Motta: „Gyorsan javulnunk kell”

motta_thiago_nyilatkozik_meccs_utan.jpgThiago Motta első bianconero meccsén háromgólos vereségbe szaladt bele a Nürnberg csapata ellen, s ezt követően értékelt a mester a sajtó képviselőinek.

„Képesek vagyunk jobban irányítani a meccset, jobban meg kell tartsuk a labdát hosszabb ideig, hogy szervezettek legyünk, kifárasszuk az ellenfelet, illetve megtaláljuk a támadható területeket.

Olykor jól teljesítettünk a második félidő elején, de aztán szervezetlenekké váltunk a támadások közepette, és hagytuk, hogy az ellenfél területeket találjon. A második félidő elején olyan csapatot láttam, amelyik képes domináns játékra és helyzetek kialakítására. Ez az elképzelés. Ki kell húznunk ezt az időszakot, és minél hosszabb ideig ezt kell tennünk.

A felkészülés jól ment, de persze egyes játékosok kicsit többet szenvednek ebben az időszakban, mert intenzívebben dolgozunk, mint ahogy a szezon során zajlanak az edzések.

A mai vereséget jól kell értelmezni, de bizonyosan gyorsan fejlődnünk kell. Ugyanúgy kell dolgoznunk, mint eddig, ahogyan az elmúlt napokban tettük.

Timothy Weahra nem szélső hátvédként számítok, bár képes ezen a poszton játszani. Tud szélsó támadóként játszani a jobb vagy bal oldalon, de akár csatárként is. Ő fontos játékos számunkra, hogy több opcióval rendelkezzünk. Elégedett vagyok Timothyval.

Az összes NextGen játékos tetszett, és igazságtalannak érezném, ha egy valakit kiemelnék közülük. Meglátjuk, ki képes adott szintet tartani, s ki maradhat a felnőtt kerettel.

Matías Soulével beszéltem a tegnapi edzés után, és arra kért, hogy ma ne vessem be, és ezt helyes döntésnek éreztem.

Biztos vagyok benne, hogy versenyképes csapatot fogunk kialakítani. Amikor lehetségessé válik, akkor  megszerezzük a játékosokat, akikre szükségünk van, és nincs kétségem afelől, hogy versenyképes csapatot fogunk kialakítani.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9718455023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2024.07.26. 22:04:28

"Timothy Weahra nem szélső hátvédként számítok, bár képes ezen a poszton játszani. Tud szélsó támadóként játszani a jobb vagy bal oldalon, de akár csatárként is. Ő fontos játékos számunkra, hogy több opcióval rendelkezzünk. Elégedett vagyok Timothyval." ---> ahogy en is erzekeltem az USA merkozesek soran. Weah egy jo potenciallal rendelkezo jatekos. Szelsokent rengeteg betorese volt a valogatott merekozesein es a beadasok egy resze is ok volt (ebben meg kell fejlodnie es akkor szelsokent igen jo opcionk/kezdonk is lehet).

Shyr Kahn 2024.07.26. 22:05:47

Korrekt nyilatkozat egyebkent... mint ahogyan tudjuk/gondoltuk is. Az intenzivebb felkeszules elejen, mindig lehetnek doccenok.

Zsltrk977 2024.07.27. 00:22:59

Néztem az utazó keretet...Már bocsánat de ezzel a kerettel mi értelme edzőtáborozni barhol is???? Az utazó jatékosok 90%-a keret közelébe se lesz vagy eladjuk vagy kölcsönbe megy.
Cabal, Savona, Barbieri, Rouhi, Muharemović, Facundo González, Comenencia, Adžić, Miretti, Nicolussi Caviglia, Soulé, Hasa, Sekulov, Mbangula. 14 játékos. Ezen játékosok egyike se fog a Juventusban pályára lépni, max. Miretti, Nicolussi. Vagy még ők sem. Ennek is nem sok értelme van.

JeetTrader 2024.07.27. 01:20:41

@Zsltrk977: miért ne lenne? Megnezte h számíthat e a nexgenre, billeszthető e valamelyik ha gond van, esetleg felfedez e valakit aki stabilan a kerethez jön.

Wizzurah 2024.07.27. 02:22:25

Szerintem fognak többen lehetőséget kapni. Cabal eleve nem a next gen-be lett igazolva, de szerintem pláne a szezon hosszát nézve simán kaphatna lehetőséget Facundo Gonzalez, Caviglia, míg Adzis és Miretti biztos vagyok benne, hogy fog lehetőséget kapni a felnőtt meccseken, ha csak nem mennek kölcsönbe. Számomra Djaló és Barbieri volt a két legnagyobb csalódás a barátságos meccsen, de mindenki nagyon fáradtnak és darabosnak tűnt, de valóban lehetett látni, hogy majd mit is akarunk, bízom benne, hogy jó lesz. Weah-ról ordított, hogy nem szélső védő, ezen a poszton csak a fogalmatlan hallegri látta bevethetőnek. Ha az ilyeneket is visszahozza az életbe az edző, az felér egy új igazolással.

venember83 2024.07.27. 04:33:55

@Zsltrk977: foghíjas még a keret sajnos. De mindenképpen el kellett kezdeni dolgozni pl. egy Fagioli, Vlaho, Thuram, Cambiaso és Locatelli miatt, akik fontos szereplők lehetnek a következő évben. Meg ez kiváló lehetőség a fiatalok felmérésére edzésen és mecsen, ilyen fiatal pl. Fácundo Gonzalez, de Miretti és Nicolussi is ide tartozhat, mivel az ő torinói jövőjük is kérdéses.

NewJuve1986 2024.07.27. 06:50:15

@Zsltrk977: Szerintem Cabal, kezdő bal bekknek jött!
Oda nem fog már érkezni senki, aki nála komolyabb minőséget képvisel!
Cambiaso, és Cabal lesznek ott, egymást váltva valószínűleg!

gomorra21 2024.07.27. 11:37:35

@NewJuve1986: nem is játszott rosszul Cabal.

juve2121 2024.07.27. 13:42:33

Nem láttam a meccset, de a hozzászólások alapján mindenki jól játszott!
Most nyertünk vagy kikaptunk ez ellen az acélos Nürnberg ellen!

NewJuve1986 2024.07.27. 16:13:31

@juve2121: Kikaptunk, de pont úgy játszottunk, ahogy egy újjá alakuló csapat B, és az első félidőben C csapata, egy új edzővel, 4-5 edzés után!! :)
Voltak jó, és rossz teljesítmények, ami alapján Motta el tudja majd dönteni, kik maradnak a felnőtt csapattal! Ennyi volt a lényege! Én láttam, és nem vártam győzelmet, ez még csak a legelső lépés volt a felkészülésben!! ;)

NagyonJuve 2024.07.27. 16:14:37

@juve2121: kikaptunk az acélos nürberg ellen. Illetve a next gen kikapott az acélos nürberg ellen. Ha úgy tetszik akkor úgy is nézhetjük hogy a juve mez játszott a nürnerg ellen

NewJuve1986 2024.07.27. 16:24:37

@gomorra21: Nekem is tetszett a játéka, ahhoz képest, hogy hol áll Ő is a felkészüléssel! Szerintem jó lesz!

Lanzafame 2024.07.27. 16:55:42

@Shyr Kahn: Igen, Weah is egy olyan játékos, akit nem láthattunk még kibontakozni. Örülök, hogy számol vele, nagyon jó squad player lesz.

SuperTrezi 2024.07.27. 20:27:15

Első meccs volt. Persze mindig jó lenne 19-0-ra nyerni :), de semmi gond. Most nagy munkában van a keret. Plusz még fontos játékosok fognak érkezni az idény kezdetére.

SuperTrezi 2024.07.27. 20:30:33

@JeetTrader: Így van. Nagyon helyes, hogy sok fiatalt megnéz felkészülési meccsen. Aztán majd kialakul a fejében, hogy kire számít az első keretben. Lehet, hogy lesz olyan, akire nem is gondoltunk, de olyan jó benyomást tesz rá, hogy előreléphet.

Bundesz 2024.07.27. 21:30:54

Teljesen rendben van ez így, a jelen időben! Mbangula sem volt rossz, és van pár tehetség ez jól látszik! Örülök, hogy Motta ennyire számol a fiatalokkal, kíváncsian várom a végleges keretet, Todiboval Koopmeinersel, és Adeyemi, Ganeoval. Hajrá, akkor célozzuk meg a biztos csapat építést, és merjünk nagyot álmodni! Jó lesz ez! Forza Juve!

juve2121 2024.07.28. 00:12:02

@NewJuve1986: Ez a Nürnberg a német NB2 12. helyezettje volt tavaly!
Értem, h a C csapat, de azért ez erős sztem!
Én se vártam győzelmet, dehogy is!
Forza Juve!!

juve2121 2024.07.28. 00:14:07

@NagyonJuve: értem én, de ez a német nb2 12. helyezetje!
Nem az Atalanta egy Olasz Kupa döntőjében!
Akkor nem kell elmenni!
Ennek semmi értelme!

JuveMI 2024.07.28. 00:15:10

Rendesen sajnálom a vezetőedzőnket... hogy egy ilyen haknimeccsről, illetve egy ilyen, gazdaságilag nyögvenyelős átigazolási ablakról kell nyilatkoznia f@szságokat... annak érdekében, hogy elhajtsa a médiát... illetve, hogy előre megnyugtassa a túlbuzgó szurkolókat... akik messzemenő következtetéseket terveznek levonni ebből a kín-mérkőzésből. Mindezt képtelenség játékoskerettel... kigyakorolatlan taktikával... és sok-sok nyaralóval.
u.i.: Valahol itt... ilyen semmitmondó nyilatkozatoknál kezdődik/végződik a professzionális edzői szakma csúcsa...

Rocky80 2024.07.28. 02:47:11

@SuperTrezi: nem te voltál a Chiesa-s avatar? Király az új! Mondjuk még nem adtuk el!

venember83 2024.07.28. 06:54:35

@SuperTrezi: francokat. A legfontosabb a stabilitás. És a kiszámíthatóság. Ez mindennek az alapja.

SuperTrezi 2024.07.28. 11:38:53

@venember83: Egyezzünk meg: most stabilan és kiszámíthatóan marad ez az avatarom pár évig.

NagyonJuve 2024.07.28. 20:02:08

@juve2121: karlsruhe is német 2 ligás volt mikor a liverpoolal játszott a múlt szezon felkészúlési meccsén és ott a pool elég erős kerettel állt ki. Motta itt van 3 hete pár edzést ha tartott amin nem is volt ott mimdenki. A juve több mint fele next gen ami olasz 3 liga. Még úgy is a nürberg a feljebbi ligás. A lényeg hogy már látszik valami ilyen kevés edzés után. 60 40 volt a labdabirtoklás a javunkra nem a javukra allegrivel 70 30 lett volna a nürbrgnek.

bulldeo 2024.07.28. 20:52:18

@juve2121: "Nem láttam a meccset, de a hozzászólások alapján mindenki jól játszott!"

Nem csak a meccset nem láttad, de a hozzászólásokat sem sikerült elolvasni.
Nem baj, azért számít a véleményed.

juve2121 2024.07.28. 23:16:24

@NagyonJuve:
Ha már a számoknál tartunk!
Nagyon örülök a 60%-os labdabirtoklásnak, de az NB2-e Nürnberg 12-szer lőtt kapura mi meg 8-szor. Az ugye 50%-al kvesebb!
A kaput ők 7-szer találták el, mi 4-szer! Az majdnem a dublája!
A végére meg berámoltak 3-at!
A játékosok összességéről meg annyit, hogy ők is 10-et cseréltek, szóval nem végig az acélos NB2-es kezdők játszottak.
Ennyit a számokről!
Allegrit meg hagyjuk már, semmi értelme az összehasonlításoknak!

juve2121 2024.07.28. 23:37:35

@bulldeo:
"Teljesen rendben van ez így, a jelen időben! Mbangula sem volt rossz"
"nem is játszott rosszul Cabal"
Felületesen ezekre gondoltam!
Tudom itt nagyon okos hozzászólók vannak, akik megmondják a tutit.
Csak a csapat legyen jó az a lényeg, én annak szurkolok!!!

bulldeo 2024.07.28. 23:45:29

@juve2121: a 22 játékosból ki lehet emelni párat, akik jól játszottak. Ezt nem nevezném hurráoptimizmusnak, de úgy tűnik, te igen.

NagyonJuve 2024.07.29. 02:37:02

@juve2121: allegrit direkt írtam sütött az írásodból valami káröröm szerű. Gondoltam te is csak valami allegri fan lehetsz. Ha tévedtem hát bocsi.

Rocky80 2024.07.29. 06:58:03

@NagyonJuve: és az csak káröröm lehet, mi? Belőletek is süt amúgy valami. Ha tévedek, legfeljebb bocsánatot kérek. ;-)

Shaky79 2024.07.29. 08:11:16

@bulldeo: @NagyonJuve: Motta tartott 5 edzést, próbàlgatja a játékosokat, próbálgatja az új játékrendszert, próbálja kiölni az antifocit a játékosokból amit eddig beléjük nevelt a nagy mester?!
Jó lesz ez, a többivel meg ne foglalkozzatok! ?

Evoken 2024.07.29. 08:31:35

@Shaky79: ez a hurráoptimizmus is tulzás ("jo lesz ez"), kezeljük már a helyén a dolgokat, könyörgöm. Pontosan a semmit lehet leszürni az eddigiekböl. A szezon végén ránézünk a tabellára és az majd megmondja mi az igazság.

Elment a közgyülölet tárgya és abbol tuti csak valami fasza kerekedhet ki, pedig hány ellenpéldát lehetne mondani amikor jonak nézett ki valami de minimum döcögös, ha nem teljes bukó lett a vége. Szoval csak ovatosan...

steven.h 2024.07.29. 08:42:52

@juve2121: Igazából a 2. osztályban szereplő Nürnberg játszott az olasz 3. osztályban szereplő Juventus Next Gen-nel, ami kiegészült félidőnként 3-4 Serie A-ban játszó játékossal.

Nem is értem hogy miért kell ebből bármi következtetést levonni.

Shaky79 2024.07.29. 09:29:34

@Evoken: Igazad van, fél évkor lehet csak bármi következtetést levonni, addig meg mindenki drukkoljon a Juvénak és ne károgjon, mert az óriási bizalmat és hatalmas türelmet az előző is megkapta!?

steven.h 2024.07.29. 10:06:07

@Shaky79: Én még abban sem vagyok biztos. Simán lehet hogy decemberre áll itt bármi össze teljesen és a tavasz jóval erősebb lesz, mint amit az első fél évből következtetni lehet. Láttunk már azért ilyet az elmúlt 10 évben a Juvénál is.

rabsic02 2024.07.29. 10:46:24

@steven.h: pontosan. Hisz van itt még olyan, már Juve játékos, aki még Torinoban sem biztos, hogy járt életében, nemhogy Motta edzésén. Ezen kívül Koop, és ez a francia védő gyerek "talán" érkezik szezonkezdet előtt. Ne várjunk így csodát.
Szerintem a cél a bl hely lesz újfent.

Gaben Smith 2024.07.29. 13:12:43

Azert itt egyeseknel komoly baj van a toronyba. Lement az elso felkeszulesi meccs most azt hagyjuk mennyire tartalekos volt a csapat,azt is h megint egy teljesen mas jatekfilozofiat kellene elsajatitani, de itt mar ennyibol joslatok es iteletek szuletnek.
En nem azt mondom h ez a szezon sikertortenet lesz ,de azt sem h bukas majd kiadjak a kovetkezo honapok tortenesei.
Emlekezzunk ra h az elozo edzo harmadik eveben sem volt eldontott h siker vagy bukas pont ezek az emberek maris iteletet mondanak.

Del Pybala 2024.07.29. 14:48:01

a taktika egybol latszott amugy a palyan...labdakihozatalnal pl a 2 belso vedo megy at kozeppalyasba majd...allegrinel semmi sem latszott soha

Juventina7 2024.07.30. 05:10:45

Milyen érdekes, hogy Calafiori a Juve elleni meccsből vágatta össze a búcsúvideóját. Nem csinált nagy merítést a tavalyi szezonjából. :D

juve2121 2024.07.30. 10:51:32

@Del Pybala: Gratulálok, te igazán nagy szakértő vagy!
Sőt biztosan jó ezdő is lennél!
Mit csinált a két belső védő? Átment középpályásba? Hát mindjárt beszarok, de komolyan!
Amúgy ebből a hozzászólásból az is látszik, hogy jobban értesz a taktikához mint Allegri! :-))))

juve2121 2024.07.30. 10:58:29

@Shaky79:
Szerintem nem kellene már Allegrizni, mert gondolom a türelem terén rá gondoltál. Az már a múlt, nézzünk előre!
Igazad van, nyugodt háttér, egység és sok-sok gyakorlás kell a csapatnak, az új edzővel.
Ami viszont legalább ennyire fontos, még pár jó játékos is! Reméljük Giuntoli olyat épít, mint Nápolyban!
Ennek ellénre ez 3-0 nekem nem tetszett, de ez csak az én véleményem, és megértem, akik türelemre intenek.

juve2121 2024.07.30. 11:10:55

@steven.h:
Kire gondolsz?
Vlaho, Cambiasso, Gatti, Fagioli, Weah, Locatelli, Thuram, Cabal, Di Gregorio, Nicolussi, Miretti, Adzic
Ez 12 játékos, akik a végső keretünkben lesznek szinte biztosan! Ők mind játszottak!

Náluk aki a 3. gólt lötte, még a német nb2-ben sincs meccse, csak az U19-ben! Aki másodikat az is U19-es járékos!
Szóval hayjuk már ezt a NEXT GEN-ezést! Akkor ott is jó nagy szar munka folyik, ha ezeket tartják keretben!

Szerintem az volt a baj, hogy nem úgy áltak a meccshez, ahogy kellett volan! Aki a Juve mezt felveszi az tegye oda magát még egy edző meccsen is!
Ez az ami zavar engem, de reméljük ez is változik!

Del Pybala 2024.07.30. 11:26:11

@juve2121: igen, atmentek kozeppalyasba...nezz utana Motta taktikajanak.

juve2121 2024.07.30. 11:56:51

@Del Pybala:
Barátom, maximum fellépnek a középpályára, de nem középpályások lesznek. Ne marháskodj már!

steven.h 2024.07.30. 12:29:06

@juve2121:
"Szerintem az volt a baj, hogy nem úgy áltak a meccshez, ahogy kellett volan! Aki a Juve mezt felveszi az tegye oda magát még egy edző meccsen is!" - Azért ne már, első edzőmeccs volt egy teljesen új taktikán és gondolkodásban más Juventus részéről, ahol a keret nagyobb rész ifistákból és új érkezőkből állt. Jöttek egy 2 vagy 3 hetes alapozásból ami a legkeményebb része a felkészülésnek, hírek szerint minden eddiginél keményebb volt, mert sok játékost a hányinger kerülgetett és azt kéred tőlük számon hogy nem tették magukat oda? Akkor lenne rohadt nagy baj, ha már most úgy mozogtak volna mint ahogy augusztus végén várod hogy mozogjanak. Darabosak és fáradtak voltak és ilyen felállásban meg összetételben soha nem játszottak.

"Kire gondolsz?
Vlaho, Cambiasso, Gatti, Fagioli, Weah, Locatelli, Thuram, Cabal, Di Gregorio, Nicolussi, Miretti, Adzic
Ez 12 játékos, akik a végső keretünkben lesznek szinte biztosan! Ők mind játszottak!"
Bele lehet ebbe menni, de akárhonnan nézed, az első félidőben Di Gregorio, Locatelli, Thuram és Miretti volt a pályán, ezek közül ketten most érkeztek 2 hete edzenek a csapattal, a másik kettőt meg a békas3gg3 alól kell visszahozni. A második félidőben fent volt egy eddig semmit nem mutató Weah, egy nem juve szint Caviglia, a NextGen-be igazolt Adzic, a másik 4 játékos meg nem fogja megváltani a világot.

"Szóval hayjuk már ezt a NEXT GEN-ezést! Akkor ott is jó nagy szar munka folyik, ha ezeket tartják keretben!"
Mit hagyjunk rajta, ha egyszer ők játszottak javarészt? Azért szar a munka ott mert egy felkészülési meccsen nem sikerült nyerni? Egyébként igen, van kivetnivaló a NextGen-ben, mert nincs koncepció, de hogy sz@rnak nem sz@r azt tökéletesen mutatja hogy Huijsen, Soule, Illing és Barrenechea is onnan került ki, akiken most a klub keresett 65 millió Eurót úgy hogy a költségük minimális volt.

Ethan Hunt 2024.07.30. 16:48:18

@steven.h: Borzasztó, hogy egyes Allegri-árvák mennyire keresik a fogást ezen a totális átalakulás legelején, az idei alapozásban pedig nyakig járó csapaton, csak hogy valamibe bele lehessen kötni, miközben ha Vlahovic nem kapufára rúgja a 11-esét, minden máshogy alakulhatott volna... Egy tetves edzőmeccsről van szó, abból is az elsőről...

Reményeim szerint februárra legkésőbb összeszokik ez a csapat annyira, hogy Allegri és antifutball onnantól már csak egy rossz emlék lesz. Persze, az sem Motta és új játékfelfogás érdeme lesz, hanem mert lecserélték a fél csapatot... :D

venember83 2024.07.30. 20:25:19

@Ethan Hunt: melyik év februárjára gondoltál? :)

Rocky80 2024.07.30. 21:42:38

@Ethan Hunt: meg az is borzasztó hogy Allegri-árvázol és provokálsz. Tavaly ti kerestétek nagyítóval a hibákat amikor jöttek az eredmények akkor is, bezzeg az nem volt probléma.

Amúgy meg az nem lehet, hogy pusztán a legjobbat akarjuk a csapatnak ahogy tavaly ti is? Csak mindent felnagyítottok. ;-)

Del Pybala 2024.07.30. 21:47:00

@Rocky80: "kerestétek nagyítóval a hibákat" :D:D:D:D:D:D:D "jöttek az eredmények" :D:D:D:D:D:D:D:D

Ethan Hunt 2024.07.30. 22:12:30

@venember83: Természetes a legközelebbire... :)

@Rocky80: "amikor jöttek az eredmények akkor is, bezzeg az nem volt probléma."

Mi a túróról beszélsz, amikor egyelőre az alapozás kellős közepén járunk (nem a rendes szezonban) és egy féltucat játékosunk a majdani kezdőnkből még nem is edzett a többiekkel, mert nyaralni volt vagy mert még le sem igazoltuk?!

Az ilyen felkészülési meccseket egy vállrándítással kéne elintézni, miután a keret nagyobbik része épp most kezdte el begyakorolni az edző által eltervezett vadonatúj játékot.

Mellesleg az ún. "eredmények" rakás szar játék mellett sikerültek és csak idő kérdése volt, hogy mikor fordul a kocka, amikor a szerencse már nem a mi oldalunkon fog állni...

Rocky80 2024.07.31. 02:11:41

@Del Pybala: nevetel? :D

Miért, az Inter meccsig partiban voltunk egy olyan kerettel, aminek a 80%-a el van hajtva - de lehet keveset mondtam. A hibakeresés valóban hülyén hangzik mert volt egy pár.

@Ethan Hunt: ki beszél itt a Nürnberg meccsről? Én is elintéztem egy vállrándítással, hozzáteszem az én csapatom ne kapjon ki még felkészülési meccsen se 3-0-ra, mindegy hogy ki az ellenfél meg mi az összeállítás. ;-)

A forduló kocka meg súlyozott volt, Giuntoli súlyozta a sz*rkavarásával, meg az erősítéseivel amik érdekes módon akkor nem sikerültek. Mondhatjuk szerencsének ezt is, igaz? Meg rándíthatjuk rá a vállunkat.

Rocky80 2024.07.31. 02:17:06

@venember83: @Ethan Hunt: a legközelebbi február az a mögöttünk lévő, de lehet erre gondoltatok, hogy ha már össze lenne szokva a csapat, az is késő lenne. Legalábbis az én reményeimnek!

Rocky80 2024.07.31. 02:21:59

@Del Pybala: a tavalyi középcsatárunk véleményed szerint egy forintot nem ér pl., a top szélsőnk Chiesa meg szerintem nem ér egy forintot sem. De folytathatnám Locatellivel is, Daniloval, stb. stb. Szélsőink nem voltak, támadó középpályásaink nem voltak.
Mi ez akkor, ha nem edző bravúr meg "eredmények"? Kupagyőzelem ráadásul! Megnyertük vagy nem nyertük? Partiban voltunk vagy nem? Ezek tények.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása