Szczęsny: „Még nem szoktam meg, hogy visszavonultam”

szczesny_wojciech_252-es_mezzel.jpgA Napoli elleni meccs előtt Wojciech Szczęsny búcsút mondhatott a szurkolóknak, majd a kapus a DAZN számára nyilatkozott is.

„Érzelmek? Őszintén szólva nagyon furcsa, mert még mindig itthon érzem magam, még nem jutott el az agyamig az üzenet, hogy én egykori labdarúgó vagyok. Látva az összes csapattársamat, mindazokat, akik velem voltak a Juvéban, ők mind a barátaim. A pályára lépés előtt éreztem némi stresszt: erősnek érzem magam a védéshez, de nem igazán szeretek a középpontban lenni.

Kérték-e a csapattársak a visszatérésem? Nem, viszont nagyon jól szerepelnek a bajnokságban és a Bajnokok Ligájában. Én vagyok az első számú szurkolójuk.

Visszatérés más minőségben? Túl korai még ez a dolog, hadd pihenjek egy kicsit. A Juve az otthonom, és szeretem az itteni embereket, de most egy volt labdarúgó vagyok, aki nyaral, aki visszavonult.

Folytatás kommentátorként a stúdióban? Nem, ez bizonyosan kizárt.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8718496708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1861) bajnokság (3442) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (956) elemzés (40) előzetes (873) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1685) játékosokról (10126) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2482) meccsek (4219) mercato (4248) nyilatkozat (7559) Olasz Kupa (331) összefoglaló (422) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (212) Címkefelhő
süti beállítások módosítása