Koopmeiners: „Nem kaphatunk így gólt, s több gólt kell szereznünk”

koopmeiners_teun_torino_elleni_meccs_utan_dazn.jpgTeun Koopmeiners viselte a csapatkapitányi karszalagot a Torino ellen, és a mérkőzést követően ő állt oda a DAZN kamerája elé értékelni a csalódással felérő döntetlent.

„Elégedetlenek vagyunk, uraltuk a mérkőzést, és nagyszerű gólt szereztünk. Magasan letámadtuk az ellenfelet, de nem lehet egy perccel a félidő előtt gólt kapni.

Felelősséget kell vállalnunk és többet kell dolgoznunk, beleértve engem is. A második félidőben volt néhány lehetőségünk, de ez nem lehet elég.

Mi hiányzik? Mindenből hiányzik egy kicsit. Azonnali tettrekészséget és felelősséget kell éreznünk a mérkőzéseken.

Vannak pillanatok, amikor jól játszunk, és vannak lehetőségeink, de nem tesszük ezt 90 percen keresztül. Javulnunk kell, és több gólt kell szereznünk. Túl könnyen kapunk gólt. Számbeli fölényünk volt a mezőnyben, és mégis gólt kaptunk, ilyet nem lehet. Vállalnom kell a felelősséget, és nincsenek kifogások.

Nem oké, hogy ott vagyunk, ahol most vagyunk. Tanulnunk kell a meccsekből, és többet kell tennünk. Minőséget látok az edzéseken, ezért többet kell tennünk. Nem lehet ennyi meccset döntetlenre hozni, nem vagyunk boldogok a szurkolók és a klub miatt. Ezt mindenkinek tudnia kell. Többet kell tennünk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7218773214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ggbuffon 2025.01.11. 21:46:08

En 10millaert is megmondtam vna uezt.

gomorra21 2025.01.11. 22:09:43

Amilyen mentális gödörben van, a bergamói meccsen ennél csak gyengébb teljesítményt várok tőle:(

Gabi 69. 2025.01.11. 22:50:13

Lajos ma jobb volt de ő sem tudta megnyerni a meccset.

DelPiero2 2025.01.12. 00:37:48

Koopmeiners viselte a csapatkapitányi karszalagot? Nem volt ez korai?

Shyr Kahn 2025.01.12. 09:22:04

Koop nagyon nem tud felnoni a feladatra... Douglas Luiz is joval jobban kezd nala mozogni es peldaul labdaosztogatasban egeszen jo teljesitmenyt nyujtott a brazil. A holland viszont rengeteg hibaval jatszik es rettentoen csapatidegen sokszor a mozgasa. Ha eddig D Luiz volt a flop, akkor ezt a szerepkort lassan attolhatjuk Koop-ra. Amilyen csudaszep golokat szerzett tavaly es amilyen magabiztosan jatszott, annak pontosan az ellenkezojet latom iden. Semmi kreativitas, a magabiztossag nagyon alacsony, a golok szama meg egy csupan.

Gaben Smith 2025.01.12. 10:08:01

Nem ertem miert kell eroltetni a csavot , Locatelli,Thuram,DL harmas jobb teljesitmenyt tudna nyujtani. Olyan mintha Vlahovicot latnad kozeppalyaskent.

Wizzurah 2025.01.12. 10:23:58

Jól mutatja az érintettek alkalmatlanságát, hozzá nem értését, a Juventust, hogy mit is jelent ennél a klubnál lenni, hogy képesek voltak egy olyannak adni a csapatkapitányi karszalagot, aki azon kivül, hogy mindössze néhány hónapja van a klubnál, soha nem látott mélységekben van a formája, teljesen vakon van. Szégyen.

Pavel1988 2025.01.12. 10:36:13

@Shyr Kahn: Koopmeiners volt az akinek Gasperini olyan tanácsokat kiabált, mint utász az aknamezőn.
Most Motta az edzője aki annyival engedi ki a támadóit, hogy "elöl oldjátok meg".
Conceciao, Yildiz és Nico olyan játékosok akiknek ez jól is állhatna, Koopmeiners nem. Ez egyszerűen be lett nézve, hátra kell tenni 6-os vagy 8-as pozícióba ahol kaphat egy részletesebb munkaköri leírást. Sosem lesz 60 milliós játékos, de ez már világossá vált egy ideje.

Sokkal jobban illene ehhez a csapathoz a 4-3-2-1, Motta a hatékonyabb letámadás miatt akarja ott játszatni a hollandot de láthatóan a társak ebben nem segítenek neki.
Ez a keret teljesen alkalmatlan Motta elképzeléseihez, épp ezért kár őt szídni(ezt nem neked címzem).

MaxAllegri 2025.01.12. 11:02:11

Nagy Allegri fanként mondom, hogy MÉG nincs világvége, ha megnézzük a számokat.

Allegri 1. szezonja (2. éra), 19 meccs után: 36 pont.
Motta 1. szezonja eddig, 19 meccs után: 33 pont.

Csak 3 ponttal van Max-től lemaradtva Motta, és emlékezhetünk, hogy a 2021/22-es szezonban megvolt a BL helyezés. Tehát, nincs veszve semmi. Jönnek a nagyobb ellenfelek, akik jobban kitámadnak, általában jobban muzsikál a csapat az ilyen meccseken.

Szóval, próbáljunk pozitívak maradni, de tudom, ez k*rva nehéz ebben a helyzetben.

ggbuffon 2025.01.12. 11:02:45

@Pavel1988: ha ennyit tud hozzatenni Csiagu a tamadasepiteshez, akkor tovabbi jo gyakorlast neki mondjuk a Dzsenovaban. De hamarosan az is elofordulhat, h a kettos terhelestol, Motta taktikai geniusza nelkul megroggyant Bologna (akik mellesleg par kulcsjatekost elvesztettek) eloz minket.

A fejlodes megkerdojelezhetetlen.

Joachim21 2025.01.12. 11:04:34

@Pavel1988: Senki nem hibás, a hiány növekedése és a növekedés hiánya együtt okozták a jelenlegi helyzetet.

Pavel1988 2025.01.12. 11:12:13

@ggbuffon: @Joachim21: Jólvan, megdörzsöltem a lámpást, itt is vagytok.

ggbuffon 2025.01.12. 11:14:04

@Pavel1988: azt nem ertem miert nem Genoa szurkolok vagytok.

Azok minden even epitkeznek.

De ugylatszik h nem csak a jatekosoknak vannak mar divatszurkoloik hanem edzoknek is.

Egeszen felelmetes.

xXPeiperXx 2025.01.12. 11:15:40

Nem a cikkhez kapcsolódik, de èrdemes tudni róla.

Több helyen olvasni lehet róla pletykákat, hogy hónapokkal ezelőtt kialakult az öltözőben egy 4 fős renegád mag. Nevezetesen Vlahovic, Cambiaso, Gatti ès Douglas Luiz.

Ők az edző döntései ellen vannak ès folyamatos feszültséget generálnak.

Ez megmagyarázza Gatti csapatkapitányi leminősítésèt, Douglas Luiz hanyagolását, Cambiaso taktikai fegyelmezetlensègèt ès Vlahovic mentálitását.

Nem tudni mennyire igaz ez a pletyka, de elèg nagy gond, hogy ez megint elkezdődött az öltözőben.

Pavel1988 2025.01.12. 11:19:54

@ggbuffon: Én nem vagyok Motta fan, Allegrit sokkal jobban szeretem.
De akkor kérdezem így: Ha Te az év dolgozója vagy középvezetőként, majd ezen felbuzdulva a főnököd megbíz, hogy vezesd a céget akkor ki a hibás?

ggbuffon 2025.01.12. 11:27:21

@Pavel1988: az osszehasonlitas fals es kicsit szerecsenmosdato. Sztem senki nem irta h Dzsuntoli nem hibas, sot...valszeg a keretet azert Motta keresere alakitottak.

Azert hisztiznie itt Shyr Khan kolleganak h nincs vedo, mikozben kettot tettek lapatra (Rugani, Huijsen) , utobbi se horror osszegert..mindezt ugy h Kaluluval alapvetoen jobboldalon szamoltak. Szval h jott ki a ket khv egesz szezonra a matekjukban?

Hat szoval tobb mint bajos ezzel mentegetni Mottat meg Dzsuntolit.

Ja h az egyiknel (Bremer) szinte tvszeruleg beut a szar szezon elejen? Nahat..

Visszaterve az alapkerdesedre: ha kineveznek de nem teljesitek, sot gyakorlatilag anyagi kart okozok, gondolom ugy vagnak ki mint macskat szarni. Meg valszeg a fonokomet is.(bar annak mindig kisebb a sansza).

