Egyes források már tényként közlik a Juve és Conte megegyezését

conte_antonio_del_piero_es_montero_mellett.jpgA játékosok érkezése és távozása mellett az edző kérdésével is foglalkozik több lap, a La Stampa megemlékezik arról, hogy pontosan egy éve mondott le Andrea Agnelli és a teljes vezetőség, és bár a lemondott vezetőség mandátumához számos pozitívum is kapcsolódik, mint a kilenc bajnoki cím, a stadion megnyitása, Continassa felépítése, valamint a Next Gen és a női futballcsapat projektjének az elindítása, a korszak lezárulását számos tárgyalás és kellemetlen ítélet fémjelezi. Az új vezetőség más eszméket követ, Gianluca Ferrero és Maurizio Scanavino a gazdasági helyzet javításán dolgozik, s Cristiano Giuntoli a sportszakmai újjáépítés céljából érkezett. Viszont a régi korszak elemeként megmaradt Massimiliano Allegri, aki az elmúlt időszakban sokszor egyedül volt kénytelen kezelni számos krízishelyzetet.

Az edzőkérdés kapcsán egyre több pletyka lát napvilágot, a Corriere dello Sport is arról számolt be, hogy Massimiliano Allegri a távozás ötletével kacérkodik, s miután BL-helyen zár a csapattal, kész kipróbálni magát teljesen új körülmények között a szaúdi bajnokságban, amely busás jövedelmi lehetőséggel csábítja a sikeredzőt. Mindeközben Antonio Conte nagy érdeklődéssel követi az eseményeket, s egy torinói visszatérésben reménykedik, és visszaköltözne a családja közelébe. A lap szerint az edző nagyszerű kapcsolatot tartott fent Francesco Calvóval, s bár a viharos 2014 júliusi válás után elképzelhetetlen volt Antonio Conte számára a visszatérés, más csapattal való visszatérése a stadionba is komoly ellenszenvet keltett, most komoly lehetőség mutatkozik erre. Antonio Conte ismételt kinevezése korántsem lenne premier, hiszen a Juventushoz visszatért már Giovanni Trapattoni, majd pár évvel később Marcello Lippi is.

A Radio Radio Lo Sport is Antonio Conte helyzetéről számolt be, s műsorában kihangsúlyozta, hogy az edző kinevezésének legfőbb ellenzője már rég elhagyta a Juventust, Gianluca Ferrero pedig kész teljesen másképp viszonyulni a sokszor nehezen kiszámítható edzőhöz. Ha hinni lehet a pletykáknak, Antonio Conte számára vonzó a Cristiano Giuntoli és az új vezetőség által bemutatott projekt, s nem véletlenül utasította el úgy a Roma, mint a Napoli közeledését. A rádiócsatorna munkatársa, Ilario Di Giovambattista beszámolója szerint lényegében a klub és az edző már megállapodott, és Antonio Conte fogja átvenni a csapatot 2024 nyarától.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9618268945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2023.11.28. 09:38:57

Egy kis vér kerülne a "pucába" a csapatnál:)

Apuleius 2023.11.28. 10:15:37

Isten mentsen attól, hogy a vezetőség Conte kinevezésében lássa a megoldást....
Aztán, mikor 2 év múlva megint elmérgesedik a helyzet vele, majd újra visszahívjuk Allegrit, s a kör bezárul.

venember83 2023.11.28. 10:18:43

@Apuleius: azért nagyon remélem, hogy nem csak ez a két opció létezik.

DelPiero2 2023.11.28. 11:20:17

támadóbb lesz a csapat, de BL-ben Juve-val nagyon gyengén teljesített Conte.

Szili 72 2023.11.28. 11:57:27

Ne, ne,ne! Inkább egy fiatal olasz edző. Szerintem Allegri kitölti a szerződését.

The Professor 2023.11.28. 13:10:42

Tyűűűűű......
Hát mit ne mondjak, remélem az újságírók csak unatkoznak

MdewC 2023.11.28. 14:05:20

Nabivaaa! :D

Akkora uborka szezon van. Vmit ki kellett találni. Ez mondjuk jobb mint a tavalyi plusvalenza.

Attilio79 2023.11.28. 14:06:00

Allegri után bárki jobb, aki képes felépíteni egy csapatot, Deschampot kellett volna meggyőzni. Kíváncsi leszek Contéra (újra), talán nem követi el azokat a bakikat, amit 10 (!) éve elkövetett.
10 év sok idő...

Gaben Smith 2023.11.28. 17:56:19

Conteval kb 2 max 3 evre lehet tervezni.
Ezalatt fix az elso 2 hely valamelyike a bajnoki cim eleg valoszinu.
A BL-ben a legjobb 16-nal tobb nem varhato.
Amit meg tud adni az egy olyan keret ami fel van epitve es csak finomhangolni kell lasd Allegri ,Inzaghi es Postecpglu is profital(t) a Conte altal hatrahagyott csapatokkal.
Nem mondom hogy csillagos otos megoldas de a jelenlegi keret erejet es a gazdasagi helyzetet nezve egy bajnoki cim es bl 16-nal tobbet egyenlore nem lehet varni.2-3 ev mulva meg barmi lehet.

SuperTrezi 2023.11.28. 21:16:08

Neki is a világ pénzét kell amúgy a zsebébe tenni, ha nem tévedek.

Csak Csucsu 2023.11.28. 21:18:34

@Apuleius: ha a körömrágós 1-0 ból lesz egy erődemonstráló letisztult játék(kezdők) kissé adok kapok jelleggel az már megéri. A mentális erejét sem vetném el hogy sokszor hozzáállás miatt ha akarták sem hittek benne hogy nyerhetnek.
Jelenleg nem is tudnék olyat mondani aki ellen magabiztos győzelmet várok..mondjuk ha az ellenfél sztárja kipókhálózza a kaput s hirtelen a 3 helyzetszerüségből 2-3 gól kell hogy számítson. Ez a hatásfok meg olyan nyomást helyez a csatárokra hogy nem is emlékszem hogy valamelyikük a misterio mágust mondaná maga mellett álmai meccsén(Mandzukic nem éri)
A védelemről nem is beszélve.. kevesebb a kaotikus pillanat az igaz. (1az1 nem tudnak kontrázni)
Viszont a kis különbség s az ellenfél magunkra húzása miatt megsokszorozza a kockázatot hogy ez a meccs lehet élete meccse a Juventus ellen ha hisz benne
És még annyi hogy olyanra nem emlékszem Contenál hogy ha nem volt tétje a meccsnek akkor beleszrtak.
Nekem azok az évvegi befejezések Allegrivel. Rémálmaimban fordul elő
Meg cattenaccio s 4-4-2 je 4 poszton tanuló játékosokkal
Conte rengeteg újítást meglátást hozott
Ő emelte ki. BBC t…az mvp kp kiképzése
Asamoah s Lichtseiner kivirágzott a két szélen etcetc

Ui.: Titkon bízom abban, hogy élete munkája lesz most(lehiggad s egy életre a nyugdíjig megtolja a pár év arab liga előtt…
Csapatkapitányunk aki mindent megnyert játékosként s edzőként csak az I-re a pont hiányzik.. Szép lenne ha több éves terv részeként így tervezné a sors. Ilyenkor szokott az lenni hogy ég a vágytól. Mint Dominik Liverpoolban. Megfelelő alázattal univerzális teljesítményre képes az ember ha éppen fitt

2023.11.28. 21:35:09

@Csak Csucsu: egyetértek. Conte megérdemelné, hogy visszatérve a Juvéhoz itt érje el a csúcsot a nemzetközi porondon, mert az alatt a 3 év alatt ezért bőven megdolgozott.

2023.11.28. 21:43:39

Off: a Premier ligában jövőre már tesztelik a narancssárga lapot, ami 10 perces kiállítást eredményez

MdewC 2023.11.28. 23:54:05

@LacaGLJuve: xD

Lehetne rózsaszín lap, aki megkapja, az kimehet, hogy gyors lepippantsa vki. Lehiggad, felpörög, stb.

Shyr Kahn 2023.11.29. 00:42:15

@DelPiero2: A BL-ben gyengen teljesitett a Juve 10 evvel ezelott, azonban az Allegri fele BL dontokhoz a Conte fele betonszilard Juve rakta le az alapot. Azt sem art eszrevenni, hogy Conte eleg sok tapasztalatot gyujtott kozben. En hiszek abban, hogy Conte fejlodott es a BL-ben is kepesek vagyunk jo teljesitmenyt nyujtani vele.

Ha valakinek le kell "harapnia" a fejeket, hogy felrazza a csapatot, akkor Conte a legmegfelelobb ember. Egyebkent nem veletlenul szeretett Pirlo sem Conte-val egyutt dolgozni. Sztem sokan szerettek edzokent a filozofiajat, ami nem lehet veletlen.

Thuglife! 2023.11.29. 07:46:45

@Shyr Kahn: "folytatom a tanulást és szélesítem a látókörömet"
Ezt olvastuk Contétól az interjúban.
Az hogy Allegri mit tanult az elmúlt évben azt meg láthatjuk.
De mindegy is most nem szállok fel erre a buszra.a spurs utáni eljövetelekor már egyszer beleéltem magam hogy visszajön.

Thuglife! 2023.11.29. 07:49:27

@Thuglife!: mármint Allegri nem az elmúlt két évben azelőtt hogy visszahívta a másik nagyokos.

steven.h 2023.11.29. 08:26:31

@Shyr Kahn: Komolyan nem unjátok még ezt a "Conténak köszönhető a két BL döntő" dolgot? Mert én már baromira és csak pár pont:
- A Conte-féle csapat egy EL döntőt nem volt képes hozni, úgy hogy Torinoban játszották volna, egy akkor nem túl acélos Benficának nem sikerült 180 perc alatt 1 gólt lőni
- Az Allegri féle BL döntős csapat 4-3-1-2-ben játszott a BL-ben, amit Conte soha nem játszatott, így nem hinném hogy az ő érdeme
- A 2017-es BL döntős csapatban pedig 4 játékos szerepelt a Conte féle csapatból

2023.11.29. 08:33:01

@MdewC: vagy Rocco ott vár a 30-ast lengetve riasztásként:):)

2023.11.29. 08:34:24

@steven.h: röviden, tömören, ennyi. Nem szabad elvenni valaki érdemeit személyes megítélés miatt

Il Principino 2023.11.29. 09:06:01

@steven.h: és ne feledjük a Galata elleni blamát,még abban a szezonban a Benfica itthon mint mondtad..
majd Allegrivel ugyanaz a csapat bl döntőzött!
Valamint ahogy távozott, majd a mutogatás Agnellinek INTERESKÉNT!!!
Hiszti ,ha nem kapja meg akit kér..
Most sincs pénz normális játékosra,akkor miért lenne vonzó neki a mostani Juve?!!

Thuglife! 2023.11.29. 09:09:05

@steven.h: ezek a mérhető dolgok.
Ami nem mérhető,amiben mi csak próbálunk hinni hogy létezik,de létezik hisz a játékosok is beszélnek róla az a spirito.amit (vissza)adott a csapatnak.amit átadtak a távoztával egymásnak a régi és az új játékosok így el is jutunk 2017-ig.de valahol nagyon megtört a dolog.a 17-es döntő után vagy Ronaldi érkeztével?
Tény hogy már jóideje nem tudunk vesztett állásból fordítani.ezek az 1-0-ák arra jók hogy nem tudunk nagyobb sebességre kapcsolni amikor majd szükség lesz rá.vagy épp belenyugodunk egy 1-1 be.én nem hiszem hogy ezek a játékosok ne tudnának szívből játszanu vagy egy látványos akciógólt elérni.nézzük meg a rómát ahol egy másik őskövület ül a padon.most szereztek egy szép gólt és nem tudják hovatenni a dolgot.vagy pl. Herta 2. gólja csupa iparossal.
Ez Conte,egy nagy adag lelkifröccs ami évekig kitart még utána is.csak tényleg fejlödnie kéne taktikailag is.de azt olvashattuk hogy rajta van az ügyön.

steven.h 2023.11.29. 09:33:49

@Thuglife!: Igen, csak jelenleg egy edző sikereit, a személye miatt, olyan dolgokkal akarják itt páran elbagatelizálni, ami vagy létezik vagy nem. Lehet hogy van Spirito, vagy volt, de attól még a tény az tény, ugyanaz a csapat más edzővel mérhetően jobb eredményt ért el.

Ha annyira a győzelembe hajszolta a csapatot Conte, akkor miért nem tudtunk egyetlen egy gólt sem rúgni egy Benficának, tudva hogy hazai pályán játszhatnánk döntőt? Ha már a BL-ből kiestünk. Nem az ilyen meccseken kellett volna kijönnie a Conte faktornak?

Valahogy ha Allegriről van szó akkor annyi jön elő, hogy a trágya Serie A-t persze hogy megnyerte, hát persze hogy megnyerte az Olasz kupát nincs ellenfél, BL-ben meg Conte csapata volt, azért jöttek az eredmények, míg arról senki nem beszél, hogy Conte utolsó éve, amikor a legerősebb volt a csapata a legnagyobb égés következett és a 10 eurós csapata leginkább csak neki volt 10 eurós, mert más tudott BL döntőt játszani vele, és ellenben egyáltalán nem játszott alárendelt szerepet a Barcelona ellen. Mert még ez is szokott jönni, hogy igen eljutottunk, majd agyonvertek minket a döntőben...

steven.h 2023.11.29. 09:38:54

@steven.h: ja és a tisztánlátás kedvéért, én nem hoztam volna vissza Allegrit, most nyáron is már váltottam volna, ha már az iránya a csapatnak megváltozott és most jövő nyáron is leváltanám (hacsak valami pálfordulás nem történik januártól a játékban), ha elérhető lenne még Tudor vagy még akár Gasperini is, de semmiképp sem Conte.

Shyr Kahn 2023.11.29. 10:04:49

@steven.h: "A 2017-es BL döntős csapatban pedig 4 játékos szerepelt a Conte féle csapatból" - ezt mar valoban atbeszeltuk. Javitom magam: a 2015-os bivalyeros BL dontos Juve, a Conte fele beton Juve-ra epult. A 2017-es mar joval kevesbe. A formaciot felesleges idevenni, hiszen nem azt irtam, hogy Allegri mindent lemasolt Conte-tol, hanem azt, hogy egy betoneros alapra epitkezhetett es hozzaadhatta a sajat elkepzeleset egy mar fanatizalt csapathoz.
Azt sem szabad elfeledni, hogy a startegiailag lenezett Conte, Allegri Milan-ja elott nyerte meg az elso Scudettojat Juve edzokent. A ket csapat kerete kozott igen eros volt az elteres es megis a strategan kifogott a motivator, ugye? Conte az utan rakta ossze a Juvet, hogy egy katasztrofalis DelNeri evben a hetedik helyen vegeztunk. A spirito altal adott loket egyertelmuen lathato volt.
Ami a Serie A-t illeti, ki ert el a Juveval 102 pontos rekord sikert, 3-5-2-es formaciot jatszatva?
A BL-rol mar beszeltunk. Valahogy ott valoban nem ment eddig Conte-nak.

Szoval a tisztanalatas vegett:
- Allegri ugy tunik egy eros csapathoz jol hozza tud adni, de ha nincs eros csapat, akkor nem igazan megy neki a csapatepites (lasd a Milanban toltott utso eveit + most az utso eveket). A 2017-es csapat bar kicserelodott, de a spirito mag ott maradt es nem kellett a nullarol epitkeznie.
- Conte ezzel szemben kis hijjan a nullabol is kepes volt varat epiteni es rekordgyozelmet aratni
- Allegri ugy tunik a BL-hez melto strategiai erzekkel rendelkezik
- Conte eddig leszerepelt a BL-ben

Kihagytam valamit?

Attilio79 2023.11.29. 10:53:59

@Shyr Kahn: Igen, Conte után jöhet(ne) Allegri. :)
Csapatot kell építeni, újra szükségünk lenne egy jó, fiatal kapusra és minimum két összeszokott (fiatal) védőre, akik meghatározóak évekig, aztán jöhetnek a klub értékeinek rendbe hozatala. Ha ez megvan lehet tovább gondolkozni, mert Chiesa az egyetlen vezérnek tűnő játékosunk! Nevelni kell vagy igazolni, ésszerűen, feltölteni a keretet olcsóbb, hasznos olaszokkal és külföldi sztárokkal.

venember83 2023.11.29. 11:13:41

@Attilio79: ideje új utat találni, volt már elég siker és kudarc is Conte és Allegri hozzájárulásával.

Thuglife! 2023.11.29. 11:19:23

@steven.h: az hogy nem játszottunk alárendelt szerepet a Barca ellen,nem értek egyet.véleményem szerint ha 10x játszunk velük akkor 10x kikapunk.az egy korszakos Barca volt.akár csak a 17-es Madrid.ha 5 Lippi ül a padon akkor se nyerünk.
Igen létezik az Allegrivel szembeni kettősmérce,amihez én is hozzájárulok.szerintem a 15-ös BL sorsolásunk könnyű volt. A bajnokságokat pedig nem tud senki meggyőzni hogy Sarrival vagy Contéval ne nyertük volna meg ugyanúgy azt az 5 bajnoki címet.
De Az hogy Conte nem volt jó a BL-ben az igaz.de ugyanúgy ki lehet jelenteni hogy Allegri meg már nem jó.18-ban csak az ajaxot és a tottenhamet kellett volna legyőzni a döntőig.ezeket a mindenkori juvénak le kéne tudni győzni.már a könnyű sorsolás se segített.tavaly meg még a balhé előtt estünk ki simán a csoportból.
A benfica elleni kiesés nekem is fájó,de a spirito nem Ilyen hogy fogom és bekapcsolom.a hajtással nem volt gond.ott volt pl Lichti helyzete amit 3 méterről fölé lőtt nálam ő volt a bűnbak.jó lett volna végre kupát nyerni de ha végiggondolod,utána minden ugyanúgy történt volna:Conte játékosokat kér nem kapja meg.ugyanezzel a jó kerettel egy másik edző miért ne juthatna el BL döntőig.csak sajnos volt egy msn.

Attilio79 2023.11.29. 11:28:58

@venember83: Persze, azért Conte kaphatna még egy esélyt. A miértje egyértelmű, Conte és a nem túl hibátlan akkori vezetőség között megszakadt valami és a Covid és Cé hatásai miatt a földbe állt a csapat.
Most újjá kell(ene) építeni és olyan(ok) kellenek, akik tudják, hogy a Juve hol volt a térképen, ezért nem lehet akárki! Egy szemléletet kellene átadni a klubnak, erre olyan(ok) képes(ek), akik ismerik ezt, ezért kellene a múltunkból választani, olyan ikonokat, akire felnézhet a 19-20 éves generáció is, nemhogy a felnőtt csapat!
Van történelmünk és régi címerünk, használni kellene végre őket!

DelPiero2 2023.11.29. 11:57:23

@Shyr Kahn: Szia, a sem nem világos. Úgy tűnik azt akartad írni, hogy Pirlo szeretett Conte-val együtt dolgozni. Jól értem?

Pilsnerurquell 2023.11.29. 13:16:52

Én örülnék Conte-nak. Màs kérdés hogy akkor az eddigi Allegri project leves xd Conte is figyel a védekezésre, de soha nem àldozza be màs jàtékelem kàràra mint a Miszter.

Jó lenne ha jönne majd. Persze erősítés is kell majd. Leginkàbb a középpàlyàn.

Shaky79 2023.11.29. 13:39:55

Én egyiknek sem örülnék, örülök. Nemzetközi szinten egyik sem tud maradandót nyújtani. Allegri stílusát látjuk az elmúlt 5 évben amikor ő vezette a juvét, konkrétan a meccseink 80-90 %-a nézhetetlen.
Conte meg volt Angliában de semmi maradandót nem tudott ott sem nyújtani, szóval nem kérnék egyikből sem ha lehet.
Jöjjön egy új szemlélettel rendelkező edző, akinek van stílusa, lehet neki igazolni posztra játékost mert van egy kialakult rendszer, egy szemlélet és mindenki tudja pontosan mi a feladata, aki bátran berakja a fiatalokat nem csak akkor ha sok a sérült, vagy a meccsek végén 5-10 percet kapnak. Az se érdekel ha nem leszünk bajnokok csak lássam a játékban a fejlődést, nem az egy helyben toporgást, az antifocit és a nézhetetlen játékot.

steven.h 2023.11.29. 14:53:57

@Shaky79: Egyetértek, de teljesen nem lehet beáldozni a eredményt a fejlődés érdekében, mert a legjobb 4-be muszáj odaérni, hogy gazdaságilag is tudjon stabilizálódni a klub és tovább fejlődni játékoskeretben.

Én mindenképp Tudorban gondolkodnék, mivel elég pragmatikus, 3 védős rendszert preferál és azonnali hatása van a csapatra. Legalábbis a Veronánál és a Marseille-nél is azonnali volt. Juve kötődés is megvan.
Gasperinivel valószínűleg több idő kellene és nem tudom, hogy a 4. helyre jók lehetnénk-e vele.

@Thuglife!: Ebben nem fogunk valószínűleg egyetérteni, szerintem 1-szer 2-szer a Juve megnyerte volna 10 alkalomból azt a meccset, és azon az ominózus meccsen sem álltunk tőle távol, tekintve hogy 1-1 után jól játszott a csapat, tudott irányítani és egy jogos 11-est nem kapott meg, ami után rögtön jött a Messi megindulás és Suarez gól. Kb mint most az Inter ellen, csak most még VAR is volt, mégse nézték vissza, ott meg nem volt VAR, de ami hátszele volt akkoriban pluszban a Barcának a végeredmény ugyanaz lett volna, hogy meg se nézik.
Így visszatekintve lehet azt mondani, hogy könnyű volt a sorsolásunk, de azért egy Real Madridot akkor is búcsúztattunk, valamint én azért emlékszem, hogy akkoriban mikor kiderült, hogy a Dortmundot kapjuk a szurkolók többsége a BL menetelés végét vizionálták. Szóval most lehet könnyűnek mondani utólag, de akkoriban egyáltalán nem ez volt. Nyilván kaphattunk volna nehezebb ellenfelet is, de abba belemenni hogy mi lett volna akkor ha az igazából felesleges.

@Shyr Kahn: A 102 pontos rekordot felállító csapatot változatlanul beárazta egy bukó BL, és egy fájó kiesés a Benfica ellen, raádásul a Juventus kerete akkorra olyan erős volt, hogy nem volt ellenfél. Egy Roma lett talán a második? Itt miért beszélünk arról, hogy rekord meg stb és miért nem szemétdombként van értékelve a Serie A, mint Allegri edzősködése alatt? Ahol azért egy bitang erős Napoli csak ott volt 3 évig, mégis mindig duplázás volt a vége és BL tavasz, olyan meccsekkel amiket nem kell szerintem szégyellni, 2 Bl döntő, dráma a Bayern ellen B csapattal, feltámadás a Bernabeuban.

De persze nyilván tudom, ezek mind Conte érdemei voltak.

Shyr Kahn 2023.11.29. 16:32:46

@DelPiero2: Igen, jol erted... Pirlo nyilatkozott mar arrol, hogy Conte milyen jo edzo.

Shyr Kahn 2023.11.29. 16:40:10

@steven.h: A 102 pontos Juve azert van felhozva, mert nagyon nehez motivalni egy olyan csapatot, ami mar megnyerte a bajnoksagot. 17 ponttal eloztuk a masodikat. Sem Allegrinek, sem Sarrinak nem sikerult az utolso merkozeseket tokeletesen hozni, miutan a sracok mar matematikailag is nyertek, mert a motivaciojuk elszallt. Ez alatamasztja a spirito-t, amit utoljara Lippinel lathattunk.
Raadasul Allegrinek is volt rengeteg olyan szezonja, amikor a Serie A-ban a Juve kozeleben sem voltak a rivalisok, megsem kozelitett egyszer sem a 100 ponthoz. Allandoan matekozik, hogy iden mennyi pontra lehet szukseg... Conte szimplan annyit kert a sracoktol, hogy toljanak minden merkozest ezerrel.
Ami a Benfica elleni merkozest illeti, igen, az kudarc volt. Mindenki egyetert ebben, de meg mindig nem erted ugy tunik, hogy miert akarjuk ujra Conte-t es miert gondoljuk, hogy a mai Conte mar joval tapasztaltabb, mint az akkori, akinek lehet tobb eselye a BL-ben is.
Az emberek valtoznak. Allegri rossz iranyba valtozott. Conte lehet nem. Lehet. De egy eselyt meg kellene neki adni, mert 11-12 eve is egy brutal jo csapatot epitett. Kicsit olyan Lippis erzesem van vele kapcsolatban, meg akkor is, ha Lippihez kepest halovany volt a BL-ben.
A 3-5-2 BTW pedig egy kivalo formacio a mai napon is.

steven.h 2023.11.29. 16:53:36

@Shyr Kahn: Ti meg azt nem értitek, hogy én meg miért nem akarok újra egy felmelegített káposztát.

Egyébként meg tök jó, sz@rrá vertük a mezőnyt a 102 ponttal, ki lehet tenni az asztalra mint elterelés a se kupa, BL blama, EL blama elfedésére. Akkor már komolyan inkább számolgasson Allegri, hogy hány pont kell, meg mikor lehet kiengedni, azért hogy 3 fronton maradjon versenyképes a csapat. Itt most szimplán az első regnálására értem nem a mostanira.

Conte annyival tapasztaltabb, hogy mindenhol balhék, mindenhol követelések, de igazán nagy eredmény sehol. Pochettino egy tized annyi költéssel jobb eredményt ért el a Tottenhammel, mint Conte a neki igazolt játékosokkal és valahol olvastam hogy Postecoglu is ebből él most, hát szerintem baromira nem, az ausztrálnak nagyon nagy érdemei vannak abban hogy ez a Tottenham most így néz ki.

Nekem nincs bajom a 3-5-2-vel, Tudor is azt alkalmazza, nekem azzal van bajom hogy megint káposztát melegítünk, egy olyan edzővel aki az elmúlt években mindent feltett az azonnali eredmények érdekében és sehol nem projektben gondolkodott.

Rikoo 2023.11.29. 17:55:29

Szerintem felesleges összehasonlítani Contét és Allegrit. Mindketten klublegendák.

Nekem konkrétan a kedvenc edzőim, Lippivel együtt.
Viszont jelen helyzetben semmi értelme nem lenne Contét visszahozni, mert akkor ezt az egész fiatalítás projektet dobhatjuk majd a kukába.
Conte még sokkal rögeszmésebb, mint Allegri, ha a nem kész fiatal játékosokról van szó.
Tavaly és idén is legalább kapnak lehetőséget 20 év körüli játékosok, Comte ragaszkodni fog azokhoz, akiknek már van tapasztalatuk és rutinjuk.
Nem tudom ki lehetne Allegri utódja, de jól meg kell fontolni majd a váltást és több szempontot figyelembe venni.

Rikoo 2023.11.29. 18:09:59

@Shyr Kahn: Volt az a 102 pontos szezon már vagy 10 éve.
Allegrivel pedig lőtt 111 gólt a szezonban a Juventus a 4. évében, ami ha nem tévedek szintén klubtörténeti rekord.
Most pedig alig tudunk gólokat lőni.

Ha új edző jön, akkor szerintem teljesen másban kellene gondolkoznunk, de ez nehéz kérdés, hogy ki lenne a megfelelő.

Thuglife! 2023.11.29. 19:30:46

@Rikoo: az hogy egy edző használjon e fiatalokat,azt a klub mondja meg ergo a szerződés aláírása előtt kiderül kinek mi az elvárása.
A fiatalítás projektről egyáltalán majd akkor lehet beszélni ha Soule és Barrenechea nem Dragusin és de Winter ellen játszik más csapatokban.
Fiatalításnak én nem nevezném azt hogy adott év legjobb játékosait Chiesa Vlahovic Bremer megveszi a klub,mert a legjobbak lehetnek akármennyi idősen ,itt kötöttek volna ki... Értem ez alatt ha Vlaho vagy Chiesa épp nem 21 éves hanem 28 akkor is megvesszük mert ennyire nem volt az igazolásokban ötlet koncepció.most ha megvesszük Berardit akkor megint hol fog játszani Soule?
@steven.h: de most nincs szó Tudorról vagy másokról.ez a két opció van a klubnál.Allegri marad vagy jön újra Conte.előre rásütjük a régi dolgait amivel ő van a legjobban tisztában.

Shyr Kahn 2023.11.29. 23:04:32

@steven.h: Az emberek valtoznak.
Allegrit lattuk merre valtozott. Kap 3 evet legrosszabb esetben ra. Conte-t nem lattuk. Lippi es Trapattoni fele ujramelegitesnek is volt ertelme.
En ertem, hogy te nem komalod Conte stilusat, bar nekem sokkal jobb latni egy olyan edzot, aki oszinten nyilatkozik, mint aki a PC-t helyezi eloterbe. Mind a ketto relevans tud lenni es a ketto kozott lenne idealis esetben az igazsag. Lehet valaki oszinte mikozben diplomatikus.
A balhek arrol szoltak, hogy O konzervativ. Manapsag ezt lenezik az emberek, de nyilvanvaloan van pozitiv oldala is. Talan nem is olyan keves, mint sokan gondoljak. A 102 pontnak meg egyszer nem az volt a jelentosege, hogy ennyivel tudtunk gyozni, hanem, hogy a sracok nem alltak meg es ehesek maradtak az utolso pillanatig is. Ez nagy szo, mert pontosan a lelketlenseg latszik a mai jatekunkon.

En azt mondom nezzuk meg Conte merre ment es lassuk, hogy latunk-e meg a spirito-bol valamit. Lippi alatt is ez volt a nevjegyunk,. SAF ezt mutogatta a csapatanak sokszor es ez nem veletlen. Conte akkor csapattag volt es ugyanazt a Lippi fele eros spirito-ra epulo jatekot jatszatja... kevesebb strategiai erzekkel, de tobbnyire hatekonyan. Lassuk, hogy taktikailag hova jutott. En kivancsi vagyok ra.

Ami Tudor-t illeti, nem mondom, hogy ne lenne jo edzo, de nem tudom eldonteni. Az biztos, hogy Pirlo itt volt es az ev vegen orulhettunk, hogy az utso forduloban kivivtuk az utso BL helyet. Amit ezzel akarok irni az nem az, hogy Pirlo gyenge edzo lenne, hanem az hogy uj/fiatal edzok padra ultetese rizikos, azaz eppen annyira sulthet el jol, mint amennyire rosszul.

Conte akarhol volt is, nagyon rossz eredmenyeket sehol sem produkalt. Juve, Chelsea, Inter, Tottenham. Egyik helyen sem egett le. A fiatal edzoknel meg nem latjuk ezt es igy feleslegesnek ereznek en is egy kockazatvallalast abban a helyzetben, amiben a klub van jelenleg.

@Rikoo: Megint csak ugy gondolkodunk, hogy valaki nem valtozhat 10 ev alatt. Allegri valtozott. Conte is valtozott.
A fiatalitasi projekt erdekes, mert emlekszem 2011/12-ben is volt egy rakat vizhordo jatekos a keretben, de megis sikerult oket a hetedik hely utan gyozelemre vezetnie. Azzal fozott, ami volt. Na most (ha igazak a hirek), a mostani program tetszik neki es ez a program tele van fiatalokkal. Ott van a NextGen csapata is, ami joval jobb minoseget nyujt nekunk, mint az elozo 10 ev fiataljai. Nem veletlen, hogy Allegri is - aki szinten nem a fiatalok beepiteserol hires - rendszeresen jatszat fiatal jatekosokat. Conte-val sztem nem lenne rosszabb a helyzet. 2011-ben egyetlen fiatalabb jatekos volt a keretben (Sorensen - 21), egyebkent a csapat atlageletkora relative magas volt a mostanihoz kepest. Elia-t kerte Conte, de a 24/25 eves hollandus eleg gyengusz volt. Mindent egybevetve, eleve nem is tudott fiatalokkal szamolni, mert nem voltak a keretben, de ha jol remlik Pogba-t a 2013/14-es szezonban szinte az osszes merkozesen jatszatta (akkor Pogba 21 eves volt).

Juvino 2023.11.30. 02:34:31

Szerintem Conteval idot nyerunk, h milyen uton induljunk majd tovabb az ittlete utan, m amit tud hozni, az boritekolhato es szukseges is a jelen pillanatban, m most egyhelyben toporgunk mar egy ideje. Vele tuti csapatepites, a Stabil teljesitmeny a bajnoksagban es a spirito visszahozasa, viszont gyenge bl(tovabbra sem gondolnam,h meg tudja oldani, de ha megis, akkor hurra), es 2-3ev kozos munka(mindenhol max 2evet volt, pedig biztos ott is tetszett neki a felvazolt jovo, meg nalunk birta a legtovabb). Tehat lenne 2-3evunk arra,h kitalaljuk, h egy stabil maggal merre induljunk tovabb. Akkor mar akar egy DeZerbi fele vadulas is beleferne. Egyebkent Gasperinit en tovabbra is jo megoldasnak tartanam, ha nem jon Conte es felunk a fiatal edzoktol.

venember83 2023.11.30. 07:43:51

@Juvino: "Szerintem Conteval idot nyerunk, h milyen uton induljunk majd tovabb az ittlete utan, m amit tud hozni, az boritekolhato es szukseges is a jelen pillanatban, m most egyhelyben toporgunk mar egy ideje. "

Massimiliano Allegrit is pont erre használja a Juve. Időt nyer, BL-szereplés bebiztosításával, igazán érdemi csapatépítés nélkül.

Pár napja Sarri nyilatkozta, hogy a Juve vezetősége játékstílust akart váltani, azért érkezett ő. De később kiderült, hogy ehhez az akarathoz nem társult megfelelő eltökéltség. Mintha most is hasonló lenne, egy átmeneti időszak Allegrivel, de közben új projekt fut a háttérben ígéretes fiatalok szerződtetésével és játszatásával. Azért ebbe az irányba még tennie kell pár lépést a Juventusnak, hogy ne csak látszatintézkedésekről beszélhessünk. Pl. nem De Paullal meg Hojbjerggel kellene foglalkozni erősítésként, hanem megfizethető, berobbanásra képes fiatalokkal. Még ha ez pillanatnyilag meg is nehezíti a scudettóért folytatott harcot.

steven.h 2023.11.30. 09:09:47

@Shyr Kahn: Akárhogy nézzük, Pirlot full 0 km-esként ültettük le, úgy hogy egy edzést nem vezényelt le még az U21-ben sem. A csapatnak egészen addig ment amíg nem jöttek a hírek hogy Tudorral összevesztek utána valami megint eltűnt a csapatból. Tudor továbblépett és bizonyított a Verona és a Marseille kispadján is.

@Thuglife!: Ezek szerintem mind csak pletykák és nem lehet tudni kiről van szó. Korábban arról is volt szó hogy Giuntoli Tudort akarta leültetni, ezért jött el Marseille-ből, csak mivel nagoyn későn tudott csak csatlakozni a Juvehoz Giuntoli ezért nem történ meg a váltás, de Tudor azért nem vállalt munkát, mert van egy szóbeli egyezsége a nyárra Giuntolival.

Ez is lehet pont annyira igaz, mint ezek a Conte pletykák, szóval én semmit nem zárnék ki.

Contéval kapcsolatban Rikoo szerintem sok mindent leírt amit én gondolok, leszámítva azt, hogy nálam nincs a kedvenc edzőim közt, amiatt ahogy távozott, meg ahogy az interrel visszatért torinóba. Én azt pont annyira nem tudom megbocsátani mint a Bonucci sztorit.

Shyr Kahn 2023.11.30. 16:22:17

@venember83: " Pl. nem De Paullal meg Hojbjerggel kellene foglalkozni erősítésként, hanem megfizethető, berobbanásra képes fiatalokkal." - En ugy erzem van mar eleg fiatalunk. Ha tul sokat teszunk a keretbe, akkor tul tapasztalatlanna valik a csapat es elvesziti az egyensulyt, ami a BL-re kell elsosorban, de a Serie A-ban sem art, ha megvan.

@steven.h: Nezd, Tudor lehet egy jo edzo, de a Marseille es a Verona nem er fel a Juventus-nal tapasztalhato gyozelmi kenyszerrel, nyomassal, erlvarassal. Volt itt es latta, igy van nemi tapasztalata jatekoskent es edzokent is. Lehet jo edzo lenne nalunk, de az is lehet, hogy nem. Ami meg a Pirlo-val valo "osszeveszest" jelenti... nem eppen azt nem szereted Conte-ban, hogy balhes? Ha egy masodedzo miatt bukunk egy evet, mert osszekulonbozik a vezetoedzovel, mit mond ez el rola?
Visszaterve a fo vonalra, Conte nagy csapatoknal ert el jo eredmenyeket. Juventus, Inter, Chelsea, Tottenham. Kulonosen a Verona, de az Olimpique Marseille sem veheto egy kalap ala az elobbi csapatokkal, igy nem erzem, hogy Tudornal meg kerdeses, hogy mit is tudna letenni az asztalra egy nagycsapatnal. Es ha mar igy osszebalhezott Pirlo-val.. mennyivel stabilabb, mint Conte ilyen szempontbol?

Ethan Hunt 2023.11.30. 22:30:46

@Shyr Kahn: Egyetértek a fiatalok és Tudor kapcsán. Szerintem is épp elég fiatalunk van és nem kell, hogy túl sok legyen belőlük egyszerre a pályán. Viszont az baromira kellene, hogy megváltozzon a játékfelfogásunk és felejtsük el végre ezt a reaktív, defenzív förtelmet, ahol nincs hibázási lehetőség és még azokat a meccseket is egy góllal nyerjük, amelyeket kettővel, hárommal is lehetne...

Ami Tudort illeti, senki nem tudja, hogy mire lenne képes nálunk. A Verona meg a Marseille kispadján nem olyan volt a nyomás, mint a Juventusén lenne. Az is érdekes, hogy Tudor már régóta edzőnek állt, de korábban totál középszerű vagy gyenge eredményei voltak.

Ha Allegrit leváltjuk, olyan edző kell, aki új stílusú Juventust teremt labdabirtokláson alapuló, támadóbb szelleműt, amilyen megfontolásból feltehetően Giuntolit is szerződtettük.

Gasperini érdekes kísérlet lenne, ő korábban a Genoából és most az Atalantából is kihozza a maximumot, de teljesen kiszámíthatatlan, hogy hova futna ki vele a dolog. Nem lehet tudni azt sem, hogy ha döcögne vele a szekér, akkor az öltözőt egyben tudná-e tartani...

Én speciel De Zerbit egyáltalán nem akarnám a padunkon látni mindaddig, amíg meg nem tanulja vagy be nem látja, hogy a szép játék semmit nem ér, ha nem tud velük trófeákat nyerni. Aki ilyen, az nem való olyan csapat élére, mint a Juventus.

Conte sokat tudna adni a Juventusnak és biztos, hogy kihozná a keretből maximumot, cserébe baromi sokba kerülne és nem biztos, hogy azt a futballt játszanánk vele, amit látni akarnék, de ki tudja...

Rikoo 2023.11.30. 23:39:25

Egy hitelesebb forrás (Schira) szerint, viszont Allegrivel hosszabbíthatunk 2026-ig. Ő sem szeretne távozni, a klubvezetés pedig nagyra tartja őt. Leginkább Elkann, aki a mai nyilatkozatában is kiemelte, hogy Allegri top edző és rengeteg trófeát nyert a klubbal.

steven.h 2023.12.01. 13:43:44

@Shyr Kahn: A Pirloval való balhéja szerintem nagyon messzire vezetne, egyrészt úgy tudom Tudor a Juventus kedvéért visszábblépett, hogy másodedzője legyen Pirlonak, de aztán Pirlo hozta Barone-t és nem is lehetett tudni, hogy most akkor Tudor milyen szerepet is tölt be. A csapat elkezdett működni, és egészen hasonló elképzelésekkel mint amit Tudor valósított meg utána Verona-ban és a Marseille-nél is, valami történt, nem álltak egymással szóba, megváltozott az egész játék és épphogy beértünk a legjobb 4-be. Soha nem fogjuk megtudni az igazságot, hacsak valamelyik nem ír egy őszinte könyvet erről.

Szerintem Tudor munkásságát elég jól mutatja, hogy ha megnézzük hogy az a két utána mire is volt képes. Tudor ugyanúgy Juventino, spiritot ő is tudna hozni és csapatot is épített már 2-szer is. Én azt gondolom hogy az ő lemondása Marseille-ben több mint gyanús volt, előfordulhat hogy tényleg a Juve hívására várt egy ígéret alapján. Szerintem vele nincs akkora kockázat mint Pirloval volt és kezdődhetne egy új projekt. Conte se tartana ott ahol tart, ha nem kerül kinevezésre egy újjáépülő Juventus élére.

Ilyen alapon akkor De Zerbi, Italian meg Gasperini se jöjjön a Juventushoz soha, mert egyik sem volt nagy csapat élén, mindegy hogy mi a cél a Juventusnál.

Shyr Kahn 2023.12.01. 17:11:19

@Ethan Hunt: Egyetertek nagy reszben. Nalam egyebkent Conte mellett Zidane lenne jelolt. Zidane-t valamiert lenezik az emberek, ami egyszeruen hihetetlen, mikozben 3 BL gyozelme van egeszen fiatal edzoi palyafutasa ellenere. Sztem rendkivul aklamas lenne szamunkra.

@Rikoo: Sztem varjunk ezzel az egesszel az ev vegeig. Allegri, ha jo eredmenyt er el, valoszinu megfontoljak, hogy hosszabbitsanak vele.

@steven.h: Conte kinevezese a Juve elere ketelu volt. Conte mar a Serie B-ben is brutal motivator volt, amikor a DD fele Juve mellett kellett kuzdenie. Mivel juventino, ezert sztem arra vagyott a leginkabb, hogy bennunket vezessen es beleadott apait, anyait. Szoval, bar a Juves kezdesnek koszonheti a nepszeruseget, de a hetedik hely utan MI is neki koszonhetjuk, hogy elkezdtunk egy bajnoki cim nyero szeriat hozni!!! A dolog tehat oda-vissza ervenyes! Sokan Marotta-t hozzak fel, mint a siker zalogat, de Marotta elso eve sikeretelen volt. Egy jo edzo nelkul O sem sikeres. Az Interhez atulve is Conte-t kerte fel oda. Vajon miert? Mert tudta, hogy Conte el tud kezdeni egy gyoztes iranyt es utana neki is konnyebb a dolga.
Tehat Marotta is latja azt, hogy Conte-val a gyoztes ut elindithato.

Ma a Juveban Allegrival a gyoztes utat nem fogjuk tudni kitaposni, mert az Inter elottunk van es valoszinu elottunk is fog maradni. Nekunk egy olyan edzo kell, mint amit Conte adott nekunk 2011-tol. Egy motivator, aki akkor a joval erosebb Milan-t el tudta kenni egy gyengebb kerettel. Ma nekunk gyengebb a keretunk, mint az Internek es ahhoz, hogy legyozzuk oket pontosan egy olyan loket kell, mint amit anno akkor kapott a csapat.

A BL teljesen mas teszta. Elobb sztem ujra nyerjuk meg a Serie A-t, utana lehet a BL-rol beszelni.

Juvino 2023.12.01. 19:53:30

@venember83:
"Massimiliano Allegrit is pont erre használja a Juve. Időt nyer, BL-szereplés bebiztosításával, igazán érdemi csapatépítés nélkül."
Igy van, en is igy latom, es vszinu,h a vezetoseg is idokozben jott ra,h amiert visszahoztak Allegrit, az nem fog menni neki. Az elso evet elneztek a multja miatt, a masodikban a balhek miatt nem lett volna celszeru meg edzovaltassal is foglalkozni, de most mar tovabb kell lepnunk es csapatot kene epiteni. Itt persze megint a biztosat valasztva johetne Conte, igy nem kell kiserletezgetni es akinek a munkajara barki konnyebben epit majd tovabb, ez mindenhol meg is tortent, amerre jart. Persze ezt keresztulhuzhatja, ha a mesterunk behuzza a bajnoksagot es,vagy a kupat.

Ethan Hunt 2023.12.01. 21:18:05

@Rikoo: "Egy hitelesebb forrás (Schira) szerint, viszont Allegrivel hosszabbíthatunk 2026-ig."

Még csak az hiányozna...

@steven.h: Tudornak nincs érdemi múltja edzőként a Serie A-ban, nem lehet Contéval összevetni, óriási lutri lenne a kinevezése. Az, hogy van Juvés múltja pozitívum, de nem volt meghatározó vagy stabil kezdő játékosunk, az edzők általában másokat preferáltak kezdőként helyette, amellett, hogy a sárga lap szinte minden meccsén garantált volt.

@Shyr Kahn: Én sem bánnám Zidane-t, de én valamiért úgy érzem, hogy ő nem jönne el hozzánk. Szerintem túl gyengének tartja a jelenlegi Juventust ahhoz, hogy bevállalja, plusz szerintem sokat is kérne.

Egyetértek, hogy Conte tényleg mindent beleadott, hogy sikeresek legyünk és a személye az olasz tehetségek megszerzésénél is pozitívum lenne, már akiknél nem kizáró ok a Juventus a családi hagyomány okán.

"Ma a Juveban Allegrival a gyoztes utat nem fogjuk tudni kitaposni, mert az Inter elottunk van es valoszinu elottunk is fog maradni."

Az a baj, hogy nagyon sokan elhiszik, hogy ezzel az ótvar játékkal, akkor is ennyi pontunk lenne, ha közben nekünk is a BL-ben kellene küzdeni, mint az Internek. Egy nagy lószart... 4-5 napokat tudunk készülni taktikailag egy bajnoki meccsre, az előző évekbeli 2-3 helyett, óriási különbség...

venember83 2023.12.02. 06:13:39

@Ethan Hunt: "Az a baj, hogy nagyon sokan elhiszik, hogy ezzel az ótvar játékkal, akkor is ennyi pontunk lenne, ha közben nekünk is a BL-ben kellene küzdeni, mint az Internek. Egy nagy lószart... 4-5 napokat tudunk készülni taktikailag egy bajnoki meccsre, az előző évekbeli 2-3 helyett, óriási különbség..."

www.youtube.com/watch?v=wELAtDTaqnw

"Ó, jaj, ne bombázz negatív hullámokkal már kora reggel!"

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása