Az Inter elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgAz Európa-bajnokság selejtezőinek utolsó fordulójában az olasz válogatott biztosította helyét a jövő nyári kontinensviadalon, a játékosok visszatértek klubcsapataikhoz, s így folytatódhat a bajnoki küzdelem.

A tabella második helyén álló Juventusra rögtön egy rangadó vár, a zebramezesek vasárnap este a jelenleg az első helyet elfoglaló Inter együttesét fogadják Torinóban, s egy esetleges hazai győzelemmel a két csapat helyet cserélhet egymással.

A Juventus továbbra sem számíthat a felfüggesztett Paul Pogba és az eltiltott Nicolò Fagioli játékára, s egyelőre Danilo és Timothy Weah sem állnak készen a játékra, de Alex Sandro újra a keret tagja lehet.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a Sport 2 közvetíti élőben.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Bremer, Gatti, Alex Sandro, Huijsen, Rugani, Cambiaso

Középpályások: Locatelli, Kostić, McKennie, Miretti, Rabiot, Nicolussi C., Nonge

Támadók: Chiesa, Vlahović, Milik, Yildiz, Iling-Junior, Kean

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9718267127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rodri13 2023.11.26. 19:12:14

Győzelemre fel! Forza juve !!

venember83 2023.11.26. 19:36:32

Juve: Szczesny, Gatti, Bremer, Rugani, Cambiaso, McKennie, Nicolussi C., Rabiot, Kostic, Chiesa, Vlahovic.

venember83 2023.11.26. 19:47:04

Szurkolói drapik:
"A pályán 11 harcos, a padon egy karmester. Allegri igaz ember."
"Védelem, szeretet, öröm, hála és komolyság...
Fagiolival egy új, méltó klub első jelei."

Rocky80 2023.11.26. 19:54:03

@venember83: mit szólsz pl az első drapériához?

Rég vártam ennyire meccset mint most, harcra fel! Nagyon sokat várok magunktól, emelt fővel jöjjünk le a pályáról eredménytől függetlenül, ezt kívánom magunknak.

venember83 2023.11.26. 20:07:22

@Rocky80: nem sokat, nem igazán értek én ehhez. Biztos örülnek a szurkolói csoportok a stadionba való visszatérésnek, valamint a sikereknek is.

2023.11.26. 20:18:56

Mez felkapva, sör behűtve, szomszédoktól előre elnézést kérve várom a meccset! Hajrá Juve!

2023.11.26. 20:20:59

Sinter a lehető legjobb csapattal áll fel. Talán Frattesi aki még beférne Miki helyett. Biztos le akarnak majd darálni minket.

venember83 2023.11.26. 20:22:28

@LacaGLJuve: a buta sültkrumpli helyett nincs jobb a szélre, azt mondod? A Thuram gyereket még nem láttam, de eddig tán nem váltotta meg a világot Milánóban.

2023.11.26. 20:25:18

@venember83: Szerintem nincs. Én se csípem Dumfriest

Leram7 2023.11.26. 20:26:24

Remélem foci lesz és nem egy 0-0, ahol 30%-ban birtokoljuk a labdát.

2023.11.26. 20:27:20

@venember83: Thuram meg azért megváltogatja a világot. Van 9 kanadaija, vezeti a Seria A gólpasszlistáját, igaz kemény 5 az egész. Jó igazolás volt nekik

2023.11.26. 20:28:38

Ha a cserepadot nézem, akkor nem annyira gáz. Vannak nálunk is elég jó nevek

venember83 2023.11.26. 20:31:59

@LacaGLJuve: akkor tényleg jó fogás lehet, eddig nem köszöntek vissza egyik figyelt oldalon sem ezek a nem rossz eredményei. Igaz, nem is figyelem kiemelten az Intert.

Erik Csepregi 2023.11.26. 20:34:36

Sziasztok valaki linket tud dobni?

Pilsnerurquell 2023.11.26. 20:43:12

Remélem jó meccs lesz.

2023.11.26. 20:48:07

Nico kezdő, csak vajon 10-es, 8-as vagy 6-os lesz?

FeriGjuve 2023.11.26. 20:51:46

Lemaradtam az elejéről,mi az a piros csík az arcon?

MdewC 2023.11.26. 21:00:12

Okádmány döntések, Chiesat legyalulták semmi, Cambiaso pedig a semmire sárga.

Bravo.

MeGmOnDtaM 2023.11.26. 21:06:31

Géza, ajtó ablak kimaradt :(

FeriGjuve 2023.11.26. 21:09:50

@venember83: Köszi az infot,nem tudtam.

Más: Mennyit hozzátesz egy meccshez egy Méhes Gábor....élvezet,főleg egy megkeseredett Fülöp Lackó után. :)

JuveMI 2023.11.26. 21:15:41

Vlaho, b'meg! Örüljél nagyon... nem kell a flegma... ezt a sintérnek lőtted!

Pilsnerurquell 2023.11.26. 21:15:43

Szép akció, szép befejezés. Ez igen! :)

babo0410 2023.11.26. 21:16:35

Még mindig cseréljük el Moratara? Vlahovic egy jó csatár! Szép volt!

juve28adam 2023.11.26. 21:18:18

Dusaaannnn. Mocskos sinter

Ethan Hunt 2023.11.26. 21:20:59

Fasz ki van, mintha lemásolták volna a gólunkat...

Pilsnerurquell 2023.11.26. 21:21:23

Gyorsan jött a válasz... :(..

James Zabiela 2023.11.26. 21:22:28

Gatti ezt szépen végig nézte!

FeriGjuve 2023.11.26. 21:25:18

Furcsa látni ahogy a saját tizenhatosánál támadjuk le az Intert....ezt velünk szokták csinálni.
Szép volt mindkét gól.

Rikoo 2023.11.26. 21:25:59

@James Zabiela: Nem csak ő. Mind a három védőnk benne volt.
Ekkora területeket képtelenek levédekezni.
Nagyon nyíltan játszunk ma.

JuveMI 2023.11.26. 21:27:18

Ha nem lenne állandóan ez a hátrapasszolós b'ziskodás... egész szép focit tudnánk játszani.

Shaky79 2023.11.26. 21:34:15

@Rikoo: Szerintem meg ha Rugani nem ront ki teljesen ütemtelenül, hanem csak lassítani akarja az inter támadását, akkor ezt az akciót nem viszik végig! Itt látszik, hogy mivel ezt mi soha nem csináljuk, belehibázunk! Látszik a letámadásainkon is, hogy 10-ből kettő ha sikerül! De ha ezt gyakorolnánk többet és nem a busz parkolást hátul, akkor nagyobb százalékban tudnánk az ellenfél térfelén labdát szerezni és akkor rendezetlen védelem ellen könnyebb lenne gólt szerezni!

danimester1 2023.11.26. 21:36:02

Hasonló 2. félidőtkérek dögevő gól nélkül!Az előzetesekhez képest ez korrekt volt a csapattól!

Rocky80 2023.11.26. 21:40:48

Gatti imádnivaló a szíve miatt, de egy jó csatár mellett ő egy bólya, attól félek.

Amúgy jó meccs, szép gólokkal, így tovább!

Zolika1015 2023.11.26. 21:43:05

@Shaky79: én is így gondolom! Nem lehet ilyen messziről, ekkora rössel a félpálya közelében. Megpróbálja lelassítani Rugó akkor nincs ez.

Rikoo 2023.11.26. 21:49:22

@Shaky79: Ruganiban egyetértek.
Az Inter, viszont minden meccsen letámad, mégis ki tudjuk hozni ma szinte az összes labdát.
Nicolussi egyébként meglepően jól játszik eddig!

Nem véletlenül próbálunk letámadni ma mi sem. A felforgatott védelmük a leggyengébb pontja az Internek.

Az utolsó mondatod igaz, de ne felejtsd, hogy ez egyben egy nagy kockázat is. Ugyanis, ha valaki mégis kihozza a labdát és viszi rá négy a háromban vagy 5 a háromban a védőinkre, akkor szinte mindig lövéssel fejezik be a támadásokat. Nem kell ahhoz Thuram és Martinez, mert bármelyik kiscsapat, ahol vannak gyors játékosok, ezt meg tudják oldani.
Az ellenfélnél is hiába Acerbi 35 éves, Darmian 34, mert egész pályafutásuk során gyors volt a végsebességük. (igaz ez már bőven kopott)
Nálunk a leggyorsabb Bremernek esélye nincs Thurammal szemben és akkor még nem is beszéltünk a többiekről.(Gatti, Rugani, Danilo, Alex Sandro)
Persze, ha nálunk lenne Kim, Dias, Upamecano, Konaté, Walker, Gvardiol, Aké stb., akkor én is azt mondanám, hogy minden meccsen támadjunk le, de így qrva nagy öngól, mert egy Empoli vagy Sassuolo is meg tud szórni kontrákból...és ez már nem gyakorlás kérdése, hanem a védők egyéni felelőssége, hogy 1-1-ben hogyan védekeznek le egy szituációt egy teljes térfélen.

venember83 2023.11.26. 21:56:55

@Rikoo: köszi, a jövőtől IS elveszed a kedvem.

babo0410 2023.11.26. 22:07:45

@Rikoo: Gyors játékosokat kell venni, mert ez így vicc. Volt 4 helyzetünk!

Rikoo 2023.11.26. 22:10:02

Nagy taktikai csata megy, mert Bastoni és Pavard nélkül az Inter se támad le annyit.

Wizzurah 2023.11.26. 22:16:53

Na beállt a patkány, ideje volt neki.

Shaky79 2023.11.26. 22:20:36

@Rikoo: Azt, hogy úgy támadjunk le, hogy a kapusnak ki kelljen rúgni a labdát, felívelni a csatárokra az nem egy agysebész feladat, begyakorolni sem az. Akkor meg amikor a kapus felíveli a labdát és a csatároknak és a mi védőinknek harcolni kell érte, akkor mindig a védő van előnyben és nem a csatár! Ehhez a mi védőink tökéletesen megfelelnek, mert fizikai felépítésük nagyon jó! Ezt kellene velük gyakoroltatni, mert erre mondtam, hogy látványosan nem megy nekünk, mert soha nem csináljuk ezt, és szerintem, ez edzésen sincs begyakorolva normálisan!
Az más kérdés, hogyha kipasszolnak és egy az egyben rávezetik klasszis csatárok a védőkre a labdát, ott nem biztos, hogy elég jók a hátvédeink (hozzá teszem, ott az általad felsorolt védők sem biztos, hogy mindig megoldanák a feladatukat, csak lehet picit, nagyobb százalékban) ezért kell lasítani nekik akkor a játékot, és nem kirontani mint ahogy Rugani tette, ez is csak gyakorlás kérdése! A kockázat mindig nagyobb ha letámadsz, nem is lehet egész meccseket, de még csak félidőket sem így lejátszani, de nagyobb hatékonysággal ezt tudatosan begyakorolva, sokkal nagyobb hatékonysággal tudnánk ezt csinálni, ezáltal több gólt is tudnánk szerezni!

JuveMI 2023.11.26. 22:23:50

Mocskos sintér színészbanda... esszenciális patkányok!

Wizzurah 2023.11.26. 22:28:38

Örülök, hogy nem csak nekem tűnt fel, hogy valami hihetetlen módon tudnak fetrengeni ezek a sintéresek, élükön a kolompár barellával. hol tanulták ezt, brutális ez a fetrengés, jobbra-balra vergődés.

JuveMI 2023.11.26. 22:39:17

Sajnos iksz... de nem volt ez olyan rossz teljesítmény! Kár, hogy kulcsposztokon (pl. két wingback/jobbösszekötő) ótvar játékosaink vannak... és hát a többi csapatrész sem klasszis, no.
u.i.: Pumuklink valami retek csúnya sintér dresszben... és most látszik igazán, hogy mekkora patkány, emberileg.

babo0410 2023.11.26. 22:45:30

@JuveMI: Szerintem meg sz.r volt 4 kspura lövésünk volt! Semmit nem tettünk. Allegri már a meccs előtt többször kijelentette az inter bajnokesélyes, mi meg a top 4-ért küzdünk. A játék pont olyan volt.
Lehet az eddigiekhez képest jobb volt, de még mindig nulla, amit nyújtunk. Allegri egyértelműen a 0-0-ért jött. Szerintem jövőre mennie kell ilyen mentalitással.

Rikoo 2023.11.26. 22:48:11

@Shaky79: Egyébként most többnyire egyetértek, de összességében kell nézni a képet.
Ha igazolnánk 2 olyan védőt Bremer mellé illetve egy technikás, labdabiztos és kreatív középpályást télen, akkor konkrétan elvárás is lenne, hogy nyíltabban játszunk.
Viszont amit ebben a 13 fordulóban csinált a csapat, az a Serie A-ban eredményes és ez a forduló után nem is nyilatkozhatja azt Allegri, hogy nem vagyunk versenyképesek és esélyesek a Scudettora.

Shaky79 2023.11.26. 22:48:44

Ennyire csak az eredményre játszani, számomra borzalmasan lesújtó! Hazai pályán, mindenkit szét kell b...i, egy olasz bajnokságban! Ez a játék nem előre mutató, mert még ha egy inter ellen ezt játszuk, számomra az sem elfogadható, de mivel erősebb a keretük megértem, de a többi olasz csapat ellen egyszerűen ezt nem tudom elfogadni! Ezek a játékosok sokkal többet tudnának kihozni magukból az olasz bajnokságban! Ez a szemlélet szerintem vissza visz minket az időbe, Olaszországban sem tudunk senki ellen dominálni, akkor majd mit akarunk a BL-ben...

Khedira 2023.11.26. 22:51:31

Bárhova elmehetett volna focizni, örök szeretettel gondolnék rá és még R(l)óma mezben is szeretettel látnám viszont nálunk. De csoki b@zzzdmeg! Le ment féregbe.

Shaky79 2023.11.26. 22:52:26

@Rikoo: Allegri nyilatkozta azt, hogy túl sok a védő és nem kell neki!
Komolyan 2 éve mondom, hogy két minőségi szélső védő kellene, nem szélső támadókból kellene hátvédeket csinálni (Cuadrado, Kostic), és ilyen Allegri kedvenc De Scugliót meg Alex Sandrokat elfelejteni! Ez is Allegri frlelőssége, Ő tartja itt őket évek óta!!!

MdewC 2023.11.26. 22:54:39

Gratulálok a csapatnak. :)

Jó meccset hoztunk.

Nathas 2023.11.26. 22:57:33

@babo0410: nagyon adom! A Juventus edzője hogy ejthet ki ilyet a száján? Bár ennél sokkal szörnyűbb, hogy ezt tényleg így gondolja, ráadásul ennyi pénzért. Azt gondoltam, hogy nem tud megbirkózni a feladattal, de sajnos fejben is rettenetesen kevés a Mister, sikereink kovácsa.

DelPiero2 2023.11.26. 23:00:24

@babo0410: szerintem igen. Nyilván a csatárnak gólt kell lőnie, azért nem árt mást is csinálnia, pláne ha nincs benne a meccsenkénti egy gól. Néha más csatár is betalál, akár nagycsapat ellen is.

Leram7 2023.11.26. 23:00:31

Jól kezdtünk, megszereztük a vezetést, meg kelett volna őrizni az előnyt valahogyan.

1-0 után szinte biztos voltam benne, hogy nem fogunk lőni másodikat sajnos, de reménykedtem benne, hogy a védelem meg tudja oldalni és nyerünk.

Sok a hiányzó középről, nem rossz az eredmény, de jó lett volna nyerni.

Nem voltunk esélyesek, Allegri abban gondolkodik szerintem, hogy húzzuk ki télig, ahol 1 kp jönni fog és az inter a terhelés miatt talán fog pontokat ejteni.

Zsltrk977 2023.11.26. 23:03:45

Röviden: Ez egy szar meccs volt. A 2. félidő borzalom. Sintér is nagyon gyenge...Ezeket simán lehetett volna verni.De Allegrivel sose fogjuk....

DelPiero2 2023.11.26. 23:06:12

@Rikoo: szerintem azért is hoztuk fel jobban a labdát, mert Csescs kirúgta az esetek többségében. Amit nem is bánok, mert ahhoz képest hogy ezt ritkán tettük korábban, nem is vesztettünk el sok labdát ebből a középpályán. Persze javulnunk kell még ebben, de jó lenne gyakorolni, mert nem törvényszerű hogy ezeket el kell veszíteni, más csapat is fel szokta rúgni.
Tényleg nem ártana védőt úgy választani, hogy a gyorsaság is számítson. Ez a klub felelőssége.

Pilsnerurquell 2023.11.26. 23:07:45

@Shaky79: A BL az màs kàvéhàz. Ott az ilyenre könnyen ràfizethet Allegri akàrmilyen jól is ért a védekezés/területvédekezéshez. Ott kockàztatni is kell.

Valóban szomorú hogy 1 félidőből àllt ez a meccs, de az első mondatodra reagàljak egy kicsit, most tényleg be kell mutatni neked az Olasz bajnoksàgot, vagy egy ilyen rangadón az edzők szempontjait?
Még az Inter sem vàllalt semmi extràt. Ők se akartak màr feljebb jönni 1-1 utàn. Tudtàk jól hogy ezen a meccsen semmi nem dől el.

A Cuadradoval kapcsolatos íràsok hangnemére inkàbb nem reagàlnêk. Egy 35éves sportolórol beszélünk, szép és eredményes pàlyafutàssal, akire még igényt tartottak jó pénzért. Ez a patkànyozàs meg a többi a legalja azt gondolom. Nyugodtan vegye magàra aki úgy érzi. Le se sz#rom :)

DelPiero2 2023.11.26. 23:08:58

@MdewC: Ez sajnos így szokott lenni. Sajnos a klub szinte sose reklamál ezért, néha megjegyezhetné hogy a bíró nem nőtt fel a mérkőzés szintjéhez. Sajnos viszont azt is kell mondani, hogy Chiesa, Vlaho is hozzá kell szokjon (ennyi pénzért) hogy a köcsög bíró szerint ezek nem szabálytalanságok, ezért fölösleges reklamálni, ezáltal kivonniuk magukat a játékból. Nem ártana legalább frappáns beszólásokkal utalni a játékvezetésre.

DelPiero2 2023.11.26. 23:17:47

Furcsa hogy Thuramot nem tudtuk vagy nem akartuk megszerezni. Szerintem a Papa mivel itt játszott inkább pozitívan hatott volna rá. Ugyanakkor csoda, hogy Weah meg itt landolt.
Nekünk nem kellett Chanoluglu meg Arnautovics sem.

Rikoo 2023.11.26. 23:28:25

@Pilsnerurquell: A BL-hez igazolni is fogunk és remélhetőleg egy nagyon kompakt csapatunk lesz már jövőre. Végre van egy szakértő sportigazgató Marotta után, szóval én elvárnám azt, hogy ne csak azt nézzük kinek jár le a szerződése vagy épp mennyire fiatal illetve hogy mekkora a marketing értéke, hanem végre azt is, hogy milyen játékosra van szükségünk stílus szerint.
A védőkről már volt szó, de a nyáron lejáró szerződésű Zielinski-t leigazolni szinte már elvárás lenne Giuntolitól, ha többet akarunk labdát birtokolni...
De mondhatnám Buongiorno-t is, aki ár-érték arányban jobban megérné, mint Scalvini.

Rikoo 2023.11.26. 23:39:11

@DelPiero2: Nem engedhette meg a klub a leigazolását és valószínűleg nem is jött volna a jelenlegi helyzetben. Az Inter BL döntőt játszott, kapott 8 millió eurós aláírási pénzt és 6 millió eurós fizetést.
Számomra érthetetlen, hogy Calhanoglut miért nem akartuk leigazolni, már akkor is haragudtam ezért. Alapból hiányposzt volt az övé nálunk és még a szerződése is lejárt a Milannál, miközben tökéletes korban volt...

Pilsnerurquell 2023.11.26. 23:43:11

@Rikoo: Igen a BL miatt majd mindenképpen egy jó mercato-t kell produkàlni. Azt tudjuk/làtjuk hogy Max mihez ért nagyon, de ott ezzel nem fogja sokàig húzni a csapat. Kreatív középpàlyàs/irànyító mindenképpen kell majd. De alapvetően teknikàs jàtékos(ok) akiknél jó helyen van a labda. Azt gondolom ez a tàmadó harmadban lesz fontos ahol kombinatívabb lehet ezàltal a jàték. Nem első szàndékból passzolni a kapu elé hogy vagy lesz valami vagy nem.
Chiesàtól nem vàrhat mindent a csapat.

Vlahovic pedig....Vele kapcsolatban elhangzott a lényeg ma a komentàtor részéről. Ki kell szolgàlni. De ezt nem volt nagy titok eddig sem. Jó pénzért én elengedném.
A keret mélysége és minősége sokkal fontosabb lesz. Legfőképpen a középpàlyàn. Azon àll vagy bukik majd mennyire lesz hosszú a Juve BL szezonja.

Rikoo 2023.11.27. 00:01:05

@Pilsnerurquell: Nem csak egy jó mercato kell, hanem kettő. Szerintem már télen kell 1-2 kulcsjátékost igazolni.
Kíváncsi leszek, hogy Soulé hogyan folytatja a szezon hátralévő részében, mert eddig egészen kiemelkedően játszik és ha ő visszajön, akkor talán támadót nem is kell majd igazolni.
Whoscored szerint konkrétan Soulé eddig a szezon játékosa.
www.whoscored.com/Regions/108/Tournaments/5/Seasons/9659/Stages/22143/PlayerStatistics/Italy-Serie-A-2023-2024

Jó lenne, ha Yildiz is valahol tudna egy ennyire kiemelkedő teljesítményt nyújtani.
Vlahovicnál más problémák is vannak, de ma nagyon jól játszott. Gólt lőtt és a mezőnyben is extra volt.

DelPiero2 2023.11.27. 00:01:33

@Pilsnerurquell: ki kell szolgálni, de mennyire? Jól kiszolgált csatár persze hogy lő gólt, csak sokkal olcsóbban.

Shaky79 2023.11.27. 00:11:37

@Rikoo: "Jó lenne, ha Yildiz is valahol tudna egy ennyire kiemelkedő teljesítményt nyújtani."
Ha nem kap lehetőséget, csak kb 5 perceket a meccsek végén nehéz lesz bizonyítani! Ja és őt is össze-vissza szokta beküldeni, hol előre, hol középre!

Rikoo 2023.11.27. 00:28:00

@Shaky79: De nem is itt kell. Nem fogja Chiesát kiszorítani egyik pillanatról a másikra.
Most töltötte be a 18-at, valahol kölcsönben kellene bizonyítani és remélhetőleg nem a török ligában, hanem valamelyik Serie A vagy Bundesliga csapatban.

Pont erről beszélgettünk a másik blogon, hogy egyáltalán mi lehet a posztja. Az utánpótlásban shadow striker volt a Bayernnél és itt is, viszont nem nagyon van már ilyen poszt a magasabb szinten.
A török válogatottban középcsatár volt, viszont most ugye újra divat, hogy fizikálisan erős és magas csatárokat játszatnak mindenhol, szóval ez kiesett.
Nagyon jól lát a pályán, viszont a szélen ezt kevésbé tudná kamatoztatni és talán nem is annyira robbanékony, mint amennyire azon a poszton kellene lennie.
Talán támadó középpályás lehetne az igazi posztja, de kíváncsi vagyok, hogy melyik poszton fogja majd a legtöbb szerepet kapni.
Az biztos, hogy annak nincs értelme, hogy itt egész szezonban ül a padon, mert valahol kezdőként kell játszania.
Nagyon remélem, hogy ez nála is annyira beválik majd, mint Soulénál.

Ethan Hunt 2023.11.27. 00:54:40

@Rikoo: Yildiz kapcsán nem hinném, hogy azért igazolt a Juventusba, hogy bármikor is kölcsönbe menjen valami kiesőjelölt csapatba, elvégre a Bayernt hagyta ott értünk. Azt a Bayernt, ahol sokkal több játéklehetőséget kapnak a fiatalok és egy támadó számára sokkal kedvezőbb játékstílusban...
Óriási hibát vétünk, ha azt hisszük, hogy majd ide-oda tologathatjuk kölcsönbe, meg kap majd 5-10 perceket és az elég lesz, amikor már a török válogatottban is számítanak rá. Ha Allegri marad az edző és nem fogja gyakrabban használni, biztos, hogy lelép innen...

Rikoo 2023.11.27. 01:50:08

@Ethan Hunt: Többszörösét ajánlotta fel fizetésnek a klub, mint amennyit a Bayern, szóval elég egyértelmű volt neki a váltás illetve azért csak egy új projekt vette kezdetét. Esélye nem lenne a Bayernbe bekerülni. Már Müller is alig kap csak perceket, pedig még mindig képes nagyon magas szinten játszani és csak egy örökös klublegenda a Bayernnél.

Ha itt játszani akar még ebben a szezonban, akkor pedig szorítsa ki Chiesát, mert ő a posztvetélytársa.
Nincs európai kupa, szóval heti 1 meccsen nem sok esélye van bekerülni a csapatba, főleg hogy azért van néhány olyan játékosunk, akik már nemzetközi szinten is elértek valamit, ráadásul pont Rabiot és Chiesa van azokon a posztokon, ahol esélye lenne egyáltalán játszani.

Újra esély van a Scudettora és az olasz kupa mellett csak itt kell helytállni, szóval érthető, hogy minden meccsen a legjobb játékosokat akarja játszatni. Chiesa mindig játszani fog, ha jó állapotban van.
Ha Soulé és Yildiz bizonyítják, hogy ők a legjobb játékosok, akkor ők is játszani fognak, de egyelőre még nagyon fiatalok és biztosan meg fogják kapni a lehetőséget.

"Ha Allegri marad az edző és nem fogja gyakrabban használni, biztos, hogy lelép innen.."
Lépjen, attól függetlenül, hogy épp ki az edző. Ne egy 18 éves játékos döntse már el, hogy elmegy-e kölcsönbe egy középcsapathoz akár...
Azért ez csak a Juventus.

Shaky79 2023.11.27. 08:21:00

@Rikoo: Nagyon nem értek egyet veled, több mindenben. Szerintem nem kell kölcsönbe adni, mert ha tényleg akkora nagy tehetség akkor igenis játszatni kell, Vlaho helyett. Mostanában látványosan nem ment neki, sérült is volt. Az, hogy csak 18 éves nem azt jelenti, hogy nem játszhat és nem előzhet meg bárkit a rangsorban. Nemzetközi szinten egy 18 éves játékos aki óriási tehetség játszatják, mert csak a meccsek által szerezhet több tapasztalatot. Elhiszem, hogy ez itthon nem így működik, és az olaszoknál sem, de nagyon sok jó példa van akár nagy csapatoknál is, és ha a korral szeretnénk haladni ezen is változtatni kell.
Nem mindenhol játszanak nagy darab csatárok elől, csak általában a kontra csapatoknál alkalmazzák direktben, hogy akire felrúgják a labdát akkor meg tudja tartani. De ha mi váltani szeretnénk játékstílust egy kombinatívabb játékra (ezt én allegrivel elképzelhetetlennek látom) akkor nem kell nagy darab csatár, hanem technikás kombinatív játékosok kellenek előre, mint pl Chiesa, Yildiz.
Felhozza a next-ből a fiatalokat és szinte senkit nem játszat, aztán meg arra hivatkozik, hogy milyen sok a fiatal a keretben. Mivan? Ha nem játszanak akkor nem mindegy. Amúgy tegnap a sport tv-n is elmondták, hogy ez nagyon kevés lesz még a bajnoki címhez is, európában meg egyszerűen ki fognak röhögni minket, és hiába számítasz világklasszis érkezőkre, Allegrivel akkor sem fog változni a stílus. Itt szemléletben kell sokat változni és bízni a játékosokban, valamint a posztjukon játszatni őket, és akkor az eredmények mellett, lehet hogy kicsit nézhetőbb meccseket játszanánk.

Rikoo 2023.11.27. 22:29:38

@Shaky79: Nem mindenhol, de a legtöbb európai élcsapatnál magas és erős fizikumú csatár van. (Man. City-Haaland, MU-Hojlund, Barcelona-Lewa, Inter-Thuram, Milan-Giroud, Bayern-Kane, PSG-Kolo Muani, Nice-Moffi, Napoli-Osimhen, Milan-Giroud, Roma-Lukaku, Leverkusen-Boniface, Dortmund-Füllkrug, Girona-Dovbyk, Newcastle-Isak, R.Madrid-Joselu, Liverpool-Nunez)
Szinte alig van olyan élcsapat a top 5 bajnokságot nézve, ahol ne ilyen csatár játszana.
De ez főleg a mostani trendek miatt van, ugyanis minden csapatot le lehet támadni és ha nincs egy olyan csatár aki meg tudja tartani a labdát, akkor nagyon könnyen be lehet szorulni a saját térfélre.
Nyilván ez is csak egy trend és változni fog majd, de jelenleg majdnem az összes csapatnak szükséges van egy ilyen csatárra.

Tele leszünk tehetségekkel az új projekt miatt, mert meg akarjuk szerezni a legtehetségesebb fiatalokat 12-17 között, de ez ne legyen már garancia, hogy minden évben 3-4 fiatalt kelljen beépíteni.
A Barcelona is csak azért csinálja ezt, mert több milliárd eurós adósságban van a klub, rá vannak szorulva erre.
Máshol pedig 2-3 évente van egy fiatal, aki be tudja játszani magát a kezdőbe, de azok a fiatalok már alapból világklasszis közeli tehetségek 20 év alatt is. Pl. Musiala, Bellingham, Vini Jr.

Így is közel 4 évvel fiatalabb volt a tegnapi kezdőnk, mint a BL döntős Interé és volt amikor még ennél is volt 2 évvel fiatalabb kezdőnk, konkrétan még az Arsenalnál is alacsonyabb volt az átlagéletkor.
Ki kell alakítani egy ranglétrát, mert az nem normális, hogy a harmadosztály alsó felében tengődő második csapatból hirtelen a Scudetto esélyes első csapatnál találják magukat.

Tök mindegy mit mondanak a sport tv-n, felesleges is hallgatni rájuk. Sokszor totál fogalmatlan emberek vannak ott, évek óta nem is nézek csak angol kommentátorral meccseket, ahol teljesen elfogulatlan emberek közvetítik a meccseket. Ajánlom mindenkinek!
Az a szánalmas, hogy Rossit is sokszor kikezdik a sajtóban itthon, pedig konkrétan csodát visz véghez a magyar válogatottal, de jó magyar szokás szerint megy a folyamatos savazása...

A Milan egyébként hasonló játékkal lett bajnok, ahol Leao húzta egyedül a csapatot, mert 21 gólban volt benne, a 35 éves Giroud 14-ben és még a 40 éves Ibra is 11 gólban.
A következő évben pedig BL elődöntőbe jutottak, szóval a pragmatikus játékkal is lehet eredményes lenni, de én is bőven várok javulást, minimum olyan szintű csapatot akarok a pályán látni, mint a 10-es évek közepén volt.

Ethan Hunt 2023.11.27. 22:47:31

@Rikoo: "Többszörösét ajánlotta fel fizetésnek a klub, mint amennyit a Bayern, szóval elég egyértelmű volt neki a váltás illetve azért csak egy új projekt vette kezdetét."

Azt, ami a Juventusnál zajlik fiatalok beépítése címén, sok mindennek lehet nevezni, de projektnek aligha. Arról a projektről meg ami éppen a Bayernnél meg a Juvénál csapatszinten zajlik, meg kár is beszélni jelenleg, mert fényévekre vagyunk tőlük...

De megadhatnánk például a kellő játékperceket neki... Csak nem tudjuk, mert az Allegri-féle játékfelfogás nem tűri az esetleges rutintalanságból fakadó hibákat - sőt semmilyen hibát - így aztán nem csoda, hogy mindenki fosik bármi merészet csinálni, amitől aztán igazán nézőbarát lesz a játékunk. Itt eredmények kellenek és azt Allegri nem bízza fiatalokra, mindegy, hogy mennyire tehetségesek... (Lehet itt Pogbázni, de minek? Az olyanokból alapból nagyon kevés van.)

Szorítsa ki Chiesát, ja, végül is nincsenek nagy elvárásaid... :) Mi lenne, ha inkább játékfelfogást, edzőt és formációt váltanánk? :)

"Lépjen, attól függetlenül, hogy épp ki az edző. Ne egy 18 éves játékos döntse már el, hogy elmegy-e kölcsönbe egy középcsapathoz akár...
Azért ez csak a Juventus."

Keménykedhetünk vele, ez is egy lehetőség, de aztán majd ne csodálkozzunk, ha egy jó szezon után felmegy az értéke és majd nem kíván velünk hosszabbítani... Pedig pont ez lenne a lényeg a tehetséggondozásban, hogy ingyen vagy jó áron megszerezni tehetséges fiatalokat a pénzesebb klubok elől, aztán megalkotni velük a jövő győztes Juventusát vagy ha ez nem lehetséges, eladni őket jó áron...

De ilyen felfogás mellett, ami most övezi a fiatalokat Allegrinél, csak azt nézhetjük majd, hogy hogy lesz máshol AZ, aki nálunk is lehetett volna! Ingyen jött és majd ingyen vagy fillérekért távozik, ha nem vigyázunk...

Rikoo 2023.11.27. 23:14:45

@Ethan Hunt: Jó kis beszélgetések ezek, mert érdekes témákat feszegetünk.

Rikoo 2023.11.27. 23:25:16

@Ethan Hunt: Fényévekre vagyunk a Bayerntől projektben és gazdaságilag is az biztos, de azt írtad, hogy sok ott sokkal több lehetőséget kapnak a fiatalok.
Nem tudom kire gondoltál, de Musiala előtt talán Müller és Kroos voltak az utolsók, akik feljöttek az ifjúsági csapatból és meg is ragadtak a keretben. Az pedig volt már vagy 15 éve.

Szerintem igen is komoly projektnek lehetne azt nevezni, ha sikerülni kiépíteni egy rendes lépcsőzetes rendszert, ahol 19-20 éves korukra már reális esélye lenne fiatal játékosoknak megragadni a Juventus keretében.
Gondolok itt arra, hogy leigazoljuk a tehetségeket a Primaverába, ahonnan a legtehetségesebbek 16-18 éves koruk között már tudnak játszani a Next Gen-ben és innen feljebb lépve pedig lenne 2-3 olyan Serie A csapat, akik átvennék a kiemelkedően tehetségek játékosokat. Pl. Frosinone, Empoli stb.

Nem csak az Allegri féle felfogásról van szó, mert sehol nem normális az, hogy egy év alatt beépítünk 7 ifiből feljövő játékost. Még egy Ajax vagy Benfica féle nevelőklubnál sem volt ilyen az elmúlt 10 évben.

"Mi lenne, ha inkább játékfelfogást, edzőt és formációt váltanánk?"
Ez nem ugyanolyan nagy elvárás? :)

2027-ben Jár le Yildiz szerződése, szóval elég sokat kellene addig várni, hogy lejárjon a szerződése.

Rikoo 2023.11.27. 23:36:36

@Ethan Hunt: A jövő győztes Juventusához nem csak a fiatal tehetségek kellenek, hanem a legjobb Serie A játékosok is.
Régi hagyománya a klubnak, hogy leigazolja a liga másik csapataiban kiemelkedő játékosait.
Nem lehet csak 20 év körüliekből csapatot építeni, én már azt is óriási előrelépésnek tartom, hogy több mint 50 év után újra ennyi fiatal csapata van a Juventusnak. A hatvanas években volt ilyen utoljára.

Amúgy ennél a klubnál soha nem lesz türelem. A stadionba járó nézők és alapból a szurkolók hozzá vannak szokva, hogy a Juventus szinte minden évben győztes csapatnak van felépítve.
Itt nincsenek hozzászokva ahhoz, hogy 17-18 éves játékosok majd szépen felépítik a karrierjüket.
Gond nélkül kifütyülik a stadionban azt, aki egymás után 2-3x hibázik.
Nem tudom pl., hogy átjött-e tegnap a TV-ben, de Nicolussit akkor cserélte le Allegri, amikor hibázott párat és a stadion felhördült a hibái miatt. Onnantól szerencsétlennek már nem volt visszaút.
Egyszerűen ez a klub így működik és a szurkolói is ilyenek.
Érdemes megnézni sokszor a kommenteket Twitteren illetve más közösségi oldalakon.
Mindenki hiányolja a klasszisokat, meg hogy mennyire sz@r ez a keret, meg persze Allegrit is szidják sokan.
De látványosan kivehető, hogy a Juventusnál a szurkolók túlnyomó többsége azt akarja, hogy a legjobb játékosok játszanak és ne fiatalokat építsünk fel.
Miretti is kapja a savazást a közösségi médiában és a néha a stadionban is. Néhány posztjánál már le is tiltotta a kommentálási lehetőséget, mert annyi bántást kapott.

2023.11.28. 00:24:10

Nagyon jó kis eszmecsere volt:):)

A meccshez csak annyit, nem volt rossz az első félidő, de Maxi, ha már a buszt be kell tolni valamikor, akkor miért nem a kib....tt gól után tették ezt, nem pedig a második félidő egészében????
Nem bírtak volna gólt szerezni, ha nem játszunk ennyire nyíltan a gól után. És a kontrák jobban elsültek volna már amikor a sintér minden mindegy alapon ment volna az egyenlítésért.
Ez el lett basz...a

Ethan Hunt 2023.11.28. 23:50:14

@Rikoo: "de azt írtad, hogy sok ott sokkal több lehetőséget kapnak a fiatalok.
Nem tudom kire gondoltál, de Musiala előtt talán Müller és Kroos voltak az utolsók, akik feljöttek az ifjúsági csapatból és meg is ragadtak a keretben."

Nem saját nevelésűekre gondoltam, hanem a fiatalokra általában. A Bayernnek nem probléma 18-23 év közötti játékosokat játszatni, pedig ott tényleg eredménykényszer van. De az a játékfelfogás segíti a fiatalokat, az Allegri-féle meg csak a nyomást teszi rájuk. Nem véletlenül preferálja Allegri az idősebb, rutinosabb játékosokat, akiknél kevésbé kell tartani a taktikai fegyelmezetlenségtől vagy hogy elkapja őket a hév és hibáznak. Nálunk nem lehet hibázni. Mi az ellenfél hibáira játszunk, abból élünk.

Ha labdabirtokláson alapuló futballt játszanánk, akkor nem az ellenfél hibáira kellene várnunk és mivel a keretünk minősége jóval erősebb a legtöbb olasz klubénál, meg tudnánk nyerni a meccseket ugyanúgy, mint most, csak nem egy góllal, meg nézhetetlen játékkal, hanem akár többel is... Biztosan becsúsznának gyengébb meccsek is néha napján, de pontszámban nagyjából ugyanitt állnánk és egy olyan játékfelfogásban játszanánk, ami vonzó a nézőknek és amiben hibázhatnának a fiatalok is, mert nem egy egygólos előnyt kéne foggal-körömmel védeni állandóan, mint most...

"Nem csak az Allegri féle felfogásról van szó, mert sehol nem normális az, hogy egy év alatt beépítünk 7 ifiből feljövő játékost. Még egy Ajax vagy Benfica féle nevelőklubnál sem volt ilyen az elmúlt 10 évben."

Senki nem akarja ezt, elég lenne 2-3 fiatalt beépíteni mondjuk 4-5 évente, de a mostani reaktív futballunk mellett még egyet is lehetetlen, mert ha valaki párszor hibázik, le lesz írva...

""Mi lenne, ha inkább játékfelfogást, edzőt és formációt váltanánk?"
Ez nem ugyanolyan nagy elvárás? :)"

2019-ben egyszer már tettünk egy lépést a helyes irányba és ha az edző személye nem is felelt meg sokaknak, attól még az egész koncepciót egyáltalán nem kellett volna sutba dobni. Óriási hibát követtünk el az edzőként teljesen kezdő Pirlo kinevezésével és azóta elvesztegettünk újabb 3 évet Allegrivel, hogy konzerváljunk valamit, amivel Európában már rég nem lehet labdába rúgni...

"2027-ben Jár le Yildiz szerződése, szóval elég sokat kellene addig várni, hogy lejárjon a szerződése."

Lehet, hogy akkor jár le papíron, de a hosszabbításhoz már a 2025/26-os szezonban le kell ülni vele tárgyalni, szóval gyakorlatilag van rá 2 szezonunk, hogy olyan jövőképet mutassunk neki a klubnál, ami miatt megéri neki maradni. Nála a kölcsönadás igazából nem is nagyon játszik, mert minden valamirevaló klub, ha kölcsön venné, akkor opciót is akarna rá. Opció nélkül meg hova mehetne? A Frosinonénába? Ezért utasította el a Bayernt meg másokat miattunk, hogy egy Frosinonéban pazaroljon el éveket a karrierjéből, mert nem bízik benne az edzőnk és emiatt nem kap elég játéklehetőséget? Meddig lesz neki elég a Juve NextGen a Serie C-ben, amikor már most a felnőtt válogatottba hívják és már komoly csapatok is érdeklődnek iránta?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása