Megszületett a megállapodás Koopmeiners ügyében

koopmeiners_teun_atalanta.jpgAz olasz sajtó egymással egybehangzó állításai szerint a felek között végre valóban megszületett a megállapodás Teun Koopmeiners ügyében, s a holland középpályás a holnapi nap során teljesíti majd a kötelező orvosi vizsgálatokat Torinóban.

A La Gazzetta dello Sport és mások mellett a legmegbízhatóbb források, így Fabrizio Romano és Romeo Agresti is megerősítik, hogy a hosszú huzavona után most már valóban lezárult az üzlet, a megegyezés megköttetett, és Koopmeiners előreláthatólag 52 millió euro, valamint 7 millió euro bónusz fejében csatlakozik a Juventushoz, ahol szerdán jelentkezik orvosi vizsgálatra.

Koopmeiners hosszú hónapok óta a Juventus legfontosabb célpontja volt, s a játékossal már régen megszületett a személyes megállapodás, a holland középpályás és az Atalanta között azonban időközben megromlott a viszony, így kimaradt az Európai Szuperkupára és a bajnoki mérkőzésekre nevezett bergamói keretből.

Koopmeiners 2021-ben az AZ Alkmaar együttesétől igazolt az Atalantához, s az olasz klub 14 millió eurót fizetett játékjogáért. A bergamóiaknál lejátszott 129 mérkőzés során 29 gólt és 15 gólpasszt jegyzett, tavaly pedig kulcsszereplője volt az Európa Ligát megnyerő csapatnak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6218476389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcoT 2024.08.27. 11:40:56

Azért ez így egy elég combos kis mercato! Respect Guintioli!

NewJuve1986 2024.08.27. 11:41:35

Hosszú menet volt...
Én már a vele kapcsolatos híreket tovább pörgettem, és csak ez a poszt érdekel, hogy MEGVAN!!! ;)
Nagyon idegesítő volt ez a sz rakodás, és megutáltam az eddig szimpatikus Atalantát!!
Volt, hogy konkrétan lemondtam róla, de Giuntoli rám cáfolt, és csak behúzta!
2 Ilyen irányítóval a fedélzeten, mint Koop, és Yildiz, akár váltogatva akár együtt, nagyon nagy dolgokra leszünk képesek, ebben biztos vagyok! Welcome Koop! ;) Forza!!

RunnerLaca 2024.08.27. 11:43:41

Benvenuto, Koop! Grazie, Giu! Felicitá!

venember83 2024.08.27. 11:54:24

Megvárták ezek a milanokülsői szocik, amíg elhúzom a csíkot nyaralni lábdob nélkül. Szemét időzítés.

Kives 2024.08.27. 11:54:33

Volt hajdanán egy holland középpályásunk ... Del Piero mellett miatta is szerettem meg a Juventust. :) Davids, a Pitbull. Sok más holland nem is jut most hirtelen eszembe a múltból, De Lighten kívül. Remélem hozza az elvárásunkat!

Üdv a csapatban!

NewJuve1986 2024.08.27. 11:56:20

Közben így fotelmanagerkedek magamban, és fantáziálok egy
Yildiz-Koop-Thuram középpályát, alkalmanként, mivel Yildiz tegnap nagyon sokat jött hátra labdát szerezni, Koop is jó ebben IS, Thuram meg egymaga le védekez egy középpályát :DD
Kisebb tömörülő, csapatok ellen elég támadó potenciál lenne benne, hogy valaki feltöri a 11 emberrel védekező csapatokat!! ;)

Di Gre.

Cambiaso Gatti/Kalulu Bremer Cabal

Koop Thuram
Yildiz
Nico/Conceicao MBangula
Vlaho

Vagy akár: Thuram Yildiz

Koop

Túl sokat Fifázok! :DDD

SuperTrezi 2024.08.27. 11:57:54

@Kives: Van der Saar még említésre méltó.

SuperTrezi 2024.08.27. 12:00:07

Remélem, igazam lesz, most úgy érzem, már idén odab*szunk. Ha máshol nem, a Serie A-ban. A BL-t meglátjuk, de a keretünk és az edzőnk is sikerre éhes.

Kives 2024.08.27. 12:01:53

@SuperTrezi: Abszolút! Elnézést.
Először egyébként a középpályán gondolkodtam, de nem nagyon ugrott be más.
DeLight meg még egész friss.
De valóban Van der Saar egy szerethető kapus volt.

De igazából a hozzászólásom a nagy kedvencemnek szólt, Davids! Micsoda karakteres egy játékos volt.

Bevallom nem sokat láttam Koopmainerst játszani, de nagyon nagy reményeim vannak felé.

HAJRÁ

Kives 2024.08.27. 12:04:04

@SuperTrezi: Nekem is pont ilyen jó előérzetem van.
Valahogy én pont a BL -ben érzem ezt. Az a vízió van előttem, hogy a csoportból kicsit döcögve 2. ként jutunk tovább. De addig egész jól összeáll a csapat és 4 közé jutunk.

Metalwarrior88 2024.08.27. 12:05:00

Ha már nyaralás,engedelmetekkel, hétvégén erre is iszom!

SuperTrezi 2024.08.27. 12:06:25

Alig egy hete még ment a nincs szélsőnk, nincs Kalulu, nincs Koop. Na mit szóltok, emberek? ?
Kőkemény Mercato így viszonylag legatyásodva. És még a pakliban az ilyen Bambula- meg Savona-félek kölykök, akiket talán az új edzőnk mer majd játszatni, nem vár 3 évet, hogy szokják a taktikát.

Rikoo 2024.08.27. 12:06:29

@Kives: Nincs már csoport, csak egy nagy tábla lesz. Jó lenne valahogy bekerülni egyből a legjobb 8 közé, hogy ne kelljen ki-ki meccset játszani a legjobb 16 közé jutásért.

Apuleius 2024.08.27. 12:07:15

@venember83: Szemét időzítés.... Hát és akkor mit mondjak erre én???!!! Remélem, hogy azért csak vittél magaddal laptopot.

Rikoo 2024.08.27. 12:08:44

@venember83: Jó pihenést! Érezzétek jól magatokat!

Rocky80 2024.08.27. 12:09:05

Tudjátok mit? Már nem is érdekel... :D

@Kives: Davids rettenetesen komoly játékos volt...

Egy dolog jutott még eszembe: jöhetne már egy másik sorozat is mert kevés ez a heti egy meccs, nehéz kivárni!

Rikoo 2024.08.27. 12:10:25

@Rocky80: Hát emiatt ne aggódj.:D
Hamarosan jön a BL, kétmeccses Szuperkupa és indul a Coppa Italia. A szezon után levezetésképpen pedig a 4 évente megrendezendő klub VB.:D

Kives 2024.08.27. 12:15:27

@Rikoo: hoppá, milyen igaz. Néha még a múltban ragadok.
Köszi :)

venember83 2024.08.27. 12:23:25

@Apuleius: itt lehet bérelni napágyat, autót, robogót, lehet venni sört, illetve este svédasztalos vacsi van. Meg qrva meleg. De legalább a tenger sem hideg. DE! Laptopot még nem láttam, sem eladót, sem kölcsönözhetőt.

Spider81 2024.08.27. 12:27:20

Ami aggaszt egy kicsit az az, hogy ha az eladasokat es a veteleket nezem akkor ez a mercato kb -100Meuro
Honnet volt ennyi penz?
Remelem Koop arat is majd 5 ev alatt torlesszuk ki...

Apuleius 2024.08.27. 12:29:48

@venember83: Hát akkor talán vinni kellett volna, ha már ennyire sajnálkozol az időzítés miatt...

SuperTrezi 2024.08.27. 12:32:02

A stílszerű az lenne, ha az Atalanta 1-2 nekik lőtt Koop-gól miatt maradna le a jövő évi BL-ről.

Leram7 2024.08.27. 12:32:30

Csak bedaráltuk Koopot is. Végül az első igazolásounk lesz az utolsó?

Én már mást nem hoznék, megvárnám esetlegesen a telet, hogy hova fog kelleni ember.

Kicsit rosszkor jött Adzic sérülése, szerintem neki is jutottak volna játékpercek.

Sancho remélem nem jön.

A jelenlegi keret jól néz ki, talán Kalulu az akit nem hoztam volna.

Koop labdaszerzésben és távoli lövésekben nagyon jó lesz.

Del Pybala 2024.08.27. 12:37:15

@Spider81: -70m a merleg es meg tavozhat Chiesa es Kostic

RunnerLaca 2024.08.27. 12:45:28

@Spider81: arra saccolok, hogy ügyesen ki lett matekozva. Egyrészt sok a kölcsön, másrészt több pénzügyi évre vannak elosztva a tranzakciók, valamint az a sejtésem, hogy lassan új mezszponzor is bejelentésre kerül, és ha a potenciális jelölt azt látja, hogy versenyképes lesz a csapat, jobban nyílik a pénztárca. Minél jobb a csapat, annál több bevétel lesz az eredményesség alapján. Ráadásul, ahogy nézem, a 2 évvel ezelőttihez képest minimum 40 millió euróval csökkent a bérkeret, szóval nem kis pénzügyi szanálást végzek a Giu & co.

JeetTrader 2024.08.27. 12:57:47

Aztaaa....el sem hiszem!!! Jelenlegi információk alapján elkepeszto mercatot zártunk de még lehet hogy nincs vége!

Isten hozott Teun! Kívánom h írj történelmet ezzel a csapattal!

Leram7 2024.08.27. 12:59:54

@Del Pybala: Elvileg Chiesa -15 lesz talán, Kostic kölcsön megy.
Már csak 1 megoldandó probléma van, Arthur.

MarcoT 2024.08.27. 13:00:32

Egy eszement hír szerint em beszálltunk a licitre a a nápolyi center ügyében is

Rivendell 2024.08.27. 13:05:34

@MarcoT: csak nem...napoki nekünk, Higu utan:-))))

Rivendell 2024.08.27. 13:07:21

Örülök Koop-nak,bika kis fiatal csapat lesz ez,szerintem meg az edzők sem reménykedett ilyen valtasban, egyből kapott a keze alá 1 full scudetto esélyes csapatot,max az internek van komplexebb kerete,de szerintem meg nekik sem

ggbuffon 2024.08.27. 13:08:09

Azonkivul h az olasz klubbok ravannak kenyszeritve de nekem nagyon eletidegen g a fel csapat gyakorlatilag csak kolcsonben van, megha a tobbsege csak nevleges kolcson is.

Mindenesetre sztem iden mar a jovo nyari mercato penzeit is ellottuk.

Rivendell 2024.08.27. 13:12:19

@ggbuffon: nem baj, ide jövőre már csak 1 csatárt kéne még nézni és még 1 védőt. Aki pedig bevalik a kölcsön tarsasag közül és hozható, az maradjon is.

Előre menekül a vezetőség, de most jó értelemben, nem Cr féle koltekezes

babo0410 2024.08.27. 13:21:46

@NewJuve1986: Locát, aki újjáéledt, nem hagynám ki. Nehéz lesz. Kellemes gondok Mottának.
Giuntoli odab.szott. Még marrotta is csak sóvárog. Ez nagyon megsüvegelendő! Idén alázunk! XDDD

Kukszi 2024.08.27. 13:53:21

Ahogy megvan írva 7 év szűk esztendő 7 év bőséges
Most jöhet a 7 év bőség jóság ?
Forza Juve

MarcoT 2024.08.27. 13:54:41

@babo0410: Locát rendszerint alulértékelik (itt a blogon is). Nyilván nem véletlen, hogy mennyire dícsérte Motta az előszezon során. Tegnap hatalmasat játszott.

Pilsnerurquell 2024.08.27. 14:17:08

@MarcoT: Locatelli alul értékelésének az oka a foximaxi féle "játék"rendszer volt.
Nyilván nem mind1 hogy ki, és mit kell hogy játsszon xy edző elképzeléseinek megfelelően. Allegrinél meg azért volt játékos temető rendesen.

Nagyon örülök a mercatonak, és az első két győzelemnek, de nem szabad elszállni. 2lábbal a földön kell maradni, és alázattal játszani a lefújásig, mert igazi fokmérője még nem volt ennek a Motta féle Juvénak.

De amit eddig látok az nagyon bíztató a jövőre nézve. Nekem Scudetto se kell most egyből, meg teljesen értelmetlen ilyesmiről beszélni még ebben a szakaszban.
Csak az kell hogy egy harcos, vagàny csapatot láthasson az ember, ahol ha befigyel egy vereség, akkor se a köpködés menjen, hanem büszke maradhasson az ember a csapatra azért, amit a pàlyàra kitett.

Forza Juve!

sleepy8 2024.08.27. 14:27:31

Bomba mercato az idei, főleg ha még Sancho is be lesz zsakolva. Én egy bal lábas CBt továbbra is hiányolok, illetve a védelem két széle is hagy kivetnivalót, de lecserélődött a komplett kp és lettek tamado szélsőink. Ha a maradék jövőre marad, üsse kavics.

És itt jön a DE; mivel nagyjából a jövő évi budzse is el lett költve, ha ez a szezon végül bukta lesz (az első két meccs alapján nem ez latszik szerencsére) akkor azért rendesen tökön szúrjuk magunkat. Illetve az eladásokban sem remekelt Giuntoli.

rabsic02 2024.08.27. 14:40:05

@sleepy8: nem hiszem, hogy volt más választás. Vérfrissítés kellett. Az már egy másik kérdés, hogy ez együtt jár a sikerrel vagy sem. De szerintem még nagyon korai elemezni, talán majd ha már néhány bl meccsen is túl vagyunk.

Pajtee 2024.08.27. 14:44:14

A mercato legerosebb igazolasa Motta, ez azert elegge latszik. Ujjaszuletnek alatta a "kozepszer" jatekosaink: Locatelli, Vlahovic, Cambiaso etc.

OFF: most latom, hogy lengyel kapusunk nyugdijba ment. Nem ugy volt, hogy eladjuk Monzanak vagy az araboknak? Igy mar ertheto, hogy Di Gregoriaval kezdodott a mercato. A vezetoseg mar legalabb fel eve tudhatta, hogy Szczeschnyre iden mar nem lehet szamitani.

JeetTrader 2024.08.27. 14:45:16

@sleepy8: nincs ingyen ebéd a fociban sem. Kockáztattunk de tettük azt a legjobb tudásunk mellett. Úgy ítélték meg h Giuntoli a legnegfelelobb az építkezés szakmai felügyeletére. Ő úgy ítélte meg h Motta a legnegfekelobb a csapat építészete. Ők ketten elvileg úgy ítélték meg h a rendelkezésre álló anyagiak mellett ez tud lenni A csapat amelyikkel a rendszerváltás visszavezet a csúcsra...
Bárhol csúszhat a dolog, de megtettunk mindent amit csak tudunk. Az előjelek szerencsére szuperek. Úgyhogy szerintem ér optimistanak lenni!

Már most messze felülmúlta a klub a varakozasaimat. Helyes úton vagyunk, jó lesz ez!!

Juventina7 2024.08.27. 14:56:48

x.com/not_morata/status/1827708675613401275

Na végre, ez egy igen erőltetett menet volt! Az Atalanta meg kapja be, remélem oda-vissza verjük majd őket idén, csak hogy érezzék a törődést ők is. (És azért az AZ Alkmaar egy 10%-os tortaszeletért szépen be fog náluk jelentkezni Koop eladása után, ha-ha... :))

Ez a srác mi mindent átélt, kivárt, megharcolt azért, hogy hozzánk jöjjön, remélem az orvosi előtt ujjongó tömeg várja. Jár a vastaps! Üdv a Juve családban, sok közös sikert!

MarcoT 2024.08.27. 15:06:26

@sleepy8: sanchot állítólag a Chelsea kerülgeti...

Ethan Hunt 2024.08.27. 15:29:03

@MarcoT: Az felérne egy atombombával, mekkora lenne, Jóisten, Osimhen itt... :)

És Istennek hála, hogy nem Allegri van már a padon, mert mindenkiről csak az derülne ki, hogy mekkora szar ebben a rohadt kiscsapatos antifutballban...

Rivendell 2024.08.27. 15:34:38

@Juventina7: hoz 1 orvosi igazolast, hogy még nem jatszhat,mert kész van lelkileg:-)

Rocky80 2024.08.27. 15:35:06

Talán ha nem csak Alcaraz meg Weah lett volna neki, meg a sérült Djalo; nem antifutball lett volna. De nem ér újrakezdeni a fikázást.

MarcoT 2024.08.27. 15:53:01

Azért Gen.Max most biztosan eszi a kefét, látva a Great Reset-et. Ő meg hiába kért egy sz@ros Bonaventurát...

Rikoo 2024.08.27. 15:54:32

@MarcoT: Inkább csak Sterlinget és Chillwellt akarják valakire rásózni.:D
Sancho csak lehetőség nekik, a Juventusnál pedig ő a no1. opció Chiesa távozása után.

xXPeiperXx 2024.08.27. 15:55:01

@Rocky80: Azèrt èn megjegyeznèm, hogy a tegnapi kezdőből csak 3 ember nem állt rendelkezèsre tavaly Allegri alatt. Di Gregorio, Cabal ès ugye Fagioli.

Szerintem gondold át ?

alexGicamo 2024.08.27. 16:08:33

@SuperTrezi: Az lenne csak a stílusos bosszú ! :-D

Rocky80 2024.08.27. 16:17:00

@MarcoT: és szerinted ez így korrekt amúgy? Csak erre vagyok kíváncsi. Melyik tett le többet az asztalra: Motta vagy Allegri?
De kérdezhetem úgy is hogy eshet-e azonos elbírálás alá Mottával egy edző aki szinte semmit se kap ehhez a mercatohoz képest? Megtehet-e egy sportigazgató ilyet hogy valakinek messze nem a legjobbját nyújtja? Nem is "valakinek", hanem a klub regnáló edzőjének, akinek januárban még reális esélye volt a bajnoki címre is egy mérföldekkel! gyengébb kerettel! Ezek szerint igen.

Lehet tapsikolni ez után a mercato után Giunak mert valóban brutál mercato már most; de én nem fogok az előbbiek miatt. ;-)

Motta más tészta, elismerésem.

FAF 2024.08.27. 16:31:22

@Rocky80: CG nem tudott mit tenni mert nem volt annyi és megfelelő minőségű védő és védekező tipusú játékos a piacon ami ahhoz a kiscsapatos játékrendszerhez kellett.

Értjük mire akarod felépíteni a védelmet, de a tegnapi keret bőven megcáfolja, hogy csak az igazolások hiányoztak.

Rocky80 2024.08.27. 16:38:44

@xXPeiperXx: okos érv, de mégsem. Te is tudod hogy ez nem ennyire fekete vagy fehér. Amúgy számítottam erre az érvre.

Nem csak az "állomány" számít egy bajnoki év során, a felfogás, a háttér, a munkatársak, a kapcsolatok, minden. A fiatalok is rengeteget fejlődhetnek ebben a korban, stb. stb. Egy 1 évvel ezelőtti Yildiz sem ugyanaz mint most, Vlahovic is kisebb sérülésekkel és hátproblémákkal küzdött tavaly nyáron, nem ilyen pad volt, nem ilyen jövőkép, nem ilyen edző-sportigazgató viszony és még sorolhatnám.

Giu például még friss volt akkor és a munkatársai sem jöttek még vele tudtommal.

Hozzátenném amúgy hogy tavaly két meccs után 4, 3 meccs után 7 pontunk volt, 4-1 és 6-1-es gólkülönbséggel. A szezon ezen szakaszában ez nem egy markáns különbség a pontokat és az eredményeket tekintve, a későbbieket meg nem lehet összehasonlítani majd a keretek közti különbség miatt.
A játék képe természetesen egész más téma, nem vitatom, ez eddig valóban szép és meggyőző. :-)

Del Pybala 2024.08.27. 16:39:47

@Rocky80: a klub 360m-t koltott atigazolasokra allegri uccso 3 eveben

NewJuve1986 2024.08.27. 16:39:52

@babo0410: Nincs semmi bajom Loca játékával!
Nem is venném ki a kezdőből, a tegnapi meccs után!
Egyértelműen Allegri miatt volt olyan gyenge, és most a kezdőben a helye!
Csak egy ötlet volt a Thuram, Koop, Yildiz középpálya, a nagyon tömörülő kis csapatok ellen, és nem állandó kezdőnek! :)
És leginkább azért, mert megnézném ahogy Koop, Yildiz, és Mbangula egyszerre van a pályán! :D

@xXPeiperXx: +1
Ezt azért jó lenne észrevenni!

@Rocky80: Nem a rengeteg új érkező miatt van 6:0 gólkülönbség 2 forduló után...
Ha DiGre, Cabal, és Fagioli rendelkezésre állt volna, akkor Nem untuk volna halálra a 70 perces védekezést? :DDD
Ugyan hagyjuk már!

Arról pedig, hogy mi lesz a jövő évi erősítésekkel, csak annyit, hogy jövőre megszűnik a kölcsön + opció? :DD
Az idei kölcsönöket fizetjük jövőre, a jövő évi kölcsönöket meg azutáni évben!! Ennyi!! ;)

Marci04 2024.08.27. 16:41:24

@Rocky80:
Allegri olyat mutatott az utóbbi időben, hogy nagycsapatok sora várja őt sok szeretettel.

Rocky80 2024.08.27. 16:46:38

@FAF: az a baj, hogy annyira sokan vagytok hogy sok lúd disznót győz és sokszor megunom a válaszolgatást mert sokan vagytok sok kérdéssel és gondolattal és én meg szinte egyedül. Viszont ez nem jelenti azt hogy igazatok lenne! :D Max bizonyos dolgokban. :-)

Asszem pont neked nem válaszoltam a múltkor amikor felhoztad Marottát.

A mostani kérdésedre a válasz: most meg tudott mit tenni Giu, akkor össze lehet hasonlítani a két állapotot? Illetve te is tudod hogy egy új edző alatt mindenki szárnyal meg húzza a lendület, a többi okot meg részleteztem már az előbb.

Plusz tavaly Amerikában is voltunk a felkészülés alatt, idén csak Németországban. Ezek csak nüanszok, de az ördög a részletekben rejlik.

De kérdezzetek nyugodtan ha valamit nem értettek, azért vagyok itt hogy segítsek! =) XD

Rocky80 2024.08.27. 17:00:16

@Marci04: a Milannál már emlegetik, az azért elég nagy csapat, többek között több BL-t nyertek mint mi. ;-)

Amúgy meg arról nem tehetek hogy mindenki annyit ért hozzá mint ti és nem veszi észre a gyémántot a piacon! :D

Evoken 2024.08.27. 17:02:47

@xXPeiperXx: a jelenlegi játékos egyezésekböl még nem következik, hogy ugyanannyira jól kéne hogy használja öket minden edzö, és csak a kóklerek nem. Teszem azt, mondjuk Klopp sem biztos, hogy ennyire jó lenne ezzel a kerettel (csak, hogy ne egy megosztó ember mondjak). A lényeg a futball filozofia. Allegrié nyilván a szöges ellentétje Mottáéhoz képest, ezért nem használta ezeket a játékosokat (az ifikre gondolok). Motta meg több mint valoszinü, hogy az Allegri féle BL döntös keretekkel nem lett volna annyira sikeres. Annyira nem bonyolult, de még mindig minden szart Allegri nyakába varrtok. Ami viszont tény, hogy Giuntoli szándékosan nem hozta el neki a szükséges minöségü játékosokat, aminek nyilván több oka is van. De soha nem arról volt szó ezen a blogon, hogy nem birná el pénzügyileg a klub ezeknek a játékosoknak a szerzödtetését (ami tök oké érvelés lett volna), hanem, hogy Allegri egy szar, patkány, féreg.

Ami viszont vicces, hogy a tavalyi keret egész évben Allegri fölé volt emelve, hogy azok mennyivel jobb játékosok, mennyivel több van bennük mint amit végül elértek idény végén. Hát igen, látjuk, apró töredéke képezi csak a jelenlegi keret részét, a legnagyobb részére pedig vagy vevö nem akadt, vagy maximum középcsapatok vitték öket.
Talán mégis a rossz idény része volt a keret is tavaly...?

Pedro32 2024.08.27. 17:06:03

komolyan ?még mindig van aki visszasirja Allegrit?

Rocky80 2024.08.27. 17:11:42

@Del Pybala: igen, valóban.

Vlahovic, Chiesa, Bremer, Locatelli, Kostic: ezek voltak kb. a legdrágábbak és legjelentősebbek. Ítéld meg te, hogy ezek közül ki az, aki valóban erősítés volt, soha nem volt sérült és Juventus szintű támadó játékos!

Chiesa lesérült 22 januárjában, Vlahovic folyamatosan sérült volt és problémákkal küzdött, ez volt az első sérülésmentes nyári felkészülése, nemrég nyilatkozta le; Locat ismered, Kosticot most adjuk el, Bremer meg valóban erősítés, senki nem vitatja. CR-t meg pótolták neki Keannel, akinek a nevében volt a játéka. Jöhet a következő észrevételed! ;-)

MdewC 2024.08.27. 17:14:35

Úgy látom ezt a topikot is sikerül elcseszni Allegrivel. xD

De legalább itt van Koop, így könnyebb feldolgozni a Max b@szakodást… :D

Rocky80 2024.08.27. 17:18:27

@Pedro32: született egy döntés, elfogadtuk tovább léptünk, nincs itt semmi visszasírás, hol olvastad?

Viszont másrészről van egy igazságtalan fikázás és van ennek a helyesbítése. De mondom egyszerűbben: ha nem lenne akció, nem lenne reakció. Mint pl. most a te provokatív hozzászólásodra is.

Oké, hogy azt mondják hogy sok lúd disznót győz, csak a disznó jelen esetben nem egy ostoba állat. :D

@Evoken: köszönöm, köszönöm, elkelt már a segítség uram!

Rocky80 2024.08.27. 17:19:12

@MdewC: ha nincs akció, nincs reakció. Erre is csak ezt tudom mondani.

Rocky80 2024.08.27. 17:23:34

@Marci04: amúgy meg Rabiot se kelt el még tudtommal, pedig ennyire nem rossz játékos, sok csapatnak hasznára lenne. Néha a piac érthetetlen.

Pl. a Bayern edzője is Kompany, manapság minden volt játékos azt gondolja hogy ő lesz az új Guardiola vagy Zidane - és még sorolhatnám a mai trendeket. És amikor előkerül egy öreg Ancelotti és leoktatja a mezőnyt akkor meg megy a kalapemelés. De ugyanez lenne Allegrivel is szerintem, csak nem elég trendi meg nem kap esélyt. Ez van. :-)

Ethan Hunt 2024.08.27. 17:26:40

@Evoken: "hogy azok mennyivel jobb játékosok, mennyivel több van bennük mint amit végül elértek idény végén. Hát igen, látjuk, apró töredéke képezi csak a jelenlegi keret részét, a legnagyobb részére pedig vagy vevö nem akadt, vagy maximum középcsapatok vitték öket."

Ez egyáltalán nem igaz, mert pl. Rabiot-ért (amíg még élt a szerződése) vagy Chiesáért is top klubok érdeklődtek/érdeklődnek. A legnagyobb probléma a játékosainkkal: a kockázat-megtérülési arány! Évek óta nem látták (igazán) jól teljesíteni a legtöbbjüket - bár nyilván tudják, hogy más közegben többre is képesek lehetnek, csakhát megkeresve őket olyan béreket követelnek, amiket az érdeklődő klub nem feltétlenül akar megadni, mert nem éri meg a kockázatot...

Marci04 2024.08.27. 17:27:09

@Rocky80: Ancelotti a jó bor, Allegri csak a szőlő. Márpedig a piacon vagy a jó bort veszik, vagy a friss szőlőt.

Del Pybala 2024.08.27. 17:37:39

allegri a rothadt szolo amit a disznoknak adsz

Pedro32 2024.08.27. 17:38:33

@Rocky80: nem provokálni akartam. .és szerintem ez nem is volt provokativ .
Csupán egy kérdés.Megfogadtam nem írok ide,nem írtam ezutan sem fogok.
.Nèha olvasom még a blogot.Eltelt 2mérkőzés.Motta a szöges ellentétét játszatja Allegri focijának.És nagyvonalakban sikerült egy új filozófiát.Szkeptikus voltam,de eddig szép munka.
Allegri első mérkőzése ugyanugy nézett ki ,mint az utolsó.Bárkit kapott nemtudta használni.3év élvezhetetlen játéka után végre nem ugy állunk fel egy Verona ellen,hogy '''jaaaj ki ne kapjunk" erre feljövök és valaki még mindig Allegri bizonyitványát magyarázza

alexGicamo 2024.08.27. 17:56:10

@JeetTrader: Egyetértek !
Amúgy szerintem , Gunti egy varázsló, Motta meg egy zseni !
Legszívesebben mindkettőt a keblemre ölelném !
Tuom, mit gondoltok a legtöbben, hogy még korai őket dícsérni, de én akkor is ! :-)

Wizzurah 2024.08.27. 18:05:59

A ringlo nem szolo. Allegri masodik itt letet inkabb hagyjuk, meg hogy kiket kapott vagy nem kapott meg. Szepiteni lehet, fekete feheren meg van minden es az eredmenyek is. Ezt szinezni nem lehet, megbukott, csunyan. De ez mar a mult, hala egnek, kicsit sem szamit mar. Menjen csak a Milanba, arra kivancsi leszek. Tudjuk, ot mar a Real is akarta anno.... a szerelmeit sem akarja senki.
A cikkrol..... En mar reg leigazoltam volna mast Koop helyett es feldughatna az Atalanta barmennyire is minket akart Koop de ha mar igy alakult jojjon. Remelem raszolgal az arara mert szerintem nem er ennyit kozel sem.

Rocky80 2024.08.27. 18:06:26

@Marci04: nem tudhatod hogy nem válna-e belőle ugyanúgy jó bor, mert nem kapta meg még az esélyt hogy bizonyíthassa. Amikor klasszisok áltak rendelkezésére, akkor kétszer is BL döntőig vitt minket. Az egyik pl. egy Pjanic-Khedira középpályával volt...

gomorra21 2024.08.27. 18:09:05

@Evoken: "A lényeg a futball filozofia. Allegrié nyilván a szöges ellentétje Mottáéhoz képest, ezért nem használta ezeket a játékosokat (az ifikre gondolok). Motta meg több mint valoszinü, hogy az Allegri féle BL döntös keretekkel nem lett volna annyira sikeres. "
Ez valószínű. Bár fura is elképzelni, mert akkor Motta még aktív játékos volt.

"... a tavalyi keret egész évben Allegri fölé volt emelve, hogy azok mennyivel jobb játékosok, mennyivel több van bennük mint amit végül elértek idény végén."
Sokan, akik Allegrit kritizáltuk, annyit mondtunk, hogy több van ebben a keretben, mint amit mutat. Ennél nem mondtunk többet. Senki nem állította, hogy a keret ragyogó. Főleg, mivel a keret Allegri szempontjai szerint volt építgetve. De a vak is látja, hogy jónéhány játékos sokkal magasabb szinten játszik, mint tavaly.

"Ami viszont tény, hogy Giuntoli szándékosan nem hozta el neki a szükséges minöségü játékosokat, aminek nyilván több oka is van."
Érdekes, ez a kritika gyakran felmerül Giuntolival szemben. Én ezt nagyon máshogyan látom. Szerintem Giuntolinak van egy értékválasztása a focival kapcsolatban, ehhez hozzátartoznak a jelenleg igazolt, nagy potenciállal rendelkező, fiatal játékosok, hozzátartozik az újhullámos, modern gondolkozású Motta, de nem tartoznak hozzá azok a játékosok, akikre Allegri igényt tartott volna. Ő nem azért jött, hogy Bonaventurát, meg Pereyrát igazoljon. Amikor Elkann kinevezte Giuntolit, akkor egy projektre mondott igent, és Giuntoli erről nem tért le.

Motta és Giuntoli ebben hasonlítanak. Motta is inkább erőltette Mbangulát, mint hogy kompromisszumos megoldásokban gondolkozzon. Merész hozzáállás, és eddig bejött neki. Ami Allegrinek a "szükséges minőség", abban Giuntoli nem hitt. Ezt el kell fogadni. Van Brad Pittel a Moneyball c. film, ami baseballról szól. Ott mondja a Philip Seymour Hoffmann által játszott baseball edző a Brad Pitt által játszott kvázi igazgatónak: a kezdő kialakítása az én feladatom. Csak olyan döntéseket vagyok hajlandó hozni, amit majd a következő állásinterjún meg tudok védeni.
Szerintem ezt nem szabad elfelejteni. Giuntoli nem azért tart ott mert Bonaventurákat igazolt, és neki emellett ki kellett tartania. Allegrinek Bonaventura kellett, és nem a csiszolatlan gyémántok. Voltak évei Giunto előtt, amikor bizonyíthatott volna Di Mariával, meg Paredesszel, de nem volt elég meggyőző. Nem a megszerzett pontok miatt volt rossz. Régi, elavult, nézhetetlen volt, amihez nem lehetett már nagy formátumú játékosokat gazdaságosan igazolni.

A jövőre nézve: Giuntoli és Motta összeillő párosnak tűnik, és remélhetőleg ott van mögöttük Elkann is. Modern, bátor irányváltásba kezdtek, és eddig jól veszik az akadályokat.

Rocky80 2024.08.27. 18:09:28

Na látom szépen felpörgött ez a topik!

Most már elárulhatom @venember83: nyaral és megkért amíg távol van hogy pörgessem fel ezt a fáradt csehót! Mondtam neki hogy megteszem ami tőlem telik... XD

Evoken 2024.08.27. 18:13:14

@Ethan Hunt: Mondjuk ezzel a kettővel pont ki is fújt a lényeg. :) Egyébként ők tényleg lehetnének kivételek, de Chiesa a sérülése óta már inkább csak potenciál, nem megbízhatóság, Rabiot pedig ugyan még lehetne valaki a képességei alapján, de nála meg fejben vannak a gondok. Csökkentett bérezéssel sem tudni, hogy képesek lennének e komoly játékosként működni. A válogatottjukban sem voltak azok a hatalmas játékosok a nyáron, amire ugyan lehetne mondani az Allegri faktort, de velük szemben pl Yldiz a torna egyik nagy spílere volt, szoval az sem igaz.

És akkor most tényleg a két legjobb képeségű távozóról van szó.

Rivendell 2024.08.27. 18:15:23

Friss hírek esetleg?unalmas hogy nem veszünk senkit,csak 1 koop, napi 2 vétel nem fér már bele?

FAF 2024.08.27. 18:19:19

@Rocky80: Én elfogadok sokmindent de mindent nem lehet a körülményekre fogni. Pl. sérülések már megtörténtek az első meccsünkön.

Szemétség vagy nem de CG nem látott fantáziát a kért játékosokban de leginkább nem illettek a neki kiadott fenntarthatósági projectbe. Szerintem nem lettünk volna előrébb velük. Lehet a koncepcióba illő játékost kellett volna kérni és akkor talán elhozza neki. De amiben lehet igazad van, hogy ő már tudta, hogy idén teljesen más tipusú csapatot kell építenie egy új edzőnek. Na akkor most árulhatnánk még a kért játékosokat is.

Marottás részből végül csak az jött ki hogy türelmetlenek voltunk, persze egy kicsit én is aggódtam azért de végül az lett amit jósoltam, hogy érkeztek még játékosok. És így már bőven megugrotta a Marottás szintet CG már az első rendes átigazolási időszakában és úgy hogy nem csak ki kellett fizetnie valakinek a kivásárlási opcióját, hanem kő keményen megdolgozott ezért.

Ancelotti :-) A Real még ha más kávéház is játékosok tekintetében, de teljesen mást játszik mint amit Allegri játszatott. Én még nem véltem felfedezni semmi Allegriset a Real játékában :DDD
Ha Allegir csak akkor tudott volna úgy muzsikálni mint Ancelotti ha olyan játékosok állnak a rendelkezésére akkor nagyon rossz helyen volt és pláne hogy mennie kellett.

Leram7 2024.08.27. 18:43:19

@Rocky80: Én megértem az álláspontodat. Két meccs alapján nem szabad még Allegri mellé tenni Mottát, még korai ez.

Allegri egy legendánk, mint Lippi, aki az első időszakában tökéletes volt a csapatnak. 2. periódusában voltak problémák a kerettel, a klubbal és magával Allegrivel is. Régebben jól meccselt, jól cserélt. Az utóbbi időben valami nem működött. A kiscsapatok ellen sokszor gyalázatot produkáltunk.

A téli mercato Alcarazzal és Djaloval tényleg botrány volt. Illetve szerintem ő is tudta, hogy Motta lesz az új edző, már elég korán voltak erről hírek. Sőt már amikor kinevezték Guintulit már akkor úgy volt kiteszik Allegrit.

Legalább egy szezont hozzon le Motta. Lehet látni, hogy Giuntoli szerelmes Mottába és hozza és formálja neki a keretet. Motta jelenleg még egy 0 trófeás edző. Tegnap a verona ellen 8 kapuralövésünk volt, amiből az egyik 11-es. Eddig egy como és verona volt az ellenfél.
Nem akarom Motta érdemeit kisebbíteni, nagyon jól csinálta eddig, jól rakott be fiatalokat, szóval bíztató. Úgy néz ki illik a juvéhoz Motta most nagyon.

Én azt mondtom forza Juve, Motta, Giuntoli, de maradjon meg a tisztelet Marotta és Allegri felé, akiknek köszönhetünk szép élményeket és éveket.

Rikoo 2024.08.27. 18:43:39

Az üzlet számai: 52 millió euró fix összeg + 3 millió euró sikeres Bl kvalifikáció esetén + 1 millió euró ha sikerül Scudettot nyerni + 2 millió euró amennyiben BL győzelem lesz.

Evoken 2024.08.27. 18:45:16

@gomorra21:
1. nyilván ha ma kapná meg ugyanazokat a játékosokat... :)

2. Az Allegri szempont a Giuntoli faktor miatt eleve sántít. Ha nem vagy csupán ímmel-ámmal akarnak kiszolgálni, úgy tényleg nehéz. De különben is: az úgynevezett Allegri védők a tavalyi évben probálták több szempontot figyelembe venni az "eredménytelenség" miatt, és az ilyen helyzetekben ha a keret is szóba lett hozva, akkor az nagyon durván védelembe lett véve, majd minden Allegri nyakába lett varrva. De a keret eközben kikezdhetetlen volt. És igen, voltak rossz döntései Allegrinek (pl Loca posztja), de Allegri az úgy-ahogy az ő kérésére igazolt játékosokból (amiben nyilván gazdasági szempontok is játszottak) próbálta a saját futball elképzelését játszani.

3. És nincs is ezzel probléma! Azért is működik jól (látszólag) eddig ez a páros, legyen is ez az új út. Csak amikor Allegrit kritika éri a keret kialakitása miatt, akkor ezt ne felejtsük el, hogy kvázi bojkottálva volt. Giuntoli más Juventust képzel el, Allegri és az ő általa kért játékosok pedig nem férnek bele ebbe, teljesen oké érv. Csak ez a legkevesebbszer volt mondva, ő volt bűnbaknak kikiáltva, miközben utolag már egyértelműen látszik, hogy szándékosan nem állították rá az ő kéréseire a Juventus teljes gazdasági erejét, úgy, hogy közben tele volt sok esetben koncepciótlan ballaszt játékosokkal vagy csak simán hulla középszerrel.

De nem akarom én ezt a témát ujrakezdeni, fasza az új út. Legalábbis abból a szempontból biztosan hogy világos elképzelések vannak ami mentén halad az egész szakmai stáb, látszanak az irányok mind a pályán, mind az átigazolásokban. De az, hogy mire lesz elég, azt még nem tudjuk.

NagyonJuve 2024.08.27. 18:49:13

@Evoken: egyértelmű hogy allegri volt a hibás azért mert nem vette észre hogy a játékosokra erőlteti azt a focit amivel nem tudnak azonosulni. A mai játékosok focizni akarnak nem bekkelni. A játékosok formája is a stáb hibája hogy nem tudtak egy meccset lehozni mert nem volt meg a megfelelő kondíció. Nehéz azonosulni olyan focival hogy a kiscsapatok ellen is védekezünk ami a játékosok moráljára jelntősen hat. Ott van pl az atalanta elleni kupa döntő ott látszott igazán az allegri taktika hogy nem rossz sőt jó is ha a játékosok motiváltak. Az atalantának nem volt momentuma aki a leverkusent lemosta. Nem vitatom én allegri első érájának sikerét. Allegri ott hibázot hogy nem akart fejlődni mindenki ezt mondja az ő taktikájával nehéz motiváltan kimenni egy kis középcsapat ellen mikor tudod hogy védekezni kell. Ez az amit allegri nem akart megérteni.

FAF 2024.08.27. 18:52:14

@Rikoo: Akkor fizessük majd ki az összes opciót :-) Az nekünk csak jó.

gomorra21 2024.08.27. 19:11:39

@Evoken:

2. "... az úgynevezett Allegri védők a tavalyi évben probálták több szempontot figyelembe venni az "eredménytelenség" miatt, és az ilyen helyzetekben ha a keret is szóba lett hozva, akkor az nagyon durván védelembe lett véve, majd minden Allegri nyakába lett varrva. De a keret eközben kikezdhetetlen volt."

Ez nem igaz. Ha volt tavaly egy általános közhangulat a kommentelők között, az az volt, hogy az edző nem megfelelő, a keret pedig gyenge. Kikezdhetetlen volt a keret? Lehet, más blogot olvastunk XD

3.
Oké, az utolsó évben kevés erősítést kapott, de az első 2 évben azért volt költés. Sarri 1 év után lett elküldve, Pirlo 1 év után lett elküldve, Allegri pedig 3 év után. Nyilván a fizuja miatt maradthatott a 3. szezonra. Sarri meg Pirlo vajon örült volna annak a türelemnek, amit Allegri kapott? Egészen biztos. Ideális esetben mind a három edző 2 évnyi türelmet érdemelt volna, ahogy Mottának is ennyi járna, ha rövidesen elkezdenének félre menni a dolgok.

Evoken 2024.08.27. 19:18:41

@Rocky80: Tudom, nem vagyunk sokan... :D

MdewC 2024.08.27. 19:19:31

@Rocky80: sztem meg bibumm bibumm meg kakukk. xD

NewJuve1986 2024.08.27. 19:29:57

Ami a lényeg: ALLEGRI MÁR NINCS ITT!!! :D A többi már nem lényeges! Hála annak a magasságosnak, a vezetőség nem akart elsüllyedni a múltban, és visszacsúszni közép csapattá, hanem a helyes utat választotta, sokkal többünk örömére! Végre nézhetünk FOCIT! :P
A többi már le van...

FORZA MOTTA!

Rocky80 2024.08.27. 19:35:32

Mindig az ősrégi vicc jut eszembe az itteni állapotokról:

Hatalmas verekedés tör ki az oviban, az óvónéni kérdezi az egyik gyereket:

- Mi történt Pistike?
- Az egész úgy kezdődött hogy Bazsi visszaütött!...

XD

@FAF: az a baj, hogy nem ez történt amit te gondolsz:

Rocky80 2024.08.27. 19:47:02

@FAF: nem az volt hogy nem látott fantáziát a kért játékosban, hanem bojkottálta az igazolásokat mert nem akart együtt dolgozni Allegrivel/már tudta hogy ki fogják rúgni... Tessék-lássék igazolt neki kb. hogy mutasson vmit és ennyi. Így nem lehet! Vagy az volt Maxnak mondva hogy nincs pénz. Gondolod hogy egy mesteredző egy Juventushoz Bonaventurat kér?...

Ancelotti téma: Allegri is mást játszatott amikor volt támadó középpályása meg használható kerete... Mikor volt neki olyan mint Ancelottinak a legutóbbi BL győzelme idején? Még a két BL döntőnkben is underdogok voltunk mindkét esetben.

De mondom a fonákját is: Ancelotti is megbukott az Evertonnál, akkor náluk ő is elfelejtette a szakmát, vagy mi?...

TARAZOL 2024.08.27. 19:47:33

Azért sokan nem veszik figyelembe hogy tavaly előtti szezon végén kaptuk a büntit, tavaly még bőven volt kicsengése, média nyomás a fiúkon stb.. én sem akarom védeni Allegrit de azért sem neki sem a játékosoknak nem tett jót az ügy, ami nyilván nem meglepő. Ettől függetlenül azzal is egyetértek hogy Maxi felett elszállt az idő, képtelen volt megújulni egy borzadály volt a játék és konkrétan nézhetetlen, úgyhogy ideje volt a váltásnak. Én köszönök neki midnent és ezzel szerintem le is zárhatnánk ezeket a vitákat és élvezni az új fejezetet.

Rocky80 2024.08.27. 19:48:12

@Evoken: inkább 2 oroszlán mint 100 nyúl. :-)

Alex8610 2024.08.27. 20:03:01

Szóval akkor végre ez az üzlet is lezárult...Remélem beválik, nem keveset várt,hogy ide tudjon jönni.Sok sikert!

Shyr Kahn 2024.08.27. 20:03:52

@Leram7: "Motta jelenleg még egy 0 trófeás edző. " - ez igaz, ugyanakkor jegyezzuk meg, hogy a Bologna-val tortenelmi tettet vitt veghez es BL-be vezenyelte a csapatot, ami feler egy trofeaval. Mihajlovic-hoz kepest (RIP) megemelte a Bologna teljesitmenyet mar az elso eveben is.

Sem Conte, sem Allegri nem tudott hasonlot felmutatni kisebb csapatokkal.

Persze ez meg nem garancia, de eleg jo elojel az elso ket merkozest is figyelembe veve.

Rocky80 2024.08.27. 20:08:17

@TARAZOL: igen, ez is szembeszél volt.

Ahogy az is, hogy a téli vb miatt teljesen borult a menetrend a katasztrofális BL idény évében, Allegri meg köztudottan lassú kezdő és a tavaszi menetelések mestere. Sokkal korábban értek véget a csoportmérkőzések mint szoktak. Ez volt az egyik idénye a 3-ból, itt pl. forma időzítési probléma volt, ezt aláírom.

Volt a második idénye a pontlevonásos: így nem lehet dolgozni, nem lehet motiválni, ezt meg kell hogy értsétek, szerintem ezt magyarázni se kell.

A harmadik meg a tavalyi idény volt ahol bojkottálva volt meg össze volt ugrasztva az újságokkal és Giu már januárban kirúgta. Szerintem ez is elég nyomós szembeszél és hátráltatás.

Összegezve: 3 éve volt de ebből 1! "nyugodt" idénye se volt, mind a 3-ban! volt valami gebasz. Ne mondjátok már akkor hogy olyan nyugodtan dolgozhatott meg mindent megkapott! Melyik profi klub edzőjét érték ilyen hátrányok mint a 2. meg a 3. évben, csak kérdem? Kinek volt olyan esete VALAHA, hogy hátráltatta a sportigazgatója meg ellene uszította az újságokat?!

Talán az első évével terhelhető reálisan, ott a lassú kezdése megpecsételte a sorsunkat a BL-ben, az volt a visszatérő éve, pech.

SuperTrezi 2024.08.27. 20:35:12

@Rocky80: Nem tett veled rossz lóra.

Leram7 2024.08.27. 20:49:20

@Shyr Kahn: 5. helyen, de valóban bevitte őket. Sokan, köztük Te is dícsértétek Mottát, én nem voltam róla meggyőződve, hogy ő az ideális jelölt. Én azt mondtam volna, hogy Tuchel vagy egy tapasztalt edző kell nekünk.

Most úgy gondolom 2 meccs alapján, hogy tévedtem és Motta nagyon is megfelelő és jól is kapja meg a keretet és teljes a támogatása. Egy jó irányt látok.

Aztán majd 10 meccs múlva és szezon végén meglátjuk. Egyenlőre még nem voltunk hátrányban, nem játszottunk nagy csapat ellen, nem volt nemzetközi meccs. Szóval korai, de eddig nálam várakozáson felüli a 2 meccs. Talán a verona ellen lehetett volna több helyzetünk, támadásunk, de az eredmény magáért beszél.

Nekem az tűnt fel, hogy nagyon jó erőben vannak a játékosok és nem félünk a fiatalokat bevetni.

Rocky80 2024.08.27. 20:56:44

@SuperTrezi: ezt már szeretem amikor értitek a poént! :-)

FAF 2024.08.27. 20:57:33

@Rocky80: Mondom ha neki olyan keret kell ahhoz hogy felmutasson valamit akkor rossz helyen volt.

gomorra21 2024.08.27. 20:59:21

@TARAZOL: @Rocky80: érdekes, Lippi és a 2006-os olasz csapat megnyerte a VB-t, miközben zakatolt a calciopoli botrány. Annál megalázóbb szitu kevés van. Aztán a csapat pont erőt tudott gyűjteni a támadásokból, összezártak és brillíroztak. Szóval nem törvényszerű, hogy a füstös szobás támadás alatt rosszul kell játszani.
Nekem pl. örökre beleégett a retinámba, amikor Zambrotta és Cannavaro tartja az üzenetet Pessottónak.

MarcoT 2024.08.27. 21:08:58

@Rocky80: egyáltalán nem állítottam azt, hogy ez így korrekt. Valószínűleg félreértettél. Ez egyszerűen csak egy helyzetelemzés volt részemről. Én egyébként is mindig az aktuális csapatnak drukkolok nem személyeknek. A klub ugyanis több mindenkinél.

TARAZOL 2024.08.27. 21:13:42

@gomorra21:na jó akkor azért nem a klubokért zártak össze hanem a nemzetért :) szerintem más szitu a kettő

Hiribi27 2024.08.27. 21:23:55

@Rocky80: én ezt az érvelést el tudom fogadni. Semmi és senki nem dolgozott Allegriért az elmúlt 3 évben.Ő egy nagyon jó edző volt, akire 10 év múlva szívesen fogunk emlékezni( Trapattoni visszatérése is csalódás volt- igaz nyertünk egy nemzetközi kupát) Allegrire sem az elmúlt évek rossz játéka miatt fogunk emlékezni, hanem a bajnoki címek, a a Bl-döntők miatt. Szerintem a tavaly a saját maga renoméja miatt játszatott ilyen fos jàtékot.( 1 gólt lőjjünk és győzzünk, de legalább ne kapjunk ki) a Bl katasztrófa volt, de a bajnokságban csak 5-ször kaptunk ki és nyertünk egy kupát. Én teljesen megértem a reakcióját a kupadöntő végén.
Nem felmenteni akarom, mert a legutóbbi két évben a Juve meccseket arra “használtam” mint a forma 1–et: jókat aludtam rajta, de az, hogy szinte az egész blog elfelejti, hogy mennyi örömöt okozott nekünk, az furcsa.
Mennie kellett, semmi kétség, de az alàzása nekem visszás.

Rocky80 2024.08.27. 21:25:45

@Pedro32: ha nem annak szántad akkor rosszul éreztem, bocsánat.

Írni meg írjál, ne fogadj meg ilyeneket! Ez ettől sokszínű és érdekes blog hogy nem vagyunk egyformák és megvitatjuk a dolgainkat. Ettől még a legfontosabb kapocs meg van köztünk hogy szeretjük a csapatunkat. :-)

gomorra21 2024.08.27. 21:26:06

@TARAZOL: konkrétan nem tudhatták a játékosok, hogy mi lesz a bajnoksággal, kizárják-e a csapatukat. Ez a Juvésok mellett jelenthette a Milan, Fior, Lazio játékosait is. Egy nemzeti csapat mindig összezár a nemzetért, de azért ott másról is szó volt - vastagon. Lehetett volna széthúzás is a válogatottban.

Szóval ha egy ilyen balhéból csak vesztesen tud kijönni egy csapat, akkor ott kb. a csoportkörnél kellett volna elvérezni.
Ne feledd, Del Piero hazarepült az öngyilkossági kísérlet miatt életveszélyes állapotban lévő Pessottóhoz. Na, ha van állapot, amiben nehéz lehet játszani, akkor az 2006 az olaszoknak.

juve2121 2024.08.27. 21:30:27

@Hiribi27:
Én azt nem értem, miért nem lehet már erről a témáról leakadni!
Alakul a csapat, Motta játékfelfogása és eredményei eddig kiválóak!
Le a kalappal!
Bízik a játékosaiban, nem a lehetséges hibát akarja levédeni!
Nekem ez tetszik!
De hagyjuk már Allegrit, szerintem ő igazi Juvés volt (most már biztos nem az) mondhat bárki bármit!
Mennie kellett ez is egyértelmű! Szerintem ahigy ment az nem volt korrekt, de az már mindegy!

Rocky80 2024.08.27. 21:34:27

@gomorra21: azért az is fontos hogy milyen egyének és személyiségek vannak az adott csapatban. Nálunk se egy vezéregyéniség se klasszis játékosok nem voltak. Elmondható ugyanez a 2006-os csapatra is? ;-)

@MarcoT: ezzel egyetértek.

@Hiribi27: köszi, én meg ezt tudom elfogadni. Hoztak egy döntést, nincs ezzel semmi gond, csak ne legyen a visszaugatás meg a mindenért őt hibáztatás.

Hiribi27 2024.08.27. 21:34:56

@juve2121: én tavaly lezártam ezt a témát, de mivel ezen pörög most a blog, bátorkodtam leírni én is, amit erről a témáról gondolok( nyilván ettől sokkal többet,de nem untatok senkit :) )

Shyr Kahn 2024.08.27. 21:46:53

@Leram7:
"Nekem az tűnt fel, hogy nagyon jó erőben vannak a játékosok és nem félünk a fiatalokat bevetni."

Nemcsak Motta, hanem a stabja is igen profinak tunt/tunik. Tudjak mit akarnak latni, mi lehetseges (fizikalisan is) es hogyan lehet elerni lepesenkent, az onbizalmat a jatekosoknak adva.

Hiribi27 2024.08.27. 21:53:19

Hajlamosak vagyunk a végletekbe esni. Februárig ( a ronda játék ellenére) mindenki Allegrit “imádta”. Aztán mindenki nyílt làngon égette volna el egy autodafé keretében. Most Mottával nyertünk két meccset és az egekig van magasztalva. Aki focizott valaha,- bármilyen szinten- az tudja h egy bajnokság egy maratonfutás. Nagyon sok dolog történhet. Például, ha Vlaho kiesik?! Ki fog helyette játszani? Szóval calm down, srácok. Élvezzük a jelent. :)

Juventina7 2024.08.27. 21:53:43

Koop orvosija holnap 11 órakor esedékes, kint lesznek az ultrák is, már előtte készülnek a helyszínen a fogadására.
Tényleg sokan fogják várni, de a történtek után ez azért indokolt is. :)

Belaera 2024.08.27. 21:56:19

Én nem vagy sem Allegri fan,sem gyűlölő,de!
Amit az elmúlt 4 szezonban műveltünk az kritikán aluli volt,244 gól 152 bajnoki meccsen.Ne fogjuk már Giuntolira Allegri bukását könyörgöm!
Köszönjük meg amit tett a klubbért,legenda lett,de ahogy a mondás tartja lefőtt a kávé,mennie kellett nem kérdés,de minimum 2 szezonnal hamarabb.
Az új szezonról pedig, álomszerű kezdés és ha a Róma ellen is így muzsikálunk,akkor nem lesz több kételkedő úgy gondolom.
Forza Juve!

kidelpiero 2024.08.27. 22:02:22

@Hiribi27: biztos lehet visszafogottan is szurkolni/velemenyt nyilvanitani de mi ertelme? :D

Eppen azok eltek/elik meg a jelent akik februarban meg istenitettek Allegrit, majd a vilag hulyejenek tartjak... Ez egy ilyen szakma, valszeg ezzel egyutt is tud elni az az onelegult barom :P :D

Hiribi27 2024.08.27. 22:10:46

@kidelpiero: megmondom őszintén, hogy az utolsó meccsen megsajnáltam. Ő biztos még aznap este feldolgozta az egészet :)

Juvino 2024.08.27. 23:48:50

@Rocky80: Kicsit kevered az idenyeket. A pontlevonasos, bl kudarcos es a vb-s ugyan az! Az elsoben semmi nem hatraltatta! Es mind a 3 szezonja borzalom volt sajna, de ő megmondta,h fajni fog, meg szorakozni a cirkuszba menjunk es
tartotta is hozza magat. Legkesobb a masodik eveben a bl kudarc utan el kellett volna valnunk(vagy le kellett volna magatol mondania), ez igy mindenkinek csak presztizsveszteseg volt. Sajnalatos az egesz, a befejezessel egyutt...

Zsupi44 2024.08.28. 06:49:55

Valaki írta , hogy Allegrinek más volt a koncepciója.
Most komolyan valaki magyarázza már el nekem, hogy a biztos stabil védekezésen kívül mi volt Allegri koncepciója mert vagy nekem nem jött át , vagy nem tudta megvalósítani.
Szerintem a BL kiesésünk totálisan vállalhatatlan volt valójában a világ bármely magát komolyan vevő nagycsapata ott azonnal elküldte volna.
Én speciel a 3 szezonjából nem tudok 10 emlékezetes meccset felsorolni, vagyis játszottunk kb. 150 meccset és ebből nem tudnénk 10 olyat felsorolni ami eredményes és szorakoztató volt.
Én magam részéről sok sikert kívánok neki, de nálam a létező szobrát sikerült ledöntenie második regnálása alatt.

Ami az új csapatot illeti én is várnék még egy kicsit, azért Ferrarasem kezdett rosszul és láttuk mi lett a vége, mégis csak a Como meg a Verona volt az ellenfél, de a játék biztató volt , és ne felejtsük Veronában az új igazolásaink közül Csak Cabal és Gregorio játszott , na meg Luiz és Kalulu pár percet, úgy hogy alig voltak még a csapattal.
Ez a csapat igazán télre állhat össze , amikor a játékosok igazán érezni fogják egymás mozgását.
Az írány nekem nagyon tetszik és nagyon szurkolok is , de a csalódás elkerülése végett mérsékelten merek csak örülni....

NewJuve1986 2024.08.28. 07:20:55

@Zsupi44: Szerintem legtöbbünk annak örül, ahogy játszunk! Egyenlőre az eredmények, csak hab a tortán!
A jelenlegi elvárás nem lehet több attól, hogy lássunk valami elképzelést, valami újat, ami reményt adhat, hogy felzárkózunk a BL esélyes nagy csapatok közé! Na ehhez Motta-nak, bőven elég volt 2 meccs is!!!!
Az, hogy a várt minőségi szélsők, és az irányító nélkül, már sikerült 6 pontot, és 6:0-s gólkülönbséget elérni, az már sokkal több, mint amit egy új edzőtől, és egy átvariált kezdőtől, új taktikától, mentalitástól várni lehetett!
Én nem várom, hogy minden tökéletes lesz a későbbiekben, de nagyon nagy reményeket fűzök az alapján, ahogyan elértük ezt a 2 eredményt!
Azokon már nem is idegesítem magam akik nem látják az ég, és föld különbséget Maxi, és Motta között...
Aki csak néz, de nem lát, úgysem fogja észrevenni a nyilvánvaló különbségeket, amit játékban Motta-nak köszönhetünk, és azt hogy kizárólag ez az út vezet a legnagyobbak közé, mert amit Maxi képviselt az a múlt, és azzal már senki sehol nem fogja tudni feltenni az I-re a pontot! Minden top bajnokságot támadó, modern focit játszó csapat nyert, és a BL-t, EL-t is az!! Nem mellesleg a játékosok önbizalmát, támadókedvét, és értékét is a béka segge alá tolta a mi maxink, 1000 féle kifogással a tarsolyában!
Én nem mérsékelten örülök, hanem NAGYON!!! :D
És nem azért mert ebben a szezonban mindent megnyerünk optimizmusom van, hanem azért, mert ráléptünk egy olyan útra, ami egyedüliként vihet felfelé!

Zsupi44 2024.08.28. 07:55:53

@NewJuve1986:

Egyetértek.
Csak az a tapasztalatom, hogy a magyar szurkolók és alapvetően társadalom sem tudja kezelni sem a győzelmeket , sem a kudarcokat.
Ha véletlen kikapnánk a Roma-tól ,gyanítom lesz rögtön 3 megmondó ember aki elégtétellel az arcán örömittasan ideböfögné, hogy "ezt akartátok, nesze nektek Motta sem jobb"
Remélem sikerül majd józanul értékelni...

NewJuve1986 2024.08.28. 08:35:06

@Zsupi44: Ilyen egyértelműen lesz!
Ha nem a Roma ellen, akkor más ellen, mert nincs olyan csapat, aki minden meccset megnyer egy szezonban, és erre pont az elején, az összeszokottság hiánya miatt van a legnagyobb esély!
De ezt csak azok fogják kritizálni, akik már bizonyítják a hozzá nem értésüket azzal, hogy nem látják a különbséget a 2 edző között!
Max pár embert felidegesítenek...
Én nem foglalkozok velük!
És szerintem már egyre kevesebben fognak!
Egyszerűbb tovább görgetni! ;)

babo0410 2024.08.28. 10:15:43

@Zsupi44: De hát a Romát is megverjük. ?

ZED! 2024.08.28. 10:49:15

@Shyr Kahn: Ezt én is észrevettem, olyan mintha az előző évek szenvedése egy csapásra megoldódna.. hihetetlen, de eddig igaz!

ZED! 2024.08.28. 10:50:52

@Zsupi44: A hallegri fanokra gondolsz?? ?

NewJuve1986 2024.08.28. 11:08:38

@babo0410: Főleg mert addigra mindhárom új igazolásunk bevethető lesz!! ;)

Zsupi44 2024.08.28. 13:23:32

@ZED!:

Nem szeretnék azzal vitát generálni , hogy azt mondom igen....

gomorra21 2024.08.28. 13:56:10

@Rocky80: nyilván nem voltak olyan kaliberű klasszisok és vezérek. De nem is a bitang erős németeket, meg franciákat kellett legyőzni;)
Egyébként a Juve mindenkori edzőjétől azt várom, hogy először is adjon tartást a csapatnak. Ha Mbangulával, Savonával, Gattival, Locatellivel lehet tartást adni a csapatnak, akkor ez az elmúlt években is adott lett volna. Természetesen nem konkrétan Mbangulára meg Savonára gondolok, de ilyen játékosaink eddig is voltak. Ha Allegri tavaly ragaszkodik pl. Souléhoz, akkor biztosan marad. Nem volt akkor még semmi értéke, nem voltunk rászorulva a kölcsön díjára. Egyszerűen kevés volt ő ahhoz a játékhoz, hogy "fuss előre, old meg egyénileg". Abban a felfogásban Mbangula meg Savona is "ócska középszer" lett volna.
Szóval bizonyos értelemben kár a múlton rágódni. De azért ki kell tudni azt értékelni, és levonni a következtetéseket.
Szerintem a konkrét nevektől függetlenül a Juve mindenkori edzőjének meg kell tudnia emelnie a játékosok minőségét, a maxot kell tudnia kihozni belőlük, illetve tudnia kell csapategységet kovácsolnia. Úgy tűnik, hogy jelenleg ilyen közösség épül, aminek csak örülni lehet.

Rocky80 2024.08.28. 14:30:05

@Zsupi44: azzal generálsz vitát hogy azt mondod nem szeretnél vitát. :D

Amúgy láttad ezt a 150 meccset a 3 szezonjában?

@NewJuve1986: ne is idegesítsd magad, mert nincs ilyen. Mindenki látja a különbséget. ;-)

Ja, Maxi már a múlt, ugyanúgy ahogy Ancelottinak is lefőtt a kávé az Everton után. :D

@Belaera: ki fogja? Giu csak az egyik tényező, de a legnagyobb sírásó az ő volt az biztos.

Kétkedők meg nincsenek szerintem, mindenkinek tetszik az új csapat meg Motta munkássága, max valaki azt mondja hogy várjunk még kicsit a "végleges" megítéléssel.

Rocky80 2024.08.28. 14:40:51

@gomorra21: tavaly januárig az Inter meccsig volt tartása a csapatnak vagy nem volt? :-) ;-)

A tavalyi Soule meg nem az idei Soule volt. Kellett neki az 1 év kölcsön, meg ebben a korban rengeteget fejlődhetnek 1 év alatt is. Ez igaz Savonara meg Mbangulára is amúgy.

Mottanak respekt amúgy hogy berakta őket és be is jött a húzása, Allegriről meg tudjuk, hogy az ő felfogása nem ilyen, ő ennél tutistább, vagy hogy mondjam. Mondjuk Yildizt ő is berakta a kiscsapat ellen úgy emlékszem, lőtt is egy szépet.

Amivel viszont teljesen egyetértek, hogy ismernünk kell a múltat és "értelmeznünk", hogy megértsük a jelent és kalkulálhassuk a jövőt.

NewJuve1986 2024.08.28. 14:56:24

@Rocky80: Ancelotti-nak sosem főtt le a kávé!
Ő a Milan-al is a legszebb focit játszatta Olaszországban!
Sosem volt egy Catenaccio hívő!
Meg is látszik, hogy még mindig a csúcson van!
Nem véletlenül!
Azt nem követtem mit csinált az Evertonnál!
De hogy nem védekező focit nyomatott, abban biztos vagyok!
Nem véletlenül került vissza a Madridba BL-t nyerni!
Na Allegri nem lesz Real edző az fix! :DD
2 forduló után kifütyülnék, és mehetne!
MBappe, és Vini, is a saját kapuját védené 70 pecig az fixes.. :D :P

Shaky79 2024.08.28. 15:00:22

Motta megkapott mindenkit hallegri meg senkit...ja nem!
Hallegri is megkapta a lehetőséget, szerintem túl sokáig is, játékosokat is kapott, világbajnokokat is, kreatívakat is, meg a kedvenceit is itt tartotta és képtelen volt bármin is változtatni. Botrányos bl szereplés, a játék színvonala egyre jobban süllyedt, a játékosok hétről hétre úgy léptek pályára mintha akkor találkoztak volna életükben először, akkora volt az összhang közöttük, ráadásul tették ezt az olasz bajnokság leggyengébb csapatai ellen, és még sok mindent le lehet ne írni, de nem pazarlom rá a karaktert sem.
Megérkezett Motta, volt egy pár hét felkészülés ahol a keretből a next genesek voltak ott a legtöbben, az új igazolások közül meg a "világsztár" Cabal akit a veronától hoztunk, meg ott volt Thuram akit szintén a világverő nicetől igazoltunk. Ezekkel a játékosokkal illetve a régiek közül a nagyon sokak által lesajnált Gattival, Vlahoval, Locaval és a next genes fiúkkal 2 meccs alatt több focit mutattak, mint az előző 3 év összes meccsén mutatott a hallegri csapat. Biztosan lesznek gyengébb meccseinek, biztosan lesznek vereségek, de amiket itt lehet olvasgatni egyesektől, a klubvezetésről, Guintoliról és mindenkiről, az durva. Abból látszik, hogy hallegri teljesen jogos elzavarásával, személyes sértettséget éreznek, szerintem ezeknek az embereknek nem a Juve a fontos hanem a személyes elégtétel, hogy na megmondtam, nekem volt igazam. Szánalmas!
Akik nem látják a fejlődést, a csapat óriási előrelépését játékban, gólokban azokkal nem lehet mit kezdeni. Tavaly 6 meccsen nem rugtunk 6 gólt, főleg nem a next genesekkel, csak a kedvencek helyett kaptak néha pár perc lehetőséget, most meg....ég és föld!

gomorra21 2024.08.28. 16:08:19

@Rocky80: "A tavalyi Soule meg nem az idei Soule volt. Kellett neki az 1 év kölcsön, meg ebben a korban rengeteget fejlődhetnek 1 év alatt is. Ez igaz Savonara meg Mbangulára is amúgy."
Ezt a vigyori mondta neked tollba?? XD
Hát Mbangula az ideig alapozás előtt nem hiszem, hogy előrébb járt, mint tavaly nyáron Soulé.
Ezek a fiatalok, akikhez Motta olyan bátran mer nyúlni átestek vele egy kemény, szakszerű, modern alapozáson, azért ilyen használhatóak. Meg azért, mert van egy értehtő koncepció, ami bátorságot ad nekik.

Zsupi44 2024.08.28. 18:30:44

@Rocky80:

Őszinte leszek a 3. szezonja annyira gyenge és nézhetetlen volt, hogy az utolsó 10-15 meccsünkből jópárat kihagytam (nagyrészt nem is nyertünk ezeken) de amúgy a meccseink 90%-át természetesen végig láttam.
De én elfogadom ,hogy tévedek ha tudtok 10 jó és emlékezetes meccset írni...

Belaera 2024.08.29. 10:41:25

@Rocky80: Sirásó:-)
Egy kérdés hozzád: te még mindig úgy gondolod,hogy maradnia kellett volna?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása