A Juventus péntek este fontos győzelmet ért el a címvédő Napoli ellen, Torinóban Federico Gatti góljával 1-0-ra hozta a meccset az Öreg Hölgy.
„Nagyon fontos győzelmet arrattunk ma este, mert így 12 pontos előnyre tettünk szert a Napolival szemben, és ez nagyszerű eredmény.” - értékelt a Juventus mestere a DAZN számára.
„Ami a scudettós álmokat illeti, folyamatosan javulnunk kell, lépésről lépésre, különösen mikor túl sok hibát vétünk. Jól teljesítettünk az első félidőben, járattuk a labdát egyik oldalról a másikra, aztán nehéz pillanatokban a csapat gránittömbbé változott. A Napoli sokat birtokolta a labdát, de nem voltak óriási lehetőségei, mi pedig jó hozzáállással játszottunk.
Keményen dolgozó srácok állnak rendelkezésemre, viszont tanulnunk kell a dolgok lelassítását, nincs miért mindig egyérintős futballt erőltetni. A labdát jobban kellene kezelnünk a meccs adott pillanataiban.
Az öltözőben el lehet mondani, hogy a bajnoki cím a cél, de ehhez eredmények kellenek. Semmi értelme arról beszélni, hogy mi történhet, hanem a valóságra kell koncentrálnunk. Minél inkább így futballozunk, minél inkább sikerül ilyen eredményeket elérni, annál inkább távolodunk az ötödik helytől, és annál jobban azok sarkában maradunk, akik vezetik a tabellát, és akik a bajnokság legerősebb csapatát testesítik meg.
A srácok készek fejlődni, nagyon alázatosak, és tudják, milyen korlátokkal rendelkeznek, ezért dolgozunk is ezeken. A tény az, hogy nagy lépés előre, hogy már nem veszítjük el a fejünket egy hiba után.
A rangadók természetesen súlyos meccsek, de például a Genoa elleni következő bajnoki is az. Ez a futball, olykor nagy a lelkesedés, máskor inkább depresszió ül rá a csapatra, de nekünk mindenben az egyensúly megtalálására kell törekednünk.
A kontratámadásnál elkövetett hiba után kaphattunk volna egy olyan gólt, mint az Inter ellen, de a csapat nem veszett el a pályán, ez pedig már az érettség jele.
Hasonlóképpen, amikor Victor Osimhen gólját érvénytelenítették, akkor nem lettünk feszültek. Ezeken a területeken javulnunk kell, de mentalitás tekintetében már sikerült fejlődnünk.
Dušan Vlahović ma domináns szereppel bírt az ellenfeleivel szemben, Federico Chiesa is jól teljesített, de mindketten felfogták, hogy a csapatért kell dolgozniuk, kemény nyomást kell kifejteniük, és gondoskodniuk kell a magas tempóról.
Ne tagadjuk, a Juventusnak 120 éve a génjeiben van, hogy az eredmények kemény munkával és erőfeszítéssel érhetők el.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
venember83 2023.12.09. 08:53:27
SuperTrezi 2023.12.09. 09:37:59
Én lemaradtam valamiről az elmúlt fél évtizedben.
SuperTrezi 2023.12.09. 09:45:44
Más: pár hete olvastam egy cikket, hogy az olasz klubok utóbbi évekbeli kiemelkedő nemzetközi szereplése miatt az UEFA-együttható annyira megemelkedett, hogy jövőre 5 csapat indulhat a BL-ben a Serie A-ból. Ez igaz? Mert akkor a Mester rossz viszonyítási pontot használ régóta. :)
Bodnar Daniel 2023.12.09. 10:47:37
Senki nem útálja SZÍVBŐL a juve játékát. Ha te igen az a te dolgod, de a kommentedbe talán nincs olyan állítás ami kapcsolatban a valósággal. Soha nem
kapott ennyi fiatal lehetőséget az elmúlt 10 éven Juvénál mint most. Az hogy egyes játékosokat “elveszít” a klub az meg mindenhol így van és mindig így lesz. Mint ahogy egyes játékosokat is “megnyer” a helyükre. Ez egy alap piaci mozgás, gondolom meglepő lehet…A stadionban folyamatosan több hely kel el és a bérleteket is kimaxolták. Ha te aki azt gondolja hogy szívből utálni való az amit a kedvenc csapatodtól látsz még mindig itt vagy és totális szubjektív sületlenségeket írsz, addig hidd el hogy egy szurkoló sincs elveszítve. Sőt vannak akik hálásak az eredményekért és az akaratért hogy a csapatuk erőn felül teljesít és ténylegesen támogatják a klubbot azzal hogy jegyeket, bérleteket vesznek vagy fizetnek egy tisztességes streaming szolgáltatásért.
Mert a valóság az, hogy aki valóban támogat egy ügyet annak nincs ideje a frusztrált önmagával foglalkozni, ha meg van az nem a Juventus hibája. Te döntésed, de ne ferdítsd hozzá a valóságot. Ez a te magánügyed.
venember83 2023.12.09. 11:08:21
A komment szekcióban magánvéleményt fogalmazok meg. Ha tetszik, magam világához ferdítem a valóságot. Természetesen senkinek sem kell egyetértenie vele. Ehhez mindenkinek joga van.
Ui. De igen, ismerek embereket, akik szívből utálják a Juve játékát. S emiatt a Juventust is. Ebből adódóan természetesen nem feltétlenül Juve-szurkolókról van szó, fogalmazzunk így. Csak annyit írtam, hogy az elmúlt időszakban mutatott játék segített nekem megérteni, mi indokolhatja ezeket az érzéseket.
SuperTrezi 2023.12.09. 11:23:24
Ahogy te leírtad a gondolataidat ide, neki legalább ennyi joga van hozzá anélkül, hogy "totálisan szubjektív sületlenségek" írásával vádolnák meg. Különben sincs egyedül a véleményével. Egyáltalán nincs.
DelPiero2 2023.12.09. 11:56:18
Teljesen jogos amit korábban írt a kolléga, hogy nem csinálunk semmit, aztán kapunk egy gólt, megtáltosodunk és postafordultával lövünk egy gólt. Nyilván egy Napoli ellen nem kell kitámadni, de semmi sem indokolja ezt a hozzáállást a játékhoz. Mivel nincs nemzetközi meccs, nem lehet azt mondani hogy nagy a terhelés, ráadásul 5 csere van, rotálás...
Ezek az 1-0-ák pont arra ösztönzik az ellenfelet, hogy hajtson. Sajnos egyes csatárainkról azt látom csak ímmel-ámmal védekezik , akkora hatékonysággal nem rendelkezik a kontránk, hogy ez indokolt lenne.
Szóval ugyan most hozzuk a pontokat, de veszélyes, s a szurkolóknak sem jó ez az 1-0- ra összpontosítás.
Ethan Hunt 2023.12.09. 12:22:21
"Arra mindenképpen jó, hogy vezessük a tabellát"
Te már látod előre, hogy az Udinese megverte az Intert? :D
"szarabb, fiatalabb, olaszabb és tapasztalatlanabb kerettel mint az Inter,Napoli,Milan"
Ebből egyedül az igaz, hogy olaszabbak vagyunk. Kizárólag az Inter kerete erősebb a miénknél és az övéktől vagyunk fiatalabbak csak. A Milanban éppen ennyi van, ahol állnak, a Napolinál meg lefőtt a kávé, mert nincs már ott az az ember, aki összehozta a bajnoki címet a csapattal...
"Soha nem kapott ennyi fiatal lehetőséget az elmúlt 10 éven Juvénál mint most."
Ja... Merő kényszerből és nem választásból eredően. Tele voltunk/vagyunk eltiltásokkal meg sérültekkel. Akkor kell nézni, hogy mennyit játszanak a fiatalok Allegrinél, ha nagyjából mindenki egészséges meg bevethető. Lesz majd döbbenet... :D
"A stadionban folyamatosan több hely kel el és a bérleteket is kimaxolták."
Persze, mert idén a BL hiányában sokkal többet tudunk készülni a meccsekre és emiatt eredményesebbek vagyunk a bajnokságban. A győzelmek mindig hoznak nézőket. Csak kérdés, hogy mi lesz ezekkel az új nézőkkel akkor, amikor a BL jelentette kettős terhelés miatt majd szembejön a valóság és becsúsznak majd kínos vereségek? Az, aki azt hiszi, hogy jövőre BL-meccsek mellett ugyanennyi pontot fogunk szerezni ilyen játékkal, álomvilágban él...
De a nézőkérdésre visszatérve, nem mindenki olasz meg Torino környékén él. A világban ez a játék, amit Allegri képvisel, aligha fog új, tartós, stabil rajongókat hozni a Juventusnak, amikor választhatnak bárkit helyettünk, aki az eredményességet tudja szép játékkal is kombinálni...
Pedro32 2023.12.09. 12:27:40
Figyelembevéve ezt a viszontagságos időszakot:Fagioli,Pogba botrányt,elvett pontokat,a keret szedettvedett a 80milliós szupercsatár 8milliósnak néz ki mióta itt játszik,a csapat mégis tartja magát.
Oké nem tiki-taka meg gégenpresszing ,de miért csak egyféleképpen lehet ezt a sportot játszani?
1pozitivumot nem irtok le a csapattal kapcsolatban.feljön ide az ember és elmegy az életkedve az állandó negativitástól meg sírástól.
Mit vártok ettől a kerettől? nem értem.
Locatelli lenne a legjobb 8asunk ,de 6ost kell játszania mert a többiek képtelenek a védelem előtt megbizhatoak lenni.
Mckenniből valamennyire focista lett,pedig a Leeds ben se marasztalták.
Vlahovic annyira ügyetlen hogy rossz nézni,összjátékban is kilóg lefele.nincs kreativ játékos max Chiesa,de ő is inkáb a megindulásaival teremt helyzetet,ha nem sérült.Gatti első szezonja az élvonalban 25évesen ,Danilo szélsőből lett vészmegoldás CB…és lehet sorolni.
De mindenki elvárja ,hogy Man city játék legyen erre alkalmatlan profilokkal.(Hogy ott is kiesik a Rodri és sorba megy a cumi az mellékes).persze oké véleményét irja le az ember,meg énis jobba örülnék dominans játéknak 3-0kal. De ha jövőre erősebb csapatot akarunk látni ,ahoz kell pénz,ahoz BL,ahoz a top4.és ha Allegri ezzel a kerettel eltudja érni ,ahoz lehet gratulálni.Bár már olvastam itt azt is ,hogy inkább ne nyerjen a csapat semmit,de játszunk szépen.Gratulálok.erre biztos sok szponzor rohanna a csapat után.
Andras74 2023.12.09. 12:36:58
Andras74 2023.12.09. 12:43:37
Pedro32 2023.12.09. 13:04:28
Il Principino 2023.12.09. 13:46:55
Dimarzio Primo 2023.12.09. 16:14:03
Egyébként, aki a mutatott játék miatt képes hátat fordítani a csapatának, amelyiknek szurkol, az annyit is ér.Cseppet sem kár érte.Szánalmas.
Rocky80 2023.12.09. 16:53:28
Nem a véleményed leírása vagy igazságtartalma a probléma kommenteddel, hanem a stílusa úgymond meg akinek címzed! Őszinte leszek: szinte mellbevágott engem is úgymond kívülállóként amikor olvastam nemrég. Egyrészt azért, mert a címzett jelen oldal szíve-lelke és létjogosultsága úgymond, másrészt meg ez a "hülyének nézés" azért nem állja meg a helyét vele kapcsolatban egyáltalán, úgy gondolom. Értsd ezalatt a "meglepő lehet" meg a "totális szubjektív sületlenségek" kiragadott részleteket. Disztingváljunk kérlek!
Ne érts félre: nincs itt szó véleménykorlátozásról, ritkán írsz ugyan, de mindig van tartalom és továbbra is tedd; inkább utalok ezekre az apró fogalmazásbeli és kinek célzom dolgokra úgymond. :-) Itt mindenki egyenlő ugyan, és egy vérből valók vagyunk - hogy éljek egy ilyen manapság oly divatos szókapcsolattal is -, de azért közöttünk is vannak egyenlőbbek és kiemelt tiszteletnek örvendők, még ha nekik is lehetnek hibáik természetesen.
Lényeg a lényeg: kedved szegni nem akarom, @venember83: -t meg így szeretjük, holott jómagam is rászólok néha a "keserűsége" miatt. Természetesen ő se legyen burokban ha valami olyat ír, de erről azért sosem beszélhetünk úgy érzem. :-)
Peace, love, Boldog Karácsony, minden amúgy a falkatagoknak! :D
xXPeiperXx 2023.12.09. 17:05:22
"Egyébként, aki a mutatott játék miatt képes hátat fordítani a csapatának, amelyiknek szurkol, az annyit is ér.Cseppet sem kár érte.Szánalmas."
Elég bicskanyitogató ne haragudj.
Ami munkát beletol a blogba az inkább dicsérendő lenne, pedig nincs sok motivációja sajnos.
Ha nektek megfelel Mr. 30% játéka, szívetek joga, de ne haragudj én 27 éve követem a Juventus meccseit, ahogy csak lehet és az én véleményem szerint ez negatív top3, a mutatott játék alapján, pedig voltak itt olyan zsenik, hogy ihaj...
Ugyanúgy szeretem a csapatot és szorítok nekik, de én ezen a játékon nem tudok szórakozni. Itt is leírom szerettem Allegrit, de most inkább nem is illetem jelzőkkel...., amit harmadik éve művel az valami hihetetlen és nem pozitív értelemben, részemről.
Ugyanazon a véleményen vagyok mint itt sokan, ha bejön a dupla vagy remélhetőleg tripla meccsterhelés, akkor nagyon nagy pofára esés lesz. Ja, és még ennek az évnek sincs vége, emlékezzünk csak a Di Matteo-féle Chelsea-re, kicsit hasonlít a két játékstílus és az is csak hónapokig működött.
@Andras74: Az, hogy lett egy TikTok csatornája a csapatnak és oda feliratkozott ugyanaz a tábor aki követi YouTube-on és Facebookon a csapatot az nem növekedés, de nézőpont kérdése.
Még egyszer leírom, az a Ti dolgotok, ha nektek ez megfelel, de ne sértegessetek olyan embereket, akik rengeteget tettek ezért a közösségért.
Köszönöm.
xXPeiperXx 2023.12.09. 17:34:13
Az előző kommentemből kimaradt, hogy a hozzászólás @Bodnar Daniel neked is szól és főleg neked.....
Shaky79 2023.12.09. 18:33:29
Aki ezt a játékot szereti nézni egy Juvétól, az nézze, de aki nem ezt szereti és nem ehhez szokott egy Juvétól, az had írja már ki a keserűségét magából! Én is leírtam már nagyon sokszor, hogy akinek csak az eredmény számít annak allegri antifocija és a tabella nézegetése tökéletes, aki viszont kicsit szeretne focit is látni, nem az ellenféltől, hanem a Juvétól, az meg had legyen már elégedetlen! Szeretem a focit, szeretem a Juvét, szeretek leülni meccset nézni, de amióta ezt a focit játszuk, nem szórakozok jól, hanem idegesít ez a beszari, eredménycentrikus, antifoci! Ez az én véleményem! Azon lehet vitatkozni, hogy kinek mi a jó foci, nekem nem ez, és azt sem titkoltam soha, hogy ezért a produkcióért én nem a játékosokat hanem allegrit hibáztatom! Amit meg Bodnár Dániel írt, inkább nem kommentelném(nyomdafestéket nem türné a véleményem), mert nem elég, hogy a fele sem igaz amit ír, de még sérteget is egy olyan embert aki csak tesz a Juvéért!
Thuglife! 2023.12.09. 19:27:34
Pont ő mondta a podcastjében hogy Chiesa nélkül elég megnézni az eredményt.
Ne is olvasd el mások véleményét a látottakról ha az nem összeegyeztethető a te kis rózsaszín buborékban töltött világoddal ahol már olyan erkölcsi magaslaton állsz ahonnan szánalmasnak nevezhetsz másokat.
Rocky80 2023.12.09. 20:02:03
A másik: ha jól értettük olyan emberre gondoltál és minősítesz, akinek az oldalt köszönhetjük. Lehet, hogy te nem jársz ide sűrűn és ez a te dolgod, de a "mi" szerkesztőnknek kedvét ne szegd, én se megyek az általad kedvelt oldalra és minősítgetem a "te" szerkesztődet, hogy ezáltal rontsam az oldal és a szerkesztő hangulatát. :-)
Persze online mindent szabad és semminek nincs következménye, de én azért igyekszem figyelni ezekre a szempontokra is.
Gaben Smith 2023.12.09. 20:12:13
Venembert pedig verlazito igy sertegetni , megbelyegezni.
Alazatosan ,oramu pontosaggal ,precizen reszlehajlas nelkul hozza a hireket a tarsasagnak naprol-napra igy ra aztan vegkepp nem mondhato el ,hogy szanalmas a latasmodja.
Teljes mertekben egyetertek vele es a csapat iranyaban megfogalmazott gondolataival.
Nem minden negativ velemeny arto szandeku ,sot ott van benne a az aggodas es a jobba valas igenyenek a szandeka .
Nagyon ketteszakadt a brigad vannak azok akik ki nem allhatjak az egeszet es foleg Allegrit es vannak azok akik szanalmasnak velnek minden ilyen embert es rasutik a “Te nem is vagy igazi szurkolo” belyeget.
Oda vissza kellene mukodnie a velemenyek elfogadasanak.
Pl már teljesen megertem es elfogadom aki szerint helyes az irany es nagyszeru munkat vegez Allegri ,ennek ellenere en mas velemenyen vagyok persze ilyenkor en vagyok a legnagyobb szar .
Az idei szezon eredmenyei elismeresre meltoak valoban nem a legjobb a keretunk az osszetetele meg foleg ,Allegri ilyen focit jatszat soha az eletben nem fog maskepp hozzaallni a jatekhoz ezt el kell fogadni ,de nem kotelezo szeretni is.
Nehez idoszakon vagyunk tul az idei szezon az elso Marotta tavozasa ota ami nem a lejtmenet jeleit mutatja hanem az epitkezes elso fazisat.
Valoszinuleg jovore jobb balanszirozottabb keretunk lesz a sportszakmai munka ugy latszik ujra annak a rendje es mondja szerint mukodik. Az igazgatok pedig a számok teruleten vannak otthon ami elengedhetetlen a jelenlegi olasz es nemzetkozi fociban lezajlo penzugyi atrendezodesek lattan.
Mindezek fejeben az en latasmodom szerint jovore nem Allegrivel kell kezdeni a szezont es nem az utalkozasom vagy a negativitasom miatt hanem azert ,mert ez a multba tekinto vezetőedzoi latasmod es jatekfelfogas olasz szinten rendben van de egy Juventus legyen tenyezo nemzetkozi mercevel is.
Mas szelek fujnak lehet a rozsaszin kod moge bujva elegedetten hatradolni a fotelban , de attol meg akik a jobba valas szandekaval fogalmaznak meg kritikusabb velemenyt azokkal egyetertek az emberiseg is mindig jobba szeretne valni ezert allandoan keresi azokat a dolgokat amiben fejlodni lehet igy jutottunk egy a kobaltatol a mai technologiai szintre.
Ismetlem a velemenyem szubjektiv nem vagyok es nem voltam ott a csapat az edzo es a vezetoseg kozeleben igy lehet teljesen maskepp latnam ha benfentes lennek,viszont kulso szemlelokent ezek a gondolataim.
Legyunk bajnokok vagy legalabb masodikak aztan a donteshozok le fogjak vonni a megfelelo kovetkezteteseket a jovot illetoen remelhetoleg helyes iranyt megfogalmazva.
venember83 2023.12.09. 20:44:28
Rocky80 2023.12.09. 21:44:29
Miért kell folyton egymás torkának ugrani amikor egy "alomból" valók vagyunk?
Nyilván lehet vitatkozni egymással, meg véleményt formálni, meg nem kell egyet érteni a másikkal; de a minősítgetés, meg az egymás torkának ugrás helyett nem lehetne kulturáltan szólni a másikhoz, meg megnyilvánulni róla? Össze kéne hozni bennünket a közös célnak, ehelyett...
Más téma amivel nem értek egyet de felhozzátok: majd ha nagyobb terhelés lesz és jönnek a BL meccsek, mi lesz?
Nem lehet, hogy a vezetők is látják ezt a problémát és nyilván erősíteni akarunk már most januárban is, nemcsak a nyáron? Ez adja magát úgymond, inkább ilyen kapaszkodónak érzem ezt az Allegri ellenesek részéről hogy "jó-jó, de", csak hogy valami ellenérv legyen úgymond a jelenlegi állapotok ellen.
Fiatalok játszatása: kicsit ebben is átestek a ló túloldalára, ez is ellenérv szokott lenni. Túljátszatnátok őket szerintem, egy egészséges elegy kellene legyen a tapasztaltabbakból és belőlük. Az elsődleges szempont legyen inkább az eredményesség és ne a fiatalítás, az a létszükséglet, minden más ráér úgymond.
Rocky80 2023.12.09. 22:17:34
Már megint félreértettek valamit, gondolok itt az elégedetten hátradőlésre. Mi is jobbat szeretnénk természetesen, csak más utat látunk jónak, meg mi elfogadjuk ezt a jelenlegi állapotot, mert legalább eredmények vannak.
De ugyanúgy aggódunk, ugyanúgy fejlődni szeretnénk, ugyanúgy a legjobbat szeretnénk. Csak máshogy, fogadjátok el. :-)
A másik: én speciel nem azért ülök le meccset nézni mert a játékot szeretem, hanem azért mert a csapatunkat szeretem, meg a játékosainkat szeretem, játszhatunk bárhogy úgymond. Nagy különbség! Ezt is tessék megérteni. ;-)
@Gaben Smith: tudom, a múltkor már beszélgettünk és én is értelek, elfogadom a véleményed, de nem megértelek. Más utat látsz jónak, nincs ezzel semmi gond, miért lennél szar emiatt?
Ami viszont érdekes és szerintem máshogy gondoljuk: szerintem ha valóban megkapná Allegri akit kér, akkor más játék lenne. Sajnos most a szegény ember vízzel főz igazsága van, lehetne ez egész más akár az ő regnálása alatt is, csak nincs még pénztárcánk hozzá. Ezért is létszükséglet a BL, ugye.
Gaben Smith 2023.12.09. 22:36:57
Kicsit hasonlonak erzem Carlot es Ot mindketten a vedekezest azervezik meg es a tamadasban szeretik szabadjara engedni a tehetseget.
Csak ugye a Realnal Vinicius,Rodrygo es Bellingham szaladgal elol nalunk pedig Vlaho akit imadtam de ma mar nem tudom hova tenni.
Egyebkent ha Chiesa kapna par osztonos jatekostarsat benne meg lenne ez az osztonosseg.
Szoval na ott van a nextgen ,mindig azt hangoztatjak mennyire sikeres es milyen jatekosokat fedeztek fel , de ha ez az irany akkor nem megfelelo az edzonk ehhez az iranyvonalhoz .
Az anyagi helyzet pedig nem engedi meg ,hogy Prime osztonos klasszisokat vegyunk ha Allegri felfogasa szerint igazolnank.
Szerintem erted mi az ellentmondas es nem tudom ,hogy most mi a celja a vezetesnek mert ezen kulon “igenyeket” a jelenlegi leosztasban nem lehet osszegyeztetni vagy Te ezt ,hogy latod?
Egyebkent nagyon kivancsi lennek Allegri mit tudna mutatni egy PSG padon pl vagy akar egy Madridin.
Rocky80 2023.12.09. 23:57:57
Amúgy - Allegri pártolóként nyilván -, meggyőződésem, hogy egy másik - más anyagi lehetőségekkel bíró - nagy csapat edzőjeként lenne pislogás! De nyilván biztosra nem mondhatom.
Next Gen téma: szerintem azért emlegetik ennyit, mert egyrészt palástolni akarjuk általa az anyagi helyzetünket; másrészt ez tényleg egy fontos ügy mert ez a jövő és a fenntarthatóság útja. Meg ugye jegelve is volt eddig ez a projekt, ideje volt elővenni.
Allegri szempontjából pedig úgy érzem "ki van adva", hogy promótálni kell a srácokat és játszatni, ha tetszik neki ha nem, és kénytelen úgymond; viszont nem érzem azért ezt a dinoszauruszságot rajta amit páran emlegetnek: miért ne lehetne ő is fejlődőképes és változtathatna a szemléletén? Nem hiszem, hogy ez akkora probléma lenne neki és összeegyeztethetetlen a munkájával, szóval a kérdésed is úgy gondolom hogy nem probléma neki, hanem egy munkakörülmény úgymond amihez alkalmazkodni kell. ;-) Sőt, akár az is lehet hogy nem is ekkora probléma ez, mint aminek gondoljátok, hanem csak azért játszatta az idősebbeket, mert azok voltak a legjobbak és leghasználhatóbbak éppen.
Prime klasszisok igazolása téma: kicsit vissza is utalva az előző gondolataimra, szerintem neki ugyanúgy jó lenne valami fiatal, kreatív, szervező, "ösztönös" játékos is, csak lehet hogy nincs ilyen a Next Genben egyrészt, pénzünk meg ugye nincs rá; másrészt meg egy idősebb játékos elbírja azt a terhet amit a Juve jelent - illetve könnyebben tud egyenletes teljesítményt hozni.
Gaben Smith 2023.12.10. 09:34:54
Mivel sok az 1-0-as meccs ezert a meccskep sem engedi meg a nagyfoku kockaztatast pl egy Iling,Yildiz vagy mas beallitasaval ezekre egy ket-harom golos vezetes lenne az amikor kockazatmentesen meg lehetne tenni.
Amugy akinek mindenkepp tobb lehetoseget adnek az Yildiz es ha itt lenne akkor Soule.
Miretti nekem fekete lo Fagioli meg tulsagosan jofiu benyomasat keltette nem lattam benne azt a hatarozott csibeszseget es nagyon rutintalannak tunt.
Amit jovore orvosolni kellene az Alex Sandro kiiktatasa es Danilo helyere egy valoban WCB-t hozni
A kozeppalyan pedig olyan ember kellene aki valoban mozgatja a csapatot.
Mondom nekem ezzel a szezonnal semmi bajom egyszeruen nem vagyok hive az ilyen jatekfelfogasnak.
Ami pedig egy evtizedes edzoi sikeresseget bearaz az a foci altali valtozasok felismerese es valamilyen szintű igazodasa hozza.
Ha jol emlekszem SAF is allandoan finomitott a jatekan a 90-as evekben nem lattam meg jatszani a Unitedet de emlekszem Mourinho Chelseas megerkezese utan a csapatok sokkal kompaktabbak lettek ezt kovette a Liverpool is es felismerte Fergie is es vissza is vette a cimet Josetol egy agressziv kompakt Uniteddel Evre,Vidic,Ferdinand,Neville stb.
Az allando visszatero Guardiola is eljutott a spanyol alacsony technikas ,agilis jatekosoktol a ma latott emberevo Cityig.
Klopp is lentebb csavarta a gegenpresszinget es atvarialta a jatekat a folyamatos siker erdekeben.
Azert hoztam fel ezt a 3 embert ,mert ok nagyon hosszu evekig sikeresek tudtak maradni ugy hogy kozbe a foci valtozott.
En ezt a valtoztatas iranti vagyat hianyolom Allegribol.
2023.12.11. 11:27:47
Pont ezt próbálta már pár ember itt megfogalmazni, óvatosan persze, amit szerkesztőnket "inzultáló" emberke is, hogy a negatív véleményt formázók nagyon agresszívak. Frusztráltnak nevezte és ezért negatívak. Most itt látszik, hogy akár lehet benne igazság is.
Ne kezdjen el senki beskatulyázni valamelyik oldalra ezért amit írtam, oké? Köszönöm
Csak egy meglátás volt.
A legnagyobb tisztelője vagyok Vénembernek, de ezt ő tudja is
Ps:"Ez egy alap piaci mozgás, gondolom meglepő lehet…" azért ezt nem gondoltad komolyan, hogy megúszod Dániel