elso helytol, az igenis harcban van a vegso gyozelemert. Ennyit azert lehessen mar kimondani. Harcban lenni es elbukni sztem nem gaz...

Wizzurah 2025.03.04. 23:19:26

@nortu30: Mi nem vagyunk ott, mitol lennenk bearazva. Az akkori formaban levo PSV a ma estivel koszonoviszonyban sem volt, a mai PSV-t mi is elvertuk volna.
Vagy az milyen szurkolas mar, hogy hogy minket elver egy csapat 3-1-re, akit utana elvernek 7-1-re, tehat mi attol a harmadik csapattol akkor most kikapnank 10-2-re vagy mi ez a kovetkeztetes ;D

kidelpiero 2025.03.04. 23:26:59

@Wizzurah: pontosan igy szamoljak, egyik Arsenal drukker haverom pont par perccel ezelott irt ram egy hasonlo okfejtessel :D

Wizzurah 2025.03.04. 23:42:26

@kidelpiero: Nem akarom megbantani az Arsenalos haverod, de ez oltari f@szsag. Mondjuk regota nem nyertek semmit, elhiszem hogy a matekkal utottek el az idot ;)

SpiritoJuve 2025.03.04. 23:42:32

Kiváncsi leszek holnap Szobiékra a P$G ellen. PL-t valszeg behúzzák Slot-al, úgyhogy a BL-ben is jó lenne valami nagyot villantani. Nagyon egybe van most a csapat. Salah egy állat. Imádom a palit. De Szobi is nagyon betyár:D

kidelpiero 2025.03.04. 23:49:43

@Wizzurah: hat vagy 15 eve kenytelen hallgatni ezt tolem. :D Apro gyenge probalkozas ez a reszerol.. mondjuk azert valszeg ha a PSV-n tovabb is jutunk, az Arsenal lett volna a vegallomas

nortu30 2025.03.05. 00:01:18

@Wizzurah: Nyilván nem a lőtt~kapott gólokkal számolgatok, az marhaság. Ez olyan szurkolás, hogy én sz@rul érzem magam attól, hogy azt a csapatot rommá verik, amelyik oktatott minket. Ez van.

SpiritoJuve 2025.03.05. 00:07:55

@kidelpiero: Most néztem meg az összefoglalót. Hát...Meleg lett volna a pite:P

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 00:36:58

Amugy amikor 5-6 fordulóval ezelőtt mondtsm hogy a juve hozza az átlqgos 70 pontját 10 ember mondta hogy biztos nem lesz annyi meg hogy közel sem lesz annyi
Ezzel a januárig totál foghijas kerettel is nagyon jól áll motta volt hogy hetekig 4 mezőnyjatékos últ a padon mikozben az ellenfélnèl 14
Ahogy azt is irtam ha otthon 100%-os tud maradni ami igazából papírforma lenne akkor 70+pont is lehet....de szerintem még ebben a 11 fordulóban lesz 2 vereség legalább mert ez az 50 meccs alatt 1 db vereség teljesen valószínűtlen stat

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 00:43:39

Arsenal hiába lőtt ma hét gólt...esèlytelen a BL győzelemre...real madrid az egész világ focijából most kiemeljedik
Minden poszton és cserepadon is a legerősebbek
Realt max az 1 meccses BL döntőben lehet elkapni!
Másik téma:
Juve és a bajnoki cím???
Nem nincs harcban mivel az inter összesen már nem fog 10 pontot sem veszteni a bajnokságban! De lehet még 6-ot sem!
Juve meg nem nyer zsínorban 5+11 bajnokit

babo0410 2025.03.05. 02:43:06

@SuperTrezi: Csak láthatóan mind a két csapat most megy bele abba a gödörbe, amiből mi a bajnokságban már kilábalni látszunk. Jövőre majd a BL-ben is lehet javítani.
@NewJuve1986: És sokan Conte-t látnák itt szívesen, akinek egyébként is ,,tapasztalat" kell, hogy valamit elérjen, ilyen fiatal kerettel nem dolgozna, mellesleg kupákban ő is nagyon gyenge, Motta meg még változhat. Én is nagyon bízok abban, hogy végre belelendültünk, és nyomunk egy szuper szériát. Egyébként is nagyon rég nem nyertünk már zsinórban 5 meccset.
@Il Principino: Miért ne lehetne hinni benne, hogy lehet esély rá? 6 pont bármikor behozható. Csak úgy kell játszania a csapatnak!
@Shyr Kahn: Szerintem egyáltalán nem teljesítettünk alul tavalyhoz képest, sőt! Egy fiatal kerettel, tapasztalatlan játékosokkal, edzővel hozzuk kb. amit a rutinos edzővel, több tapasztalattal. És szerintem sokkal előre mutatóbb játékkal. Jövőre majd a kupákban lehet javítani. Reméljük nem lesz Motta is kupákban örök vesztes, mint Conte.
@nortu30: Azért az Arsenal nem a szezon elején kezdte el építeni a csapatot, kicsivel több pénzük is volt a keret építésre, és ott vannak nagyon kiemelkedő játékosok, itt meg vannak akik azok lehetnek. Kis különbség. Adjunk időt a csapatnak. Sokkal jobb lesz ez. Beáraztak minket? Nem gondolnám, hogy összehasonlítható mind anyagilag, mind pedig tapasztalatban a két csapat. Majd jövőre már több rutinnal jobb lesz ez.
@Rocky80: Pedig mind igaz rád. Neked mindig mindenben kell valamit találnod, mert úgy se.
@Gabi 69.: Akármi lehet. Lényeg, hogy az Arsenal nem a nulláról építi magát, és kissé több pénzből is, mint mi. Ott már most is klasszisok játszanak, nálunk meg fiatalok, akik klasszisok is lehetnek majd akár, de még sokat kell tapasztalniuk. 645m a juve, és 1,15 mrd az Arsenal értéke. a keret átlagéletkora 25,3, Arsenalé 26,7. Ott azért van pár igencsak tapasztalt játékos. Nálunk meg BL-t a keret 95% most ,,látott" először edzőt is beleértve.
@kidelpiero: Nem sokszor szoktam egyetérteni, de ezzel most nagyon tudok azonosulni.
Ha úgy játszanának ellenük a srácok, mintha életük legfontosabb meccse lenne, nem biztos. Szerintem. Nagyon jó most az Arsenal, de mi is tudunk akárkit megverünk formában játszani.
@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: Real kuemelkedik? Majdnem kizúgtak a csoportból is. Szerintem aki kiemelkedik, az a Pool.
És most nyert az Arsenal, de azért jó focival nem verhetetlenek. Szerintem, de sajnos ahogy a BL-ben játszottunk, inkább kiesnénk szerintem is, de ha tudnánk úgy játszani, mint a Verona ellen, bármi lehetne.

alexGicamo 2025.03.05. 03:43:38

@venember83: Minden csak nézőpont kérdése .
Akkor Motta mutatói mégsem olyan rosszak ? :-)

verojuventino_86 2025.03.05. 04:46:37

Amolyan lélekbabusgatás ez a versenyben vagyunk a scudettóért szöveg. Kiestünk mindenhonnan, így most ezzel nyugtatjuk magunkat. Én próbálok a földön járni és azt mondom, hogy a BL-t érő hely a cél, felesleges nagyobb àlmokat szövögetni. Most volt egy jó meccsünk, aztán menetrendszerűen érkezik több rossz…Kívánom, hogy ne így legyen, de Motta és csapata képtelen huzamosabb ideig jó formát produkálni.

Gabi 69. 2025.03.05. 07:16:02

@verojuventino_86: Szerintem ha a hozzá állás nem változik. Nem jön elő a tapasztalanság. Rájönnek a fiatal játékosok hogy nem egy meccsből áll a világ hanem sorozatban kell hozni az eredményeket akkor harmadik, negyedik hely simán meg lesz. Nem lesz itt több rossz meccs. Talán egy vereség két döntetlen. Vagy lehet vereség nélkül 2-3 döntetlennel már lehozzuk. Ami eddig látszik ebben a csapatban az éppen az hogy van tartása. Hiába a gyengébb játék még senki nem vert meg bennünket több góllal. Még gyengén játszva is hozzuk legalább a döntetlent. Mostmár meg egész héten készülhetünk remélem így minden meccsre rendet raknak az edzők az agyakban akkor meg nem lehet baj a tehetség meg van.

venember83 2025.03.05. 07:18:14

@Rocky80: a PSV-t alaposan kiosztotta az Arsenal. Jól kifárasztotta a hollandokat a Juve, s jött az Arsenal. Hasonló volt, amikor az Atléti ellen fordított a Juve, de utána már nem maradt semmi az Ajax elleni párharcra.

Ui. Nem volt nagy munka, csak összefoglaltam a csomó pozitív hírt, ami felmerült a Verona elleni csodálatos győzelem után.

Zsupi44 2025.03.05. 07:50:22

Az, hogy harcba kerültünk a bajnoki címért az a Seira A jelenlegi helyzetét mutatja. Jó eséllyel idén rekord alacsony pontszámmal lehet majd bajnoknak lenni.
Most mondhatnánk azt , hogy ennyire sok jó csapat van , de amit a BL-ben láttunk én úgy fogalmaznék ilyen sok gyenge csapat van.
Jelenleg táncolunk a 3. és az 5. helyek között. Nagyon gyorsan változnak a dolgok így szerintem álmodozás helyett csak a következő meccsre szabad fókuszálni...

Gaben Smith 2025.03.05. 08:23:15

@nortu30: “ Ami már 1-7. Beáraztak minket rendesen.”
Haver ,hogy árazhatnak, be valakit aki nem is játszott? En meg nem lattam Juventust 7 golt kapni.
Lehet vereség lett volna egy Juve-Arsenal de az ,hogy beáraztak csak egy közhelyes sablon.

NewJuve1986 2025.03.05. 10:07:37

Édes fa.szom.. :DDD
Az Arsenal-t, ne hasonlítsuk már a jelenlegi Juventus-hoz!
Ők mióta játszanak együtt?
Hány éve van ott Arteta??
Mennyit fektettek igazolásokba?
Vannak bajok fejben rendesen! :DDD

nortu30 2025.03.05. 11:01:01

@Gaben Smith: Nem vagyok haver, öcsi. A közhelyek igazságok, ha még nem hallottál volna róla.

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 11:13:44

Amugy a 3.helynek lazán meg kéne lennie,mint mondtam az atalantától nem várok túl sok pontot már
Lazio meg EL elődöntöig lazán eljut onnan meg lehet az lesz a prioritás

JeetTrader 2025.03.05. 12:06:17

@nortu30: már mitől lenne egy közhely igazság?? :) Szerintem az ég adta világon nem árazott be semmit az hogy megverte a PSV-t az Arsenál ilyen nagy különbséggel. Mégis ki várta azt hogy otthon jó játékkal 2-vel verjük a Man City-t? És itt persze lehetne mondani, hogy hát ez a City már nem az a City, de akkor ott nekik is pont össze kellett volna kapniuk magukat és nem sikerült....ahogy nekünk sem a PSV ellen....pedig mi is vertük őket 3-1-re otthon. Fel kell nőni fejben a srácoknak mert a kvalitás egyértelműen ott van! Össze kell állni a csapatrendszernek, meg kell találni a közös ösvényt...ehhez néha több idő kell, ami persze egy Juvénál nincs! És ezt is el kell fogadni.

Azért a 7 rúgott gól nem egy gyakori esemény. Az egyik oldalon minden pöccre kijön, míg a másikon pont az ellenkezője. Ez mindent csinál csak nem áraz!

Mindazonáltal, a saját bajnokságban jelenleg a negyedikek vagyunk, a legkevesebb kapott góllal és egyetlen vereséggel. 6 pontra az első helyezettől! Egy dolog biztos volt. A többiek is fognak víz alá kerülni, és mivel mi végig víz alatt voltunk most pont hogy kijöhetünk belőle?

Reális e hogy bajnokok legyünk? Matematikailag amíg esély van, addig mindenképp! Játék képe és csapat összhang szempontjából nem....de mégis ki várta 2004-ben hogy Európa bajnok legyen Görögország, pláne úgy hogy a portugálokkal döntőztek?

Álmodozni lehet és szurkolóként azt gondolom, kötelességünk is! Ha kitudjuk használni azokat az alkalmakat amikor az előttünk levők botlanak simán benne van a scudetto a pakliban.

Pavel1988 2025.03.05. 12:15:15

Pont az ilyen cikkekkel lehet kikészíteni idegileg a Juve szurkolókat.
Elültetik a morzsát az agyakban, emelkedik a hangulat aztán padlóhoz b*sznak mindenkit amikor jön egy döntetlen.
A Juvénak 85 pontja lesz ha megnyeri az összes meccsét. Valószínűleg még ez sem lenne elég a scudettóhoz és olyat sem láttam még, hogy bármilyen csapat 16 meccses győzelmi szériát produkál.

Mindenkit bátorítok arra, hogy ignorálja az ilyesfajta cikkeket, én magam részéről nagyon szurkolok a 3. helyért, szerintem az akár meg is lehet.
A cikk fordítását részemről köszönöm, a kritikám azoknak az újságíróknak szól akik manipulálják a szurkolókat.

Il Principino 2025.03.05. 12:20:24

@Pavel1988: +1
PSV és Empoli után krízis, Motta utódját keresik stb..most meg harcban vagyunk :D
Pirloval is harcban voltunk..ja nem

venember83 2025.03.05. 12:27:37

@Il Principino: csak Sarrival nem volt harcban a Juve. Vagyis volt, csak éppen vezetőség kontra edző, szinte első hetektől. Na mindegy, elmúlt. Szerencsére abból a csapatból mára senki sem maradt, ami azért mindenképpen jó, mert Bonu és Rabiot féléktől is sikerült megválni.

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 12:39:44

Szerintem mottát mindenképp elkuldik nyáron és 1 sokkal rosszabb edző jőn a helyére!
Jobb maximum zizu lenne de ő szerintem francia kapitány lesz!
Tehát mottánál jobb edzöje nem lesz a juvénak

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 12:44:01

Valaki tudja esetleg hogy szöglet után hány gólnál jár a juve???bajnokságba

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 13:07:59

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum2025.01.26. 13:29:33
@ggbuffon:
Juventus iden is hozni fogja a 68-70 pontos átlagot!@
Ami kb a 4.helyre elegendő@
Inter ennél a 69 pontnal minden evben többet szerez atlagosan
A napoli meg ezzel a meccsenkénti 2.4 ponttal brutálisan felülteljesít!!
Azaz lehetne guardiola ancelotti duó az edző akkor is a maximum a 3.hely lenne!Ami még Csiáguval is lazán meglehet

babo0410 2025.03.05. 15:37:48

@Zsupi44: Gyenge csapat? Atalanta a csoportmeccsek alapján igen is megmutatta, hogy jó csapat. Arsenal 0-0, Barca 2-2. Kiestek, mert nincs elég BL rutinjuk. Ennyi erővel akkor a Bayern, aki a hosszabbítás utolsó pillanatában egyenlített a Celtik ellen, és azzal a góllal jutott tovább? Ezek szerint ők is gyengék? Real, Bayern, PSG, City mind az utolsó két fordulóban jutottak a rájátszásba, ahol mi elkerülhettük volna a csoportköröket. Szerintem az olasz liga nem gyenge. A Milan gyenge, a Juve most építi fel magát, az Atalanta meg tapasztalatlan. Lesz ez még így se.
Az angol csapatoknak annyival könnyebb, hogy mindenki azt nézi, azt könnyebb eladni, sokkal több pénzt léehet a közvetítésekért kérni, több a pénz, minden játékos oda akar igazolni. De szerintem majd mi is meg fogjuk mutatni jövőre vagy azután, hogy kár leírni a Juventust.
@NewJuve1986: Ugyanígy gondolom!

alexGicamo 2025.03.05. 16:31:31

@JeetTrader: Szívemből szóltál !
Azért az mekkora anomália lenne - a jelenlegi körülményeinket tekintve, - ha odaérnénk a végén az első helyre és miénk lenne a scudetto !
Mekkorát nézne a Napoli meg a hullarablók !
Persze nem azt mondom, hogy az idény eddigi része alapján megérdemelnénk , de milyen poén lenne már ?! :-D

gomorra21 2025.03.05. 16:35:57

A Juve beszállt a scudettóért folytatott harcba. Nincs sok esélye, de ez a mondat nem is ezt jelenti. Az inter toronymagasan a legfőbb esélyes. Annak viszont abszolút megvan a realitása, hogy 2-3 fordulóval a vége előtt az inter még nem lazsálhat, mert ott leszünk a nyomukban, és a matematika esélyünk meglesz, hogy behozzuk őket.
A jövőre nézve nem mindegy, hogy vért hugyozva csúszunk be a 4. helyre, vagy az első helyezettet űzve fejezzük be a bajnokságot.

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 16:41:15

@gomorra21: Inter már áprilisban matematikailag is bajnok lesz!

Egész szezonban nem vesztenek 6-7 pontnál többet!
Napoli + Juve duó még veszt minimum 10-12 pontot

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 16:51:09

Juve 7 éve nem verte otthon az atalantát!!Az durva stat
Remélem most kiütés lesz
Juve 5:atalanta 1

Már kell 1 szöglet gól
+1 szerencsés öngól

Már nagyon kijárna a jucénak

babo0410 2025.03.05. 17:00:05

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: Már most 3 vereségnél és 7 döntetlennél jár az inter. Miről beszélsz?

nortu30 2025.03.05. 17:04:22

@JeetTrader: Jó, pontosítok, a közhelyek igazságokból származnak. Egyébként mindenki abban hisz, amiben akar, de egy Verona elleni győzelem után sajnos még nem léptünk elő bajnokesélyesnek, ez csupán matek. Meglehet, hogy belehibázgatnak az előttünk álló csapatok, de az az előnyük, hogy velünk ellentétben képesek kiegyensúlyozott teljesítményre. Ez a kulcs, itt kell erőteljesen javulnunk.
A 7 rúgott/kapott gólt kár szépíteni azzal, hogy az egyiknek minden összejött, a másiknak meg nem, itt egyszetűen annyi a történet, hogy az egyik felmosta a padlót a másikkal.
A kevés kapott gólt és az egy vereséget kirakhatjuk az ablakba, ha nem jönnek a győzelmek, mert pontokat azok érnek, előbiek nem.
Annyit tennék még hozzá, hogy az azért látszik, fejlődőképes a csapat. csak lehet ehhez nem Motta a megfelelő személy. Meglátjuk. Most már nincs zavaró tényező, minden kupa pápá, lehet csak a bajnokságra koncentrálni.

gomorra21 2025.03.05. 17:12:42

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: április végéig van 7 meccs. Ha az inter mindet viszi, mi pedig csak 5 meccset nyerünk, akkor úgy kezdjük meg a májust, hogy még van esélyünk (4 győzelem és 3 döntetlen szintén). Az inter jelenleg nincsen olyan flow-ban, hogy 7ből 7 meccset nyerjen.
Nincsen jósgömböm, de szerintem a bajnokság nem ér véget áprilisban.

Sunny21 2025.03.05. 17:13:17

@nortu30: Nem a Verona elleni meccs miatt szálltunk be a bajnoki címért folyó harcba, hanem az ötös gyözelmi széria okán (köztük az Inter legyőzése miatt)

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 17:19:42

@gomorra21: pedig lazán nyerhet 7ből 7 meccset

Vagy nagyon gyenge csapatok jönnek nekik vagy addigra már motiválatlanok pl róma+bologna

Egyedül az atalanta lehet veszélyes

JeetTrader 2025.03.05. 17:34:25

@nortu30: nos, pont ez talán a lényeg amit írtál az élen lévőkre, hogy képesek kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtani. Vagyis, képesek e egyáltalán kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtani?! A 23 fordulóban a Napoli volt az első 54 ponttal, a Juve 6. 40 ponttal. 27 forduló után már az Inter az első 58 ponttal, a Juve a 4. 52 ponttal. A 14 pontos hátrány 6-ra olvadt! Ez én azt gondolom, hogy több mint lövőtáv!

A bajnokság 38 meccses. Aki a legtöbb pontot szerzi, bajnok lesz, fair and square. Csakhogy ez nem egydimenziós! Nem csak azon múlik, hogy a csapat hogy játszik, milyen a játék képe és a játékosok hozzáállása, hanem azon is, hogy ha az élen levők hibáznak, akkor az adódó esélyt kitudjuk e használni. A kötelezőmeccsek a legnehezebbek, legyen az az utolsó Monza vagy az első Inter. Ha a srácok a fejükbe veszik ÉS közben az elől lévők kellően sok pontot hullajtanak, igenis benne van a pakliban.

A téglát/cserepet is úgy tudod csak ütéssel eltörni, ha nem az elsőre célzol, hanem mögé! Azzal ha a srácok az első helyre mennek, instant meglenne a kvalifikáció a BL-be ;)

...persze lesz pár kulcs meccs addig, nekünk is meg az élen állóknak is és lehet hamarabb fény derül erre a kérdésre. Nem gondolom, hogy behúzzuk a scudettot innen, de amig van esély rá, hiszek benne! Innen, jelenleg esély igen is van!

nortu30 2025.03.05. 17:44:50

@Sunny21: Jogos, az nekem most nem volt meg, hogy zsinórban öt meccset nyertünk. Viszont a bajnoki címet ennek ellenére továbbra is mateknak tartom. De talán most nem is ez a legfontosabb, hanem BL helyre odaérni.

gomorra21 2025.03.05. 17:48:07

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: A Bologna és a Roma mitől lenne motiválatlan áprilisra? A Bologna karnyújtásnyira van az EL helytől, és jó flow-ban vannak. A Roma meg Ranierivel menetel rendesen, most egyáltalán nem úgy tűnnek, mint akik könnyen adják magukat. Az utóbbi időszakban a legtöbb pontot szerezték, az inter pedig most egyáltalán nem olyan meggyőző, hogy az a meccs megelőlegezett 3 pont legyen az internek.

Il Principino 2025.03.05. 18:15:50

@nortu30: +1
Először legyen biztos a bl hely minden más extra!
De nekünk elsősorban hatrafelé kell nézegetni, nem előre!

Sunny21 2025.03.05. 18:40:01

@nortu30: @Il Principino: Így van! Legyen meg a biztos BL hely, ez az elsődleges. De 6 pontra vagyunk az első helytől, és ezért jönnek ezek a cikkek. Jogosan!!!
Mert igenis számolni kell velünk ,én csak erre utaltam. Ha kikapunk az Atalanta ellen, az Inter meg nyer... Akkor jövő héten nem látunk ilyen cikkeket.
Szintén jogosan! De addig is legyen jobb kedvünk, bízzunk benne hogy nyerünk mi is, és a Monza is ;) Na, akkor lesznek még különb cikkek is :D

Zsupi44 2025.03.05. 19:01:02

@babo0410:

Már neharagudj de ekkoramellébeszélést amit előadtál.
A Bologna a 24be se jutott.
A Milán, Juve, Atalanta hármas meg a 16 se.
Pont mindenki leszarja a smcsoportkördt ha mondjuk a Madrid közben ismét megnyerni a csoportgyőztes Pool meg mondjuk késik A PSG ellen. Egy olasz van a 16 között, minden más duma....

SpiritoJuve 2025.03.05. 19:14:59

Tisztelt urak!

Tudna valaki adni egy streaming linket majd ahol lehet nézni a psg-pool-t?

Nagyon szépen köszönöm(Krisztus szeret titeket!)

Gabi 69. 2025.03.05. 21:05:21

Tegnap mindenki írta hogy az Arzenál be árazott minket mert megverte a PSV -t. Mi meg beáraztuk a Feyenordoot. Simán kikaptak attól az Intertől akitől mi a bajnokságban négy pontot szereztünk. Na ennyit számít hogy ki kivel mit játszott. Ez a múlt. Mindig a következő meccsel kell foglalkozni. Nem álmodozni. Mindig a következő meccsünket megnyerni és majd kiderül mire lesz elég.

babo0410 2025.03.05. 21:49:10

@Zsupi44: Hagyjuk. Te szent meggyőződésed, hogy a liga sz.r, Juve szar, minden rossz. Oké

Zsupi44 2025.03.05. 21:50:48

@babo0410:

Ezt senki nem írta, csak tudod a számokkal csak azok akarnak vitatkozni akiknek nulla érvei vannak...

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.05. 21:53:49

@gomorra21: rómát mi motiválja?a bajnoki 7.hely??
Az aztán nagy motiváció

Bologna és a róma vért fog izzadni a konfetti liga helyért...ja nem!!

SpiritoJuve 2025.03.05. 21:54:38

Hát a PSG dominál eddig otthon. A gólhoz is közelebb jártak de 0-0 a félidő....akit érdekel...

gomorra21 2025.03.05. 22:01:01

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: kérdezd meg Ranierit, hogy mi motiválta a legutóbbi 6 meccsen, hogy a lehetséges 18 pontból begyűjtsön 16-ot.
A Bologna 3 pontra van az EL helytől. Ezen mit nem értesz?

babo0410 2025.03.05. 22:02:09

@Zsupi44: De akkor ezek szerint a francia liga jobb az angolnál? Az első felesben a PSG lefocizta a Poolt, akik eddig baromi erősnek tűntek. Vagy a Benfika lefocizta a már emberhátrányba került Barcát. Akkor a portugál liga is ilyen erős lenne?

babo0410 2025.03.05. 22:05:38

@SpiritoJuve: 12 kapura lövés/1. Ma nagyon nem megy a Poolnak. Pedig eddig taroltak. Bajnokságban 13 ponttal vezetnek. Nem hittem volna, hogy ennyire gyengén szerepelnek

Zsupi44 2025.03.05. 22:18:56

@babo0410:

Te miről beszélsz.
3 angol van a 16 ban jelenleg ennyit tudunk.
A Feyenord, PSV, Brugge hármas gyakorlatilag az első meccsen kiesett miközben előtte kiverte az Atalanta, Milan, Juve hármast.
Egyedül az Inter maradt versenyben.
Te meg próbálod védeni a védhetetlent.
A PSG minden szám szerint tavaszra Európa egyik legjobb csapata lett, és csodálkozól ha otthon jól játszanak egy 50-50 és párharcban.
Mellébeszélsz csak tudnám miért, téged ez vigasztal azután, hogy egy szaros PSV ellen kiestünk?
Ha így van rendben, csak ne érvelj hülyeségekkel...

SpiritoJuve 2025.03.05. 23:05:29

@babo0410: Konkrétan ma momentuma nem volt a Poolnak. Psg kapu elé tikitakázta őket(végülis Luis Enrique az edzőjük xd)

ERRE SALAH ELFÁRAD, SLOT BEHOZZA ELLIOT-OT A VÉGÉRE, AZ MEG B*SZ EGY GÓLT DONNARUMMÁNAK XDDD

1gólos előny megvan a Poolnak. Otthon viszont a mainál több kell.

Bonav70 2025.03.06. 00:58:26

@babo0410: Ne felejtsd el ki milyen bajnokságban játszik....a psg a csigáknál a Pool picit(nagyon) erősebb bajnokság és több meccs.......ezt is figyelembe kell venni. Van hogy pihenni is kell.....xarrá vannak hajtva...1 pontért mentek ez látszott. És azt tudjuk hogy angliában a bajnokság a prioritás és nem a bl. Persze jó ha az is megvan.

Bonav70 2025.03.06. 01:03:58

De most teljesen eltértünk attól hogy miért is vagyunk itt... :D A xarrá hajtásra mondanám még hogy szeretett csapatunk egyes játékosai,nem is kevesen csapágyasra vannak a sérülések miatt!!! Ehhez képest látótávolság a scudetto......hááát :) Az x-ek felét nyerjük(simán lehetett volna) 6 ponttal mi megyünk :)

gomorra21 2025.03.06. 12:48:47

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum:
Szerinted az inter biztosan legyőzi a Bolognát, mert a Bologna áprilisban motiválatlan lesz, ugyanis a Konferencia liga nem fogja motiválni. Ebben nincsen logika.
A Bologna jelenleg teljes joggal harcol az EL-ben való indulásért, ami egy középcsapatnak egy nagyon jó cél.
Egy középcsapatnak amúgy a Konferencia ligában való indulás is jó cél lehet.
Ha pedig követed az eseményeket, meg tudod, ki az a Ranieri, sejtheted, hogy ő nem fog belesz@rni a végébe.

Egyébként nagyon egyszerű a képlet. Szerinted az inter a következő 7 meccsből 7 meccset fog nyerni, max. az Atalanta ellen lesz pontvesztés.
Meglátjuk.

SpiritoJuve 2025.03.06. 14:27:31

Kár ezen rugóznotok. A serie A a legtippmixgyilkosabb liga.

Majd meglátjuk..

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.06. 14:39:23

@gomorra21: Te nyilván ismered ranierit

Bologna és a Róma mire az interrel játszanak addigra mindkét csapat a senki földjén lesz
De nyugodtan erölködj

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.06. 14:40:38

@gomorra21: pláne a bologna nekik nyilván a seria A 7.hely megszerzése lesz a fontos ...bem is a kupa döntő okeeee

gomorra21 2025.03.06. 14:54:14

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum:
"Bologna és a Róma mire az interrel játszanak addigra mindkét csapat a senki földjén lesz"

Mit jelent a senki földje ebben az esetben? Hogy elúszott, hogy európai szereplésük legyen?

babo0410 2025.03.06. 16:39:21

@Zsupi44: És? Az inter meg kiütötte a Feyenordot. PSG Európa legjobb csapata? Szerintem nem.
Én csak azt nem értem, hogy egy elvileg olasz focinak drukkoló valaki, aki a Juventus rajongója, miért örül annak, ha az olaszok gyengék? Már ha gyengék. De szerintem ez egyáltalán nem igaz. 3 olasz kiesett az előző körben. Majd lesz ez jobb is. Más sorozatokban meg jól állnak. Ettől az olasz bajnokságot nem kell temetni. Mi szerintem csak erősebbek leszünk jövőre, és a BL-ben is sokkal jobban fogunk szerepelni.
De ha mondjuk az inter nyerné a BL-t? Akkor azonnal az olasz lenne a legerősebb bajnokság? Vagy ez hogy van? Vagy tavaly Európa második legerősebbje a Dortmund volt?
@SpiritoJuve: Ha ugyanígy játszanak, ki fognak esni. Nekik az nagyon ciki lenne egy ilyen szezonban.
@Bonav70: Azt nem gondolnám, hogy az angolok ne akarnának BL-t nyerni, sőt! De az tény, hogy az angol csapatok túl sokat játszanak. Ettől függetlenül se hinném, hogy fáradtság lett volna az ok, sokkal inkább eltaktikázták magukat.
@gomorra21: Szerintem csak erőlködik, hogy belédmagyarázza, hogy mi úgyse lehetünk bajnokok. Olyan nem lehet, hogy az inter 2 meccsen hibázzon, vagy akár 3 meccsen is, mi meg esetleg ezt ki tudjuk használni. Majd nézd meg azokat, akik biztosak benne, hogy mi a 4. helyért fogunk küzdeni, meg inkább hátra kell tekintgetnünk, milyen elégedettek lesznek, ha majd nem nyerünk az Atalanta ellen.
Én meg reménykedem benne, hogy tudunk nyerni, és életünk formáját hozzuk.

SpiritoJuve 2025.03.06. 17:00:01

@babo0410: Anfield-en azért más lesz a történet. De nagyon erős a PSG uh Slot-éknak toppon kell lennie természetesen.

Egyébként komolyan mondom tegnap olyan volt mintha a Spanyol vàlogatottat nézmém. LE átemelte ezt a hardcore tiki-takát. Valahogy úgy is nézett ki a meccs hogy 63-37-es labdabirtoklás volt Dembele-éknek. De volt hogy még nagyobb volt a különbség.

Viszont a Pool meg igazi profi csapat. 1 kapura lövés, 1 gól XD

De persze meg kell említeni hogy van nekik a védelemben egy Van Dijk, aki szerintem a világ egyik legjobb belső védője még mindig. Konate-val nagyon stabilak. Dominik védőmunkáját is kiemelném a tegnapi meccsről.

Anfield-en is muszáj lesz kontrára berendezkedniük, de Salah-ékat sokkal jobban/pontosabban kell majd bevonni a játékba.

Gabi 69. 2025.03.06. 20:59:08

@babo0410: Én nem lennék elégedett az Atalanta elleni döntetlennel de a vereségtől jobb lenne. De nem hiszem hogy otthon kikapnánk. A döntetlen mindenképpen kell a negyedik helyhez. De ha győznénk akkor a harmadik helyre óriásit nőne az esélyünk. Sőt akkor már lenne egy kis esély a másodikra is. De ahhoz már más eredményeknek is jól kell majd alakulni. Ha nyerünk akkor realitás a harmadik hely. Nagyon remélem hogy nyerünk!!! Azért ez után a szezon után egy bronzérem nem mutatna rosszul.

babo0410 2025.03.06. 22:14:35

@SpiritoJuve: Egyetértek ezzel, annyi, hogy muszáj lesz a Poolnak fociznia, mert ki fognak esni.
@Gabi 69.: Ha nem nyerünk, az nagyon szomorú lesz, mert akkor a csapat nem hisz magában. Ha elhiszik, hogy egy jó hajrával bármi lehet, akkor nyernek. Motta a kupákból való kieséssel sokat tanult, jó lecke volt neki, hiszem, hogy ő nagyon fel van tüzelve. Szerintem is nyerünk. Ha nem, csalódott leszek.

Zsupi44 2025.03.07. 14:05:46

@babo0410:

Te mond te tudsz értelmezni???
A PSG nem Európa legjobb csapata , hanem Európa egyik legjobb formában lévő csapata.
Komolyan hihetetlen hogy tudsz ferdíteni.
Ki nem szarja le az Intert.
Egy olasz van a 16-ban, jó eséllyel 1 lesz a 8-ban.
2 holland, 2 francia, 3 angol, 3 német, 3 spanyol a 16-ban
a Benfica ellen zsinórban háromszor kaptunk ki.
Mit kell ezen még magyarázni?
Az idei olasz csapatok egyszerűen legmagasabb szinten felsültek, te meg magyarázkodsz mint a szűz kisgyerek első akció előtt...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3633) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (1016) elemzés (40) előzetes (912) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1714) játékosokról (10412) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2527) meccsek (4463) mercato (4323) nyilatkozat (7813) Olasz Kupa (338) összefoglaló (456) pletyka (4347) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (319) video (246) Címkefelhő
süti beállítások módosítása