Yildiz: „Hihetetlen olyanokhoz csatlakozni, mint Chiesa és Vlahović”

yildiz_kenan_edzesen_allianz_edzoatletaban.jpgA Juventus fiatal tehetsége, a regensburgi születésű török válogatott, Kenan Yildiz a minap a Bild munkatársának nyilatkozott azt követően, hogy 2022 nyarán a Juventushoz csatlakozott a Bayern Münchentől.

„Bajorország elhagyása furcsa volt, de a Juventus mutatta nekem a valaha látott legjobb sportprojektet, és a Bayern vezetői későn vették fel a kapcsolatot a képviselőimmmel, bár marasztalni kívántak.

Az elejétől hittem abban az esélyben, hogy lehetőséget kaphatok itt Torinóban. Az U19-es csapatnál kezdtem, hogy szokjam az országot, az itteni futballt és nyelvet, aztán játszottam pár meccset a Next Gen csapattal, és nyáron csatlakozhattam a felnőtt csapathoz az Egyesült Államokban szervezett turnéhoz: hihetetlen volt, mivel olyanokkal játszhattam edzéseken, mint Federico Chiesa és Dušan Vlahović, akiket azelőtt csak a televízióban csodáltam!

Massimilano Allegri szavai? Megtiszteltetésként éltem meg a dícséretet, és megértettem, hogy jó úton haladok a céljaim felé: kiváló kapcsolatom van az edzővel, aki nagyszerű mester és kiváló ember. A bemutatkozásomkor számomra egy álom valósult meg, érzések robbanásaként éltem meg a pillanatot. Valamint rendkívüli dolog, hogy ugyanabban a klubban futballozhatok, ahol egykori példaképeim, például Roberto Baggio, Zinédine Zidane és Alessandro Del Piero futballoztak.

Torino városa? Először a J-Hotelben kaptam egy szobát, majd a szüleim Olaszországba költöztek, és én beköltöztem a lakásukba. Az olaszom is javult, most már egész jól megértem, amit hallok, és elkezdtem kicsit beszélni is a nyelvet. Az anyám tökéletesen beszéli ezt a nyelvet, de sajnos soha nem beszélt velem olaszul, amíg kicsit voltam, pedig ez ma nagy hasznomra lenne.”

A török apukától és német anyukától származó támadó pár hónapja hosszabbította meg szerződését a Juventusszal 2027-ig, s nemrégiben jelentette be a klub, hogy végleg a felnőtt keretbe helyezte át a 2005-ös születésű futballistát.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9018255055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilio79 2023.11.10. 01:42:01

Gyerünk Kenan, meg kell mutatni a spirituszt és fel kell nőni olyanná, mint a példaképeid! Remélem ő lesz a következő ikonunk sok-sok éven keresztül.

alexGicamo 2023.11.10. 03:49:12

Toljad, öcsém , toljad !
Sok sikert !

Juvino 2023.11.10. 21:54:30

Anyukajanak van vmi olasz gyokere,h jol beszeli az olaszt?

venember83 2023.11.11. 13:14:26

@Juvino: nem találtam semmit az édesanyjáról, csak annyit, hogy német. Talán iskolában tanulta az olaszt, esetleg Olaszországban élt egy ideig.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása