Di Natale: „Jól éreztem magam Udinében, nem akartam távozni”

di_natale_antonio_oltonyben_es_szemuvegben.jpgAntonio Di Natale ismerős lehet a Juventust még a CR7-korszak előtt kedvelő olvasók körében, hiszen a csatár több mercato idején felmerült a Juventus kapcsán, s a visszavonult csatár nemrégiben interjút adott a Tuttosport munktársának, s elmondta, miért nem próbálta ki magát egy magasabb célokért küzdő csapatban.

„Mindig nagyon közelinek éreztem a szurkolókat és a várost. Udinében jól lehet élni, itt lettem férfivá és futballistává, és ezért alapítottam itt családot. Adott években a csapat nagyon erős volt, minden évben az európai futballt biztosító helyekért küzdöttünk.

A Pozzo család mindig fiaként kezelt, amikor felmerült a Juventushoz való távozás lehetősége, én magam és a klub is a közös folytatás mellett foglaltunk állást. S így is tettünk.

Miért nem játszottam szülővárosomban, a Napolinál? A Napolinál futballozni nem egyszerű, különösen ha ott született az ember. Amikor a dolgok nem mennek jól, akkor az jobban megviseli az embert. Nehéz a mezt olyannak viselni, aki ott született, s ott nőtt fel. Én inkább a szurkolójuk maradtam.

Spalletti scudettója? Tudtam, hogy meg fogja nyerni a bajnokságot, ő nagyszerű edző, mindenre kiterjed a figyelme, a nap egészében a pályán van, és semmilyen részlet nem kerüli el a figyelmét. Különleges érzés volt őt a Napolinál látni. Elismerés illeti őt, a stábot és a klubot, mindannyian együtt kivételes munkát végeztek.

A válogatott számára ő a megfelelő ember. Képes beférkőzni a játékosok fejébe, és mindig fenntartja a feszültséget az öltözőben. Pontosan ebben áll az ereje, vele a játékosok így mindig a labdára koncentrálnak.”

A mai napon 46. születésnapját ünneplő Antonio Di Natale az Udinese mezében összesen 445 tétmeccsen lépett pályára, ezeken 227 gólt és 68 gólpasszt jegyzett, és 2022 októbere óta a Serie D-ben szereplő Orvietana Calcio alelnöke.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4618234029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ethan Hunt 2023.10.14. 12:49:10

Nagyszerű játékos volt Di Natale, bár elég későn beérő. Az Udinese kvázi Del Pierója. Szerintem a legjobb éveiben bármelyik top klubban megállta volna a helyét a Serie A-ban, ő mégis maradt Udinében, ami egyfelől tiszteletreméltó, másrészt viszont nem nyert semmit klubszinten, ami egy ilyen képességű játékosnál valahol azért szomorú...

MdewC 2023.10.14. 15:55:12

@Ethan Hunt: anno fifában nagy kedvenc volt. :)

Csak Csucsu 2023.10.14. 16:25:52

Szerettem a játékát s nagyon kellett volna akkor egy ilyen támadó.. de becsülendő hogy otthon maradt s nem tudtam haragudni rá.. aztán lehet, hogy olyan lett volna nálunk mint Miccoli vagy Quagliarella. Itt felejthetőt nyújtottak pedig kivételes játékosok

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása