Thiago Motta: "A döntetlen igazságos végeredmény"

thiago_motta_mutogat.jpgAz első két fordulóban aratott győzelmeket követően a Juventus gól nélküli döntetlennel zárta az AS Roma elleni bajnoki rangadót s a csapat mestere, Thiago Motta értékelte a látottakat a mérkőzés lefújását követően.

"Ma egy jó csapattal néztünk szembe, nagyon kiegyenlített mérkőzés volt, s egy kicsit szenvedtünk, amikor visszaálltunk. A második félidőben jobban teljesítettünk, jobban irányítottuk a játékot, de végül úgy gondolom, hogy egy döntetlen igazságos végeredmény." - mondta csapata teljesítményéről Thiago Motta a sajtótájékoztatón.

"Folytatnunk kell a munkát. A második félidőben területet nyertünk, de világos, hogy az ellenfél térfelén, egy olyan csapat ellen, amely úgy védekezik, mint a Roma, kevesebb mozgástér van. Amikor üres területet találunk, minőségi játékot kell nyújtanunk, hogy a lehető legjobb helyzetben találjunk játékosokat a tizenhatoson belül a gólszerzésre. 

Elégedett vagyok a csapattal, az elkötelezettséggel és a hozzáállással, amit az első naptól fogva tanúsítanak. Számos kiváló játékosunk van, akik különböző posztokon is képesek játszani, a mérkőzés és az ellenfél függvényében."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2118482935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ACE12 2024.09.02. 11:14:36

Tanítsd meg lécci Vlahovičot labdát kezelni, labdát vezetni és cselezni is. Köszi

MarcoT 2024.09.02. 13:48:37

Neki a helyzeteket kéne belőni, amit a többiek kialakítanak. De ha nincs?

Del Pybala 2024.09.02. 13:59:00

25 perc alatt megmutatta D luiz h klasszisokkal jobb mint Fagioli es Loca...egy Thuram Luiz Koop kpval kezdve sztem nyertunk volna. A kezdo 11 sokkal erosebb lesz a kovi meccseken, de a csatarunk tovabbra is egy haszontalan szar lesz. Vlaho teljesen alkalmatlan barmire is.

JeetTrader 2024.09.02. 14:27:08

@Del Pybala: igen egyet kell h értsek...én valahogy tutira biztos vagyok benne h amint olajozotta válik és osszecsiszolodnak a srácok brutal jók leszünk!

Vlaho sajna nagy baj....viszont azt remélem h ha több labdát kap akkor jönni fognak a gólok! Úgy fest ő csak ritkán tud lenni az a klasszikus center aki 1 helyzetből 1et belő. Neki kell legalább 10...de addig meg el kell juttatni neki a labdát.

Van egy tippem, h Miliket ha felépült akkor kb úgy fogja használni mint Zirkzeet. Neki amugyis ment a visszalepes és ez által létszám fölények kialakitasa. Akkor adott esetben vki visszalephet segíteni az építkezésben vagy a szelsok kaphatnak majd jobb labdákat. Motta taktikja sokrétű tud lenni és megvannak hozzá a játékosaink is...csak értsék meg mit akarunk játszani:)

Del Pybala 2024.09.02. 14:35:47

@JeetTrader: Igen..gyanitottam en is h Milik talan jobb lehet Motta rendszereben. De azert meg van egy piciny kis remeny h Vlaho osszekapja valahogy magat...

BigChris 2024.09.02. 15:17:49

@Del Pybala: sajnos a szerb labdakezelési hiányosságai már tavaly is kiütköző volt...ebben nem javult és ez nem edző kérdés...max annyiban, hogy játszatja.

dringo 2024.09.02. 15:37:44

Nem értem miért nem kezdett néhány új igazolás! Szerintem ez a meccs most Mottán is ment el!

Nagyon jó, hogy használja a fiatalokat, egy Como ellen lehet is! De Mbangula nem Serie A szintű játékos jelenleg! Ezt megmutatta a Verona ellen is az első félidőben, aztán a gólpassz és a kiharcolt tizenegyes javított a statisztikáján. És ne vicceljünk már hogy Danilo aki évekig a csapat egyik legjobbja volt nem játszik, és helyette Savona van a kezdőben állandóan! Ő sem ez a szint! Ég és föld a különbség a két játékos között Danilo javára! Egy Roma ellen nem őt játszatni nem elfogadható, még ha nagy hibái nem is voltak Savonának.

Cambiaso szintén nem szélső. Nico Gonzálezzel vagy Conceicaoval kellett volna kezdeni a helyén. Sajnálom, hogy nem érkezett Sancho nagyon kéne Mbangula helyére! Bár engem Yildiz jobban meggyőz szélsőként, mint középen, ő is játszhatna ott.

Fagioli nincs formában, pedig nagyon jó focista! Ezzel kell valamit kezdenie Mottának! De addig is Douglas Luizt kellett volna játszatni. Nekem McKennie is tetszett Locatelli helyén. Locatelli nagyon lassította a játékot tegnap! Szerintem nagyon nem találta el a kezdőt Motta, ez egy nyerhető meccs lett volna!

Del Pybala 2024.09.02. 16:25:41

@dringo: sztem azok kaptak lehetoseget akik itt voltak vegig nem azok akik eppen csatlakoztak...sztem ez csak elvi dontes volt

bulldeo 2024.09.02. 16:32:28

@dringo: "Mbangula nem Serie A szintű játékos jelenleg! "
Édes istenem, neked mi a f@szt jelent az, hogy Serie A? Kik játszanak a Serie A alsó házi csapataiban?
Kik harcolnak az EL indulásért? Mi az az elképesztő színvonal, amibe Mbangula nem tud beférni?
Valamelyikünk átaludta az elmúlt 20 évet, az biztos.

dringo 2024.09.02. 16:45:34

@bulldeo: Tavaly még a Serie C-ben játszott! Véleményem szerint nem szabad egyből egy Roma elleni rangadón kezdetni. Szokja csak a Serie A-t olyan meccseken, ahol magasan esélyesek vagyunk, mint a Como ellen, nincs ezzel baj! De jelenleg ő még csak egy ifijátékos!

@Del Pybala: Nagy potenciál van ebben a keretben, látszott a második félidőben! És még Thuram is vissza fog térni. Remélem hamar összeszokik a csapat!

Rikoo 2024.09.02. 17:07:58

@dringo: Yildiz is tavaly még a Serie C-ben játszott, de egyetértek egyébként. Viszont nyilván nem lehetett 2-3 napja érkezett játékosokat a kezdőbe rakni, igazából a 2. félidőben is csak a bennük rejlő minőség látszott, de hogy mit is kellene csinálniuk és hova helyezkedni, na az abszolút nem.
Látszódott ez a rengeteg elhibázott passzon is, hogy egyáltalán nem érzik egymást a srácok és itt főleg az új igazolásokra gondolok.
Savona eddig nagyon korrekt teljesítményt nyújtott, de én inkább Kalulut kezdettem volna helyette illetve a középpályán Douglas Luizt.
Thuram pedig referenciapont lesz a védelem előtt. Locatelli megközelíteni sem tudja azt a szintet, tegnap ismét vegyes fogadtatásban részesült a lecserélésekor...

JeetTrader 2024.09.02. 17:08:08

@dringo: sztem a képlet végtelenül egyszerű. Motta játékához nagy erőnlét kell, sok mozgás és lemaradás és mindezt szinkronban.

Azért nem az újak kezdtek mert egyszerűen meg nem tudtak annyit edzeni és nincs meg még az erőnlét hozzá. Plusz a mozgásokat sem gyakoroltak még eleget a többiekkel. Motta a csapat játékra fókuszál nem pedig az egyenekre. Ehhez még idő kell, ami van is lesz is, meg nem is. :) Most lesz két hét válogatott szünet. Sokan maradnak a Juveval edzeni az újak közül. Jó lesz ez!

bulldeo 2024.09.02. 17:08:08

@dringo: tudom, hogy honnan jött Mbangula. Amikor azt írod, hogy nem Serie A szintű, akkor azt mondod, hogy az első osztályú csapatok ellen Mbangulát bárki lefocizza. Nettó hülyeség.

Nem lenne szabad Roma elleni rangadón kezdetni? A vak is látja, hogy ez kényszerhelyzet volt.

JeetTrader 2024.09.02. 17:20:57

@JeetTrader: * letámadás. Fránya autocorrect

dringo 2024.09.02. 17:24:35

@bulldeo: Nem ezt mondtam. De ha Mbangulát kölcsönadjuk egy Leccének, Veneziának, Comonak, stb még ott sem lenne alap kezdő, mert JELENLEG nem jobb játékos mint a posztján játszó 25-30 éves, nagyobb rutinnal rendelkező játékosok! A POTENCIÁL nyilván nagyobb Mbangulában, ezért nekünk megéri őt játszatni, hogy fejlődjön! De most még szerintem egy Serie B-s csapat lenne az, ahol alap kezdő lehetne!

Az első két fordulóban kényszerhelyzet volt, de tegnap már ült a padunkon 2 szélső! Szerintem a Roma komolyabb csapat annál, hogy ne ők játsszanak Mbangula helyett (esetleg Yildiz a szélen). Értem az érveket is, ami miatt lehetett őt játszatni, de szerintem ezzel egy simán nyerhető meccset nehezítettünk meg magunknak!

@Rikoo: Yildiznek azért már volt néhány meccse tavaly az első csapatban. De az is látszik, hogy a 10-es mezt egyelőre a potenciál miatt kapta meg, jelenleg még ő is nagyon sokat fejlődhet! És fog is, ebben biztos vagyok! Megérdemli a bizalmat mindenképpen. Savona valóban nem volt rossz, de nem értem Danilo mellőzését egy ilyen meccsen! Vagy ahogy írod Kalulu is játszhatott volna, róla meg is feledkeztem.

@JeetTrader: A két hét szünet valóban jól jön nekünk, bízok a csapatban!

gomorra21 2024.09.02. 17:25:12

@JeetTrader: ++
A Verona ellen Douglas Luiz teljesen vakon volt. A Roma ellen már nem volt annyira bizonytalan, és voltak klasszis megoldásai is. Azonban egy-egy zsugázás után még most sem igazán tudta, hogy hova passzoljon. Ott volt a válasz, hogy miért kezdett Motta az összeszokott csapattal.
(Talán érdekes lett volna, ha Douglas Locatellivel játszik együtt. Egy újonc, egy bejáratott. )

Amúgy jól jöttünk ki a meccsből. A tabella tetején vagyunk, minden játékos belenyalt a Mottaballba, volt egy tisztességes erőfelmérő is. A 3 új játékosnak szerintem nagyon nagy lesz a bizonyítási vágy a következő meccseken.

bulldeo 2024.09.02. 17:29:57

@dringo: "Értem az érveket is, ami miatt lehetett őt játszatni, de szerintem ezzel egy simán nyerhető meccset nehezítettünk meg magunknak!"

Mitől volt ez simán nyerhető?
Illetve mit szúrt el annyira Mbangula? Öngólt szerzett? Kiállították?
45 percig nyomtunk egy null-nullt Mbangulával, aztán jött 45 perc null null Mbangula nélkül.
Az újonnan jött játékosoknak hány perc kell a gólszerzésre? 50? Vagy ők tipikus első félidős gólszerzők?

dringo 2024.09.02. 17:52:47

@bulldeo: Ez a Roma ezer sebből vérzett az első két fordulóban! A formációjuk sem volt meg, mert De Rossi Dybala eladásával tervezett. Dybala és Soulé kioltották egymást az előző fordulóban. A középpályájuk még lyukas (ezért játszott Pisilli), nem rég érkezett oda Koné! A védelmük lyukas, most érkezik oda Hermoso! Nincs egy normális szélsővédőjük! Angelino 4 védős rendszerben nem működik jól! Dovbyk teljesen el van vágva a csapattól, nem tudták még beépíteni! A Roma még rosszabbul áll összeszokottságban mint mi, mert mindent Dybala nélkül terveztek, most át kell szervezni mindent! Teljesen veszélytelenek voltak tegnap is.

Mbangula nem csinált semmit. Sem jót, sem rosszat. Nem tud egyedül váratlant húzni, nem tudja megverni az emberét még. Hiányoztak azok az emberek a kezdőből, akik zavart tudnak okozni! Az egész első félidő a biztonsági játékról szólt! Nézd meg a második félidőben Conceicaot! Vagy akár Douglas Luizt. Ők voltak azok akik ki tudták cselezni az ellenfelet, és meg tudták bontani a Romát! Nagyon lapos volt a csapat. A második félidőben sem játszottunk jól, de benne volt a pakliban hogy valaki húz egy váratlant amiből gól lesz! Az első félidőben erre esélyt sem adtunk magunknak!

bulldeo 2024.09.02. 18:44:51

@dringo: ott volt a második 45 perc, hogy meghúzzák azt a váratlant. Ha egy támadó kap 45 percet egy fáradtabb védelem ellen, az ne panaszkodjon. Ha nem láttam volna a meccset, és a te soraidból próbálnék tájékozódni, azt gondolnám, hogy a meccs végére egyre jobb lett a Juve, és a lefújás megmentette a Romát.
Nem ezt láttam.

A kezdőnk csapatként sokkal jobban értette a taktikát, de egyéni kvalitásokban már elmaradt a Romától.
A második félidős csapatban voltak igazi klasszisok, de nem érezték a csapattársakat. Ezek meg csapatjátékban maradtak el a Romától.

Douglas Luiz viszi a labdát, áthámozza a labdát fenszi cselekkel három római mellett/között, erre felnéz, megfordul, majd visszapasszol egy sutát. Tipikus eset. Vajon ha Mbangula meg Savona nem játszik az első félidőben, akkor Douglas Luiz jobban érezte volna a csapattársait? Vagy csupán több brazilos cselt láttunk volna a meccsen?
(Én az indokolatlan brazil cselektől sajnos nem szoktam elélvezni.)

dringo 2024.09.02. 19:37:37

@bulldeo: Én meg azt nem láttam, hogy az első félidőben annyira gördülékeny lett volna a játék! Ugyanúgy rengeteg eladott labda és pontatlanság jellemezte a Juventust! Talán még pontatlanabban is passzoltunk mint a második félidőben! És nem azt mondom, hogy a második félidei csapattal kellett volna kezdeni. De legalább az ifisták helyére kellettek volna minőségibb játékosok. Annyi is nagyot lendíthetett volna a csapaton, ha Cambiaso a helyén játszik a védelemben, ahonnan be tud segíteni a középpályásoknak a labdakihozataloknál. És támadó szélsőként pedig kezd Conceicao. Nem feltétlen Mbangulával van a gondom, de két ilyen ""kényszer"" szélsővel nem sok jóra lehetett számítani már az elejétől kezdve! Annál jobb csapat a Roma!

"Douglas Luiz viszi a labdát, áthámozza a labdát fenszi cselekkel három római mellett/között, erre felnéz, megfordul, majd visszapasszol egy sutát."

Ne haragudj ezt nem értem. Ez egy szituáció kiemelve, ami mellett még számos jó passza és megindulása volt. Ráadásul ez az általad kiemelt a szituáció is abból indult ki, hogy ő kicselezett egy római játékost, összejátszott Yildizzel. Majd miután nem tudott előrefelé tovább passzolni senkinek, kicselezett még valakit és kitette szélre Savonának. Mi volt ezzel a gond? Az első félidő alapján Fagioli már az akció elején hátrapasszolta volna a labdát az egyik védőnek. És ne érts félre, imádom Fagiolit. De ne legyél igazságtalan valakivel csak azért mert te éppen nem szereted a cselező játékosokat! Abban egyetértek, hogy a Verona ellen beállva feleslegesen parádézott! De nem hibáztatom ezért, hiszen 3-0-nál állt be, és meg akarta magát mutatni a pályán!

Shyr Kahn 2024.09.02. 19:40:12

Sracok el kell ismerni nehany dolgot, amit nem sokan emlitettek:
- Weah nagyon jo szelso es hianyzott a palyan. Miert? O nagyon gyorsan tolja ki a szelre a jatekszert es ad be. Jelenleg O a legjobb szelsonk, ha dunamikus szeljatekrol van szo. Conceicao nagyon jo dolgokat csinalt, de rendszerint allo helybol probalt betorni a szelekrol, ami esetenkent mukodott, de ez nem mukodik jol egy olyan beallt vedelem ellen, mint a tegnapi romai, mig Weah rendszerint lenduletbol kapja a labdat (mashogy kellett helyezkednie, vagy szimplan csak maskent helyezkedik) gyorsit ra es hagyja ott a vedoit! A felallt vedelem (amikor magasan fel lett tolva) ezzel a dinamikus, lenduletbol dolgozo szeljatekkal jobban verheto.
- Savona rendkivul megbizhato jatekosunk, aki jelenleg a feljovo NextGen jatekosok kozul a legjobb.

Ami a merkozest illeti, kicsit statikusra sikeredett az elso felido. Sokszor ott volt a ket passzos szeljatekra a lehetoseg, amivel a sracok kihuzhattak volna a romai vedoket, majd kozepre is konnyebb lett volna a bepassz, de nem leptuk ezt meg, illetve nehany jatekosunk rengeteg hibaval dolgozott. Cambiaso es Vlaho vetette a legtobb egyeni hibat, amennyire emlekszem es sajnos elobbi vegig a palyan volt. Sztem le kellett volna kapni 60 perc utan. Nem ment ma neki a jatek. Vlaho-ban viszont ott a varatlan mindig. Sajnos most nem jott ki, de nem is volt igazan jo helyzete tegnap.

west30 2024.09.02. 20:09:28

@Shyr Kahn: Ha valaki nem mukodik beallt vedelem ellen szerintem,akkor az pont Weah.Ha nem tudja a tempofolenyet kamatoztatni,nem tud megverni 1 az 1ben senkit,raadasul a befejezo megoldasokban is csapnivalo.Conceicao sokkal hatekonyabb nala ha parharcokrol van szo,a problema vele az volt,hogy egyszeruen alig kapott labdat,pedig lett volna keresnivalonk az oldalan.

Shyr Kahn 2024.09.02. 20:29:57

@west30: Nem ertek egyet. Amikor a Roma vedelme fel lett tolva (keves alkalommal, de volt ra pelda), akkor Weah sebessege es lendulete jelenthette volna a kulonbseget. Conceicao egy jo cselgep es allo helyzetbol igen hatekony, de ezen a merkozesen ez nem jelentett semmilyen kulonbseget, mert a Roma vedelme igen jol dolgoott ossze es rendszerint legalabb ket emberen kellett volna atmennie Conceicao-nak. Akkor amikor volt helye, nem volt meg a kello lendulete (sebessege), hogy athamozza magat a vedelmen.
Persze mar nem tudjuk meg mi lett volna Weah-al, de ugy tunik meg mindig alabecsuljuk Ot.
A ket jatekos teljesen eltero jellemzokkel rendelkezik. Weah egy lenduletbol erkezo szelso, aki rendszerint a jo testfelepiteset es atletikus gyorsulasat/sebesseget hasznalja fel, hogy a szelrol beadjon. Conceicao egy cselgep, aki a beadasok helyett inkabb athamozza magat es igy tor be a tizenhatoson belulre, hogy lovessel, vagy rovid passzal okozzon problemat. Fizikailag elnyomhato, de cselezessel ellensulyozza ezt. Ezen a merkozesen az utobbi nem mukodhetett, mert a felallt vedelem miatt a betoreseket konnyebben blokkoltak a vedok. Az egyetlen veszelyesebb ravoleset blokkolta Angelino. Ezen felul a cselei egy resze ult, mas resze meg folosleges volt, mert a masodik Roma vedo elszedte a labdat tole/megakasztotta.

Shyr Kahn 2024.09.02. 20:31:55

Mi lett volna, ha a szelrol lenduletbol erkezik egy-egy beadas? Alig tortent ilyen a merkozesen, mert sem Yildiz, sem Conceicao nem adott be lenduletbol.

Rikoo 2024.09.02. 20:39:06

@Shyr Kahn: Én Weah-t megpróbálnám balszélen, mert egyelőre Mbangula és Yildiz sem a legmegnyugtatóbb megoldás, jobbra viszont vannak sokkal jobb opciók.

bulldeo 2024.09.02. 20:40:43

@dringo: sehol nem írtam, hogy az első félidőben gördülékeny volt a játék. Sehol. Annyit írtam, hogy a Verona elleni kezdő építhetett az összeszokottságra, az újoncok az egyéni kvalitásokra, de önmagában mind a kettő a döntetlenre volt elég.

Motta részéről nem nagyon látok hibát. Nem rakta félre az eddig remekül játszó ifi játékosokat, de az újonnan jöttek is bőven elég időt kaptak, hogy bizonyítsanak. Így most azt lehet mondani, hogy ez a csapat jelenleg nem jobb, mint a Roma.
Nem egyéni hibák miatt! De Rossinak a csapata volt annyira jó, hogy azt ne tudjuk megfektetni.

Egyébként te az utolsó 10 percben azt érezted, hogy Conceicao meg Nico már egészen közel került a gólszerzéshez?
(Nico nem a gólszerzéshez került közel, hanem ahhoz, hogy Juve mezben hozzáérjen a labdához).

DelPiero2 2024.09.02. 20:45:34

@Del Pybala: Amíg nem megy Vlaho innen, addig nem lesz világraszóló eredmény. Tartok tőle, hogy Motta sem nagyon fogja a legjobb 11-et pályára küldeni, mert elkapták Allegritől ezt, mert úgymond bele kell tudnia nyúlnia a mérkőzésbe.

dringo 2024.09.02. 20:52:20

@bulldeo: "a Verona elleni kezdő építhetett az összeszokottságra, az újoncok az egyéni kvalitásokra, de önmagában mind a kettő a döntetlenre volt elég."

A kettőt kellett volna ötvözni, nem egyik félidőben ez a csapat, másik félidőben az a csapat. Egy max két játékost hiányoltam csak a kezdőből, főként szélső pozícióból, mivel Veronában ez a kezdő kényszerből játszott! Most már nem lettünk volna rászorulva erre.

"Egyébként te az utolsó 10 percben azt érezted, hogy Conceicao meg Nico már egészen közel került a gólszerzéshez?"

Conceicao kerülhetett volna közel a gólszerzéshez, ha Vlahovic odapasszolta volna neki a labdát önzőzés helyett! De lényegtelen hogy ő maga került-e közel a gólhoz. Conceicao minden labdaérintésével fel tudta bolygatni a Roma védelmét, erre Cambiaso és Mbangula képtelen volt! Nico Gonzalez nem csatár. És én nyilván nem csatár posztról hiányoltam őt, amikor a kezdőcsapatról beszélek, hanem szélről! Egyébként mint játékost nem is kedvelem őt, de kétség kívül jobb szélső mint Mbangula és Cambiaso! Szerintem nagyon nagy butaság volt lecserélni Vlahovicot, egy beadást ő bármikor be tud fejelni.

SuperTrezi 2024.09.02. 20:58:56

Néha elég megterhelő itt olvasni. :) Jött egy döntetlen, és egyből az a jó játékos, aki nem kezdett. Szerintem a Mester jobban meg tudja ítélni, ki van olyan állapotban és tud olyan szerepet betölteni, amit ő elvár az adott mérkőzésen. Idő, idő, idő, türelem, türelem, türelem - kevesebb fog kelleni az eredményhez, mint Allegri Mester alatt, de kelleni fog. Motta tudja, mit akar. És ez körvonalazódott már az első meccseken is.

dringo 2024.09.02. 21:20:43

@SuperTrezi: Szerintem kár lenne azt hinni, hogy az edzők nem tévedhetnek! Nem véletlen cserélt kettőt már a szünetben Motta. De emiatt nem lesz rossz edző! És az sem biztos, hogy nekem van igazam, én csak a véleményemet írtam le! Távol álljon tőlem, hogy bárkit is eltemessek egy meccs miatt! De a véleményem attól még az marad, hogy Motta hozott néhány rossz döntést tegnap. Talán az első két meccs után ő is kicsit többet gondolt a játékosairól, mint amik! Talán olyan oka van a kezdőnek, amire egyikünk sem gondol. De szerintem nyugodtan leírhatja bárki a véleményét, legyenek bármennyire is különbözőek azok! Ezzel nem ártunk a csapatnak! És megharagudni sem kell emiatt a másikra. :-)

west30 2024.09.02. 21:30:46

@Shyr Kahn: Weaht nem kell alabecsulnunk,az eredmenyei es maga a szemteszt is bizonyitja komoly hianyossagait jelenleg.Legyen ugy ahogy te gondolod es nyutson jo teljesitmenyt,de amit eddig fel tudott mutatni karrierje soran,az nem ad sok bizakodasra okot.

bulldeo 2024.09.02. 22:09:26

@dringo: Conceicao múlt héten érkezett, és egy törpe. Ez a srác max. akkor fog bírni 90 percet, ha a játékosok csukott szemmel is tudni fogják a másik mozgását, és segítik egymást. Így se fizikailag, se fejben nem bírta volna a 90 percet.
Kapott egy félidőnyi előnyt, a védője megfáradt valamennyire, figyelhette a játékot. Ennyi volt benne. Ha az első félidőtől játszik, akkor talán ennyi sem jön ki.
De Rossinak van egy fél szezon előnye, Motta pedig óvatos volt. Én örülök neki, hogy van benne óvatosság is. És annak is örülök, hogy az ifi játékosokat meg tudja becsülni. A csapatvédekezés a Roma ellen jól működött a harmadik tétmeccsen. Ez eléggé bíztató.

Shyr Kahn 2024.09.02. 22:17:33

@Rikoo: Talan bevallna. Bevallom nem neztem, hogy bal labbal mennyire ugyes.

@SuperTrezi: Lehet ez nem nekem szolt, de ha megis: Weah es Thuram nem is kezdhetett serules miatt. Nem a mestert kritizaltam, hanem felvetettem, hogy a teljes keret rendelkezesre allasa eseten, valoszinu maskent allunk fel es Weah szelen valo jatszatasa/kezdetese veszelyesebb akciokat eredmenyezhetett volna.

@west30: Timothy Weah 24 eves csupan es meg van boven hova fejlodnie, igy az eredmenyeit en nem vennem tul nagy sullyal a latba. Milyen szemteszt?

Egyebkent egy jatekost sok minden alapjan meg lehet itelni (az eredmenyei a multat mutatjak es nem a potencialt) es Weah emelkedo tendenciat mutat szinte minden szempontbol. Sztem van meg benne boven potencial.

kidelpiero 2024.09.02. 22:28:45

@bulldeo: jaja anno a vele egymagas Lionel Messi sem tudta szanaszet szopatni az olasz csapatokat...

bulldeo 2024.09.02. 22:39:56

@kidelpiero: Lionel Messi, aki kölyökkorától a Barca focit tanulta, és csukott szemmel tudta, hogy mit csinál a csapattárs?
Mondd, te elolvastad egyáltalán a hozzászólásomat, amire reagáltál?

(Vagy te is azok közé tartozol, akik szerint Messi vagy CR egyedül vert meg csapatokat? )

kidelpiero 2024.09.02. 22:48:49

@bulldeo: felejtsd el Messit, latom valami rejtett frusztraciod van vele szemben.Legyen akkor Mertens es Insigne, gondolom oket is a csapat cipelte a vallukon, hogy 90 percekig birjak, es taknyosra szopassak a platos ifakent fordulo serie a vedoket?

west30 2024.09.02. 22:55:21

@Shyr Kahn: Szemtesztet arra ertem,hogy nagyon sokan statisztikak alapjan itelnek meg jatekosokat,nem a latottak alapjan.Weahnal jelenleg egyik sem jo,gyenge statisztikak,es szemmel lathatoan is gyenge jatekos a palyan. :)

Shyr Kahn 2024.09.02. 23:31:55

@west30: Ertem. Mas szemunk van tehat, mert en gyengenek emmikeppen nem neveznem.

bulldeo 2024.09.02. 23:38:00

@kidelpiero: Messi hatalmas játékos volt, ahogy egy szinttel lejjebb Mertens meg Isnigne is. Mind a három nagyon erős koncepcióval rendelkező csapatokban játszottak, ahol tudták, hogy mi a csapat játéka.

Conceicaoban is benne van a faktor, hogy nagy játékos legyen. De hány napot edzett a csapattal? Öt? Ennyi idő alatt a neveket jegyzi meg, nem automatizmusokat. Insignének a Napoliban negyed annyi meló lehetett fejben egy döntés, mint Conceicaonak vasárnap a Juventusban.

kidelpiero 2024.09.03. 00:00:11

@bulldeo: ertem amit irsz, csak mar korabbi kommentednel is remlett h kiemelted a srac "magassagat", varhato teljesitmenyt/beilleszkedest tekintve negativ ertelemben. En ezzel nem ertek egyet, ha van is relacio a csapategyseg es testi adottsagok kozott, az inkabb ellentetes elojelu sztem. Marmint az ilyen technikas, furge,jo first touch-csal rendelkezo jatekosok pont joval hamarabb be tudnak illeszkedni idegen csapat osszjatekaba mint az erojatekosok.

JeetTrader 2024.09.03. 00:07:31

@Shyr Kahn: nekem úgy tűnt h Francisco elég gyors tud lenni, érzésre nekem gyorsabb mint Weah. Én inkább azt láttam h még a helyezkedés nem volt az igazi. Weah sem hiszem h jobb lett vna, mert ezúttal nem alakultak úgy ki a szélen az üres területek ahova a korábbi meccseken rendre át tudtak forgatni.
Ez persze De Rossi érdeme. Tudta nagyon jól h le kell zárja a széleket, és hagyni kell h Bremer és Gatti elpasszolgassanak egymással mert sajna ők indítani nem tudnak. Loca és Fagioli meg nem kértek labdát eleget elbújtak nagyon az ellenfél mögé, de lehet inkább a Róma fogta a oasszsavokat.

A második félidőben a minőséggel nekem olyan volt mintha 4141re álltunk vna át és már megvoltak a létszám fölények de a kényszerítők és üres terület passzok, na meg a többiek megőrzése h ki honnan jöhet nem volt meg.

De jó lesz ez! :) Egy kis osszeszokas és olajozott lesz a játék.

bulldeo 2024.09.03. 00:13:41

@kidelpiero: persze, mert egy erős testfelépítésű játékos könnyebben érvényesül abban a játékban, ahol egyéni párharcokkal akarod legyőzni az ellenfelet, egy gyengébb pedig kevésbé. De a foci pont azért szép, mert a gyengébb testfelépítést lehet kompenzálni, ha a csapat összjátékban erre játszik. Nem véletlen, hogy Messi, Insigne és Mertens olyan csapatokban futottak nagyot, amik nagyon nagy hangsúlyt fektettek a labdatartásra, és arra, hogy a labdás játékosnak minél több passzopciója legyen. De az munka.

Mandzukic az első meccsén bevállalhatott Allegrinél 90 percet. Volt egy testfelépítése, volt rutinja. Gyakorlatilag ő darálta a védőket. Conceicao ezt nem tudja megcsinálni, de ezzel nem azt mondom, hogy nem lesz olyan, amikor 90 percig oda-vissza fogja pörgetni az ellenfelet.

kidelpiero 2024.09.03. 04:43:23

@bulldeo: nagyon maskeppen gondolkozunk a futballrol, de nincs ezzel gond

Mark Szabo 2024.09.03. 09:02:20

@MarcoT: Akkor talán kreativ játékosokat kellet volna hozni

Mark Szabo 2024.09.03. 09:07:46

@Shyr Kahn: Van amiben jó de passzolni nem tud Weah.

venember83 2024.09.03. 09:17:43

@Mark Szabo: "Van amiben jó de passzolni nem tud Weah."

Jó, hát passzolni csak Pirlo tud.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1868) bajnokság (3452) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (958) elemzés (40) előzetes (875) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1690) játékosokról (10149) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2490) meccsek (4234) mercato (4251) nyilatkozat (7576) Olasz Kupa (331) összefoglaló (423) pletyka (4268) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (298) video (212) Címkefelhő
süti beállítások módosítása