Pogba: „A Juventus nem nyilatkozik, szerintem kivárnak”

pogba_paul_nezoteren_eb-n.jpgPaul Pogba nemrégiben megjelent az EB színhelyén, a francia válogatott düsseldorfi meccsén tette tiszteletét az eltiltását töltő középpályás, aki nyilatkozott a Sky Sport Italia munkatársainak.

„Nagyon örülök, hogy láthatom és érezhetem az emberek szeretetét. Egy ideje nem léptem pályára, ezért igazán jó érzés volt hallani, ahogy az emberek rólam énekelnek.

A jövőm? Ha nem jelenik meg olyan videó, amelyen a visszavonulást jelentem be, akkor az azt jelenti, hogy továbbra is futballista vagyok. Itt vagyok, pozitívan nézek a jövő felé, és lehetőségem van felvenni a harcot a szerintem igazságtalan döntéssel szemben. Meglátjuk, javulni fognak a dolgok.

Nem tudom, hogy látták-e az emberek a teljes interjút, de egyesek csak az adott részt tették ki a nyilatkozatból, ahol még nem fejeztem be a mondanivalóm. Soha nem mondtam, hogy Paul Pogba már nem létezik. Paul Pogba itt van. Amíg azt nem mondom, hogy visszavonultam…

Továbbra is játékosnak érzem magam, edzéseket végzek, és ezekben a pillanatokban pozitívan kell tekintenem a jövőbe. Sok időt töltök a családommal, láthatom a gyerekeimet felnőni. Nem teszem azt, amit szeretnék, hisz az a futball, de tényleg nagyon várom a visszatérést. Nagyon türelmetlen vagyok, gyereknek érzem magam, aki profi futballista akar lenni.

A Juventus? A legutóbbi értesüléseim szerint a Juventus játékosa vagyok, és erről szerintem őket kellene kérdezni. Érvényes szerződésem van, de nem tudtam még beszélni az igazgatóval vagy az edzővel, csak a csendet észlelem a Juventus részéről. Szerintem a fellebbezésem elbírálására várnak. Ami a többit illeti, őket kell kérdezni.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5618439293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Del Pybala 2024.07.02. 12:53:21

nem ertem miert nem raktak ki a picsaba meg

west30 2024.07.02. 13:55:33

@Del Pybala: Szerintem ameddig fellebbez addig nem tudjak,szoval marad a minimalber fizetese.

Rocky80 2024.07.02. 14:23:54

Ennek meg mi baja van? Elment az esze szerintem...

Lehetne nagy szívfájdalom ez a Pogba sztori amúgy, a szívem mélyén nagyon vártam hogy hozza a régi önmagát és a legjobbunk legyen, de ez a huzavona körülötte azt eredményezte, hogy már a kutyát sem érdekli hogy mit magyaráz összevissza. Kár érte.

venember83 2024.07.02. 14:52:53

@Rocky80: a világ legjobb kapusával (Szcz), a világ legjobb középpályásával (Polpo) és a világ legjobb edzőjével (Maxi) mekkora szezont futhatott volna a Juve. De nem jött össze, s nem csoda, hogy ebbe agyilag teljesen belerokkant úgy a mester, mint Polpo.

Rocky80 2024.07.02. 15:09:49

@venember83: maradjunk csak Polponál. Az meg hogy a játékosaival mit kell elhitetnie, meg hogy mi az igazság, az két külön dolog. :-) ;-)

alexGicamo 2024.07.02. 15:17:24

Amint lehet, meg kell szabadulni tőle !
Eleve rossz ötlet volt visszahozni , a balhéjától függetlenül is .

MGB75 2024.07.03. 15:56:11

Ez a gyökszi még mindig nálunk rontja a levegőt??? Azt hittem, már rég kibsztuk, mint macskát sz@rni...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3398) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (933) elemzés (40) előzetes (863) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1656) játékosokról (9980) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2448) meccsek (4177) mercato (4178) nyilatkozat (7475) Olasz Kupa (331) összefoglaló (415) pletyka (4214) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (177) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (291) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása