Szczęsny: „Távozok, ha ezt kéri tőlem a klub”

szczesny_wojciech_elgondolkodott_tekintet.jpgNemrégiben felszínre került Wojciech Szczęsny pár hete adott nyilatkozata, amit a Foot Truck YouTube-csatorna közölt, még június 19-én, s amelyben nyíltan beszélt a távozásról, ha ezt a klub szükségesnek ítéli meg.

„Massimiliano Allegri rengeteget segített nekem, a borzasztó meccsek után odajött hozzám, hogy beszélgessünk, s azt gondoltam, hogy most engem fog bűnbaknak kikiáltani, de nem ez történt. Azt mondta, hogy véleménye szerint a világ legjobb kapusa vagyok, és ezért soha nem fog padra ültetni engem, hacsak nem én magam kérem ezt tőle. Onnan kezdve ismét javulni kezdett a hangulatom, és csúcsformába kerültem.

Én nagyon hűségesnek tartom magam, csak két klubbal kötöttem szerződést, és amikor meghosszabbítottam a szerződést, akkor ezt azért tettem, mert maradni szeretnék, soha nem kérvényeztem sehol a távozásom. A hűség ugyanakkor azt is jelenti, hogy ha egy klub mindent megadott, amire szükséged volt, és a klubot rendkívül tiszteled, a klub pedig azt kéri, hogy távozz, akkor kész vagyok ezt tiszteletben tartani, és segítem a klubot. Szóval ha a Juventus a távozásomra szorul, akkor távozni fogok, és így mondok köszönetet a csodálatos évekért.”

A kapus kapcsán többször felmerült, hogy a Juventus jelentős bércsökkentés mellett akart szerződést hosszabbítani, 2026 nyaráig érvényes szerződést ajánlott neki a klub, ugyanakkor az aktuális 6,5 millió eurós nettó bére 4 millió euróra csökkent volna, amit a kapus elutasított. Erről a hálóőr azonban nem kívánt nyilatkozni: „Négyszer is meg kell gondolnom, mit mondok, hogy ne áruljak el túl sok mindent.” - zárkózott el a válasz elől a Juventusnál 252 tétmeccset gyűjtő 34 éves hálóőr.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr218439219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve28adam 2024.07.02. 10:40:43

Nekem nem volt sosem bajom a lengyel portással, soha rosszabb kapusunk ne legyen!
Én elégedett vagyok azzal amit itt nyújt(ott)!

west30 2024.07.02. 10:43:51

Nem ertem miert nem o volt a kapitany utobbi evekben,mindig is nagyon korrekt fazon volt.

gomorra21 2024.07.02. 11:02:50

@west30: én is bírtam, elsősorban pont azt, ami sokaknak nem tetszett benne: hogy a hibák után sem húzta össze magát. Most itt pont elő is kerül, hogy Allegri táplálta benne ezt az érzést - nagyon helyesen.
Amit viszont kevésbé kedveltem benne (főleg Gigi után), hogy csak a kaput tudta védeni, de a csapatot nem. A csapatnak már nem tudott átadni ebből a magabiztosságból. Egyszemélyes karakter, nem jó kapitány.

Attilio79 2024.07.02. 11:34:12

Tek szerintem egy intelligens játékos, nagyszerű kapus, de nem vezérnek való.
Sajnálom, hogy nem marad, szerintem Perinnél jobb és valahogy magabiztosabb (talán a magasságából eredendően).
34 éves jelenleg, de ő nem az a típus, aki 2-3 év múlva is magas szintet fog hozni véleményem szerint.

Shaky79 2024.07.02. 12:02:03

Jó kapus, de jöjjön a fiatalabb generáció. Kiszolgálta az idejét a Juvénál, köszi mindent! Arrivederci!

kidelpiero 2024.07.02. 12:23:12

Ertelmes, szimpatikus, szeretheto. Hianycikk az ilyen Juve jatekos manapsag.

RunnerLaca 2024.07.02. 12:49:35

Ez nagyon korrekt, csapatcentrikus nyilatkozat, megszedte már magát, lehet lojális a csapattal, nem egy zsoldos mentalitás, mint egyeseknél. Bár mások is így tennének, akiket kirakni sem lehet. Amúgy szerintem Perin ugyanezt tudja, ha játszik eleget, és még a védőkkel is magabiztosabbnak látom.

Rocky80 2024.07.02. 14:21:44

A nyilatkozat ugyan jó, csak a hibák / kapott gólok / pontvesztések utáni heherészés meg vigyorgó fej az ami bennem maradt... De lehet ő ilyen zavarában, ezt nem tudhatom.

alexGicamo 2024.07.02. 15:10:59

Sosem szerettem őt, de e nyilatkozata előtt le a kalappal !

alexGicamo 2024.07.02. 15:13:46

@RunnerLaca: Én Perint minsig is szívesebben láttam a kapunkban , pont az utsó gondolatod miatt !

gomorra21 2024.07.02. 16:01:11

@RunnerLaca: Perin nem sugároz nyugalmat. Olyan, mintha non stop égne a ház. Nem egy top csapat kezdő kapusa. B kapusnak megteszi.

RunnerLaca 2024.07.02. 17:04:13

@gomorra21: elfogadom a véleményed, én ezt nem láttam rajta, de simán lehet, hogy igazad van.

Ethan Hunt 2024.07.02. 21:20:50

Szép nyilatkozat, de azért van némi ellentmondás a szavai és a tettei között és mindig mindenkinél csak az utóbbiak számítanak, már persze, ha pontosak a fenti számok a szerződéshosszabbítás kapcsán...

A klub pénzügyei szempontjából biztos, hogy kívánatos lenne a távozása...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3398) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (933) elemzés (40) előzetes (863) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1656) játékosokról (9980) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2448) meccsek (4177) mercato (4178) nyilatkozat (7475) Olasz Kupa (331) összefoglaló (415) pletyka (4214) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (177) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (291) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása