A Lazio elleni mérkőzés

coppa_italia_logo.jpgA Juventus célja az olasz bajnokságban mindössze annyi maradt, hogy az élmezőnyben végezzen, s ezzel biztosítsa helyét a Bajnokok Ligája következő kiírásában, azonban van még lehetőség arra, hogy a csapat egy trófeával mentse a nehezen menthető szezont.

A zebramezeseknek ehhez meg kell őrizniük az első mérkőzésen szerzett kétgólos előnyt az Olasz Kupa elődöntőjének visszavágóján, ahol a hazai pályán játszó Lazio együttese lesz az ellenfél kedd este.

A másik elődöntőben a Fiorentina a hazai pályán elért 1:0-ás győzelemmel a zsebében látogat az Atalanta otthonába.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a Sport 2 közvetíti majd élőben.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Bremer, Danilo, Alex Sandro, Rugani, Cambiaso, Djaló

Középpályások: Locatelli, Kostić, McKennie, Miretti, Weah, Rabiot, Alcaraz, Nicolussi C.

Támadók: Chiesa, Vlahović, Milik, Yıldız, Iling-Junior

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4418387485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2024.04.23. 20:07:10

Juventus: Perin; Danilo, Bremer, Alex Sandro; Cambiaso, McKennie, Locatelli, Rabiot, Kostic; Chiesa, Vlahovic

Shyr Kahn 2024.04.23. 20:25:28

@Apuleius: Koszi! Ha tippelnem kell, akkor azt mondom a Lazio ezuttal egy gollal fog nyerni. Szoval nem lesz hosszabbitas es tovabbjutunk. A masik merkozesen sanszos, hogy az Atalanta elverzik, de ott mar inkabb elkepzelhetonek latok egy hosszabbitast.

danimester1 2024.04.23. 20:54:44

A kérdés csak annyi hogy elég lesz a két gólos előny?Nagyon remélem

Attilio79 2024.04.23. 21:10:20

Majdnem DS is bekerült a kezdőbe, csak influenzás lett!

Attilio79 2024.04.23. 21:16:45

Sandro nagyon jó kis játékosa Allegrinek. :/

Lanzafame 2024.04.23. 21:18:44

Fontos volt betenni ezt a csődtömeg, távozó kriplit. Sandro-Juve 1-0

danimester1 2024.04.23. 21:18:58

Kostić,Sandro kettős emberhátrány.Ma megint nulla eddig!

Juvebest 2024.04.23. 21:19:33

@Attilio79: ügyesen felugrott fejelni a csatár elől?????

tv88 2024.04.23. 21:20:26

@danimester1: ráadásul egy oldalon "játszanak"

BigChris 2024.04.23. 21:20:42

@Lanzafame: igen, muszáj volt. Mert ha lefárad a meccsen, nem marad ereje védekezni, ha Max hátulról támad... hiába, a szerelem vak

Juvebest 2024.04.23. 21:22:12

Végül is 1 gól előnyünk még van, felesleges támadni az ellenfél kapuját a meccsböl is van még 70 petc

Attilio79 2024.04.23. 21:23:13

@Juvebest: Ennyi pénzért lehet, hogy ennyire én is fel tudnék ugrani. :)

JuveMI 2024.04.23. 21:25:23

Igor Tudor oktatófilm a labdatartós, pressingelő mai futballról.... egy hitvány sz@r kerettel...
u.i.: Bízzunk a játékosminőségben... mást nem nagyon tehetünk!

Il Principino 2024.04.23. 21:25:36

Már a meccs előtt akartam írni, ha nem szerzünk gólt akkor kiesünk sztem..

BigChris 2024.04.23. 21:26:34

Ezeket a helyzeteket anno Trezeguet simán beverte, amit most a szerb kihagyott

Juvebest 2024.04.23. 21:28:32

@Il Principino: egyet összehoznak elöl, csak az a kérdés Sandro mennyire gólképes még hátul

Juvebest 2024.04.23. 21:29:24

@BigChris: David egy igazi ragadozó volt

BigChris 2024.04.23. 21:30:02

Az összes felívelt és előre baszott labdánál pattogunk le a lazio középpályásokról

danimester1 2024.04.23. 21:34:06

Hitvány egy teljesítmény ez megint!Gondolom higgadtnak és nyugodtnak kell maradnunk ismét...by Allegri

BigChris 2024.04.23. 21:37:02

Gyakorlatilag 3 éve nézhetetlen mérkőzéseket produkalunk, de én vagyok a hülye, hogy tv elé ülök.

JuveMI 2024.04.23. 21:39:18

Mióta van Tudor a Lazionál?? Kb. 3 hete??
Már most látni a keze munkáját... már most látni az elképzeléseit a pályán! És nem is rossz felfogás!
Az ilyeneket tartom komoly edzőnek!

BigChris 2024.04.23. 21:40:56

@JuveMI: bazzeg, ezt akartam írni pont.

BigChris 2024.04.23. 21:44:19

Ez a fránya labda ma tőlünk el-el pattog...ki hagyta jóvá ezt a bogyeszt?

Il Principino 2024.04.23. 21:47:07

Perin megmentette a valogunk most..

JuveMI 2024.04.23. 21:48:33

Ez a Felipe Anderson egy klasszikus, 30 közelében kiégett dél-amerikai roncs... és ezt akarjuk elhozni?? Hülye ez a Guintoli??

BigChris 2024.04.23. 21:50:05

@JuveMI: már nyártól Palmeiras játékos...

BigChris 2024.04.23. 21:52:41

Ha a klubból valaki az elmúlt 2 hónap produkcióját megnézi és azt mondja, hogy ez így rendben, akkor nyugodtan vizsgálódhat a Polizia, mert maffia tevékenységet vélek felfedezni a klubban.

danimester1 2024.04.23. 21:53:52

Még egy félidő,de félek nem tudjuk lehozni.A kommentátor is itt szopkodja a lációt,aztán a gól egy szögletből jött és volt egy-egy helyzet.A kékek labdabirtoklásban jobbak,és lendületesebbek,annyival nem jobbak.Nekünk meg rá kell kapcsolni ha már megadtuk a szokásos félidőnyi előnyt.

delpi0823 2024.04.23. 21:58:17

@BigChris: Nem vagy hulye,csak szereted a csapatot.Sokan vagyunk igy,es remenykedunk hogy hatha most mas lesz,de ez mar nem lesz mas amig Allegri ul a padon,de szerencsere nem sokara vege a szezonnak.......

delpi0823 2024.04.23. 22:00:24

@JuveMI: Mar hivatalos,visszaater braziliaba a Palmeirashoz.

Attilio79 2024.04.23. 22:03:36

Allegri utasítása a szünetben:
Calma.

Zolika1015 2024.04.23. 22:07:32

Megint nagyot játszunk!:(
Mi a terv? Nem tudom megfejteni! Ennyire akaratgyengén nem lehet játszani egy elődöntőn!!!

Ethan Hunt 2024.04.23. 22:10:04

Allegri takarodj! (Megmondtad előre! :D)

Shaky79 2024.04.23. 22:10:35

Remélem kiesünk és meccs után allegrit elküldik a büdös pics...ba

danimester1 2024.04.23. 22:11:36

Akkor lefőtt a kávé!?

Tony. 2024.04.23. 22:11:58

Micsoda védők játszanak ebben a csapatban

Lanzafame 2024.04.23. 22:13:28

Jól van, így kellett kijönni a 2. félidőre.

Legalább a védekezés már rendben van, azt legalább összeraktuk, ugye?

Zolika1015 2024.04.23. 22:13:30

Hát ez?! Áááhhhhh szét robbanok

Rikster91 2024.04.23. 22:15:33

Akármilyen bitang sz*r az edző, de a játékosok nem érzik, hogy ez mennyire gyenge teljesítmény hónapok óta?!

Hogy csak azért is jobban megszakadjak a mezért, amiben játszom...

Shaky79 2024.04.23. 22:16:07

A három brazilt meg kosticot vigye magával

Attilio79 2024.04.23. 22:16:47

Na, cserél? Annyi eladott labda van a középpályán, hogy az adidasnál nem gyártanak ennyit.

BigChris 2024.04.23. 22:16:49

Ha minden a terv szerint alakul, akkor nem lesz hosszabbítás....Lazio egyet még rúg és kész

Attilio79 2024.04.23. 22:17:19

@Shaky79: Locatellit és Rabiot se felejtse itt.

JuveMI 2024.04.23. 22:20:29

Ha ezt a meccset nézik a United scoutjai... akkor meggyőződhetnek róla, hogy Gleison Bremer totálisan alkalmatlan a PL-re!

Attilio79 2024.04.23. 22:26:13

Olyan érzésem van, hogy ha ezt a meccset egészen holnap reggelig játszanánk, akkor se lőnénk gólt.

JuveMI 2024.04.23. 22:30:12

Évtizedek óta nem láttam ilyen gyenge nevekből álló Laziot... és 65 perce lefociznak minket a pályáról!

danimester1 2024.04.23. 22:31:59

@JuveMI: sajnos ez a Juvéra is igaz!
Lehozza Cambiasot,de a nulla Kostić fenn marad!Ki érti!?

Shaky79 2024.04.23. 22:33:20

Danilo már a seggén veszi a levegőt, pedig egy támadásban nem vett még részt, Bremernek nincs jó passza előre, és a második gólt is róla kaptuk, Kostic, Akex Sandro mintha a pályán se lennének, Locatelli tiszta alibi...és lecseréli a csupa szív Cambiasot...ez hihetetlen

tv88 2024.04.23. 22:35:21

Azért a meccs okozta gyomorgörcsre alaposan rátesz még kommentátorRicsike is, aki már-már az egriviktoros időket idézi.

JuveMI 2024.04.23. 22:35:21

@Shaky79: Ráadásul szerencsétlen Vlahovic hamis 9-est játszik... 35-40 méterre az ellenfél kapujától... és a 70. percben jön rá a Mester, hogy ez 1 db szélsővel ökörség:)

Attilio79 2024.04.23. 22:36:16

Minőségi romlást követett el Weah behozatával, aki 3 perc alatt eladott 3 labdát és kapott egy bőrt.

JuveMI 2024.04.23. 22:36:35

@Shaky79: Ráadásul Vlahovic hamis 9-est játszik... a kaputól 35-40 méterre kell átvennie a labdát... mindezt 70 percig 1 db szélsővel!:))

Shaky79 2024.04.23. 22:43:00

@JuveMI: ez, nem jön ez rá semmire...arra kellene rájönnie, hogy feláll és elballag nagyon messzire, és lemond minden juttatásról. Egyszerűen nem hiszem el, hogy nem vállalja a felelősséget soha

JuveMI 2024.04.23. 22:45:20

Ezaz! Csak eldönti a játékos minőség....

Shaky79 2024.04.23. 22:46:10

Ha ez így marad az isten se mossa le allegriről, hogy milyen nagyszerűen cserél...áhhh, sajnos ott tartok, hogy nem tudok ennek örülni. Ilyen még soha nem volt?

Attilio79 2024.04.23. 22:46:21

@JuveMI: Sandrora vagy Koszticsra gondolsz? :)

JuveMI 2024.04.23. 22:48:13

@Attilio79: Lfszt! A baloldalunk le van bénulva... agyvérzés:)

Attilio79 2024.04.23. 22:49:22

@JuveMI: :)
Jó, hát mondhatnám a középpályát is. :)

Ethan Hunt 2024.04.23. 22:49:26

Miért kellett megint megvárni a 2:0-át, hogy elkezdjünk veszélyesen támadni?! Erre sosincs és nem is lesz magyarázat...

Most megint majd visszaállunk, hátha össze tudjuk hozni a Laziónak a hosszabbítást jelentő gólt? Vagy egyszer az életben csináljuk azt, amit minden értelmes csapat csinálna ebben a helyzetben és megpróbálnánk eldönteni! Melyik lesz?

JuveMI 2024.04.23. 22:51:59

@Ethan Hunt: Van rá értelmes magyarázat! Szopóágon a játékosok néha kibújnak a taktikából... és rövid ideig azt csinálják, amiről a foci szól... támadnak! Majd visszabújnak... nehogy Allegri lecserélje őket (is)...

Attilio79 2024.04.23. 22:58:19

:)
"Allegri két jó cseréje döntötte el" - by Sport2 :)

Shaky79 2024.04.23. 22:58:59

Szégyen, hogy ilyen teljesítmény döntőt ér, szánalmas allegrit megint megmentette a csapat

Zolika1015 2024.04.23. 22:59:08

Nem nagyon tudok most örülni! Ez van

Attilio79 2024.04.23. 22:59:50

Szégyen volt ez a meccs, szánalmas teljesítményekkel.

Zsltrk977 2024.04.23. 23:08:13

Szánalmas Juve teljesítmény volt.
Lazio megérdemelte volna a döntőt.
Allegri meg mehet a pélóba, vele együtt a fél csapat.

Rikoo 2024.04.23. 23:10:04

A döntőbejutással sikerült bejutni a 24/25-ös Szuperkupára is, ami Szaúd Arábiában lesz megrendezve és emelt díjazás lesz.

delpi0823 2024.04.23. 23:12:05

Hat meg van a dontobe jutas,dehogy ezzel a footballal semmi eselyunk nem lesz a dontoben az is biztos.......

Zsltrk977 2024.04.23. 23:12:08

Azokat is elzavarnám a klubtól akik idehozták ezt a kóklert Foxi Maxit.

Juvino 2024.04.23. 23:15:26

@Zsltrk977: Azoknak mar el kellett menniuk "maguktol".:)

delpi0823 2024.04.23. 23:16:56

Az a szanalom hogy Tudor 3hete van a Lazional,Allegri meg 3eve a Juvenal,hat a ket csapat teljesitmenyet elnezve mintha pont forditva lett volna........

DelPiero2 2024.04.23. 23:21:04

Vlaho az ügyeletes helyzetkihagyó

delpi0823 2024.04.23. 23:24:40

@Zsltrk977: Azok mar reg nincsennek a klubnal,de sajnos Maxinak meg van 1ev hatra a szerzodesebol is,ami ha minden jol megy mar nem fog kitolteni.

Zsltrk977 2024.04.24. 00:20:51

@delpi0823: @Juvino: persze én is tudom csak mérgemben írtam.
Csak remélni tudom hogy következő idénytől tényleg nem ő lesz a menedzser.

juve2121 2024.04.24. 00:22:04

Kb 40 éve vagyok Juve szurkoló, de ami itt meg az elszomorító és síralamas!
Értem én, h az eredmények sokkal gyengébbek mint amikhez pár éve hozzá szoktunk, de itt csak a Allegri takarodj stb stb megy!
Akik ezt itt folyamatosan szajkózzák, valamiért ebben élik ki magukat, azok sajnos nem látják a csapat játékos állományának tudását! Amihez semmi köze Allegrinek! Persze lehet fejleszteni játékosokat, játékrendszereket lehet kialakítani játékos kerethez illesztve, ami az edző feladata, de ‘sz…-ból’ nem lehet várat építeni!
Ki merem jelenteni, h a Lazió középpályája, sokkal jobb játékosokból áll mint a Juventusé, de a többi poszton is nagyon nagy elmaradásaink vannak. (Daniló, Alex Sandro) Nem akarok belemenni részletesen egyenként, de jelenleg szerintem úgy állunk, h van kb 6-7 Juve szintű játékosunk!
Nekem mindegy, Allegri-zhettek is, de szerintem inkább Agnelli-zni kellene, aki tönkrevágta ezt az Juvét, Nedveddel karöltve!
Bocsánat, ha valakit megbántottam!

Wizzurah 2024.04.24. 00:36:57

Rutinból lehozta a csapat, szép volt. Csodálom, hogy a döntőt, sőt, már az elődöntőket is nem vette meg Szaúd Arába, vagy bármelyik másik olajban gazdag ország, hogy ott legyen náluk, ki ne akarna ilyen sztárfocit élőben nézni.

Rikoo 2024.04.24. 00:54:26

@juve2121: Szerintem félúton van az igazság. Allegri egy olyan csapathoz illik, ahol egy Marotta-hoz hasonló sportigazgató van.
Megvan a maga erőssége és hiányossága, de az tény, hogy a jelenlegi Juventus számára nem ő jelenti a megoldást és az is, hogy a játékoskeret minősége zuhanórepülésben van 5-6 éve.
Ez ilyen kölcsönös sz@r megoldás.
Számomra borzalmas belegondolni, hogy milyen csapatba szerettem bele a 90-es évek végén és ehhez képest a mostani Juventus hol tart.

CsakÚjváros 2024.04.24. 00:58:32

Allegri mekkora cserekirály!!! :) Mindegy ki mit mond....bejött!!! Én sem gondoltam volna...... És hát döntő...Én örülök,annak is ahogy Chiesa stuffolta magát! Lám,hol van már a vita az edzővel.... nem kell mindent felfújni! Félre értés ne essék,jöjjön az üj edző,de ehhez új,fiatal,motivált játékosok kellenek,mert ha nem jönnek,tök mindegy ki az edző.....

Ethan Hunt 2024.04.24. 01:28:50

@juve2121: Egy csomó edző tud "szarból" várat építeni, csak őket nem Allegrinek hívják...

Conte is biztosan valami kivételes csodaedző, hogy a mentálisan a béka segge alatt lévő, 7.helyeken záró csapatból pár új emberrel egyetlen nyár alatt veretlen bajnokcsapatot csinált! Vagy beszélhetnénk arról a hihetetlen teljesítményről, amit Gasperini már 10 éve csinál ilyen-olyan olasz középcsapatokkal, most éppen az Atalantával a Juventus lehetőségeihez képest fillérekből összerakott keretekkel, a tömegek számára totál ismeretlen játékosokkal. Neki nem probléma fiatalokból jó teljesítményeket kipréselni. Vagy ott van Thiago Motta mostani produkciója a Bolognával, hogy más bajnokságokba át se nézzünk...

Ja, én is csak 31 éve szurkolok a Juventusnak...

Zsupi44 2024.04.24. 04:32:36

@juve2121:

Tehát ha megpróbálom magamévá tenni az érvelésedet, akkor egyrészt ha eredmény van az nagyban Allegri érdeme, ha nincsen, akkor szar a keret.
Másrészt ne kritizálják Allegrit, aki 3 év aktív részese a Juve lezüllesztésének, de te gond nélkül beleálsz Agnellibe és főként Nedvedbe, aki (utóbbi) azonnal lemondott, mikor a klub érdeke azt kívánta és a Juve egyik aranykorában volt az elnökség tagja nem mellesleg a klub egyik legendája, aki a calciopoli után is a csapattal maradt.
Érdekes kis logika mindenesetre... ?

Rikoo 2024.04.24. 04:58:06

@Zsupi44: A lezüllesztést pont Agnelli és Nedved indította el, ami az elmúlt 3 évben még inkább felgyorsult, sajnos.

Shyr Kahn 2024.04.24. 06:39:13

@juve2121: Az elso resz jogos. Aminek orulni kell, annak oruljunk: bejutottunk a dontobe! Meg ha vereseggel is tettuk, de sikerult. Annak kulon orultem, hogy Weah bemutatta, hogyan is kell egy golnak orulni (igaz Milik vagta be a passzt, de Weah golorome nagyon szimpatikus volt)

A masodik resszel vitatkoznek. Ugyanez a jatekoskeret, amig kimondva is a Scudetto-ert harcolt, addig 3-4 golos gyozelmeket hozott a szezon kozepen. Az Inter elleni ota azonban minden megvaltozott.

Kezenfekvo tehat, hogy amig a jatekosok motivaltak voltak, hogy megverjek az Intert nem volt gond az eredmenneyl, de amikortol viszont bezakoztak es ez az alom szertefoszlott, akkor valahogy hirtelen visszahanyatlott a jatek is. Fel tudta razni oket Allegri? Nekem nem ugy tunik.

Ezek alapjan az is kezenfekvo kovetkeztetes, hogy a jatekosok motivaltan kepesek a Serie A legjobbjai kozott lenni. Igazabol meg a Milan-t is lehagytak akkor, de az Intert nem sikerult megverniuk. Nekik es a Milannnak talan jobb a keretuk, de az a periodus tokeletesen megmutatta, hogy bar lehetne jobb a jatekosallomanyunk, a gond nem elsosorban a kerettel van.

Shyr Kahn 2024.04.24. 06:45:46

Egyebkent felreertesek elkerulese vegett: minden nagy csapat tudja, hogy vannak lejtmenetek, enyhe hullamvolgyek egy szezon soran. Ezeket azonban szoktak tudni kezelni egy honapon belul. Sajnos a mi "rovidzarlatunk" mar tobb, mint ket honapja huzodik, igy feltehetjuk a kerdest, hogy ki is felelos ezert.

Allegri nem az egyeduli, de nem mentheto fel azert, amit latunk es nem lehet mindent a jatekosok nyakaba varrni.

Kell a frissites az edzoi fronton es remelhetoleg ez a frissites jobban fog sikerulni, mint a legutobbi, ami a lejtmenetet hozta el (nem is igazan Sarri, hanem leginkabb Pirlo-val kezdve).

Thiago Motta es stabja nagy remenyekkel kezdhet neki... ha esetleg nem O, akkor Conte. Bizzunk bennuk es szurkoljunk, hogy iden legalabb a Kuat behuzzuk... ha mar az Internek ott lesz jovore a mezen a masodik csillag :( (hivatalosan, bar sokat koszonhetnek a Calciopolinak)

Attilio79 2024.04.24. 07:05:13

A lassú, körülményes labdafelhozatallal folyamatosan felállt védelem ellen kell bizonyítania 1 csatárnak Allegri rendszerében, ami nem működik, kiismerhető és könnyen lereagálható.
A dinamizmust az edzőnek kellene hoznia a játékba, a "calma" pedig nem azt sugallja, hogy ő elégedetlen lenne.
A csapatot merőben át kell alakítani, a selejtet ki kell dobni és fiatalokat kell beépíteni.
Az erőnlétet is érdekes lenne felmérni.
Szóval az edzői stáb 3 év alatt egy kaptafára (nem) működő taktikát tud felmutatni úgy, hogy a teljes keret fizikálisan, mentálisan is úgy tűnik, hogy alkalmatlan.

juve2121 2024.04.24. 07:20:48

Mindenkinek, főleg a Conte imádóknak!
Conte 2011/2012-es bajnokcsapatában a következő játékosok játszottak:
Buffon, Chiellini, Bonucci, Barzagli, Pepe, Pirlo, Marchisio, Del Piero, Vucinic, Quagliarella!
Na szóval, ezt a csapatot nehogy összehasonlítsuk a mostanival!!!!
Uraim, remélem ezt mindenki elfogadja
Tovább megyek, a 100 pontos bajnokcsapatban már ott volt Tevez és Pogba is!
Eree mit mond Conte, ez a csapat nem elég erős és a nyár közepén feláll, és beesik egy ellenséges szurkolói közegbe a milános Allegri, aki ezt a csapatot a BL döntőig vezeti és megküzd minden idők egyik legjobb Barcelonájával! Nagy csatában, de alul marad!
Ennyit a nagy Contéról, aki aztán nemzetközi szinten sehol semmit nem alkotott!

venember83 2024.04.24. 07:29:04

@juve2121: az ellenséges közeg most is adott, adjunk még akkor lehetőséget Allegrinek, azt mondom. :)

Kukszi 2024.04.24. 07:29:11

Engem az egészbe csak az zavar hogy minden hónap elején jön a számlára, a forint száz millió!!
Ha szarul játszol ha jól…
De most még lelketlenül is

juve2121 2024.04.24. 07:42:58

Még talán annyit, hogy miközben az Interrel csatáztunk, az év első felében, a bajnoki címét, barátokkal már akkor mondtuk, hogy erőn felül teljesítés a csapat! Aki sportolt életében, azt tudja, hogy amíg a lelkesedés és a szerencse is segít egy csapatot, addig ellensúlyozni lehet a képességbeli különbségeket! Amint ez a két dolog alább hagy akkor kijön a valós tudás. Ezért mondják azt, hogy a bajnokságot általában a legjobb csapat nyeri!
Ja és a mostani csapatból hiányzik Pogba és Fagioli, akik tudnak “focizni’!
Ők így hopp és eltűntek a keretből szeptemberben! Senkit nem kapott Allegri. Ja bocs, de kapott egy argentin tehetséget, aki nem tudott egy mecset sem végig játszani! Az eredeti csapatnak volt a cél a BL, nem a legyengültnek, csak szólok!
Szóval ezek után az edző fejét követelni, szerintem butaság, miközben a bajnokságban dobogón vagyunk és bent vagyunk az olasz Kupa döntőjében!
Allegriről talán még annyit, ha hibát kell keresni, hogy a hullámvölgyekből nehezen fordítja vissza a csapatot, ezzel egyet tudok érteni! Ezt láthattuk az előző érában is. Sajnos a játékosokat nem mindig a megfelelő szinten kezeli. Ezek a srácok nem agysebészek, néha szerintem sokkal keményebben kellene bánni velük!

Attilio79 2024.04.24. 07:53:52

@juve2121: Mi a jó összehasonlítási alap? Ranieri vagy Del Neri csapata? Allegri mit tett most hozzá majdnem 3 év alatt?
A kommunikáció az volt, hogy új csapatot épít, ez sikeresnek mondható eddig?
Ő tartja Sandrot, DS-t a keretben és az ő taktikájával nézhetetlenek a meccseink.
Jelenleg Pirlo szezonját hozza kb., a bajnokság legjobban fizetett edzője.
Adjunk még neki 5 évet, hátha....

JuveMI 2024.04.24. 07:56:54

@juve2121: Azon gondolkozom, hogy kik lehetnek azok a sokkal jobb Lazio középpályások?
- a totálisan kiégett és motiválatlan Felipe Anderson, vagy Luis Alberto??
- a középszernek is gyenge Marusic, vagy Cataldi?
- a futáson kívül mindenre képtelen Ghendouzzi?
A védelmük harmadrangú (Hysaj, Romagnoli, Gila)
A csatáruk meg egy szánalmasan visszataszító balf@sz... akiből nagyot csináltak a brazil védőink! Ilyen gyenge Laziot még soha nem láttam!

Az edzőjük meg pont a szemünk láttára épített ebből a sz@rból várat... 3 hét alatt!!!!

JuveMI 2024.04.24. 08:18:48

@juve2121: A sintér egy támadó felfogású 352-t játszik egy olyan edző vezetésével, aki zseniálisan meg tudja tölteni modern tartalommal a felállást... emellett képes tűzben tartani a levitézlett calhanoglu/mikhtarjan-féle 35 éves trógereket.
A mi mesterünk egy őskori, defenzív 352-t játszik, amelyben szánalmasan néz ki a pressing, ahol abban merül ki a játékosoknak nyújtott taktikai séma, hogy old meg, ahol csakis szélről belövöldözött labdákkal akarunk meccset nyerni... ehhez még hozzátette az egyéb baromságait, mint pl. a hamis 9-es poszton játszatott tankszerű befejezőcsatár, vagy pl. az egy szélsős (félkarú rabló-szerű) támadójáték...
Persze, hogyne... most Pogba meg Fagioli tud focizni.
Pogba: valóban tud focizni, de köztudott, hogy rühelli a kötött-defenzív játékot... ha játszhatna már hónapok óta Allegri megbuktatásán dolgozna (lásd MU).
Fagiolo: (nem megbántva) hát nem Ő az, aki tud itt focizni... egy stabil és lelkes labdaszerző középpályás.

juve2121 2024.04.24. 08:20:21

Sajnos jelenleg nem az edző állítja össze a keretet hanem a pénztárca. Allegri sodródik az árral.
Agnelliék által itt hagyott szarkupacon próbál a mostani vezetőség és az edző úrrá lenni! A héten esett ki egy 10 millió eurós újabb csontváz, ami ők hagytak itt.
Nem véletlen volt a cél CSAK a BL, a vezetőség is látta a keret erősségét.(Pogbával, Fagiolival)
Aki látta a tegnapi meccset az tisztában van vele, hogy a Lazió középpályáját minőség jellemezte. Ezen nem is érdemes vitázni. Egy szerencsénk volt, elfáradtak! Az első félidő első 30 percében felőrölték magukat. A második félidő elején még volt erejük egyszer megpörgetni, le is dolgozták a hátrány! Ha nem fáradnak el kiesünk mint a pinty!
Egyetlen játékosokban sincs bent a váratlan kreativitás, senki nem tud bontani, jelenleg sajnos ez a helyzet!!
Bocsánat, én így látom!

juve2121 2024.04.24. 08:27:07

Tényleg, most komolyan, az Inter keretét, játék rendszerét hasonlítjuk össze a Juventus-éva!??? Ugye ezt senki nem gondolja komolyan!
Az Inter leggyengébb középpályása is jobb mint nálunk a legerősebb! Kezdőkre gondolok!
Lehet itt leöregezni őket, ők tudnak focizni, kreatíval!
Az Inter jelenleg három-négy jó játékossal előrébb tart, mint a Juve, ha a kezdőt nézem. A keretről meg ne is beszéljünk!

JuveMI 2024.04.24. 08:33:25

@juve2121: Igen összehasonlítom a sintér és a Lazio játékrendszerét is a minénkkel! Tisztán látni az edzőik keze munkáját a játékukon... a miénken is sajnos!
Áltathatjuk magunkat abban, hogy gyenge a keret, de az edző által hozzáadott érték, ami igazán gyenge.
u.i.: És van egy olyan sanda gyanúm, hogy Rabiot jövőre pont a sintérben fogja megmutatni, hogy hogyan is játszik Mikhtarjan helyén egy jól kialakított rendszerben.

Attilio79 2024.04.24. 08:51:06

@juve2121: @juve2121: :D
Elfáradt a középpalya, mert ez lett volna a döntő momentum? A Juventus nem tudott eljutni a Lazio kapujáig! Két helyzetünk volt, Bremer fejese és Vlahovics rosszul eltalált lövése. Majd ezután hosszan semmi!
Weah labdája pedig olyan rést talált Milikhez, ami 10-ből egyszer jöhet össze.

Nulla taktikával ment a csapatunk tegnap, lassan és pontatlanul építkezve kb. 20-30 méterrel hátrébbról, mint kellene, ezt talán calma mester kérésére tették vagy?

juve2121 2024.04.24. 08:56:30

Minden középpályára kell egy olyan játékos mint Rabio! Aki töri zúzza az ellenfelet, visszaér, szerel, és lepasszolja egy olyannak aki tud focizni! Ha az Interben fog menni, az Internek óriási erősítés lesz, mert ott vannak olyan játékosok még mellette, akik tudnak focizni! Sajnos nálunk egyetlen még egyszer hangsúlyozom egyetlen olyan játékot sincs aki kreativitás tudna vinni a játékunkba!
A tegnapi meccs 95 perce alatt nem láttam egyetlen olyan egyéni megoldás sem részünkről, amire azt mondanám hogy igen ezért érdemes nézni a focit!
Szerinted Allegri nem engedi, hogy a játékosok váratlant vagy kreativitást vigyenek a saját focijukba? Nehogy már!
Nála lehet igazán jó futballista Pogba, ő fejlesztette fel 120 milliós játékossá! Nem fogta vissza se Pirlot, se Vidált, se Dybalat és sorolhatnám!

juve2121 2024.04.24. 09:06:13

Még a kis bóbiskolásából felébredt Nyilasi Tibi is látta, hogy a Lazio elfáradt, ezért tudott a mérkőzés végén a Juventus dominálni! Miért kell ezen vitatkozni, miért nem lehet ezt látni vagy megérteni? Igen ez volt a döntő momentum, mert mint leírtam, ha Lazio nem fárad el, akkor kiesünk!
Nem játékban múltuk felül a Laziot, hanem erőnlétben! De ez sem teljesen igaz, mert a Lazio 119 km-t futott, a Juventus 113-at, Az erőnlét, vagy az energia elosztás a meccs teljes időtartamára, nem a szép fociról szól, de nélküle nem lehet vagy nehéz meccset nyerni!

Shyr Kahn 2024.04.24. 09:20:33

@juve2121: "Conte 2011/2012-es bajnokcsapatában a következő játékosok játszottak:
Buffon, Chiellini, Bonucci, Barzagli, Pepe, Pirlo, Marchisio, Del Piero, Vucinic, Quagliarella!"

En nem vagyok nagy Conte fan... sokkal inkabb preferalnam Motta-t, DE.

A keplet nem ilyen egyszeru, hogy ma visszatekintve kijelentjuk, hogy akkor mekkora jatekosaink voltak. Az akkori szemmel kell nezni ezeket a neveket es nem a mai szemmel, hiszen ma mar ezek a nevek tobbet jelentenek (Del Piero-t kiveve, akinek ez volt az utso eve), mint akkor, mert az az utani evekben a tobbseguk tortenelmi teljesitmenyt hozott! De az elozo evekben egy hasonlo csapat (Pirlo nelkul peldaul) a 7. helyen vegzett. Volt ott Krasic, Diego Melo is...

Abban az idoben Bonucci, Chiellini nem voltak nagy nevek a sokadik helyezesekkel, amit a Juveval hoztak Ranieri, Ferrara, Zaccheroni es DelNeri vezetese alatt. Majd ugyanez igaz Marchisio-ra, Vucinic-ra es Q-ra is!!!
Az hogy kesobb a sikereknek koszonhetoen mive lettek egy masik kerdes, de ne kavarjuk ossze ezt azzal, hogy akkor milyen megiteles ala estek es milyen jatekosok voltak.

Lassuk mi volt a Milan kerete akkor, amit a Conte fele csapat megvert:
Abbiati - Abate, Mexes (Nesta), Thiago Silva, Antonini - Seedorf, M Van Bommel, Nocerino, Boateng (Ambrosini), Ibrahimovic, Robinho
edzo: Allegri

Akkortajt ez a nevsor veretesebb volt. Buffon, Barzagli, Del Piero es Pirlo volt a kivetel. Az osszes tobbi poziciban a Milan kerete volt erosebb. Es megis elottuk vegeztunk nemde? Raadasul az elott az Allegri elott vegzett Conte, akirol ma is folyik a vita.

Shyr Kahn 2024.04.24. 09:32:42

@juve2121: "Még a kis bóbiskolásából felébredt Nyilasi Tibi is látta, hogy a Lazio elfáradt, ezért tudott a mérkőzés végén a Juventus dominálni! " - nem vitatkozunk vele, es en speciel orulok neki, DE azt latni kell, hogy ha egy sima bajnokirol beszelunk ez nulla pont szamunkra. Ezt se felejtsd el. Sikerult egy golt betolni es 2-1-es vesztes merkozessel tovabbjutni. A Lazio-nak meg ket golt kellett volna lonie a tovabbjutashoz akkor. Ehhez mar nem volt eleg szufla bennuk, de ez nem jelenti azt, hogy a jatekosaik jobbak, mint a mieink, csak faradtabbak voltak. Ez csupan azt jelenti, hogy joval nagyobb gyozelmi kenyszerrel jatszottak, ami joval nagyobb nyomast jelentett es meg igy is sikerult rank ijeszteniuk.
Marmint pontosan tudtuk, hogy legalabb ket golt kell szerezniuk, hogy pariban maradjanak es nem tunt ugy, hogy sokat tettunk ez ellen az elso 60 percben.

Azert a korabbi Juve nem kapott surun ket golt... manapsag ez viszont nem ritka. Egyaltalan nem es ez baj.

Juvebest 2024.04.24. 09:40:14

@Ethan Hunt: Én is így látom. Gasperini jó példa erre. Az Atalanta mindig is egy olasz középcsapat volt. Az edzö volt aki az épitőkocka első darabja volt. Középszer játékosokböl jó játékosokat alkotott ahol már nemzetközi kupákban szerepeltek. Közben a jobb játékosokat elvitték nevesenb klubok de megint jól épitette be az új embereket. Csapatot épít 10 éve a Juvénál jóval kisebb forrásokból. De jó példa még De Rossi esete az öreg Joséval vagy vagy jöttek az eredmények vahy nem, Daniele meg feltüzelte őket. Én Allegriben kiégtem, makacsul ragaszkodik az elveihez, nem tud váltani éve volt hogy a 3 5 2 es rendszerem kívül mást is játsszason a csapattal. Szerintem ennyi idö alatt lehetett volna gyakorolni egy 4 3 3 , vagy ha ragaszkodik a 3 belsö védőhöz 3-4-3 mat. Talán ebben a renszerben Chiesa is hasznosabb mert ö nálam nem csatár hanem szélső. A másik rögeszméje a kedvenceinek folyamatos játszatása Danilo Rabiot, Locatelli ha nincs egy ébkézláb megoldása akkor is játszik és ide tartozik Sandro meg Kostic is. És nem tudhatom de gondolom ezeket a játékosokat ö kérte és nemcsak úhy adták neki. Hibás a csapat is de nálam a vezetőedző az 1 számú felelős

Shyr Kahn 2024.04.24. 09:40:57

@juve2121: "A tegnapi meccs 95 perce alatt nem láttam egyetlen olyan egyéni megoldás sem részünkről, amire azt mondanám hogy igen ezért érdemes nézni a focit!" - a mai foci egyre kevesbe az egyeni villanasokrol szol.

"Sajnos nálunk egyetlen még egyszer hangsúlyozom egyetlen olyan játékot sincs aki kreativitás tudna vinni a játékunkba!" - vajon Chiesa miert tud a valogatottban jol szerepelni es nalunk vergodik csupan? Vajon miert van az, hogy ha van egy kreativ jatekos, akkor 10 merkozesen belul beleszurkul a csapatba? Yldiz az elso merkozesein szarnyalt. Chiesa szinten. Mind a ketto kivetelesen kreativ es jo jatekos. Nem lettek rosszabb jatekosok szvsz. A helyes kerdes ez: az utobbi harom evben, miert szurkul bele minden kreativ jatekos az Allegri fele Juventusba? Sarri alatt pl miert lett MVP Dybala es miert tudott CR-el egyutt jatszani?

Lanzafame 2024.04.24. 10:20:50

@juve2121: "Szóval ezek után az edző fejét követelni, szerintem butaság, miközben a bajnokságban dobogón vagyunk és bent vagyunk az olasz Kupa döntőjében!"

Van igazság a többi mondatodban, de Allegri mentegetése az eredményekkel azt feltételezi, hogy az adott szurkoló nem nézi, vagy ha mégis, nem látja a meccseket, ezt a nagy nullát, amit produkálunk. Amiben a legszomorúbb, hogy ma meccsek 95%-án ugyanazt "csinálja" a csapat. Vagy direkt a semmit kéri tőlük valaki, vagy valami olyat kér tőlük, ami lehetetlen. Mindkét eset alkalmatlanságra utal.

Ha meg nem érdekel maga a játék, a meccs képe, csak az eredmény, akkor elég frissítgetni a telefonon vagy a teletexten vagy csak megnézni utólag, hogy mit játszottunk. Belegondolva nem is biztos, hogy rosszul teszi.

Attilio79 2024.04.24. 10:27:26

@juve2121:
A Lazio nem elfáradt, hanem kapott egy gólt, amit többféle módon lehet magyarázni: (többek között):
- Két fantasztikus cserét hajtott végre Allegri, a minőség megkérdőjelezhetetlen a fenoméntól.
- Egyszer összejött végre Weahtól egy olyan passz, amiért szerződtették és oda rúgta, ahonnan nem lehet kihagyni Miliknek.
- Szerencse volt és az amúgy is rossz keretünk két alulképzett játékosa belegabajodott a labdába és gól lett.
-stb.

Bárhogyan is szól a magyarázat, ennek semmi köze ahhoz, hogy a Lazio elfáradt avagy sem, mert egy jó/szerencsés momentum döntött. Egész meccsen nulla felfogással játszott a csapat, temérdek eladott labdával, egyéni hibák tömkelegével, azaz mentálisan nincsenek ott a játékosok, ahol egy topcsapatnál kellene lenniük. Ennek a felelőse a stáb és a vezetője!
Azért megnéztem volna, hogy egy hosszabbításban melyik csapat élte volna túl a küzdelmet.

Pedro32 2024.04.24. 12:28:13

@Shyr Kahn: A támadók a labdakihozalatoknál nagyon hamar kapnak labdát.Sokszor a fél pálya környékén.A szélsőkkel ugyan ez a helyzet. Mivel szinte az összes csapat agresszívebben játszik a Serie A ban (Allegri utolsó szezonja óta.Mi viszont mélyen visszahúzódva) ez rohadt rosszul tud kinézni,főleg mivel Allegri filozófiájában nincs szükség a támadás megszervezésére (ehhh).
Úgyhogy a játékosaink a felezővonalnál már kényszer megoldásokat használnak ,mert a nyakukon az ellenfél.Ez megöli a kreativitást.Hosszutávon pedig végképp idegesitő egy támadójátékosnak,hogy a kaputól távol találkozhat a labdával ennyire nehéz helyzetekben.Ami mégfárasztóbb lehet,hogy ennek ellenére semmi változásnak nem érzi szükségét (vagy nemtudja mit tegyen,vagy ennyire ragaszkodik az elveihez)a felállitásban Allegri.Szerintem ezért is esnek vissza a teljesítmények egy idő után.Egyre idegesebb a csapat Allegrivel szinte minden meccsen összekülömbözik valaki. Soulé mikor itt volt,rúgott amerre éppen nézett.
Innen lehetetlen kitűnni.

FAF 2024.04.24. 13:13:19

@juve2121: Amennyiben nincs egyetlen kreatív játékosunk se akkor mekkora zsenialitásra vall az edzőtől, hogy a támadásépítés arról szól, hogy majd valaki megoldja és nem támadó sémákat alkalmaz? Mennyire illik a kerethez az edző? 3 év alatt csak fel kellett volna ismerni, hogy valami másképpen kellene csinálni és nem ugyanazt erőltetni.

A másik, hogy nem érdemes a később sztárrá vált játékosokat a mostani kerethez hasonlítani. Ha később mondjuk Vlaho, Yildiz stb. szupersztár lesz és visszanézünk akkor azt fogod mondani, hogy ezzel a kerettel Allegri, hogy tudott ilyen borzalmas focit játszani?

juve2121 2024.04.24. 14:20:16

Oké, oké, szerintem nem fogjuk megtudni, de egy értékelhető kerettel lehetne megnézni mit tud Allegri!
Mckenni-t nem lehet megtanítani focizni!
Akikből jó játékosok lettek, azokban ott volt a potenciál, lehet az idők során lettek sztárok, de a tudásuk már fiatalabb korukban is meg volt bennük, legalább is az alapok biztosan.
Nézzétek meg a labdakihozatalokat, nem tudják megcsinálni, mindig elpattan pontatlan stb
Még Ricsikének is feltűnt tegnap, higy mindig történik valami kis pontatlanság. Kicsit felpattan, kicsit hosszú stb stb
Na de hagyjuk is, másképp látjuk ezért szép a foci!
Szerintem az elmúlt 15-20 év leggyengébb kerete a mostani!
Lóvé nincs, ez van!
Forza Juve!!!

Rocky80 2024.04.24. 15:26:16

@juve2121: egyetértek, üdv itt!

Becsülettel álltad a sarat, de sok lúd disznót győz...

Zsupi44 2024.04.24. 15:28:50

@juve2121:

Ki dönti el , hogy mi a jó keret?
Te?
Teli vagyunk válogatott járékosokkal, és nem albán , vagy észeka-macedonókkal mint amivel a Napoli bajnokságot nyert sziporkázó játékkal...
Azt a Meckeniet kiemelni meg , aki idén talán az egyik legjobb Juve játékos szintén elég amatőr.
Ha az amerikai idei teljesítmenye szerinted gyenge (vagy gyemge képességű mint játékos) , akkor Allegri a rekord fizujával vagy 3 éve gyenge , vagy gyenge képességű edző.
Melyiket szeretnéd?
Vagy nálad meg csak a játékos lehet a hibás...?

Zsupi44 2024.04.24. 16:44:28

@Rikoo:

Serintem szelektív a memória .
Szerintem a Juve a nagyjából amióta kiszált mögülle a Kadhafi család, folyamatosan tőkeemelésre szorúlt. Csak ez azóta vált ennyire szemléletessé amióta egyrész bevezették a financial fair playt (még szerencse , hogy mindenkire vonatkozik)
és azóta miután a Juve alapító tagja volt a szuperligának ezzel kivágva a biztosítékot Ceferinéknél.
Az , hogy Agnelli-nek sok kérdéses megoldása volt adom, nekem speciel a J (brand) kiépítése és a hagyományok sárbatiprása sem tetszett, ahogy a Ronaldo transzfer is kapufa volt , az már más kérdés azzal nem számolhatott a klub, hogy egyből jön egy Pandémia és óriási pénzügyi vissazesések.
Szerintem sok mindenben lehet Agneliéket kritizálni, de hogy lezülleszették volna a Juvét , az rohadt erős túlzás...

juve2121 2024.04.24. 17:32:32

Mckennie egy robotoló, csupa szív játékos. Megfelelő egy Sassuolo szintű csapatba. Azért, mert egész évben 3-szor középre tudta tekerni a labdát nem lesz jó focista!
Tavaly mikor 2,5-szer beállt Pogba, még fél lábbal is lehetett látni, hogy ez az ami hiányzik nálunk.
Hát öröm nézni Barellat ( ezért tényleg bocs, csak néha odakapcsolok véletlen), ahogy folyik át rajta a labda, meg a “haverjain’!
Nálunk egy normális ütempasszt nem tudnak megcsinálni, mert elvéti. Allegri a hibás, nem hiszem. Mondom nézd meg a tegnapi meccset, hány rövid, hosszú, elpattanó, felpattanó labda volt. Rengeteg!
Egyszerű 5-8m-es passzokról beszélek!
Sandro, Danilo, Mckennie, Locatelli, Kostic, komolyan mondom ügyetlenek! Danilót már kb 10 éve elküldték a Reáltól meg MC-től is!
Sandro rém gyenge stb stb!
Allegri mit fejlesszen, nem kap játékost!
Az augusztus utolsó hetében távozó 30 gólos Ronaldo helyett kapott egy csetlő botló Keant! Hurrá!
Elfogadom, ti Allegrit tartjátok a hibásnak, szerintem meg ez nem így van!
Andrea Agnelli és Nedved eltávolodtak a valóságtól, annyira megrészegültek önnön sikerességüktől, amitől nem látták a valóságot!
Marotta megcsinálta az Intert is! Nem csak a duma van, ő bizonyított! Nem egyszer, nem egy helyen! De a két Nagyokos jobbnak, okosabbnak hitte magát! Utána meg még csaltak is!
Allegri is bizonyított szerintem, 6 bajnoki cím 2 csapattal és két BL döntő, meg kupák szuperkupák!
Szóval a vezetők csináljanak egy fasza keretet, aztán utána lehet számon kérni a bajnokságot!
De amúgy ők nem is teszik csak az okos szurkolók akiknek kell egy porondon lévő hibás!

Attilio79 2024.04.24. 20:57:17

@juve2121: A porondon lévő hibás az egyetlen szakmai embere volt a csapatnak Guintoli érkezéséig. Ezt vállata, ezért is kapott magas fizetést és tudta előre, hogy csapatot kell építenie fiatal, tapasztalatlan játékosokból és nem a galaktikus csapatot kell finomhangolni.
Ment neki? Előre léptünk? Működik bármi is? Motiváltak azok a fiatalok, akikre építeni akarjuk a következő magot?
Allegrit elküldené bármelyik top csapat vezetősége az elmúlt 7-8 mérkőzés tekintetében?

juve2121 2024.04.25. 09:06:22

A keretet nem Allegri állítja össze. Ezt meg kell érteni. Mivel nem indultunk kupában ezért ezt a keretet tákolta össze a vezetőség! Még egyszer mondom a vezetők is tudják, h gyenge a keret. Mikor elsők voltunk, akkor is azt hajtogatták cél a bl!
Allegri és a csapata magával b..tt ki, mert versenyben volt az Interrel, a sok szurkoló meg belelkesedett! Sokan elhiitték, h nyerhetünk bajnokságot, de ez nem realitás!
Ha a szezon végén beesik a 4. helyre, ahogy azt tette Pirlo(kicsit másik csapattal), akkor mindenki a vállukat veregeti! Így szar az egész, pedig nem történt más, mint szembejött a valóság!
Ha Bl hely és a kupa is meglesz, akkor számomra, ezzel a kerettel Allegri megoldotta a feladatát!
Biztosan lehet a hullámvölgyeket jobban is kezelni, ebben nem vitázom!
De ha megnézed a mindenki álltal istenített Klopp-ot, ő is szenved egy ideje, egy 100-szor erősebb kerettel!
Én így látom!

Attilio79 2024.04.25. 10:10:21

@juve2121: Leizélem Kloppot! Allegri elvesztette a kontrollt minden téren, a kulcsjátékosoknál, az öltözőben, a csapat és önmaga felett is.
Nem az a baj, hogy nem nyerünk bajnokságot, hanem az, hogy nincsen látható fejlődés 3 éve. Nincsen előremutató koncepció, amire azt mondaná az ember, hogy erre lehetne támaszkodni!
Eddig az eredményre lehetett hivatkozni 8-10 meccse már arra sem, ezért továbbra is a stáb a felelős, azért meg végképp, hogy Sandro, Kean vagy DS a csapat közelében lehet még mindig, bármelyik fiatal lehozza ezeket a teljesítményeket.

Attilio79 2024.04.25. 10:15:39

@Attilio79: Ja és még egy, nem vagyok Conte fan, de elismerem, ha jól emlészem Del Neri 7-edik csapatából, egy máshol leírt öreg Pirloval és egy noname Vidalból készített egy szezon alatt egy bajnokcsapatot. (Ennyit a felfogásról)
Azt várom Allegri távozását követően, hogy összeszedve magunkat 2-3 év múlva mi is ünnepelhessünk!
Allegri lejárt lemez, itt nem tud már segíteni jelenleg.

gomorra21 2024.04.25. 20:03:43

@juve2121: "A keretet nem Allegri állítja össze. " Hát, azért a 3.évében azt se mondanám, hogy független tőle a keret.

juve2121 2024.04.26. 11:09:53

@Attilio79: olyan mintha olyan emberekkel beszélnék akiknek fogalmuk sincs milyen körülmények közt indult el a csapat idén!
A bajnokság vége előtt pár fordulóval kiderült, hogy 10 pont mínusz. Ez Konferencia liga helyet jelentett volna. DE…, mivel Ceferin is a csapat vérét akarta Allegri Szuperligája miatt ezért még a Konferencia Liga is elúszott, Az új vezetőségnek még az is siker volt, hogy csak erre az évre, ebből a nyomorult Konferencia Ligából zártak ki minket!
Szóval bevétel nulla, közben 10 millió eurós fizetéssel voltak itt focisták, köztük Pogba is!
Senkit nem tudtak idehozni, szerintem két okból. Jó játékos BL-ben, de mindenképp valamilyen nemzetközi kupában akar játszani, a másik, hogy üres volt a kassza!
Szóval a vezetőség mozgástere pont nulla volt, Allegrié meg még inkább!
Ezek után Allegrit felelőssé tenni, h nincs fejlődés? Na ne már! Kit fejlesszen Mirettit, Danilót? Mieretti minden idők egyik leggyengébb Juve kerettagja. Na, de hagyjuk is! Ha Allegrit kirúgják hát kirúgják! Akkor is Forza Juve! Nekem egyszerűen az igazságérzetemet zavarja, hogy a csapatot körülvevő körülményeket figyelmen kívül hagyva, ekézitek Allegrit. Nektek eredmény, fejlődés kell!! Ennyi! Aztán, h mi a helyzet a csapatnál azt mindenki leszarja.
Mondjuk amikor 9 bajnoki cím volt, akkor meg Marotta volt a leghülyébb, szóval hozzá vagyok szokva ehhez a hozzáálláshoz!

gomorra21 2024.04.26. 12:49:02

@juve2121: úgy futkároznak a játékosok a pályán, mintha az első meccsüket játszanák együtt. Nincsen kohézió a csapatban. Kicsit túlbonyolítod a képletet szerintem. Ha "nem klasszis" játékosoknak nem adsz erős instrukciót, hanem elvárod, hogy majd egyéni villanásokból megoldják a meccset, akkor edzőként nem készíted fel őket a meccsre. Nem jönnek az egyéni villanások? Milyen meglepő.

Ha év elején megkérdeznek bármelyikünket, hogy vajon ezeknek a játékosoknak szükségük van-e egy kötöttebb, szervezettebb játékra, vagy hagyjuk őket szabadon játszani, és bízzunk az egyéni villanásokban - mit válaszolsz?

Attilio79 2024.04.26. 14:53:26

@juve2121: Nem tudom, hogy mióta követed a csapatot és főként a híreket, kommunikációt, lehet érdemes lenne.
Egy fiatal, tapasztalatlan csapatot ígért (többek között Allegri is) építeni, többször elhangzott. A keretben válogatott, sok milliót érő játékosokkal dolgozik, nem a Cesena keretével.
Mindezt ő vállalta, nem kevés pénzért.
Nem tudom, hogy miért kell felmenteni egy számonkérés alól, a szezonnak még nincs vége, de a jelenlegi vergődés nem Juventushoz méltó.

A kb. 20 méterre visszahúzódó teljes csapatvonalakat nem a játékosok határozzák meg, hanem az edző, érdekes Januárban volt pár nyiltabb meccs, egyből több gólos sikereket értünk el a töredék értékű csapatok ellen, ez nem ment tovább és inkább a sündisznó taktikát alkalmazza, az Empoli meccs óta pedig nem csak az eredmények rosszabbak, hanem a morál is.
Ilyenkor szoktak utilaput kötni a felelős lábára.

Szerintem te itt nagyon félreértessz valamit, ha azt kérdezed kit fejlesszen, nem fejlesztenie kell egy vezetőedzőnek, hanem átadni az elképzeléseit, amik jelen kerethez mérten hibákra épül. Felhoztunk itt már jópárat, nem kezdem el újra leírogatni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása