Játékosok a Hellas Verona elleni győzelemről

vlahovic_dusan_ugrik_verona_ellen.jpgA Juventus a Hellas Verona otthonában is 3:0-ás győzelmet aratott, ezzel a mezőny egyetlen százszázalékos együtteseként a bajnoki tabella élére állt. A mérkőzést követően a Juventus játékosai is megszólaltak az újabb győzelemmel kapcsolatban.

"Örülök Nicolò góljának, a csapatnak és a szurkolóknak is a mai győzelem után. Az első mérkőzésen nem találtam be, egy kicsit balszerencsés voltam, de ma két gól is jött, s nagyon elégedett vagyok azzal a hozzáállással, amit a mérkőzésen mutattunk. Az eredmény a kemény munka jutalma. Rengeteget dolgozunk az edzővel a hozzáálláson és az agresszivitáson. Minden ebből ered, ha a felfogásod megfelelő, minden más a helyére kerül: csapatként játszani, segíteni egymást, valamint követni a taktikai utasításokat, amelyeket olyan jól ismerünk." - mondta Dušan Vlahović, aki két góllal járult hozzá a Juventus győzelméhez.

"A bizalom, amit az edző irányunkban mutat meghatározó volt a beilleszkedéshez itt, a Juventusnál. Önbizalmat ad mindenkinek, azoknak is, akik tapasztaltak, a fiatalabb játékosoknak és az új játékosoknak, amilyen én is vagyok. Boldog vagyok, ez a mérkőzés nagyon fontos volt számomra, különösképpen az a csapat ellen, amely Európába hozott engem. Mindannyian futottunk a pályán, áldozatot hoztunk a csapattársakért, egy család vagyunk." - nyilatkozott tapasztalatairól a csapathoz nyáron csatlakozó Juan Cabal.

"Nagyon boldog vagyok, hogy megszereztem az első gólomat a Serie A-ban. Dušan mondta nekem, hogy nem ért hozzá, úgyhogy azt gondolom, meghagyta nekem. Ez egy álom, s remélem, hogy így tudjuk folytatni." - mondta a kezdőként első alkalommal pályára lépő, s nyomban gólt is szerző Nicolò Savona.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2018476303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukszi 2024.08.27. 10:30:10

Hozzáállásból jeles !
Mindenki küzdeni fog mert nincsenek bérelt helyek. És ha jönnek a győzelmek igy tovább akkor ennek a csapatnak hatalmas lesz az étvágya, aminek mi szurkolók fogunk legjobban örülni :)
Hajra így tovább :)

Zolika1015 2024.08.27. 10:57:44

Ha Vlaho beleért és letagadta Savona javára, az óriási Respect!!

SuperTrezi 2024.08.27. 11:04:26

@Zolika1015: Nem tudtam eldönteni a sok lassítás ellenére. Úgy tűnt, hogy egy nagyon picit belestukkolt a labdába. De nagyon szép tőle, ha átadta a dicsőséget.

Rocky80 2024.08.27. 11:08:50

@Zolika1015: @SuperTrezi: ilyen lenne a VAR korában hogy beleér de átadja? Nem hiszem.

Zolika1015 2024.08.27. 11:10:52

@Rocky80: A nagy VAR ennél sokkal egyértelműbb dolgokban hibásan döntött!!

SuperTrezi 2024.08.27. 11:20:23

@Rocky80: Az általában teljesen világtalan bagázs. Azt mondták a múltkori gólunkra, hogy 3 mm-es lesen volt (csúcsosabb a válla, vagy a meze alá fújt a szél éppen) a játékosunk, s elették a szabályos gólunkat. De ha elvenni nem tudják semmiképp a gólt, szerintem édes mindegy nekik, hogy ki szerezte. Ha Vladek lesen állt volna (úgy értem egyvonalban v. kicsit hátrébb, de még meg lehet úgy állítani a képet, hogy rá lehessen bármilyen pofátlan módon fogni a lesállást :)), akkor biztos vagyok benne, hogy azt mondták volna, a szerb beleért, s érvénytelen a találat.

SuperTrezi 2024.08.27. 11:22:57

De a legszebb az, hogy mikor 3 góllal verjük az ellent, akkor azért k*rva kemény meló lenne bárkinek döntetlenre kihozni a meccset, szóval csak ilyen magabiztosan tovább Mester és srácok!

alexGicamo 2024.08.27. 15:56:33

Szép volt, srácok !
Csak így tovább !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása