Bonucci: "Ez a szívből jövő búcsú ideje"

bonucci_leonardo_bucsu.jpgA Juventus ma hivatalosan is megvált csapatkapitányától, Leonardo Bonuccitól, aki az Union Berlin játékosaként folyathatja pályafutását. A veterán védő a személyes Instagram-fiókján búcsúzott a zebramezes klub szurkolóitól.

"Leonardo Bonucci vagyok, 19 éve professzionális futballista. Ebben a elkötelezett és elhivatott időszakban tudom, hogy megosztó figura voltam. Ezért van, hogy a szeretet, amit kaptam mindig elegyedett sok mással. Mind a dicséret, mind a kritika.

Ma, hű maradva önmagamhoz, a szemetekbe nézek, szurkolók és bírók, mert egy ilyen történet tiszteletet érdemel. Ez a szívből jövő búcsú ideje, az ideje annak, hogy, ha vonakodva is, de úgy döntsünk, hogy valóban a végére értünk.

Köszönöm mindnyájatoknak az ölelésetek erejét, de a kritikákat is, amely segített megértenem, hogy kivé kellett válnom. Amit együtt elértünk, arról az idő beszélt. Nem volt egyszerű felépíteni, s nem lesz egyszerű megismételni sem, de a szívnek nagy emlékezete van, amint azt jól tudjátok.

Szurkolók, bianconerik, ma az életem legnagyobb fejezete a végéhez ér. Egy megfelelő befejezésről álmodtam, lehetőségre, hogy lezárjam veletek. Sajnos ez nem fog megtörténni, de az idő ismét a barátunk lesz, ebben biztos vagyok. A holnapban, ami most itt van, mindig önmagam leszek, ugyanaz a Leonardo, ugyanaz a Bonucci." - írta a búcsúzó Bonucci.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8818205667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben Smith 2023.09.01. 20:58:54

Koszi a nyalizast ,de 22 eves Juventus kovetes utan nem tudok nalad hosszabb ideig olyan jatekosunkat mondani akitol jobban kiraz a hideg. Ezt minden rosszindulat nelkul irom. Reges-regen nem volt helyed a csapatban csak ugy 5 evet kesett a valagon rugasod!

Pilsnerurquell 2023.09.01. 21:13:23

Tisztelettel megjegyezném kedves Juventinok :

Nos amint azt itt tudjátok inkább már PL meccseket nézek és Pool drukker lettem(nem csak Dom miatt hanem Klopp miatt is) *és nem csak azért mert kb 2éve konkrétan kinyírta a Juvét a sok balfasz, de cr leigazolása is már a Juve identitás végét jelentette anno*

DE ahogy itt Bonucciról megnyilatkoztok az felháborító és szégyenteljes.

SZÉGYELJÉTEK MAGATOKAT!(ugyan itt még csak 1hsz van miközben ezeket a sorokat írom, de tudom hogy itt ez az általános vélekedés mint amit Gaben Smith írt)

Pogboom 2023.09.01. 21:57:27

@Pilsnerurquell: Hát, ha te Pool drukker lettél és visszajársz "kísérteni" akkor te is szégyellheted magad. Mábocs.

Gaben Smith 2023.09.01. 22:11:41

@Pilsnerurquell: hat inkabb azon kellene elgondolkodnod, hogy a tavalyi evben vegig Allegri felkent helytartoja voltal aztan egy csapasra a legnagyobb utaloja majd ujabb szemvillanas alatt Pool drukkerre valtal. Nos azt hiszem mindent leirtam.

Leram7 2023.09.01. 22:21:19

Nem lesz mostanában olyan védősor, mint volt a Barza, Bonucci, Chiellini.
Elképesztőek voltak és Bonucci is sokat letett az asztalra.
Sandro, De Sciglio, McKennie, talán már Pogba is nagyobb kolonc.

Én azért sajnálom, sok örömet szerzett ő nekünk. Ő is tehet róla, hogy így alakult, de akkor is egy korszak nagy és meghatározó játékosa.

Kasabai 2023.09.01. 22:34:23

Más lezárást érdemelt a Juventusos pályafutása. Valahogy Buffon, Barzagli, Chiellini jobban érezte, hogyan tudnak méltósággal távozni.

Gaben Smith 2023.09.01. 22:38:06

@Leram7: ne hulyeskedjunk mar . A milanba valo igazolasaig valoban klasszis volt es meg kedvelheto is. Nyilvan addig nem lattuk milyen szemelyiseggel rendelkezik,ez kozben azt hiszen kiderult .
Szoval ahogyan elment aztan visszajott azota nem csak emberileg irta le magat hanem egy mozgaskoordinacio zavaros utemerzek es dinamika nelkuli pancserkent jatszott . Alig vartam a pillanatot ,hogy elmenjen . Eljott ez is . Hala erte .

Rikster 2023.09.01. 23:06:05

Megvolt a lehetőség a búcsúra normális keretek között, szurkolók előtt. Az már más kérdés, hogy inkább arra spekulált, miként tölthetné ki a zsíros szerzödését. Valahol érezni kellett volna, főleg a tavalyi szezon után, hogy sokat sérült, magas a fizu, játékban nulla hozzáadott értékkel rendelkezik és tisztességgel átadni a helyét egy megújulásra váró Juventusban.

JuveMI 2023.09.01. 23:53:05

@Pilsnerurquell: Húb@zdmeg! Nem tudom eldönteni, hogy Te '85-ben a Heyselben szenvdtél-e agykárosodást pudli szurkolók miatt... vagy ennyire megtépázott a tavalyi Allegri-zászlóvitel!
Azért az, hogy valaki a Juventus szurkolójából pool szurkolóvá válik... hát ennél nem nagyon van lejjebb! Én is szurkolok Szoboszlainak... rúgjon idén 20 gólt... DE továbbra is remélem, hogy végre idén kiesnek a PL-ből:))
u.i.: Az elmúlt 10 évben nem vetted észre, hogy Jürgen Klopp egy kib@szott nagy edzőzseni????

tv88 2023.09.02. 00:33:37

@Pilsnerurquell: "Nos amint azt itt tudjátok inkább már PL meccseket nézek és Pool drukker lettem"

Önmagad paródiája vagy

2023.09.02. 00:41:30

Nagyon gáz, hogy már annyira negatív a hangulat itt, hogy nem sok élvezet van olvasni. Egy szurkolói oldal és a legtöbbet elhangzott szó a takarodj, meg hasonló. És Del pybala már kb egy hete hozzá se szólt semmihez. Mindenben a rosszat keresik, én nem is értem, hogy lehet így élni.

2023.09.02. 00:53:59

Viszlát Leo és köszönjük a sok szép emléket!

Wizzurah 2023.09.02. 02:41:55

@Gaben Smith: Hatalmas +1 jár a második hozzászólásodhoz, amivel a cseh sörhöz szóltál. Bár igazából a divatdrukkerek is kellenek a kluboknak.

Wizzurah 2023.09.02. 02:46:30

@Wizzurah: De hogy a cikkhez is hozzászóljak. Nos, valaki írta másik topikban, vagy valahol olvastam, hogy mikor a nagy bbc szétszéledt, akkor derült ki, hogy ő egyedül mégsem akkora nagy játékos és ez igaz. Ők együtt voltak jók, Barzagli és Chiellini önmagukban is klasszis volt, Bonu csak velük együtt csillogott. Szerintem is ennek a kapcsolatnak Juve és Bonu között évekkel ezelőtt kellett volna véget vetni, nem most. Az is igaz, hogy nem a legszebb módon intézte a klub, de az első a klub, Bonu nem fogadta el, szóval nem is volt nagyon más választásuk igazából. Nagyon örülök, hogy már nincs itt, de tudnék még írni pár nevet, akinél ugyanilyen örömöt éreznék, ha eligazolna. De nem fognak... és ettől mégsem fogok elpártolni a csapattól és találni mást, szégyenlem is magam :P

Attilio79 2023.09.02. 06:55:59

Forza Liverpool?
Kabaré az élet. :DD

Khedira 2023.09.02. 07:05:23

Ha nem jön vissza a Milánból, úgy emlékezek rá mint egy zsenire, egy legendára, aki rondán távozott az egyik riválishoz. De azt még meg is tudtam bocsátani, sőt még a gólörömét is ellenünk. De utána ami következett... Sajnos nálam kiírta magát a legendák közül.
Egy 5 évvel fiatalabb Bonu milyen lenne most Bremer és Gatti között?

alexGicamo 2023.09.02. 07:19:00

@Pilsnerurquell: Ok ! Szégyellem magam , csak hogy megnyugodj ! :-D
VISZLÁT !

Rocky80 2023.09.02. 07:22:05

@Gaben Smith: +1

@Pilsnerurquell:

Te, Liverpoolba szakadt "hazánkfia": szavak nincsenek rád azt hiszem, eddig szerintem igyekeztünk nem tudomást venni rólad, meg a kommentjeidről az átpártolásod óta, de ennél az észosztásnál nincs lejjebb...
Örülünk, hogy te már boldog vagy az új állomáshelyeden és mindent tisztán látsz ideát, csak nem biztos, hogy kíváncsiak vagyunk a gondolataidra. Maradj az új szurkolótársaiddal inkább, mi még nem tartunk ott, ahol te, nekünk még kell egy kis idő!...

Rocky80 2023.09.02. 07:26:52

Csak nehogy megkapjuk Cuadradotól is az ünneplést ellenünk srácok! Azt nem tudom, hogy viselném...

Mondjuk végülis keretbe foglalja a nálunk töltött pályafutását, még egy kis Napoli kéne a végére és megtett mindent amit megkövetelt a haza... :D

Tudom, hogy nem ő a téma, csak magamban morfondírozom.

Rocky80 2023.09.02. 07:29:04

@Pilsnerurquell: Bonucci sem érez szégyent és te sem, és ez így is van rendjén. Holló hollónak nem vájja ki a szemét... :D

venember83 2023.09.02. 07:32:53

@LacaGLJuve: sajnáljuk, s csak reménykedni tudunk, hogy egy jobb és hosszabb pozitív sorozat és a karakteres fiatal játékosok változtatni tudnak ezen.

venember83 2023.09.02. 07:57:32

Kicsit off, hogy számszerűsítsük ezt a szívből jövő búcsút: a Sky szerint az Union 2 millió eurós nettó bért fizet Bonunak, a Juve ezt megdobja még kb. ugyanennyivel, ami 3,5 millió euró bruttóban Torinóban, plusz ehhez hozzájön egy 2 millió eurós lelépési pénz. Persze a Juve így is megtakarít pár milliót a védő egyéves bruttó béréhez képest, szóval pénzügyileg is jobb megoldás ez, mintha maradt volna.

MdewC 2023.09.02. 09:24:20

@Rocky80: sztem nem is fogunk.

Reméljük volt értelme Bonut kirakni. Az új kapitányokon a sor, hogy bizonyítsanak.

DegerFaCan 2023.09.02. 09:47:36

@Pilsnerurquell: kutyát nem érdekli hogy mit gondolsz hogy mit gondoljunk a mostani Bonucciról. A visszahozatala óriási hiba volt :/

SuperTrezi 2023.09.02. 09:53:04

Na, ezt az előző idény utolsó bajnokija előtt kellett volna kiadni. Aztán az egész stadion könnyezett volna, mikor a mester a 2. félidő elején lecserél, hogy te körbesétálhass és elbúcsúzhass. De az utóbbi hónapok viselkedése után rossz szájíz marad utánad. Elrontottad.

SuperTrezi 2023.09.02. 09:58:30

@Rocky80: Különben én is gondolkodtam már azon, hogy minden ősszel kéne várni november tájáig, hogy melyik európai csapat játssza a legjobb, legeredményesebb focit, aztán abban az évben nekik szurkolni. Kevesebb bosszúság érne, mint így. De egyelőre nem tudtam rávenni magamat erre az esetleges évenkénti váltásra. :)

Ethan Hunt 2023.09.02. 10:16:02

Sok búcsúzást olvastam már az évek alatt távozó vagy visszavonuló Juventus-játékosoktól (szívhez szólóakat, mint pl. Mandzukictól; szép-professzionálisokat, mint pl. Ronaldótól), de ilyen hideg, cinikus, gőgös, öntelt és egoista szöveget soha...

Az emberek ilyenkor általában számot vetnek sikerekről-kudarcokról és az egészet áthatja valami meghatottság/megindítottság.

De Bonuccinál nem... Nála semmi megbánás valamilyen rossz döntése miatt (ezek szerint nem volt); semmi mea culpa vagy magyarázat a megosztó mivoltáért (még mintha büszke is lenne rá); semmi hála a klub felé, hogy sokat nyerhetett velünk vagy legalább a csapat/csapattársak felé, hogy jelentett volna neki valamit a klub. (Értem a sértettségét Allegri vagy Giuntoli irányába, de ők konkrét személyek, nem egyenlők a klubbal vagy a csapattal.)

Ebből látszik, hogy lejátszhatott 500 meccset ennél a klubnál, de semmi sem ragadt rá se a klub szellemiségéből, se a legendáktól, akikkel megoszthatta az öltözőt...

A SOHA VISZONT NEM LÁTÁSRA, Bonucci!!!

Khedira 2023.09.02. 10:46:21

@Ethan Hunt: és még nekünk kellene szégyent érezni... Sajnos Ő már kimutatta a foga fehérjét párszor, így ezen sem lepődtem most meg.

Lanzafame 2023.09.02. 12:31:44

@LacaGLJuve: szerencsére még mindig vannak olyanok, akik erkölcsi iránytűk tudnak lenni a fertőben és fényt hoznak a sok sötét bunkó közé. Van remény!

Hozzászólva a lényeghez is, nem csak végletekben lehet gondolkozni, igenis lehessen már azt mondani, hogy X évig fontos, kiemelkedő játékos és személyiség volt Bonucci, utána pedig követett el hibákat, és jóból egy szar játékossá silányult, aki vagyonokat vett fel a kispadon ülve vagy sérülten, miközben buffoni, chiellini szintű Juve-legendának képzelte magát. Érdemes megnézni a First Team című sorozatot a 2020-21-es szezonról.

Kösz a jó pillanatokat, de emlékezzünk a többire is, szevasz, sok sikert.

Ethan Hunt 2023.09.02. 14:37:14

@Khedira: "Sajnos Ő már kimutatta a foga fehérjét párszor, így ezen sem lepődtem most meg."

Nekem nagyon erős a gyanúm, hogy még messze nem tudunk mindent a "dolgairól"! Nagyon bízok benne, hogy miután már nem tartozik a Juventushoz - és remélhetőleg sosem fog - majd megered pár ember nyelve, aki most még hallgat...

Nem gondolom, hogy a fizetése vagy a kora lett volna az elsőszámú indoka az elküldésének...

2023.09.02. 22:25:53

@venember83: nem lehet állandóan topon lenni, mindig mindent megnyerni. Akkor mitől lenne sport? A többi csapat is azon dolgozik, hogy jobb eredményeket érjen el. Attól mert néha nekik jobban megy nem biztos, hogy azt jelenti, mi akkora szarok vagyunk. Ettől szép ez pont. A szurkolás legjobb pillanatai, amikor a szarból mászik ki a csapat és úgy nyer, ez az izgalom ad egy kis adrenalinlöketet.
Az meg, hogy minden leközölt cikketekhez egy-két hozzászóló mindig ugyanazt a lemezt elindítva cunamiként önti a szart a nyakunkba, és máris ilyen vonalon indul el az összes hozzászólás, kimászni már nem lehet belőle, mert ha egy kicsit is valaki más irányba terelné, az már allegri seggnyalója, stb. Na ne legyen már ez az alap

2023.09.02. 22:30:36

Példa erre a cikkre: Milyen jó, hogy végre felszabadult egy fő hely a védelemben, és talán láthatjuk Hujsent vagy Gattit többször játszani, hadd fejlődjenek, Bonu már úgysem volt topon. Vagy ilyesmi.
És lehetne értelmesen beszélgetni
Néha az az érzésem, hogy trollkodnak emberek

venember83 2023.09.03. 06:14:19

@LacaGLJuve: "Milyen jó, hogy végre felszabadult egy fő hely a védelemben, és talán láthatjuk Hujsent vagy Gattit többször játszani, hadd fejlődjenek, Bonu már úgysem volt topon."

Jó lenne többet látni Huijsent középen, illetve Sandro helyett Gattit, ezt én is nagyon-nagyon szeretném, de félek, hogy Dean idén kénytelen lesz továbbra is a Next Genre koncentrálni (pl. vasárnapi meccs keretében sincs a szombati Next Gen meccs miatt), mert Rugani is többet fog játszani nála, Alex Sandro meg kb. érinthetetlen Maxi számára, ez már tavaly is bebizonyosodott, amikor csak padon kellett volna tartani, hogy nem legyen meg az automatikus szerződéshosszabbítás, de ez is túl kemény dió volt, pedig qrvára nem scudettóért és/vagy BL-trófeáért harcolt a Juve.

Pilsnerurquell 2023.09.03. 09:52:19

Hát ezt most jól megkaptam. De miért is? Mert elegem lett az utóbbi évek kínlódásából egy dilettáns edzővel és klubvezetéssel vagy hogy ha a jelenlegi Juve mogyorós csoki lenne, akkor az összetevőknél még az sem szerepelne hogy nyomokban JUVE-t tartalmaz. Egyszerűen csak nem vagyok mazoista és szeretem a FUTBALL!-t.

Veletek ellentétben és nem Bonuccitól kapok agyfaszt, aki egy legendás védősor oszlopos tagja volt, és minden tiszteletet megérdemel szerintem továbbra is, hanem pl Allegri 4éves project dumájától ami csak ködösítés arra, hogy két meccsen egymás után nem tudja hogy pakolja össze a csapatot. Igen, eleinte láttam Max-ban potenciált és mindig meg is védtem, de a sokadik mosakodása után elegem lett belőle. Ő csak a késszel tud variálni, egy komoly kerettel ahol alapból motiváltak a játékosok(2 BL döntő)
De amikor széthullik a kártyavár ott megszűnik a tudomány. Szezon elején 7meccset adtam neki, de sztem akkor se fogják kib*szni ha most 1fronton se fog menni a szekér.

Persze kívánom nektek hogy a ma esti Empoli elleni meccs sikerrel záruljon, és nem legyen újabb fiaskó a meccs utáni bicskanyitogató mosakodással és építkezésekkel meg egyensúly halandzsával, mert ezekre már volt 6millió éve a misternek.

Kicsit szomorú vagyok hogy ilyen gorombák vagytok velem, mert attól függetlenül hogy nem vagyok mazoista, azért érdekel a csapat sorsa, és hogy ti hogy látjátok a dolgokat. Szeretnék továbbra is udvarias maradni, kulturált, ha itt valami észrevételem lenne esetleg. De ha rühelltek ám legyen. Sztem semmi rosszat nem tettem.

A Juve(mondom a JUVE) nálam örök szerelem, és a kedvenc játékosom mindig is Alessandro Del Piero marad. Az ő zsenije miatt szerettem bele anno nagyon régen a fociba. De tudni kell mikor kell elengedni a kínlódást, ha az ember nem lát koncepciót. Különben meg nem értem miért baj az hogy az ember egy másik csapatnak is szurkol.

Sok sikert nektek az esti meccshez, és kérlek ne haragudjatok :( Csak őszinte vagyok.

Pilsnerurquell 2023.09.03. 09:57:36

Vannak egyébként dolgok amiket nem bírok. Pl az egyik új írásnál egy tőmondatos beugatást. Azt nem is hagytam szó nélkül. De egyébként észrevettem már facebook-on és más helyeken is hogy közel nem ilyen vadparasztok az emberrel(akinek nem inge...)mint itt.

venember83 2023.09.03. 10:02:05

@Pilsnerurquell: azt a kommentsort töröltem is. Kérlek, használd bizalommal a Google-t, legtöbbször tudja a választ, s a többieket sem hergeled vele.

Pilsnerurquell 2023.09.03. 11:05:18

@venember83: Köszi. Jó is hogy nem maradt nyoma :) Bár nem tudom mi abban a hergelés hogy linkek felől érdeklődik valaki. Úgy voltam vele ez elég aktív oldal, megkérdem itt(is). Megszoktam hogy mindig a spíler adja a Pool meccseket is, nem tudtam hogy a match4 közvetíti ma de aztán csak belebotlottam. Persze a kapanyél egyből érkezett ami kissé felhúzott. Nem kamázom az ilyet. Amíg én a tiszteletet megadom másoknak, elvárom viszont is. Bonut persze nem értem miért ilyenek vele itt a Juvésok, de ez legyen az én "hülyeségem".

2023.09.03. 12:59:50

@venember83: Erre leszek ma pont kíváncsi, mert valamelyik interjúban elhintette, hogy még nem tudja, Sandro vagy Gatti kezd. Szerintem be kell lássa, hogy Sanyi nagyon nem volt pályán múltkor. Remélem Lesz lehetőségük ma.

2023.09.03. 13:21:25

@Pilsnerurquell: Nyugi, nem mindenki utál. Viszont azt meg kell említsem, hogy azért mert nem tetszik a játékoskeret, vagy edző, azért egy igazi szurkoló nem hagyja el a csapatát. Pont ilyenkor van keresnivalója a támogatásának. Az, hogy Liverpool szurkoló lettél, vagy inkább úgy mondom az is vagy, kiverheti a biztosítékot pár embernél, főleg aki a pl-t is követi és azon belül más csapatnak szurkol, és azoknál is akik visszaemlékeznek arra a bizonyos tragédiára, teljesen jogos. Ami enyhíti, sőt már-már feloldja ezt, az honfitársunk és büszkeségünk Szoboszlai Dominik liverpooli szereplése, és valljuk meg vilászinten is érdemes követni, mert egy meghatározó játékos lesz. Én is egy icicipicit Liverpool szurkoló lettem kb két hónapja, pedig előtte rühelltem. Ez van.
Del Piero nálam is ugyanazt váltotta ki. Előtte nem érdekelt a futball követése (bár megyei 1-ben még ifiben játszottam), és a válogatottban láttam játszani először, asszem a 2000-es eb-n. Akkor lettem fan. Ezúton is köszönöm neki.
Az Allegri jelenséget nagyon felületesen kezeled, ehhez nem szólnék.
Bonuccival meg sajnos így alakult, nem szép. Nekünk szurkolóknak jóval többet adott, mint "vett el", ezért én sem értem miért lett ekkora utálat tárgya. Az, hogy szerződés szinten mi történik, kérem nem a mi dolgunk, nem mi írjuk azokat és főleg nem mi fizetjük őket.

venember83 2023.09.12. 11:04:01

Agresti: Bonucci perre megy a Juventusszal szemben, mivel a klub intézkedései miatt kárt szenvedett professzionális és arculati tekintetben. A játékos bármilyen megítélt kártérítést továbbít a Neuroland egyesületnek, számára a jogi lépés célja nem a haszonszerzés.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása