Allegri: „Nincs mit számonkérjek a srácokon”

allegri_massimiliano_tapsol.jpgMassimiliano Allegri az Inter egygólos győzelme után a DAZN mikrofonja előtt értékelt, s először arról kérdezték, hogy ezzel az Inter bebiztosította-e magának a scudettót.

„Ezt nem tudom megmondani, de nekünk folytatni kell az utunkat, a mai nehéz meccs volt, tudtuk, hogy ez lesz egy erős csapat ellen. Az első félidőben az Inter előnyt szerzett a góllal, volt egy lehetőség Marcus Thuram előtt szabad helyzetben, ahogy volt egy Dušan Vlahović előtt is. A labdát jobban irányították az első félidőben, a második félidő nem volt ennyire egyértelmű, mindkét oldalon voltak helyzetek, szórakoztatóbb volt. Az ellenfél magasabb minőséget képvisel, és precíz futballt játszik. Egyértelműen javulnunk kell ebben a tekintetben, de nincs mit számonkérnem a srácokon, egyszerűen csak elismerhetem azt, amit elértek. Most félre kell tennünk ezt a negatív hetet, ami olykor előfordul a szezonban, és korlátoznunk kell a hullámvölgy időtartamát egy hétre, hogy az Udinese ellen újrakezdhessük a menetelést.

Kenan Yıldız mellé beküldeni Federico Chiesát? Volt egy pillanat, amikor gondolkodtam rajtam, abban a pillanatban a meccs megosztottabb lett volna, egyebek mellett például jobban mutattunk fizikailag. Federico Chiesa két hétig csak két edzésen volt, szóval mindkét játékos beküldése kockázatosnak tűnt számomra. Próbáltam megtartani az egyensúlyt, volt pár kedvező helyzetünk, például az utolsó Fabio Miretti beadásánál, amikor precízebbnek kellett volna lennünk, de nincs mit számonkérjek a srácokon. Egy szezon alatt előfordul, hogy mindenki kicsit hullámvölgybe kerül, elmúlt héten elveszítettünk két pontot az Empoli ellen egy negyedóra után, amikor emberhátrányba kerültünk, és ezek olyan dolgok, amelyek mindegyik csapattal előfordulnak egy szezon alatt. Le kell csökkentenünk a negatív időszak időtartamát, az Udinese elleni hétfői meccsre kell gondolnunk, és vissza kell találnunk az útra, ami a következő évben a BL-meccseken való részvételhez vezet.

Az ellenfél nagyon jól teljesít a pálya utolsó tizenhat méterén, tapasztaltabb, higgadtabb csapat, ez a meccs a támadók összecsapásain dőlt el. A Juventus nem játszott ilyen meccset három éve, és megfizettünk a kevesebb tapasztalatért. De ez is egy lépés előre, egy szükséges fejlődési irány, ami elkerülhetetlen. Most vissza kell térnünk a helyes útra, mert következik hétfőn az Udinese elleni meccs, és ismét nyernünk kell, mert a bajnokság hosszú, még sok pont gyűjthető be, és általában vannak krízishelyzetek a csapatoknál, de gyorsan ki kell lépni ebből a krízishelyzetből.

Mi erre a megoldás? Természetesen a munka. Előfordulnak dolgok meccsnapokon, de azon kívül, hogy a negyedik fordulóban a Sassuolo ellen veszítettünk az őszi idényben, egy győzelem és egy döntetlen után érkeztünk, ugyanannyi pontunk volt, mint a szezon első felében négy forduló után, ami azt mutatta, hogy nehéz hét várhat ránk az Empoli után, ezek a dolgok is számítanak. De a srácok jól teljesítettek, a második félidőben letámadtuk az idősebb játékosokat, egy az egyben futballoztunk egy erős csapat ellen.

Szerintem júniusban senki nem gondolta, hogy ebben a pozícióban lehetünk a tabellán, aztán a média is nagy hangsúlyt helyezett erre a meccsre, az újságírók, ők is egy Inter-Juventus meccsről beszéltek, de a két csapat eltérő úton van. Mi tudjuk, hogy elégedettek vagyunk azzal, amit elérünk, persze dühöt érzünk egy olyan vereség miatt, ami lábra állíthatott volna minket, de ez is az út része. A bajnokság továbbra is nagyon hosszú, meg kell őriznünk a nyugalmunkat. A srácok nagyon jók, és egyértelműen képesek fejlődni. Ahogy mindig mondtam, az Inter az első számú esélyese a scudettónak, és nem sok idő kellett, hogy ez kiderüljön, tehát az is maradt, de ha sikerül pár meccset nyernünk, akkor közel maradhatunk hozzájuk. Aztán következik a Milan pár ponttal lemaradva, a bajnokság még hosszú, sok meccs áll még előttünk, sok pont sorsa kérdéses, és sok váratlan esemény következhet.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4518318903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2024.02.05. 05:57:23

A baj, hogy most a Milan kozeledik es hatrafele kell tekintgetni. A sracok belelovaltak magukat ebbe a bajnoki aranyba es igy ez utan a merkozes utan nem lepne meg, ha a motivacios szintjuk alaposan megcsappanna. Ha nem sikerul a lelkuket a helyere tenni, akkor van esely ra, hogy a hullamvolgy hoszabb lesz, mint egy het.
Ne legyen igy persze.

venember83 2024.02.05. 07:00:49

@Shyr Kahn: ugyan, a negyedik hely a cél, az csak meglesz, még ha a keret fiatal, tapasztalatlan s gyengébb is.

JuveMI 2024.02.05. 07:31:38

Az a probléma Max, hogy egész szezonban azt sugalltad a sajtónak/játékosoknak/szurkolóknak, hogy sz@rabb csapatod van, mint a sintérnek... és sajnos a pályára is felteszed ezt a szellemiséget! Ha másért nem is, de ezért az attitűdért én simán leváltanálak...

Rocky80 2024.02.05. 08:01:35

@JuveMI: miért, nem ez az igazság? Azért miért kell leváltani valakit ha reálisan látja a helyzetünket és ezt ki is mondja hogy ne szálljunk el? Ez nem kishitűség, ez a földön járás...

Ha legyőzhetetlennek hiszed magad és akkor kapod a pofont, az sokkal szarabb szerintem.

JuveMI 2024.02.05. 08:22:24

@Rocky80: Elvonatkoztatva az átlag 'kisvárosi piaci' filozófiától... ha két közel azonos képességű sportcsapat küzd meg egymással... az a csapat lesz az esélyesebb aki mentálisan jobban felkészült... tehát jobban hisz képességeiben...
Ezt hívják versenysportnak (profi és amatőr szinten egyaránt)!

Rocky80 2024.02.05. 08:39:00

@JuveMI: és tegnap azt láttad, hogy ez két közel azonos képességű sportcsapat?...

west30 2024.02.05. 09:28:00

Valoban inkabb magadon kell szamonkerni a multheti es tegnapi prodoktumokat.

delpi0823 2024.02.05. 09:40:40

@JuveMI: Ket azonos kepessegu........Sokan nagyon el vannak tevedve a blogon.Ez az inter siman ver mindenkit a bajnoksagban,en nem tudom ti mit neztek tenyleg.Tavaly bl dontot jatszottak.Mi hol voltunk?a birosagon pereskedtunk a levont pontok meg buntetesek miatt.Majd a szezon elejen a ket jomadarat eltiltjak Pogbat es Fagiolit,igazoltunk egy Weaht ennyi volt a mercatonk........Majd ezek utan 23 fordulo utan van 53 megszerzett pontunk,es ti itt sirtok.En mar csak azert is orulnek ha Max tavozna a nyaron,mert nagyon kivancsi lennek hogy egy masik edzo ezzel a kerettel mire lenne kepes.Csak nehogy jovore a 4be valo vegzesert is hatalmasat kelljen kuzdeni......De tudom akkor jonnetek azzal mert meg uj edzo meg persze neki bl is volt stb...........

Evoken 2024.02.05. 09:58:34

@JuveMI: tehát ezért is Allegri a hibás? :D Hasonlítsd már össze a kezdöket és hogy az inter kiket tudott becserélni... Ha nem látod/látjátok a különbséget akkor egyszerüen tényleg nincs miröl beszélni.

xXPeiperXx 2024.02.05. 10:09:09

@delpi0823: Èn leírom a saját véleményem ès érzéseim.

Nekem nem azzal van bajom, hogy kikaptunk vagy èppen döntetlent jàtszunk. Nekem személy szerint az a legnagyobb bajom Allegrivel, hogy folyamatosan azt kommunikálja, hogy mi vagyunk a gyengèbbek, ez egy nehèz meccs lesz, stb. Ès a pályàn ezt is látni nagyrészt a játèkosokon, mindig alárendelt szerepet játszunk ès ez nincs rendben. Olaszország rekordbajnoka nem állhat ki ilyen mentalitással, akkor bukjunk el harcban, mindent megpróbálva, mintsem 75-80 perc kapu előtti bekkelès.

Nekem ezzel van bajom ès ez anno nem volt jellemző Allegrire. Az, hogy a többieket mi bàntja azt nem tudom, nekem ez a gondom.

Okè, ez a keret nincs olyan erős mint az Inter (bàr ezzel vitatkoznèk), de az utánunk következő csapatokènál jobb vagy ugyanolyan, ehhez kèpest minden megy egy ki-ki meccs ès ez nincs rendben.

Evoken 2024.02.05. 10:19:56

@xXPeiperXx: egy Sassuolo ellen biztosan nem mondta azt, hogy gyengébbek vagyunk, max a realitást, hogy igenis meg kell küzdeni a pontokért. Fiatalokkal, tapasztalatlanokkal teleszórva mégis mit mondjon? Irreális elvárásokkal vagytok a kerettel szemben. Maradva az inter meccsnél: SENKIT nem tudnál lecserélni a legerösebb kezdönkböl az övékre. Ez mindent elárul...

FAF 2024.02.05. 10:41:39

Komolyan úgy áradoznak itt egyesek az Inter keretéről mintha nem tudom milyen nagy kaliberű játékosok játszanának ott. Legyen úgy hogy gyengébb a keretünk mint az Interé, de én nem fogok olyan keretre irígykedni amelyikből bárki lehetne a miénkbe is mert az Inter legalább olyan fos anyagi helyzetben van. A kérdés miért ilyen játékosok vannak a mi keretünkben. Kinek kellett Pogba? Teszem hozzá én csak pár játékost cserélnék le, a többiekben még van lehetőség a fejlődésre. Remélhetőleg Giuntoli rendbe teszi a dolgokat.

Nem az a baj hogy kikaptunk, hanem hogy megint teli gatyával mentünk ki az első félidőben. Rossz volt az hozzáállás. Kishitűen kezeltük a meccset. És emiatt veszíti értelmét a keretek közötti különbség mert az összes többi csapat ellen is képesek vagyunk alárendelt szerepet játszani(kivétel az idei év eleje). Biztos a többi csapat kerete is sokkal jobb mint a miénk.

A másik dolog Vlaho ekézése mert kihagyott egy helyzetet. Persze nem volt szép de akik fikázzák azok nézzenek magukba és gondolják végik hogy ők soha nem hibáznak? Azt kellene megnézni miért nem volt több lehetősége. Lautaro miért nem lőtt gólt ha már ő aztán akkor ász?

tv88 2024.02.05. 10:48:41

Mindenki csodaként tekint erre a második pozícióra és hatalmas fejlődésről beszél, ami vicc kategória.
Látni kell ugyanis, hogy idén nem vagyunk ott Európában, 10-12 meccsel kevesebbet játszunk, mint a tavalyi szezonban.
Ennek a 10-12 meccsi pihenőnek, plusz edzéseknek látjuk csak az eredményét a megszerzett bajnoki pontokban.
Jövőre olyan szezon várható, mint amilyen a tavalyi volt, Allegrinek mennie kell.

venember83 2024.02.05. 10:54:09

@tv88: a meccs előtt még inkább hosszabbításról írtak a (milánói) lapok, most valószínűleg kilengés lesz a másik irányba, de tavasszal valószínűleg eldől, hogy mi lesz a mester sorsa, de azt sem zárom ki, hogy hosszabbítás nélkül kitölti a szerződését.

Pavel1988 2024.02.05. 10:55:18

Szerintem ez az a meccs amikor el kell ismerni az Inter képességeit, nagyon kiemelkednek ebből a Serie A mezőnyből.
Én egyáltalán nem azt láttam, hogy rosszul játszik a Juventus(magához képest). Iszonyatosan gyorsak az Inter kontrái, 5-6 másodperc alatt felérnek az ellenfél kapuja elé, emiatt iszonyú nehéz megpróbálni támadni ellenük. Jelenleg ők egesz biztosan a világ top 6 csapatának egyike.

Amikor nálunk volt a labda az 1. félidőben, akkor 2 másodpercük volt a játékosoknak átvenni a labdát és eldönteni mit tegyenek vele. Itt meglepően jól tartottuk meg a lasztit, sok jó háromszöget alakítottunk ki és így alig vesztettünk labdát, inkább a megszerzésével volt problémánk.

Az Inter 19-ben Contéval indult meg egy nagyon jó úton, azóta minden évben fejlődnek. Ezt nem lehet eltüntetni ilyen botrányok közepette, ezért szerintem teljesen hiábavaló edzőt/játékosokat okolni.
Nagyobb képet érdemes nézni, idén szerintem favoritok vagyunk a 2. helyre és valahol 82-88 pont között fogunk végezni ami lényegesen több mint a korábbi években.

Emellett annyi kiritkám nekem is van, hogy teljesen ötlettelen volt a csapat a támadóharmadban, tulajdonképpen ötletünk sem volt hogyan lőjünk kapura. Emellett nekem sem tetszik, hogy Allegri alábecsüli a keretet és úgy nyilatkozik, mintha a Fiorentinát edzené.

Apuleius 2024.02.05. 11:43:27

@Pavel1988: Hasonlóan látom én is, ez az a meccs, amikor el kell ismerni, hogy a jobbik csapat (jelen esetben az Inter) maximálisan megérdemelt győzelmet aratott. Egy kis szerencsével lehetett volna ez persze akár 1:1, de bőven benne volt egy nagyobb arányú vereség is, s inkább ez utóbbi volt benne szerintem. Nincs miért szégyenkezni, s én értelmetlennek érzem, hogy a tegnapi vereséget Vlahovic kihagyott helyzetére vagy Allegrire vezessük vissza. Az Inter egy jól összerakott, jó formában levő csapat, az olasz mezőnyben egyértelműen a legerősebbek, s (ugyan nem panaszkodhattak a sorsolásra) tavaly BL-döntőt játszottak. Nem cserélnék velük, a miénk egy fiatal csapat nagy potenciállal, az Internél sok az idősebb, akár a pályafutása végéhez közelítő játékos. Én nem látom áthidalhatatlannak az előnyüket (nem a tabellára gondolok, mert a bajnoki versenynek idén ezzel vége), de lépésről lépésre tovább kell erősíteni a Juventust.
Persze vannak a meccsnek tanulságai, például, hogy értelmezhető középpályát kell építeni (ami már hosszú évek óta nem sikerül), mert egész egyszerűen kimagaslóan ez a leggyengébb csapatrész, s a támadók értelmezhető labdát sem nagyon kapnak. Én nem hosszabbítanám meg például Rabiot szerződését, s persze közben az is látszik, hogy, bármennyire is szeretnénk, nem Gatti lesz az új Chiellini, minden harmadik meccsén csinál valami durva hibát.
Menni kell tovább.

venember83 2024.02.05. 11:44:55

@Apuleius: "de lépésről lépésre tovább kell erősíteni a Juventust"

Jövőre jobb lesz. Látod, hogy harmadik évre lényegében scudettóra esélyes csapat lett a Juve.

Pavel1988 2024.02.05. 12:06:08

@Apuleius: Gattinak hatalmas helyezkedési hibái vannak, ez rendre akkor jön elő amikor nagycsapattal találkozunk.
Nagyon jó mentalitása van és fejlődött előrejátékban de én sem látom, hogy védekezés tekintetében valaha meg fogja ütni ezt a szintet.
Főleg úgy, hogy szerintem jövőre is Allegri lesz az edzőnk és 4 védős játékra fog átállni a csapat, itt mégjobban kijönne a lassúsága és a már említett gyengesége. Nem kell eladni őt, éve 2000 percet simán kaphat kisebb horderejű meccseken így is, mindezt alacsony fizetésért tenné és nagyon jó mentalitást hoz az öltözőbe.

Rabiot nagyon kiemelkedik erről a középpályáról, én nem feltétlenül engedném el egyébként(bármennyire is látom a korlátait). Korábban az volt a fő bajom vele, hogy nem tudtam megmondani melyik szerepkörben jó igazán, Allegri viszont kiváló box-to-box középpályást nevelt belőle. Az ilyen játékosok tipikusan akkor működnek jól ha van mellettük egy "playmaker". Álcáráz és Miretti ilyen profilú játékos, Samardzic is. Az utóbbit én jobban támogatnám, Miretti nagyon messze van még ettől a szinttől, Álcárázt meglátjuk. Nem könnyű ilyet találni olcsón, szerintem ez a poszt jelentené Gattié mellett a másik nagy erősítést.
A szélsővédő poszt is ilyen, Cambiaso igazi top játékos matéria, minden adottsága megvan, hogy kiváló legyen. Mellette viszont bőven van üres hely, ide is találni kell játékosokat.

Hozzád hasonlóan én sem cserélném el a Juve projektet az Interére, ők kicst abba az irányba mennek, mint a Juve a 2010-es évek közepén/végén. Kezdenek nagyon belecsúszni a magas fizetésekbe idős játékosoknál és el fog jönni az idő amikor nem 90%-ban válnak be ezek a játékosok, hanem 50 vagy alatta.

Attilio79 2024.02.05. 12:57:08

Sommer, Darmian, Acerbi micsoda világverő kezdő, aztán ott van még Dimarco....
Pavard jó formában volt tegnap, mégis, egy játékost cserélnék el tőlünk, Rabiot Barellára.
Nálunk a középpályán óriási hézagok vannak, nincs csel, nincs váratlan húzás, nincsen átlövési kísérlet, csak a védekezés.
A keretünkből ki kell tenni, akik semmire nem alkalmasak, DS, Pogba, Sandro, Kean stb. játékosokat és helyükre tényleg olyan játékosokat hozni, akik versenyhelyzetet tudnak teremteni a posztokon.
Cambiaso, Yildiz, Fagioli, Miretti, Chiesa, Vlaho mind fiatal, kell nekik egy kis rutint szerezni, de senkit nem cserélnék le az Inter játékosai közül.
Thuram is vicces, jó, hogy nem érkezett hozzánk!

tv88 2024.02.05. 14:24:14

@venember83: Korábban nem arról volt szó, hogy nem kezd neki a csapat új idénynek lejáró szerződésű edzővel? Ergo vagy hosszabbít a kopasz, vagy távozik.

venember83 2024.02.05. 14:28:02

@tv88: de, az is felmerült, igen.

NagyonJuve 2024.02.05. 16:12:47

@Evoken: @delpi0823: Igen allegri a hibás. Nagy allegri fanok mondjátok már meg milyen edző rak be 1-0 vesztésnél egy ilyen fontos meccsen egy olyan játékost aki nem tudott a csapattal eszeni. Jó ha volt 1 közös edzésük. Majd én megmondom olyan aki a grundra való és a taktikája is oda való. Ebből is látszik hogy allegri kiküldi a játékosait és oldják meg. Többször is lenyilatkozta allegri hogy túl sokat képzelnek az edző szerepéről. Akkor miért kapja a legnagyobb fizetést a csapatban?

Rikoo 2024.02.05. 16:22:13

@venember83: Lesz fordítva a Giuntoli interjú majd valamikor vagy a lényegét beírjam a dühöngőbe?

Shyr Kahn 2024.02.05. 16:26:18

@venember83: A negyedik meg kell, hogy legyen valoban... de en jobban szeretnem, ha legalabb a Milan elott vegeznenk, ha mar igy nekilendultunk az utobbi honapokban

venember83 2024.02.05. 16:33:12

@Rikoo: köszi, írjad, most családi órák vannak soron.

babo0410 2024.02.05. 16:33:35

@JuveMI: Pont ugyanígy látom. Azt mondja nincs mit számon kérni a srácokon, egyszerűen erősebb az inter. Ilyet, még ha igaz, akkor sem mondok. Ha nem úgy állnánk ki, hogy ők az erősebbek, inkább ne kapjunk ki nagyon, hanem kicsit játszani is próbálnánk, nem csak mikor már kapkodni kell, de kikapnánk, az ember nem szólna semmit. De mikor azért kapunk ki, mert magunkra húzzuk őket, és konkrétan addig bekkelünk, míg gólt nem kapunk, az bosszantó. Egy félidő előnyt adtunk az internek. Úgy nem is lehetünk egy meccsre se jobbak náluk. Meg se próbáltunk játszani.
@Rocky80: Ti, akik a véksőkig véditek az edzőt, ugyanezt a kishitű szöveget adjátok elő. A keret gyenge, sokkal erősebb az inter, úgyse lehetünk bajnokok, nekünk már a 2. hely is óriási bravúr, Allegri micsoda edző, mert ezt elérte. Közben meg a helyzet az, hogy mikor a legjobban kéne, pont akkor nem tud váratlant húzni a mester, nem tudja átvariálni a csapatot, nem cserél időben (66. percet várt a cserékre, mert ugye majd megoldják elől a támadók), nem tudta egyáltalán úgy szervezni a keretet, hogy támadóbb felfogásban játszunk, kicsit gyorsuljunk. Posztra cserélt, támadó helyett támadó. Meg se adta az esélyét annak, hogy gólt szerezhessünk. Lassúak és körülményesek voltunk, ezt nem sikerült lereagálni. Úgy kaptunk ki, hogy Allegri sokkal jobban félt attól, hogy kapunk még, mint amennyire egyenlíteni szeretett volna.
És miért is kellett volna egyenlíteni? Hisz el lehet mondani, hogy sokkal erősebb az inter, hogy a cél a BL hely, hogy fiatal, tapasztalatlan a csapat, hogy Chiésa sérült volt, hogy stb. Az a baj Allegrivel, hogy mióta visszajött, ez a kishitűség jellemzi a felfogását, és mindenki erős ellenfél nekünk, aki ellen nekünk nem szabad támadni. Nagyon kevés kivétel volt, amikor úgy játszottunk, ahogy elvárható lenne. És az a baj, hogy a tegnapi bunkert is előre lehetett látni. Meg se próbáltunk gólt szerezni. Ősszel mi szereztük a vezető gólt, lett is 1 pontunk. És ha megint így lett volna, nem szólok egy szót se.
De hát sajnos megint addig hagytuk az intert, míg gólt nem kaptunk.

Shyr Kahn 2024.02.05. 17:27:37

Amiota nincs regista-nk Allegri meg van love... ennyire szimplanak tunik a kerdes. Sajnos a piacon nincs ertelmezheto melysegi iranyito. Fagioli meg egy nagy kerdojel... foleg, hogy az eltiltas utan mit tud majd mutatni.

Wizzurah 2024.02.05. 18:21:56

Látom itt sok a Maxi King, meg hogy hu az inter kerete milyen jó, a miénk gyengébb, építkezünk, stb. szóval szépen megették reggelire, ebédre és vacsira is, amit ez a kókler hangoztat hónapok óta. Nem csodálkozom és nem is hibáztatom érte itt egyiket sem, nem egyedi eset, de nem szeretnék politikát belekeverni.
Azért szeretném megemlíteni, hogy a inter kerete a legidősebb nem csak az olasz bajnokságban, de egész Európában. Kiket cseréltek be? Arnautovic, Klaassen? Mind a kettő egy csődtömeg. Dumfries, aki senkinek sem kell már lassan 10-15 millióért sem? A kezdőjük? Miben és mennyivel jobb, Darmian? A Juventus kerete nagyjából kétszer annyit ért azelőtt és annyi pénzből lett összevásárolva, mielőtt a kókler lett az edző elárulom, jelenleg mégis az inter kerete jelenleg értékesebb cirka 200 millióval. Nos, ez mégis hogy lehet? Mindazon által, hogy nem lehet elmenni amellet, hogy a vezetőség bizony csinált brutálisan szar igazolásokat, egy csapat értékét az aktuális formája, sikerei alapján számítják ki, amiben szerény véleményem szerint igencsak döntő befolyása van az edzői stábnak. Ami a Juventusnál szar. Lehet ideig-óráig eredményes, már persze mit nevezünk eredményességnek, az egy másik kérdés, én egy ilyen kerettel azt, hogy nincs nemzetközi kupaszereplés és második helyen vagyunk már eléggé leszakadva az első helytől, nos.... nekem ez nem eredményesség. Ehhez hozzáveszem, mint szimpla szurkoló, hogy a játék egy nézhetetlen foshalmaz évek óta, az egyetlen dolog, aminek örülni lehet, hogy sok a fiatal tehetség, ami nem az első csapat edzői stábjának a sikere és érdeme azt azért hozzá tenném, szóval...

Juvino 2024.02.05. 18:39:59

@Wizzurah: sztem sem ennyivel jobb az Inter kerete, csak az edzojuk es a stab tobbet hoz ki beloluk, mint anno belolunk Conte az elso eveben. Es itt van a mester nagy felelossege, es h mindezt ennyi penzert teszi

gomorra21 2024.02.05. 19:48:08

@Shyr Kahn: azért ez a regista mánia erősen jelzi Allegri korlátait, nem?

Mintha egy edző csak hamis kilencessel tudna elképzelni egy csapatot. Ha nem kap hamis kilencest, meghal a játéka. Lehet, hogy van egy bitang jó kilencese, de az úgy nem jó..
Kiscsapatos felfogás.

Shyr Kahn 2024.02.05. 22:44:50

@gomorra21: Sajnos ez nem csak ra jellemzo, hanem sok mas edzore. Van egy kialalult elkepzelesuk, amin nehezen lepnek tul. Conte is egy szep pelda erre.
Ellenben mondjuk Ancelotti rengeteg dolgot kiprobalt az elozo tobb, mint 20 evben.

Ha nagyon ra van kenyszerulve, ki kell, hogy valami mast talaljon. Sztem ebben a szezonban kezd ratalalni egy masik utra (regista nelkulire) es ez a merkozes jo merce volt arra, hogy meg van mit csiszolnia a dolgokon. Remeljuk nem lesz zsakutca belole... vagy ha megis, akkor remeljuk Fagioli kepes lesz felnoni a feladathoz. Ha nem is iden, de 1-2 even belul. Utana valoszinu jon valaki mas, aki meg egyaltalan nem jatszana regista-val.

Egyebkent borzasztonak tartom a mai tendenciat. A jatekosok tobbsege atletikus es a kreativitasi, palyalatasi szintjuk a regiekhez kepest igen alacsony. Es ez a modern focinak koszonheto, ahol a penz az ur es a gyerekeket a trendi posztokra "gyartjak". Igen keves gyereknek van koze ahhoz, hogy mikent kell kreativan jatszani es felelosseget cipelni. Szomoru ez nagyon.

Evoken 2024.02.06. 12:02:44

Jólvan akkor. Allegri a fö felelös, cseréljük le (kire is?). Biztosan tudható hogy annál jobb lesz mint ami van, tehát most elöznénk az intert két ponttal, szép játékkal.

Ezeket mondjátok.

Nekem teljesen mindegy ki az edzö, nem vagyok elfogult (ellenben az elvakult Allegri utálókkal), szerintem nagyságrendileg az a realitás ami most van. Leszarom miket nyilatkozik, az eredmények egyelöre öt igazolják, nem a ti siránkozásotokat.

Rocky80 2024.02.06. 16:33:44

Azért megy itt az ekézés rendesen.

@Juvino: ha te azt gondolod, hogy semmivel sem jobb az ő keretük a miénknél, akkor veled nem fogok vitába szállni. Ez csak egy ténymegállapítás, semmi több.

@Apuleius: egyetértek kb. De tudod mi a durva? Hogy Rabiot a legjobb középpályásunk... Na akkor most mi van?...

@venember83: kíváncsi vagyok mi lesz itt, ha még jövőre se érjük utol őket és jövőre se leszünk bajnokok? Nyilván ők se fogják karba tett kézzel nézni hogy mi fejlődünk és a scudettora törünk.
Mi lesz, ha mondjuk most 7 pont hátránnyal lesz meg az ezüst, jövőre meg nagy csatában mondjuk? Akkor az nem fejlődés? És jövőre ugye BL is lesz.

Rocky80 2024.02.06. 17:25:30

@Pavel1988: mindenben egyetértek, kivéve, hogy nyilván mindenki tud tanulni a másik hibájából is, gondolok itt az Interre. Most még jók, de biztos gondolnak a fiatalításra ők is, és lehet azt okosan is.

@Attilio79: nyilván ezek a nevek nem olyan jók, de egy jó rendszerben, jó feladatokkal látod, hogy BL döntő képes ez a csapat.
Amúgy ez olyan mint ha nálunk meg azt mondanád, hogy Gatti, Miretti, Kostic, micsoda egy világverő csapat!

Nem arról van szó, hogy cserélnénk velük, de jelenleg így, összeszokottságukban, tapasztaltságukban, csapatként jobbak mint mi. Sőt, sokkal jobbak. Nem csak az egyének számítanak meg a kiragadott leggyengébb nevek.

Acerbi meg kivirágzott itt, későn érő típus is lehet, vagy kellenek a társak mellé mint Bonucci mellé pl., és klasszisnak tűnik.

Azt sem értem hogy Thurammal mi bajod. Egész meccsen 2 ember kellett hogy fogja.

FAF 2024.02.06. 18:57:36

@Evoken: Milyen eredmények igazolják őt? Nem emlékszem hogy nyertünk volna mostanában bármit is és még a BL csoport körből se sikerült tovább jutni. Beakadt ez a szép játék is. Kinek mi a szép, de azért az elvárható lenne hogy egy Juventus ne teleszart gatyával lépjen pályára minden szaros kis csapat ellen. Most se a vereség a baj hanem hogy egy félidőn keresztül semmit nem tettünk a győzelemért. Eszünk ágában nem volt játszani a focit. Az Inter megtette és meg is nyerték megérdemelten.

Minden csapat kerete jobb és szipi szuper csak a miénk szar állandóan ugyebár.

venember83 2024.02.06. 19:13:59

@Rocky80: "kíváncsi vagyok mi lesz itt, ha még jövőre se érjük utol őket és jövőre se leszünk bajnokok?"

Engem annyira nem izgat, változó dolog ez a népítélet. Pár hónapja még elzavarták volna Allegrit a nézőtérről, aztán jött pár jobb eredmény, s rögtön változott a széljárás. Plusz a blog hozzászólói közössége is valamennyire változó.

Juvino 2024.02.06. 23:03:42

@Rocky80: En nem ezt mondtam, hanem hogy nem annyival jobb, m amirol itt tobben beszeltek. Es itt most a kvalitasokrol es a potencialrol beszelek. A mi jatekosainkban is benne lenne hasonlo teljesitmany egy masik jatekrendszerben. Vszinu,h nem mindenki lenne jobb, sot van akinek az nem fekudne, de a tamado felfogasu jatekosaink(es Loca is ide tartozik nalam,m 8 pozicio), gyak toredeket tudjak hozni a valos kepessegeiknek. Sokaknak ez a problemaja,h egy vedekezo kiscsapat focijat hozzuk, mindezt egy messze legtobbet kereso edzovel, legnagyobb bertomeggel(bar ez nem relevans, inkabb erdekesseg), egy JUVENTUS nevvel es legalabb a 2-3-ik legerosebb kerettel. Egy csapatot nem tudok a ligaban, aki ilyen nezhetetlen, ősz hajszalakat gyarapito focit jatszana. Es nem az eredmenyesseggel van a baj, meg h csak 2 a csapat, az meg rendben is van, az Intertol is ki lehet kapni idegenben, de a mutatott jatek es a taktika nagyon elkeserito egy jobb napokat is latott Juve szurkolonak. Nekem senki ne mondja,h a mi keretunk csak ennyire jo.
Egyebkent az interre es a keretek kozti kulonbsegre visszaterve az egyik gondolatoddal ertek egyet:Nem arról van szó, hogy cserélnénk velük, de jelenleg így, összeszokottságukban, tapasztaltságukban, csapatként jobbak mint mi." Tehat szerinted is tobb van a csapatban, csak hat ezt ki fogja kihozni beloluk, m Allegriben ennyi van, sőt meg tul is teljesit...sztem meg pl egy Conteval is minimum pariban lennenk az Interrel, igy csak a bajnoksagra koncentralva. Mondom ezt ugy,h egyaltalan nem varom es sirom vissza őt!

Evoken 2024.02.07. 10:29:29

@FAF: kiestünk a csoportkörböl és az EL elödöntöben kikaptunk a késöbbi gyöztestöl. Skandallum!

Az nem teleszart gatya, hogy óvatosabban kénytelenek játszani mert nincs meg az a minöség amivel bátran ki lehet támadni. Ugyanis volt példa rá, egy rakás olyan megmozdulásra óriási para lett hátul. De nyilván ez is Allegri sara... Hahó jóreggelt, mindig is biztonsági focit játszatott! Csak nem mindegy, hogy a 16/17es keret, vagy a mai áll rendelkezésre.

Az meg már óvoda, hogy miénk a legszarabb keret, mindenki más tökéletes. Ilyet soha senki nem mondott, cserébe így beszélni sem lehet semmiröl. Hasonló szinvonalon maradva: mindenért Allegri a hibás, a játékosaink Scudetto és BL esélyesek!

További jó Allegri anyázást kivánok mindenkinek.

FAF 2024.02.07. 13:04:16

@Evoken: Köszi, hogy felsoroltad az erdeményeket. Ja nem. Mit számít az hogy a későbbi győztestől kaptunk ki vagy sem? Egyébként bütetőkkel nyertek a dötőben. Nem agyonverték a Roma-t a döntőben.

Egyben igazad van mindig is beszari, biztonsági focit játszatott már az előző korszakában is. Rá is fizettünk jópárszor arra hogy nem akartunk focizni, amikor kellett volna akkor meg csak a kapkodás ment. Futottunk az eredmény után. Az óvatosság meg a nem akarunk semmit csak a vereséget elkerülni az is két külön dolog.
Ha nem fekszik neki ez a keret akkor olyan kell akinek fekszik mert itt jelenleg ebből kell építkezni mert nagy sztárok nem fognak érkezni. Pont ez az hogy képtelen felismerni azt is hogy nem a 16/17-es keret áll a rendelkezésére, nincs már BBC meg Buffon akikre lehetett építeni ezt a védekezős nem tudom mit.

A keretekről meg csak annyit hogy max az Internek van erősebb kerete bár én attól se vagyok elájulva inkább csak jobban össze van rakva mint tavaly a Napolié. Mivel kizárólag hazai porondon vagyunk érdekeltek más ligák csapatai irrelevánsak idén. Szóval a kerette max az Inter ellen lehet takarózni.
Conte milyen kerettel vezetett vissza minket a győzelembe?

Egy szóval nem anyáztam Allegrit meg igazából pont leszarnám hogy ő az edző ha hajlandó lenne a változásra de egyelőre nem úgy néz ki, de hátha majd a sok mellé felvett edző hatással lesz rá bár akkor meg minek fizetünk neki ennyi pénzt.

Jó Allegri ajnározást kívánok!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása