HIVATALOS: Gatti 2028-ig hosszabbított

gatti_federico_giuntoli_es_manna_tarsasagaban.JPGTegnap délután a Juventus bejelentette, hogy Federico Gattival megszületett a megállapodás, és a védőjátékos 2028-ig érvényes hosszabbítást kapott.

A játékos is nyilatkozott ezt követően a klub hivatalos Twitch-csatornáján, és természetesen nagy boldogságról számolt be: „Nagyon boldog vagyok, hogy meghosszabbítottam a szerződésem. Örülök, s nagyon sok érzés kavarog bennem, főleg mivel láttam a szüleim és a családom. Folytatódik a történet a második családommal.

Ez a hosszabbítás rengeteget jelent. Minden reggel elhaladok a ház mellett, ahol felnőttem, és ahol nagyapám élt. Ez mindig emlékeztet a múltra. Amikor elhagytam az otthonom a futballért, akkor 20 éves voltam, és soha nem gondoltam, hogy vissza fogok térni Torinóba, hogy itt éljek. Most viszont a Juventusnál vagyok, és ez egy álom megvalósulása minden egyes nap. Olykor viccelődök az osztálytársaimmal, akik azt mondják, hogy egy álomban élek. És ez így igaz.

Példakép lennék? Ha ez így van, akkor ennek örülök. Szeretném átadni, amit megtapasztaltam, hogy stimuláljak ezzel mindenkit. Első kézből éltem meg, mit jelent a nehézségek legyőzése, és mit jelent, ha az ember mindig hisz abban, hogy le tudja ezeket győzni. Most pedig nem fogok megállapodni vagy leállni, sőt, inkább haladok tovább az úton.

Gattone? Tetszik ez a becenév, most már kicsit ikonikus hangzása van, és szerintem illik hozzám. Ajándék a hosszabbításhoz? Jó lenne nyerni egy trófeát. Ezt akarom, ez jár az agyamban. Nem tudom, hogy meg fog történni vagy sem, de az biztos, hogy ismét győztes csapat leszünk. Remélem, hogy minél hamarabb, mert erről sokszor álmodtam, és őrületes érzés lenne ezt a valóságban is átélni. Mindent elkövetünk, hogy elérjük ezt a célt.

Az érkezésem a Juventushoz? Különös hét volt, sok ajánlat érkezett több Serie A klubtól, s úgy éreztem, életem lehetőségéről van szó. Nem tudtam, mire számítsak, aztán jött a Juve, amely már előzőleg is érdeklődött, s mivel felmerült, hogy több csapat komoly lépéseket fog tenni a szerződtetésem ügyében, az átigazolási időszak utolsó napjaiban úgy döntött a vezetőség, hogy leigazol engem. Emlékszem, hogy hajnalban hagytam el Nápolyt, nulla fok volt talán, és én egy ingben voltam, de annyira dolgozott bennem az adrenalin, hogy szinte semmit sem éreztem. Aztán az utolsó pár hónapot a Frosinonénél töltöttem, és ez helyes döntés volt a karrierem tekintetében, majd megkezdődött a torinói kaland.

Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki a Juventushoz tartozik, amiért ezt lehetővé tették. A csapattársaimnak, akik mindig mellettem voltak, még akkor is, amikor nem mentek túl jól a dolgok, az edzőnek, a stábnak és a fizioterapeutáknak, akik mindig mindent megtettek, hogy itthon érezzem magam.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr818243265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperTrezi 2023.10.26. 10:07:01

Én egyelőre látom benne, hogy egy Chiellini-féle ikonná válhat a következő 10 évben.

bip bip 2023.10.26. 10:47:20

Én nemtudom hogy mire fogja vinni. Vannak nagyon szép megmozdulásai, és óriási hibái is. De legalább a hozzáállásával nincs gond. Egy vérbeli harcos.

Attilio79 2023.10.26. 11:24:48

Kellenek olasz játékosok, Gatti a válogatott alapembere lesz, 25 éves, van hova fejlődnie természetesen, de én látom benne a lehetőséget.

Leram7 2023.10.26. 12:05:29

Kívülről úgy tűnik egy pozitív személy, aki szereti a csapatot. Jó korban van, gólokat is képes szerezni. Kicsit a sebessége alacsony.

Nagy vétel volt, a própénzért jött.

JuveMI 2023.10.26. 12:49:49

Nagyon jó mentalitású játékos, amely ellensúlyozza a technikai hiányosságait. Ilyen típusra bőven van szükség. Ár-érték arányban is valóban remek fogás... sőt azzal is egyetértek, hogy helye lesz az Olasz válogatottban.
Bremerrel jól kiegészítik egymást... áhh... ha de Ligt nem lett volna 'hülye?!', egész komoly védelmünk lenne.

venember83 2023.10.26. 12:57:59

@JuveMI: "áhh... ha de Ligt nem lett volna 'hülye?!', egész komoly védelmünk lenne"

Akkor nem lenne Bremer.

Ethan Hunt 2023.10.26. 22:03:40

@JuveMI: "ha de Ligt nem lett volna 'hülye?!', egész komoly védelmünk lenne."

De Ligtet alapból nem tarthatta meg a klub azokkal a pénzügyi paraméterekkel, amikkel rendelkezett (nagy fizetés, brutális amortizáció) és csak a megfelelő ajánlatra vártunk...

2023.10.26. 23:34:53

Gatti.... király gyerek

Juvino 2023.10.27. 21:13:44

Azt tudja vki, h ő es a csaladja Torino melyik csapatanak drukkol-drukkolt?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása