A Parma elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventus kétgólos hátrányból felállva játszott 4:4-es döntetlent a címvédő Inter otthonában, így Thiago Motta csapata továbbra is őrzi veretlenségét a bajnoki szezonban. A zebramezesek a tizedik fordulóban szerda este a kiesőzóna előtt tanyázó Parma csapatát fogadják majd Torinóban.

Thiago Motta továbbra sem számolhat Nicolás González, Douglas Luiz, Arkadiusz Milik és Gleison Bremer játékára, azonban Teun Koopmeiners személyében egy visszatérőt is üdvözölhet a keretben.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést egyik hazai adó sem közvetíti majd élőben.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.

Védők: Gatti, Danilo, Kalulu, Cambiaso, Cabal, Savona, Rouhi, Gil Puche.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Fagioli, Thuram.

Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, Adžić, Weah, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6318718058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2024.10.30. 22:34:11

@Shyr Kahn: pontosan. Aznap este meg lett mondva, hogy vége a szezonunknak.

Aki mást gondolt, az áltatta magát.

Gaben Smith 2024.10.30. 22:36:03

@Rikoo: ez tenyleg kaosz. Most vegignezve ezt a meccset( elotte jo parat nem lattam mar) rendesen szivenutott. Kapkodas elkepzeles nelkul. Tenyleg mint a fejetlen csirkek. Remes volt most ezt vegignezni. Nagyon nem ezt vartam.

Del Pybala 2024.10.30. 22:38:39

eleg ciki h seggunkon vesszuk a levegot egy parma ellen

Apuleius 2024.10.30. 22:38:59

Remek ez a veretlenség, de vállalhatatlan, hogy a kiesőjelöltekkel is csak döntetlenre vagyunk képesek.

babo0410 2024.10.30. 22:39:24

Még egyszer be meri tenni Motta Danilot a kezdőbe, én felrúgom! Nagyon ideges vagyok. Zsinórban a harmadik meccs megy el azon a nyomorékon. Mi kell még, hogy Motta kitegye? Hány meccs kell még elmenjen rajta?

Juventino86 2024.10.30. 22:39:53

@babo0410: Na ebben most teljesen igazad van.

gomorra21 2024.10.30. 22:40:02

@Shyr Kahn: három játékos ült a padon, akik képesek középen szervezni: Yildiz, Koopmeiners, Fagioli. Egyik sem kezdett, de mind feljött a végére. 70 percet játszottunk nélkülük, ez sajnos Motta sara. És abból a 70 percből pont egy ilyen játékos hiányzott.

danimester1 2024.10.30. 22:40:18

Me elszórtunk 2 pontot vagy szereztünk egyet!?Gyenge volt a mai (is)!Szerintem itt felesleges scudettóról álmodozni,de a Bl hely talán meg lesz.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:40:31

Sajnos a rossz vedelem miatt tul sokat kell adni a tamadasban. Ez okozza a kaoszt. Danilo-t el kell felejteni. Orulhetunk, hogy nem kaptunk rola 2 golt a masodik felidoben. Elkesett becsuszasok. Lassu, korulmenyes. Sajnalom, mert nem volt O ilyen rossz az elozo evekben, de nala a kor kulonosen meglatszik... ez igy nagyon keves tole. Nem akarom csak Ot elmeszelni, mert az elso golban Gatti tetemesen benne volt, de kozepen Kalulu-t kihagyni vetek... es ha lehet jatszon egyutt Gatti-val.

babo0410 2024.10.30. 22:40:46

@Shyr Kahn: Danilot kell végre padoztatni és rendben lenne szerintem. Hihetetlen mennyi hibával játszik.

Rikoo 2024.10.30. 22:40:52

@Shyr Kahn: Az az igazság, hogy pont úgy játszik ma a csapat, mint ami után a topklubok edzőket szoktak elküldeni...
Nyilván ez nem fog megtörténni több ok miatt sem, az előző években sem történ meg, de kezd szorulni a hurok Motta nyaka körül, ha ennyire nem jönnek az eredmények. A következő hetek akár sorsdöntőek is lehetnek.
10 meccsen 4 győzelem a bajnokságban és 6 döntetlen. Már most 7 pont a lemaradás a Napolival szemben és ha nyer a Fiorentina illetve a Lazio, akkor a 6. helyre csúszik vissza a csapat.

Kell a továbbjutás a BL-ben illetve be kell jutni a 4 közé a bajnokságban, ezek minimális elvárások a sok drága igazolás után, különben gazdaságilag is problémák elé nézhetünk...

Juventino86 2024.10.30. 22:41:04

@Rikoo: Így van, Motta vastagon benne van a gondokban. A Kalulu-Gatti páros egész jól funkcionált középen. Erre berakja a fogalmatlan Danilót.

Direct_01 2024.10.30. 22:42:17

A legszebb az egészben, hogy pár nappal ezelőtt én és egy blogtársam le lettünk hurrogva, hogy hogyan is képzeljük, hogy Motta alkalmatlanságát számon kérjük! ? Ott van h.lyegyereek! Itt nem Motta alkalmatlansága a lényeg, hanem a mutatott játék! Nincs középpálya úgy, hogy szinte csak arra költöttünk a nyáron!!!!

MarcoT 2024.10.30. 22:42:24

Gratulálok a csapatnak, nagyon megdolgoztunk ezért az egy pontért. Nem érdemeltünk győzelmet ez egyértelmű.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:43:09

@gomorra21: Nem a tamadojatekkal volt gond. Miert beszelsz a szervezesrol? Nelkuluk szereztuk az elso golt es harcoltunk ki jo nehany helyzetet. Nezd meg a kapura lovesi stat-ot a felidoben.

A gond egyertelmuen a vedekezo negyessel volt. Folosleges a tamadoszekciot hibaztatni. A vegen mar azt se tudtak hol vegyenek levegot, annyira probaltak golt szerezni, de ahogy irtam... amig a vedelem ilyen sebezheto, addig mindig futni kell az eredmeny utan es az iszonyat sokat kivesz fizikalisan es mentalisan is.

ggbuffon 2024.10.30. 22:45:32

Mottat kell elzavarni a budos francba mielott meg nagyobb pusztitast vegez.

Bologna kategorias edzo. Pont.

A taktikai es egyeb hibakat sem kepes egyelore lereagalni sehogy, az uj igazolasok mindegyike betli szinte a keze alatt (kiveve Kalulu)

A Bolognanal ez belefert, ez viszont az Inter meccset kiveve (bar az se nekunk allt) 1,5 honapja kinszenvedes.

Bremer. Egy Parma ellen azert ne takarozzunk mar a hianyaval.

Pavel1988 2024.10.30. 22:46:41

A baj ott van, hogy ez a csapat fizikálisan nem bírja a Motta focit.
Amit ma láttunk a pályán amiatt az egész Serie A és a Juventus is megérdemli, hogy jelenleg ott van ahol.
Ezek a játékosok teljesen készen vannak, itt a következő hetekben csúfos vereségek lesznek nem más. Allegri nem véletlenül játszatta ezekkel a kutyaütőkkel az állóháborút.
Borzasztó dühös vagyok, Danilonak szégyenében kéne elhagyni a pályát minden egyes meccsén.

Tudnám ezt reggelig sorolni, de inkább lefekszem a g*cibe.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:47:03

"Motta: „Csak a Parmára gondolunk”

Láttuk. Amit egy meccsen felépít a csapat, és dícséret illeti őket, azt a következő meccsen el is b#sszák.

Komolyan nem akarom elhinni hogy egy Parma-t nem lehet megverni. Ezek súlyos pontok amik nagyon fognak hiányozni a végén.

Elmennek a f#szomba. Csak annyi kéne hogy nyugodtak maradjanak, de megint a kapkodás meg a rohanás az eredmény után.

Én most már nem fogom dicsérni a csapatot ameddig itt ki nem alakul valami állandóság mert ez gyászkenet. Az ilyen fostaligákkal lenullázza a csapat azokat a momentumokat amik miatt eddig örülni lehetett a szezonban. Nem hiszem el. komolyan mondom nem hiszem el...

Leram7 2024.10.30. 22:47:25

Danilo néhány meccsen összetörte a saját felépített státuszát a klubnál.
Azt gondolom amit tőle látunk az elmúlt meccseken, az már egy szint alatt van.

Vlaho sajnos ma azt a meccsét játszotta, amikor lehetett látni, hogy bármit tesz, gólt nem fog lőni.

@MdewC: A szezonnak lehet akkor vége volt, de parma, stb csapatok ellen meg kell oldani wint.

@Shyr Kahn: Motta ma nagyon rosszul meccselt. Danilo 5x minimum hibázott nem hozta le, nem cserélte meg Caballal, nem reagált rá.

Weah nagy meccset játszott, lehozta és berakta a helyére azon a poszton semmit produkáló Yildizt.

