Motta: „Kifulladtunk a második félidőben”

motta_thiago_csk_cambiasonak_magyaraz.jpgA Juventus újabb döntetlent ért el a bajnokságban, ezúttal a Lecce vendégeként, a mérkőzést követően azonban Thiago Motta először Edoardo Bove sajnálatos esetéről beszélt.

„Ez nagyon aggasztó a fiú, a csapattársai és a családja számára. Beleképzelem magam a szülei helyébe, és ez szörnyű lehet. Remélem, minél hamarabb felépül, és minden szeretetemet küldöm a játékosnak, de mindenekelőtt a családjának. Szörnyű lehetett látni azokat a képeket a tévében.” - mondta Thiago Motta a DAZN munkatársának.

„A második félidőben azt láttuk, hogy a csapat kifullad, és tudtuk, hogy ez megtörténhet. Az első félidőben jól játszottunk, megszereztük a vezetést, majd a végén gólt kaptunk. Folytatnunk kell, tanulnunk kell a hibáinkból, és fel kell készülnünk a következő mérkőzésre.

Előnybe kerültünk a meccsen, és nem sikerült kihasználnunk. Jobban is kezelhettük volna, ahogy máskor is tettük. Az első félidőben a Lecce a mi hibáinkra várt, keveset követtünk el belőlük. A második félidőben túlságosan kinyíltunk, pedig előnyben voltunk. Javulnunk kell az ilyen pillanatok olvasásában.

Andrea Cambiaso hozta meg a döntést, hogy előre megy, de a gólok általában apró hibák sorozatán múlnak. Ahogy mondtam, a Lecce az idő előrehaladtával feljött, és az, hogy ilyen későn kaptunk gólt, elkerülhető lett volna.

A stadion hangulata? A környezet segít. Sok olyan játékos van a csapatban, akinek van tapasztalata az ilyen típusú mérkőzéseken. Tavaly itt a Bologna ellen büntetőt kaptunk a meccs végén. Ma más volt a helyzet. Jobban is kezelhettük volna. Nem tehetünk úgy, mintha semmi sem történt volna, tisztában kell lennünk azzal, hogy bizonyos helyzeteket másképp kell kezelni.

Javulnunk kell, meg kell tanulnunk bizonyos dolgokat, és továbbra is pozitívan kell gondolkodnunk. Fizikailag és mentálisan is fel kell készülnünk a következő mérkőzésre.

A sérültek? Az orvosok mindent megtesznek a felépülésükért, a sérültek pedig mindent megtesznek a visszatérésükért. Egységes, erős csapat vagyunk. Mindannyian egy irányba haladunk.

Mi bosszant fel? Az eredmény, fáj egy ilyen gólt kapni. De látom, hogy a fiúk harcolnak és küzdenek. Az apró részletek megtanulásával és javításával a lehető legjobban tudunk hozzáállni a mérkőzésekhez.

Értékelés eddig? Fontos, hogy megértsük a mérkőzések pillanatait. A vezetés után javíthatunk a játék egyes aspektusain, kollektíven és egyénileg is. A bajnokságban eddig azt kaptuk, amit megérdemeltünk. Néha jobban teljesítettünk, mint az ellenfél, máskor kiegyensúlyozottabbak voltak a mérkőzések. Ott vagyunk, ahol lennünk kell.”

Mivel Dušan Vlahović megsérült, és nincsenek elérhető csatárok, a Juve kipróbálta centerként Teun Koopmeinert, Weston McKennie-t és Timothy Weaht, de eddig Kenan Yıldızt nem. Thiago Motta mit gondol, centerként nem lenne megfelelő Kenan Yıldız?

„Tud ott játszani, és a Lille ellen egy ideig játszott is centerként. Nyilvánvaló viszont, hogy amikor egy olyan csapat ellen futballozunk, amelyik mélyen próbál védekezni, a széleken van szükségünk Kenan Yıldızre és Francisco Conceiçãóra, hogy feltörjék az ellenfél sorait a szárnyakon, hogy tizenhatosba jussanak a labdával ezeken a veszélyes területeken. Más a helyzet, ha ő már eleve ott van, és jelenleg úgy látom, hogy jobban megy neki a betörés, mint a küzdés a tizenhatoson belül.

Kenan Yıldız mindkét szerepkörben bevethető, de ma így döntöttem, mivel jó mélységet és szélességet ad nekünk. Főleg az első félidőben egy kicsit túl sokat vándorolt a pozíciójából egy olyan csapat ellen, amely nem nyomott olyan keményen, megbeszéltük ezt, és a második félidőben javult ebben a tekintetben.

A mercato januárban nyílik meg, teljes egyetértésben vagyunk a klubbal. Nagyon elégedett vagyok a játékosokkal, remélem, hogy a sérültek visszatérhetnek, és én is tudok segíteni a csapatnak.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr318742722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joachim21 2024.12.02. 07:06:16

Direkt nem írtam tegnap indulatból sehova semmit, de azért mindennek van teteje. Ez a projekt nemhogy nehézségekkel küzd, de kezdünk úgy játszani, mintha Allegri még mindig itt lenne. Konkrétan nem érdekel, hogy mi van a sérülésekkel. Miért van ennyi sérültünk első sorban ezt kellene tisztázni. Másodsorban miért egy rakás szar az összes nagypénzen vett játékosunk? (miért szimulálnak sérülést egyesek?) Harmadrészt hogyan tudunk X-elni ezzel a Leccsével? A könyvelőkből összerakott menedzsmenten át Giuntolin keresztül Mottáig kezd elegem lenni ebből az Elkannos bohózatból. Elmentek az öregek és az egész Agnelli birodalom a szétesés szélére sodródott. Az autóipari részleg haldoklik, a Ferrari nyeretlen huszonix éve, a Juventus lassan az Ajax szintjén.... siralomház az egész, és messze még a lejtő alja.

Pilsnerurquell 2024.12.02. 07:13:23

"Javulnunk kell, meg kell tanulnunk bizonyos dolgokat"

"A bajnokságban eddig azt kaptuk, amit megérdemeltünk"

"Ott vagyunk, ahol lennünk kell."

i.kek.sh/3Z3Q38JgC5x.webp

Gaben Smith 2024.12.02. 07:17:06

Sztem Motta egyszezonos Juve edző lesz ez mar most latszik. Nem akarom ,hogy így legyen ,de ez a megérzésem.
Ugyan sok a sérült ,de ugyanezt a performanszot lehozta vna teljes sorral is ,valami nem stimmel.

IAmBalii 2024.12.02. 07:44:21

De ja vu, mintha Pirlot látnám. Lelkes edző, de nagy rá a kabát és nem tudja hozni a várt eredményeket. Nem akarta hozni a vezetőség Contét, látjuk is mi lett a vége: a Napoli a listavezető, míg mi szenvedünk egy Lecce ellen. Újabb szezon kuka.

Pilsnerurquell 2024.12.02. 07:47:00

Most jön majd a Bologna akit a zseni jól ismer, meg egy cici ahol langyiola már sebhelyesre vakarta az arcát meg az orrát a Feyenord ellen. Aztán jól zsebrevágták őket Szobiék is.

Igazi pikáns portré

i.kek.sh/lSgKNK7aL12.webp

Szóval két rendkívüli csemege következik majd a sorban.

dringo 2024.12.02. 07:56:41

@IAmBalii: Sajnos ez így van, Contét kellett volna hozni! De már az elejétől tudni lehetett, hogy Motta nem azonnal fog eredményeket hozni! Így én 2 évet adnék neki! Ha az első éve után kirúgják, az szerintem butaság lenne.

SuperTrezi 2024.12.02. 08:26:47

Továbbra is szurkolok a Mesternek. Látjuk ezt a csatár nélküli őrületet, de amúgy a fene látta előre, hogy Milik meg Gonzalez is hónapokra kiesik, aztán még a szerb is melléjükcsapódik.
Amit látunk, az kétségbeejtő, de ennyi sérülést nincs csapat, amelyik elbírna. A Cityből kiesett Rodri, és taccsra vannak téve azóta. És hát így nehéz bármilyen automatizmust is létrehozni a játékban.

OnodiJ 2024.12.02. 09:13:59

Ez a meccs utáni értékelés és a játék képe meg az eredmények kezd az MU-ra és TenHagra hasonlítani, remélem nem leszünk annyira sz.rok.

Il Principino 2024.12.02. 09:17:29

@SuperTrezi: kicsi De Javu van ezzel kapcs..
Anno Di Maria,Dybala,Chiesa,Pogba akikre építeni lehetett volna sokat voltak sérültek..
Ez nem egyszerű bármelyik edzőnek

steven.h 2024.12.02. 09:28:30

@IAmBalii: @dringo: Én ebben a Conte kellett volna dologban egyáltalán nem értek egyet, aminek több oka is van, de elfogadom ha mások máshogy látják

- Egyrészről Conte időzített bomba, majdnem a szezont se kezdte el a Napolinál és 2 évnél tovább nem lehet vele tervezni. Persze lehet jönni azzal hogy Juventino meg stb, de az első regnálása alatt is az volt, mégis lelépett a felkészülés közben se szó se beszéd

- Napoli játéka egyelőre semmi extra, csak nagyon eredményes, ami annak köszönhető leginkább hogy nincs kettős terhelés. Ha Motta is egész heteket tudna foglalkozni a srácokkal és nem lenne a BL, akkor mi sem így néznénk ki, meg nem ilyenek lennének az eredmények, de még a sérültek se lennének ennyien.

- Nekünk nem azonnali eredmények kellenek, hanem egy olyan projekt ami beérik és utána jönnek a sikerek. Conte első regnálása alatt is ezzel a céllal érkezett, az hogy megnyertük rögtön vele a bajnokságot abban azért volt bőven szerencse is, meg szintén nem volt kettős terhelés és ne felejtsük el, hogy 15 döntetlen volt abban az évben.

@SuperTrezi: A sérülésekben egyértelműen ez a terhelés játszik közre, főleg a térdsérüléseknél, nem beszélve arról, hogy a legtöbb játékosunk elmegy mindenféle igazán téttel nem bíró válogatott meccsre, rosszabbnál rosszabb pályákon játszanak, persze hogy Cabal is tol egy Pjacát. Fiatal játékosok esnek össze a pályán, de senkinek nem esik le, hogy ez a terhelést már nem lbírja a szervezet.

Már 1-1 játékos kiesése is megakaszt akkora csapatokat mint a City vagy az Arsenal, nálunk nyilván nem ilyen kaliberű játékosok estek ki, de olyan padunk sincs mint a fenti csapatoknak, cserébe 9 sérültünk van.
Másrészről Giuntolinak nagyon elő kell vennie a varázspálcát és ilyen Kvara szintű játékosokat találni apróért, mert télen más lehetőségünk nincs. Douglas Luiztól meg meg kell szabadulni, bármennyire is pártoltam mikor érkezett.

Pavel1988 2024.12.02. 09:53:41

Ilyen ez az újjáépítés szurkolótársak, ebben semmi meglepő nincs és már így is 2018 óta halogatja a klub.
Kitartást mindenkinek, bárki lesz az edző akkor is át kell esni ezeken az időszakon.

venember83 2024.12.02. 10:05:34

@steven.h: "de senkinek nem esik le, hogy ez a terhelést már nem lbírja a szervezet"

Szerintem sokaknak leesik. Minden rosszindulat nélkül, ne gondoljuk már magunkat ennyire okosnak, másokat pedig ennyire butának. De a kluboknak kell a bevétel, hogy evickéljenek a fennmaradás peremén, ergo tapsikolnak a klubvilágbajnokság bevételei miatt is, az európai és világszövetség pedig azt csinál, amit csak akar, a kluboknak nem engednek semmilyen beleszólást, ezt demonstrálta az Európai Szuperliga eltaposása, majd a BL-szerkezet átalakítása a Szuperliga mintájára. Csak éppen ugyanúgy az UEFA égisze alatt.

west30 2024.12.02. 10:54:41

Jelenleg a Juventus nagy bajban van,Motta meg meg nagyobban.Ennek nem lesz jo vege,a hianyzok visszaterese nem lesz megoldas rengeteg problemara.

steven.h 2024.12.02. 11:08:17

@venember83: lehet hogy kicsit erősen fogalmaztam, a senki alatt az UEFA, FIFA meg mindenféle szövetséget értek természetesen. Többiben egyetértek.

Evoken 2024.12.02. 11:08:20

Alig több mint 3 hónap telt el, de az itteni kommentek szerint már az egész Juve szerkezeti válságban van. De legalább most nem csak az edzö van kiátkozva mint fél éve, szügyig kell beleállni, takarodjon mindenki! :D Bezzeg 1-2 hónapja még minden fasza volt... Lehet hogy a hiba az ön készülékében van?

babo0410 2024.12.02. 11:21:24

@IAmBalii: Conte, akivel a BL-ből már rég kizúgtunk volna? Conte akkor tud igazán alkotni, ha nincs BL. Követelőzik, és ő se a fiatalítás híve. És a játékstíluda neki se a legmodernebb. És mostanában 1 jó szezonnál többet sehol nem tud felmutatni, mert mindenkivel összeveszik. Nagyon örülök, hogy nem Conte jött. Majd ha a sérültek felépülnek lesz ez jobb is.

Tony. 2024.12.02. 11:37:55

50% nál azért tud majd többet év végig?

Pilsnerurquell 2024.12.02. 11:52:49

Jaj már megint a sérültek XD ...drága kenyér..Mer a tejesember aztán pl többet tudott volna elől mint az a Weah aki tolószékben is 3szor körbekerekezné a Lengyelt...

@steven.h

Semmi baj Luizzal. A Juvéba valahogy mindig besül xy játékos. Véletlen volna? Kötve hiszem.

Ha valakinek nem lett volna világos a Lecce elleni öszképből itt pszihológiai problémák vannak. Na meg hogy véletlenül sem ott játszik xy játékos ahol kellene.

OnodiJ 2024.12.02. 12:14:02

@Pilsnerurquell: Én még arra is gondoltam, hogy a "kamu" sérülések egy-két játékos által már Mottának és a játékrendszerének szól.

Leram7 2024.12.02. 12:16:42

@SuperTrezi: A MC nagy baja nem az, hogy Rodri kiesett, bár az is nagy érvágás.

Az a bajuk, hogy eladták Julian Alvarezt és a helyére hozott Savinho 0 gólos a szezonban.
Grealish is 0 gólos. Foden, Silva, Doku sem termeli a gólokat.

Gyakorlatilag, ha Haaland nem hozza le a meccset, akkor végük.

@Evoken: Sajnos válság van. Rengeteg pénzt költöttünk, ebből sokat jövő évre "átkölcsönözve". Ott tartunk, hogy igazolni kéne 3-4 embert télen még.
Ha nem jutunk be a BL-be, akkor Mottat ki kell rúgni, ha a BL-ben nincs meg a top 24, akkor is. Ha ez így megy a bajokságban és a kötelező meccseket nem tudjuk megnyerni, akkor pedig hamarosan kell kirúgni, mielőtt nagyobb baj lesz.

Itt nem arról van szó, hogy nincsen türelem, hanem arról, hogy meg kell szerezni a bevételeket.

Lecce, empoli, csapatokat egy BL résztvevő csapatnak B csapattal is verni kell.
Néha becsúszhat 1-1 rossz eredmény, de 6. helyen állunk 8 döntetlennel.

Pilsnerurquell 2024.12.02. 12:32:35

@OnodiJ: Kamu sérülés nem lehet mert a profi labdarugókat a legmagasabb szinten diagnosztizálják amit sem eltusolni sem pedig meghamisítani nem lehet mivel ilyen gyanu esetén lőttek a játékos és az orvosi stáb karrierjének hivatallal való visszaélés címszó alatt.

De ennyit a sérülésekről. Kifogás nem lehet arra hogy egy Juventus a 16odik, kiesést elkerülő célokkal rendelkező, 14 meccsen 22gólt kapó, mínusz 15ös gólaránnyal rendelkező kiscsapatot nem tud bedarálni.

OnodiJ 2024.12.02. 12:42:44

@Pilsnerurquell: Vlahonál sem állapítottak meg semmit a J-medicalban,csak bemondásra fáj a combja

SuperTrezi 2024.12.02. 13:06:01

@Leram7: Ebből a szempontból mindegy, hogy melyikükre fogjuk a látványos kínlódásukat. Te is mondtál 1 játékost, én is mondtam. Szóval ezek ketten kiestek, és rottyon van a csapat. Nálunk meg egy csapatnyi fontos játékos hiányzik hetek óta. Guardiola nem a fejét vakarná szét ebben a helyzetben, hanem a fanszőrzetét tépkedné a fogával.

Andras74 2024.12.02. 14:48:49

@IAmBalii: Motta javára írom, hogy Pirlo (harcban vagyunk) nyilatkozataihoz képest korrektebb.
Az eredményességet majd a szezon végén hasonlítsuk össze. Nagy bravúr lenne innen egy Bl indulás megcsípése.

Andras74 2024.12.02. 14:57:15

@OnodiJ: van olyan edző, aki miatt nem pattan el minden labda Vlahótól?

Nem hiszem, hogy szándékosan lenne sérült. Az viszont gáz, hogy néhány jó meccse van szezononként. Lényegében nem lehet rá számítani. Lassan a válogatottból is ki fog maradni, szerintem.

Shyr Kahn 2024.12.02. 15:14:40

A tamadojatekunkat fel kell gyorsitani, de hogyan, ha minden heten ketszer jatszik ugyanaz a kezdo 70-80 percet duplazva es a serultek listajat 1-2 hetente megnovelve?

Hiaba volt olomnehez a labakat mozgatni a Lecce elleni utolso 20 percben. Akkor is egy ilyen nimand csapat ellen a minimum, hogy megtartjuk az eredmenyt. Ebbol tenyleg tanulni kell. Hajra!

Bar mindenki a fenebe kivanja, de azert ettol meg teny: meg mindig veretlenek vagyunk, ami ilyen hanyatatott sorsu keret eseten azert megsuvegelendo teljesitmeny.

OnodiJ 2024.12.02. 15:33:33

@Shyr Kahn: De a PL erősebb csapatai is heti 2 meccset játszanak és azért keményebb tempóban. Ott sem nagyon rotálnak és még sincs ólomláb.....
Elvileg ezért van orvosi vizsgálat szerződés előtt, hogy az adott játékos szervezete, genetikája alkalmas-e az évi 60 meccsre vagy csak 30-ra.

juve2121 2024.12.02. 15:37:50

Nem akarom bántani Mottát, mert szerintem nem ő tehet az egész, vagy nem csak ő tehet a kialakult helyzetről.

Soha nem vitt még csapatot BL-ben és bajnokságban egyszerre. Jön majd még a kupa, meg a decemberi, de még a januári extra terhelés is. Nem lesz könnyű 14-15 játékossal!

Azért ne felejtsük, hogy szeptemberre tudta összetákolni Giuntoli a keretet (igaz neves játékosokból). A bajnokság elején valljuk meg, mindenkinek tetsző új játékfelfogással nyertük a meccseket, kapott gólok nélkül.

Ami gond, hogy Motta tapasztalatlanságából adódó problémák most jönnek ki. A fitnesz stáb, beleértve az orvosokat is, nem állnak a helyzet magaslatán. Szerintem rosszul mértek fel egy-két játékost és túl lettek terhelve. Jöttek a sérülések, ami egy negatív spirálba kergette a csapatot.

Motta lehet még jó, még itt nálunk is, de szerintem nem itt kellene megtanulnia az edzőség ezen oldalát. Illetve megfelelő stábbal kellene körbe vennie magát, ami idő és tapasztalat kérdése. Ezeken a dolgokon a Bologna-nal kellett volna átesnie.

Nem szerettem volna, hogy igazam legyen, de sajnos az lett. Ennél egy jóval de jóval gyengébb kerettel Allegri hozta a 3. helyet és a kupát. Oké nem volt, BL, értem én, de a két keretet össze sem lehet hasonlítani. Nem azért, mert olyan jó edző, hanem azért, mert tapasztaltabb volt és jól mérte fel a játékosokban rejlő lehetőségeket. De mennie kellett az nem kétség!

Nagyon szurkolok Mottának, remélem lassan egyenesbe kerül Ő is és a csapat is!

Shyr Kahn 2024.12.02. 15:39:08

@Pilsnerurquell: "Ha valakinek nem lett volna világos a Lecce elleni öszképből itt pszihológiai problémák vannak. Na meg hogy véletlenül sem ott játszik xy játékos ahol kellene." - azt a pszichologiai problemat valoszinu ugy nevezik, hogy mentalis faradtsag. Ha minden merkozesen ilyen passzmutatot produkalo 11-rol beszelunk, akkor az elfarad elobb, vagy utobb. Sajnos elobb faradtak el, mint utobb.

A vedelmunk ugy nez ki folyamatosan amortizalodik, de a kozepso ket vedo minden merkozesen 90 percig ugyanaz. Camciaso, aki az egyik legkreativabb es legmegbizhatobb jatekosunk mindig a playan van szinten 90 perceken at. Loca (akinek a munkaja eztrem modon ertekelendo mostansag) szinten.

A seruleslistat nezve 3-4 emberre lenne szuksegunk surgosen, 1 honap ezek utan az 1 pont utan kesonek tunik. Vlaho lehet a szerzodese miatt is serult, de nem is O hianyzik a leginkabb, hanem Bremer, Cabal es Savona, no meg a speedie Gonzalez (D Luiz nem oszt, nem szoroz).

A vedelmet surgosen fel kell turbozni, mert ha Kalulu, vagy Gatti kidol, akkor nem tudom mi lesz itt.

Antonio Silva elhozatalat mar most le kell zsirozni a Benfica-val, hogy a piac megnyilasakor azonnal el tudjuk hozni (kolcsonben + opcioval). A vedelem szelere is kellene valaki, mert Savona kiesesevel Ceonceicao-nak nagyon nehez lett a dolga, ugyanis senki nem futott fel es jatszott vele a szelen. Savona rendkivuli modon felertekelodott az elozo merkozest latva. Danilo nem tudja tamogatni a portugalt es igy az az oldalunk is halott, ahol a legtobb lehetosegunk volt idaig.

Ezek mind faradtsaggal kapcsoaltos problemak. Mentalis, de fizikalis is. Es ezek nem is javulnak januarig, szoval sok jora nem szamithatunk sajnos :S Szurkolni kell, hogy a merkozesek elso 15 percet fel tdujuk porgetni es az elso gol utan ne alljunk le, igy az elso felidokben 2 gollal kellene vezetni, hogy legyen eselyunk kihuzni a csapagyasra jaratott, szuper faradt jatekosokkal.

Shyr Kahn 2024.12.02. 15:45:44

@OnodiJ: Dehogynem rotalnak... nezd csak meg Szoboszlait, aki tnap hatalmas merkozest jatszott, de elotte a BL-ben kapott 10 percet talan. Es a szezon soran folyamatosan rotalva van. Nalunk a vedosorban nincs lehetoseg rotalni ezen a ponton. Sot, gyakorlatilag a szelen Danilo kezd, aki nem eppen a sebessegerol hires. A kozeppalyan es elol szinten nincs sok lehetoseg. Csatarunk peldaul abszolut nincs. Nemhogy rotalni tudnank, de egy szelso jatekost teszunk be oda immar ket merkozes ota. En szeretem Weah-t, de nem fog hirtelen szelsobol verbeli befejezo csatar lenni.
Ahogyan irtam, Savona/Cabal nelkul egyedul Cambiaso, aki tamogatni tudja a tamadasokat a szelrol, igy Conceicao fogasat nem nehez megketszerezni (tnap harman is fogtak sokszor). A Savona fele tamogatas azon az oldalon megszunt es nincs is ember oda. Mondj nekem egy PL csapatot, ahol hasonlo a helyzet.

Shyr Kahn 2024.12.02. 15:50:14

Meg egyszer: ettol meg a Lecce-t verni kellett volna. Ha egy gollal, akkor eggyel. Az utolso percben bekapni az egyenlito talalatot, hogy meg esely se legyen visszavenni a vezeteset, egyszeruen nem szabad megengedni... egy a beke feneke alatt levo energiaszinttel rendelkezo csapatnak sem.

Leram7 2024.12.02. 15:54:54

@Shyr Kahn: Mi a véleményed Locatelliről?

Mert tényleg jól játszik szemre...

Értem, hogy jók a progressiv passz mutatói, de mégis van egy olyan érzésem a pályán vele kapcsolatban, hogy támadásban szinte 0 ér. Sok középpályás az ő posztján ugyanezt megoldja, de segít támadásban is. 17 meccsen 0 gól, 0 gólpassz rossz.

Nem értem, hogy ilyen középpályás kerettel, hogyan fordulhat az elő, hogy egyedül McK szerzett gólt, mint középpályás. Ebben biztos, hogy Motta elképzelt rendszere hibás.

Emellett az is feltűnt, hogy nincsenek átlövések, nincsenek távoli lövések. Conc és Yildiz befelé cselezései a támadásaink.

OnodiJ 2024.12.02. 15:59:40

@Shyr Kahn: 1-1 játékost csak, Salah mikor pihent utoljára?

Pilsnerurquell 2024.12.02. 16:03:01

@Shyr Kahn: A gólhoz bele kellene nyúlni az eddigi 2dimenziós motta féle vundábár spílbe.

Van nem egy sokoldalú játékosa akik mérkőzések óta szenvednek a zseni által begombázva megálmodott rendszerben.

Nem tudom mi kellene ahhoz hogy rájöjjön végre hogy
Ad1 Yildiz nem szélső
Ad2 Koopmeiners nem box to box középpályás de nem is half-winger hanem egy mezei playmaker aki akkor lubickol ha nincs ellátva rengeteg, tőle totál karakteridegen szerepkörrel.
Lecce ellen már azt vártam cserélnek Perinnel a kapuban mer ott még nem járt.
Ad 3 Cambiaso ne akarjon már meccseket eldönteni. Vagy akkor tegye csatárba.
Ad 4 Locatelli játéka a nesze semmi fogd meg jól iskolapéldája mert hasznos de minek

És még sorolhatnám. A kevesebb viszont néha több.
Valaki szólhatna a a zseninek hogy nem kell ezt néha túlgondolni. Nem szégyen az ha a játékosok ott játszanak ahol szeretnek vagy fix posztok vannak és így 1-1 villanás szükséges ahhoz hogy nyerjen a csapat.

DE hát... A zseni biztos jobban tudja..

OnodiJ 2024.12.02. 16:09:47

@Shyr Kahn: Még annyi, hogy rotálásról volt szó meg ólomlábakról, nem arról, hogy ki hol játszik.

gomorra21 2024.12.02. 16:35:02

@Shyr Kahn: "A vedelmunk ugy nez ki folyamatosan amortizalodik, de a kozepso ket vedo minden merkozesen 90 percig ugyanaz." Szerintem pont ez az egyik probléma. Bármilyen jó is egy-egy játékos, ha nem pihenteted, akkor fizikálisan és mentálisan is elfárad. A Lecce ellen bővel lehetett volna más kezdővel játszani. Lehet, hogy motiváltabbak lettek volna az új emberek (pl. Fagioli, Mbangula), és lett volna minőségi frissítés a padról.

gomorra21 2024.12.02. 16:41:40

@Leram7: szerintem Locatellinek nem kell támadnia, mert bárki lép fel a védelemből, Locatelli a biztosíték, hogy nem lesz lyuk. Az világosan látszik, hogy Motta ezt a részét jól kitalálta, és Locatelli nagyon hasznosan mozog hátul. Nagyobb probléma, hogy a védelem túlterhelésével már kevesebb alkalommal vezetünk támadás a védelemből. 1-2 hónapja ez hatékonyabbnak tűnt. Szerintem Mottával Locatelli egy klasszikus 6-os lett, méghozzá egy nagyon jó 6-os. Koopnak és Thuramnak kellene sokkal veszélyesebbnek lennie a kapura.

gomorra21 2024.12.02. 16:45:20

@Pilsnerurquell: "Ad2 Koopmeiners nem box to box középpályás de nem is half-winger hanem egy mezei playmaker aki akkor lubickol ha nincs ellátva rengeteg, tőle totál karakteridegen szerepkörrel.
Lecce ellen már azt vártam cserélnek Perinnel a kapuban mer ott még nem járt."
Mindig éppen az, amit nem játszik XD. Hét elején mondta, hogy nálunk túlságosan elől játszik. Most mélyebben játszott. Most meg ez nem jó..

Leram7 2024.12.02. 16:57:09

@gomorra21: Igen, ez részben így van Locaval és ez oké is egy milan, napoli ellen.

De egy lecce, empoli stb. ellen már nem annyira. Főleg, amikor kell a gól.

Thuram meg támadásban egyenlőre inkább rossz, mint jó. Mezőnymunkája rendben van.

JeetTrader 2024.12.02. 17:01:12

A szezon elején láttam egy elemzést,a hol azt mutatták be hogy miért kezdett 3 - 0-ás vereséggel a Napoli majd hogy alakította át utána Conte a játékot.
Sokmindent el lehet mondani Contéról, de azt hogy ne lenne fanatikus és ne tudna fanatizálni azt nem. És abban is biztos vagyok hogy nekünk most pont erre lett volna szükségünk...

Viszont. Nekem tetszett az a játék amit a Bolognával tolt és tutira veszem hogy mindenki valami hasonlót várt. Én megnéztem tavaly több meccsüket is és az a helyzet hogy maximum a felállásban hasonlítunk arra a játékra, de talán még abban sem.

Feltételezem hogy mindenki felteszi magában a kérdést, hogy lehet hogy egy Vlahot nem tudunk kihasználni, hogy lehet hogy egy Koopot nem találunk meg középen és a szélre járatjuk folyton a labdát. Hogy lehet, hogy az első gondolata a védekező kpnak hogy egyből haza. Hogy lehet hogy többen integetnek hogy üresen vannak?
Itt most már fel kell ébredni, játékosnak és edzőnek egyaránt. Akár vannak sérültjeink akár nincsenek. Itt az ideje valamin változtatni. Nem tudom, felfogáson, felálláson, vagy mind a kettőn, de változtatni kell, mert most már a hatodik hely nem vicces, a BL hely komoly veszélyben.

...és Bolongait kell reggelizni, akármi is van!!

gomorra21 2024.12.02. 17:09:28

@Leram7: szerintem egyszerűen nem neki kellett volna kezdenie, ebben igazad van. Így, hogy nem volt újfiú a védelemben, Locatellire nem nagyon volt szükség, inkább pihennie kellett volna. Fagionak meg jót tett volna egy felhozó meccs.

alexGicamo 2024.12.02. 17:10:19

@SuperTrezi: Én is türelmes vagyok még , de elkeserítő ez a rengeteg sérülés !
Mintha elátkoztak volna minket ...

alexGicamo 2024.12.02. 17:15:07

@Pavel1988: Így van !
Nem lesz rögtön minden patent .

alexGicamo 2024.12.02. 17:37:02

@Shyr Kahn: Úgy van !
Szerintem , az hogy még mindig veretlenek vagyunk ilyen körülmények között is, az csoda . Én örülök neki ! Persze nyilván jobban örülnék, ha egy kicsivel több győzelmünk és kevesebb döntetlenünk lenne ... De na !
Én bízom benne, hogy a sérültek hamarosan visszatérnek és összeáll a rendszer ! :-)

FAF 2024.12.02. 18:14:15

@juve2121: Aztán mégis kiktől annyival erősebb ez a keret?

Shyr Kahn 2024.12.02. 18:35:36

@Leram7: Loca kihagyhatatalan a vedelem miatt. Tobbszor segitette ki a vedelmet nagyon hatekonyan. A tamadasokban valoban nem, jo, de a pozicioja miatt is, hiszen O inkabb a vedelem fele jatszik es sokszor marad hatul. Ezzel a pozicioval nehez lenne golt/golpasszokat szereznie. 1-2 lehetosege van ralovesre es kb ennyi.

@OnodiJ: Well, mintha Salah is le lett volna cserelve tegnap az utolso 10 percben nemde? Az megsem 90 perc jatek, bar teny es valo, hogy O is sokat jatszik, de ha megse tudna ott van Darwin Nunez (rendszerint a padon kezdve).

@JeetTrader: "...és Bolongait kell reggelizni, akármi is van!!" - ez igy van, de nem tudom mikent, ha nem gyorsitjuk fel a jatekot valamilyen modon.

Rikoo 2024.12.02. 19:28:37

@FAF: Ez a jó kérdés látod. Máshol bizonyított játékosok nagyobbik része totál flopnak tűnik.
A Douglas Luiz, Koopmeiners, Nicolás González trió csak a tavalyi szezonban összesen 41 gólt lőtt. Most van összesen 1 góljuk eddig a Juventusnál.

JeetTrader 2024.12.02. 20:10:20

@Rikoo: ez nekem azt mondja, hogy Mottának ki kell találnia, hogyan tudja őket reaktiválni. Olyan a világon nincs hogy ezek a játékosok ennyire gyengék legyenek. Vélhetően az van, hogy olyasmit kell csinálniuk amit korábban nem.

Vagy és én erre is nagy esélyt adok, nincs meg a megfelelő kapocs ami összeköti őket. Értsd valamiért a hátsó 6 játékos, nem képes érdemben feljuttatni megfelelően a labdákat, plusz fölöslegesen lassítják a játékot és nem mernek egyből fordulni ha labdát kapnak. Továbbá valamiért az gondoljuk a széleken kellene próbálkozni, de akkor sem váltunk amikor látjuk hogy csóri Chicot lekettőzik vagy Yildiz egyedül van mint a kukukk.

Akármennyire is bírom Mottát és becsülöm amit letett az asztalra a Bolognánál, de ez bizony az ő sara. Nem váltunk, nem gyorsulunk fel és nem látom, hogy tüzelné őket hogy gyorsuljanak fel. Legalább látnám hogy próbálunk valamit. Szép és jó hogy veretlenek vagyunk, de sajna ha nem rúgunk gólt akkor egy fabatkát sem ér a veretlenség. Most már kockázatot kell vállalni!

gomorra21 2024.12.02. 20:53:21

@Rikoo: ez igaz, bár ebből a 3 játékosból kettő elképesztően kevés alkalommal volt hadra fogható. Koopmeiners impotenciája viszont egyértelműen számon kérhető Mottán. Most mintha pont változtatott volna nála, és a meccsnek bizonyos részeiben belső középpályást játszott, de nem javult föl a teljesítménye. Azért az rohadt nagy pech, hogy Vlahovic kiesését követően nem lehet legalább Nicot betolni a helyére. Valószínűleg jobban mutatna ott, mint Weah.

kidelpiero 2024.12.02. 21:00:56

"Andrea Cambiaso hozta meg a döntést, hogy előre megy, de a gólok általában apró hibák sorozatán múlnak. Ahogy mondtam, a Lecce az idő előrehaladtával feljött, és az, hogy ilyen későn kaptunk gólt, elkerülhető lett volna."

Mondjuk azert van olyan edzo aki ilyenkor olyan hangeron orditja be a palyara h kitepi a jatekos labat es feldugja a s*ggebe ha tovabb mereszkedik, h a jatekos nem kezd el akciozni. Az tok jo dolog h lekerult a jatekosokrol az a teher ami korabban volt, de az ilyen tapasztalanabb jatekosokat ezek szerint olykor vissza kene fogni

Gabi 69. 2024.12.02. 21:15:31

Ne haragudjatok meg. Ez a csapat egy rendes alapozást sem csinált végig. Volt olyan játékos aki akkor jött amikor már ment a bajnokság. Már eleve rövid volt a pad szerintem. Várhatók voltak a sérülések. Ahoz képest szerintem nem állunk rosszul. Nem elérhető a BL.? 1-3 ponton vagyunk tőlle. Három négy csapat is megelőzhető. Nekik is lesz hullámvölgy! Az idei szezon nagyban függ a téli megerősítéstől.

Shyr Kahn 2024.12.02. 21:16:34

@Rikoo: Ez igy kicsit santit. A serulesek miatt ugyanis joval kevesebbet jatszottak. Erdemes a jatekpercek alapjan kiszamolni ezt.

Gabi 69. 2024.12.02. 21:21:10

Igen nálunk a középályások adósok a góllal de csatár nélkül nekik is nehezebb. Az a baj csatár nélkül ezt a játékot nem lehet játszani.

Gabi 69. 2024.12.02. 21:23:35

Esetleg sok döntetlent el lehet érni. De az megvan.

Rikoo 2024.12.02. 22:22:01

@gomorra21: @Shyr Kahn: Na ez meg a másik dolog. Douglas Luiz a tavalyi szezonban 52 meccsen volt bevethető az Aston Villa-ban, Nicolás González 44 meccsen a Fiorentinában. Érdekes adatok nem?

Olyan ez, mintha nem csak a taktika nem működne, hanem az edzésmódszerek sem.
Az számomra a legnagyobb baromság, hogy nem érkeztek erősítések nyáron. Nagyon is érkeztek, csak egyelőre semmit nem tud velük kezdeni az edző és a stáb.
Ráadásul nem kellett volna annyi játékost elküldeni sem, Rouhit pedig az első kerethez felhozni, miközben láthatóan nem áll készen. Az esti kapott gólt is mindenki Cambiasora fogta, pedig ha Rouhi helyett Gatti, Kalulu vagy Bremer lett volna középen, akkor ez szinte biztosan nem gól.
Valószínűleg télen mindenképpen beavatkozott volna a piacba Giuntoli, hiszen az utolsó napokban nem érkezett Sancho sem illetve egész nyáron tervben volt egy másik csatár igazolása is.
Most viszont több posztra is kötelező már igazolni, mert annyira nem működnek a dolgok és közben teljesen el is fogyott a keret.

FAF 2024.12.02. 22:31:40

@gomorra21: Valahogy így látom én is. Lehet itt mondani hogy erősebb kerettel így meg úgy ha nem elérhetőek játékra az úgynevezett top igazolások és még a régiek közül is kidőltek. Kooppal valóban kezdenie kell valamit bár ő is volt sérült meg volt jópár helyzete amikor teljesen homályokat lőtt meg a les gólok. Kellene neki már egy gól hátha átszakadna valami.

Edzésen mindeképpen többet kellene gyakorolni a támadó harmadot meg sémákat mert sokszor úgy tűnik mintha nem látnák egymást, az üres embert és rendre rossz döntéseket hoznak hiába integetnek az üresen, jobb helyzetben lévő játékosok. Na ez edzői feladat lenne mert sokszor látszik mi lenne a játék de azt meg is kellene oldani a pályán.

Nem áll szándékomban védeni Mottát mert bár vannak gondok a keretben azért a tegnapihoz hasonló meccseket ideje lenne elkezdeni megnyerni, de az erősebb kerettel duma nem állja meg a helyét.

Ezt meg csak úgy 2015/16-ból, lehet számolgatni a pontokat. Reméljük most is sikerül felállni.

Round 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Ground H A H A H A H A H A H A H A A
Result L L D W D L W D W L W W W W W
Position17 17 16 13 13 15 12 14 12 12 10 7 6 5 5

Rikoo 2024.12.02. 22:34:03

@gomorra21: @Shyr Kahn: Egyébként igen, Locatelli a másik kérdés. Azt én is elismerem, hogy fejlődött és jó a munkamorálja illetve sokszor a védekezése is, hiszen ahogy már sokszor elmondtuk, ő egy vkp. és nem kell többet belegondolni. Azt is elismerem, hogy vannak jó meccsei, de hogy neki kezdőjátékosnak kellene lennie minden meccsen és főleg, hogy csapatkapitánynak...na én ezt hülyeségnek tartom.
Évek óta követem a statisztikáit és vannak olyan dolgok, amiket nem lehet számokkal megmutatni, mint pl. a személyiséget.
Én pontosan azt látom a csapaton, mint rajta. Középszerű. Egyáltalán nem tartom őt és Danilot sem egy győztes személyiségnek. Lassítják és nyugtatják a játékot folyamatosan. Igen, erre van amikor szükség van, ez tény. De ők állandóan a saját tempójukban akarják a meccseket lejátszani.

Én nagyon megnézném a középpálya közepén Thuramot és Koopmeinerst együtt, előttük pedig Yildizt.
Amit Motta próbál erőltetni orrba szájba, az látványosan nem működik. Nagyon könnyen olvasható és tényleg elég beduplázni 2 Juventus támadót és lényegében minden veszély megszűnt...

FAF 2024.12.02. 22:41:40

@JeetTrader: Nagyjából egyetértek, én is ezeket várnám, de a reaktiválás részből kivenném Nicot meg DL-t mert nehéz olyanokból bármit is kihozni akik nem elérhetőek. Megkockáztatom hogy DL-ből nem is fog tudni mert ott hozzáállásbeli porblémák is vannak szerintem bár ez is edzői feladat, hogy megoldja. Mondjuk én a brazilokat nem erőltetném nálunk.

Rikoo 2024.12.02. 23:40:17

Érdekesség, hogy tavaly 14 forduló után 33 pontot gyűjtött a csapat, ami most a tabella első helyére lenne jó.

Shyr Kahn 2024.12.02. 23:46:50

@Rikoo: Tavaly az Inter elleni merkozesig eleg jol mentek a sracok, de attol a ponttol kezdve totalis csod volt a szezon masodik resze. Erdmes lesx majd Februartol elkezdeni osszevetni a szamokat. Remelhetoleg ott visszahozzuk azt, amit most eldobalunk.

gomorra21 2024.12.02. 23:46:56

@Rikoo: ebben akkor nem vitatkozunk. Én Locatellit egy hasznos játéknak tartom, sok kemény meccsen nagyon jó, hogy ő előhúzható, és végzi a kulimunkát. A védekező és taktikai skilljei mellett nem sérülékeny, ami plusz pont.
Azt én sem értem, hogy amikor egy lepkefing erősségű csapat ellen játszunk, akkor miért kell ő a csapatba. Szerintem Fagiolinak kezdenie kellett volna, ha el akarjuk adni azért, ha nem, akkor meg azért. Koop, Fagio meg Thuram elvben gyorsabb játékra képes, mint egy Locatelli vezette középpálya.

west30 2024.12.03. 00:56:01

@Shyr Kahn: Sajnos,ahogy tavaly is meg lehetett josolni a csodot,most is meg lehet.Eleg nagy gondban van ez a csapat ha nem tortenik komoly valtozas.

természetes alapú logaritmus 2024.12.03. 00:56:58

@Shyr Kahn:
Talán nem kellett volna közölni a fél kerettel, hogy nyáron viszlát. Az Inter meccsig motiváció volt az esetleges bajnoki cím. De utána...

természetes alapú logaritmus 2024.12.03. 01:01:02

@gomorra21:
Talán azért ha Gatti "lukat rúg" a félpályán, akkor ne szerezzen gólt a lepkefing Lecce.

Rikoo 2024.12.03. 01:04:14

@természetes alapú logaritmus: És szerinted Thuram nem tudna ugyanúgy visszaérni azon a poszton?
Én azért kíváncsi lennék egy Thuram-Locatelli futóversenyre.

Dimarzio Primo 2024.12.03. 01:16:25

@Rikoo: “Az esti kapott gólt is mindenki Cambiasora fogta, pedig ha Rouhi helyett Gatti, Kalulu vagy Bremer lett volna középen, akkor ez szinte biztosan nem gól.”

Az lehet, viszont én csak jobban haragszom egy több éve első osztályban futballozó játékosra, aki a 93. percben vezetésnél úgydönt kapura tör és közepén bevezeti 4 ember köze a labdát, mint a tejfeles szájú ifistára, aki fasztudja miert, de úgy döntött elengedi a labdát. Hatalmasat hibázott az tény. De azt sem értem, miert ő maradt ott közepén rebicel. Agytépő volt, amit az a fasz cambiaso csinált. Védhetetlen…rouhitol meg mit vársz? Hetedik perce volt ez a felnőtteknél éles helyzetben?

természetes alapú logaritmus 2024.12.03. 01:27:47

@Rikoo:
Itt nem csak sebességről, hanem helyezkedésről is szó van. Hiába gyorsabb, ha 10 méterrel előbbre van vagy később kapcsol. Meg Thuram mennyivel passzol jobban/gyorsabban?

gomorra21 2024.12.03. 01:41:10

@természetes alapú logaritmus: lehet, azt gondoltad, hogy én Locatelli helyére egy nagy krátert képzeltem el, de azért lenne ott játékos. Koop, Fagioli és Thuram hármas képes lenne védekezni is, csak az erőssége inkább az előrejáték lenne.

Fagioli egy Lecce ellen bőven jónak kellene lennie. Persze lehet, hogy mostanra a maradék önbizalma is leveszett, de a Monteronál mutatott 2 meccse abszolút rendben volt. Az EB-n amikor beállt, rendben volt. És nálunk az első 1-2 hónapban sem tűnt kifejezetten rossznak.

Rikoo 2024.12.03. 01:45:50

@természetes alapú logaritmus: Na meg a helyezkedése a másik problémám, de inkább ne is menjünk ebbe bele.
Nézd, részemről Thuram egyértelműen jobb ezen a poszton, nagyjából hozzá hasonló játékosokat játszat/játszatott a többi top klub is a védelem előtt.
A Thuram-Locatelli páros nagyon jól tudja segíteni a védelmet és a labdabirtoklást, de ennyiben ki is merülnek együtt. Láthatjuk, hogy a középpályáról induló támadásépítésekkel leginkább semmire nem jutunk. Egyik sem egy Pjanic vagy Marchisio.
A Thuram-Koopmeiners páros véleményem szerint kiegyensúlyozottabb lenne, ha a védekezést/labdabirtoklást/támadásépítést is figyelembe vesszük, de amikor nincsenek együtt kipróbálva, addig ez is csak tézis a részemről.
Viszont valamit változtatni kell, mert full sablonos az összes támadásépítés, így nyilván minden csapat fel tud ebből készülni, még a Lecce és Empoli féle kisebb csapatok is.

Rikoo 2024.12.03. 01:48:04

@Dimarzio Primo: Jah, hát én továbbra sem Rouhira haragszom. Ő egyszerűen nem ez a szint.
Mottára és Giuntolira haragszom, amiért nem vették eléggé komolyan a védelem kérdését, miközben jobb esetben több, mint 60 meccset is játszhat a csapat ebben a szezonban.
Cambiaso hibája pedig egyértelmű, főleg a 92. percben.

venember83 2024.12.03. 07:26:38

@kidelpiero: "Az tok jo dolog h lekerult a jatekosokrol az a teher ami korabban volt, de az ilyen tapasztalanabb jatekosokat ezek szerint olykor vissza kene fogni"

Csak annyi a gond, hogy ezt általában csak utólag látjuk, s innen könnyű ítélkezni, s ha meg visszafogásról van szó, az eredmény érdekében könnyű átesni a ló túloldalára edzőként. Pl. Mou és Allegri is idővel lett egyre inkább a visszafogás és az eredménytartás híve, az elmúlt időszakban már minden támadási szándékot lekorlátozva.

kidelpiero 2024.12.03. 21:13:57

@venember83: ha a Lipcse, Como, Verona elleni meccsen kiemeljük, hogy milyen jó ez a felfogás, és na végre. Akkor úgy vagyunk konzekvensek, ha egy ilyen meccsen elmarasztaljuk őt érte. A szezon végén pedig mérleget tudunk vonni, hogy ez a felfogás hozott-e a konyhára vagy sem.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10237) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4275) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4291) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása