Allegri: „Nyernünk kell a Lecce ellen”

allegri_massimiliano_sajto_12.jpgMassimiliano Allegri a Lecce elleni vasárnapi meccs előtt a győzelem fontosságáról beszélt, s egyben elmondta, két játékosra továbbra sem számíthat, Adrien Rabiot izomsérülés, míg Federico Chiesa az ismét begyulladt térde miatt nem segítheti csapatát.

„A csapat jó állapotban van, tegnap volt egy jó edzésünk, s ma reggel is jól zártunk. Sajnos Adrien Rabiot és Federico Chiesa kihagyni kényszerül a holnapi meccset, előző vádliproblémával küzd, míg utóbbinál a térdsérülés jelentkezett ismét.

Leccében játszani mindig bonyolult, általában nem jó, kényelmetlen és nehéz meccseket játszanak itt a csapatok. Jól játszottak Milánóban az Inter ellen és Rómában a Lazio ellen, s az elmúlt pár mérkőzésen otthon pozitív eredményeket értek el.

Beszéltem Moise Keannel arról, hogyan halad, s holnap ismét elkezdi a futóedzéseket. Ami a távozását illeti, Cristiano Giuntoli ezt a témát már kimerítette.

Andrea Cambiaso már középpályásként is játszott, sokat fejlődött az elmúlt időszakban, és elégedett vagyok vele, fontos futballistája lett a keretnek.

Először is nyernünk kell a Lecce ellen, s meg kell próbálnunk nulla kapott góllal lehozni a meccset, miután az elmúlt négy idegenbeli meccsünkön mind kaptunk gólt. Sok pont hiányzik még a BL-hely bebiztosításához, s ez a célunk.

Dušan sokat fejlődött, különösen mivel a meccseket sokkal higgadtabban és nyugodtabban játssza. Lépést tett afelé, hogy teljesen érett játékossá fejlessze magát.

A rablók és a rendőröket illető vicc a szórakoztatást célozta, egyszerű vicc volt, egy metafora egy játék alapján, amit gyermekként játszottunk. Mi csak egy BL-helyet üldözünk.

Jelenleg semmi értelme a tabella első helyéről beszélni. Inkább foglalkozzunk a holnapi meccsel, mivel még számos fontos pont hiányzik a bajnokság végéig. Az Inter továbbra is első számú esélyese a scudettónak. Minél hamarabb kiharcoljuk a BL-kvalifikációt, annál jobb.”

A 4x100-as váltóval olimpiai aranyat begyűjtő Filippo Tortut is megkérdezték a Juventus és az Inter közötti versenyfutásról, aki a hit és a csapatmunka fontosságáról beszélt.

„Szívesen látjuk őt az edzésünkön. Szemellenzőt használnánk, mint a lovaknál? Nos, egyeseknek kell a szemellenző, másoknak nem. Vannak lovak, amelyeket zavar, ha verseny közben látják a versenytársukat a közelükben. Bármit is értünk el idáig, az semmit sem ér, ami fontos, az a holnap esti meccs. A futball az eredményekből táplálkozik, ha ezek elmaradnak, az tönkre teheti a szezont.

Három támadó maradt, ebből kettő fog játszani. Arkadiusz Milik nagyon jól érzi magát. Bárki játszik holnap, különbséget a padról beálló játékos is jelenteni fogja.

Jelenleg két játékos nem elérhető, de vannak mások, akik bevethetők. Majd kiértékeljük Adrien Rabiot állapotát, a vádli nagyon kockázatos terület, s Feder kapcsán is azt mondhatom, hogy a következő napokban ki fogjuk értékelni az állapotát.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8018307477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2024.01.20. 16:28:08

Chiesa 1 igazi vezér, 1 harcos,legnagyobb kedvencem..de nagyon aggasztó ez a térdprobléma,vagy pihentetni kellene míg rendbe jön ,mert semmi értelme így játszatni.
Remélem nem lesz Dybala story belőle :(

Leram7 2024.01.20. 17:59:17

@Il Principino: Sajnos már Dybala story lett belőle. 26 éves, ez jobb már nem lesz.
Yildiz, Iling, Soulé személyében kell megoldani majd a hiányát ,rotálását.

Juvino 2024.01.20. 20:10:23

Meg hogy a mester nem tud szorakoztatni...? Remek szoviccek es a partvonal mellett bemutatott freestyle gyakorlatok formajaban barmikor mindenki kedvenceve valhat:))

babo0410 2024.01.20. 21:07:05

Már megint kezdi? A kiesés elől menekülő Leccét agyon dícséri. Ilyenkor szoktuk a szokásos bunkert játszani. Remélem nem így lesz. De nem lehetne az ilyen szokásos ellenfeleket agyonajnározó süketelést kihagyni? Annyira idegesítő. Mintha mi a tök utolsók lennénk 0 ponttal, és mindenkitől félnünk kéne.

kidelpiero 2024.01.20. 21:58:56

Rohadt idegesitoek ezek a nyilatkozatok folyamatosan a mestertol. Mostanra teljesen hiteltelen...

Il Principino 2024.01.21. 06:53:05

Nyugalom!
Csak próbálja fenttartani a koncentrációt,valóban nem dőlhetünk hátra hisz semmit sem értünk el még!
Nem szabad lenézni semmilyen ellenfelet,nem elég a mezeket kiküldeni a pályára!

Gaben Smith 2024.01.21. 09:06:22

@kidelpiero: valahogy elo kellene keresni par nyilatkozatat amikor a Milant vezette ha ott is hasonloak a nyilatkozatok mondanivaloja akkor O tenyleg igy latja ha nem akkor a Juve PR szuro ra van teve ?

Rocky80 2024.01.21. 09:23:13

@Il Principino: egyetértek.

Mi bajotok amúgy? Mit kéne mondani? Megb...sszuk őket aztán megyünk tovább? A legnagyobb hiba lenne most elbizakodott lenni!

Amúgy meg eddig beváltak ezek a nyilatkozatok meg hozzáállás, győztes recepten meg nem változtatunk.

alexGicamo 2024.01.21. 10:42:05

@babo0410: Igen , elég unalmas ez a minden ellenfél mumus és mindenkitől félnünk kell filozófiája ...

Rikoo 2024.01.21. 10:55:01

@babo0410: @alexGicamo: Nem szoktátok olvasni vagy hallgatni más edzők nyilatkozatait?
Ugyanezt csinálja az összes edző. Körbenyalják az ellenfelet, aztán elmondják, hogy fontos a 3 pont.

Tegnap Klopp ajnározza pl. a Bournemouth teljesítményét.
www.youtube.com/watch?v=qvtchM-ygGI

De igazából mindenki ezt csinálja. Kinyilvánítják a tiszteletüket ezeken a meccs előtti konferenciákon.
A Lecce egyébként tényleg veszélyes csapat a Serie A-ban. Csak egy meccsük nem volt szoros, a Napoli ellen. Ráadásul sokat is lőnek kapura, még az Inter ellen is volt 11 lövésük idegenben.
www.skysports.com/lecce-results

alexGicamo 2024.01.21. 11:04:36

@Rikoo: Eltaláltad : nem szoktam más csapatokkal és más edzőkkel foglalkozni !
Értem én , hogy létezik protokoll , tiszteletkör, stb . De nem hinném,hogy a nyilatkozataiban szükséges lenne minden ellenfelünket piedesztálra emelni , kb. mintha mindegyik épp a BL címvédője lenne !
Tudom, nem én vagyok a JUVE edzője és mindenki másképp csinálja , DE azt gondolom, mindennek van határa , még a tiszteletnek is .

Rikoo 2024.01.21. 11:13:26

@alexGicamo: Persze, értem hogy ez mindenkit zavar, de egyszerűen ez így működik.
Az sem volt jobb amúgy, amikor az Inter-Juventus versenyfutást tolvajokhoz és őrökhöz hasonlította.:D
1 hete erről beszél mindenki az olasz médiában és közösségi oldalakon.

alexGicamo 2024.01.21. 11:22:10

@Rikoo: Maximusnak furcsa a humora ...

babo0410 2024.01.21. 12:10:02

@Rocky80: Nem kellene ennyire védeni. Tán azt mondhatná, hogy nyerni szeretnénk, nem dölhetünk hátra, mert nehéz ellenfél a Lecce, de a győzelem fontos számunkra. Aztán ennyi. Ehejett ódákat zeng arról, hogy milyen nehéz ellenfél is lesz egy kiesés elől menekülő Lecce egy bajnoki címért harcoló Juventusnak...
@Rikoo: Ennyire nem szoktak nyalni. És tavaly Spalletti nem nyalizott, hanem kielemezte Allegri játékát, aki ennek ellenére ugyanazt a bunkert tette fel, és agyon is lettünk verve. Ennyire egyik edző se ajnározza az ellenfelet, maximum a kis csapatoknál.

Rocky80 2024.01.21. 12:59:02

@babo0410: hagyjuk már ezt a Spalletti ajnározást! Tavaly csinált egy jó Napolit akik bajnokok lettek, oké, aláírom, de emlékszem én azokra az időkre amikor felmerült névként nálunk, aztán azt mondtuk hogy bárkit csak őt ne... ;-)

Marci04 2024.01.21. 13:46:53

Ha Allegri azt mondaná, hogy na most kifogunk menni és letaroljuk az ellenfelet, és esetleg becsúszik egy olyan vereség mint a Sassoulo ellen, akkor számon tudná őt kérni a sajtó, a szurkolók, a vezetőség stb. Éppen ezért használja a mostani sajtó-taktikáját, miszerint a papíron leggyengébb ellenfelet is felmagasztalja az egekig. Az ő részéről ez egy okos és érthető döntés, mégha az ép ész azt is diktálja hogy a Lecce nem egy kétszeres Bl győztes csapat.
Egyszer már kifejtettem a véleményem hogy nekem is szimpatikusabb lenne egy aranyközépút, de én nem tartom logikátlannak Allegri nyilatkozatait.

Ethan Hunt 2024.01.21. 13:47:54

@venember83 kolléga megmondja, de emlékeim szerint Sarri papi soha nem ilyen semmitmondó nyilatkozatokat tett.

Az Allegri-féle nyilatkozatoknak egyetlen sémája van: felsorolni minél több olyan "tényezőt", ami által az egyébként teljesen jogosan elvárható győzelem hatalmas tetté válik, ha meg ne adj'Isten nem így történik, akkor azt mondhassa, hogy előre megmondta...

Dzsákkeríni 2024.01.21. 14:49:58

@Rikoo: Mondjuk az is para volt :), hülye ez a pali :)

Il Principino 2024.01.21. 15:09:40

@babo0410: most nem azért, de az egyszezonos Spallettit meg Sarrit akik örök másodikak voltak hozod fel példának :D
Azért van kiemelve hogy nehéz meccs lesz,hogy élesek legyenek a fiúk, ne aludjanak bele a meccsbe..
Nem is értem ezen mit kell rugózni,minden szarba belekötni ami allegris...
Nem kötelező elolvasni a nyilatkozatot, hisz mindig "ugyanazt" mondja :)

Rocky80 2024.01.21. 15:22:16

@Ethan Hunt: aha, csak ez lehet. Ja, várj!...

@Il Principino: +1

Esküszöm, ha egyszer tenne egy nektek tetsző nyilatkozatot, akkor meg abba kötnétek bele hogy nekik nem adja meg a tiszteletet?!? :D

Én nem tudom, hogy miért nem lehet már megbékélni ezzel az emberrel. Főleg most, amikor nagyon szép a jövőkép. Nekem idehoznák Contét, egyszer elmondanám, hogy nem örülök neki, aztán szurkolnék tovább a csapatnak.

Rocky80 2024.01.21. 15:24:14

@Rocky80: nem kritizálnék minden egyes nyilatkozatot meg nem keresném a feltételezett "hibáját" minden egyes felmerülő dologban.

RunnerLaca 2024.01.21. 15:55:12

Közben a Frosinone a 3 Juventus-kölcsön fiatalember demokratikusan felosztott góljaival győzött! Hajrá, fiatalok! Este Leccefőzeléket eszünk!

Thuglife! 2024.01.21. 16:16:42

@Rocky80: én nem beszélhetek mások nevében,de legalább az én álláspontomat elmondom Allegrivel kapcsolatban,mert pontosan ez a helyzet amit mondtál,eljutottam olyan pontra hogy bármit csinál az nem jó,és szeretném ha megértenéd hogy az útálatnak,vagy mondanám inkább közömbösségnek van ilyen fokozata egy ember felé.szóval:a második elvesztett BL döntője tette be a kaput, onnantól amit ez az ember csinál az nekem nem lehet jó,nem működhet.
Megismerhettük ennek az embernek a plafonját amit az ő tudásával és észjárásával el lehet érni.vagyis az csak egy újabb csalódáshoz vezethet a legvégén.az a plafon mostanra pedig még lejjebb van,tavaly csak két meccset kellett volna hozni két semmivel se jobb csapat ellen: Inter kupa,Sevilla EL.ez amit ebben az évben csinálunk nettó idóhúzás.folyton kiemel játékosokat hogy fejlődnek( hja pont alatta fejlődnek meg lehet nézni a nála bemutatkozott Kean-t mire vitte.egy ígéretes olasz válogatottból lett azóta is egy cserejátékos.)vagy hogy a csapat fejlődik.de ez hogy hogyan rontsuk el az ellenfél játékát,ebben fejlődni...hát nem tudom.nemzetközi szinten már találkozni fogunk olyan támadókkal akik egy helyzetből egyet belőnek.
Sőt olyan edzőkkel akik ezt a semmit is ki tudják elemezni.oda már kevés ez az antifoci.
Persze érkeznek újak...de a felfogás marad.
A kedvenc ellenérvem: de a Juve sose szokott mást játszani...:D igen.
Két év próbálkozás után(Sarri,Pirlo) visszatértünk oda ami sehova se vezet.egy edzőhöz akinek már rég kiesőcsapatok tűzoltóedzőjének kellene lennie mostanra a felfogásával.

Ethan Hunt 2024.01.21. 16:22:57

@Rocky80: "Esküszöm, ha egyszer tenne egy nektek tetsző nyilatkozatot, akkor meg abba kötnétek bele hogy nekik nem adja meg a tiszteletet?!? :D"

Én biztosan nem kötnék bele, mert eleve hibásnak tartom ezt a felfogást! Nem kell bunkó módon vagy lesajnálóan beszélni semmilyen ellenfélről, de mégis ki a francot néz hülyének ezzel?! Ki hiszi ezt el újságíróként vagy futballszerető emberként, hogy a Lecce attól mert valaki ellen jó eredményt vagy szoros meccset produkált, majd a Juventus ellen jobban esélyesnek fog számítani? Ez nonszensz...

Rocky80 2024.01.21. 16:56:26

@Thuglife!: köszönöm hogy elismerted, korrekt, respekt.

Azzal nem értek egyet hogy neki mi a plafon meg mi nem. Tudjuk nagyon jól hogy a "Tesco gazdaságos" Marrotta által felépített csapattal ért el BL döntőket. Mi van akkor ha ilyen alapanyagból csak ilyet lehet főzni? És ez nem az ő szakmai alkalmatlansága? Sőt, tovább megyek, ezek edzői bravúrok? Azért ne felejtsük el, hogy egy Pjanic-Khedira középpályánk volt az egyiknél pl. (Nem mellesleg lesajnáltuk mi Matuidit is amikor itt volt.) Nem lehet, hogy csak a mi felsőbbrendűségi érzésünk mondatja ezt velünk mindig hogy ezek szakmai kudarcok és egyszerűen csak a realitással találkoztunk a döntőkben és alapvetően mind a kettő jobb csapat volt mint a miénk?
Tudod melyik döntő volt a tényleges kudarc azok közül amiket láttam? A Dortmund elleni 3-1. Na ott tényleg jobb csapatunk volt szerintem és mégis kikaptunk.

Jelen focink, jövőképünk: szerintem ez túl pesszimista amit te gondolsz. Igenis komoly csapatunk épül, szép jövőképpel, jó sportigazgatónk is van, pénzügyileg is rendben leszünk. Ha meg nincs pénzünk igazolni klasszisokat, ki kell nevelnünk őket meg fiatalként megvenni, ez egy járható útnak tűnik és mi mindig is ilyenek voltunk, mi nem kész klasszisokat vettünk, nálunk klasszisokká váltak.
Egy csapatépítés meg sosem időhúzás, igazából nem is értelek hogy a jelenlegi állapotunkat hogy érezheted egy sehova sem vezető útnak. Meglátjuk hogy kinek lesz igaza. :-)

@Ethan Hunt: hol látsz ilyet amúgy jelen interjúban hogy esélyesebb nálunk? A 2. és az 5. bekezdés szól róluk, én semmi ilyesmit nem látok.

A túltolt Lecce ajnározás meg a 2. bekezdés lenne? Semmi ilyesmit nem látok.

Ethan Hunt 2024.01.21. 16:56:46

@Thuglife!: +1

Teljesen megértem a látásmódodat és bevallom én is közel állok ehhez. Nálam a kaput a tavalyi megbocsáthatatlan és megmagyarázhatatlan BL-szereplésünk tette be és az, hogy nem lett az égvilágon semmilyen következménye annak, hogy egy Juventus 1 győzelemmel és 5 vereséggel zárt egy csoportkört. Legalább felajánlotta volna a lemondását... de nem...

Most egyelőre kivárok a következő szezon elejéig, mert kétségtelenül javult a csapat egysége, illetve a hozzáállása a meccsekhez ebben a szezonban, csak nem egyértelmű számomra, hogy ez kinek vagy minek köszönhető inkább: Allegri is benne van ebben vagy alapvetően a kevesebb meccs okozta fizikai frissebbség és Bonucci eltüntetése az öltözőből okozza ezt és hogy ez a változás mennyire lesz tartós vagy nem... Hogy majd jövőre a BL-be visszatérve is jönnek megint a kínos eredmények és a bajnokságban is bukdácsolni kezdünk majd vagy nagyjából megtartjuk ezt a bajnoki formát és a BL-ben is legalább a csoportkörből gond nélkül továbbjutunk...

De ettől függetlenül, továbbra is azt gondolom, hogy ez a játékfelfogás a legfontosabb meccseken eleve kudarcra van ítélve és szükségszerűen csalódáshoz vezet majd és sokkal jobb lenne egy olyan felfogással játszó Juventus alapjait lerakni, amelyik bízik saját magában és nem az ellenfél hibáira alapozva akar meccseket nyerni...

Ethan Hunt 2024.01.21. 17:03:55

@Rocky80: "hol látsz ilyet amúgy jelen interjúban hogy esélyesebb nálunk?"

Én nem írtam semmi ilyet, hogy "esélyesebb nálunk", hanem azt, hogy senki nem fogja attól jobban esélyesebbnek gondolni a Leccét (arra, hogy majd meglepi valami módon a Juvét), csak azért mert Allegri felmagasztalja őket, meg felsorolja, hogy mások ellen sikerült esetleg, akkor meg minek csinálni?!

gomorra21 2024.01.21. 17:44:15

@Marci04: ez egy pontos meglátás.
De ezzel Allegri elsősorban a saját személyét védi be, ha viszont az lenne az alapállása, hogy "a célunk megverni a Leccét, és folytatni a harcot a scudettóért" az a csapatnak adna egy jó magabiztosságot.

@Rocky80: Ez a kijelentés amúgy nem lenne sem vulgáris, sem pökhendi. Nem csak kétféleképpen lehet nyilatkozni - vannak még árnyalatok;)

Rikoo 2024.01.21. 23:23:16

Igazából nem tök mindegy mit nyilatkozik? Úgyis az számít, amit az öltözőben és a pályán mond.
Arról persze nincs szó, hogy a Calmázást meccsek közben leváltotta hetek óta a "Forza" és az "Andiamo".

gomorra21 2024.01.21. 23:39:23

@Rikoo: hát, bizonyos szempontból tök mindegy, bizonyos szempontból meg tök jó, ha egy beszédnek, szövegnek van értelme. Nyilván ez a csapat szempontjából nem a legégetőbb probléma. Én azért jó dolognak tartom, ha valaki tud intelligensen, árnyaltan, érzelmesen vagy épp elgondolkodtatóan beszélni.

Shyr Kahn 2024.01.22. 00:51:05

@Rocky80: Az en perspektivam a kovetkezo. Az emberek mindig valtoznak, ahogyan a kontextus is mindig mas. Allegri is valtozik, es a korulotte levo kontextus is. 9 evvel ezelotti teljes merkozest neztem vegig a minap a youtube-on. A padon ulve Allegrit lattam, de egy teljesen mas Allegrit. Nem csak a fizimiskaja valtozott. Kicsit turelmetlenebbet es harcosabbat lattam akkor. Mas volt ket eve, egy eve es a mai napon. En nem utalom a mestert. Igazabol senkit sem utalok.
Nekem eddig sok bajom volt vele es tovabbra sem vagyok elegedett az ellentmondo es PC nyilatkozataitol, de a jatek mintha fejlodne es ez Juve szurkolokent nyilvan jo, mert az edzo kilete majdnem mindegy. Lehetnenek jobbak is a szamok, de azt elismerem, hogy iden jobban teljesitett, mint azt gondoltam az elozo evek alapjan. A szamok nem hazudnak hosszabb tavon es a hosszabb tav elerkezett.
Persze a gyanakvas meg bennem van: most nem jatszunk BL-t es a menetrend ugy tunik kedvez a csapatnak. Hogy ez mennyire hosszutavu azt nem tudom, de nyilvan nem szurkolok a Juve ellen csak azert, hogy mas edzot lassak jovore. Valojaban eppen ellenkezoleg. Kivanom, hogy Rikoo kolleganak legyen igaza es en tevedjek.
Ha Allegrivel megy, akkor megy es ez alapvetoen pozitivum, hiszen nem kell mestervaltasban gondolkozni es nem kell egy uj rendszert kiprobalni (ha a mostani elkezd mukodni... talan mar el is kezdett).

Egyebkent a menetrendre visszaterve. A lazabb menetrend lehetove teszi, hogy a taktikat tobbet es jobban gyakoroljak a sracokkal es ennek a jeleit lathatjuk most. Ha a BL visszajon, a csapat "beleno" a taktikaba/felfogasba es Allegri marad, akkor lehet ez egy jo kezdet.

Meg mindig gyanakszom, de kicsit kevesbe, mint par merkozessel korabban. Az utobbi merkozesek eredmenye es mutatott jateka is alapvetoen pozitivum az elozo evekben latottakhoz kepest. Mikor voltunk utoljara a tabella elso helyen, vagy csupan a masodik helyen par pontra az ellovastol? Sarri-val utoljara. Ez teny.

Shyr Kahn 2024.01.22. 00:53:53

@ThugLife: -nak szantam az elozo kommentet es Rikoo valamint Rocky80-nak az elismerest az ugyben, hogy kitartottak a mester mellett.
Persze ahogy irtam varjuk ki meg a veget, de jo lenne ha nektek lenne igazatok.

MDaniel98 2024.01.26. 13:46:21

Nem szeretem Al-legri játékfilozófiáját, de az kétségtelen, hogy eredményes.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása