Motta: „Több játékost tudtunk bejuttatni a tizenhatosba”

motta_thiago_bl-meccs_utan_ertekel_sky_sportnak.jpgA Juventus a szeptemberi találkozóhoz hasonlóan tegnap este is legyőzte a PSV csapatát Torinóban, ezúttal 2-1-re, az Öreg Hölgy mestere szerint azonban sok minden változott az őszi mérkőzés óta.

„Sok minden változott, többek között a meccs fontossága, és nem egyetlen meccsről van szó, hiszen a párharc 180 percen át tart.” - kezdte értékelését Thiago Motta a Sky Sport Italia számára.

„A mai győzelem egy lépés a jó irányba, de a második mérkőzésen is a maximumot kell nyújtanunk, hogy felvehessük a versenyt egy olyan támadó csapattal, amelyik nyomást gyakorol és igazán jól futballozik. Készek leszünk elérni a célunkat, ami a Bajnokok Ligájában való továbbjutás.

Fabio Capello szerint ezúttal a Juventus több játékossal támadott és törekedett a gólszerzésre? Egyetértek azzal, hogy nagyon kiegyensúlyozott mérkőzés volt, és határozottan javultunk abban, hogy több futballista kerül a tizenhatoson belülre.

Folyamatosan dolgozunk ezen, itthon és idegenben egyaránt, hiszen támadnunk kell a büntetőterületet, és túl gyakran a csapat nem adott elegendő támogatást ezekben a helyzetekben. Ma este egy kicsit jobban csináltuk, ezt minden nap megbeszéljük, minél több ember van az ellenfél tizenhatosában, annál nagyobb az esélyed a gólszerzésre.

Van egy nagyon támadó hátvédünk Timothy Weah személyében, de van három középpályásunk, három csatárunk is, mind olyan játékosok, akiknek a tizenhatost kell támadniuk, mert onnan lehet gólt lőni.

Dušan Vlahović ma küzdött és megtapsolták őt? Minden játékos, aki a kispadról jött, megfelelő hozzáállással játszott, szükségünk van rájuk, mert 95 percet kell nyújtanunk a legmagasabb szinten, így azoknak, akik kezdenek és azoknak, akik bejönnek, végig fent kell tartaniuk ezt a szintet.

Ez a sport a közösségről szól, és ha egyéni teljesítményekről van szó, akkor engem terhel a felelősség, és nekem kell javulnom. Mindig is mondtam, én vezetem ezt a csapatot, sok mindent el kell magyaráznom nekik, és jobban meg kell magyaráznom ezeket a dolgokat.

A hozzáállás az alapja ennek a szakmának, ez az alapja mindennek. Mindenki másképp tud hozzájárulni, a saját tulajdonságaitól függően, de ez egy csapatsport, és ezt soha nem szabad elfelejtenünk.

Folyamatosan változik a középpálya? Nem hiszem, hogy ez zavart okoz. Mi vagyunk a Juventus, 2-3 naponta játszunk, ezért fontos, hogy a fenntartsunk egy szintet. Öt kiváló középpályásunk van, és jelenleg Weston játszik többet, mert más tulajdonságai vannak, mint a másik négynek, de mindannyian tudják, mi a dolguk, akár kezdőként számítok rájuk, akár padról állnak be.

Intenzívebben kell mozognunk, dinamikusabban kell játsszunk a labdával, növelnünk kell az ellenfélre gyakorolt nyomást, mert ma este egy olyan csapatot láttunk, amely jól futballozik, és nem hagyhatunk időt nekik, amikor ők birtokolják a labdát.

Nálunk az fog játszani, aki a legjobb formában van, de ez mindig a csapat és a Juventus javát szolgálja.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7318794250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcoT 2025.02.12. 08:06:15

Ezzel a játékkal komoly esélyünk van arra, hogy kiessünk a visszavágón. Az is sokat mond, hogy a legjobb játékosunk az a Meki akit tavaly nyáron még el akartunk küldeni.

epaska 2025.02.12. 09:04:32

Az első félidő sem elfogadható. Talán, ha a Bayern München vagy a Real Madrid az ellenfél.
A második félidőben mondjuk, ha nem csukott szemmel nézik a PSV gól előtti szituációt, lélektani előnybe kerülhetett volna a csapat. Egyértelmű kezezés volt.
Veiga, a körülményekhez képest magabiztos. Kelly-nek is adnék bizalmat. Nem tudom hibáztatni a gólért. Onnan, így nem sok támadó verte volna el a rövidbe, de nem is tudnák minden védő mellett így ellőni. Di Gregorio-nak újabb feketepont.
Motta most úgy néz ki abban látja a hibát, hogy Vlahovic és Koopmeiners gyengék, formán kívüliek. Egyet értek a padoztatással, a kapust is melléjük kellene ültetni. Tény, hogy egy éles Vlahovic és egy, az elmúlt éveit idéző Koopmeiners vagy korábban, a legjobb PL kozéppályások közt emlegetett Luiz nagyon nagy lendületet adhatna a csapatnak. VISZONT! Én nem mennék el az mellett, hogy a szélsőink, Yildiz, Conceicao, Mbangula, Gonzalez egytől-egyig csak középszerű teljesítményre képesek. Ehhez jön még Locatelli szürke focija. Nálam ebből, az a konzekvencia, -gondolok itt arra, hogy tulajdonképpen mindenki saját tudása alatt teljesít- az edző teljesen alkalmatlan a feladata ellátására. Allegrihez képest semmilyen változás nincs. Nála is voltak olyan meccsek, amikor eszükbe jutott a játékosoknak letámadni...Mindössze annyi különbséget látok, hogy az interes bohóc pofásabb keretet kapott. A jelenlegi futballunk is elképzeléstelen, kiszámítható.

SuperTrezi 2025.02.12. 09:09:12

Hmm, én pont úgy látom, ez a PSV szinte esélytelen, hogy 2 góllal megverjen minket. Eggyel talán, de igazából döntetlennél rosszabb eredményre nem számítok. Tudunk nekik gólt rúgni, ezt megmutattuk 2 meccsen ötször. Eindhovenben is be fogunk találni.
Elgondolkodtam amúgy a tegnapi hátvédsort látva, hogy szinte csoda, hogy még elvagyunk valahogy. Gyakorlatilag a teljes hátvédsor hiányzott, akiket Motta a csapatba álmodott szeptemberben. És volt itt nekünk 2 olyan csávó, akiknek még térkép kell az edzőközpontban, hogy merre van a gyúrószoba.
Az első félidő teljesen korrekt volt tőlünk. Bőven vezethettünk volna 2 góllal is. Ez a PSV kb. egész meccsen a semmit ragozta csak, pedig a góljuk után teljesen magunk alá kerültünk vagy 20-25 percre, de ezt se tudták kihasználni. Ami aggasztó volt, hogy a cserék mennyire rosszul szálltak be. Kooptól a szokásos nulla játék jött (egészen félelmetes, milyen színvonal alatt tolja), de a szélsők is el voltak tévedve. Vlahovics meg. A fejét se kéne látni az embernek, csak a siralmas labdaátvételeit, máris felismerné. Maúni többszintbeli ugrás technikailag és összjátékilag.

gbb17 2025.02.12. 10:50:15

Weah nagy kedvencem lett!
McKennie nekem nem pozitiv csalodas, mikor majdnem eluldoztek sem ertettem, hogy miert akarjak kidobni? Tavaly is a szezon egyik legjobbja volt. Imadom.
Douglas Luizt pedig eroltetni kene Koop helyett.. Sokszor mar most is tobbet villan, mint Koop pedig kozel sem kapott annyi lehetoseget. Barmi lehet belole, NORMALIS eselyt kell neki adni, nem pedig elherdalni.
Veiga is brutal lehet, az eddig latottakbol jo lenne megtartani valahogy. Eroszakos, jol tamad, technikailag is rendben van, jol is vedekezik, van benne tüz. Ha Motta taktikajat nezzuk, szerintem siman lehetne egy Calafiori fele vedot csinalni belole, aki tud tamadni is.

Leram7 2025.02.12. 10:51:20

@epaska: "Vlahovic és Koopmeiners gyengék, formán kívüliek. Egyet értek a padoztatással, a kapust is melléjük kellene ültetni. Tény, hogy egy éles Vlahovic és egy, az elmúlt éveit idéző Koopmeiners vagy korábban, a legjobb PL kozéppályások közt emlegetett Luiz nagyon nagy lendületet adhatna a csapatnak. VISZONT! Én nem mennék el az mellett, hogy a szélsőink, Yildiz, Conceicao, Mbangula, Gonzalez egytől-egyig csak középszerű teljesítményre képesek. Ehhez jön még Locatelli szürke focija."

Ezt én is majdnem pont így látom, Annyi különbséggel, hogy nálam Gonzalez azért mezőnyben jól játszik, csak a gól, gólpassz kevés.

Viszont Weah nagyon tetszett.

RunnerLaca 2025.02.12. 11:07:30

Igen, viszont az a dinamikus játék, ami az elején volt, majdnem teljesen az, amiért év elején lelkesedtünk, kombinatív, agresszív. A kérdés, hogy miért fogy el a lendület kb 30 perc után? Fizikai és/vagy mentális? Mit lehet ilyenkor tenni? A Koop-ügy nagyon rejtélyes, 14 gól, távoli bombák tavaly, most meg szürke. De a tehetség nem tűnik el, és erre még az sem mentség, ha igazatok van, és rossz helyen van alkalmazva, nézd meg McKennie-t, bárhova teszed, megoldja. Szerintem ő lelkileg van összeesve. Na de azért a tegnapi már mégis előrelépés. Forza!

SuperTrezi 2025.02.12. 11:30:19

@RunnerLaca: Lehet, egyszerűen csak most kezd kikristályosodni, hogy lelkileg nem alkalmas, hogy megfeleljen ekkora elvárásoknak. Megesik. Az Atalanta teljesen más tészta, mint a Juventus. Azért az téboly, hogy egyetlen meccset nem lehet mondani tőle fél év alatt, amire csettinteni lehet, hogy ez igen, ezért vettük ezt a srácot.

Thuglife! 2025.02.12. 12:01:55

Nagyon látszott Locatelli lecserélése után mennyire nem volt aki összefogja ezt a csapatot.ő az aki mozgatja a csapatot sokkal nagyobb sebességgel játszik mint tavaly.DL pedig nem tudta kivívni magának a társak bizalmát hogy keressék öt folyamatosan labdával.engem inkább Arthurra emlékeztet a játéka forog maga alatt a labdával aztán passz oldalra hátra.labdaszerzés kevés fejpárbaj kevés.
A cikkhez volt néhány előretörése Veigának a második félidőben be is jutott a 16-on belülre amitől annyira megijedt hogy le is passzolta Muaninak akit megelőztek.pedig már lövőhelyzetben volt.azért a 2 angolból jött hátvéd fizikumával nem lesz baj.
A Koop helyzet érdekes talán nem birja elviselni az 50m-es cédulát magán.
De érdekes jelenet volt az empoli elleni Vlahovic és Conceicao gól ahol mindkétszer ott kérte bent üresen de még akkor sem adták neki mikor nagyon jól tudják hogy ki kéne húzni őt ebből a helyzetéből.nem hiszem higy edzőkérdés lenne ha nincs elől hierarchia.azt ki kellene vívnia magának.

bulldeo 2025.02.12. 12:34:08

@RunnerLaca: Koop szerintem elsősorban fejben kevés, nem pedig lelkileg. Gasp alatt nem kellett sokat gondolkoznia, ő agyonkontrollálja a játékot. Motta azt várta el Kooptól, hogy ő hozza meg a Juventus nagy döntéseit a pályán, miközben az Atalantában azt neki pont nem kellett.

@Thuglife!: DL engem is sokszor Arthurra emlékeztet. Csodálatosan lekezeli a labdát, aztán az esetek többségében teljesen középszerű döntést hoz, csak mindezt elegánsan. Meglep, hogy milyen sok Juve szurkolók megtud venni ezzel. Se a támadás, se a védekezés nem az erőssége. Tegnap amúgy érződött, hogy egy ilyen nem olaszos ellenfél jobban fekszik neki. Szerintem ő nem calcio kompatibilis, vissza kell küldeni a PL-be. 50 milláért sokkal erősebb játékost kellene igazolni.

Bundesz 2025.02.12. 12:43:44

@epaska: Konkrétan a legjobb kapusunk! Perin már túl lett volna a 3ik gólján...

venember83 2025.02.12. 12:49:40

Nekem nagyon tetszik Mottában, hogy nem mentegetőzik egyéni hibákkal. Ha egy adott játékos nem elég jó a csapatban, azt saját hibának tekinti, hisz ő tette oda, ő bízta meg adott feladatokkal.

Csak Csucsu 2025.02.12. 13:01:57

@venember83: S már csak több labdát kéne a hálóba juttatni ennyi baj. Jó lesz ez :) ha kialakulna egyes játékosok között a kohézió az nagyon nem lenne hátrány...Yildiz pl Cambiaso nélkül egyértelműen minusz 1 osztályzat mostanában

venember83 2025.02.12. 13:06:47

@Csak Csucsu: majd meglátjuk, kitart-e Kolo Muani fergeteges formája. Vagy meddig tart ki...

Csak Csucsu 2025.02.12. 13:27:37

@venember83: valaki eddig mindig van feljövőben pl McK vagy Weah(Conceicaot is elég jól használja mégha csere is) a védelemben is kell új embereket felépíteni...nyílván nem mind1 hogy egyszerre 2-3 emberre kell az idő nagyrészét fordítani vagy 12-13..

Rocky80 2025.02.12. 14:07:25

1. "a 2. mérkőzésen is a maximumot kell nyújtanunk": miért, ezen azt nyújtottátok? Az elég nagy probléma ha ezt gondolod.

2. " sok mindent el kell magyaráznom nekik ": neked is sok mindent el kéne magyarázni de inkább nem kezdek bele...

3. " nálunk az fog játszani, aki a legjobb formában van": akkor eddig miért nem így volt? Szezon elején ment ez a szöveg, meg a tapsikolás hozzá, hogy de jó, hogy az új edzőnk így gondolja!; aztán ugyanazok játszottak mindig. Szövegnek ez jól hangzik, csak nincs mögötte tartalom.

Koopot is le lehet ültetni, Perin is nyugodtan kaphatott volna több lehetőséget, Mbangula is pl., Thuram is.

@venember83: most már csak az a kérdés hogy mire megyünk ezekkel a felelősségvállalásokkal.

Ahhoz kétség nem fér, hogy Motta jófiú: nem dobálja a zakóját, áll a meccsen mint a faszent, vállalja a felelősséget a 36. döntetlenért is, meg a játékosok formájáért is, sőt, még a sportigazgatót sem zavarja el a csapat mellől, ez az egyik legfontosabb!; csak éppen sokszor nézzük a meccseket, meg a tabellát, vagy a játékunkat, és mégis azt kérdezzük, hogy mi a f*sz ez?!?

Lehet valaki szimpatikusan is alkalmatlan, meg üvöltözősen is alkalmas.

Rocky80 2025.02.12. 14:11:42

@venember83: de ha kétségbeesetten kerestél valami pozitív tulajdonságot Mottaban és végre találtál egyet és megosztottad velünk; akkor nem szóltam.

Ez ugyanolyan volt, mint: "jól bánik a játékosokkal", vagy "mindenkivel jóban van". Ez megér egy szerződéshosszabbítást, minden más lényegtelen apróság. :D

Juvino 2025.02.12. 14:50:46

@Rocky80: Meg hát ugye, uvoltozosen is alkalmatlan:)

Shaky79 2025.02.12. 14:50:56

@venember83: Azt én is csípem benne, hogy allegrivel ellentétben ő simán magára vállalja a felelősséget, és nem hárítja másra, körülményekre. Végre Koopot is kivette a kezdőből, és talán nem lesz szent tehén mint a másik edzőnél Danilo! Ez nagyon nem egyszerű húzás, mivel Ő vezérnek lett idehozva, de sajnos nagyon gyenge teljesítményt nyújt, ezért nagyon helyesen a padon a helye. A játékunk színvonala sajnos kezd süllyedni (tavalyihoz képest még mindig a csillagos ég), viszont az eredmények most jönnek! Meglátjuk mire lesz ez elég szezon végén!

Thuglife! 2025.02.12. 14:56:22

@venember83: szerintem már ajánlottam a Mottás cikkekhez tedd ki a lelkisegély számát.
Az emberek már a vesszőbe is belekötnek csak találjanak valami hibát.
A te hibád lesz ha valaki leugrik a hídról ha megvilágosodik higy tényleg kell oda vessző.

Rocky80 2025.02.12. 15:02:49

@Juvino: olyan még nem volt! Ja, de: Mészöly Kálmán, Isten nyugosztalja.

Rocky80 2025.02.12. 15:07:07

@Thuglife!: olyan jó, hogy te nem találsz nálunk hibát és egy megnyugvás neked ez a szezon. Mi ajnos nem vagyunk ilyenek, de hasonló lelki békére vágyom én is!

Mark Szabo 2025.02.12. 15:13:08

@epaska: 2015-ben nem lett volna elfogadható de sajnos ez már nem az a Juventus

Mark Szabo 2025.02.12. 15:25:01

Valóban. Meglepődtem pár figura láttan. Mostmár csak azon kell dolgozni hogy konzisztensen tudjuk nyujtani ugyanazt a támadó játékot. Jó lesz ez!

Gabi 69. 2025.02.12. 15:26:39

A két ötven millás játékosunk közül szerintem egyek sem ér még talán felét sem. Nem a Motta hibájának tartom hogy ilyen gyenge mind a kettő. Ha edző bá nem fogja a kezüket akkor már el kell felejteni hogyan kell adni egy 30-50 méteres paszt. Vagy tizanhatról kapura rúgni. Vagy ne adj isten megcsinálni vagy két szép cselt. Ezeket nem az edzőnek kell megmondani hogyan csináld. Már szerintem egy húszmilliós játékosnak is magától tudnia kell. Nem hiszem hogy Motta azzal küldte fel mondjuk Koppit a Comó ellen hogy veszítse el a tizenhatosánál a labdát hagy egyenlítsenek ki.

Mark Szabo 2025.02.12. 15:29:29

@Gabi 69.: Teljesen egyetértek. Motta sok dologban hibás de nem ebben.

Gabi 69. 2025.02.12. 15:35:29

Szerintem Mottának is az a baja hogy egyik játékos sem képes irányítani a csapatot. Próbálta erőltetni Koppit de besült. Szerintem pontosan tudja hogy nincs vezére a csapatnak. Ő örülne legjobban ha találna valakit aki stabilitást adna a csapatnak de nincs ilyen játékos a keretben.

Mark Szabo 2025.02.12. 15:37:37

@Gabi 69.: Így van. Viszont ha már besült Koop és pl Vlaho nem ártana neki kipróbálni más felállást is szerintem. Mckenninek voltak szép passzai. Évek óta ezért károgok hogy hozzanak már valakit aki tud labdákat adni és felvállalni a karmester szerepét. Koopnak ez nem sikerült. Ez nem Motta hibája.

alexGicamo 2025.02.12. 15:40:23

@venember83: Én is respektálom, hogy felvállalja a hibát - gondolom, ezzel is levéve egy kis terhet a játékosai válláról .
Örülök a győzelemnek !
Úgy gondolom, előbb - utóbb a magabiztos játék is meg fog érkezni a csapattól .
Remélem,a visszavágót is megnyerjük !

Shyr Kahn 2025.02.12. 16:28:56

@venember83: ++
Nalam Weah az elso felido embere. Orulok, hogy sokan rajonnek arra, amit mar az elozo ev vegen is irtam. Kivalo jatekosrol van szo. Igazabol mindket amcsi kivalo.

Ami a masik "megmondtam" dolgot illeti. Kelly es Veiga kicsit stabilizalja a vedelmet (annak ellenere, hogy nem kepviselnek Bremer szintu vedekezoi munkat), ami plusz pont egyelore. Ennek koszonhetoen tobb hangsulyt tudunk fektetni a tamadasokra, de azert Kalulu jol jonne, hogy tudjunk cserelni hatul.

Ami a csapat vezerenek kerdeset illeti, Loca egyertelmuen felnott a feladathoz ebben a szezonban. Ha elore kellene vezert valasztani, akkor en elpasszolnam mind a ket 50 millas jatekosunkat es megvennem oda Nico Paz-t (ahogyan mar sokszor emlitettem). Az az argentin huszoneves, par ev mulva osszehasonlithatatlan jobb lesz, mint ma a hollandus es a brazil egyuttveve.

Habar en ugy gondolom D Luiz nem jatszott rosszul es eros tulzasnak erzem Arthur-hoz hasonlitani, mert hozza kepest joval tobb progressziv passzal probalkozik es szerintem jobban is forgo a labdaval. A hollandus es a brazil kozul egyertelmuen az elobbi van lemaradva. D Luiz legalabb kinez egy husz millas jatekosnak, de Koop sokszor meg 10 millasnak sem :(

Thuglife! 2025.02.12. 16:59:47

@Rocky80: Isten ments' hogy egy ilyen régi motorosnak tanácsot adjak hogy üljön le meccset nézni.
De ha érdekel nálam hogy működik akkor elmondom teszek azért hogy megteremtsem a lelki békémet.a kulcsszó a realitás!
Én a helyére tudom tenni magamban hogy szeptemberben elindultunk a Danilo Bremer Cabal Kalulu Cambiaso Védőkkel és mára egy sincs aki a nyári felkészülésben összwszokhatott volna ,csak legalább a közvetlenül mellette helyezhedő játékossal.
Hadd mondjam egyszerübben hiszen ezt te is látod csak nem vagy valamiért képes tolerálni.bocsánat TI is.mert a többiek nevében is beszélsz úgy látom.olyanoktól vársz el sima győzelmet és hogy ne kapjon gólt akik a lakótelepen vegyeznek és a meccs előtt mutatkoztak be egymásnak.
Gólt fogunk kapni az inter ellen és gólt fogunk kapni a psv ellen a visszavágón is.
Így ülök le meccset nézni.
Mert ha egy összeszokott csapat (legyen como vagy inter)nem tud gólt lőni ennek a szedett vedett csapatnak azt szét kell zavarni.még 1-2 mercato és rendben leszünk.tisztábban látunk ki megy ki marad.
Motta marad.szerintem elég régóta nézel focit hogy tudd ha egy csapat elveszti a sokáig őrzött veretlenségét az utána inkább felszabadul mint hogy magába roskadna.3 győzelmünk van azóta,mindenkinek szíve joga hogy éli meg ezt az időszakot.én örülök hogy végig a csapat mellett álltam mikor elindult felfelé.és féljen az inter meg a psv mert ők ki fognak nyílni ellenünk és akkor szét fogjuk baszni őket mert már van kikkel.de ha ki is kapunk az intertől egy nem kész csapattal akkor sincs semmi.

Juvino 2025.02.12. 18:04:42

@Rocky80: Ne bantsd Kalmanbat, az ő kezei alatt nőtt fel Mezei Gyorgy is, meg ő vitt ki minket spanyolba is! Egyebkent egy karizmatikus pali volt, a palyan es a padon is, mindenki felt tole, mint a tuztol.

Rocky80 2025.02.12. 18:15:40

@Juvino: nem beszélve arról hogy micsoda játékos volt! Igazad van, halottakról vagy jót, vagy semmit.

Gabi 69. 2025.02.12. 18:21:55

@Thuglife!: Igen a PSV most azt próbálta játszani ellenünk amiket a kiscsapatok hogy ki hozzon egy döntetlent. De így otthon valószínűleg megpróbálnak támadni az meg nekünk fog kedvezni. Lesz helye a támadóknak és fogunk gólt szerezni. Szerintem egy kicsit több esélyünk van hogy tovább menjünk. Olyan 60-40%-ot mondanék.

Gabi 69. 2025.02.12. 18:29:23

@Shyr Kahn: Valóban ha stabilabb a védelem nagyobb hangsúlyt tudunk fektetni a támadásokra? Itt sokan azt mondták hogy a védelemnek nincs köze a támadásokhoz. Szerintem is könnyeb annak a támadó sornak ami mögött stabil védelem van és még jó labdákkal meg fel futásokkal támogatva van.

alexGicamo 2025.02.12. 18:33:26

@Shaky79: Nagyon jól összefoglaltad a szitut, egyetértek veled !

alexGicamo 2025.02.12. 18:36:44

@Gabi 69.: Így van !
És ez elég nagy baj !

Shyr Kahn 2025.02.12. 18:38:43

@Gabi 69.: Ez pusztan mar lelektanilag is igaz. Ha mogottem van egy stabil vedo, nem stresselek annyit, hogy ha esetenkent nem zarok vissza kozeppalyaskent/tamadokent (bar ezen a szinten ez kotelezo lenne, de ha a vedelem kepes kezelni az ilyen aprobb hibakat, akkor nagyobb a bizalmam, hogy elore mehetek tobbet).

SuperTrezi 2025.02.12. 18:41:25

@Gabi 69.: Hazai pályán több kockázatot kell majd felvállalniuk. Én nagyon meglepődnék, ha kiesnénk, mert ezeknek kell tudnunk idegenben is legalább 2 gólt lőni.

Gabi 69. 2025.02.12. 18:50:47

@SuperTrezi: Most nem ment annyira Kolónak. Viszont a visszavágó lehet az ő meccse lesz és magában megrugja a két gólt. Szerintem ez pont neki fog legjobban feküdni.

SuperTrezi 2025.02.12. 18:58:34

@Gabi 69.: Most is művelt pár szép dolgot amúgy. Ha néha labdához jutott, nemigen tudták elvenni tőle.

Gabi 69. 2025.02.12. 19:26:15

@SuperTrezi: Vele teljesen más a támadásaink minősége. Sokaknak nem kedvence Concencao. De még neki is könnyebb lett a helyzete gól, gólpasz amióta itt van Kolo. Pedig nem is folyamatosan együtt vannak fent. De két ilyen sokat mozgó támadó plusz Gonzo is nagyon le tud fárasztani egy védelmet.

Rocky80 2025.02.13. 00:43:44

@Thuglife!: kicsit félreértesz, de sebaj, rávilágítok az én nézőpontomra is, hogy egyértelmű legyen:

Nem kívánom, hogy ne kapjunk gólt és nem kívánok hibátlan teljesítményt sem, ez valóban nem elvárható reálisan.

Amit viszont kifogásolok:

1., a kiscsapatok elleni rengeteg döntetlen;

2., a taktikai rugalmatlanság, a fix felállás bebetonozottsága;

3., a játékosok rossz helyen játszatása;

4., a csapatkapitánysággal való variálgatás (kis hiba);

5., tanácstalanság a másik kapuja előtt;

6., de a fő problémám talán, hogy miért nem rúgunk eggyel többet mint a kiscsapatok-gyengébb csapatok például?

Azért ez egy komoly támadó potenciál tele minőségi játékosokkal, Seria A szinten legalábbis mindenféleképpen! Még ha gondok is vannak a védelemben, azzal nem értek egyet hogy ennek köszönhetően vagyunk ennyire tanácstalanok meg balfaszok elöl. Jó, ebben Vlaho azért komolyan benne van, ez egy kis mentség, de az én realitásom ennél több gólt meg több megkomponált akciót meg szervezettséget remélt.

Gabi 69. 2025.02.13. 09:09:09

@Rocky80: Na akkor számoljunk kicsit. A védelem hibái gyengélkedése nem megfelelő előre játék. Mondjuk ugyanennyi gól kapunk. De ha stabilabb és mondjuk csak két döntetlennél rúgunk még egy egy gólt. Az négy pont. Vlahónak a hiányosságai még további három gól három döntetlennél. Az további hat pont. Nem sok ez öt meccs. 10 pont. Hol is vagyunk vele? Szerintem nagyon összefügg itt minden. Még a bajnoki cimért folytatott harcban is lenne esélyünk. Ami szerintem nem elvárható egy ilyen átalakuláson áteső csapattól fél év távlatában.

Gabi 69. 2025.02.13. 09:37:21

De az előzőekben írtakat kiegészíthetném a két "drágasággal". Koppi meg Luis mondjuk csak három gólt és három gól passzt ad a fél szezonban fejenként. Ami nagyon elvárható lenne két ilyen drága játékostól egy fél szezonban. Ott is ott lenne az a pár gól ami hiányzik. Ehhez két ilyen értékü játékosnak teljesen mindegy hol játszik akár szélső védőként is akkor is meg kellene lenni az a pár gól gólpassz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3617) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (1013) elemzés (40) előzetes (909) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1711) játékosokról (10392) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2523) meccsek (4448) mercato (4318) nyilatkozat (7799) Olasz Kupa (338) összefoglaló (453) pletyka (4340) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (317) video (243) Címkefelhő
süti beállítások módosítása