A Parma elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventus kétgólos hátrányból felállva játszott 4:4-es döntetlent a címvédő Inter otthonában, így Thiago Motta csapata továbbra is őrzi veretlenségét a bajnoki szezonban. A zebramezesek a tizedik fordulóban szerda este a kiesőzóna előtt tanyázó Parma csapatát fogadják majd Torinóban.

Thiago Motta továbbra sem számolhat Nicolás González, Douglas Luiz, Arkadiusz Milik és Gleison Bremer játékára, azonban Teun Koopmeiners személyében egy visszatérőt is üdvözölhet a keretben.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést egyik hazai adó sem közvetíti majd élőben.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.

Védők: Gatti, Danilo, Kalulu, Cambiaso, Cabal, Savona, Rouhi, Gil Puche.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Fagioli, Thuram.

Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, Adžić, Weah, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1918718058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2024.10.30. 18:20:15

A NetPlusz4 - en vajon magyar nyelvű kőzvetítés lesz ?
Remélem ! Még sosem néztem azon ...

alexGicamo 2024.10.30. 18:31:18

@alexGicamo: Közben megtaláltam a választ a kérdésemre .

Leram7 2024.10.30. 18:31:37

HD linket pls, köszönöm!

Bonav70 2024.10.30. 18:42:43

Én is megköszönöm ha valaki tudna linket.

Csak Csucsu 2024.10.30. 19:13:59

Azért hogy a stabil magyar válogatott elleni meccsünket nem közvetíti egy magyar sportcsatorna se..az mindent elmond mire van pénz itthon :) nembaj a sport tv megmondta a dartsot többen nézik...esetleg kommunkiciós szakembernek nem kellenék oda ezek után ? :)

Leram7 2024.10.30. 19:53:57

@Csak Csucsu: Az hagyjám, hogy nem közvetítik, de még ismétlés sincsen.

Aréna 4: 20:30 van a pool meccs, majd ugyanaz a meccs van éjféltől még1x.

Apuleius 2024.10.30. 19:59:11

Juventus: Di Gregorio; Cambiaso, Gatti, Danilo, Cabal; McKennie, Locatelli, K Thuram; Conceiçao, Vlahovic, Weah

ZED! 2024.10.30. 20:00:00

@Leram7: Szoboszlai miatt van...

KokoSRB 2024.10.30. 20:01:14

Szurkolótársak itt találtok jó minőségű streameket! Forza
fan.soccerstreams100.io/

Csak Csucsu 2024.10.30. 20:07:11

@Leram7: bele sem gondoltam hogy nem adják..gyanusan nézegettem linkkérős kommenteket...mind1 végülis a pia amit elfogyasztok a hír hallatán több mint amit egy havi előfizetés...most megkell terhelnem az ncore+youtube előfizetésem...de a csapatért mindent is :) de azért voltak idő mikor az itteni kommentek s cikkek voltak a riporterek...jó kis 2007 meg freeblogos idők

Csak Csucsu 2024.10.30. 20:10:23

@Csak Csucsu: na ezt jól megaszontam...mindegyis...fino alla fine ....forza juve per sempre:)))))))
@Apuleius: ez az utolsó utáni esélyem Danilonak. ha miatta bukunk pontokat... azt MOttának is felrovom

SuperTrezi 2024.10.30. 20:11:31

@Leram7: Mit is mondhatnék erre? Szemetek, folyjon ki a szemetek! (Bár annak azért örülök, hogy a legtöbb meccsünket láthatom tévében.) Viszont furcsa, hogy újabban ez a simára beretvált képű félidióta gyerek a kommentátor. Az első fordulóban a meccsünket elég korrektül kommentáló fazont azóta se engedték Juve-meccs közelébe.

Leram7 2024.10.30. 20:30:33

@SuperTrezi: @Csak Csucsu: Itt elvekről beszélünk. Én tartom magam, nem fizetek elő ezekre, mint pl BL rtl+ úgy vagyok vele, hogy basszák meg. Gusztustalanok és nem szívesen fizetek nekik.

Ha mondjuk lenne egy platform ahol választasz meccset mindenhonnan, több sportból, arra előfizetnék.

A sport tv meg éjjel adja az NBA-t, baseballt, megvették a portugál foci bajnokságot azt vajon annyian nézik? Darts számomra nézhetetlen.

Serie A jobb helyen volt a sport TV-n.

Csak Csucsu 2024.10.30. 20:33:54

@Leram7: én szívesebben nézegettem a Benito,Juhár Tamás Monoki Lehel féle közvetítéseket mint a régi öreg Várhidi,Bognár,Hegyi etc féle demagóg rojtos embereket...bár előttük is le a kalappal...viszont a dartsos komment tudtommal valós mikor a közvetítési jogokért ment a licit

Csak Csucsu 2024.10.30. 20:35:35

@Leram7: nekem is.... :D ha Allegrivel lennénk biztos nem folyamodnék ehhez, de buszsofőr létemre muszáj ilyen appokhoz folyamodnom olykor manapság

Leram7 2024.10.30. 20:40:42

@Csak Csucsu: Régi sport tv is jó volt, a digis korszak is jó volt, de azért egy juventust rakjanak már képernyőre mindig. Vagy legalább ismétlésben aznap még. Match4-en meg az NFL 3. ismétlése megy majd a Spurs MC meccs után...

Szeretem a spílert és az aréna és match 4-et is. Minőségben és kommentátorokban szerintem jók a csatornák. Csak nem jól van elosztva pl ma.

Csak Csucsu 2024.10.30. 20:50:23

@Leram7: főleg úgy hogy a Bournemouth meccseit is adják ha kell ha nem mostanában...:) Na engedjük el...minimum egy 2 gólos győzelmet vérok...Balogh Botond ide vagy oda :D

SuperTrezi 2024.10.30. 20:51:07

Hát Bremer kiesése hazavágta a védekezésünket, az világos... Szörnyűséges, amit művelünk hátul.

Leram7 2024.10.30. 20:56:29

Védekezésbeli hiányosságokat látok csapatként és hibákat egyéni szinten is.

babo0410 2024.10.30. 20:57:02

Gyerekek wz a Danilo még meddig lesz kezdő? Mikor veszi észre Motta, hogy az ő bénázásai miatt esett szét a védelem? És a ko többet védekezik, így támadni se tudunk rendesen. Lassan ott vagyok meg se nézem a meccseinket, ha Danilo kezd. Nem.idegesítem magamat.

Rikoo 2024.10.30. 20:59:35

Hát ezt nem tudom hogyan sikerült kihagyni, de Vlahovic szerintem még a gólvonalon is elesne a labdában, ha rossz napja van.

Juventino86 2024.10.30. 20:59:40

Vlaho, te szutyok, te............

Del Pybala 2024.10.30. 21:01:52

edes istenem ez a szerb selejt szar....

Juventino86 2024.10.30. 21:04:25

Cambiasonak is hihetetlen segg megoldásai vannak néha.

Rikoo 2024.10.30. 21:11:09

Teljesen szét van esve a csapat. Össze-vissza kapkod mindenki. Felesleges rohanni, mert abból az lesz, hogy jön még egy kontra és 0-2.

babo0410 2024.10.30. 21:15:04

@Rikoo: Azért nem.könnyű úgy kapura lőni, mikor ott fekszik a kapus, nagyon alányúlt. Majd legközelebb belövi. A többiek se lőnek jobban kapura.

gomorra21 2024.10.30. 21:15:30

Én ezt a Locatelli Thuram kettőst egyáltalán nem értem. Egyiknek sincsen érzéke a hátulról való építkezéshez. Pont ilyenkor kellene Fagioli.

Leram7 2024.10.30. 21:16:42

@Rikoo: Az a baj, hogy 30 perc eltelt, 3 percben hátrányba kerülünk hazai pályán és 2 lövést tudunk felmutatni.

Ez nem támadófoci, ez bullshit.

Rikoo 2024.10.30. 21:17:04

1-1. A két amerikai összehozta!

Juventino86 2024.10.30. 21:18:08

Na végre. Ezt tudja az amcsi. Érkezni, fejelni. Szép volt.

Leram7 2024.10.30. 21:18:29

Ezaz, végre 1-1. Nagyon nyerni kell hazai pályán.

danimester1 2024.10.30. 21:19:37

Van valakinek működő linkje?Köszönöm!

természetes alapú logaritmus 2024.10.30. 21:21:22

@danimester1:
https://livetv.sx/enx/eventinfo/236199595_juventus_parma/#webplayer_alieztv|226658|236199595|2532646|11|1|en

Rikoo 2024.10.30. 21:25:40

Motta magát akarja kirúgatni Daniloval? Mert ezt fogja elérni...

Apuleius 2024.10.30. 21:26:05

Kritikán aluli ez a védelem.

Juventino86 2024.10.30. 21:26:12

Danilo istenem.... Ez megint az ő lelkén szárad. Ez már az edző súlyos hibája is. Miért játszik két borzalmas meccs után?

kidelpiero 2024.10.30. 21:26:31

Mottának és Danilonak közös az apja, vagy mi a tököm van?

danimester1 2024.10.30. 21:28:04

Nem elég hogy streamen kell kínlódni,erre a csapat ilyen gyatra sz@rral áll elő!Danilo viszlát!

RunnerLaca 2024.10.30. 21:28:48

Nincs könnyű helyzetben Motta, az elején mindenki anyázza, hogy a capitano-t nem játszatja, amikor meg játszatja, jönnek róla a gólok. De az eddigi erősségnek mutatkozó védelmünk fájó állapotban van, ezt szomorú látni, és valahogy kell januárig is megoldás ilyen meccsterheléssel (ha lenne ugye egy Huijsen most a tarcsiból)...

ggbuffon 2024.10.30. 21:30:15

Gondolom az aktualis sztaredzonk ismet nem felelos semmiert aztan tapsolunk a full kieso elleni Xnek a vegen. De ha nyerunk is kinos ezek utan ezellen a Parma ellen.

babo0410 2024.10.30. 21:30:16

Danilonak mennyi meccset kell hazavágnia, hogy Motta végleg padoztassa. Ez most már zsinórban a harmadik meccse, amit elkúr nekünk!

Gaben Smith 2024.10.30. 21:30:46

Ez a Motta is ennyire csokonyos? A harmadik meccsen kezdeti ezt a brazil kozepszert es nem mondom h csak az o hibaja a bekapott golok sora de azert vastagon hozzajarul. Mi a tokomert van a palyan egyaltalan? Meghulyult a Motta? Fagioli vagy Yildiz miert nincs a palyan igy a Francisco gyerek az egyetlen kreativ ember. Weah ,Megkeni,Loca meg Thuram nem tud epiteni. Vlahovic meg takarodjon az edes mamajahoz. Eddig miota idejott vedtem de egy kenyerpusztito.

Leram7 2024.10.30. 21:31:33

Azért Locatelli is nagyon bohózatot rakott le a 2. gólnál.

De tény Motta vagy rakjon fel 3 védőt vagy Danilot a szélre, ha már kihagyni nem akarja.

Juventino86 2024.10.30. 21:32:32

Vlaho! Megint hova rúgtad 3 méterről te selejtes g.ci????

Mark Szabo 2024.10.30. 21:34:45

Csatárunk ma sincs...ennél már csak az fájdalmasabb hogy évek óta ugyanaz a támadásunk: ki a szélre és cső. Jöjjön Yildiz

Del Pybala 2024.10.30. 21:35:11

nem igazan lehet mit tenni ha csatar nelkul jatszik a csapat...

Rikoo 2024.10.30. 21:35:42

@Gaben Smith: Nagyon úgy tűnik, hogy ennyire makacs. Látványosan szenved több játékos is, mert nem azon a poszton játszik ahol a legjobb.
Thuram is full vakon van középen, amióta nem a védelem előtt játszik. Douglas Luiz, Koopmeiners, Yildiz sem találják ebben a szezonban a legjobbjukat, Danilo középen erőltetése pedig már kínos.

Rikster 2024.10.30. 21:36:27

Van hova javulni minden téren a második félidőre. Eddig ez siralmas.

bulldeo 2024.10.30. 21:37:50

Vadász, vadász! Te szopni jársz ide!

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:37:57

@Leram7: A masodik golnal McKennie csak a labdat nezte, ahogyan elviszi egy ember, de a masik elfutott mellette, mikozben egyedul Danilo ment vissza ket emberrel. McKennie-nek vissza kellett volna futnia a masodik emberrel, mert senki mas nem volt ott. Ilyenkor nem allunk le labdat nezni.

Mind1. Ez a vedelem katasztrofa es orulnek neki, ha Kalulu be tudna jonni a masodik felidotol, mert szerencsetlen tamado szekcio is folyamatosan nyomas alatt van, hogy visszahozza a meccset. Igy nem lehet sokaig menni.

A vedelem katasztrofa! Bremer serulese ota egyszeruen ultra szar minden. Most Gatti cseszte el az elsonel, Danilo korulmenyes es gyenge. Nem lehet itt senkire se szamitani?

Rikoo 2024.10.30. 21:38:38

@Del Pybala: Danilo kiesése óta 6 meccsen kapott 10 gólt a csapat. Illetve ez még véget sem ért. Van annál nagyobb probléma is, mint hogy Vlahovic meglövi-e a 9. gólját a szezonban vagy sem.
Egyébként is eléggé szomorú, hogy ennyire függ tőle a csapat.

MarcoT 2024.10.30. 21:39:34

Nagyon gyengén játszunk. Ennyi technikai hiba, elképesztő. Középpályás védekezésünk meg szinte nincs. Thuram vajon miért játszik ennyire elől?

Del Pybala 2024.10.30. 21:40:55

@Rikoo: tobb pontunk lenne egy jo csatarral..ez a meccs is legalabb x lenne

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:41:30

@Gaben Smith: Weah adta a golpasszt... ha valakivel nincs gond, akkor az Weah.

A gond inkabb a hatso negyes... Cambiaso rendre rossz a vedekezesben (legalabb tamadasban potolja esetenkent, de rengeteg labdat adott el). Hibat-hibara halmoz.

Thuramnak ki kell hasznalnia a helyzetetit, de O legalabb nem veszit sok labdat es a passzai jok. Cabal is tulkomplikal egyes helyzeteket, bar nem tul sok opciot kapott, amikor elrontotta.

Tamadasban sztem nem vagyunk rosszak. A vedelem viszont siralmas ugy, ahogy van. Mind a negy vedonk nagyon gyenge. Nincs kivetel.

Leram7 2024.10.30. 21:42:28

@Shyr Kahn: Én Locat láttam hibásnak, de lehet benéztem.

Érdekes MU-nál kirakták az edzőt és 4-2 van nekik a félidőben. Egy félidő alatt meglőtték 5 meccses góltermésüket :)

Amúgy én azt gondolom, hogy Motta a félidőben rendet rak, lesz csere és meg fogjuk nyerni a meccset, vagy minimum döntetlenre kihozzuk.

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:43:07

Egyebkent ha a masik oldalra nezunk Balogh nem rossz, de McKennie goljaban vastagon benne volt. Kell meg neki is nemi tapasztalat.

Gaben Smith 2024.10.30. 21:43:19

@Shyr Kahn: lehet hogy onmagahoz kepest nem rossz Weah ,de akkor sem egy spiler. Egy kozepszer O is. Azt probaltam mondani aki a palyan vannak nelkulozik a kreativitast. Nincs egyensuly.
Mindenki zsongoracipelo. Kiveve FC.

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:48:26

@Gaben Smith: Esetenkent Cambiaso es McKennie is kreativ tamadasban. FC-t Coulibaly leveszi a palyarol sajnos.

kidelpiero 2024.10.30. 21:48:34

@Gaben Smith: ne légy ilyen szigorú! Vlaho is elég technikás :D

Calcioregista 2024.10.30. 21:48:35

Szakmaiatlan, naív és életszerűtlen kérdés, de......
.....a klubnélküli Sergio Ramos nem lehetne megszerezni tűzoltójelleggel?

Összeomlott a védekezés Bremer nélkül és ennek scudetto meg a BL direkt továbbjutás biztosan az ára lehet, túl sok mérkőzés van még a téli szünetig. Vlahovic-nak sincs alternatívája, ha nem megy neki igazából nincs kit behozni helyette abban a pozícióban.

Nagyon jól indult ez a szezon, a Bajnokok Ligájában is bravúros mérkőzések, de jelenleg döcög a szekér. Még akkor is ha megnyernénk ezt a meccset.

Juventino86 2024.10.30. 21:48:40

Eddig nem írtam semmi negatívomot Mottával kapcsolatban, de most ő is teljesen vakon van. Miért játszik Danilo? Életveszély, róla bármikor gólt kaphatunk. Ha Yildiz egészsgéges, akkor 4-2-3-1-ben miért nem ő játszik a csatár mögött? Formában van, lőtt két gólt. Vlaho helyett miért nem játszik bárki más? A retardált szerb ágybavizelő helyett sürgősen kell egy normális csatár. Őt meg ostorral kell verni Torino határáig. Motta pedig szedje össze magát sürgősen, mert ez már a sokadik borzalmas kezdőnk.

Leram7 2024.10.30. 21:48:55

Elvileg nincs félidei cserénk :(

Rikoo 2024.10.30. 21:49:51

@Del Pybala: Igazából full mindegy, mert annyira szét van esve az egész játék.

Juventino86 2024.10.30. 21:49:51

@Leram7: Ha ez így van, az Motta részéről teljesen érthetetlen.

Gaben Smith 2024.10.30. 21:50:57

Csere nelkul indul a masodik felido normalis az edzonk? Kezdek ketelkedni. Ez tenyleg nem a Bologna!

Pilsnerurquell 2024.10.30. 21:52:00

@természetes alapú logaritmus: Köszönöm szépen a linket nagyon szuper a stream :)

*
Mi van itt megint ma? Ezt nem hiszem el...:(

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:52:35

Na most is rossz Weah?

Juventino86 2024.10.30. 21:52:39

Na, az amcsik!!! Szép volt!!4

Rikoo 2024.10.30. 21:53:13

Erről beszélünk többen is. Végre valaki azon a poszton játszik, ahol tényleg jól tud szerepelni és láss csodát...gól+gólpassz.

kidelpiero 2024.10.30. 21:53:22

@Gaben Smith: mondjuk egyelőre úgy néz ki a meccs embere...

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:53:29

@Calcioregista: Sergio Ramos ugy kellene, mint egy falat kenyer.

Del Pybala 2024.10.30. 21:54:17

megneznem Loca mikor menne el igy mint Thuram tette

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:54:42

@Leram7: Nezd vissza... ahogyan itt az edzok kozott mondjunk... McKennie was ballwatching (and stood still/walking for seconds).

Leram7 2024.10.30. 21:54:42

@Shyr Kahn: Igen, Weah rossz. De most nagyon jó.

tomi12312323 2024.10.30. 21:55:54

Mi kell ahhoz, hogy Danilot elfelejtsük????????? nem értem.......

Leram7 2024.10.30. 21:57:11

@Shyr Kahn: Elhiszem, lehet nem láttam jól.

Shyr Kahn 2024.10.30. 21:57:38

@Leram7: Nem lehet, hogy esetleg lattam mar regota valamit benne, ami miatt megis jo :) Ahogyan korabban irtam, ha oldalt elmegy, az egyetlen vonalszelsonk jo ideje, aki kepes normalisan beadni. Most raadasul megjott a kedve a lodozesre is es a befutasa is jo volt.

Leram7 2024.10.30. 22:00:35

@Shyr Kahn: Én nem hiszek abban, hogy Weah a kezdő szintet megüti(egy álltalam elképzelt juvéban biztosan nem), de jelenleg és Yildizhez képest a szélen tényleg nagyon jó.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:01:21

Itt van ni... FC kicsi es gyorsan gyorsul, de a vegsebessegben es fizikalisan is gyengebb, mint Coulibaly.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:02:14

@Leram7: Yildiz jobb jatekos nyilvan, de vonalszelsokent az egyetlen ertekelheto jatekosunk evek ota. Szoval szigoruan azt a poziciot nezve.

Rikoo 2024.10.30. 22:03:17

@Shyr Kahn: Pont ez a gond, hogy eddig vonalszélső volt. Ilyen poszt manapság nincs a topcsapatoknál. Most játszik végre a normális helyén, ahol be tud robbanni középre az indulósebességével. 100x inkább ő balon, mint Mbangula.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:03:41

Thuram eleg jol osztogat egyebkent. A hosszu labaival szinte mindhova odaer.

kidelpiero 2024.10.30. 22:04:05

Bár csak ne kéne ezt a suta szart néznem centerben... Tök jó meccs lenne

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:04:36

@Rikoo: "100x inkább ő balon, mint Mbangula." ++
Az USA valogatottban is vonalszelso volt inkabb. Mar azon a 2-3 merkozesen, amit lattam toluk.

kidelpiero 2024.10.30. 22:05:38

Ez hihetelten, már blokkol is a szerencsétlen szerb :D

Leram7 2024.10.30. 22:06:08

Amúgy a 2 csere számomra érthetetlen. A 2 olyan játékos jött le, akik jól játszottak.

Vlahoban ma nem érzem a gólt, Yildiznek kell megnyernie a meccset!

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:08:15

@Leram7: Igen, egyetertek. McKennie allokepessege gyenge es igy en Ot hoztam volna le. Lassan ki fog pukkanni. Mar most sincs jatekban nagyon.

Del Pybala 2024.10.30. 22:09:31

vlahovic minden egyes erintesetol sir a labda

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:10:29

Bar McKennie majdnem golt lott... jol mozog ez a gyerek elol :) meg ha ki is pukkan lassan.

kidelpiero 2024.10.30. 22:10:44

@Shyr Kahn: így is ő érkezett megint...

kidelpiero 2024.10.30. 22:11:05

@Del Pybala: és vele párhuzamosan én is

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:13:21

Ez most ertheto csere.... McKennie <-> Koop

Gaben Smith 2024.10.30. 22:14:38

Nagyon varjuk a Koop-ot ,de nagy tetben mernek fogadni ,hogy semmit nem fog csinalni a 20 perc alatt ? ne legyen igazam am.

Leram7 2024.10.30. 22:14:57

@Del Pybala: Most nem Vlahot akarom védeni, mert kb egyetértek, de ha ő nem lenne hatalmas lenne a baj a góljai nélkül.

Koop fog dönteni, érzem. 3-2 lesz.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:17:00

@Gaben Smith: Sajnos 3-4 merkozes utan visszajonni, sosem jelenti azt, hogy top formaban vagy, igy en is fogadnek, hogy nem fog sokat hozzatenni a jatekhoz, de ne legyen igazunk. A tavoli lovesei neki a legveszelyesebbek. Remelem mer vallalkozni veluk.

Leram7 2024.10.30. 22:23:29

Yildiz nagyon szenved a szélen. Weah sokkal jobb volt a szélen.

Annyira megoldásért kiált Yildiz és Danilo helyzete Mottánál.

Gaben Smith 2024.10.30. 22:27:19

Danilo majdnem osszehozott meg 1 golt.

Rikoo 2024.10.30. 22:28:10

Hát nem ilyen káoszt vártam Motta kinevezésétől. Lehet meg kell kövessem magam, ez valami borzasztó. Pedig tényleg már január-februártól kezdve mondtam, hogy őt kellene kinevezni, de ez ami történik egyértelműen az ő felelőssége.

gomorra21 2024.10.30. 22:29:30

@Leram7: konkrétan érhetetlen, hogy a két trequartista (Yildiz, Koop) nem kezd, aztán feljönnek a végén mind a ketten.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:30:15

@Rikoo: En nem vennem ezt ilyen rosszul. Motta a jo vedelemre alapoz. Bremer serulese ota van gond csupan. A csapat panikol hatul, mert vedelmileg gyenge lett az elotte majdhogynem rekord modra 0 golt bekapo csapat.

MdewC 2024.10.30. 22:34:11

@Shyr Kahn: pontosan. Aznap este meg lett mondva, hogy vége a szezonunknak.

Aki mást gondolt, az áltatta magát.

Gaben Smith 2024.10.30. 22:36:03

@Rikoo: ez tenyleg kaosz. Most vegignezve ezt a meccset( elotte jo parat nem lattam mar) rendesen szivenutott. Kapkodas elkepzeles nelkul. Tenyleg mint a fejetlen csirkek. Remes volt most ezt vegignezni. Nagyon nem ezt vartam.

Del Pybala 2024.10.30. 22:38:39

eleg ciki h seggunkon vesszuk a levegot egy parma ellen

Apuleius 2024.10.30. 22:38:59

Remek ez a veretlenség, de vállalhatatlan, hogy a kiesőjelöltekkel is csak döntetlenre vagyunk képesek.

babo0410 2024.10.30. 22:39:24

Még egyszer be meri tenni Motta Danilot a kezdőbe, én felrúgom! Nagyon ideges vagyok. Zsinórban a harmadik meccs megy el azon a nyomorékon. Mi kell még, hogy Motta kitegye? Hány meccs kell még elmenjen rajta?

Juventino86 2024.10.30. 22:39:53

@babo0410: Na ebben most teljesen igazad van.

gomorra21 2024.10.30. 22:40:02

@Shyr Kahn: három játékos ült a padon, akik képesek középen szervezni: Yildiz, Koopmeiners, Fagioli. Egyik sem kezdett, de mind feljött a végére. 70 percet játszottunk nélkülük, ez sajnos Motta sara. És abból a 70 percből pont egy ilyen játékos hiányzott.

danimester1 2024.10.30. 22:40:18

Me elszórtunk 2 pontot vagy szereztünk egyet!?Gyenge volt a mai (is)!Szerintem itt felesleges scudettóról álmodozni,de a Bl hely talán meg lesz.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:40:31

Sajnos a rossz vedelem miatt tul sokat kell adni a tamadasban. Ez okozza a kaoszt. Danilo-t el kell felejteni. Orulhetunk, hogy nem kaptunk rola 2 golt a masodik felidoben. Elkesett becsuszasok. Lassu, korulmenyes. Sajnalom, mert nem volt O ilyen rossz az elozo evekben, de nala a kor kulonosen meglatszik... ez igy nagyon keves tole. Nem akarom csak Ot elmeszelni, mert az elso golban Gatti tetemesen benne volt, de kozepen Kalulu-t kihagyni vetek... es ha lehet jatszon egyutt Gatti-val.

babo0410 2024.10.30. 22:40:46

@Shyr Kahn: Danilot kell végre padoztatni és rendben lenne szerintem. Hihetetlen mennyi hibával játszik.

Rikoo 2024.10.30. 22:40:52

@Shyr Kahn: Az az igazság, hogy pont úgy játszik ma a csapat, mint ami után a topklubok edzőket szoktak elküldeni...
Nyilván ez nem fog megtörténni több ok miatt sem, az előző években sem történ meg, de kezd szorulni a hurok Motta nyaka körül, ha ennyire nem jönnek az eredmények. A következő hetek akár sorsdöntőek is lehetnek.
10 meccsen 4 győzelem a bajnokságban és 6 döntetlen. Már most 7 pont a lemaradás a Napolival szemben és ha nyer a Fiorentina illetve a Lazio, akkor a 6. helyre csúszik vissza a csapat.

Kell a továbbjutás a BL-ben illetve be kell jutni a 4 közé a bajnokságban, ezek minimális elvárások a sok drága igazolás után, különben gazdaságilag is problémák elé nézhetünk...

Juventino86 2024.10.30. 22:41:04

@Rikoo: Így van, Motta vastagon benne van a gondokban. A Kalulu-Gatti páros egész jól funkcionált középen. Erre berakja a fogalmatlan Danilót.

Direct_01 2024.10.30. 22:42:17

A legszebb az egészben, hogy pár nappal ezelőtt én és egy blogtársam le lettünk hurrogva, hogy hogyan is képzeljük, hogy Motta alkalmatlanságát számon kérjük! ? Ott van h.lyegyereek! Itt nem Motta alkalmatlansága a lényeg, hanem a mutatott játék! Nincs középpálya úgy, hogy szinte csak arra költöttünk a nyáron!!!!

MarcoT 2024.10.30. 22:42:24

Gratulálok a csapatnak, nagyon megdolgoztunk ezért az egy pontért. Nem érdemeltünk győzelmet ez egyértelmű.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:43:09

@gomorra21: Nem a tamadojatekkal volt gond. Miert beszelsz a szervezesrol? Nelkuluk szereztuk az elso golt es harcoltunk ki jo nehany helyzetet. Nezd meg a kapura lovesi stat-ot a felidoben.

A gond egyertelmuen a vedekezo negyessel volt. Folosleges a tamadoszekciot hibaztatni. A vegen mar azt se tudtak hol vegyenek levegot, annyira probaltak golt szerezni, de ahogy irtam... amig a vedelem ilyen sebezheto, addig mindig futni kell az eredmeny utan es az iszonyat sokat kivesz fizikalisan es mentalisan is.

ggbuffon 2024.10.30. 22:45:32

Mottat kell elzavarni a budos francba mielott meg nagyobb pusztitast vegez.

Bologna kategorias edzo. Pont.

A taktikai es egyeb hibakat sem kepes egyelore lereagalni sehogy, az uj igazolasok mindegyike betli szinte a keze alatt (kiveve Kalulu)

A Bolognanal ez belefert, ez viszont az Inter meccset kiveve (bar az se nekunk allt) 1,5 honapja kinszenvedes.

Bremer. Egy Parma ellen azert ne takarozzunk mar a hianyaval.

Pavel1988 2024.10.30. 22:46:41

A baj ott van, hogy ez a csapat fizikálisan nem bírja a Motta focit.
Amit ma láttunk a pályán amiatt az egész Serie A és a Juventus is megérdemli, hogy jelenleg ott van ahol.
Ezek a játékosok teljesen készen vannak, itt a következő hetekben csúfos vereségek lesznek nem más. Allegri nem véletlenül játszatta ezekkel a kutyaütőkkel az állóháborút.
Borzasztó dühös vagyok, Danilonak szégyenében kéne elhagyni a pályát minden egyes meccsén.

Tudnám ezt reggelig sorolni, de inkább lefekszem a g*cibe.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:47:03

"Motta: „Csak a Parmára gondolunk”

Láttuk. Amit egy meccsen felépít a csapat, és dícséret illeti őket, azt a következő meccsen el is b#sszák.

Komolyan nem akarom elhinni hogy egy Parma-t nem lehet megverni. Ezek súlyos pontok amik nagyon fognak hiányozni a végén.

Elmennek a f#szomba. Csak annyi kéne hogy nyugodtak maradjanak, de megint a kapkodás meg a rohanás az eredmény után.

Én most már nem fogom dicsérni a csapatot ameddig itt ki nem alakul valami állandóság mert ez gyászkenet. Az ilyen fostaligákkal lenullázza a csapat azokat a momentumokat amik miatt eddig örülni lehetett a szezonban. Nem hiszem el. komolyan mondom nem hiszem el...

Leram7 2024.10.30. 22:47:25

Danilo néhány meccsen összetörte a saját felépített státuszát a klubnál.
Azt gondolom amit tőle látunk az elmúlt meccseken, az már egy szint alatt van.

Vlaho sajnos ma azt a meccsét játszotta, amikor lehetett látni, hogy bármit tesz, gólt nem fog lőni.

@MdewC: A szezonnak lehet akkor vége volt, de parma, stb csapatok ellen meg kell oldani wint.

@Shyr Kahn: Motta ma nagyon rosszul meccselt. Danilo 5x minimum hibázott nem hozta le, nem cserélte meg Caballal, nem reagált rá.

Weah nagy meccset játszott, lehozta és berakta a helyére azon a poszton semmit produkáló Yildizt.

Végig maradt a felállás, nem volt változtatás.

Félő, hogy Mottában van egy Ten Hag féle makacsos hülyeség.

Pozitívum, hogy mentünk a végéig és volt tartásunk, de nem voltak jó edzői döntések.

Véleményem szerint 10 meccsen 6 döntetlen nem jó. Hazai pályán ez egy parma ellen nem jó.

babo0410 2024.10.30. 22:47:37

@Rikoo: Nem kell pánikolni, be fogunk indulni. Már ha Motta nem lesz olyan, mint Allegri, és a folyamatosan hibát hibára halmozó játékos nem marad a kezdőben élete végéig. De ha igen, akkor Motta lehet akármilyen modern felfogású, idény végén mehet a fenébe.

ggbuffon 2024.10.30. 22:48:10

@Direct_01: majd kivancsi leszek most a "mekkorat fejlodtunk Mottaval' dalszovegek hogyan valtoznak tavaszra amikor a 4.helyre kuncsorgunk.

Conte meg nem valo ide, vegulis 10fordulo utan meg csak 7 el mennek elottunk, ugy h a Milant levajsimaztak idegenben.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:48:47

@ggbuffon: Lehet a végén neked lesz igazad..

Juventino86 2024.10.30. 22:48:52

@ggbuffon: Eddig én nem támadtam Mottát, de kezdek attól tartani, hogy igazad van.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:49:01

@Rikoo: Sztem nincs igazad. Motta egyetlen nagy hibaja Danilo jatszatasa hatul, de sajnos nincs tul sok alternativa. Ezert is irtam, hogy ket kozepso vedot minimum igazolni kell. Jo vedelem nelkul egyszeruen nem mukodik semmi sem. Itt van ez a magyar Balogh gyerek. Meg O is megbizhatobbnak tunt mozgasban es futasokban, passzokban. Az oreget sajnos el kell felejteni. Addig amig nem kezdett es Bremer volt, addig semmi problemank nem volt. Egyszeruen nem mukodik vele a hatso alakzat.

Korabban is irtam. Stabil vedelem nelkul az egeszet megette a fene. Kulonosen a Serie A-ban. Az elso 6 forduloban zero gol. Az utolso kettoben 6. Ezt nem lehet igy csinalni. Mintha a vedelem teljesen kifordult volna magabol.

Pavel1988 2024.10.30. 22:49:09

Ti meg látom megint elkezdtek Mottázni. Tavaly meg Allegriztetek, azelőtt meg Pirlo volt a világ legrosszabb edzője.
Lassan el kéne jutni oda, hogy nem egy bűnbakot keresünk.

JuveMI 2024.10.30. 22:50:29

Kissé sablonos a játékunk... jobban meg kellene tölteni tartalommal... nem várhatunk mindig az egyéni villanásokra! Mottának ki kell találnia új sémákat/húzásokat. Most kell megmutatni az edzői kvalitásokat... egy igazi fordulópont előtt állunk az új Mister megítélésében!

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:52:41

@ggbuffon: A Bologna tortenelmi sikert vitt veghez es az utolso ket szezonban a Mihajlovic (Nyugodjek Bekeben!) fele Bologna-t ubereltek szinte mindenben. Az sem volt Bologna szint.

Nem kell panikolni. Ez amolyan magyaros mentalitas. Egyetlen merkozest sem veszitettunk meg a Serie A-ban. A vedelmet kell helyrerakni, de nagyon gyorsan es utana nem kell kapkodni meg kapalozni.

Forza Juve !!! 2024.10.30. 22:52:54

A gyenge védelem mellett a legnagyobb gond, hogy van egy darab csatárunk akinek hetek óta nem szabadna a kezdő közelébe se kerülnie…
Nem tudom mi történt Vlahoval de jelenleg nála haszontalanabb játékos nincs a keretben. Egész meccsen az járt a fejemben, hogy bárcsak Vučinić játszana helyette ?

Juventino86 2024.10.30. 22:53:22

@Pavel1988: Nem bűnbakot keresünk. Megnevezzük a felelőst, illetve a felelősöket. Mottának nyilván jár még idő. Korai lenne őt megítélni. De vannak dolgok, amiken most sürgősen változtatnia kellene.

Direct_01 2024.10.30. 22:53:31

@ggbuffon: Meg van a lelkitársam! Nevetséges az egész :D Nem is tudok mit mondani, örülök, hogy Allegri eltakarodott, de nagyobb a káosz mint a Calciopoli idején! A blog 3/4-e nyilván azt se tudja mi az, mert még pelenkás volt, nekik elárulnám, 2006-ban volt!

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:54:16

@Shyr Kahn: XD Tűzd a kalapod mellé a veretlenségedet.

tomi12312323 2024.10.30. 22:54:17

Motta azt se tudja milyen rendezvényen van. Szerintem villámgyorsan kell cselekedni! Valaki menjen le a vezetésből és irgalmatlanul pofozza fel, mert egy olyan ostoba edzőre emlékszem az elmúlt 40 évből aki képes lett volna Danilot a kezdőbe tenni és Yildizt a bal szélen erőltetni.
Meg lennék lepve ha kiraknánk mint macskát sz...., de egyáltalán nem bánkódnék.

Ez ami itt történik felfoghatatlan, egyszerűen már nem bírom idegekkel :(

ggbuffon 2024.10.30. 22:55:34

@babo0410: az ilyen meccseken nem beindulni kell, hanem lekell hozni a francba akar egy szaros 1-0al is aztan haladni tovabb 3ponttal a zsebben.

Nekem a mutatott kamun kivul jobban bant h az uj igazolasok kozul csak Concencao es Kalulu vált be eddig. (Bar utobbi is bizonytalan, elobbirol meg en tovabbra is azt gondolom h hosszutavon a Serie Aban ezzel a fizikummal...hááát..őt inkabb a La ligában tudom elképzelni)

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:56:20

@Pavel1988: ++

Magyaros mentalitas ez. A vedelemben nincs sok opcionk. Ez legalabb annyira a teljes vezetoseg sara, mint Motta-e, vagy a csapate. Nincs alternativank hatul. Rugani el lett zavarva es nem vettunk senkit sem kozepre hatra, csupan Kalulu-t.

Motta sara, hogy valamiert probalja Danilo-t kezdetni. Remelem nem ad neki tobb bizalmat. Eleg volt belole.

Komolyan itt beszeltuk, de surgoisen le kellene Sergio Ramos-t igazolni, aki klub nelkul elerheto lehetne. Lehet O is lassu, de helyezkedesben nem lenne olyan rossz, mint a brazil. Vagy hozzanak fel valakit a NextGen-bol, de legyen alternativa, aki kepes a labdak utan futni es helyezkedni.

Rikoo 2024.10.30. 22:57:09

@Shyr Kahn: Itt nem Danilo a probléma, mert egy teljes listát lehetne sorolni a problémáinkról. Bárcsak Danilo lenne egy egyedüli bajunk...
Tényleg ilyen meccsek után egy Bayern München vagy valamelyik PL csapat edzőt küldene el.
Motta ragaszkodik a hülyeségeihez, akkor is ha mindenki szenved és az eredmények sem jönnek. Igazolt Giuntoli egy sor minőségi játékost ehhez a játékstílushoz, akik ráadásul eléggé drágán is érkeztek és a legtöbb szenved hónapok óta, ha éppen egyáltalán bevethető.

Nem 1-2 dolgon kellene változtatni, hanem nagyon sok mindenen. Kicsit tényleg olyan érzése van az embernek, mintha lenne egy nagyon erős keret, csak nem jó irányba halad az egész folyamat.

Calcioregista 2024.10.30. 22:57:18

A bajnokság indulása előtt a legtöbb szakértőtől azt lehetett hallani, hogy a Juve lehet az Inter fő riválisa és elképzelhető az, hogy egészen sokáig versenyben lesz a scudetto-ért a csapat. A fő érvek emelett Motta progresszív játékfelfogása, a remek nyári mercato, a hosszútávon versenyképes fiatal keret és a bérek leszorítása volt. Utóbbi kettő még később jól is jöhet, előbbi kettővel kapcsolatban most már lehet bennünk kérdőjel.

Ami a mercato-t illeti, felmerülhetett már egy olyan anomália, hogy kilences pozícióban egyedül Vlahovics nagyon sovány. Ha eltekintünk a szerb teljesítményétől, a három frontos küzdelemhez mindössze egy ember ezen a poszton elég felelőtlenség. Tudom, hogy nem leszek népszerű ezzel a véleménnyel, de olyan szempontból még szerencsések is vagyunk a szerbbel, hogy nem sérülékeny. Képzeljük el mi lenne, ha nála is gyakrabban combhúzodás, izomsérülés vagy bármi egyéb baj beütne.
Egyszerűen nem látom át, hogyan gondolhatta bárki is, hogy egy emberrel három fronton folyamatosan eredményeket lehet hozni. Nico Gonzales nem ez a poszt, bármennyire is ide szánják /szánhatják. Rengeteg a kiscsapatok elleni döntetlen, ami annak is tudható be, hogy nem tudsz frissíteni ezen a poszton. Ha indiszponált a szerb- márpedig sokszor az, akkor megszívtad.

A második dolog pedig a védőkérdés, ott is érezhető volt, hogy ez a keret nem elég mély azokhoz a célokhoz, amiket kitűzött a csapat maga elé. Bremer sérülése nem volt benne a pakliban, de az várható volt, hogy lehet ott kiesés és akkor nagy a baj.

A harmadik dolog, pedig Motta stábjával kapcsolatos, túlontúl sok a sérülés és annak ellenérek sokan maródiak, hogy azért forgatja az embereket. Tehát ott az erőnléti, rehabilitációs vonalon valami nem klappol megfelelően.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:59:08

@tomi12312323: Mr.Bolognának annyi lett volna ma a dolga hogy lenyugtassa a játékosait. Így kapkodva görcsösen nem lehet megfordítani egy meccset 1-2-ről. De az edző úgy látszik erre nem képes.

A Parma ziccerét ne is említsem. Kezet csókolhatnak Di Gregorionak.

Rikoo 2024.10.30. 22:59:34

@Shyr Kahn: Mondok még egy példát. Amíg a védekezés működött, addig pedig a támadás nem. Valahogy nem akar összeállni ez az egész.
Nyilván nehéz ez az időszak, nagy vállalás ennyi mindent változtatni egy nyár alatt, de egyelőre kijelenthető, hogy Motta-ra nagy ez a kabát edzőként.
Ez persze változhat még a jövőben tapasztalattal, de rengeteg hibát követ el, taktikailag pedig főleg. A mai meccs botrányos volt, kritikán aluli.
Sajnos beleillik a Stuttgart és Inter elleni sorozatba...

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:59:36

@Pilsnerurquell: Jobb lett volna, ha ma kikapunk? Vagy az Inter ellen? Na azt meg te tuzhetned a kalapod melle.

Nezd a poharat felig tele kell latni. A tamadasok jok voltak. 6 golt szereztunk az elozo ket merkozesen es szamtalan helyzetet dolgoztunk ki.

A gond az, hogy vagy a vedelmunk rohadt jo, vagy a tamadasaink, de a ketto egyutt eddig nem ment.

vágóistván 2024.10.30. 23:00:12

a mai meccset nem láttam, de motta lehetséges alkalmatlansága nem predesztinálja azt hogy allegri és az ő anti futballja hiányzik nekünk. meg lehet nézni mit művelt allegri az utolsó éveiben. conte?? legrosszabb viccek egyike. remélem soha nem kerül a Juve pad közelébe. most lehet hivatkozni rá 10 meccs után, heti egy meccsel. de neki sem megy a bl mellett, sőt nemzetközileg sehogy sem ,ugye...

Shyr Kahn 2024.10.30. 23:01:35

@Rikoo: Egyetertek a premisszakban, de megkerdeznem, hogy mi az, ami kozos volt a Stuttgart, Inter, Parma elleni merkozesekben?

A stabil vedelem hianya. Amig a vedelmet nem tudjuk rendbetenni, addig ez nem fog megvaltozni.

Shyr Kahn 2024.10.30. 23:04:33

@vágóistván: ++

Conte Napolija nyer, de a jatek stilusat nem szeretem, amit eroltet veluk. Csunya, de mondjuk ez eddig sem volt maskent.

@Calcioregista: Sok mindennel egyetertek azzal kapcsolatban, amit irtal.

Bunbakot lehet keresni. Motta fogja vallalni a felelosseget, ahogyan eddig is. Nem Allegri O, hogy tereljen, de az igazsag az, hogy jo vedoanyag nelkul nem igazan tud mit csinalni, mert ezen alapul a focija!!!

Direct_01 2024.10.30. 23:06:08

@Calcioregista: Jonathan David januárban úgy kell mint egy falat kenyér! Vlahovic impotens, Milik lassan jobban jár ha bevonul a Szederfa Otthonba Egerbe, ott több hasznát veszik a helyi kórusban! Ha nem lesz januárban csatár és védő illetve a középpálya nem áll össze, akkor megint befigyel egy 7. hely!!!!

Shyr Kahn 2024.10.30. 23:06:23

@tomi12312323: Bravo!
Megertenem, ha ezt irnad mioutan kikaptunk 3-4 alkalommal, de iden egyetlen veresegunk van csupan az is a BL-ben.

Hullamvolgyek mindig vannak. Mindig van kihivas. Majd ha Janurban is igy allunk, akkor lehet kovetkezteteseket levonni. Addig turelmesnek kellene lenni.

ggbuffon 2024.10.30. 23:06:37

@Shyr Kahn: lesz*rom h a Bologna mit mákolt össze tavaly, már bocsánat.

Az ujkeletu Ikszgé meg idiota statisztikak alapjan szakertok szerint sztaredzo, en meg nem igy latom. Sztem ez a kabát nemhogy nagy rá, de vagy 20 számmal eltér.

Thuram arnyeka annak amit a francia bajnoksagban mutatott es ami az erossege, Gattival allitolag osszebalhezott, Danilo akit most divat kutyazni, evekig megbizhato stabil ember volt hatul, jelenleg kuka. Doglesz Luiz meccskeretbe se kerul 60millaert, Yildiz akarhanyszor kozepen jatszott hozta amit kell, erre szelen jatszik ahol dupla0, Koopmeiners aki a budos eletbe nem jatszott 10est, nalunk azt kell jatszon, igy szinten lof*sz.

Az egyetlen taktikai huzasa h Cambiasot bevezenyli a kozeppalyara, aztan vagy bejon vagy nem (inkabb nem szokott)

Ehhez kellene tapsikolni? Vagy egy Parma ellen otthon azzal mentegetni h nem jatszott Bremer? Ez komoly?

Csak azert tunik elorelepesnek mert 20meterrel feljebb tolta a csapatot mint Allegri. Egyebkent uaolyan remenytelen foshalmaz van hetrol hetre, mindezt ugy h azt a szekciot erositettuk meg sulyos euromilliokert ahol tavaly Allegrinek komoly hianya volt.

Es kozben veszitjuk sorozatban a pontokat Empolik Cagliarik meg Parmak ellen stb, vagy a Stuttgart itthon ver minket agyon.

Ez sztem nem oke, epulo csapat ide vagy oda.

gomorra21 2024.10.30. 23:08:15

@Shyr Kahn: hát, ezzel nagyon nem értek egyet, hogy csak a védelemmel volt gond. Középen pontosan annyit tudtak hozni a srácok, mint Allegri alatt: lassan, körülményesen hozzuk ki a labdát, ami egy tömörülő védelem ellen a kék halál. Középen miért spóroltuk ki a kreativitást? Locatelli, Thuram és Wes mind használható játékosok, de ez a hármas együtt egy elég buta középpálya.

epaska 2024.10.30. 23:09:47

Kezdjük el gyakorolni! MOTTAOUT!!!

ggbuffon 2024.10.30. 23:10:43

@vágóistván: ennek a Juvenak pont Contera lett vna a legnagyobb szuksegebaz elmult 4-5ev fenyeben. Nem a BL cim aspirans klub vagyunk de ezt tudomasul vesszuk. De Mottaval se vagyunk azok. Viszont az olasz, szemben Csiáguval már nem egy helyen bizonyitotta h csapatot epiteni, identitast adni azt nagyon tud.

Igen valszeg o nem tud majd soha tovabb lepni egy szintet, de ahogy irtam mi nem is ebben a fazisban vagyunk mint klub.

Leram7 2024.10.30. 23:13:55

@Shyr Kahn: Én nem írom le Mottát. De nem csak Danilo a gond. A támadásaink Bremer esetén sem voltak jók. De tény, hogy volt egy jól működő védelem.

Egy edzőnek reagálni kell a kezdővel az adott meccsre és meccs közben is kell tudni változtatni.

Rosszak voltak a cserék. Weah veszélyes volt és lecserélte. Cabal jó volt, lecserélte. Danilo rossz volt, végigjátszotta a meccset. Yildizt abba a pozícióba hozta be, ahol szenved, egy szenvedő Vlaho mellé.

Van másik felállás is. Egy parmat tudni kell bedarálni hazai pályán.

3-4-3
3-5-2
4-4-2
4-3-1-2

3-4-3: Danilo, Cabal, Gatti - Cambiaso, Thuram, Locatelli, Weah - Yildiz, Conceicao, Vlaho

4-4-2: Savona, Gatti, Cabal, Cambiaso - Weah, Thuram, Locatelli, Conceancao - Yildiz, Vlaho

Az inter elleni feltámadás és a lipcse elleni fordítás csodálatos volt. De a kiscsapatok ellen nem lehet pontokat veszteni. Empoli, parma, cagliari ellen győzni kellett volna.

Nálam a szezon mélypontja a lazio elleni emberelőnyös meccs volt. Ott nem volt bennünk gól, a lazio rúgta be magának, az is egy tipikus rossz meccsünk volt.

Meg kell adni a türelmet és az időt Mottának, de ugyankkor jelenleg változtatnia kell és meg kell találnia a kerethez és a játékosokhoz képest a csapatot, felállást. Jelenleg sok játékos szenved és nem vagyunk eredményesek. Nem késő változtatni, de félek udinében is ezek a hibák lesznek.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 23:17:46

Szombaton a 7edik Udine ellen idegenben....

Calcioregista 2024.10.30. 23:18:46

A szezonból durván nettó két hónap telt el. Valamivel kicsit több.
Az eddig megsérült játékosok hosszabb-rövidebb időre: Bremer, Conceicao, Koopmeiners, Nico Gonzales, Douglas Luis, Thuram , Weah, Adzic

Rengeteg az izomsérülés, bokasérülés ami arra utal, hogy vagy erőnlétileg túlhajtottak a játékosok vagy a rehabilitációs és mobilizációs edzésekkel vannak gondok. Mivel főleg a középpályán jelentősen forgatja őket, nem indokolt ennyi sérülés. Nem kizárt, hogy Motta nem a megfelelő stábbal vagy emberekkel dolgozik.

vágóistván 2024.10.30. 23:19:34

@ggbuffon: semmi szükség egy korlátolt , toxikus, maga mögött minden hidat felégető emberre, aki ugyanugy ég nemzetközileg mint egy kezdő, és nem beszélve a távozási szokásairól, pont egy ahogy tette szeretett klubja ellen, majd leült az inter padjára. kössz, nem.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 23:20:24

@Calcioregista: Vagy csak nagy rá a kabát. Egy dolgot mindig elfelejtetek. Ma se volt semmi köze a sérüléseknek ahhoz hogy ne lehessen 3pontot szerezni egy Parma ellen OTTHON!

Pilsnerurquell 2024.10.30. 23:22:20

Mentegetném én a csapatot meg Mottát is. Jobban szeretném mert az azt jelentené hogy valami működik. De nem ez a helyzet.

tv88 2024.10.30. 23:25:02

Én már nyáron se értettem azokat a szakértőket, akik szerint Európában a Juve igazolt az egyik legjobban. Miközben évtizedek óta nem volt ennyire lyukas a keret, gondoljunk csak a csatárposztra. Szidhatjuk Mottát, szidom én is, de teljesen komolytalan ez a vezetőség.

tv88 2024.10.30. 23:27:01

És ami különösen irritál még Mottában az az, hogy Chiesát elherdálta, miközben teljesen világos volt, hogy mindkét fél (a Poollal együtt mindhátom) rosszul fog kijönni ebből a váltásból.

juve2121 2024.10.30. 23:31:43

Hónapokig hallgattam olvastam az Allegri egy szar “szakértéseket”!
Most meg elkezdtétek a Motta szar “szakértés”t!
Hagyjuk már dolgozni! Itt mindenki azt hitte két hónap alatt minden rendben lesz?
Más edző, más edzések, terhelések, rengeteg új játékos, új taktika! Ez nem áll össze egy ilyen rövid idő alatt!
Az is igaz, h ennyi pontunk Allegrivel is lenne az tuti!
Más a focink, itt szinte mindenki ezt akarta, hát akkor nem kell két hónap után pálcát törni Motta felett!

JuveMI 2024.10.30. 23:56:37

@juve2121: ++
...
Egy edzőt az tesz igazán naggyá/léptet előre... ha tudja kezelni a csapata problémáit/hiányosságait. Thiago Mottának megvan erre a lehetősége... kíváncsian várom, hogyan oldja meg az új Misterünk.
u.i.: A kommentekben olvasható szélsőségekkel semmi gond... ebben a történetben a mi feladatunk a negatív/pozitív szurkolói megnyilvánulás csupán!

Ethan Hunt 2024.10.31. 00:16:25

@Rikoo: Jó hamar dobtad Mottát, hallod-e? :) Ez azért jókora csalódás nekem...

Mások véleményét inkább nem is minősítem, mert szégyen, úgy ahogy van! Zéró türelem, zéró megértés. Agyhalott, totál irreális elvárások egyeseknél, ami után jön az eleve borítékolható csalódás, világvége-hangulat 2 tetves hónap után. Abszurd az egész...

Senkit nem zavar, hogy kidőlt a védelem oszlopa az egész szezonra, akivel alig kapott gólt a csapat addig és ez komoly kihatással a védekezésünk színvonalára...
Ha Gatti és Kalulu teljesen egészséges, akkor tényleg edzői hiba Danilónak ennyiszer játszatni. Ez teljesen jogos! De tudunk mi bármit a játékosokról a meccseken nyújtott teljesítményükön kívül? Semmit a világon...
Amikor 3-4 naponta meccs van és még a legfontosabb ember is kidőlt, muszáj forgatni az embereket, ami már csak azért is célszerű lehet, hogy aki bejön, az ne meccshiányos állapotban játsszon. Egyébként honnan tudhatta volna Motta vagy bárki előre, hogy Danilo majd ennyit fog hibázni és arra sem alkalmas, hogy rotálni lehessen vele, amikor tavaly az egyik legmegbízhatóbban teljesítő ember volt?

Yildiz is már zsinórban másodszor kezdett a padon, ami első alkalommal kifejezetten jól sült el, mert azonnali hatást jelentett az Inter ellen a jelenléte. Ezek után furcsa és érthetetlen, hogy ma nem volt kezdő, főleg, hogy adta magát - mivel Koopmeiners még csak mostanra épült fel -, hogy ezúttal ne szélen (oda jó lesz Weah), hanem középen közvetlenül Vlahovic mögött játszhasson, ahol eddig mindig jó teljesítményt nyújtott. Ezt is lehet teljesen jogosan edzői hibának tartani, de Yildiz is egy olyan játékos, aki eddig minden meccsen játszott és Vlahovic valamint Cambiaso mellett neki van a legtöbb játékperce, őt sem érdemes csapágyasra hajtani már az elején, csakhát Koopmeiners meg N.Gonzalez sérülései nem igazán segítik ezt a szándékot.

Közben a helyzetek kialakításának képességében érezhetően javultunk, habár a befejezés még azért bőven javulhat. A címvédő ellen idegenben lőttünk 4 akciógólt és ezeken kívül is voltak gólszerzési lehetőségeink ellenük...

Az Inter ellen szereztünk egy bravúr pontot, itt elvesztettünk kettőt. Tényleg ez a -1 pont ekkora tragédia? Ugyan már...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1875) bajnokság (3473) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (960) elemzés (40) előzetes (880) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10189) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2493) meccsek (4261) mercato (4263) nyilatkozat (7606) Olasz Kupa (331) összefoglaló (426) pletyka (4278) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (299) video (216) Címkefelhő
süti beállítások módosítása