Végig maradt a felállás, nem volt változtatás.

Félő, hogy Mottában van egy Ten Hag féle makacsos hülyeség.

Pozitívum, hogy mentünk a végéig és volt tartásunk, de nem voltak jó edzői döntések.

Véleményem szerint 10 meccsen 6 döntetlen nem jó. Hazai pályán ez egy parma ellen nem jó.

babo0410 2024.10.30. 22:47:37

@Rikoo: Nem kell pánikolni, be fogunk indulni. Már ha Motta nem lesz olyan, mint Allegri, és a folyamatosan hibát hibára halmozó játékos nem marad a kezdőben élete végéig. De ha igen, akkor Motta lehet akármilyen modern felfogású, idény végén mehet a fenébe.

ggbuffon 2024.10.30. 22:48:10

@Direct_01: majd kivancsi leszek most a "mekkorat fejlodtunk Mottaval' dalszovegek hogyan valtoznak tavaszra amikor a 4.helyre kuncsorgunk.

Conte meg nem valo ide, vegulis 10fordulo utan meg csak 7 el mennek elottunk, ugy h a Milant levajsimaztak idegenben.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:48:47

@ggbuffon: Lehet a végén neked lesz igazad..

Juventino86 2024.10.30. 22:48:52

@ggbuffon: Eddig én nem támadtam Mottát, de kezdek attól tartani, hogy igazad van.

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:49:01

@Rikoo: Sztem nincs igazad. Motta egyetlen nagy hibaja Danilo jatszatasa hatul, de sajnos nincs tul sok alternativa. Ezert is irtam, hogy ket kozepso vedot minimum igazolni kell. Jo vedelem nelkul egyszeruen nem mukodik semmi sem. Itt van ez a magyar Balogh gyerek. Meg O is megbizhatobbnak tunt mozgasban es futasokban, passzokban. Az oreget sajnos el kell felejteni. Addig amig nem kezdett es Bremer volt, addig semmi problemank nem volt. Egyszeruen nem mukodik vele a hatso alakzat.

Korabban is irtam. Stabil vedelem nelkul az egeszet megette a fene. Kulonosen a Serie A-ban. Az elso 6 forduloban zero gol. Az utolso kettoben 6. Ezt nem lehet igy csinalni. Mintha a vedelem teljesen kifordult volna magabol.

Pavel1988 2024.10.30. 22:49:09

Ti meg látom megint elkezdtek Mottázni. Tavaly meg Allegriztetek, azelőtt meg Pirlo volt a világ legrosszabb edzője.
Lassan el kéne jutni oda, hogy nem egy bűnbakot keresünk.

JuveMI 2024.10.30. 22:50:29

Kissé sablonos a játékunk... jobban meg kellene tölteni tartalommal... nem várhatunk mindig az egyéni villanásokra! Mottának ki kell találnia új sémákat/húzásokat. Most kell megmutatni az edzői kvalitásokat... egy igazi fordulópont előtt állunk az új Mister megítélésében!

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:52:41

@ggbuffon: A Bologna tortenelmi sikert vitt veghez es az utolso ket szezonban a Mihajlovic (Nyugodjek Bekeben!) fele Bologna-t ubereltek szinte mindenben. Az sem volt Bologna szint.

Nem kell panikolni. Ez amolyan magyaros mentalitas. Egyetlen merkozest sem veszitettunk meg a Serie A-ban. A vedelmet kell helyrerakni, de nagyon gyorsan es utana nem kell kapkodni meg kapalozni.

Forza Juve !!! 2024.10.30. 22:52:54

A gyenge védelem mellett a legnagyobb gond, hogy van egy darab csatárunk akinek hetek óta nem szabadna a kezdő közelébe se kerülnie…
Nem tudom mi történt Vlahoval de jelenleg nála haszontalanabb játékos nincs a keretben. Egész meccsen az járt a fejemben, hogy bárcsak Vučinić játszana helyette ?

Juventino86 2024.10.30. 22:53:22

@Pavel1988: Nem bűnbakot keresünk. Megnevezzük a felelőst, illetve a felelősöket. Mottának nyilván jár még idő. Korai lenne őt megítélni. De vannak dolgok, amiken most sürgősen változtatnia kellene.

Direct_01 2024.10.30. 22:53:31

@ggbuffon: Meg van a lelkitársam! Nevetséges az egész :D Nem is tudok mit mondani, örülök, hogy Allegri eltakarodott, de nagyobb a káosz mint a Calciopoli idején! A blog 3/4-e nyilván azt se tudja mi az, mert még pelenkás volt, nekik elárulnám, 2006-ban volt!

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:54:16

@Shyr Kahn: XD Tűzd a kalapod mellé a veretlenségedet.

tomi12312323 2024.10.30. 22:54:17

Motta azt se tudja milyen rendezvényen van. Szerintem villámgyorsan kell cselekedni! Valaki menjen le a vezetésből és irgalmatlanul pofozza fel, mert egy olyan ostoba edzőre emlékszem az elmúlt 40 évből aki képes lett volna Danilot a kezdőbe tenni és Yildizt a bal szélen erőltetni.
Meg lennék lepve ha kiraknánk mint macskát sz...., de egyáltalán nem bánkódnék.

Ez ami itt történik felfoghatatlan, egyszerűen már nem bírom idegekkel :(

ggbuffon 2024.10.30. 22:55:34

@babo0410: az ilyen meccseken nem beindulni kell, hanem lekell hozni a francba akar egy szaros 1-0al is aztan haladni tovabb 3ponttal a zsebben.

Nekem a mutatott kamun kivul jobban bant h az uj igazolasok kozul csak Concencao es Kalulu vált be eddig. (Bar utobbi is bizonytalan, elobbirol meg en tovabbra is azt gondolom h hosszutavon a Serie Aban ezzel a fizikummal...hááát..őt inkabb a La ligában tudom elképzelni)

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:56:20

@Pavel1988: ++

Magyaros mentalitas ez. A vedelemben nincs sok opcionk. Ez legalabb annyira a teljes vezetoseg sara, mint Motta-e, vagy a csapate. Nincs alternativank hatul. Rugani el lett zavarva es nem vettunk senkit sem kozepre hatra, csupan Kalulu-t.

Motta sara, hogy valamiert probalja Danilo-t kezdetni. Remelem nem ad neki tobb bizalmat. Eleg volt belole.

Komolyan itt beszeltuk, de surgoisen le kellene Sergio Ramos-t igazolni, aki klub nelkul elerheto lehetne. Lehet O is lassu, de helyezkedesben nem lenne olyan rossz, mint a brazil. Vagy hozzanak fel valakit a NextGen-bol, de legyen alternativa, aki kepes a labdak utan futni es helyezkedni.

Rikoo 2024.10.30. 22:57:09

@Shyr Kahn: Itt nem Danilo a probléma, mert egy teljes listát lehetne sorolni a problémáinkról. Bárcsak Danilo lenne egy egyedüli bajunk...
Tényleg ilyen meccsek után egy Bayern München vagy valamelyik PL csapat edzőt küldene el.
Motta ragaszkodik a hülyeségeihez, akkor is ha mindenki szenved és az eredmények sem jönnek. Igazolt Giuntoli egy sor minőségi játékost ehhez a játékstílushoz, akik ráadásul eléggé drágán is érkeztek és a legtöbb szenved hónapok óta, ha éppen egyáltalán bevethető.

Nem 1-2 dolgon kellene változtatni, hanem nagyon sok mindenen. Kicsit tényleg olyan érzése van az embernek, mintha lenne egy nagyon erős keret, csak nem jó irányba halad az egész folyamat.

Calcioregista 2024.10.30. 22:57:18

A bajnokság indulása előtt a legtöbb szakértőtől azt lehetett hallani, hogy a Juve lehet az Inter fő riválisa és elképzelhető az, hogy egészen sokáig versenyben lesz a scudetto-ért a csapat. A fő érvek emelett Motta progresszív játékfelfogása, a remek nyári mercato, a hosszútávon versenyképes fiatal keret és a bérek leszorítása volt. Utóbbi kettő még később jól is jöhet, előbbi kettővel kapcsolatban most már lehet bennünk kérdőjel.

Ami a mercato-t illeti, felmerülhetett már egy olyan anomália, hogy kilences pozícióban egyedül Vlahovics nagyon sovány. Ha eltekintünk a szerb teljesítményétől, a három frontos küzdelemhez mindössze egy ember ezen a poszton elég felelőtlenség. Tudom, hogy nem leszek népszerű ezzel a véleménnyel, de olyan szempontból még szerencsések is vagyunk a szerbbel, hogy nem sérülékeny. Képzeljük el mi lenne, ha nála is gyakrabban combhúzodás, izomsérülés vagy bármi egyéb baj beütne.
Egyszerűen nem látom át, hogyan gondolhatta bárki is, hogy egy emberrel három fronton folyamatosan eredményeket lehet hozni. Nico Gonzales nem ez a poszt, bármennyire is ide szánják /szánhatják. Rengeteg a kiscsapatok elleni döntetlen, ami annak is tudható be, hogy nem tudsz frissíteni ezen a poszton. Ha indiszponált a szerb- márpedig sokszor az, akkor megszívtad.

A második dolog pedig a védőkérdés, ott is érezhető volt, hogy ez a keret nem elég mély azokhoz a célokhoz, amiket kitűzött a csapat maga elé. Bremer sérülése nem volt benne a pakliban, de az várható volt, hogy lehet ott kiesés és akkor nagy a baj.

A harmadik dolog, pedig Motta stábjával kapcsolatos, túlontúl sok a sérülés és annak ellenérek sokan maródiak, hogy azért forgatja az embereket. Tehát ott az erőnléti, rehabilitációs vonalon valami nem klappol megfelelően.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 22:59:08

@tomi12312323: Mr.Bolognának annyi lett volna ma a dolga hogy lenyugtassa a játékosait. Így kapkodva görcsösen nem lehet megfordítani egy meccset 1-2-ről. De az edző úgy látszik erre nem képes.

A Parma ziccerét ne is említsem. Kezet csókolhatnak Di Gregorionak.

Rikoo 2024.10.30. 22:59:34

@Shyr Kahn: Mondok még egy példát. Amíg a védekezés működött, addig pedig a támadás nem. Valahogy nem akar összeállni ez az egész.
Nyilván nehéz ez az időszak, nagy vállalás ennyi mindent változtatni egy nyár alatt, de egyelőre kijelenthető, hogy Motta-ra nagy ez a kabát edzőként.
Ez persze változhat még a jövőben tapasztalattal, de rengeteg hibát követ el, taktikailag pedig főleg. A mai meccs botrányos volt, kritikán aluli.
Sajnos beleillik a Stuttgart és Inter elleni sorozatba...

Shyr Kahn 2024.10.30. 22:59:36

@Pilsnerurquell: Jobb lett volna, ha ma kikapunk? Vagy az Inter ellen? Na azt meg te tuzhetned a kalapod melle.

Nezd a poharat felig tele kell latni. A tamadasok jok voltak. 6 golt szereztunk az elozo ket merkozesen es szamtalan helyzetet dolgoztunk ki.

A gond az, hogy vagy a vedelmunk rohadt jo, vagy a tamadasaink, de a ketto egyutt eddig nem ment.

vágóistván 2024.10.30. 23:00:12

a mai meccset nem láttam, de motta lehetséges alkalmatlansága nem predesztinálja azt hogy allegri és az ő anti futballja hiányzik nekünk. meg lehet nézni mit művelt allegri az utolsó éveiben. conte?? legrosszabb viccek egyike. remélem soha nem kerül a Juve pad közelébe. most lehet hivatkozni rá 10 meccs után, heti egy meccsel. de neki sem megy a bl mellett, sőt nemzetközileg sehogy sem ,ugye...

Shyr Kahn 2024.10.30. 23:01:35

@Rikoo: Egyetertek a premisszakban, de megkerdeznem, hogy mi az, ami kozos volt a Stuttgart, Inter, Parma elleni merkozesekben?

A stabil vedelem hianya. Amig a vedelmet nem tudjuk rendbetenni, addig ez nem fog megvaltozni.

Shyr Kahn 2024.10.30. 23:04:33

@vágóistván: ++

Conte Napolija nyer, de a jatek stilusat nem szeretem, amit eroltet veluk. Csunya, de mondjuk ez eddig sem volt maskent.

@Calcioregista: Sok mindennel egyetertek azzal kapcsolatban, amit irtal.

Bunbakot lehet keresni. Motta fogja vallalni a felelosseget, ahogyan eddig is. Nem Allegri O, hogy tereljen, de az igazsag az, hogy jo vedoanyag nelkul nem igazan tud mit csinalni, mert ezen alapul a focija!!!

Direct_01 2024.10.30. 23:06:08

@Calcioregista: Jonathan David januárban úgy kell mint egy falat kenyér! Vlahovic impotens, Milik lassan jobban jár ha bevonul a Szederfa Otthonba Egerbe, ott több hasznát veszik a helyi kórusban! Ha nem lesz januárban csatár és védő illetve a középpálya nem áll össze, akkor megint befigyel egy 7. hely!!!!

Shyr Kahn 2024.10.30. 23:06:23

@tomi12312323: Bravo!
Megertenem, ha ezt irnad mioutan kikaptunk 3-4 alkalommal, de iden egyetlen veresegunk van csupan az is a BL-ben.

Hullamvolgyek mindig vannak. Mindig van kihivas. Majd ha Janurban is igy allunk, akkor lehet kovetkezteteseket levonni. Addig turelmesnek kellene lenni.

ggbuffon 2024.10.30. 23:06:37

@Shyr Kahn: lesz*rom h a Bologna mit mákolt össze tavaly, már bocsánat.

Az ujkeletu Ikszgé meg idiota statisztikak alapjan szakertok szerint sztaredzo, en meg nem igy latom. Sztem ez a kabát nemhogy nagy rá, de vagy 20 számmal eltér.

Thuram arnyeka annak amit a francia bajnoksagban mutatott es ami az erossege, Gattival allitolag osszebalhezott, Danilo akit most divat kutyazni, evekig megbizhato stabil ember volt hatul, jelenleg kuka. Doglesz Luiz meccskeretbe se kerul 60millaert, Yildiz akarhanyszor kozepen jatszott hozta amit kell, erre szelen jatszik ahol dupla0, Koopmeiners aki a budos eletbe nem jatszott 10est, nalunk azt kell jatszon, igy szinten lof*sz.

Az egyetlen taktikai huzasa h Cambiasot bevezenyli a kozeppalyara, aztan vagy bejon vagy nem (inkabb nem szokott)

Ehhez kellene tapsikolni? Vagy egy Parma ellen otthon azzal mentegetni h nem jatszott Bremer? Ez komoly?

Csak azert tunik elorelepesnek mert 20meterrel feljebb tolta a csapatot mint Allegri. Egyebkent uaolyan remenytelen foshalmaz van hetrol hetre, mindezt ugy h azt a szekciot erositettuk meg sulyos euromilliokert ahol tavaly Allegrinek komoly hianya volt.

Es kozben veszitjuk sorozatban a pontokat Empolik Cagliarik meg Parmak ellen stb, vagy a Stuttgart itthon ver minket agyon.

Ez sztem nem oke, epulo csapat ide vagy oda.

gomorra21 2024.10.30. 23:08:15

@Shyr Kahn: hát, ezzel nagyon nem értek egyet, hogy csak a védelemmel volt gond. Középen pontosan annyit tudtak hozni a srácok, mint Allegri alatt: lassan, körülményesen hozzuk ki a labdát, ami egy tömörülő védelem ellen a kék halál. Középen miért spóroltuk ki a kreativitást? Locatelli, Thuram és Wes mind használható játékosok, de ez a hármas együtt egy elég buta középpálya.

epaska 2024.10.30. 23:09:47

Kezdjük el gyakorolni! MOTTAOUT!!!

ggbuffon 2024.10.30. 23:10:43

@vágóistván: ennek a Juvenak pont Contera lett vna a legnagyobb szuksegebaz elmult 4-5ev fenyeben. Nem a BL cim aspirans klub vagyunk de ezt tudomasul vesszuk. De Mottaval se vagyunk azok. Viszont az olasz, szemben Csiáguval már nem egy helyen bizonyitotta h csapatot epiteni, identitast adni azt nagyon tud.

Igen valszeg o nem tud majd soha tovabb lepni egy szintet, de ahogy irtam mi nem is ebben a fazisban vagyunk mint klub.

Leram7 2024.10.30. 23:13:55

@Shyr Kahn: Én nem írom le Mottát. De nem csak Danilo a gond. A támadásaink Bremer esetén sem voltak jók. De tény, hogy volt egy jól működő védelem.

Egy edzőnek reagálni kell a kezdővel az adott meccsre és meccs közben is kell tudni változtatni.

Rosszak voltak a cserék. Weah veszélyes volt és lecserélte. Cabal jó volt, lecserélte. Danilo rossz volt, végigjátszotta a meccset. Yildizt abba a pozícióba hozta be, ahol szenved, egy szenvedő Vlaho mellé.

Van másik felállás is. Egy parmat tudni kell bedarálni hazai pályán.

3-4-3
3-5-2
4-4-2
4-3-1-2

3-4-3: Danilo, Cabal, Gatti - Cambiaso, Thuram, Locatelli, Weah - Yildiz, Conceicao, Vlaho

4-4-2: Savona, Gatti, Cabal, Cambiaso - Weah, Thuram, Locatelli, Conceancao - Yildiz, Vlaho

Az inter elleni feltámadás és a lipcse elleni fordítás csodálatos volt. De a kiscsapatok ellen nem lehet pontokat veszteni. Empoli, parma, cagliari ellen győzni kellett volna.

Nálam a szezon mélypontja a lazio elleni emberelőnyös meccs volt. Ott nem volt bennünk gól, a lazio rúgta be magának, az is egy tipikus rossz meccsünk volt.

Meg kell adni a türelmet és az időt Mottának, de ugyankkor jelenleg változtatnia kell és meg kell találnia a kerethez és a játékosokhoz képest a csapatot, felállást. Jelenleg sok játékos szenved és nem vagyunk eredményesek. Nem késő változtatni, de félek udinében is ezek a hibák lesznek.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 23:17:46

Szombaton a 7edik Udine ellen idegenben....

Calcioregista 2024.10.30. 23:18:46

A szezonból durván nettó két hónap telt el. Valamivel kicsit több.
Az eddig megsérült játékosok hosszabb-rövidebb időre: Bremer, Conceicao, Koopmeiners, Nico Gonzales, Douglas Luis, Thuram , Weah, Adzic

Rengeteg az izomsérülés, bokasérülés ami arra utal, hogy vagy erőnlétileg túlhajtottak a játékosok vagy a rehabilitációs és mobilizációs edzésekkel vannak gondok. Mivel főleg a középpályán jelentősen forgatja őket, nem indokolt ennyi sérülés. Nem kizárt, hogy Motta nem a megfelelő stábbal vagy emberekkel dolgozik.

vágóistván 2024.10.30. 23:19:34

@ggbuffon: semmi szükség egy korlátolt , toxikus, maga mögött minden hidat felégető emberre, aki ugyanugy ég nemzetközileg mint egy kezdő, és nem beszélve a távozási szokásairól, pont egy ahogy tette szeretett klubja ellen, majd leült az inter padjára. kössz, nem.

Pilsnerurquell 2024.10.30. 23:20:24

@Calcioregista: Vagy csak nagy rá a kabát. Egy dolgot mindig elfelejtetek. Ma se volt semmi köze a sérüléseknek ahhoz hogy ne lehessen 3pontot szerezni egy Parma ellen OTTHON!

Pilsnerurquell 2024.10.30. 23:22:20

Mentegetném én a csapatot meg Mottát is. Jobban szeretném mert az azt jelentené hogy valami működik. De nem ez a helyzet.

tv88 2024.10.30. 23:25:02

Én már nyáron se értettem azokat a szakértőket, akik szerint Európában a Juve igazolt az egyik legjobban. Miközben évtizedek óta nem volt ennyire lyukas a keret, gondoljunk csak a csatárposztra. Szidhatjuk Mottát, szidom én is, de teljesen komolytalan ez a vezetőség.

tv88 2024.10.30. 23:27:01

És ami különösen irritál még Mottában az az, hogy Chiesát elherdálta, miközben teljesen világos volt, hogy mindkét fél (a Poollal együtt mindhátom) rosszul fog kijönni ebből a váltásból.

juve2121 2024.10.30. 23:31:43

Hónapokig hallgattam olvastam az Allegri egy szar “szakértéseket”!
Most meg elkezdtétek a Motta szar “szakértés”t!
Hagyjuk már dolgozni! Itt mindenki azt hitte két hónap alatt minden rendben lesz?
Más edző, más edzések, terhelések, rengeteg új játékos, új taktika! Ez nem áll össze egy ilyen rövid idő alatt!
Az is igaz, h ennyi pontunk Allegrivel is lenne az tuti!
Más a focink, itt szinte mindenki ezt akarta, hát akkor nem kell két hónap után pálcát törni Motta felett!

JuveMI 2024.10.30. 23:56:37

@juve2121: ++
...
Egy edzőt az tesz igazán naggyá/léptet előre... ha tudja kezelni a csapata problémáit/hiányosságait. Thiago Mottának megvan erre a lehetősége... kíváncsian várom, hogyan oldja meg az új Misterünk.
u.i.: A kommentekben olvasható szélsőségekkel semmi gond... ebben a történetben a mi feladatunk a negatív/pozitív szurkolói megnyilvánulás csupán!

Ethan Hunt 2024.10.31. 00:16:25

@Rikoo: Jó hamar dobtad Mottát, hallod-e? :) Ez azért jókora csalódás nekem...

Mások véleményét inkább nem is minősítem, mert szégyen, úgy ahogy van! Zéró türelem, zéró megértés. Agyhalott, totál irreális elvárások egyeseknél, ami után jön az eleve borítékolható csalódás, világvége-hangulat 2 tetves hónap után. Abszurd az egész...

Senkit nem zavar, hogy kidőlt a védelem oszlopa az egész szezonra, akivel alig kapott gólt a csapat addig és ez komoly kihatással a védekezésünk színvonalára...
Ha Gatti és Kalulu teljesen egészséges, akkor tényleg edzői hiba Danilónak ennyiszer játszatni. Ez teljesen jogos! De tudunk mi bármit a játékosokról a meccseken nyújtott teljesítményükön kívül? Semmit a világon...
Amikor 3-4 naponta meccs van és még a legfontosabb ember is kidőlt, muszáj forgatni az embereket, ami már csak azért is célszerű lehet, hogy aki bejön, az ne meccshiányos állapotban játsszon. Egyébként honnan tudhatta volna Motta vagy bárki előre, hogy Danilo majd ennyit fog hibázni és arra sem alkalmas, hogy rotálni lehessen vele, amikor tavaly az egyik legmegbízhatóbban teljesítő ember volt?

Yildiz is már zsinórban másodszor kezdett a padon, ami első alkalommal kifejezetten jól sült el, mert azonnali hatást jelentett az Inter ellen a jelenléte. Ezek után furcsa és érthetetlen, hogy ma nem volt kezdő, főleg, hogy adta magát - mivel Koopmeiners még csak mostanra épült fel -, hogy ezúttal ne szélen (oda jó lesz Weah), hanem középen közvetlenül Vlahovic mögött játszhasson, ahol eddig mindig jó teljesítményt nyújtott. Ezt is lehet teljesen jogosan edzői hibának tartani, de Yildiz is egy olyan játékos, aki eddig minden meccsen játszott és Vlahovic valamint Cambiaso mellett neki van a legtöbb játékperce, őt sem érdemes csapágyasra hajtani már az elején, csakhát Koopmeiners meg N.Gonzalez sérülései nem igazán segítik ezt a szándékot.

Közben a helyzetek kialakításának képességében érezhetően javultunk, habár a befejezés még azért bőven javulhat. A címvédő ellen idegenben lőttünk 4 akciógólt és ezeken kívül is voltak gólszerzési lehetőségeink ellenük...

Az Inter ellen szereztünk egy bravúr pontot, itt elvesztettünk kettőt. Tényleg ez a -1 pont ekkora tragédia? Ugyan már...

Shyr Kahn 2024.10.31. 01:29:28

@ggbuffon: "lesz*rom h a Bologna mit mákolt össze tavaly, már bocsánat." - az az egy szezon valojaban ketto. Es kettore mar nehez makot mondani.

Nem mondtam azt, hogy Motta nem hibas, de erdekes modon amiota nincs Bremer, azota kaptunk 8 golt. Elotte meg volt egy eros vedelmunk. Bremer is ilyen jo volt Allegri alattm hogy 6 fordulo utan 0 golt kaptunk? Nem emlekszem ilyesmire.

Folfujjatok a dolgot sokan es elen jarsz benne, mert te a kezdetektol fogva fikaztad Motta-t, szoval nem nagy ujdonsag, hogy most ujult erovel esel neki, amikor a vedelmunk nem jo.

@gomorra21: A tamadojatekunk vegig jo volt. Akkor lettunk impotensek, amikor a Parma beallt 10 emberrel vedekezni. Ez korabban is gond volt. Az egyeduli kulonbseg az ev eeleje es a most kozott az a bekapott golok szama.

A statisztika nem hazudik. Rugni rugunk golokat, de sajnos legalabb annyit kapunk is. Ez a gond. A statisztikak nem hazudnak. A vedelem a fo gond, az a vedelem, ami varazsutesre a hihetetlenul hatekonyrol a kegyetlenul rosszra valtozott.... erdekes, hogy amiota Danilo kezd, azota kapjuk ezeket a golokat tomkelegevel.

Ez nem jelenti azt, hogy O csupan a fo gond. Motta-nak fel kellett volna ismernie, hogy Danilo-t jegelnie kellett volna, de amugy a tamadojatekban nem sok mindent tudott volna hozzaadni ahhoz, amit csinaltunk.

Calcioregista 2024.10.31. 01:55:39

Merő kalandvágyból megnéztem az elmúlt évek scudetto győzteseinek statisztikáit
2023/2024 Inter 7 döntetlen , 2 vereség
2022/2023 Napoli 6 döntetlen, 4 vereség
2021 / 2022 Milan 8 döntetlen, 4 vereség
2020 / 2021 Inter 7 döntetlen, 3 vereség
2019 / 2020 Juve 5 döntetlen, 7 vereség

Nagyjából ez azt jelenti, hogy 10-12 rontott mérkőzésnél vagy meg nem nyert mérkőzésnél nem igazán lehet több a bajnoki címhez.

10 lejátszott fordulót követően már megvan 6 rontott meccsünk, nagyjából a szezon negyede ez, azaz két hónap.

Semmiféle scudetto nem lesz idén, ezt jobb ha most realizáljuk.

venember83 2024.10.31. 04:31:01

@Calcioregista: igen, teljesen reális, hogy így max. dobogóra lehet jó ez a csapat.

ggbuffon 2024.10.31. 06:51:37

@Shyr Kahn: tévedsz. A kezdeteknél azokat fikáztam, akik már a nyitóforduló után nagy mellénnyel kutyázták Allegrit és előadták h Motta itt az atyauristen, meg h o mennyire objektiv edzo akinek csak a teljesitmeny szamit es aszerint valaszt kezdőt stbstbstb.

És mégegyszer: nem Allegrit hianyolom sem a fociját. Én szimplan nem értek egyet azzal h Motta a megfelelo valasztas ide. Legalabbis en nem latom azt a zsenit benne amit ti. Foleg h a pontveszteseink zome olyan kiscsapatok ellen volt es hazai palyan, akiket megkellett vna verni tartalekosan is.

Emiatt is emlitettem korabban, h szep-szep h nem tori a halonkat a kapu, de a legfontosabb az lenne ha számomra ha úgy néha nyernénk is..de most komolyan, mit muveltunk pl a Lazio ellen is 70percig emberelonyben?

Mert sajnos ez az a játék ahol a pontok számitanak a végén.

Shyr Kahn 2024.10.31. 07:55:04

@Calcioregista: Egyetlen veresegunk sincs idaig, az ugye megvan? Utoljara Conte vezetesevel voltunk veretlenek ennyi fordulo utan, ha jol emlekszem (javitsatok ki, ha tevedek). Ezt a statiszitka nem tukrozi. Volt olyan csapat a tortenelemben, ami veretlen volt, de nem nyert Scudetto-t? Ennek is erdemes lenne utananezni.

De amugy, ha csak negyedikek leszunk az sem gond. A lenyeg, hogy egy betonbiztos vedelem, melle egy elvezheto, fejlodokepes jatekot es csapatot kapjunk.

@ggbuffon: Sztem felesleges vitatkoznunk. Motta vagy bizonyit, vagy nem. En azert hiszek benne (es gondoom azt, hogy bizonyitani fog), mert mar lattam az elozo evekben, mert lattam az ev elejen, hogy egy jo vedelmi felallassal kepesek vagyunk betonbiztos vedelemre, es lattam, hogy a csapatnak volt mindig lelki ereje, hogy felkapadszkodjon a hatranybol. Ezt a kettot kell osszehangolni, kezdve a vedelemmel, ahova mindenkeppen kell igazolas, amilyen hamar csak lehet.

venember83 2024.10.31. 08:03:39

@Shyr Kahn: a Perugia a '78-79-es szezonban. Akkor 16 csapat volt, a 30 meccsből 19-et hozott döntetlenre a Perugia, a Milan pedig 3-at elveszített, cserébe megnyert 17-et a Perugia 11 nyert meccsével szemben. Nagyon más idők voltak azok.

en.wikipedia.org/wiki/1978%E2%80%9379_Serie_A

Shyr Kahn 2024.10.31. 08:11:47

@venember83: Koszi. Nem szep stat, de legalabb veretlenul lett masodik a Perugia. Kiegyeznek egy masodik hellyel es veretlenseggel iden.

FAF 2024.10.31. 09:29:46

@Rikoo: De hol van az a sok drága igazolás? Leginkább J medicalban.

babo0410 2024.10.31. 11:20:05

@tv88: Elherdálta Chiesát? Látom képben vagy. Te is csak szidni tudsz, semmi nem jó. Kicseréltük a keretet, idő kell még a beinduláshoz, egyébként amíg Danilo nem játszott, sokkal masszívabbak voltunk.
De mielőtt Chiesa elherdálása miatt kezdenél el az edző és Giuntoli ellen kirohanni, jelzem Chiesa jelenleg is sérült, és használhatatlan, mert amint elkezdene edzeni, újra lesérül. Inkább adnál hálát az égnek, hogy távozott. Belőle már nem lesz focista. Pedig nagyon kedveltem.

venember83 2024.10.31. 11:22:30

@juve2121: a Juventusnál mindig, minden szar, a győzelem az egyetlen dolog, ami számít. De sokszor még az sem. Elég mérgező a légkör sok esetben.

babo0410 2024.10.31. 11:27:23

@Ethan Hunt: Abban igazad van, hogy nem tudhatta Motta, hogy Danilo ennyit fog hibázni. Habár edzéseken láthatta volna, de mindegy ez most. Viszont nem értem, ha elmegy egy fontos BL meccs rajta, akkor miért kell megint kezdőbe nevezni? De oké, mindenki hibázhat. Kapott még egy esélyt, megint összebénázott egy büntetőt, és teljesen bizonytalan volt az inter ellen. Megint szétestünk miatta. Erre kap még egy meccset? És az is elment miatta. Nem is értem, ezt motta nem látja? Remélem Danilo innentől többet nem játszik!

gomorra21 2024.10.31. 11:53:58

@Shyr Kahn: "A tamadojatekunk vegig jo volt."
"Az egyeduli kulonbseg az ev eeleje es a most kozott az a bekapott golok szama."

Szerintem a két állításod kizárja egymást. A másodikkal egyetértek olyan értelemben, hogy Bremer idején nem volt jó a támadójátékunk, de szikla szilárd volt a védelem. Most szintén nem jó a támadójátékunk, de a védelem sem jó.

Szóval nem igaz, hogy csak Danilo, tehát a védelem volt rossz. A támadójátékban nem látszódik a fejlődés. Én arra számítottam a tavalyi Bologna meccseit követve, hogy mostanra Motta Juventusa már sokkal tudatosabban fog játszani. Nekem az alapvető problémám a középpályán van. Míg az első meccseken a középpályásaink sokat változtatták a pozícióikat, és állandó plusz passz lehetőséget nyitottak a labdás játékosnak, addig mostanra újra lassúak vagyunk középen, és statikusak.
Nem tudom, hogy ez a statikusság a játékosok fáradtsága miatt van, de nem hiszem. Locatelli meg Thuram nem lehet fáradt.

Motta nagyon jól nyúlt a szélekhez. Alapvető szüksége van a szélekre, ezért a noname Savonából is remek játékost farag, hogy ne kelljen elengedni a széljátékot. Ez tetszik, ez nagyon nagy előrelépés. De középen esetlegesek vagyunk. Egyszerűen nem értem, hogy hogyan maradhat a kezdő olyan játékos nélkül, akinek az okos passzjátékban van az ereje. Fagiolit az inter középpálya mattolta, de a Parma ellen miért nem kezd? Yildiz miért nem kezd, és Koop hiányában miért nem játszik ott, ahol a szezon elején klasszis teljesítményt hozott? Kooppal együtt miért az utolsó 20 percre jön be az a 3 játékos, akik látnak a pályán?
Locatelli, Thuram, McKennie. Mind a három játékost kedvelem, de a kreatív agy az hiányzik. Ezt legkésőbb a félidőre illett volna felfedezni. Fagioli meg amíg nem biztos a játékában, addig nem hiszem, hogy érdemes őt feltologatni támadóközéppályásnak, mint ahogy az többször történt. Neki arra lenne szüksége, mint Savonának: hogy megtanuljon egy poszton jól játszani. Utána majd lehet variálgatni.

Calcioregista 2024.10.31. 12:37:42

@Shyr Kahn: Nem feltétlenül értek egyez ezzel.

Az, hogy nincs egyetlen vereségünk jottányit sem ér, ha halmozzuk a döntetleneket. A bajnokságot a kiscsapatok ellen kell megnyerni főleg és ha megnézed a fenti statisztikát nagyjából 10-12 nem megnyert mérkőzés hozhat scudetto-t. A hat döntetlen hat pontot ér, ha kétszer kikapnánk és négyet nyertünk volna ebből, akkor az meg tizenkettő pont. Szóval a veretlenség semmit sem jelent, a pontok döntenek.

A másik állítást is opponálnom kell. Nagyon is baj, ha negyedikek leszünk, senki nem azért cserélte le a teljes keretet, hozott egy konténernyi játékost, hogy kereplővel táncoljunk örömünkben a negyedik helyért. Minden szakértő idén az Inter és a Juventus bajnoki esélyeit pedzegette, természetesen előbbi esélyességével. Nekünk a tavaszig versenybne kellene lennünk a bajnoki címért. Az, hogy október végére de facto ez elszáll, azért bőven csalódás kategória. Elképzelhető még innen egy óriási csoda, de tíz mérkőzésből hat döntetlen az nem errefelé mutat. Egy Juventusnak ilyen mercato kiadással egy negyedik hely maximum sovány vigasz kategória.

venember83 2024.10.31. 12:55:18

@Calcioregista: "Nagyon is baj, ha negyedikek leszünk, senki nem azért cserélte le a teljes keretet, hozott egy konténernyi játékost, hogy kereplővel táncoljunk örömünkben a negyedik helyért."

A cserék azért a költséghatékonyságot, vagyis a bércsökkentést is szolgálták, szóval előrelépés volt a mercato pl. a középpálya feltöltése miatt, de nem csak ez volt a cél, hanem a bérek jelentős csökkentése. Ebben a tekintetben pedig a nyári mercato csak egy lépcsőfok volt a scudetto megcélzása ügyében.

sleepy8 2024.10.31. 13:31:14

@Calcioregista: Ezt engedd el itt, tavaly még nekik is baj volt a 3. hely.

Shyr Kahn 2024.10.31. 15:39:24

@sleepy8: Tavaly Allegri harmadik eveben, amikor is a bajnoksag fele kornyeken a jatekosok is kimondtak, hogy a Scudetto-ert mennek, majd miutan bezakoztak az Intertol kisse leeresztettek. Allegri meg azt mondta, hogy epitkezunk... harom ev utan becsuszott egy Olasz Kupa.

Motta az elso eveben van. A negyedik hely szamomra sem lenne nagyon jo helyezes. Nem azt irtam, hogy az nagyon jo lenne, hanem azt, hogy azzal sincs gond, amennyiben a vedekezesunk stabilizalodik es lathato a fejlodes minden teren.

Ethan Hunt 2024.10.31. 17:08:08

@Calcioregista: Már ne haragudj, de ennek mi értelme van, hogy kigyűjtötted, hogy a korábbi elsők hányszor döntetleneztek meg hányszor kaptak ki? Ki és milyen alapon várja el ezt ettől a csapattól?! Csak azért, mert érkezett pár új ember?! Nem számít, hogy még nem volt - és már nem is lesz - egy olyan alkalom sem, hogy ebben a szezonban a legjobb összeállításban lépjünk pályára, de azért legyünk harcban az Interrel meg a Napolival, ahol sokkal kisebb változások történtek?

Ki találta ezt ki, hogy nekünk az első évben már a Scudettoért kell menni? Nyilván törekedni kell a minél jobb eredményekre és helyezésre, de az első hely totál abszurd elvárás! Ha meg nem tudunk elsők lenni - mert túl korai - a 2. vagy 3.hely már oly mindegy. A 4.hely nyilván csalódás lenne, de végső soron a BL-indulás megszerzése a legfőbb feladat ebben az évben. Legalábbis, ami az eredményeket illeti.

Ami meg a játékunkat illeti, az a legfontosabb, hogy álljon össze a Mottaball a szezon végéig! Cambiaso az egyetlen játékos, aki játszott eddig ebben, senki más a csapatból! Játsszunk minél többször a legjobb összeállításunkban, egyáltalán derüljön ki, ki melyik poszton van a leginkább a csapat hasznára, hogy Giuntoli majd annak megfelelően pótolja ki a még hiányzó elemeket! Mert ez a játék, ha jól van játszva, akkor jó lehet a gazdagabb klubok csapatai ellen is és nem kell azt nézni, hogy akarjuk behúzni a meccseket 10-20 percnyi focival, a többiben meg csak öljük az egészet...

Rikoo 2024.10.31. 17:49:48

@Ethan Hunt: Nem dobtam, csak rohadt nagy csalódás nekem. Arra számítottam, hogy rugalmas lesz és ha valami nem működik, akkor tud majd váltani. Ezzel szemben azt lehet látni, hogy minden egyre kevésbé működik és abszolút nem akar változtatni.
Yildiz jól játszott a csatár mögött, Thuram pedig a védelem előtt. Ehelyett erőlteti a törököt baloldalt, ahol láthatóan nem tudja kihozni magából a maximumot, mert nincs területe. Kihúzódik a szélre és teljesen veszélytelen. A legveszélyesebb játékosa kellene legyen a csapatnak, mégis rohadt messze játszik a kaputól. Érthetetlen. Főleg úgy, hogy látszódott középen mekkora fegyvere lehetne a csapatnak.
Ugyanez Thuram. A védelem előtt játszik a két leglassabb játékosa a keretnek.(Locatelli, Fagioli)
Segítik a labdakihozatalokat és nagyon jó százalékkal passzolnak. DE megéri ez, ha közben meg úgy mennek át a középpályán, mint kés a vajon? Zsinórban a harmadik ilyen meccs volt. Thuram megmutatta a felkészülési időszakban és az első bajnokin is, hogy mennyire jó ezen a poszton és uralni tudta a területet. Ehelyett 2 olyan játékos játszik ott, aki a passzokat uralja és nem a területet, a védőkön pedig óriási a nyomás.
Ugyanúgy Danilo. Érthetetlen miért középen játszik, de az új igazolásoknak sem találja a helyét.
A szélen még akár kezdő is lehetne Savona helyett, középen pedig még Cabal is sokkal stabilabbnak tűnt, hiszen tele van életerővel és nagyon jó a fizikuma is.
Ez csak 3 példa, de lehetne sorolni egy teljes listát. Ragaszkodik Motta valamihez, ami láthatóan nem működik és a fél keret szenved benne, eredmények pedig nem jönnek.
Ami akkor lenne oké, ha látnánk hogy valami épül, mint pl. a Barcelonanál.
Én nagyon nem azt látom, hogy itt valami jó dolog épül, pont az ellentettjét. Még súlyosabb problémák lehetnek az eredményekkel, ha Motta nem változtat az elképzelésein, méghozzá azonnal.
Én azt látom, hogy erős a mostani Juventus kerete, nagyon nagy minőséggel rendelkező játékosok érkeztek, de Motta csökönyösen ragaszkodik a saját elképzeléseihez, ami nem működik.

Rikoo 2024.10.31. 17:59:21

@Shyr Kahn: Nem csak a védelem hiánya. Nagyon sok problémát lehetne felsorolni. Nyilván a gólok számítanak, de azért ez ennél komplexebb és ezt te is tudod.
Ennyi erővel meg lehetne számolni, hogy Vlahovic hány pontot érő ziccert hagyott ki a szezonban a 8 gólja mellett.

sleepy8 2024.10.31. 18:38:41

@Ethan Hunt: "Ki és milyen alapon várja el ezt ettől a csapattól?! Csak azért, mert érkezett pár új ember"

Ti vártatok el már a tavalyi kerettel is hogy harcoljunk a Scudettoert, erre most a megerősített kerettel már nem is lehetnek elvarasok?

"Nem számít, hogy még nem volt - és már nem is lesz - egy olyan alkalom sem, hogy ebben a szezonban a legjobb összeállításban lépjünk pályára, de azért legyünk harcban az Interrel"

Az elmúlt években se volt kb sose teljes a keret.

Az elmúlt 5 meccsünkből megnyertünk egyet.. ez a tény. Nagyon durván nem érzitek a kettős mércét amit alkalmaztok amúgy (blog szinten, nem egyedül te) mondjuk ez legyen a ti bajotok.

Shyr Kahn 2024.10.31. 19:10:42

@Rikoo: "Yildiz jól játszott a csatár mögött, Thuram pedig a védelem előtt. " - Thuram tok jol jatszott a Parma ellen. En nem ereztem, hogy lefele logott volna.

"Nyilván a gólok számítanak, de azért ez ennél komplexebb és ezt te is tudod." - nem erzem komplexebbnek annal, mint amit leirtam. Lehet Motta nem oly rugalmas, mint gondoltad, de a vedelmet leszamitva nem olyan rossz ez eddig, mint ahogyan lefestetted azzal, hogy azt irtad a nagy csapatoknal itt mar kipenderitesen gondolkoznanak.

Sztem ha egy edzo nem veszit, es a tabella elso helyein van, nem igazan lehet felelossegre vonni. Foleg nem ket honap utan. Erosnek erzem, amit ezzel kapcsolatban irtal.

@sleepy8: En orulnek a Scudetto-nak, de hatalmas paradigmavaltas van es a keret sem teljes. Sok ember ment el, es nem sikerult minden poziciora igazolni. Csatar, seconda punta es a kozepso vedelm hibadzik.

Allegrivel szemben a kritika jogos volt. Harom ev utan is egy teljesen nezhetetlen, raulunk az eredmenyre focit jatszottunk es sosem volt annyi tartasa a csapatnak, hogy mondjuk 2 golrol visszakapaszkodjon. A tamadojatekunk gyatra volt es a labdabirtoklasunknak koszonhetoen ronda is volt.

Ezek mindegyike jobb Motta-val. Az utolso 3 forduloban a vedelmunk gyengult le. Ezzel kell mit kezdeni. Ha az megvan, akkor nem lesz rossz a dolog.

"Az elmúlt 5 meccsünkből megnyertünk egyet.. ez a tény." - de a bajnoksagban egyet sem veszitettunk. Ez is teny. Allegribnel volt vereseg is boven ekkortajt.

sleepy8 2024.10.31. 19:26:02

@Shyr Kahn: Alapból rossz dolognak tartom ezt is, hogy ha valaki kritikát fogalmaz meg, egyből rátérünk Allegrire.

Személy szerint semmivel nem vagyok elégedetlenebb Motta teljesítményével, szezon elején ugyanúgy a top 4 volt az elvarasom mint tavaly.

A körülmények is jogosak többnyire amiket Motta védelmében felhoztok. Csak tavaly ugyanezek szipla kifogásnak voltak titulálva.

És lehet itt jönni ezzel a 3 éves építkezéssel, amikor klub (keret) szinten nem épültünk sehova a 3 év alatt, maximum le. És ez független az edzőtől ez lenne a lényeg, ezért nem is értem ezt az Allegrizést.

A problémák nagy része megmaradt az edző váltás ellenére is. És ha ezt az edző váltás miatt nem akarjuk észrevenni, az probléma. És mégegyszer mondom, nem Allegrit védem és Mottat szólom le ezzel, pusztán arra célzok hogy bőven nagyobb problémáink vannak mint az aktuális edző.

sleepy8 2024.10.31. 19:34:41

@Shyr Kahn: "Személy szerint semmivel nem vagyok elégedetlenebb Motta teljesítményével, szezon elején ugyanúgy a top 4 volt az elvarasom mint tavaly"

Itt azért a teljes igazság nevében megjegyzem, hogy egyelőre. 10 meccs után nem lehet nagyon biztosat mondani, de azt elismerem hogy jelenleg optimistának se mondanám magam. Btw azért a 4. helynek meg kell lennie hogy év végén ne legyen negatív megítélése ennek a kinevezésnek. (szerintem)

Shyr Kahn 2024.10.31. 19:37:17

@sleepy8: A korabbiakhoz kepest en szimplan a jatek osszkepet szeretem, a labdabirtoklasra epulo focit, az epito jellegu edzoi modszert es azt, hogy kuzdunk, ha hatranyban vagyunk.

Shyr Kahn 2024.10.31. 19:40:21

A technikai hibak nagy szazaleka (amit nem szerettem a Parma ellen) a faradtsagbol alakulhatott ki. Cambiaso szinte minden merkozesen jatszik. Sajnos neki pihennie kell(ene) a hetvegen. Ellenben Gatti es Kalulu kedzhetne kozepen es akkor talan remenykedhetnenk egy gyozelemben az Udinese ellen.

sleepy8 2024.10.31. 19:55:06

@Shyr Kahn: Értem, nem mondtam hogy nem törekszünk a labdabirtoklásra, csak sajna szerintem ugyanolyan rosszak vagyunk labdával mint eddig. Semmi nem épül rá, csak szimplán ötlettelenül passzolgatunk.

Szerintem ennyi a látványos változás eddig, hogy tavaly ezt úgy oldottuk meg, hogy kontrakra rendezkedtünk be és hátul szenvedtünk, most meg birtokoljuk és elől szenvedünk. Igazából most is nagy részben az egyéni villanásokban bízhatunk.

Illetve azért én ilyen nagy kirívó Motta keznyomot sem vélek felfedezni a jatekosokon illetve a kereten. Sőt, ugyanúgy ragaszkodik a f*szsagaihoz, mint az elődje a csatár Chiesahoz pl. (Koop ktk, Yildiz szélső)

Shyr Kahn 2024.10.31. 20:05:12

@sleepy8: Sztem a fejlodest erdemes eszrevenni az utoslo ket merkozesen. A nem betomorulo ellenfelek ellen vanak jo, kidolgozott akcioink. McKennie nem veletlenul kezd. Az arahoz kepest a legjobb lespikuskasunk, aki gyonyoruen futott be ket alkalommal is. Az Inter ellen egy csodaszep golpasszt adott, mig a Parma ellen beadasbol szerzett fejesgolt.
Aztan Weah golja is osszjatekbol alakult ki. Conceicao rendszerint szepen tor be a tizehatoson belulre. Coulibaly-t raallitottak es eleg jol semlegesitette, de amugy eletveszelyes akciokat dolgoznak ki.

4-5 forduloval ezelott valoban sok volt az otlettelen passzolgatas, de mostanaban azt latom, hogy szepek, es tudatosak az atforditasok, a betoresek. Ezek szama egyre novekszik. Koop rugotechinkajat kellene jobban kihasznalnunk. Thuram a Parma elleni betoresei es kiserletei is kecsegtetoek voltak es bizony Yildiz betoresei sem oly rosszak. Szoval vannak tudatos fegyvereink, opcioink, amik egyre veszelyesebbek. A Parma az utso 10 perc alapjan azert alaposan betomorult es eleg meleg volt a pite nekik jo nehany alkalommal. Vegul kihuztak a merkozes vegeig Del Prato kivalo "olvasokepessegenek" koszonhetoen.

Ezert is irtam, hogy a Parma ellen... es az Inter ellen is a vedelmen ment el a merkozes, mert akcioepitesben szepen teljesitettunk. Es itt nem csupan Yildiz goljaira kell gondolni, amikhez kellett az egyeni villanas, hanem a helyzetek kialakitasara. Pl Yildiz tudatos modon a masik oldalrol beadva/atforditva kapott labdat, ami sztem Motta elkepzelese volt, mert 3-4 alkalommal is megjatszottuk es az Inter tobbnyire fogalmatlan volt ezekkel szemben.

Shyr Kahn 2024.10.31. 20:06:57

Ilyeneket az elozo evekben nem lattam. Ez mutatja a minosegi fejlodest.

sleepy8 2024.10.31. 20:22:52

@Shyr Kahn: Máshogy látunk sok mindent, ezért is tartom feleslegesnek a játék képét elemezgetni. Példaul Yildiz két góljaihoz szerintem Inzaghi is bőven hozzátette a részét azzal hogy lehozta a franciát.

Illetve két meccsből én nem fogom neked magállapítani hogy most konstans jobb lesz majd a támadás, ahogy azt se hogy innentől gombocba nyeljük majd a gólokat. Nagyon kicsi minta eddig az egész szezon is, nemhogy még tovább bontogatva meccsekre.

sleepy8 2024.10.31. 20:31:52

@Shyr Kahn: Szerintem nem a játék képe kéne hogy lényeges legyen jelenleg, amikor továbbra is;
-Több helyen lyukas a keret
-nincs mélysége sem ezáltal
-"fontos" játékosok vannak elpazarolva mert nem a posztjukon játszanak (ezen motta se segít)
-továbbra is rengeteg a sérülés, ezáltal kb sosincs együtt keret érdemi része

Ilyen körülmények között ami nálunk van évek óta, Pep vagy Kloppo se menne sokra.

Rikoo 2024.10.31. 21:33:53

@Shyr Kahn: Nem Thuram játéka a gond, hanem az, hogy totál 0 a középpályás védekezés és egyáltalán nem csak Bremer kiesésén múlik a sok kapott gól.
Elkezdtünk nyíltabban játszani, mert problémák voltak a támadásokkal, de Fagioli és Locatelli talán a két leglassabb játékos, nem lehet őket a védelem előtt játszatni. Nagyon jó a passzmutatójuk, megkockáztatom hogy 95% körül is akár illetve nagyon jól hozzák ki a labdákat hátul, de ahogy elveszíti a csapat a labdát a másik térfélen, minden ellenfél átrohan a középpályán és a védelmen illetve a kapuson múlik, hogy megússzuk-e kapott gól nélkül. Perinnek és Di Gregorionak is kulcsfontosságú védései voltak.

Thuram és Koopmeiners a két olyan középpályás, akik a legnagyobb területet be tudják játszani a pályának, a genetikájuknak is köszönhetően, ehelyett folyamatosan olyan helyeken járkálnak, ahol kis terület van. Számomra ez érthetetlen.
De a fél keretre igaz ez. Legalább rájött hetekkel később, hogy Weah-t baloldalt kellene játszatni, csak az a baj, hogy még vagy 8 játékost kellene máshol játszatnia.
Bárcsak ne így lenne és Motta összes elképzelése működne, még az irracionális is, de jelenleg nagyon nem itt tartunk. Eddig lehetett mondani, hogy Douglas Luiz flop, de hetekkel később ott tartunk, hogy a fél keretre lehetne mondani. Azért ez nem véletlen.

"Sztem ha egy edzo nem veszit, es a tabella elso helyein van, nem igazan lehet felelossegre vonni. "
Épp most csúszunk le a 6. helyre a tabellán, miután nyert a Fiorentina és most a Lazio is úgy néz ki. Sajnos hullámvölgybe kerültünk és muszáj lesz mostantól győzni, különben óriási problémák lesznek és már most is nagy a nyomás. 3-4 naponta meccsek vannak és a BL-ben a sorsolás is nehéz.

gomorra21 2024.10.31. 21:53:03

@Rikoo: szerintem Fagioli és Thuram jó kombináció lenne a védelem előtt, mert Thuramnak megvan a gyorsasága, robbanékonysága, Fagioli meg lát a pályán. Alapból Douglas Luizt erre a feladatra hoztuk, ami abszolút érthető, mert ezt a szerepkör az egyik szűrőnek el kell tudnia látnia ahhoz, hogy szervezett, gyors legyen a labdakihozatal, és ne lassuljon be minden előrejátékunk a második lépésnél úgy, ahogy az történik.
Az az érzésem, hogy Motta ideális csapatában a középpályások mindannyian minden funkciót ellátnak, és bármelyik játékos felcserélhető a másikra, de először érdemes lenne konzervatívabb módon összerakni a középpályát, és csak akkor kísérletezni, ha az alapok már működnek.

Calcioregista 2024.10.31. 23:04:46

@Ethan Hunt: Azért a szezon előtt nem teljesen ezek a nyilatkozatok voltak, mint amiket most lehet olvasni. Egy kicsit úgy tűnik, hogy már a gombhoz varrják a kabátot. Hirtelen a Giuntoli is arról beszél, hogy ez a Napoli már máshonnan indult.

Akárhogy nézzük a keretértékeket tekintve a Juve a második legértékesebb kerettel bír és bruttó bérkerete is a második az Inter mögött. Szóval azért maradjunk annyiban, hogy ebből nem azt kellene kihozni, hogy október végére már lassan a dobogó is vágyálom lesz. Itt profi játékosokról beszélünk, van közöttük válogatott is és van aki nem az első szezonját tapossa. Szóval valaminek már látszódnia kellene.

Az, hogy a sérülések milyen számban jelentkeznek felfogható balszerencsének, meg felfogható úgy is, hogy a szakmai stáb nem a megfelelő munkát végzi. Vagy a rehabilitációval, vagy a terhelés mennyiségével, vagy a mobilizációval van gond. A szakmai stáb vezetése és átfogása a vezetőedző feladata. Hovatovább Ő választja ki, hogy kikkel dolgozik együtt.
Szóval persze fel lehet fogni, hogy mennyire balszerencse ez, de lehet más olvasata is a dolognak. Döntse el mindenki maga, hogy miről lehet szó.

Shyr Kahn 2024.10.31. 23:26:20

@Rikoo: Ha a tegnapi meccset szeretnenk elemezni kicsit az elso bekapott gol valoban McKennie es Weah rossz helyezkedeset is megelozte. Weah nem volt goalside... nemtom, hogy erre van e magyar szo... a golvonal es a fogott jatekos kozott=goalside. McKennie-re ket ember esett, mert (es ez volt a fo gond) Gatti sem volt goalside.
Na most a kozeppalyasok sem voltak a helyzet magaslatan, de egy belso vedo nem csinalhat ilyen hibat. Gatti lemaradt az embererol igy, mert a helyezkedese kritikan aluli volt. Ez vedelmi hibanak tunik nekem.
A masodik gol McKennie-e volt. A labdat nezte, mikozben az embere felzarkozott Danilo-ra, igy szerencsetlen Danilo es Di Gregorio kellett volna, hogy megoldja a 2v1 szituaciot (kapus miatt nem irnek 2v2-t). Ha McKennie nem kezd el kocogni es folyamatosan fogja az emberet, akkor 2v2-ben nem feltetlenul lett volna golhelyzet sem, mert a Parma nem feltetlenul tudta volna kipasszolni a labdat. Egyebkent McKennie a kesoi visszazarasnal is rossz helyre futott. A kapus, Danilo es McKennie is egy vonalban figyeltek, ahogy a ket Parma jatekos kijatsza oket. Amator hiba meg serdulo szinten is. Egy jatekosnak ki kellett volna valtani es presszelni, es/vagy a passzsavot lezarni.
A kialakitott helyzetek tobbsegeben ettol fuggetlenul a vedok voltak a hibasok es csak Di Gregorio-nak koszoheto, hogy nem kaptunk golt. A kozeppalya nyilvanvaloan szeretne tamadni es eroltetni elore a labdat, amig hatranyban vagyunk. Kulonben hogyan is egyenlithetnenk? Az Allegri fele hatratolt vedelemmel az eredemnyt tudjuk tartani, de minek tartanank, ha vesztesre allunk?
Anywho, a kp akkor kompaktabb vedekezesben, amikor nem eroltet tamadasokat. A visszazarasok a tamadasok eroltetesevel lassuak voltak, hiszen a kp-ok nagy resze fel volt tolva. De megis, hogy akarsz kiegyenliteni, ha nem letszamfolenyben elol?

Mondhatnam azt is, hogy ha a kp jobban vedekezik, akkor nem alakit ki ennyi helyzetet es a kontrakkal operalo Parma ellen joval tobb labdat megakaszt, mert hatrebb helyezkedik el es igy nem kell visszafutkosnia. De 1-0, majd 2-1 eseten lett volna ennek letjogosultsaga? Nem hinnem, hiszen ezzel kihereltuk volna a golszerzesi lehetosegeinket.

Ez a valasz egyebkent arra, hogy miert lattuk a palyat kette szakadva. A kp probalt eroltetni golt es a vedekezre nem tudtak gyorsan visszavaltani. Hiba volt ez? En nem hinnem, hiszen igy tudunk golokat szerezni.

Ha valamit ki kell emelni a kp-rol, akkor az a kritikan aluli passzok szama volt, amivel tul sokszor ajandekoztuk meg az ellenfelet egy-egy kontratamadasi lehetoseggel.

A fejbarbajok nagy reszet is elveszitettuk, de pl Thuram eleg jol vedekezett es sok 1v1-t nyert meg amennyire emlekszem.

Egy szo, mint szaz: a fo gond a vedekezes volt, mert ha az elso 15 percben hatul jobbak vagyunk es nem adjuk at a teret, nem kapunk golt, akkor nem kell kinyilni kozepen es kapalozni mindig az egyenlitesre. Egy teljesen mas merkozest nezunk, ha a vedelem stabil a kezdetektol fogva.

Shyr Kahn 2024.10.31. 23:28:18

@Calcioregista: Ki nyilatkozott az ev elejen a Scudetto-rol, vagy nevezett meg barmely helyezest (a BL-ben valo indulastol eltekintve) a vezetosegbol?

Semmi sem valtozott, de az ujsagiroi es szurkoli nyomasra kicsikartak nemi mentegetozest Giuntoli-bol es Motta-bol.

Shyr Kahn 2024.10.31. 23:32:57

Ami a hatodik helyet illeti, nagyon nem szep latvany, ezzel egyetertek... de 2 ponton mulik csupan a harmadik hely, amit szinten erdemes figyelembe venni. Ezt a ket pontot veszitettuk el a Parma ellen. Ezt a merkozest nyerni kellett volna.

A vedelem a bunbak es a vedelmet osszeallito Motta, valamint az az atigazolasokert felelos igazgato, aki nem tartotta meg Rugani-t es nem volt kepes kello minosegi mennyiseget hagyni elsosorban a kozepso hatvedek kapcsan, de a csatarok es krativ seconda punta kapcsan sem.

Mindent persze nem lehet egyszerre. Most kakiban vagyunk, de a csapatnak van tartasa. Ha a vedelkem ujra osszeall (mert ossze fog), nem lesz nagy gond es ez a ket pont le lesz dolgozva.

Ami a legkevesbe sem hianyzik most az a szurkolok elpartolasa. Ha a csapat nem adja fel, akkor miert adnank mi fel szurkolok ilyen egykonnyen? Szegyen lenne, hiszen amig a csapatunk 4-2 utan kepes kiegyenliteni egy bajnok Inter ellen... meg visszazarkozni egy Leipzig, valamint Parma ellen, addig nem tehetjuk meg, hogy fejek hullasat koveteljuk.

Calcioregista 2024.11.01. 00:13:59

@Shyr Kahn: Szerintem nem a szurkolói nyomás meg a firkászok miatt kellett mentegetőzni. Egész egyszerűen az eredmények és a mutatott játék miatt.
Hat döntetlent meg a Stuttgart elleni hazai perecet valahogy meg kell magyarázni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása