Pogba: „Csak a visszatérésen gondolkodok”

pogba_paul_giuntolival_oltozoben.jpgPaul Pogba nemrégiben a L'Équipe számára nyilatkozott új filmjének bemutatóján, és beszélt az Olympique Marseille állítólagos érdeklődéséről, ám leginkább azt húzta alá, hogy jelenleg érvényes szerződéssel rendelkezik, a visszatérését jelentő március pedig már nincs olyan messze.

„Olyan, mintha kaptam volna még egy esélyt, visszakaptam, amit elvettek tőlem, és új életet kaptam. Március olyan, mintha holnap lenne, gyorsan eljön, és alig várom.

A Marseille? Nevetek, mert Patrice Evra ugrik be erről a pletykáról, ő mondta, de viccből. Érvényes szerződéssel rendelkezek, szóval az értesülés nem állja meg a helyét. Már van klubom, így csak a visszatéréssel foglalkozok, és azzal, hogy kilépjek ebből a helyzetből. Természetesen senki sem tudja, mit hoz a holnap, szóval soha ne mondd, hogy soha.

A 2026-os világbajnokság? A célom mindenekelőtt az, hogy újra formába lendüljek, mert egy ideje nem léptem pályára. Vannak más játékosok is a francia válogatottban, szóval nem arról van szó, hogy ők visszaülnek a padra, mert Paul Pogba ismét elérhető. Rajtam múlik, hogy kiérdemeljem a helyem.

A filmem? Kaptam visszajelzést erről Marcus Thuramtól például, ő üzenetet írt, Didier Deschamps is írt nekem, mert egy közös barátunk részt vett a projektben.

Természetesen továbbra is tartom a kapcsolatot a szövetségi kapitánnyal, ő mindig mellettem volt és támogatott, még a mostani helyzet előtt is. Nagyon hálás vagyok neki.”

Fabrizio Romano értesülései szerint a tárgyalások Paul Pogba és a Juve vezetősége között a szerződés felbontásáról a várakozásoknak megfelelően haladnak, és Paul Pogba nem fog már többet a Juventus mezében játszani, 2025-től pedig szabadon igazolható lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5618708216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1868) bajnokság (3456) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (958) elemzés (40) előzetes (876) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1693) játékosokról (10161) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2492) meccsek (4237) mercato (4255) nyilatkozat (7585) Olasz Kupa (331) összefoglaló (424) pletyka (4271) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (299) video (214) Címkefelhő
süti beállítások módosítása