Gondolod Elkann tapsikol a tv elott, ha majd megint 200millat kell foldoznia cserebe h allitolag valami epul.. ez se nem szeretetotthon, se nem egy kis klub, ahol lehet kiserletezgetni meg vegtelen ideig hulyiteni a nepet h itt valami nagy keszul, csak mindenki hulye meg vak.

ggbuffon 2025.01.12. 11:28:12

@xXPeiperXx: a helyzet az, h az eredmenyek meg a jatek nem az edzogeniuszt igazolja.

xXPeiperXx 2025.01.12. 11:31:18

@ggbuffon:

Persze, ebben valamennyire egyetèrtek veled, de te is tudod, hogy nehèz szèllel szemben pisálni. Csak, hogy vèdjem egy kicsit az edzőt.

Pavel1988 2025.01.12. 11:39:20

@ggbuffon: Az én hasonlatomban Giuntoli volt a a főnök és Motta a munkavállaló. Valóban nem pontos, a való életben nehéz olyan példát találni ami ezt szemléltetni tudja.
Én olvasom Shyr Kahn hozzászólásait de nem tűnnek hisztinek, a Tied már jóval inkább annak tűnik(amivel önmagában egyébként semmi baj nincs).

A Juve keretét egy szezon alatt nem lehetett teljesen lecserélni úgy, hogy képes legyen a Motta féle focira. Motta meg nem egy 60 éves edző aki annyi tapasztalattal rendelkezik, mint Allegri vagy Ancelotti aki képes finomhangolni.
Ezt egy hosszú távú projektnek szánta Giuntoli, most télen és még nyáron olyan játékosokat fog behozni akik betölthetik azokat a szerepköröket amik hiányoznak.
Ennek az átalakításnak sztem Gatti és Vlahovic lesz az "áldozata".

Nem mosdatok én senkit, Motta még nem az az edző akire kockázatmentesen rá lehet bízni a Juventus újjáépítését. De eszembe sem jut haragudni rá emiatt, nem Ő erőszakolta ki, hogy nevezzék ki. December óta járt a nyakára Giuntoli, ha valakire haragudni lehet az inkább Ő.

ggbuffon 2025.01.12. 11:50:04

@Pavel1988: shyr khan kollega folyamatosan azt elemzi h nincs vedonk emiatt nem jo a jatek, es emiatt nem lehet sikeres Motta csodataktikaja. Azt probaltam elmagyarazni h azzal mentegetni oket amit lenyegeben ok okoztak, hat hogy is mondjam..logikai bukfenc.

Itt lett vna Rugani ingyen keves fizu, amikor jatszott annyit boven tudott ami a rotalashoz kell, sot pontrugasoknal is kiemelkedo.

Itt volt Huijsen aki csak erosodott egy kicsit Romaban is, egy evet kiprobalhattuk vna nalunk is.

Mindezeket ingyen.

Ehelyett most a szitu h hozzunk egy allandoan serult Araujot kolcsonbe (aki ha bevalik fizetni kell erte), meg egy relative draga Antonio Silvat aki szinten zsakbamacska ezen a szinten.

Most vagy en vagyok hulye , de ez nalam mar-mar kimeriti nemhogy a dilettanizmus, hanem a hutlen kezeles fogalmat is.

ggbuffon 2025.01.12. 11:53:35

@Pavel1988: ertettem a hasonlatot.

Na de most hasonlitsd ossze azzal a tamogatassal amit Allegri kapott fentrol. (Mar ha egyaltalan volt fent vki a nagy balhek alatt).

Se penz, se minosegi jatekos, gazdalkodj okosan.

Szerencsetlen meg bevallalta aztan jol szemenkoptek.

Az h Motta iden nem eloszor van a lelatora zavarva, az h fer ossze a klub identitasaval Miszter Dzsuntoli? Egy ilyen passzban es allitolagos epitkezesben levo klubnal ez a viselkedes belefer? Nem leng ki kicsit a kettos merce ingaja?

Se eredmeny se elegancia se tartas.

ggbuffon 2025.01.12. 11:55:42

@xXPeiperXx: valszeg nem veletlenul fordultak ellene. Gondolom belulrol pontosan tudjak h a hajo nagyon nem jo iranyba tart. Es ok valszeg jobban latjak mint mi.

Ez ugyanaz mikor dilettansok kezdenek vezetni egy ceget vagy egy csapatot. Ket dolgot tehetsz, beleszarsz, felveszed a fizut es hazamesz, vagy lelepsz a francba.

Itt valszeg elobbi van, csak az a problema h a felulrol jovo inkompetencia vegso soron a palyan es azon belul a jatekosokra csapodik vissza.

Bunci88 2025.01.12. 12:08:51

Araujo nem akar pályára lépni a szuper kupa döntőben, mert a Juvéba akár igazolni. Mindenhol megcsináljuk a balhét.

természetes alapú logaritmus 2025.01.12. 12:15:35

@Bunci88:
Ja. Nem akar. Egész szezonban egy spanyol kupameccse van egy alsóbb osztályú csapat ellen (igaz sérült volt). :D

Pavel1988 2025.01.12. 12:24:45

@ggbuffon: Ha arról akarsz meggyőzni, hogy Allegri nagyobb edző Mottánál akkor nyitott ajtókat döngetsz.

Gabi 69. 2025.01.12. 12:31:20

Én lehet más meccseket nézek. Szerintem játék van. Legalábbis én sokkal szívesebben nézem most a meccseket mint tavaly meg tavalyelőtt. Akkor nézhetetlen volt most van játék eredményesség nincs. Igaz nem mentség mert attól nyerni kellett volna de szerintem a Torino kapusa volt a legjobb ezen a meccsen. De nem ő lett volna ha rúgunk még vagy két gólt. Ez viszont a mi hibánk.

ggbuffon 2025.01.12. 12:48:00

@Pavel1988: dehogy akarlak, halistennek ezen nem is fogunk osszeveszni, mert Allegri cipojet nem kotheti meg ez a kokler.

ggbuffon 2025.01.12. 12:49:18

@Gabi 69.: de hol van jatek? Irigyellek.

Rocky80 2025.01.12. 13:39:20

@xXPeiperXx: köszi az infót, roppant érdekes!

delpi0823 2025.01.12. 13:43:10

@ggbuffon: Cabal,Danilo,Cambiaso,Gatti,Kalulu,Bremer,Savona,Roui igy indultunk neki a szezonnak kb.Na most ebbol Bremer,Cabal,Danilo 3as ki love.Normalis hogy kell minimum 2vedo.Normalis esetben egy szezont 10vedovel,10kozeppalyassal es 5-6 tamadoval kene megkezdeni.Egy 26fos keret a minimum,a mi esetunkben inkabb 30 a seruleseket tekintve...........Szted az normalis hogy a meccsek 60-70%ban 5cserenk van?Aztan probalunk mindent az edzo nyakaba varni.A folyamatos edzocserelgetes semmit nem fog megoldani az biztos,lasd man united esete,csak ugy szarnyalnak amorimmal........Az a baj a vezetoseg meg mindig szamol ilyen Milikekkel,o vajon mikor fog visszaterni majusba?Azert tegnap latszott az is hogy Nico Gonzalez nem igazi csatar.Szoval van egy igazi centerunk(o is olyan amilyen,es raadasul meg most serult is).Szoval egetoen szuksegunk lenne egy csatarra is,nem csak 2vedore........

ggbuffon 2025.01.12. 14:06:14

@delpi0823: Amorimon rohadtul latszik h mit akar egy honap utan is. De nyilvan fut bele a pofonokba mert az a csapat nem arra van felepitve.

De most egy olyan edzorol beszelunk aki menet kozben novemberben vett at egy csapatot igy eselye se volt h legalabb 2-3 jatekost a sajat ize szerint hozzon.

ggbuffon 2025.01.12. 14:09:56

@delpi0823: a fizikai felkeszites szted kinek a felelossege ha nem az edzoi stabe?

Meddig fogtok meg takarozni ezzel a serules bullshittel?

Elhiszem h voltak meccsek amikor ez tenyleg hatraltato tenyezo volt de azert a Venezia fele blamakat ez nem hiszem h nagyon mentseg lehet.

Orulok h felsoroltad a vedosort, meg tudod mondani ebbol hany klasszikus kozephatved van?

Segitek, talan 3, Danilo altalaban a kora es kenyszerbol jatszott kozepen eddig is 3 vedos rendszerben, Kalulu szinten nem klasszikus kozelhatved.

Na ezt hoztak ossze a magusok. Majd amikor magukat labon lottek elkezdenek rugkapalni h jaj de nincs kozephatvedunk..nahat, teeeenyleg?

delpi0823 2025.01.12. 15:58:23

@ggbuffon: Nyilvan a felkeszules meg az edzo miatt van ennyi serult..........Az a baj hogy akarki volt itt az edzo allandoan tele voltunk serult jatekosokkal,ez nem tunt meg fel?Utoljara mikor nem volt sok serultunk,talan Conte idejeben 10-12evvel ezelott.........Csak most az a nagy budos helyzet hogy meg a keret is szuk,es ha 5 cserejatekosod van a meccsek nagy reszeben az igen csak gaz,legyen az a venezia vagy a parma az ellenfel.Leirtam a velemenyemet ezelott hogy hany fos kerettel kellett volna nekivagni a szezonnak,ezzel szemben mi neki vagtunk 20-22jatekossal,akkor mirol beszelunk?nem hinnem hogy ez csak az edzo felelosege lenne......Egy man city szintu csapatot haza tud vagni egy serules hullam,es mi hol vagyunk az o keretukhoz kepest?sehol..........Hidd el engem sem gyozott meg Motta az eddigi teljesitmenye alapjan,de nem hiszem hogy itt egy edzovaltas megoldana a problemakat,ha mar itt tartunk te kit latnal szivesen a padon akkor?

Gabi 69. 2025.01.12. 19:13:09

@delpi0823: Teljesen egyetértek veled!!! Játékosok nélkül lehet itt edző az atya úristen is. Nem volt rendes alapozás mert elhúztuk az utolsó pillanatig az igazolásokat. Nem volt idő rendesen felkészülni sem erőnlétileg sem taktikailag. Az idény közben ezeket csak részben lehet pótolni de a sérülések még ezt is nehezítik. Nem kellene ezt a csapatot még temetni. Még az edzőt sem. De én amúgy nem értek ehhez csak le írtam a véleményem.

bulldeo 2025.01.12. 21:44:22

@ggbuffon: "Meddig fogtok meg takarozni ezzel a serules bullshittel?"
Haver, el vagy tévedve. Nem az edzői stábnak írsz, hanem egy blog kommentelőinek.

Shyr Kahn 2025.01.12. 21:46:33

@Pavel1988: "Koopmeiners volt az akinek Gasperini olyan tanácsokat kiabált, mint utász az aknamezőn.
Most Motta az edzője aki annyival engedi ki a támadóit, hogy "elöl oldjátok meg".
Conceciao, Yildiz és Nico olyan játékosok akiknek ez jól is állhatna, Koopmeiners nem. Ez egyszerűen be lett nézve" - sajnos ez igy van. Mellenyultunk vele. Mindig az jo aki nincs alapon azt mondanam, hogy ugyanannyiert most joval inkabb neznem Olmo jatekat. Persze O spanyolkent nyilvan a Juve es Barca kozul utobbit mondta volna barmikor, de sztem O sem gondolta, hogy mennyire nehez lesz hivatalosan jatszania a Barca-ban. Most kidobhat egy fel evet az ablakon... ahogyan mi is es Koop is. Persze utolag konnyu okosnak lenni es nem is hibaztatok en senkit sem, mert szep volt az otlet papiron, de Koop az Atalanta-nal szarnyalt es valoszinu tovabbra is szarnyalna. Nalunk Olmo meg ki tudja mit nyujtott volna... de amennyire elnezem O mindig is alkalmasabb volt egy tizes szerepkorre. Ezt mar Koop leigazolasa elott is igy gondoltam.
Azzal viszont nem ertek egyet, hogy hatrebb Koop jobb lenne. Sztem vele onbizalmi problemak is vannak es a csapatba sem tud igazan beilleszkedni. Nem egy jelenetre emlekszem, amikor a tarsak mutogattak neki, hogy mit kellett volna, vagy kellene csinalnia. Nem is kedves stilusban.

@delpi0823: "Cabal,Danilo,Cambiaso,Gatti,Kalulu,Bremer,Savona,Roui igy indultunk neki a szezonnak kb.Na most ebbol Bremer,Cabal,Danilo 3as ki love.Normalis hogy kell minimum 2vedo.Normalis esetben egy szezont 10vedovel,10kozeppalyassal es 5-6 tamadoval kene megkezdeni." - abszolut. Nem veletlen, hogy mar jo ideje Giuntoli is a vedelem megerositeserol beszel a teli mercatoban.

@Gabi 69.: "Én lehet más meccseket nézek. Szerintem játék van. Legalábbis én sokkal szívesebben nézem most a meccseket mint tavaly meg tavalyelőtt. Akkor nézhetetlen volt most van játék eredményesség nincs. " - ezzel en is pontosan igy vagyok. Sajnos az eredmenyek nem jonnek, amig nincs stabil vedelmunk, de ezt mar sokszor elmondtam, ami miatt @ggbuffon kollega mar elovett jonehanyszor. Ez nem hiszti. Ez sajnos a realitas az en szememben is.

@xXPeiperXx: Mindig vannak klikkek az oltozoben. Az ujsagirok meg rendszerint felnagyitjak a kulonbsegeket. Nem tudom, hogy igaz-e ez, de ha igen, akkor nem meglepo. Mindig vannak jatekosok, akik kevesbe szeretnek egy edzot es mindig vannak olyanok, akik jobban. A kemeny kezu edzok rendszerint tobb tiszteletet kapnak, de ott is van ellenpelda. Conte is megtalalta a maga jatekosat (Diego Costa) a Chelsea-nel, hiaba volt mindig is nagy motivator. Akkor van gond, ha ennek nagy a hatasa es a palyan is erzekelhetove valik. Egyelore nem latom ezt a palyan es ez azt mutatja nekem, hogy ha van is klikkesedes, egyelore nem tunik tul rossznak a helyzet.

gomorra21 2025.01.12. 23:52:06

@Shyr Kahn: amit Koopmeinersről írsz, abban ott van a hiba, hogy senki nem kötelezi Mottát, hogy klasszikus tízessel játszon. Olyan ez, mint Allegri és a regista poszt. Ha nincsen a keretben egy ilyen játékos, akkor egy jó edző átszervezi a csapatot.

Szemmel látható, hogy Koopmeiners szenved (mi is). Ezt így el kellene felejteni. Szerintem nagy butaság lenne meneszteni az edzőt, se egy adott meccsen a mutatott játék összessége, se a pontjaink száma ezt még nem kívánja meg.
De ha jelenleg Motta komolyan azt gondolja, hogy a szezon további részében is nyomjuk tovább ezt a 4-2-3-1et Koopmeinersszel a kulcs pozícióban, akkor elképesztően korlátolt edző, és jobb lenne nélküle.
Szóval az igazán frusztráló benne az, hogy mintha feladta volna, hogy ezen a szituáción tud változtatni. Lehet, hogy nem tud, de egy jó edzőnek tudnia kellene.
(Pl.: 4-3-3 nem egy nagy átszervezés, de máris sokkal kisebb a súly Koopmeinerszen. )

Shyr Kahn 2025.01.13. 02:05:58

@gomorra21: Probalt O varialni es jatszott mar ott Yildiz is. Nem tudom mi a szitu pontosan. Klaszzikus tizessel ma mar csak a del-amerikai csapatok jatszanak. Europaban mar tobb, mint tiz eve nincs ilyen pozicio egyetlen nagy bajnoksag klubjanal sem. A peldam arra vontakozott, hogy hasonlo adottsaggal rendelkeznek a tizes jatekosok, mint a klasszikus tizesek, de atletikusabban es kevesbe tamaszkodik rajuk a tamadas, de ettol meg nekik kell a kozepso tamadasokban kulcsszerepet vallalniuk. Ebben pl Dybala nagyon jo volt (igaz O nem jaszott trequartista-t elivelg, hanem seconda punta-t... de valahol en megis mindig a ketto kozott tekintettem ra, mert a goljai es fineszes megindulasai mellett, kiszolgalasban is nagyon jo volt).

Shyr Kahn 2025.01.13. 02:10:08

Ami a formaciokat illeti, azok papiron mindig jol mutatnak, de elsosorban referenciaval szolgalnak a jatekosok szamara, hogy kit kb hol talalsz meg a palyan, de valojaban a formaciok mind a negy fazisban maskent neznek ki. Amit ezzel mondani akarok, hogy a 4-2-3-1 sokfelekeppen eltolhato es a korulmenyeknek megfeleloen rotaciokkal rendszerint teljesen maskent nez ki. Tulzottan mereven a modern fociban nem szabat ezeket ertelmezni, mert a sszabadsagot elveszik a jatekosoktol, ha tul merven kezeljuk ezeket. Motta nem kezeli. Ezert van az, hogy Gatti esetenkent feltunik a tizenhatos vonalan, vagy hogy Yildiz oldalt valt, Thuram elore tor es a tobbi.

gomorra21 2025.01.13. 12:38:08

@Shyr Kahn: mikor azt írom, hogy Koopmeinerst ki kellene szedni a központi szerepkörből, szerintem elég egyértelmű, amire utalni akarok. Szinte mindig elől van, védekezési fázisban most még Nico is mögötte volt. Szörnyű nézni. Az szuper lehet, hogy Motta nem kezeli mereven a játékosok egymáshoz viszonyított pozícióját, de Koopmeinersnek az alapoktól kell újragondolni a szerepkörét a csapatban.
Tavaly egyértelműen top10-es középpályása volt a bajnokságnak, szóval a mi csapatunkban minimum hasznosnak kellene lennie, de inkább kiemelkedőnek. Az, hogy ez nem így van, abban oszlik a felelősség Koopmeiners és Motta között.
Szerintem az az érved, hogy megnézte ő már Koopmeinerst hátrébb, és nem működött, az nagyon rossz érv. Egy meccs felén volt hátul, akkor azalatt 2 gólt rúgtunk. Az egyiket ő szerezte szabadrúgásból. Ha kettőt vágtak volna nekünk, amikor ő hátrébb volt, akkor elfogadnám, hogy miért nem ebbe az irányba fejleszti a csapatot.

De akkor megfordítom a kérdést: szerinted van értelme továbbra is nyomni ugyanezt a focit úgy, hogy Koopmeiners áll a támadások középpontjában? Idő kérdése, és ez működni fog? Koopmeinersnek is idő kell, és ebben a szabad szerepkörben meg fogja találni magát?

Shyr Kahn 2025.01.13. 18:16:49

@gomorra21: A valasz egyszeru. Koopmeiners-t a padra kell ultetni es maximum cserekent behozni nehany merkozesre es a helyen Fagioli, D Luiz, Thuram felvaltva kellene, hogy kapjon idot. Meglatjuk, hogy Ok mikent teljesitenek azon a pozicion. A versenyhelyzet vagy jot tesz neki, vagy nem. Ha nem, akkor egy ev utan meg is lehet tole valni. Nem feltetlenul kell hozza ragaszkodni. Foleg amennyiben nem illik a kepbe es keptelen felnoni a feladathoz.

gomorra21 2025.01.13. 18:34:10

@Shyr Kahn: vannak Mottának nagy nyertesei, pl.: Savona, Mbangula, meg vannak nagy vesztesei, pl.: Fagioli. Őt kinyírta. Ebben a Juventusban neki már kampó. Érdekes, hogy egy teljes év kihagyás után Monteronál milyen ígéretesnek tűnt, de az EB-n is volt 1-2 szép momentuma.
Fagio nálunk már csak akkor lesz valamire használható, ha új edző jön, van ha Motta gyökeresen újragondolja a középpályát.

Egy három tagú belső középpályával, kötöttebb feladatkörrel egyébként nem csak Koop, de Fagioli is sokat nyerne. Még lehet, hogy Luiznak is az állna jól az olasz bajnokságban.

Szerintem D.Luiz legalább annyira besülne trequartistaként, mint Koop. Van egy két szép passza egy meccsen, de érdekes, hogy nagyon sokszor nagyon sokat vár egy passzal. Sok esetben egy teljesen semmilyen hátra vagy oldalpassz előtt is tötymörög a labdával. Fejben nem elég gyors ahhoz, hogy a támadás motorja legyen.

Shyr Kahn 2025.01.13. 19:20:33

@gomorra21: D Luiz a trequartista szerepkorben megerne egy probat. Mar csak azert is mert labdakezelesben joval kreativabb, mint a legtobb kozeppalyasunk (talan Thuram-ot kiveve). Fejben nem lattam laassunak, de ha az is lenne, ez betudhato annak, hogy ez volt az elso teljes merkozese a Juveban es eddig 15-20 perceket kapot, mar amikor nem volt serult. Azert a csapatot es a jatekosok mozgasat szokni kell.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1909) bajnokság (3566) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (981) elemzés (40) előzetes (899) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1707) játékosokról (10335) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2510) meccsek (4387) mercato (4310) nyilatkozat (7733) Olasz Kupa (335) összefoglaló (444) pletyka (4318) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (235) Címkefelhő
süti beállítások módosítása