Pogba: "Meg akarom adni a szurkolóknak a győzelem örömét"

pogba_paul_bologna_ellen.jpgA tavalyi szezont lényegében teljesen kihagyó Paul Pogba csereként lépett pályára a Bologna elleni hazai bajnoki mérkőzésen, s szerepet vállalt a a Juventus egyenlítő találatával záruló támadásban.

"Nagyon boldog vagyok, hogy visszatértem a pályára, s azt tehetem, amit szeretek. Segíteni akarom a csapatot, de csalódott vagyok az eredmény miatt. Úgy gondolom, hogy győzhettünk volna." - értékelte a találkozót Pogba.

"Jó, hogy nem veszítettünk. Tudjuk, hogy keményen kell dolgozunk, s tapasztalatot kell gyűjtenünk. Egy pontot tartunk itthon, s dolgozunk a következő mérkőzésért."

Vajon mit mondott Allegri a szünetben a csapatnak, amely egészen más felfogásban tért vissza a pályára?

"Hogy tegyük azt, amit tudunk. Támadjunk és játsszunk a széleken. Így szereztük az egyenlítő találatot. Elmondta, hogy néhány dologban változtatnunk kell. Elfogadjuk ezt a pontot, s a következő mérkőzésre összpontosítunk.

Időre van szükségem a pályán. Edzenem kell, s a pályán maradni, ez az, ami hiányzik. Egészséges vagyok, s nagy visszatérést szeretnék. Olyan éhes vagyok, mint fiatal koromban itt a legelején. Keményen akarok dolgozni, s győzni akarok. Még mindig tanulhatok, csak 30 éves vagyok, s meg akarom adni a szurkolóknak a győzelem örömét, s hogy eljöjjenek a stadionba megnézni, ahogyan győzünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3818202249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Del Pybala 2023.08.28. 02:41:46

ha meglatom ennek az eloskodonek a kepet mar rosszul vok...

juve28adam 2023.08.28. 07:34:34

Idén se hiszem, hogy olyan sokat látjuk majd a pályán. Van egy ilyen érzésem.

Kives 2023.08.28. 07:39:54

@Del Pybala: pont ugyanígy vagyok vele én is

Pogboom 2023.08.28. 08:18:37

Sajnos ha ő nem hozza ki (kb minden középpályás csak alibi passzolt meg Loca többet adott el mint az Adidas) a labdát és nem ad egy kötényes kulcspasszt Ilingnek, akkor most vereségről beszélgetnék... de hajrá

Spider81 2023.08.28. 08:35:30

@Pogboom: igy van. En peldaul egyre jobban nem ertem hogy Loca mit keres a playan...nekem az olasz is oriasi buko

DelPiero2 2023.08.28. 10:51:15

"tapasztalatot kell gyűjtenünk" - gyerekkoruk óta ezt csinálják, mennyi tapasztalat kell még?
"Időre van szükségem a pályán" - Úgy tudom a gyengélkedő mellett is volt már a pályán.

ZED! 2023.08.28. 12:24:43

Egyetlen mozdulattal, visszahozta a reményt, de borzasztóan lassú, remélem visszanyeri az erőnlétet minél hamarabb..

Kives 2023.08.28. 12:25:07

@Pogboom: elfogadom a véleményed, nyilván aki kedveli az így gondolja. Amivel nekem nincs is bajom.

Számomra hatalmas tüskét ütött a távozásakor elhangzott mondatai. Szóval én azóta nagyon nem kedvelem. Így az én véleményem az, hogy egy üresen álló szélsőhöz passzolt, aki azután felvitte a labdát és gólpasszt adott. Nem mondanám, hogy kimagasló hozzáadott értéke lett volna a gólhoz. Ráadásul volt neki is eladott labdája azért.

Azt hiszem hatalmas változás kellene ahhoz, hogy kihulljon a szálka a szememből, ha róla van szó. De teljesen elfogadom, ha valaki kedveli. Hajrá

Pogboom 2023.08.28. 14:08:50

@Kives: Kicsit unalmas már ezen az egy szem rosszul megfogalmazott és kiforgatott mondaton lovagolni évekig. Szerintem nem igazolt a riválishoz (Bonu) valamint mindig tisztelettel beszélt a Juvéról. Kár is ezt tovább ragozni. Más. A többiek miért nem tudtak az üres játékoshoz passzolni? Miért nem jutottunk el velük az ellenfél tizenhatosára ( első félidő 0 kapuralövés)? Talány...

Juvino 2023.08.28. 14:14:32

Ha valamikor, akkor most nagy szuksegunk lenne egy jo Pogbara. Remenykedjunk, hatha csoda tortenik!

Rikoo 2023.08.28. 14:29:19

@Kives: Lehet a gólhoz nem, de olyan volt a pályán, mint egy BOSS. Teljesen megszűnt létezni az összes játékosunk karizmája, onnantól kezdve, hogy ő pályára lépett. Gyakorlatilag mindenki őt kereste és tőle várták az extrát, mert senki más nem képes rá rajta kívül és nem tudja irányítani a játékot, a minőségről inkább ne is beszéljünk, mert én pl. kedvelem nagyon Fagiolit, de a 3 középpályásunk együtt nem tenne ki egy egészséges Pogbát és ez a szomorú válóság a keretünk minőségét tekintve. Akkor látszódik leginkább a kontraszt, amikor ő pályán van. Elképesztően gyenge karakterek vannak a csapatban, ahhoz képest, hogy milyenek voltak, amikor Pogba első időszakát itt töltötte. Tele voltunk vezéregyéniségekkel, most pedig egyedül ő lenne az, ha egészséges lenne.
Szomorú, hogy ide süllyedt a Juventus kerete az elmúlt években.

Juventino86 2023.08.28. 14:34:32

Ha Pogba nem teszi ki kiváló ütemben a labdát balra Iling elé, akkor a gól sem születhetett volna meg. Szerintem is iszonyatosan sok pénzbe kerül, és a tavalyi idény vele kapcsolatban anyagilag teljes bukta, viszont ő legalább képes kiosztani egy kulcspasszt nehéz helyzetben. Egy egészséges Pogba úgy kell nekünk, mint egy falat kenyér. Sokkal jobban nézett ki a csapat, amikor a pályán volt. A totál fogalmatlan Locatellit viszont sürgősen el kellene távolítani a csapat közelébő. És Allegrit is.

Kives 2023.08.28. 14:37:30

@Pogboom: nem tudom más, hogy van vele de nálam egy unszimpátia nem múlik el csak úgy, hogy eltelik pár év. Valamint szerintem nem beszélt Pogba félreérthetően. Legalábbis számomra. Iling Pogbával együtt állt be. Lehet azért nem tudtak a többiek addig előre passzolni. :) De Pogba beállása előtt is volt gól, csak pehhes volt, és les lett.

@Rikoo: Sajnos egyet értek veled ... a jelenlegi középpálya nem üti meg a Juve szintet, és valóban nincs vezéregyéniség, karakter, tökösség.

Pogboom 2023.08.28. 15:14:01

@Kives: Kérlek másolj be nekem egy hivatalos forrást ide (angol), hogy mit mondott, amiért ennyire unszimpatikus. Köszönöm!

Thuglife! 2023.08.28. 15:17:20

Anguissa-Lobotka-Zielinsky.ezek se túl karakteresek.főleg nem sztárok.
Dolgozni kellene nem nosztalgiázni idén is.végig kellene tudni futni 90 percet,minden más,gól gólpassz csak utána következik.

Khedira 2023.08.28. 15:23:21

Mit tudni a 440 millás követelésről?
Állítólag ennyit követelünk az olasz ligán a calcopoli bohózat miatt...
Mi igaz ebből? Végre tököt növesztett a klubb?

SuperTrezi 2023.08.28. 15:35:58

@Kives: Nos igen, mennyivel elegánsabb Morata, mikor párévente ide-oda hurcibáljuk, elengedjük/elküldjük, de soha egy rossz szót még nem mondott a Klubra, sőt csakis szépet és jót. Épp ezért nekem nem lenne ellenemre, ha megint visszatérne, mint a terminátor. Számomra nagyon szerethető pali.

Egyébként a nap örömhíre, hogy a Roma szerződtette Lukakut, ha minden igaz. :)

NCSMCS628 2023.08.28. 16:49:09

@ZED!: Na ez nekem is feltűnt,mint valami lassított felvétel!De lehet bíztató is....

Rocky80 2023.08.28. 17:16:15

@Rikoo: az, hogy milyen a középpályánk, tudjuk. Most már csak az érdekelne, hogy szerinted megoldaná-e a problémánkat egy másik edző másik játéka, vagy sem? Feltéve, hogy marad a keretünk ugyanez.

Fontos lehet, hogy mit értünk probléma alatt: hozzánk méltatlan játék és bajnoki/nemzetközi teljesítmények. (Mondjuk szerintem pontosan ott vagyunk, ahol a helyünk van a keretünk alapján, de mivel a nagy többség szerint nem, ezért teszem fel a kérdést. De természetesen engem is érdekel a véleményed). :-)

sleepy8 2023.08.28. 17:55:40

Sajnos jelenleg az egyetlen esélyünk egy tavalyinál másabb szezonra, az az ha Pogba egészséges lesz.

Régen Samit hogy szidta mindenki, hogy alibi (én is), néha még Pjanic is megkapta. Kérdezem Én, akkor ezek a Locatelli, Fagioli, Rabiot kaliberek mik?

Miretti kb az egyetlen a kpn, akinek legalább van fasza elindulni ha mindenki totymorog, csak O meg epp focizni nem nagyon tud..

Kives 2023.08.28. 18:02:49

@Pogboom: remélem nem haragszol, ha nem keresgélek számodra 7 évvel ezelőtti cikkeket.
Számomra nem volt szimpatikus ahogy távozott, de a Manchester eltöltött idők alatt sem úgy viselkedett, mint egy profi labdarúgó.
De ez az én véleményem. Én azzal kezdtem elfogadom, hogy számodra szimpatikus. Kérlek fogadd el, hogy számomra nem az. Ennyi.

Kives 2023.08.28. 18:04:09

@SuperTrezi: Morata játéktudása olyan amilyen, de szerintem is egy szimpatikus személyiség. :)

Lukaku, ha tényleg Roma ... akkor már ketten örülünk! :)

Pogboom 2023.08.28. 20:35:25

@Kives: Rendben. Részemről is ennyi.

Del Butus 2023.08.29. 07:46:26

bologna meccs birojat eltiltjak, mert a javunkara fujt. Nem birjuk megallni, hogy ne meruljon fel a nevunk barmilyen csalas gyanant

SuperTrezi 2023.08.29. 08:16:24

@Del Butus: Mutatták az esetet jó pár kameraállásból. Esküszöm, nem tudtam eldönteni, hogy ért-e büntetőt, mert tegyük hozzá, akkor már egy órája estek-keltek a bolognaiak, ha csak elfutottunk mellettük. A lerántásaik, mezhúzásaik mind el voltak nézve, aztán mikor Duplasanyi is megcibálta egyikük mezét a vállánál, egyből előkerült a sárga. Az a kézen megpattanó beadásunk se volt videózva. Ezek persze nem számítanak a FIGeCinek. ?

SuperTrezi 2023.08.29. 08:20:35

@SuperTrezi: És hát az az elvett gólunk is. Lett volna, akinek simán megadják. Ilyenkor azt szoktam mondani, beszédes a gólt kapó csapat játékosainak, a kapusnak a reakciója. Úgy emlékszem, senki se reklamált részükről, hogy szerintük leshelyzet volt. A kapus se támadta meg a bírót, hogy főnök, én kivédtem volna a labdát, csak nem láttam Rabiot-tól (merthogy akkor se védte volna ki). Semmi ilyen nem volt, csak a beletörődés.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása