A Bologna elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventus teljesítette céljait, amelyeket erre az idényre a klub a csapat elé tűzött: a zebramezesek ott lesznek a Bajnokok Ligája következő kiírásában, s a szerdai döntőben győzelemmel zárták az Olasz Kupa fináléját is.

A döntő utolsó pillanataiban azonban Massimiliano Allegri a pálya szélén, majd később az ünneplés során is olyan viselkedést tanúsított, amely a Juventus vezetőségének pénteki döntése szerint nem összeegyeztethetőek a klub értékeivel, így menesztették Allegrit, s az utolsó két bajnoki mérkőzésre helyét az U19-es csapat mestere, Paolo Montero vette át.

Az utolsó előtti fordulóban a Juventus a szezon meglepetéscsapatával, a Bajnokok Ligája-indulást már biztosan kiharcoló Bolognával mérkőzik meg idegenben, s könnyen lehet, hogy az ellenfél kispadján új edzőjét, Thiago Mottát üdvözölheti a keret.

Paolo Montero keretéből hiányzik majd Mattia De Sciglio, azonban a szerdai kupadöntőt sárga lapos eltiltás miatt kihagyó Manuel Locatelli, valamint a hosszú eltiltása után visszatérő Nicolò Fagioli ismét bevetésre kész.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a Sport 2 közvetíti majd élőben.

A Juventus 25 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Bremer, Gatti, Danilo, Alex Sandro, Rugani, Cambiaso, Djaló

Középpályások: Locatelli, Kostić, McKennie, Miretti, Fagioli, Weah, Rabiot, Alcaraz, Nicolussi C.

Támadók: Chiesa, Vlahović, Milik, Yıldız, Iling-Junior, Kean

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6318409185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2024.05.20. 19:47:30

Juventus: Szczesny; Gatti, Bremer, Danilo; Cambiaso, Miretti, Locatelli, Rabiot, Iling-Junior; Chiesa, Vlahovic

venember83 2024.05.20. 19:49:34

Juventus: Szczesny, Gatti, Bremer, Danilo, Cambiaso, Miretti Locatelli, Rabiot, Iling Jr, Vlahovic, Chiesa

Sandro így már nem előzheti meg Nedvedet a pályára lépések számát tekintve. Hacsak be nem cseréli a mester.

danimester1 2024.05.20. 20:48:11

Durván nekünk estek!Remélem lesz visszaút!

sleepy8 2024.05.20. 20:48:15

Parádés kezdés. :D

babo0410 2024.05.20. 20:48:22

Ez gyors volt! Hányat fogunk ma kapni?

Ethan Hunt 2024.05.20. 20:48:33

Ez gyors volt! De szívesen látnám ezt tőlünk is jövőre!

OneT 2024.05.20. 20:49:58

@Ethan Hunt: Ez lesz nyugi! Kell majd idő mire rendbe teszi a fejeket, de lesz végre megint játékunk.

Del Pybala 2024.05.20. 20:50:03

Nehez lesz kinevelni a jatekosokbol amit a kopasz retardalt belejuk nevelt...

James Zabiela 2024.05.20. 20:50:30

Szép presszing volt,azt se tudták merre vannak arcal!

OneT 2024.05.20. 20:51:55

@Del Pybala: Igen én is így gondolom. Kell majd idő mire Motta helyrehozza a karokat.

Davee78 2024.05.20. 20:55:46

szörnyű technikailag mennyire gyengék vagyunk a gól és után háromszor is úgy veszitünk labdát ,hogy nem tudjuk lekezelni

OneT 2024.05.20. 20:55:47

Én egyébként sajnálom hogy ez a Bologna szét fog esni. Jó lett volna a Bl-ben is együtt látni ezt a társaságot.

Il Principino 2024.05.20. 20:56:21

Tétje nincs a meccsnek,szépen ellötyögik ezt a 2 mérkőzést..jön az EB úgyis!

James Zabiela 2024.05.20. 20:56:24

Bárki is jön edzőnek,nem kis dolga lesz a brigáddal!Kérdés ki fogja ezt vállalni!

Ethan Hunt 2024.05.20. 20:56:48

2:0 oda. Ez a játék jó lesz a Juventusnak is!

OneT 2024.05.20. 20:57:13

Na :-D Itt a pont az idei szezonra

babo0410 2024.05.20. 20:57:41

Mi még kapura se lőttünk, ők már kettővel mennek. Ki leszünk tömve.

James Zabiela 2024.05.20. 20:57:42

Nagyot mennek,csak nem jó irányba

BigChris 2024.05.20. 20:57:59

Vlahovic most sem tanult meg labdát kezelni.....a Juve megye 2 szinten mozog

Lanzafame 2024.05.20. 20:58:24

Allegri, gyere vissza!

Ethan Hunt 2024.05.20. 20:58:34

Azt a kurva, itt lett volna a 3. is...

danimester1 2024.05.20. 20:59:28

Szabin vannak és a mezek vannak a pályán!Csúnya zakó lesz ma és nincs Allegri aki dobálja.Legyen siker élménye a bolognainak,hisz 20-30 évente jut nekik.

Il Principino 2024.05.20. 20:59:38

Igazi csürhe banda..lesz ez 4-5 is
Mehetnek amerre látnak.

MdewC 2024.05.20. 21:01:06

A Bologna az új Juve, vagy a Juve az új Bologna?

Megalázzák a mezt a fiaink.

Atalanta az új legjobb barátunk, ha ők nincsenek akkor nincs BL.

Davee78 2024.05.20. 21:01:19

@BigChris: es most megint nem sikerult neki ,na de hatha csak össze jön

Csak Csucsu 2024.05.20. 21:02:29

Na ezt ki is kapcsoltam inkább... az a borzasztó hogy azt se tudom ki játszik a Bolognában...de ott futballt gyakorolnak az edzékeseken az biztos :D

Izgatottan várom a mercatot.

Forza Juve per sempre!!!!
Hajnal előtt a legnagyobb a sötétéség

BigChris 2024.05.20. 21:03:37

Lehet dupla edző kellene a padra... egy, aki a focihoz ért és egy, aki a lelki tényezőkhöz...mert itt a fejekben is rendet kell tenni.

ZED! 2024.05.20. 21:04:51

@Apuleius: Mint egy falat kenyér annyira kellett ez a hozzászólás, lépj túlj rajta.

nortu30 2024.05.20. 21:05:43

Most értem haza, mi a retek ez? 15. perc és 2-0. Asszem más időtöltést választok estére.

Juventina7 2024.05.20. 21:05:43

Na aki azt gondolta, hogy Allegri után már nincs szükség a szokásos szívgyógyszer/xanax rendszeres szedésére, azok azért még tartalékoljanak belőle. :DD

Motta vajon mit fog majd dönteni látva ezt a túlfizetett "csűrhét". :))

Csak Csucsu 2024.05.20. 21:06:33

@Apuleius: Azért 3 évnyi kemény munkát nehéz lesz hirtelen elfelejteni!
Fino alla fine

Attilio79 2024.05.20. 21:06:44

Ez Monteroval szemben is egy kitolás. Itt már senki nem akar pályán lenni. :(

Del Pybala 2024.05.20. 21:07:00

Allegri 2. kinevezese meg ronaldo leigazolasanal is borzalmasabb otlet volt...

Apuleius 2024.05.20. 21:07:11

@ZED!: Alapvetően nem Allegri melletti kiállásnak szántam, de elképesztő nagy hiba lenne, ha a vezetőség egy edzőcserével próbálná elintézni ezt a súlyos problémát. Nagyon komoly változásokat kell eszközölni ebben a keretben.

MdewC 2024.05.20. 21:07:24

@Juventina7: a csürhe kifejezés is dicséret ezeknek. :)

OneT 2024.05.20. 21:08:26

@Apuleius: Valahol el kell kezdeni, és ott kezdődnek a problémák. :-)

babo0410 2024.05.20. 21:09:01

73% a labdabírtoklás és 7-0 a kapura lövés oda. Allegri kirúgása nagy zavart okozott.

Apuleius 2024.05.20. 21:09:30

@OneT: Allegrit már régen ki kellett volna baszni, ez nem is kérdés szerintem.

BigChris 2024.05.20. 21:09:32

Őszintén szólva a játékosok is egy lapát szart érnek, mert labdakezelés és labdatartás sem megy nekik...sajnálom Monterot, hogy erre kell beszálljon, de nem tudok olyan játékost mondani, akit szívesen megtartanék.... lelketlen banda...a 10-es mezt visszavonultatnám.

venember83 2024.05.20. 21:09:43

@Apuleius: feltehetően lesznek is. Ha más nem, majd kiöregednek egyes játékosok, s jönnek újak. A türelem fontos erény. Szegény Massimiliano Allegrinek is elfogyott a végére, pedig már csak két meccset kellett volna valahogy kibírnia, de túl sok negatív élmény érte, s elszakadt a cérna.

OneT 2024.05.20. 21:10:08

@babo0410: A csapat évek óta maga a zavar.

Juventina7 2024.05.20. 21:13:46

Ez ugyanaz a csapat, amely kiverte az EL döntős Atalantát pár napja...wtf van itt...

danimester1 2024.05.20. 21:14:33

Meg kell tenni nagyobb összeggel hogy lesz piros!Gyalázzák a Juventust a pályán lévő senkiháziak!Szigorú büntetést adnék nekik a meccs után,kapnának olyan edzést hogy sírva ülnének le utána!

BigChris 2024.05.20. 21:14:50

@venember83: mondjuk magamat ismerve én már rég borítottam volna Allegri helyében... már csak az beszédes nekem, amikor azt mondja a Tuttosportos hapsinak, hogy az igazat írja, ne azt amit a klub mond neki...no komment.

RunnerLaca 2024.05.20. 21:16:07

Most vagy emocionálisan szétesett a csapat, vagy direkt ki akarnak tolni a játékosaink a csapattal, de ez szégyen..

Pedro32 2024.05.20. 21:17:50

Abban reménykedtem,hogy valami mást is kipróbálunk,mert rosszabb nem lehet,de egy edzés után lehet hülyeség lett volna.Nemis elvárható ennyi idő után bármit be lehessen gyakorolni.Teljes a kilátástalanság.Nem is tudja a csapat,hogyan álljon neki támadni.A korai gólok is pofocsapták Őket.A Bolognai is azt játsza ,amit szokott

babo0410 2024.05.20. 21:17:59

@OneT: Igaz, de Allegri menesztése még jobban zavarodottá tette a fiúkat. Nem védem, de ha itt lenne a mester, most 2-vel nem menne a Bologna. Lemegy lassan az első félidő, kapura nem lőttünk még.

Csak Csucsu 2024.05.20. 21:18:40

@OneT: ott voltak egyéni célok..siker élmények...ilyenkor látszik hogy nincs hadvezér a csapat mögött akiért tűzbe mennek

Csak Csucsu 2024.05.20. 21:19:03

@Juventina7: ott voltak egyéni célok..siker élmények...ilyenkor látszik hogy nincs hadvezér a csapat mögött akiért tűzbe mennek

Rikster91 2024.05.20. 21:19:35

Akármi is ez a mai hozzállás, de húzzák le magukat a WC-n. Ez a klub meggyalázása....

Del Pybala 2024.05.20. 21:20:06

nemtom miert vannak itt paran meglepodve ilyen volt a jatekunk egesz evben

OneT 2024.05.20. 21:20:06

@babo0410: Persze, jogos ezt tudom én is. De már nem oszt nem szoroz ez a két meccs. Nekünk már a jövőbe kell tekintenünk.

MGB75 2024.05.20. 21:20:48

Én, mint régivágású Juve szurkoló, Allegri mellett a keret kb 95%-át elzavarnám, mert csak szégyent hoznak a Juventus névre.

Dante01 2024.05.20. 21:21:23

Nekem mára ennyi elég is volt.Senkinek nem volt annyi esze, h nem a motiválatlan eddig sem és most sem csináló szerencsétleneket küldje a pályára hanem a fiatalokat vagy esetleg meglepni az ellenfelet vagy bármi. Könyörgöm ezek a játékosok fizetést kapnak és Juventus mezben lépnek pályára.Köpjenek fel és áljanak alá.

MdewC 2024.05.20. 21:25:27

@MGB75: nem vagy egyedül.

@Dante01: ezt én sem értem. Azoknak kellene játszani, akiknek legalább kis értelme lenne. Ifik is többre mennének.

danimester1 2024.05.20. 21:29:39

Monterot nézve ő is beletörődött hogy ma ezektől nem várhat semmit.Mit mondhatna nekik a szünetben!?Lehet egyáltalán mondani nekik valamit amitől tudnának focizni!?A mai egy bosszú a Misterért!

nortu30 2024.05.20. 21:29:51

Erre a fosra én sem vagyok kiváncsi, mert akármi is a helyzet, ez szégyen! Hoki VB Sport1-en sokkal jobb szórakozást nyújt, tudom ajánlani.

Del Pybala 2024.05.20. 21:30:23

Remelem miretti eltakarodik jovore

Rikster91 2024.05.20. 21:30:29

@Dante01: Az számomra is talány, hogy miért nem olyanok vannak a pályán, akik kevesebb szerepet kaptak idén.

OneT 2024.05.20. 21:34:06

@danimester1: Emlékszem hányszor játszottunk ugyanigy mint most, akkor azt gondoltuk edző buktatás van :-)

MdewC 2024.05.20. 21:36:00

@Del Pybala: én Locatellitől várom ugyan ezt. :D

Ethan Hunt 2024.05.20. 21:37:21

Jó lesz ez a Mottaball nekünk jövőre! :)

Pedro32 2024.05.20. 21:38:44

Sokkal jobban nézne ki a csapat ha nem lenne fent senki :D
Végre 10xmeccs után kijött egy félidő a kupában és nemtudtuk továbbmenteni a flow-t :D

JeetTrader 2024.05.20. 21:39:53

El tudom képzelni h ez a meccs után Motta azt mondja, baszki, inkább maradok...;)

Nincs itt semmi látni való. Még a kupát ünneplik a srácok, és úgy gondolják nem számít az a pár Milla amivel többet kapna a klub ha a harmadikok vagyunk.

BigChris 2024.05.20. 21:40:38

Én nem vagyok biztos abban, hogy megérkezik Motta - még ez sem biztos - és elkezd játszani a csapat....1-2 év kellene neki is, hogy hasonló játékot produkáljunk, mint most a Bologna.. kérdés hagynak-e elég időt neki erre. Vagy amúgy bárkinek.

danimester1 2024.05.20. 21:41:54

Ezért a csapatért fog Motta aláírni!?Kétlem hogy ezt a szép focit játszó bolognait otthagyná a jelenlegi Juventusért,pláne ha ígérnek neki erősítéseket és a bronzért még a fizuját is feljebb tolják.Ebből Conte lesz vagy Montero!De Zerbi szeretné folytatni az angliaikalandját...

MGB75 2024.05.20. 21:42:29

@OneT: Nincs, nem volt edzőbuktatás. Ez a keret ennyit tud, nem többet. :)

OneT 2024.05.20. 21:44:09

@MGB75: Cserélnél a Bologna keretével? :-D Érdekes aki innen elment szárnyal.

Pedro32 2024.05.20. 21:46:58

@OneT: igen. Amig máshol 2év alatt épült egy játék,itt évek óta az megy,hogy azt is elfelejtik,amit eddig tudtak

MGB75 2024.05.20. 21:47:03

Bszki. 1000 éve nem rúgtam labdába, de most többet tennék a Juventusért a pályán, mint ez a csürhe együtt véve. :)

OneT 2024.05.20. 21:48:45

@Pedro32: Mit tudtak? Beállni védekezni? Vlaho is jobb volt a fior ban

MdewC 2024.05.20. 21:50:20

Őszinte véleményekre vagyok kíváncsi.

Dybala mennyivel jobb player mint Chiesa? Sztem sokkal. Képzeljétek el mit gondolok akkor az olaszról. :D

Na? Ki mit mond?

MGB75 2024.05.20. 21:50:29

@OneT: Bármikor. A jelen keret tagjai, mindenkit beleértve, Del Pieroék cipőjét sem suvickolhatnák ki. Egy olyan játékost nem tudok mondani, akiért szurkolni tudnék. Régen alig tudtam volna olyat mondani, akiért nem szurkoltam...

MdewC 2024.05.20. 21:51:35

@Juventina7: őt kell azonnal elhozni a padra. xD

OneT 2024.05.20. 21:52:38

@MGB75: Nem hiszem hogy Del Pierohoz kéne hasonlítani bárkit is. Logikus módon én megvárom mit tud kezdeni egy más felfogású edző ezzel a kerettel. De hogy milyen keretel, fele csapat már fél lábbal kint

OneT 2024.05.20. 21:53:25

@MdewC: Válogatottban jó teljesítményt nyújt Chiesa. Nem tudom mi bajod vele

danimester1 2024.05.20. 21:56:15

Csak meg van a 3.!!Ez az még vagy kettőt ha lúd legyen kövér!!

MdewC 2024.05.20. 21:56:51

@OneT: nagyon hasznos dolog… :) Kár, hogy szart se érünk vele. :D

De vágom az iróniát. ;)

OneT 2024.05.20. 21:58:08

@MdewC: Milyen irónia? Még volt fogva eddig szerencsétlen és nem is a posztján játszott.

babo0410 2024.05.20. 21:59:21

@Del Pybala: Vlahovic 17 gólos. Miért kéne elküldeni?

Attilio79 2024.05.20. 21:59:34

Azért öröm látni a páholyban a 3 majmot (nem hall, nem lát, nem beszél), elégtétel ez a Bologna meccs....
Tisztes helytállás. :D

OneT 2024.05.20. 22:00:37

@MdewC: Értem én ezt a sok negatívítást de elért minket is a változás szele. Várjuk meg mi sül ki belőle.

MdewC 2024.05.20. 22:00:50

@OneT: kint b@lfaszkodott a szélen egész évben. (Egyszer élőben is volt szerencsém
megtekinteni.)

Nincs is posztja. Sehol nem jó.

Del Pybala 2024.05.20. 22:01:11

@babo0410: mert egy darab szart se er

Kives 2024.05.20. 22:01:15

@MdewC: Megegyezik a véleményünk. Szerintem is sokkal jobb és kreatívabb játékos Dybala. Nagyon szép dolgokra képes a labdával és nem is önző.
Szerintem Vlahoval is nagyon jó párost alkottak abban a kevés időben amíg együtt játszottak. Dybala tudott jó labdákat adni.

Csak hát a sok sérülések ...

Juventina7 2024.05.20. 22:01:19

Szerintem körberöhögik Mottát, ha ezt a Juvét választja a jelenlegi Bologna helyett.
Ugyan ki akarná ezt a csapatot edzeni? Lehet mégis Conténak kell majd puncsolni Giuntoliéknak?

MdewC 2024.05.20. 22:01:38

@OneT: persze ezt adom. :)

Csak győzzem kivárni a mercato végét. Már most kivagyok tőle. :D

Leram7 2024.05.20. 22:02:29

Azért becsületből lehetett volna menni a 3. helyért.

Mégiscsak egy bronzérem, egy emlék és öröm a szurkolóknak. Így semmit nem fognak kapni.

Kár értre. Egyébként sok esetben mentalitásban segít egy edzőváltás és feltüzeli a palyereket, de itt ennek semmi jele.

Del Pybala 2024.05.20. 22:03:11

@Leram7: valtas nem is volt meg csak elkuldes

Direct_01 2024.05.20. 22:03:43

Ki kell takarítani a keretet és új gerincre kell építeni a csapatot.Ha máshogy nem megy,el kell adni Bremert de nem 60M euróért, idióták ülnek a vezetőségben. Akár Vlahovic is mehetne, ha olyan ajánlat futna be érte de 80 alatt se őt se Bremert nem adnám.

Del Pybala 2024.05.20. 22:05:56

loca vlaho es meg jo paran nem Juve szintuek...

Kives 2024.05.20. 22:06:10

@Direct_01: egyet értek!
100 millákat simán kifizetnek az angol csapatok egyszezonos játékosokért. Minden cent nagyon kell, ne jótékonykodjunk.

danimester1 2024.05.20. 22:06:47

Monteronak Maxi adja a tanácsot az tuti!Lehet még ő is zakót dob a végén!?

Wizzurah 2024.05.20. 22:07:21

Motta hülye lenne ide jönni, ez visszalépés lenne a karrierje szempontjából.

babo0410 2024.05.20. 22:07:34

@Attilio79: Milyen majmot? Nem, tudom mit tett a vezetőség azért, hogy ilyeneket írjatok róluk? Arról nem ők tehetnek róla, hogy mióta Allegrit Agnelliék visszahozták, a csapat szinte csak felejtett. Giuntoli már tavaly elküldte volna, csak sokba került volna. Szerintem a vezetőség a lehetőségekhez mérten jól végzi a dolgát. Türelem kell. Majd meglátjuk mi lesz Mottával.
De milyen érdekes, Agnelliék rosszak voltak mindenért. Anno Marotta is, de csak addig, amíg itt volt. Most ez a vezetőség se jó, már Giuntoli is kritikákat kap. Nem tudom mi meg ki lenne jó?

OneT 2024.05.20. 22:08:40

@MdewC: Csatárt játszik mindig. 3-5-2 volt egész évben. Én minden esetre pozitív vagyok, először nézzük meg ki lesz az edzőnk.

babo0410 2024.05.20. 22:08:45

@Del Pybala: Mesélj még! Tud szabadrúgást lőni, csak összehozott 17 bajnoki gólt, és a kupát is ő nyerte meg nekünk!

MdewC 2024.05.20. 22:10:56

Undorító favágó stílust tolunk ma.

Komolyan grat a Bolognanak.

Pedro32 2024.05.20. 22:13:27

@OneT: azt irod amit én “Vlahovic is jobb volt a Fiorban” ergo nálunk felejtett ;)

venember83 2024.05.20. 22:14:32

@Leram7: a győzelem az egyetlen dolog, ami számít. Nem tudtad? Kutyát nem érdekli a harmadik hely.

Rikster91 2024.05.20. 22:16:42

Azért Locatelli ezzel a fossal, amit ma is letett megint a pályán maradhatott.. annyira szúrja sok játékos a szememet, de ő különösen.

MdewC 2024.05.20. 22:16:52

@OneT: kb századszor írom le, hogy Chiesa maximum papíron volt csatár. :D

Szinte kivétel nélkül bal alapvonalról nagy ritkán a jobb oldalról próbálja magát becselezni (de szerelik) vagy beadni (azt nem tud) vagy vkibe belelövi.

Minden csak nem csatár. De nem írom le többször. De teljesen mindegy, mert sehol se jó. (Most is jobb szélen cseszte el.)

Ethan Hunt 2024.05.20. 22:17:01

@Juventina7: "Szerintem körberöhögik Mottát, ha ezt a Juvét választja a jelenlegi Bologna helyett."

Szerintem éppen hogy Allegri munkásságáról állít ki szegénységi bizonyítványt, hogy eltelt 3 év és nálunk max hébe-hóba látszott valami az ellenféléhez hasonló tervszerű játék. Szemben a Bolognával, ahol látszik, hogy van egy edző, aki képes volt egy értelmes játékot begyakoroltatni, plusz van motiváció, hiszen életük szezonja ez...

De jövőre vagy azt a követő évben mi is tudunk majd így játszani, sőt mivel jobb játékosaink még eredményesebben is, mint most a Bologna...

Juvebest 2024.05.20. 22:17:33

Szégyen amit nyújtanak a pályán, ha van tétje ha nincs. Mindenkit megbüntetnék aki ma ezt a lelketlen semmit produkálta

OneT 2024.05.20. 22:18:20

@MdewC: Én már erre nem tudok mit mondani! :-D :-D :-D Jó éjt!

MdewC 2024.05.20. 22:19:01

Na de legalább lőtt egyet. :) (jobb szélről / oldalról csapott le a lasztira)

MdewC 2024.05.20. 22:19:30

@OneT: jobb is. :) Jó éjt!

OneT 2024.05.20. 22:21:11

@MdewC: Majd helyreáll a csapat és te is rendbe jössz ne aggódj! Csak pozitívan!

MdewC 2024.05.20. 22:22:56

@OneT: nézd már meg légyszi, hogy most is jobb szélen próbált beadni, Alcaraz indítása után. :D

Nem tehetek róla ha vki nem látja ki hol játszik.

Pedro32 2024.05.20. 22:24:26

@OneT: nem ironizáltam ,kajak egy véleményen vagyunk szerintem

OneT 2024.05.20. 22:24:52

@MdewC: Igen ő jobb csatár akinek az igazi posztja a szél. Van amit kérnek tőle és van amit ő tud és szeret játszani. Biztos őt kell basztatni miután legalább ő gólt szerzett?

Pedro32 2024.05.20. 22:26:12

2!!!Most vették észre ,hogy az a kopasz a padnál nem a kopaaasz :D

Ethan Hunt 2024.05.20. 22:26:37

Viszlát Allegri! 3:3!!! :D

Pedro32 2024.05.20. 22:26:45

3!!!!!Diiik mondom :D

Direct_01 2024.05.20. 22:26:50

A legnagyobb problémánk jelenleg az, hogy minden posztot ùj alapokra kell helyezni.Veszekedhettek napestig, de ezek tények.Végre eltakarodott a Joker, ezért plusz 1 pont Giuntolinak. A módszerei engem nem érdekelnek, mivel én egész a Brenneri-hágóig rùgdostam volna a "Mistert". Soha többé ne tegye be a lábát Torinoba. ÁMEN

Kapusposzton Szczesny helyett kell valaki, legyen az Di Gregorio vagy Carnesecchi nekem mindegy melyik jön.

A védelembe nem is tudom mennyi ember kellene.Bremer helyzete kérdéses, 80+-ért bármikor mehet,mellette talán Gatti és Cambiaso helyzete nálam stabilnak mondható.A többiek kuka, talán egy Danilo-Rugani kettősből egyet megtartanék de ezenkívül kellenek szélsővédők és középre is legalább ketten.

A középpályásokra inkább ki se térek.... Fagiolin kívül mindenki mehet amerre lát..Rabiot,Locatelli??!Most komolyan?? Ezekre az emberekre épül a jelenlegi Juve?

Csatársor? Hagyjuk.. Kean használhatatlan..Milik...no comment....Vlahovic az egyetlen olyan játékos akiben láttam azt, hogy legszívesebben a f....rá húzná ezt az egész bagázst és milyen igaza van...Chiesàt én marasztalnàm amennyiben tudok mellé jatszotàrsakat hozni..Yildiz helye pedig nálam a jövő Juventusában megkérdőjelezhetetlen.

Egy szó mind száz.. kva nagy slamasztikában mind a Juve,mind Giuntoli

MdewC 2024.05.20. 22:27:14

@OneT: de egész évben szinte bal oldalon volt. Most kivételesen a jobban.

Azért b@sztatom, mert ez a minimum amit várom tőle. ;) Azért b@sztatom, mert kedvelem és idegesít, hogy csak “ennyit” hoz. Vágod?

Közben Milik meg Yildiz! :D

Ethan Hunt 2024.05.20. 22:27:41

Most nem mondta senki a játékosoknak, hogy álljanak vissza védekezni! :D

Attilio79 2024.05.20. 22:27:50

:D
Nem kell ide Motta! :D

babo0410 2024.05.20. 22:28:05

A Bologna bealudt. Remélem, ha Motta jönne, ilyet nem fogunk csinálni 2-3 gól után.

Ethan Hunt 2024.05.20. 22:29:05

Mégse semmirekellők a játékosok? :D

Attilio79 2024.05.20. 22:29:11

Nincsen Calafiori és megborult a védelem a Bolognánál. :D

sleepy8 2024.05.20. 22:29:49

@Ethan Hunt: Megse akkora huha ez a "Mottaball"?

JeetTrader 2024.05.20. 22:29:55

Ezt a mentális luktetest...:))

Az ékes példája h mennyire fontos a mentalitás és a koncentráció!

Milik és Yildiz de még Chiesa gólja is top notch!

OneT 2024.05.20. 22:30:12

@Ethan Hunt: ??? Igen kb itt ez folyik. A végére felkeltek a srácok.

MGB75 2024.05.20. 22:30:25

Jó van. Legalább nem égetik be Monterot. :)

OneT 2024.05.20. 22:30:45

@sleepy8: Mégse olyan bénák a játékosaink! :-D

Lanzafame 2024.05.20. 22:30:57

Montero > Motta > Allegri

danimester1 2024.05.20. 22:31:51

Ezt ki gondolta 3:0-nál????

Il Principino 2024.05.20. 22:32:41

@Attilio79: látszólag igen..hatalmas igazolás lenne :)

Attilio79 2024.05.20. 22:32:44

@danimester1: Allegri, ja nem. :D
Guintoli. :D

Juvebest 2024.05.20. 22:32:56

Tippmix gyilkos meccs

Attilio79 2024.05.20. 22:34:02

@Il Principino: Brutál, ha ez ennyire megakasztja a Bolognát.
Azonnal hozni kell!

MdewC 2024.05.20. 22:34:10

@Lanzafame: sőt

Milik > Vlaho

Labda átvételben biztosan

Ethan Hunt 2024.05.20. 22:34:33

@sleepy8: "Megse akkora huha ez a "Mottaball"? "

De továbbra is húha és tudod miért? Mert mi sokkal jobban fogjuk játszani ezt a mi keretünkkel, mint a Bologna teszi, mert minőségibb játékosaink vannak, illetve lesznek is mindig!

Rocky80 2024.05.20. 22:36:35

Ennek a Bolognának edző nélkül is rúgunk hármat.

danimester1 2024.05.20. 22:37:03

Elhitték hogy ők a sztárcsapat!Szép volt fiúk!
Tudnak ha akarnak,de nem értem miért nem akarnak!?

Del Pybala 2024.05.20. 22:37:21

lehoztuk a kutyaszar vlahot es lottunk 3mat

Lanzafame 2024.05.20. 22:37:42

@Rocky80: edzővel nem biztos, hogy rúgtunk volna. :D

Del Pybala 2024.05.20. 22:38:14

egy Milik sokkal hasznosabb es jobb jatekos mint ez a luzer szerb

Attilio79 2024.05.20. 22:38:42

Látjátok, ezt kerülte el Allegri az 1 gólos meccsekkel!
Unalmasan letolta az egészet, nem szereti a fordulatokat és az izgalmakat.

Calafiorit meg kell szereznünk!

Pedro32 2024.05.20. 22:39:03

@Ethan Hunt: Meg a legjobb 2játékosuk ott ül a lelátón.De látni,hogy lehet ezt máshogy is.
Ez a mérkőzés sokmindent megmutatott

Leram7 2024.05.20. 22:39:22

b+ én meg elmentem a tv-től és látom 3-1nél és látom 3-3 :(

Mi történt?

Rikoo 2024.05.20. 22:39:42

@Del Pybala: Vagy lehozták Calafiorit és összeomlott a védelmük.

Rocky80 2024.05.20. 22:39:47

Allegrinél mindig imádkoztunk a 3 gólos előnyért, mert onnan sosem kellett aggódnunk. Mottánál ez 4 kell hogy legyen.

XD

Attilio79 2024.05.20. 22:39:53

@Del Pybala: Ja, Milik 30 percet lejátszott 100 évesen, Calafiori nélküli Bologna ellen, övé a jövő, van még benne 2-3 hónap.

Pedro32 2024.05.20. 22:41:09

@Rocky80: Igaz :D Allegrivel is rugtunk 1et,mikor jólment

Del Pybala 2024.05.20. 22:41:27

Milik tud passzolni es labdat atvenni...vlahovic nem. Van egy jo bal laba es annyi. Rohadt buta a focihoz. Kidobott 80m erte rohejes.

Rocky80 2024.05.20. 22:42:59

@Pedro32: és a 90 százalékát meg is nyertük. De lehet keveset mondtam. Régi szép idők!...

Rocky80 2024.05.20. 22:43:56

@Del Pybala: te hol voltál amúgy eddig? Mondanám, hogy hiányoztál, de...

XD

Juventina7 2024.05.20. 22:44:15

Na jó, ez így a végére ügyes volt srácok, mi lett volna, ha nem adunk 3 gólos előnyt? :D
‘Szeretünk’ szenvedni meg veszélyesen élni, de jó lenne pár uncsi sima győzelem is.

Elég sejtelmes volt a lefújás után a Montero-Motta ölelkezés, Montero elég hosszan mondott Motta fülébe valamit, a kezével meg nagyon takarva a száját…hmm.
Ez meg még a színfalak mögött történt:
x.com/emaxstatman/status/1792648228267012603?s=46&t=ZZNocEicdUJ-DIuJpmYWjg

Most már tényleg derüljön ki mi lesz, júniusra legyen meg az új edző, hogy a mercato már vele közösen legyen tervezve, megvalósítva.

Rikoo 2024.05.20. 22:44:21

@Attilio79: Mióta idős egy 30 éves játékos?:D
Modric ezt kikéri magának lassan 39 évesen.

ggbuffon 2024.05.20. 22:45:18

Tovabbra is azt tartom h ennek a csapatnak jelenleg Conte kell és nem Motta..nem a mai miatt, hanem mert ezeknek a játékosoknak pont h az agyával van baj.Azt kell elsősorban helyrerakni, stabilitast hozni fanatizmussal vegyítve.

Én tovabbra sem vagyok arról meggyőződve h Mottának nem fog beletörni a bicskája ebbe a keretbe. Márpedig a keret nagyrésze maradni fog, akármit is álmodoznak erről sokan. Legalább 3-4 év kitakarítani egy ilyen keretet.

Attilio79 2024.05.20. 22:45:19

@Rocky80: Csak a végén már nem működött az 1-el megyünk, bár a kupadöntön újra megmutatta. :)

Rikoo 2024.05.20. 22:45:55

@Juventina7: Na, jövőre meg azt hallgathatjuk majd, hogy Rabiot Motta szeretője.:D
Rabiot kinek nem a szeretője?XD

Rikster91 2024.05.20. 22:46:07

Azért ez komoly utolsó 20 perc volt, minden elismerésem a cseréknek és annak, hogy Montero felismerte, hogy lehet 4-3-3- ban is tolni.

Del Pybala 2024.05.20. 22:46:53

@Rocky80: megfogadtam h nem jovok vissza amig a kpasz az edzo :D

Juventino86 2024.05.20. 22:47:10

@Del Pybala: Így igaz. Hiába rúgott Vlaho 17 gólt, sokkal jobban is teljesíthetett volna, ha nem lenne egy technikátlan labdatemető a srác. Én őt is, és a csapat 90 %-át el is adnám, amilyen hamar csak lehet. Ennyi pénzt biztosan nem ért.

Fura meccs volt amúgy. 3-0-ig még a megszokott csapatot láthattuk, utána viszont Montero tudott váltani. Átálltunk 4 védős rendszerre, kivettünk két komoly kéziféket - Gatti, Vlaho - posztra kerültek nagyjából a játékosok, és lett is játékunk.

Az is látszott, hogy ha Weah több lehetőséget kapott volna Allegritől egy normális felállásban, akkor hasznára tudna lenni a csapatnak. 4 védős felállásban jobbhátvédnek használható lenne. Remélem, hogy ő marad, mert szerintem ő még hasznára lehet a csapatnak. Milik is maradhatna akár.

Shaky79 2024.05.20. 22:47:40

Allegrivel simán szoptunk volna, Monteronak egy meccsen több töke van, mint allegrinek volt 3 év alatt. A hisztis picsa ilyen támadó szellemű csapatot soha nem rakott volna fel, ahogy az utolsó félórában játszottunk! Nagyon jó játékosaink vannak, majd meglátjátok hisztis picsa imádók, csak merjünk focizni!?

Attilio79 2024.05.20. 22:48:20

@Rikoo: Ja, hát Milik drótozásait tekintve egy 30 percre még elég is.
Sajnos nem mindenkinek a teste bírja az igénybevételt örökre.
Mindenesetre Milik még mindig veri pl. a traktoros Kean (és sokan másokat), de azért Vlaho végigjátszotta a szezon nagyrészét, ezt nem szabad elfelejteni.
Több kilométer van a lábában.

Wizzurah 2024.05.20. 22:48:35

Azért azt hozzátenném, hogy szerintem Motta elcserélte magát, de persze ettől nem lesz se jobb, se rosszabb edző, de azért 3-0-ról úgy, hogy 20 perc sincs vissza illik nyerni. Calafiori-t levitte, nem értem minek ha csak nem sérült meg, szét is esett a védelmük.
Ami még szembetűnő, hogy amúgy hallegrivel lehet nem kaptunk volna hármat, de nem is rúgtunk volna, igazából érdekes és jó meccs volt, érzelmi hullámvasút. Mi lenne, ha semmi sem változna és nem csak a fél csapat akarna játszani, akkor simán hoznánk ezeket a meccseket. Nekem nem tetszik ez a felállás, ahogy a védelmet felrakjuk a pályára már jó ideje, a közép pálya meg egy határ fos, sok idő, mire kinevelik hallegri szarságait a játékosokból és tüzet is kell beléjük nevelni, akaratot. A fiatalokon láttam, hogy még nem lettek teljesen elrontva, akár szarul játszottak, akár nem. Külön öröm volt Fagiolit újra a pályán látni és a fiatalokon az akarást.
Olvasható volt, hogy Milikkel nem számol a vezetés, a fizetése nem tudom mekkora, de szerintem, ha bevállalná a cserecsatár szerepét, őt mindenképpen itt tartanám, 90%-ban, amikor be áll új lendületet tud vinni a támadásokba.
Jó lett volna nyerni, a szezon így is egy határ fos volt, jó kis meccs volt, hosszú idő után az első, már most többet fociztak a srácok szerintem perceket tekintve, mint a sztáredzővel. Ez persze nem mentesíti fel őket az első feléidőről.

Juventina7 2024.05.20. 22:51:18

@Rikoo: Nem tudom, de ha megfigyelted egyedül neki lehetett ennyire hosszú sérója, szegény Soulè meg Yildiz is ment azonnal a barberhez miután edzett egyet Mad Max mesterrel. :D

Pedro32 2024.05.20. 22:53:02

@Juventino86: + végre valaki azzal is foglalkozott mi történt a pályán.

De vigyázz ,mert Allegri robotjai mindig nyernek :D
Ha kikaptunk volna “ebben a csapatban ennyi van,jövőre serieB”
X el most Mottát szidják és ezért volt felesleges Allegri menesztése.

sleepy8 2024.05.20. 22:53:11

70 percig SEMMIT nem csináltak a fiuk, bement a Bologna az oltozobe, Lucumi adott egy golpassz Fedexnek meg Milik eltalalt egy szabit, és megint az a megfejtés hogy milyen jó játékosaink vannak.

Az agyam eldobom. Gyerekek ne legyetek már ennyire naivak. Ebbe a Bologna aludt bele kegyetlen módon, nem a Juventus jött vissza. :D

JuveMI 2024.05.20. 22:54:13

B@szott jó kis stílust játszik ez a Bologna! Nagyon szépek a labdakihozatalaik, baromi gyorsan mennek át támadásba és nagyon jól pressingelnek... jó kis modern játék! Az látszik, hogy nem bírják végig, és elég sok hiba csúszik a játékukba... főleg a játékosminőség miatt.
Le a kalappal Montero és a Juve előtt! Ez egy b@szós 433 volt a végén! Sajnos sok volt benne az Allegris elem... a hátrafelé passz, meg a buta szarakodás a középpályán.
Motta kissé arcosan elcserélte magát a végére... na meg a játékosminőség is a Juve oldalán volt, ez nem vitás.
u.i.: Yildiz nagyon komoly játékos lesz! Remélem nálunk!

Attilio79 2024.05.20. 22:57:00

@Pedro32: Ja, egy dologgal nem számolt, az ellenféllel!
Kivette Motta Calafiorit a képletből és borult a csapata! Ment Castro is, aki azért galibát okozott nálunk.
Szóval levette a top játékosait (mert így búcsúztak a hazai közönségtől)
Ráadásul nem volt Zirkzee sem.
Szóval Montero keze nem tudom mennyire volt benne... ;)

Rikoo 2024.05.20. 22:57:20

@Pedro32: El kellene már végre felejteni ezt az Allegri témát végre. Itt sincs már.
Szerintem nagy hiba volt a kezdő, motivált játékosokkal kellett volna kezdeni, akik keveset játszottak a szezonban.

@Juventina7: Itt valami sunyiság lehet a háttérben.:D

@Attilio79: Vlahovic alapembere ennek a csapatnak, viszont amikor rossz meccse van, akkor kifejezetten extra sz@rul játszik. Nagyon nagy kilengések vannak nála, sajnos.

MarcoT 2024.05.20. 22:57:45

Lehozni egy középsővédőt, amikor nem sérült, ilyet utoljára a Hitzfeld csinált a BL döntőben,mikor lecseréle Matheust pár perccel a vége előtt, a MU meg be is húzra a végéh a kupát. Köszönjük meg Mottának, lehet hogy fejben már velünk van. Calafiorit kalapír mindenképpen le kell igazolni. Remélem a keret legalább felét lecseréljük és lesz végre nézhető játék egy új edzővel egy jó stílus. Ehhez már van néhány alap emberünk.

Del Pybala 2024.05.20. 22:58:32

@Rikoo: csak szar meccse van mert egy analfabeta

babo0410 2024.05.20. 23:00:36

3 gólt lőttünk a végére. Motta csapata nagyon visszavett. Ha jön, remélem ilyet nem fogunk csinálni. Főleg a BL-ben életveszélyes lenne.

Attilio79 2024.05.20. 23:00:43

@Rikoo: Elhiszem, hogy az edző miatt, mert firenzében nulla backup mellett tudott szárnyalni, szerintem adni kell esélyt egy új edzővel (nem Monteroval).

Pedro32 2024.05.20. 23:07:52

@Attilio79: Attól még a felállás más volt.És a változásra való törekvés is megvolt.Nyilván nem azt mondom,hogy Motero oldotta meg 1edzés után,de reagált valamire.megpróbált valamit.Előretudott vánszorogni a csapat.Lehessen már valamit leirni ugyis,hogy nemkell minden oldalról körbemagyarázni.Nyilvanvalóan nem 0.perctől az egéaz tájmlájnt akarom kivesézni.kiemel az ember pár dolgot ,majd jön a DE meg a HA mintha 1oka lenne mindennek ami történik.

Pedro32 2024.05.20. 23:11:17

@Rikoo: Csak megjegyeztem,hogy a mérkőzés alakulásától függően ,hogy szóltak az indoklások a régi edző mellett.Amiket elolvastam és elnézést többé nemfogom:D

Direct_01 2024.05.20. 23:11:40

@ggbuffon: Conte aligha lesz a Juve következő menedzsere!Megint csak ugyanaz a story.. mint egy felmelegített 3 napos rántott hús, vagy miután megcsal az asszony de te 5 évvel később visszafogadnád!

Attilio79 2024.05.20. 23:17:21

@Pedro32: Ja, én csak időrendben mondom, hogy itt Motta hamarabb cserélte le a húzó embereit, mint azt szükséges lett volna.
Montero lehozta Gattit (aki 6 méterről fölé fejelt a kapuhoz viszonyítva még 1,5 métert) ziccerben, ezt 0-3-nál nem díjjazza tökös edző. Chiesa is csetlett-botlott kb. 70 percig, senkinek nem volt jó meccse, de Yildiz végre kapocsként lett feltéve, ami nagyot lendített a csatársor és a középpálya között.
Monteronak jelenleg hálátlan a feladata, mert neki nem munkája, hanem reagálásai lehetnek ezen a két meccsen.
Szerintem az első reakciója, hogy Cambiasot lehozta (a felénél, ha jól emlékszem). Az összes cseréje ült és magyarázható volt, eképpen jól teljesített.

Juventina7 2024.05.20. 23:19:36

Motta benézett a Juvésok öltözőjébe meccs után spanoskodni:

x.com/tf_video/status/1738675220255228149?s=46&t=ZZNocEicdUJ-DIuJpmYWjg

:DD

ggbuffon 2024.05.20. 23:26:57

@Direct_01: akárhova ment volt eredmény. Mottánál egyelőre van egy kifutott idény. Sokkal nagyobb lutri mint Conte.

A megcsalós hasonlat meg elég ferde.. a futballban pláne 2024-ben..

ggbuffon 2024.05.20. 23:28:08

@Attilio79: Cambiaso szerepkoret en nem ertem. Védekezni nem tud és nem is nagyon hajlando, tamado kp-nak meg edeskeves. Kivancsi leszek mit hoznak ki belőle.

Direct_01 2024.05.20. 23:38:31

@ggbuffon: Azért Conte se büszkélkedhet nagy sikerekkel. Angliában szinte mindenhonnan elzavarták, vagy megcsinálta azt a bizonyost és úgy rakták ki mint macskàt .....! Azt nem mondtam, hogy Motta alkalmasabb, de hogy nem Conte az emberünk az biztos .

Wizzurah 2024.05.21. 00:11:49

Azért a hallegri fanok megjelentek így késő este megmagyarázni, hogy a Bologna adta nekünk az x-et csak. Egyetértésemben le is téptem magamról a felsőmet és megfenyegettem a szomszédot.

Shyr Kahn 2024.05.21. 00:25:49

Szorakoztato merkozes volt!

Ami tortent szimplan ennyi: Motta focija dominalt 70 percig es lenyomtak bennunket, mint a belyeget, aztan siman elhittek, hogy nyertek, csereltek es a bejovok a mezeket kuldtek be csupan, nagyon nem jott ossze, mert hibat hibara vetettek. Ez pszichlogiai hatas volt, amivel Motta mar nemigen tudott mit kezdeni.

Meggyozodesem, hogy errol nem Motta tehet, de jo lecke szamara is, hogy 3-0 ellenere se bizza el magat a csapata es erre erdemes figyelmeztetni a csereket, akiket bekuld.

Az egesz kisertetiesen emlekeztetett a Milan - Pool BL dontore, ahol a Milan rohadt jo focival 3-0-ra dominalta a merkozest, aztan kaptak 3-t 7 perc alatt es elveszitettek a dontot 2004-ben buntetokkel.

A jatekosminoseg az meg egyertelmuen a mi oldalunkon volt/van. Ez sosem volt ketseges. Ez a Bologna egy kozepes jatekosokbol allo erosen osszerakott, jo egyuttes Motta-nak koszonhetoen, de a kerete a felet se eri a mienknek es ez megmutatkozott abban a 10 percben, amikor is felalltunk 3-0-rol 33-ra.

Gratula Monteronak! Megerdemelte, hogy ne egy 3-0-as merkozesen mutatkozzon be!

Shyr Kahn 2024.05.21. 00:29:01

Csak tisztaba akartam tenni a dologt, mert ugy latom sokan nem lattak a Bologna-t jatszani januar ota es azt hihetik, hogy egy ilyen rosszul sikerult 10 perc utan az edzot le lehet minositeni.

Az igazsag az, hogy ez Ancelotti-val is megtortent a BL dontoben es azota se. Szoval egyszer kell ezen tulesni, talan a legjobb idoben tortent ez meg Motta-val.

JeetTrader 2024.05.21. 00:58:40

Állítólag még soha nem jött vissza a Juve 3-0as meccsbe!
Gratula Monteronak!! Szerencsétlent is úgy kihasználjuk h csak na...de remélem most már igaz a fenti, H ezzel írjon ő is sort a Juve történelmében mint edző!

Sztem nagyon jól reagált. Amit lehetett megtett, de a játékosok gyalázat számba mennek, legalábbis a hozzáállás. Viszont a cserék meg az h Chiesa jobb oldalra került nagy húzás volt. Fagiolimak minden passza célba ért!! Yildiz és Milik gólja klasszis volt, Chieasa meg kegyetlenül büntetett....de azért ezt a meccset fejben elvesztette a Bologna, lebecsultek minket!
Lecke volt ez mindenkinek! Mottatol kezdve az egész Juveig! Remélem tanul mindenki!

venember83 2024.05.21. 05:26:33

@sleepy8: így van, ezt a meccset az idei Sassuolo is hozta volna háromgólos hátrányból hasonló körülmények között, vagy akár a Salernitana is. Egyértelmű. Bárki megmondja.

Olyan jók ezek a teljességgel megcáfolhatatlan hipotetikus kijelentések. :)

venember83 2024.05.21. 05:32:31

Amúgy azon gondolkodok, hogy az elmúlt években, amikor hátrányba került a csapat, maximum döntetlen lett a vége, nemigen rémlik, hogy a Juventusnak sikerült volna megfordítani a meccset. Ezen is jó lenne változtatni a következő mesternek egy összeállítás és mentalitás tekintetében alaposan átdolgozott kerettel.

Evoken 2024.05.21. 07:04:41

@venember83: ezt a hipotetikus kijelentést csak te teszed hozzá, semmi olyat nem állitott mint amit te hozzáköltöttél. Már megint ott tartunk, hogy ha nincsenek istenitve a játékosaink akkor kiesöcsapattal kell példálozni?

Félremeccselt Motta? Igen. Hajtott az x-ért a Juve, ami szerencsével is de meglett? Igen. Jobb játékosaink lettek ettöl? Biztosan nem.

venember83 2024.05.21. 07:31:45

@Evoken: persze, sarkítok, elnézést, ha sokan nem vevők erre az alulfejlett, buta humorra.

Amint írtam a mai cikkekben is, kellettek a Bologna hibái. De jó volt látni, hogy a srácok kihasználták a helyzeteiket, úgy Chiesa, mint Yıldız. Milik lövése mintha megpattant volna, az talán szerencsésebb találat volt.

venember83 2024.05.21. 08:09:05

@Evoken: s ha azt mondom, hogy többet mutattak magukból tegnap a srácok? Chiesa 32 meccsen szerzett 8 gólt, március elején talált be legutóbb, Yildiz pedig két gólt lőtt, legutóbb decemberben talált be, szóval egyértelműen jó érzés volt látni mindkettőjük sikerét az elmúlt hónapok egyéni kudarcai után. S ezt bíztató jelként fogom fel.

Ahogy egyesek nem tudtak örülni a Juve kínkeserves egyenlítéseinek vagy egygólos győzelmeinek, amikkel egyes szurkolókat kínozni lehetett, úgy most akár örülni is lehet ennek a sokgólos meccsnek, amin voltak pozitív momentumok is.

Többet érnek ettől a Juve játékosai? Egy meccs alapján bizonyosan nem nőtt érezhetően az értékük, de az önbizalomnak talán jót tettek a gólok.

Reálisan nézve le lehet lombozni ezt az örömöt azzal, hogy csak szerencséje volt a csapatnak, és az ellenfél is visszavett? Persze, ahogyan az idei sikerek jó részét is simán szerencsére lehet fogni, és fogták is sokan. Mások szerint meg azok a győzelmek a mesternek voltak betudhatók, nem a játékosoknak.

Van elég szubjektív nézőpont, úgyhogy mindenki választhat magának kedvére. Akár ellenreakcióként mások örömére vagy keserűségére, ahogyan az amúgy az elmúlt hónapokban/években is történt. Mindettől függetlenül a játékosok ugyanazok maradnak.

Evoken 2024.05.21. 09:37:19

@venember83: az a baj hogy hónapok óta megy ez, hogy ha az ember helyén probálja kezelni a keretet (NEM kóklerezve öket, csupán rávilágitva a hiányosságokra), akkor zsigerböl jött mindig a kiesö csapatokkal valo hasonlitgatás. Az ironizálást ezek után elég nehéz észrevenni. Nyilván tök jó hogy egyenlitettek, de én a második gol után elkapcsoltam, egyszerüen orditott mindenkiröl hogy padlón vannak, vagy még az alatt is. Azt láttam, hogy ebböl méretes zakó lesz, öszintén nagyon meglepett, hogy nem igy lett.

venember83 2024.05.21. 10:31:12

@Evoken: "Az ironizálást ezek után elég nehéz észrevenni"

Teljesen jogos, amit írsz, teljesen érthető az álláspontod, s nagyon unalmassá vált a hónapok(/évek?) óta tartó diskurzus medre.

Evoken 2024.05.21. 10:42:38

@venember83: az, hogy felálltak a KOból, baromi jó, söt akár nyerni is lehetett volna. Az nagyot szólt volna. :) Biztos, hogy kihozható belölük más is mint amit eddig láttunk, minden kerettel szembeni kritikám ellenére is kiváncsi vagyok, hogy mit produkálnak majd az uj edzö keze alatt.

Csak akkor az tényleg Motta legyen, benne van jelenleg egyedül perspektiva és potenciál. Kicsit már fázom töle, hogy kutba esik az ügy, akkor nagy gondban lennénk. (Contee!!:)

Juvino 2024.05.21. 12:35:37

@venember83: Teljesen egyetertek minden szavaddal! Ahogy Chiesa kiment a jobb szelre es 4-3-3 lett, elkezdett lubickolni, raadasul egyszerre voltak fent Yldizzel es Vlahoval(Milikkel), ami a Mesternel elkepzelhetetlen lett volna. Evek ota nem lattam olyan oszzjatekot a Juvenal, amit a torokkel nyomtak, ha az bemegy... Ja, es Fagioli! Latvanyosan jobb volt Rabiotnal! En egyebkent ezzel a felallassal kezdenek a Monza ellen, talan Cambiaso lenne Weah helyett.
Forza

steven.h 2024.05.21. 15:12:32

Annak nagyon örülök, hogy Monteronak sikerült összekapnia félidőben a csapatot, és hogy volt töke meglépni azokat a változtatásokat, amik végül ahhoz vezettek, hogy sikerült x-re menteni a meccset, már csak azért is mert nem érdemelné meg hogy jól megégesse magát ebben az utolsó két fordulóban.

Viszont a kezdőt azt nagyon nem találta el, ezt is fel kell azért jegyezni. Rabiot látványosan tojt az egészbe, Cambiaso meg ilyen rosszul még nem játszott, Miretti kevés, a többi meg csak a szokásos tavaszi formát idézte.

Az, hogy Montero ebben a formában lépte meg a 4-3-3-at az tökös volt és rögtön kiderült, hogy pl Allegrinek mennyire nem volt igaza a triplete-vel kapcsolatban - ha jól emlékszem Agresti folyton így hivatkozott rá mikor nyilatkozott róla, hogy Yildiznek-Chiesanak és Vlahovicnak egyszerre a pályán kellene lennie. Most ez Milikkel volt, de igazán a Chieas-Yildiz kémia volt döntő a meccsen, valamint az, hogy Fagioli így tért vissza.
Zongorázni lehet közte és McK közt a különbséget, de a tegnapi Rabiot-hoz képest is ég és föld volt, kéri a labdát, jól osztja le, ha kell levesz egy embert és látványosan az is kijött, hogy Rabiot és Locatelli mennyire nem tudnak együtt játszani, bejött Fagioli és megváltozott a meccs képe.

Nyilván ez csapatsport, és felesleges Allegrizni is már, de egy ilyen Fagioli azért nagyon hiányzott az idényből, remélem helyrerakták a fejét és rohamtempóban fejlődik tovább.

@Juvino: Cambiaso ha jól emlékszem kisárgázta magát.

Juvino 2024.05.21. 16:07:47

@steven.h: Juj, lehet igazad van! Akkor felolem mehet igy es cserenek johetnek a fiatalok es Vlaho!

gomorra21 2024.05.22. 00:58:10

@MdewC: "kb századszor írom le, hogy Chiesa maximum papíron volt csatár. :D

Szinte kivétel nélkül bal alapvonalról nagy ritkán a jobb oldalról próbálja magát becselezni (de szerelik) vagy beadni (azt nem tud) vagy vkibe belelövi."

Azért számít, hogy papíron csatár, mert a többi játékos ennek megfelelően vesz részt a játékban.
Ha Chiesa papíron is szélső lenne, és lenne egy szélső a túloldalon, akkor szét tudnák húzni a védelmet, tehát a Chiesának több lenne a helye, és ki tudná használni a gyorsaságát. A mi 3-5-2 felállásunkban a támadóinkat elég könnyen fel tudják venni az ellenfél védői. Persze van, amelyik játékosnak ez nem gond. Két csatáros rendszerben az iszapbirkózó Mandzukic és a kis helyen is elférő Dybala jó kombináció volt, mert az ő stílusukhoz passzolt, ha beküldted őket a sűrűjébe.
Mindegy, hogy Chiesa honnan indul, ha a középpályásaink lassú, biztonsági játékot játszanak, az ellenfél védelme könnyen teremt létszámfölényt a két szem támadóval szemben. Szerintem akkor kerül Chiesa a helyére, ha van egy legalább háromfős támadósor, aminek ő a szélén van, és nem akkor, ha két csatáros rendszerben jobb híján kimegy a szélre.
(Nem mellesleg Vlahovicnak is jót tenne, ha a szélsők széthúznák a védelmet, de ez már egy másik kérdés.)

juve2121 2024.08.26. 23:20:08

Le a kalappal!
Motta bízik a játékosaiban! Nem biztosít túl! Pozitív a játékfelfogás!
Nekem ez nagyon tetszik!
Első meccset nem láttam, de ez rendben volt!
Aki nem tudott focizni azt kirúgták! Nagyon helyesen!
Douglas-nak sokat kell még tennie a 90 percért!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3498) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10223) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4291) mercato (4271) nyilatkozat (7639) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása