A Napoli elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventus a PSV elleni hazai győzelemmel tért vissza a Bajnokok Ligájába, s szombat este már egy újabb nehéz mérkőzés vár a csapatra, hiszen az Antonio Conte által irányított Napoli látogat majd Torinóba.

A Napoli a Hellas Verona elleni súlyos idegenbeli vereséggel kezdte a szezont, ám azóta zsinórban három győzelmet aratott, s az így gyűjtött kilenc ponttal a tabella harmadik helyére jött föl, egy pont előnnyel a Juventus előtt.

A Juventus keretéből sérülés miatt továbbra is hiányzik majd Francisco Conceição és Arkadiusz Milik.

18:00-kor kezdődő mérkőzést a MATCH 4 közvetíti majd élőben.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.

Védők: Bremer, Gatti, Danilo, Kalulu, Cambiaso, Cabal, Savona, Rouhi.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Thuram, Fagioli, Weah, Douglas Luiz.

Csatárok: Vlahović, Yıldız, González, Adžić, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8918496032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperTrezi 2024.09.21. 16:33:55

Úgy érzem, Vladek gólt lő, és simán megverjük őket. 3-1 ide.

SuperTrezi 2024.09.21. 16:56:42

@alexGicamo: Á, ha mégse így lesz, letagadok mindent. ?

Del Pybala 2024.09.21. 17:02:46

Gregorio, Savona, Cambiasso, Kalulu, Bremer, Keni, Loca, Koop, Gonzalez, Yildiz, Vlaho

Apuleius 2024.09.21. 17:02:58

Di Gregorio, Savona, Kalulu, Bremer, Cambiaso, Locatelli, McKennie, Gonzalez, Koopmeiners, Yildiz, Vlahovic.

JeetTrader 2024.09.21. 17:08:21

Milikkel mi van amúgy? Elég rég óta sérült...

Be kell húzni és úgy érzem minden esélyünk meglesz rá.

2 gólos Juve siker....vagy egy szokásos 3-0 ide ;) Én is tippelek egy Vlaho gólt ezúttal.

KokoSRB 2024.09.21. 17:08:28

Jo kis kezdo. Kivancsi vagyok a fiatal Savona mit kezd kvaraval. Forza

Rocky80 2024.09.21. 17:19:34

Lezsákolunk rajtuk, 3-1.

Juventina7 2024.09.21. 17:42:08

Halihó
Linket tud valaki adni? Hálás köszönet! :)
Forza Juve!

gomorra21 2024.09.21. 18:01:10

livetv.sx nekem nem adja be :(((
Van valakinél működő link?

Del Pybala 2024.09.21. 18:32:22

vlahovic golpassz megint majdnem

Del Pybala 2024.09.21. 18:35:14

ez a szar labdatemeto edes istenem...lehet nem fogok meccset nezni mig ez a retkes szar nalunk jatszik

Rikoo 2024.09.21. 18:35:25

Lehet hamis kilencessel kellene játszani, mert ennek így semmi értelme.

Khedira 2024.09.21. 18:37:35

Egy évben egyszer valahogy előfordul még egy 80 millás csatárnál is, hogy belebotlik, rálép a labdára. De 1 meccsen kétszer... Lehet magyarázni, hogy háta mögé kapta, de könyörgöm, ha 12 milla a fizu...

Pilsnerurquell 2024.09.21. 18:39:34

Vlahovic vs labdakezelés xd Jaj csóri szedd már össze magad xd...

Rocky80 2024.09.21. 18:44:01

@Rocky80: közben látom, köszi.

Zsltrk977 2024.09.21. 18:50:39

Vlahovic kb. annyit csinál mint egy megye 1 es jatékos. Koopmeiners pályán van amúgy? Nevét sem hallottam egy félidő alatt.

Rocky80 2024.09.21. 18:51:47

Ugyanolyan 0-0 lesz ez is mint a Róma elleni.

MdewC 2024.09.21. 18:52:05

DiGre első bravúrja epikus volt.

Juve!

Rikoo 2024.09.21. 18:54:09

Ez az év védése volt kb.

@Zsltrk977: A streamen rendszeresen ajnározzák eddig Koop-ot. Sokszor helyet cserél Yildizzel és a balszélen van. Eddig mindkettőnek 100%-os a passzolása, bár szerintem mindkettő szenved Vlahovic miatt. Egyik sem tud összejátszani vele...
A szerb bujkál folyamatosan. 2/4 a passzmutatója az első félidőben. Ez gyakorlatilag értékelhetetlen teljesítmény.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 19:01:55

Úgy voltam amúgy ezzel a meccsel hogy országos X. Már ha fogadnék. De valahogy nyerni kéne...

Juventina7 2024.09.21. 19:03:05

Piszkosul hiányzik egy Higuain vagy Mandzukic kaliberű csatár.

Zsltrk977 2024.09.21. 19:03:20

@Rikoo: ez oké. De ezzel sokra nem megy a csapat hogy helyet cserélnek. Semmit nem jelentett a játékban.

dringo 2024.09.21. 19:06:39

Nem Vlahovic miatt vagyunk rosszak! Addig el sem jutunk hogy megjátszuk őt! El kéne felejteni az ifi játékosokat ilyen szintű csapatok ellen (Roma, Napoli)! Savona nagyon gyenge. Januárban igazolni kell egy szélsővédőt, ha ennyire nem bízik Motta Daniloban! McKennie is gyenge, le lehetne cserélni.

steven.h 2024.09.21. 19:06:57

@Rikoo: én nem csodálkoznék rajta, hogy ha Conceicao felépül akkor Nico lesz a középcsatár…vlahovic a projekt középpontja ide vagy oda. Ennél még valószínű amúgy Milik is sokkal jobb lenne oda, sokkal technikásabb.

MdewC 2024.09.21. 19:09:14

Vlaho Timo csere.

Kőkemény.

Del Pybala 2024.09.21. 19:09:36

vlaho lejott EZAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

steven.h 2024.09.21. 19:10:28

Lottóznom kellene úgy érzem, kb meg is lépte Motta.

Del Pybala 2024.09.21. 19:11:17

@dringo: tobbszor is eljutott hozza a labda amit nem tudott atvenni...

dringo 2024.09.21. 19:14:50

@Del Pybala: Igen ő is rossz volt, de játékban nem miatta vagyunk ennyire gyengék! Tőle még jó formában sem elvárható hogy belépjen a játékba. De az igazi hogy az elvárhatót sem hozza!

Del Pybala 2024.09.21. 19:15:54

@dringo: o okozta a legtobb problemat..es le is jott

steven.h 2024.09.21. 19:20:15

@dringo: Danilotól jelenleg isten mentsen. Az általad lesajnált Savona mellett Kvara egyelőre nem sokat tud mutatni…

Zsltrk977 2024.09.21. 19:20:35

@Rikoo: felvetésed meghallotta Motta. Vlahovic le Weah be. Klasszikus csatár nélkül jatszik a Juve...

Rikoo 2024.09.21. 19:20:45

@dringo: Nem is lehetett megjátszani. Bujkált, nem kérte a labdát. Ez tipikus önbizalomhiány, amikor valaki kivonja magát inkább a játékhelyzetekből.

JuveMI 2024.09.21. 19:21:30

Ez a match4-es kommentátor a legnagyobb gyökér!
Igazi Conte-féle ocsmány bunker-kontracsapat ez az északafrikai... jó sok színésszel.
Koompeiners hátra passzolgatása gyalázat! Rühellem az ilyen a hátrafelé passzoló buzeráns játékot! Vállaljunk már!!!

dringo 2024.09.21. 19:24:25

@steven.h: Nem értem a Danilo utálatot. Évekig a csapat egyik legjobbja volt. Savonán legalább 2 ígéretes kontra elakadt az első félidőben, és nyugodt helyzetben sem tudott átvenni labdákat! A Napoli ellen nem szabad ifikkel felállni! Danilo játszhatna akár középen is és Kalulu jobbon (aki egyébként szenzációs igazolásnak tűnik).

Khedira 2024.09.21. 19:25:47

Nem mi játszunk otthon? A hazai pályát nem igazán érzem a sporttárs részéről.

JuveMI 2024.09.21. 19:26:08

Fetrengő tetovált színész sz@rdarab az összes kutya!

MdewC 2024.09.21. 19:26:50

Színész f@szkalap csapat ez a napoli. *is

DelPiero2 2024.09.21. 19:27:01

A bíró mint mindig mos is gyökér.

steven.h 2024.09.21. 19:30:13

@dringo: 3 véfős rendszerben még hadználható maximum, 4-ben nem hiszem. hétközben egy ennél gyengébb csapat ellen Danikoról kaptuk a gólt mert rosszul helyezkedett. Inkább jöjjön akkor Gatti, vagy nem tudom vele mi van.

JuveMI 2024.09.21. 19:31:33

Cseréld le a középpályát Motta... Mekkeni és Koop alibizik!

Rikoo 2024.09.21. 19:34:50

@JuveMI: Nem lesz jobb. Semmi fegyverünk nincs a 3 belső védős rendszer ellen. Tavaly legalább voltak a pontrugás vagy kontra gólok.
Most 72 perc lement és 0.12 XG-n áll a csapat.

dringo 2024.09.21. 19:35:33

@steven.h: Cabal is ott van a padon, ő is el lett felejtve valamiért.

Nagyon kellene még egy Cambiaso arra az oldalra, imádom a játékát!

JuveMI 2024.09.21. 19:35:48

@Rikoo: Óriási hiba volt Vlahovicot lehozni!

Rivendell 2024.09.21. 19:36:12

Otthon 1 kicsit is értelmesebb csapat ellen gólt sem szerzünk....érdekes,idegenben mi lesz igy a jobbak ellen

Rivendell 2024.09.21. 19:37:38

Otthon 1 kicsit is értelmesebb csapat ellen gólt sem szerzünk....érdekes,idegenben mi lesz igy a jobbak ellen@Rivendell: kicsit az évek alatt elátkozott csapat lettunk:-)

Rikoo 2024.09.21. 19:41:05

@JuveMI: Szerencsétlen annyira borzalmas teljesítményt nyújt, hogy más opciója már nem volt az edzőnek.

DelPiero2 2024.09.21. 19:48:52

nem akar ez a bíró a napolinak sárgát adni?

ggbuffon 2024.09.21. 19:53:44

Vki szolhatna Muttának, h ez már nem a Bologna. Allegri low budget kpval hozta uezt a fost. Raadasul osszel meg nyert is nem keveset.

JuveMI 2024.09.21. 19:58:20

Ilyen hátrapasszolós moslék alibifutballal soha nem törünk fel bunkert... vállalni/kockáztatni kell!!!!

Zsltrk977 2024.09.21. 19:59:10

Nagyon sz@r meccs volt. Tipikus gyenge 0-0. Ez csak a Juven múlt hogy így alakult. Egy biztos. Hosszabb távon ide kell vagy két jó csatár, Vlahovic meg lehet 3. számú támadó.

DelPiero2 2024.09.21. 19:59:29

Ha Vlahora építjük a csapatot, akkor ilyen moslék futballt tudunk csak produkálni.

Del Pybala 2024.09.21. 19:59:57

Esely megvolt a gyozelemre. Ki kell hasznalni.

Rikoo 2024.09.21. 20:00:03

Motta szépen áthozta a Bologna-tól a zsinórban három 0-0-t a Juventushoz is.:D
Az a legnagyobb probléma, hogy még csak helyzeteket sem sikerül kidolgozni, így azért nagyon gyorsan elég nagy nyomás lehet az edzőn és a csapaton is, ha ennyire nem jönnek a gólok és még csak a helyzetek sem...

DelPiero2 2024.09.21. 20:00:22

Azért nem világos, hogy a napolis lerántások miért nem értek sárgát?

MdewC 2024.09.21. 20:00:56

Benne volt a döntetlen.

Juve!

ggbuffon 2024.09.21. 20:01:14

Ha hoznak 150 millaert kozeppalyasokat neked, nem kell tulgondolni es Mkennievel meg Cambiasoval operalni kozepen. 3X, koztuk egy nem tul acelos Empoli, Roma.

Motta > Allegri. Janem.

DelPiero2 2024.09.21. 20:01:15

@Zsltrk977: Vlaho árából (vagy fizetéséből) hozzunk inkább két csatárt

babo0410 2024.09.21. 20:03:08

@ggbuffon: Egy teljesen új keretet kapott. Idő kell ahhoz, hogy összeálljanak.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 20:12:13

Valahogy éreztem hogy ez országos X :( Kàr érte.

Egyébként nekem tetszett ahogy kijött a csapat a màsodik félidőre. Sokszor azért a bunker Napoli nyomozta a labdàt. Yildiz és Koop is eldönthette volna. Motta megtette amit lehetett.

Jó lesz ez :)

Mark Szabo 2024.09.21. 20:13:09

Ki kell használnunk a helyzeteket. Ezen dolgozni kell.

ggbuffon 2024.09.21. 20:13:10

@babo0410: ugy nehez lesz ha a felét nem is jatszatja.

Ez egy nagy klub. Itt nyerni kell es kesz.

Tenyleg nem Allegri vedelmeben mert ott tenyleg nem mukodott a kemia es mennie kellett, de egy deka kulonbseget nem latok abban amit Motta eload a bajnoksagban.

Kozben az 50millas Douglas Luiz padozik, Thuram szintugy, Kupmeiners lathatoan nem erti mit akar vele Motta stb.

0,3as xg-t nem kell megmagyarazni. De az Empoli meg a Roma ellen se lehetett sokkal tobb.

Zsltrk977 2024.09.21. 20:17:10

@DelPiero2: az is lehet felőlem. Csak legyen góllövő csatarunk/csataraink.

Barza 2024.09.21. 20:18:14

Szerintem nem volt ez rossz, nekem nagyon tetszett Savona és Bremer. Lókukinak és Kvarának momentumai sem voltak. Cambiasso is nagyon jó volt, Yildiz is sokat vállalt, de most nagyon egyedül volt. Ja és a sokak által utált Loca is hozza magát folyamatosan.
Szerintem amíg nem találjuk meg ki fog elől gólt lőni, addig bajban leszünk. Nincs kivel összejátszani a 16-on belül, így azért nem egyszerű. Kopnak ez például szerintem nagyon rossz így, hiszen ő lenne a kapocs a csatár és a középpálya között. Hozzuk be az olasz srácot a Nextből (most nem jut eszembe a neve).
Amúgy hat meccsen egy gólt kaptunk és ez nem a betolom a buszt effektus. A masszív védekezés mellett azért próbáljuk uralni a játékot, csak a helyzetek nem jönnek, mert nincs csatárunk, azaz szerintem a játék minden eleme nagyjából okés/fejlődőképes, csak legelöl emberhátrányban vagyunk.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 20:26:49

@ggbuffon: "de egy deka kulonbseget nem latok abban amit Motta eload a bajnoksagban."

Sztem meg konkrétan ég és föld a kettő. Jó volt ma a csapat. Nekem tetszett amit làttam de sok még a munka. Mottáék megérdemlik a türelmet figyeld csak meg.

ggbuffon 2024.09.21. 20:29:47

@Barza: 2éve még az volt h épitsuk Vlahovicra a jatekot, es azer jaccik szarul mer a kp meg Allegri. Holott akkor sem tudott levenni egy labdat sem max szokoevente. De mivel 90m ba fajt, igy mindenki levolt oltva, h lehet a szerb egy kivalo center, csak nem epp ebbe a csapatba illik. Pl egy Milik mindig is jobban nezett ki elol.

Most uezt a hulyeseget jatszatok Mottaval meg az ujakkal csak forditva. Most ha normalis csatarunk van, megoldodik minden. Szerintetek.

En nem latom olyan tragikusnak Vlahovicot, de aligha hinnem h egyszerre megoldodik majd minden ha lecsereljuk.

Minek vettuk a Douglas Luizt? Miert Cambasio jatszik 8ast?

Igen egy uj csapat felepitese nem 5perc, de mondjuk ahhoz nem artana lehet egyutt jatszatni oket.

Motta azt hiszi még Bolognában van, es Xekkel meg 4edik helyekkel itt majd hosszu palyafutasa lesz, mindezt ugy h alatoltak kozel 200m ert igazolasokat.

Raadasul Empolik, forman kivuli Romak, meg nem tul acelos meg formalodo Napolik ellen vesztjuk szepen a pontokat.

Ha valami sz*r azt kikell mondani. Motta elmult 3 bajnokija meg egyertelmuen az es ebben neki is boven van sara.

Alex8610 2024.09.21. 20:31:33

@ggbuffon: Allegrit nem is kéne védeni.Ott nemhogy játék nem volt de eredmény se.Maxi 3 évet volt itt.Mottának ez az első hónapja.A többség a mercato vége felé érkezett.Türelem.Tavaszra meglátjuk merre tartunk.Egy alapot rakjon le Motta, amire lehet majd építeni tovább jövő nyáron.

ggbuffon 2024.09.21. 20:32:59

@Pilsnerurquell: nem mondtam h nem erdemli meg a turelmet.

De ezt az uj fiukent minden hulyeseget elnezzuk meg mashogy nezzuk es ertekeljuk mentalitast sem szeretem.

Jelenleg en olyan hatalmas elorelepest nem latok. Egyelore az sem teljesen tiszta mit akar jatszani es kikkel. Az eredmenyek meg egyelore nem őt igazoljak.

De nalam senki se szeretne jobban h bevalljon. De amikor Allegri egy ugyanilyen meccset nyert 1-0ra mindenki, hat mindenki vasvillaval kergette volna. Engem speciel az erdelel h nyerjunk. Minden mas masodlagos.

ggbuffon 2024.09.21. 20:35:02

@Alex8610: milyen eredmenyre gondolsz? Siman bevitt minket minden évében a top4be, sőt dobogóra.

Nezhetetlen volt, foleg az utolso idenye es annak is a masodik fele. De mondjuk a tavalyi őszt God módba tolta le azzal a kerettel.

Leram7 2024.09.21. 20:40:01

Ez megint egy rossz meccs volt.

Jelenleg úgy állunk, hogy ha valaki talál egy gólt a csapatban egyénileg, akkor jól tudunk játszani és még szerzünk gólokat, viszont felállt védelmet nem tudunk fetörtni és még helyzetet sem tudunk kialakítani.

Motta nem meccselt jól, csakúgy mint az empoli ellen nem tudott javítani a meccsen.
Véleményem szerint Koop, Yildiz pozíciója nem működik, 4-4-2 vagy 4-3-1-2 is megpróbálhatott volna a 2. felidőben.

Cabal, Bremer, Kalulu, Savona - Cambiaso, Loca, McK vagy Luiz - Koop - Yildiz, Nico

Weah - Vlaho cserének sok értelme nem volt úgy, hogy Koop és Yildiz a bal szélen tömörültek.

A napoli és a roma ellen oké a döntetlen, ha az empoli ellen nyertünk volna, így nem.

Ezek a meccsek nem szórakoztatóak, alig van helyzetünk. Ez nem támadó foci.
Nem értem miért nem játszik Luiz, persze lehet nincs jó formában.

Nekem ez nem tetszik, hasonlítgatni nem akarom Allegrihez, más edző, más keret, más játékosok. Nem lehet hasonlítgatni.

@JuveMI: Szerintem jó volt a kommentátor.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 20:41:37

@ggbuffon

Nem jól làtod sztem. Az Inter meg 1-1-et jàtszott legutóbb egy Monzàval. És? Ez nem az a periódusa még a bajnoksàgnak ahol bàrmi is eldőlne. Mottànak és a csapatnak is még rengeteg ideje van.
Mellesleg Conte és Motta nagyon jól felkészültek egymàsból és nagyon jól ismerik a màsikat. De Koop v Yildiz eldônthette volna így is.

Ez nem a ea Sports FC :D Ha meg elment a mixed az sajnàlatos, de egyàltalàn nem àll sajnos az amit vélhetően méregből összeírkàlsz most a csapatról és Mottàról.

Rikoo 2024.09.21. 20:43:46

@Alex8610: De nem is toltak alá több száz millió euróért játékosokra 7-8 pozícióra, így nem is lehetett nagy az elvárás.
Az egyetlen elvárás a múltja miatt lehetett.

Most pedig ahogy a streamen is 10 percenként kiemelték, több száz millió eurós költéssel lehet hallani, hogy Olaszországban és a közösségi médiában is nagyon komoly elvárások vannak a csapattal és az edzővel szemben is.

Nekem nincs baj a türelemmel, az elmúlt években is minden meccset megnéztem és Motta-t is találtam a megfelelő opciónak, de azért igen, ahogy Giuntoli is mondta, nagyon komoly befektetéseket eszközöltek a nyáron...

ggbuffon 2024.09.21. 20:49:31

@Pilsnerurquell: nem Fifazok es nem mixelek.

Csak kihuzom a fejem a s*ggemből, és nem magyarázom meg a védhetetlent is, csak mert most Motta az ügyeletes megváltó.

Anno ahogy irtam Vlahovicnál is ezt toltátok, csak mert 90M ba került. Mindenki hulye volt aki nem tudta kiaknazni a szerb azon képességet amit max féléven keresztul adott elő a Fiorba.

Chiesa szintén zenész a 3bol fél értékelhető szezonnal.

Szval nem, ez a meccs ugyanaz a szar volt amit Allegri is eloadott. Csak Motta kapott 200M ert jatekosokat, akiknek egy része nem is játszik.

Alex8610 2024.09.21. 20:50:21

@ggbuffon: Az az őszi "god mode" is pengelélen táncolt.Közel sem voltak olyan magabiztosak azok a győzelmek tavaszra pedig totál szétesett a csapat és imádkozni kellett hogy a mögöttünk lévők ne előzzenek.Nem volt olyan sima az a BL hely heti 1 meccsel.A legutóbbi BL "menetelésünket" pedig már meg se említem az 5 vereséggel.Nemhiszem hogy Allegri azért kapott Agnellitől 4 éves szerződést közel évi 10 milliós fizetéssel hogy 3 év alatt ne építsünk semmit egyetlen eredményünk egy Olasz kupa legyen és 3 év után is remegni kelljen hogy meglegyen a BL helyek egyike.De mindegy ez már nem számít.Én csak annyit írtam legyen türelem azért 5 forduló után Motta felé.

ggbuffon 2024.09.21. 20:57:25

@Alex8610: Allegri a Juve valaha volt egyik legeredmenyesebb edzoje. A tobbi csak duma.

Az őszt úgy nyomta végig a csapat erőn felül h pariban voltunk az Interrel. Tavaszra szétesett az egesz ketsegtelen.

Mellesleg Pogbat es Fagiolit elmeszeltek a kepzeletbeli kprol.

De ha azok az oszi meccsek nem voltak magabiztos gyozelmek, akkor ezek a gyakorlatilag 200mbol megerositett Juve 0 helyzettel lehozott meccsei mitol annyira magabiztosak? Vagy mitol ennyire optimista mindenki?

ggbuffon 2024.09.21. 20:57:57

@Alex8610: egyebkent meg kritizalni hadd lehessen mar Mottat is.

Del Pybala 2024.09.21. 20:58:00

@Rikoo: 360m ert igazoltunk jatekosokat hallegri 3 eve alatt

Del Pybala 2024.09.21. 21:01:18

@ggbuffon: ha nem latod a fejlodest hallegrihez kepest nalad oriasi bajok vannak

ggbuffon 2024.09.21. 21:10:08

@Del Pybala: bizonyám. Mennyivel is jobb egyik nezhetetlen szar a masik helyett.

Gondolom félév múlva meg majd bőszen köpkoditek Mottat, ahogy most Vlahovicot, aki anno az ugyeletes szupersztarunk volt.

Pavel1988 2024.09.21. 21:11:13

@ggbuffon: Édes Istenem...
A kommented összes betűjét szét lehetne szedni, de olyan távol vagyunk, hogy maradok az első mondatomnál.

A többség amúgy teljesen reálisan kommentel és nem felejti el, hogy egy A-Z-ig kicserélt klub(nem csapat) 6. tétmeccsét láttuk. Adjunk már egy évet ennek a gépezetnek.
Látszanak dolgok:
-Van baj a támadóharmadban
-Vlahovic nem illik ebbe a játékba
-Szűk a keret

Ezeken kell javítani, de Motta már most sok gondot megoldott.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 21:11:43

@ggbuffon: Azért szerintem az edző jobban tudja hogy nem abból àll a jàték hogy transfermakt érték szerint összedominózól egy csapatot. Nyilvànvalóan oka van annak hogy kinek szavaz bizalmat, és kit padoztat. Douglas Luiz is nagyon hasznos lesz még ebben biztos vagyok, de attól hogy többet tud dekàzni Keninél nem biztos hogy jobban oldja meg a posztot.

Lesznek olyan meccsek ahol a Brazil jàtéka fog kelleni. Ez függ az ellenféltől is. Ez egy friss keret egy új edzővel. Meg kell szavazni neki a bizalmat és a türelmet. Nekem eddig nagyon szimpatikus minden. Sajnàlom hogy ennyire mérges vagy így az elején :(

ggbuffon 2024.09.21. 21:12:05

@Del Pybala: arrol nem Allegri tehetett, h a sportprojekt ugy esett szet vezetosegestul mindenestul mint egy kartyavár. Chiesa leserult egy évre, Pogba hol serult volt aztán eltiltott, Fagiolinak mixelni támadt kedve stb.

Majd kivancsi leszek mi lesz a megiteles ha evvegen azert gyongyozik a homlokotok h a top4 meglegyen.

ggbuffon 2024.09.21. 21:13:40

@Pilsnerurquell: egyaltalan nem vagyok merges. Nemtudom honnan veszed.

Merges inkabb rátok vagyok, h mennyire kettős mércét nyomtok. Azt nehezen szokta bevenni a gyomrom.

Rikoo 2024.09.21. 21:14:31

Conte nagyon vissza akar térni...
A Napoli tábor után a Juve tábor felé fordult.XDDDD

x.com/_ra_luca/status/1837555640174010577

ggbuffon 2024.09.21. 21:15:28

@Pilsnerurquell: ha igazolsz 60millaert egy jatekost, a te keresedre, azt nem padoztatod mondjuk egy Cambiaso-Mckennie kettos miatt. Egy Napoli ellen pláne nem.

Ez még egy Guardiolanak is nagy luxus lenne.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 21:18:24

Egyébként az nem egy hülyeség amit a komentàtor beszélt hogy elkezdték Nico-t àtképezarni Vlaho posztjàra. Az se véletlen.

Biztos vagyok benne hogy Vlaho nagyon akar, ez làtszik is ,de ha ennyire suta szegénykém az egy Juvénàl nem fér bele sokàig. Hiàba akar az edzéseken.

steven.h 2024.09.21. 21:25:00

@ggbuffon: Cambiaso bal hátvéd, azt is játszott, de a Motta féle fociban belépnek a középpályára és azt töltik túl. Helyette nem tudod Douglas Luizt játszatni, McK-t pedig a hétközi játéka alapján senki nem ültette volna a padra.

Addig sajnos a támadójáték nem lesz jobb a betömörülő meg jól felkészített csapatok ellen amíg Motta ki nem találja, hogy Vlahovicot hogy lehet kivenni teljesen az építkezésből, cserébe középen értelmes labdákkal megtalálják a többiek.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 21:27:21

Yildiz bàtor cselezős jàtéka nagyon tetszik. Nagyon akar ő is. Conceição meg kérdőjel még, de ő meg konkrétan dribbler. Jó lesz ez. Annak kell lennie.

Barza 2024.09.21. 21:27:59

@ggbuffon: hát ha nem látod a különbséget az előző idény meg az idei játék között, akkor sajnos nem sok fogalmad van a futballról, de nem akarok belemenni egy hosszú és értelmetlen vitába, így legyen ahogy gondolod.

Rikster91 2024.09.21. 21:28:31

Nekem sem tetszett a mai játék, de nem aggódom egyáltalán. Szerintem sok esetben azért sem tudtunk váratlant húzni, mert a felpasszok helyett mindig az oldalpasszt választották a játékosok. Több alkalommal is volt, hogy felpasszolhatták volna, de hiába.

Van hova fejlődni támadások terén, de szerintem idővel nemcsak a játék fog gyorsulni, hanem szemre is tetszetősebbek lesznek ezek a mérkőzések. Kár itt aggodalmaskodni szerintem, az idő az edzőt fogja igazokni és tartósan képesek leszünk jó teljesítményt nyújtani.

Ami viszont aggasztó az Vlahovic játéka, nekem ezt borzasztó nézni. Semmi labdabiztos érintése nincs és a passzai is haloványak. Az első labdaérintése meg megyei szintet súrol. Egész egyszerüen vele ez az egy csatáros játék egy kínlódás.

ggbuffon 2024.09.21. 21:29:37

@Barza: helyzet nelkul hozunk le meccseket. Ezek tények. Mindezt győzelem nélkül.

Mit kellene látnom?

De tényleg ne menjunk bele. Kimentem a hszosaitokat, megnezzuk fél év múlva

Rikoo 2024.09.21. 21:33:03

@steven.h: Mondjuk az is elég nagy probléma, hogy ennyire függ a csapat a középcsatárától.
Egyszerűen nincs B, C, D taktikánk egyelőre.

Van egy alapjáték, amit ha kiolt az ellenfél, akkor semmilyen megoldás nincs a védelmük felbontására.
Ez addig jó, amíg 4 védővel felálló és nyílt játékot játszott csapat az ellenfél.
Como, Verona, PSV.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 21:36:07

@Rikster91: Nico-n màr dolgoznak àllítólag h megtanulja Vlaho posztjàt. És ott nyerne is a Juve egy teknikàs centert ebben az esetben. Conceição meg mehetne Nico posztjára.

Cambiaso meg mindenhol tud jàtszani kb. Nàla úgy làtom eddig ha Motta bezavarnà a kapuba azt is megoldanà xd

steven.h 2024.09.21. 21:44:56

@Rikoo: ennek adni kell időt, jelenleg még magabiztos “a” játékunk sincs, addig felesleges b,c,d opciót várni. Hozzátenném a tavalyi Bolognának is ez volt a fő gondja, ebben Mottának is szintet kell lépnie.

Minden újabb projektnél azt mondtam és most is azt mondom hogy decemberig minden porondon maradjunk lőtávban, tavaszra meg össze kellene hogy álljon, ha folyamatos fejlődés van.

Pilsnerurquell 2024.09.21. 21:51:27

@steven.h: Így van.

Egyébként vhogy azt érzem hogy ha ma bevethető lett volna a törpe(Conceição)akkor 1-2 16-osra való betöréssel meglett volna a meccs.

Rikoo 2024.09.21. 21:59:06

@steven.h: Szerintem a magabiztos A játék azért bőven látszódik. Ugyanazok a sémák mennek meccsről meccsre.
Ezek az Empoli elleni meccs kapcsolatai a passzokat illetően:
pbs.twimg.com/media/GXi7jGEW0AAOBHz?format=jpg&name=medium
Ugyanezt láthatjuk minden meccsen, csak esetleg más játékosokkal.
Egyedül most Weah volt egy kicsit újdonság a csatár poszton, de ennyi a váratlan. Tökéletesen fel lehet ebből készülni.

Mindenesetre Vlahovic és alapvetően a csatár helyzete érdekes lesz. Jonathan David szerződése ugye jövőre lejár, de télen már nem tudja Giuntoli leigazolni, mert nincs több non EU-s hely és tudtommal a FIGC kivételezési listáján csak a brit és svájci játékosok vannak.
Ha ennyire függnek majd az eredmények az aktuális csatártól, akkor nagyon komoly szenvedés is lehet ebből, de abszolút ne így legyen...
Egyelőre annyit láthatunk, hogy a nyílt csapatok ellen megy, a zártak ellen pedig semmi megoldás sincs és erőből pedig nem megy úgy, mint az Internek, akik minden meccsen ugyanazt a taktikát használják már évek óta.

steven.h 2024.09.21. 22:34:45

@Rikoo: igen, csak Koop azért még keresi a helyét, Thuram sajnos rögtön lesérült és igen, megvannak a sémák de egyelőre ezek egy két kivétellel nagyon lassúak. Valamint az sem véletlen, hogy a verona meccset leszámítva nagyjából mindig Vlahovic kapja a legrosszabb értékelést és erre ki kell találni valamit, bár az sokat mond hogy egyelőre Italiano volt az egyetlen aki tudta őt használni, az meg csak egy fél éves minta.

kidelpiero 2024.09.22. 00:17:15

Barmelyik edzo munkajanak velemenyezese nelkul. Ugy nez ki a jelenlegi edzonk, pont az elozo edzonk altal kepviselt jatekkal nem tud mit kezdeni. A sors furcsa fintora ez...

Rocky80 2024.09.22. 00:55:42

@Del Pybala: a 360 millióból Vlahovic, De Ligt, meg Arthur volt 250. Akkor döntsd el hogy meg volt-e erősítve ugyanígy a keret.

Ethan Hunt 2024.09.22. 02:14:48

@Rocky80: "a 360 millióból Vlahovic, De Ligt, meg Arthur volt 250"

Se De Ligt, se Arthur nem Allegri alatt szerződött hozzánk...

Rocky80 2024.09.22. 03:00:08

@Ethan Hunt: mostanában az ChatGPT-t szoktam kérdezgetni az ilyen összetettebb ügyekben. Átb*szott.

Alex8610 2024.09.22. 09:14:59

@ggbuffon: "Allegri a Juve valaha volt egyik legeredmenyesebb edzoje. A tobbi csak duma.
" - Ezért kapta meg azt a 4 éves szerződést kimagasaló bérrel amivel nem tudott élni.Allegri második regnálásában megbukott.A többi csak duma.

"egyebkent meg kritizalni hadd lehessen mar Mottat is." - Nyugodtan megteheted ha úgy érzed nem írtam hogy nem lehet.Csak annyit írtam hogy ne 5 forduló után kezdjük vágni alatta a fát, de ha téged megnyugtat, akkor nyugodtan engem nem zavar.

@Rikoo: Locatelli,Vlahovic,Zakaria,Parades... azért nála is voltak költekezések.A védelem széleit is lehetett volna erősíteni de Maxnak megfelelt a kiégett Sandro /akivel ugye hiába nem terveztünk csak játszatta annyit hogy itt maradjon nettó 7,5 milliós bérrel/ meg a keresztfia aki nagyon univerzális azon az évenkénti 2 meccsen mikor pályára lép.A ragaszkodása bizonyos játékosokhoz és a csodásan működő Locatelli-Rabiot kettőst meg sem említem.

Amúgy pont te írtad jogosan anno hogy Maxit megtartani nagyobb kockázat lett volna mint Mottátnak lehetőséget adni.

De tényleg unalmas ez a téma csak annyit írtam hogy egyesek itt 3 év után is marasztalták volna Allegrit sőt még hosszabbítottak is volna vele, Mottát meg egy hónap után már bíráljuk.Én nem írtam hogy ő beválik,Giuntoli sem tolt elé olyan szerződést ami miatt ne lehetne könnyen elköszönni tőle.Az meg hogy mennyi türelem van felé, azt a vezetőség,és szerintem Motta is tudja.Aláírás előtt biztos tisztában volt vele,hogy ez már nem a Bologna.

ggbuffon 2024.09.22. 09:32:44

@Alex8610: Allegri nem tud csapatot epiteni, sosem tudott. Amikor a Milan adogatta el alola a jobb jatekosokat (Silva, Ibra) uez volt a móka. Annyira azert ne legyel igazsagtalan, szamos kulcsjatekosa kiesett, a szovetseg szetverte a klubbot ismet, Agnelliek lefaroltak. Ebben a helyzetben azert nem hiszem h sokan csereltek volna vele.

Én Contét hoztam vna egyertelmuen vissza Motta helyett, mert itt csapatot kell epiteni es mentalisan helyere rakni a klubbot. Ebben egyertelmuen top edzo meg mindig az olasz. Mottanak meg egyelore volt egy kifutott eve a Bolognaval. Igaz olyan jatekosokat hoztak Paredesek meg Zakariak helyett, aki ha nem valik be es masik edzo erkezik, valszeg fog tudni veluk mit kezdeni.

De tovabbra is kerdem: zsinorban 3 meccs (bajnoki) helyzetek nelkul. Mihez kellene tapsolni?

dringo 2024.09.22. 11:43:06

@Pilsnerurquell: Nicolas Gonzalez csatárként egy vicc! 70 kilósan nem lehet csatár senki egy élcsapatban. Lehet szidni Vlahovicot, de ne essünk túlzásba! Maximum Milik lehet jobb választás nála csatár poszton a keretből, a többieknél mind sokkal jobb ha Vlahovic van elöl!

vágóistván 2024.09.22. 11:52:57

még mindig Allegrizünk??Elfeleljtetted az utolsó 4 szezonját? borzasztó volt és kb eredménytelen.Ronaldoval Dybalaval és egy jobb csapattal csont nélkül esett ki a benfica , porto villareal ellen a beszari focijával együtt, amit meg később művelt, jobb ha nem is emlegetjük. korábban ő is megkapta az időt, had kapja meg Motta is. egyelőre se jót ,se rosszat nem írhatunk, szerintem pár hónapot várjunk még. most jöttek vissza a játékosok a válogatott szünetről. a napoli meg nem is játszott hétközben. nem kell még pánikolni.

Rikoo 2024.09.22. 14:04:21

@Alex8610: Össze sem lehet hasonlítani az átigazolási időszakokat a mostanival. Bár igazából évre sem emlékszem, hogy mikor lehetne ehhez hasonlót találni.

Jah, hát én abszolút támogattam a Motta ötletet már hónapokkal ezelőtt is. Mindenesetre fejlődnie kell neki is, különben tényleg gyorsan jöhetnek a problémák.
Azt már tudjuk, hogy nyílt csapatok ellen működnek a dolgok, de ha semmit nem tudnak kitalálni a zárt védelmek ellen, akkor az összes olasz csapat tudja majd mi a dolga és berendezkednek a saját térfelükre, lezárva a területeket.

@vágóistván: Itt még nincs is olyan nagy összehasonlítás, mint az olaszoknál.
football-italia.net/motta-compare-allegri-better-juventus-start/

Zsupi44 2024.09.22. 14:34:00

Sokan leírtátok a negatívumokat, én leíróm a pozitív dolgokat.
6 meccs 1 kapott gól az is az utolsó pillanatban egy megnyert meccsen mikor már picit mindenki az öltözőben volt.
A védekezésünk talán még Allegri ideje alatt sem volt ennyire stabil. Gyakorlatilag 6 meccs állat volt 3 helyzet nagyjából amit az ellenfelek ki tudtak alakítani.
A Napoli szerintem az Inter utáni 2. Legkomolyabb kihívó és az első fordulós betlit leszámítva jó formában vannak, ráadásul hét közben is csak erre a meccsre készültek.
Mi 7 nap alatt 3 meccset játszottunk egy tök új csapattal, új edzővel, űj elképzelésekkel.
Az már látszik, hogy a csatárposztot leszámítva a keret megfelelően mély azért.

A Genoat meg kell verni, este meg lehet szurkolni ennek a szedett vetett Milánnak....

Ethan Hunt 2024.09.22. 15:05:40

@Zsupi44: +1

Én is úgy érzem, hogy indokolatlan még ez a számonkérés a csapattól az eredményeket tekintve és attól, mert papíron jónevű játékosok érkeztek a csapatba, egyszerűen minden új és mindössze három hét telt el az átigazolási határidő óta. Ennyi idő alatt nem lehet összeszokni, sem a többiek mozgását megszokni ennyi új embernek és persze az edző által kért játékot is hiba nélkül alkalmazni...

És mégis alig engedünk veszélyes gólszerzési lehetőséget az ellenfeleinknek, ami több mint biztató. a már korábban is nálunk szereplő játékosok pl. Bremer, Gatti, McKennie, Locatelli, Cambiaso, Weah mind jobban, felszabadultabban játszanak, mint tavaly, egyedül Vlahovic szenved, de nála is csak részben oka ennek a sokszor még akadozó támadójátékunk, benne van egy jó adag frusztráció is amiatt, hogy érzi, hogy ezekből a lehetőségeiből többet illett volna gólra váltania...

Nem jogos az az elvárás, hogy már ebben a szezonban az Inter riválisai legyünk a bajnoki címért, mert náluk nem egyszezonnyi összeszokottság van már és ki-betéve tudják már az edző taktikáját is...
A BL-helyekre kell gond nélkül beérni és a következő szezontól lehet kihívni az Intert, miután Jonathan Davidet és egy potens cserecsatárt leigazoltunk, ha már Vlahovic ennyire nem találja a formáját...

Rocky80 2024.09.22. 15:19:42

@Alex8610: nyilván ragaszkodott amikor azt mondták hogy nincs pénz másra...

360 milliót mondott itt Pybala 3 év alatt, most egy nyár alatt költöttünk vagy 300-at. Amikor a legjobban álltunk a 3 év alatt - most januárban - és mondta hogy erősítés kellene, akkor kapott egy Djalot, egy Alcarazt meg egy Weaht. Pedig bajnoki címre esélyes csapat voltunk a szerzett pontok meg a bajnokság állása alapján. Ne hasonlítsuk össze a mercatokat mert nem lehet.

a többi csak duma téma: pont a mercatok, körülmények meg lehetőségek miatt nem lehet kijelenteni hogy megbukott. Milák se nyerte meg a 200 pillangót, ez is tény, de bukott úszó lenne? Összességében lássuk már a képet!

Motta téma: én örülök hogy ő lett az utód, élvezem a nyilatkozatait és a hozzáállását, emberként is kedvelem, örülök nyilván a kevés kapott gólnak is és szurkolok is neki a továbbiakban, de:

ilyen egy Juventusnál - ilyen állománynál - ne legyen már, hogy zárt védelmeket nem tudunk feltörni és elfogy a tudomány ha ezzel kerülünk szembe. Akkor lőjünk át többször vagy veszélyeztessünk pontrúgásokból vagy bármi, de ez nagyon kellemetlen.

Del Pybala 2024.09.22. 16:36:50

@Rocky80: 160-t koltottunk iden nem 300 at

Del Pybala 2024.09.22. 16:42:11

hallegri nem mutatott semmi fejlodest 3 ev alatt..sot egyre szarabb volt...semmi taktikaja nem volt a csapatnak...hallegri csak egy semmirekello lepukkant retardalt semmi tobb...ami 5-10 eve volt senkit sem erdekel

Rikoo 2024.09.22. 16:46:52

@Del Pybala: Ne a transfermarkt költésekből tájékozódj, mert csalóka. Nico Gonzalez és Di Gregorio jövőre már ki lesz vásárolva, mivel kötelező opciójuk van. Kalulu és Conceicao is várhatóan erre a sorsra jutnak, ha nem lesznek sérültek.
Miközben 3 évvel ezelőtt már Chiesa és McKennie az előző vezetőség igazolásai voltak, csak utólag lett könyvelve az átigazolás. Kölcsön+opciósok voltak.
Bremer De Ligt távozása után jött, Kean last minute túlárazott vészigazolás volt. Vlahovic és Locatelli voltak a tényleges befektetések és ennyi. Mindenki más Low cost megoldás volt az elmúlt években.
Ilyen mercato, mint most nyáron nem is tudom mikor lehetett utoljára, talán évtizedekkel ezelőtt. Nyilván ezért is óriási az elvárás a szurkolók körében...

Rikoo 2024.09.22. 16:51:13

@Del Pybala: Szerintem ez a blog azért már bőven elengedte Allegrit, többnyire mindenki Mottaról és a játékosokról beszél. Az olasz médiában viszont rendszeresek az összehasonlítások, a közösségi médiában pedig főleg mennek a kritizálások...

Rocky80 2024.09.22. 17:40:05

@Rikoo: ráadásul mindet meg kéne venni szerintem.

@Del Pybala: veled nem lehet érdemben vitatkozni.

Del Pybala 2024.09.22. 17:43:09

@Rocky80: nincs ertelme vitatkozni mert igazam van

Rocky80 2024.09.22. 17:53:06

@Del Pybala: pont ezért nem lehet mert ezt gondolod. ;-)

Rikoo 2024.09.22. 19:59:09

@Del Pybala: Ilyet soha ne állíts, még ha vitázol valakivel akkor sem, mert önmagad kategorizálod be ezzel, ugyanis nagyon sokan tudják, hogy kik azok akik mindig ezt gondolják...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása